Congretzzzz, iedereen stapt massaal over van xbox naar de playstationSovereign schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:01:
Yay, mijn PS4 van Wehkamp is alvast binnen.
[afbeelding]
Liever zo dan andersomVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:01:
Jeuj, pakketbezorger is onderweg. Lekkere klantenservice dan die me verteld dat ik het wel kan vergeten.
Welcome to the darkside!Sovereign schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:01:
Yay, mijn PS4 van Wehkamp is alvast binnen.
[afbeelding]
Ook ik heb 'm net ontvangen van de Wehkamp. Geen bevestiging of iets gehad maargoed.. hij is er.. en meteen weer weg =D
Hey, Gefeliciteerd! Welke kleur ballonnen wil je ?Justdoit schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:03:
Ook ik heb 'm net ontvangen van de Wehkamp. Geen bevestiging of iets gehad maargoed.. hij is er.. en meteen weer weg =D
Statusverandering: Bezorger is onderweg !!mbe1 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:18:
Heeey, statusverandering: zending bevindt zich in sorteercentrum!. Zou het dan toch goedkomen vandaag?
mensen die reageren van ik heb mijn 5de ps4 binnen of hij is binnen en direct weer verkocht moeten lekker in een ander forum gaan zitten blaaten. we dont care!!
Matis schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:01:
[...]
Dolblij was ik, toen ik vannacht om 00.34 een mailtje van Bol.com ontving, waarin ze zeiden dat mijn PS4 bestelling onderweg was.
Toen ik vanochtend op de site van Bol.com keek, bleek het alleen de extra controller te zijn
Dit heb ik overigens nu al binnen gekregen, maar zonder PS4 doet het niet heel veel

Same here, ook om 00.34 (sliep al) zag um in de ochtend, staat alleen BF4 als verzonden, heb je idd veel aan zonder console zelf
Volledig mee eens...lekker opzoutenMrHarry schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:06:
mensen die reageren van ik heb mijn 5de ps4 binnen of hij is binnen en direct weer verkocht moeten lekker in een ander forum gaan zitten blaaten. we dont care!!
Ergens begin 2014.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:08:
Heeft iemand een idee wanneer de tweede levering ps4 van bol.com komt?
Fifa 14 al binnen. Vanavond krijg ik de PS4 stand. De PS4 zelf heb ik nog niet (2de levering bol.com).

Dan maar BF4 op 2560x1440 en High. Wat is het leven toch zwaar
.

Dan maar BF4 op 2560x1440 en High. Wat is het leven toch zwaar
Ik hoor her en der maart...Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:08:
Heeft iemand een idee wanneer de tweede levering ps4 van bol.com komt?
De Rikster schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:59:
[...]
Weggeven![]()
![]()
Had een sloot bitcoins in een opwelling gekocht een jaar geleden ofzo die ik min of meer vergeten was.
Dus na deze te cashen heb ik besloten om het 'verdiende' geld te besteden aan een project voor kansarme jongeren die een stabiele omgeving wordt geboden in kleinschalige woongroepen.
Alleen zijn er dus 9 groepen en kom ik er één te kort...
Tweede levering voor Intertoys staat voorlopig gepland op Week 50.
Verwijderd
Ook leuk, het grote sorteercentrum waar mijn pakket nu verblijft is op nog geen kilometer van mijn woning. 
Zo maar even Football Manager opstarten, dan gaat de tijd snel zat.
Zo maar even Football Manager opstarten, dan gaat de tijd snel zat.
Er zijn daar zo veel geruchten over. Sommige mensen zeggen dat je voor kerst nog wel gewoon een winkel in kan lopen, anderen zeggen weer dat de 2de levering pas in januari komt...Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:10:
Ik las ook nog eind 2013 maar dat is niks dus?
ha bezorger onderweg laat maar komen dan!
Vraagje aan diegenen die Bart Smit bestelling hebben lopen die af te halen is in winkel. Krijg je nog een bevestiging van Bart Smit dat hij er is of kan je alleen maar afgaan op de T&T?
Heb ergens gelezen dat ze in de loop van de dag door T&T bij de filialen afgeleverd worden. Dus eind van de middag heen gaan zou ik zeggensuzuki1200 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:12:
Vraagje aan diegenen die Bart Smit bestelling hebben lopen die af te halen is in winkel. Krijg je nog een bevestiging van Bart Smit dat hij er is of kan je alleen maar afgaan op de T&T?
Verwijderd
2e, afgaan op de T&T.suzuki1200 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:12:
Verwijderd
Iemand van sony heeft aangegeven dat er 'rond de feestdagen' weer voorraad zou zijn. Ik heb net bol.com gesproken en zij vertelde mij dat er binnenkort een mail uit gaat over verdere levering. Winkels en Webshop's hebben zelf ook niet zoveel informatie betrekkende de grootte en tijd van de volgende levering.
Dit vraag ik me ook af. Maar zodra de status op "Bezorgd" staat ren ik naar de winkel. Zal maar net zien dat zo'n domme doos mijn PS4 aan iemand anders meegeeft.suzuki1200 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:12:
Ik wil de PS4 bundel van €500,- reserveren bij bart-smit alleen zie ik dit niet staan in de webshop, klopt dat? Heeft iemand hier een link voor?
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Heb hetzelfde maar mijn aflevertijd staat van 11 tot 13u, maar staat nog maar bij het eerste blokje, ontvangen door postnlsuzuki1200 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:12:
Verwijderd
Ik had ook nog een afhaal preorder geplaatst op de site van mycom.
Helemaal niks gehoord van die gasten.. Kan ik hem dan ophalen of niet?
Mailtje gestuurd en ook geen reactie...
Alle links uit emails van mensen die gereserveerd hebben zijn geblokkeerd.Tiwazz schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:14:
Ik wil de PS4 bundel van €500,- reserveren bij bart-smit alleen zie ik dit niet staan in de webshop, klopt dat? Heeft iemand hier een link voor?
That's weird... bij mij staat berzorger onderweg al sinds vanmorgen vroeg!HansAnders07 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:15:
[...]
Heb hetzelfde maar mijn aflevertijd staat van 11 tot 13u, maar staat nog maar bij het eerste blokje, ontvangen door postnl
En de mijne is ook binnen! via de bart smit link eerder deze week!
En, pakketbezorger is nog steeds onderweg volgens de app en de website..
En, pakketbezorger is nog steeds onderweg volgens de app en de website..
PSN/XBOX : Murzeltje1976
Mijn PS4 zou tussen 13.30 en 15.30 uur komen volgens Track&Trace. Kom ik vóór 11.30 uur thuis, ligt er al een niet-thuisbriefje door de bus
Nu heb ik al een bericht gedaan via Twitter, maar of dat wat wordt.. Herinnerde me ook dat iemand in dit topic eens iets soortgelijks had meegemaakt en dat diegene toen heeft gebeld met de bezorger. Vraag me af hoe je dat voor elkaar krijgt?? Indien mogelijk wil ik em namelijk nog wel ontvangen. Ga niet voor Jan Doedel eerder van me werk weg natuurlijk..
Maak je toch niet druk, postbode rijd gewoon zijn/haar route, je hebt een tijdsindicatie toch!MDevil schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:15:
[...]
That's weird... bij mij staat berzorger onderweg al sinds vanmorgen vroeg!
Ik wacht totdat ik de bundel van 500 euro kan kopen,die kale ps4 is net opgehaald voor een mooi bedrag
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Verwijderd
Je kan het proberen, maar ik weet 95% zeker dat hij er niet zal liggen. Ik heb na meerdere mails te horen gekregen dat ik bij de 1e levering zit (voor 15 aug besteld) en dat de levering waarschijnlijk plaats zal vinden tussen 9 en 21 december. Heb ook een afhaal bestelling.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:15:
Volgens mij is de Wehkamp Bundel geen Japanse PS4.
Mycom liet mij weten
2de batch ongeveer 9 december <- voor de eerste pre-orders nog
3de batch ongeveer de 23ste <- 2de pre-orders

Hier heb ik dus ook voorlopig niks aan
2de batch ongeveer 9 december <- voor de eerste pre-orders nog
3de batch ongeveer de 23ste <- 2de pre-orders

Hier heb ik dus ook voorlopig niks aan
ze zeggen de kwaliteit van de console is beter bij de jappenVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:22:
Wat is het verschil tussen de Chinese en Japanse versie dan!?
Of dat ook zo is, me dont know....
De Chinese is met bami, de Japanse met noodles.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:22:
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Jij hebt wat gemist denk ik? Chinesen hebben tijdens het assembleren nogal wat "steekjes laten vallen" waardoor je PS4 wel aan gaat, maar vrij snel daarna niks meer doet om het kort samen te vattenVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:22:
Would be sweet als het nog deze maand is, wordt kerst toch weer een stukje beterVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:14:
Iemand van sony heeft aangegeven dat er 'rond de feestdagen' weer voorraad zou zijn. Ik heb net bol.com gesproken en zij vertelde mij dat er binnenkort een mail uit gaat over verdere levering. Winkels en Webshop's hebben zelf ook niet zoveel informatie betrekkende de grootte en tijd van de volgende levering.
Maar de tijd zal het ons leren
Verwijderd
WTF?! En toch leveren ze die?MDevil schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:23:
[...]
Jij hebt wat gemist denk ik? Chinesen hebben tijdens het assembleren nogal wat "steekjes laten vallen" waardoor je PS4 wel aan gaat, maar vrij snel daarna niks meer doet om het kort samen te vatten
als ik jou was zou ik even naar ze bellen.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:15:
Ik had zelf gister om 9 uur savonds gebeld kreeg te horen dat ik er buiten viel toen ik vanochtend nog een keer belde kreeg ik te horen dat die op dit moment onderweg is naar het filiaal. 17-7-2013 besteld
0900-8101 optie 2
Ja ik meen het, er is nog steeds genoeg over voor mezelf hoor.MDevil schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:10:
[...]
Als je dit meent, dan heb jij de meeste respect verdiend van iedereen in dit topic
Maar doordat ik persoonlijk betrokken ben bij een aantal van die jongeren leek het mij wel leuk hen ook te laten meedelen in deze onverwachte meevaller.
Damn een advertentie zetten op MP om mijn tweede ps4 voor minimaal 550 euro te verkopen, is gewoon instant-sell. Echt ziek hoe makkelijk velen 150 euro of meer bovenop de retailprijs willen neerleggen.
Zijn er nog ergens aanbiedingen voor games in de winkels?
Verwijderd
MM Akerpoort vandaag 3 = 2 voor alle gamesdunn0w schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:27:
Zijn er nog ergens aanbiedingen voor games in de winkels?
Gaat lekker bij PostNL. Pakket staat al drie dagen voorgemeld en dan nog de geplande aflevertijd missen.
Ik ben vannacht serieus aangesproken door een aantal mensen, 1 wilde er 600,- voor geven voor een PS4, de andere 5 scholden me de tyfus omdat "ik het voor hen verpestte"...morm schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:26:
Damn een advertentie zetten op MP om mijn tweede ps4 voor minimaal 550 euro te verkopen, is gewoon instant-sell. Echt ziek hoe makkelijk velen 150 euro of meer bovenop de retailprijs willen neerleggen.
Nachtopeningen...De Rikster schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:28:
[...]
Ik ben vannacht serieus aangesproken door een aantal mensen, 1 wilde er 600,- voor geven voor een PS4, de andere 5 scholden me de tyfus omdat "ik het voor hen verpestte"...
Wie goed doet, die goed ontmoet.
De Rikster schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:28:
[...]
Ik ben vannacht serieus aangesproken door een aantal mensen, 1 wilde er 600,- voor geven voor een PS4, de andere 5 scholden me de tyfus omdat "ik het voor hen verpestte"...
ja. ik heb ze ook met 150 winst verkocht. Maar had er makkelijk meer voor kunnen vragenDe Rikster schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:28:
[...]
Zou er ook niet voor mijn bed uitgaan maar ik heb sowieso een afwijkend ritme van de meerderheid
Wat een nonsens! Is helemaal niks van gebleken.MDevil schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:23:
[...]
Jij hebt wat gemist denk ik? Chinesen hebben tijdens het assembleren nogal wat "steekjes laten vallen" waardoor je PS4 wel aan gaat, maar vrij snel daarna niks meer doet om het kort samen te vatten
Voor 14 dagen gratis PS plus moet je dit doen:
(kan alleen als je een CC hebt)
Ga naar: https://store.sonyenterta...!/nl-nl/home/games/psplus
Inloggen met PSN account, en dan bij producten zoeken naar de 14 gratis trail. Je krijgt dan een melding dat je het alleen kan aanschaffen als je je CC gegevens hebt ingevoerd. Nu komt het omslachtige, als je dat nooit eerder gedaan hebt kan je dit alleen invoeren tijdens het proces van geld erop zetten met een minimum bedrag van 5 euro. Wat echter werkt is het proces doorlopen totdat je het bedrag wat je wilt toevoegen (tegen die tijd heb je je CC gegevens al moeten invullen) en dan op annuleren klikken. Vervolgens weer naar de shop en nu kan je wel de 14 dagen gratis pakken
(kan alleen als je een CC hebt)
Ga naar: https://store.sonyenterta...!/nl-nl/home/games/psplus
Inloggen met PSN account, en dan bij producten zoeken naar de 14 gratis trail. Je krijgt dan een melding dat je het alleen kan aanschaffen als je je CC gegevens hebt ingevoerd. Nu komt het omslachtige, als je dat nooit eerder gedaan hebt kan je dit alleen invoeren tijdens het proces van geld erop zetten met een minimum bedrag van 5 euro. Wat echter werkt is het proces doorlopen totdat je het bedrag wat je wilt toevoegen (tegen die tijd heb je je CC gegevens al moeten invullen) en dan op annuleren klikken. Vervolgens weer naar de shop en nu kan je wel de 14 dagen gratis pakken
Iemand die me uit kan leggen hoe je die gratis 14 dagen PS+ kan activeren zie alleen maar die betaalde abonnementen waar ik uit kan kiezen...
Hoe krijg je het voor elkaar?k1978 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:32:
Iemand die me uit kan leggen hoe je die gratis 14 dagen PS+ kan activeren zie alleen maar die betaalde abonnementen waar ik uit kan kiezen...
Staat in de post pal boven je.
De persoon boven je?k1978 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:32:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Even een update van Wehelkamp:
Ik bel Wehkamp en ze zeggen dat er een sorteerfout is dus ik ontvang 'm vandaag niet meer
Selektvracht: Nee u ontvangt hem morgen of dinsdag
Wehkamp dan weer: Nee hoor u ontvangt 'm vandaag hij is onderweg
Selektvracht: Hij kan vandaag geleverd worden als het allemaal sneller gaat
Wehkamp dan: Oh wij weten niet of ie vandaag geleverd word staat een sorteerfout
Selekvracht: Het pakketje wordt teruggebracht naar het sorteercentrum dus u ontvangt 'm morgen of dinsdag.
Wehkamp dan weer: Oh nee u ontvangt 'm vandaag.
Ik bel Wehkamp en ze zeggen dat er een sorteerfout is dus ik ontvang 'm vandaag niet meer
Wehkamp dan: Oh wij weten niet of ie vandaag geleverd word staat een sorteerfout
Selekvracht: Het pakketje wordt teruggebracht naar het sorteercentrum dus u ontvangt 'm morgen of dinsdag.
Haha toeval, maar inderdaad net hier boven gepost.k1978 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:32:
Heb jij onder een steen gelegen de afgelopen weken?Koko71 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:31:
[...]
Wat een nonsens! Is helemaal niks van gebleken.
Aan de hand van een melding hier over dat de orders van de intertoys van vanochtend een fout op de site waren, en dat je je geld dan terug zou krijgen, heb ik ook maar even gebeld. Mijn bestelling (ong half 10 gedaan, had hem nog openstaan op de telefoon) is ook goed gegaan, en zou morgen gewoon binnen moeten komen. Ik zie het wel!
edit;
edit;
Is (bijna) allemaal niet een beetje overdreven?MDevil schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:35:
[...]
Heb jij onder een steen gelegen de afgelopen weken?Bijna alle PS4's geassembleerd door Foxconn/China en afgeleverd waren bij Amazon waren defect.
[ Voor 33% gewijzigd door TFDev op 29-11-2013 12:37 ]
-
[ Voor 100% gewijzigd door TFDev op 29-11-2013 12:37 ]
kan je bij de status van wehkamp zien of je in de sorteerfout zit ?Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:34:
Even een update van Wehelkamp:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bij mij staat namelijk gewoon bezorger is onderweg
Verwijderd
Nee ik kan de status niet inzien op 1 of andere vage manier..Barbapapa852 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:37:
[...]
kan je bij de status van wehkamp zien of je in de sorteerfout zit ?
bij mij staat namelijk gewoon bezorger is onderweg
Hier is ie al een uurtje binnen. Bol.com met Post NL.
Zit al een uur te klooien met de firmware (zelf HDD ingebouwd).
Blijkt dat er een 300MB file is (de patch) en een 890MB file (OS).
Je moet dus die laatste hebben welke HIER te downloaden is.
Schrok me kapot
Schrok me kapot
oke, dan ga ik er vanuit dat ik hem gewoon vandaag ga ontvangen.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:37:
[...]
Nee ik kan de status niet inzien op 1 of andere vage manier..
welke heb je ingebouwd
Alpha89 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:37:
Hier is ie al een uurtje binnen. Bol.com met Post NL.
Schrok me kapot
Psn erikj
Kan het zo gauw niet vinden, weet iemand of het uitmaakt hoe je de ps4 neerzet?
Wil hem het liefste verticaal rechts van de tv hebben, echter het ps logo staat dan ondersteboven.
Zou dit problemen kunnen geven voor de discs of iets dergelijks?
Wil hem het liefste verticaal rechts van de tv hebben, echter het ps logo staat dan ondersteboven.
Eh... zet hem andersom??Micha_NL schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:39:
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
500 euro omgeving dordrecht iemand die er nog 1tje weg doet
Dus moet je eerst die van 800MB installeren en dan die van 300MB? Of heb je die van 300MB alleen nodig wanneer je de huidige HDD laat zitten?Alpha89 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:37:
Schrok me kapot
Je kan hem toch gewoon goed om zetten en hem toch rechts laten staan?Micha_NL schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:39:
hehe ja zag het wel heel toevallig....De Rikster schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:33:
[...]
Hoe krijg je het voor elkaar?
Staat in de post pal boven je.
Dat gaat niet makkelijk haha, of de kabels steken dan uit, of ik moet alles omgooien?
Maar, zou het uitmaken?
Klopt maar het logo staat andersom dan. Misschien anders de vraagstelling, maakt het niet uit hoe je hem neerzet, is er een onder of bovenkant als je hem verticaal plaatst?De Rikster schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:42:
[...]
Je kan hem toch gewoon goed om zetten en hem toch rechts laten staan?
Nogmaals de vraag of iemand hier al iets ontvangen heeft via Kiala. Ik zou samen met een maat de zijne gaan halen maar die is nog steeds "wordt aangemaakt". We kunnen beter gewoon gaan spelen op de mijne denk ik
300MB voor de stock HDD. (gewone systeem update).MDevil schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:41:
[...]
Dus moet je eerst die van 800MB installeren en dan die van 300MB? Of heb je die van 300MB alleen nodig wanneer je de huidige HDD laat zitten?
800MB voor een HDD verwisseling (OS + laatste update, al weet ik niet zeker of die laatste update er ook bij zit).
Voor de zekerheid allebei op USB zetten.
Verwijderd
Kan je het logo niet draaien zoals bij de PS2 en Phat PS3?De Rikster schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:42:
[...]
Je kan hem toch gewoon goed om zetten en hem toch rechts laten staan?
Net de Track & Trace gekregen van mijn vanochtend bestelde Playstation 4!
Zending staat nog steeds op 'bevindt zich in sorteercentrum', maar is wel net van 1 balkje naar 2 balkjes gegaan. Denk ik geen goed teken of wel?
Betekend zeker dat hij echt niet onderweg is...
EDIT: weer teruggevallen naar 1 balkje... Nu ontvangen door PostNL...
[ Voor 15% gewijzigd door Goudstalen op 29-11-2013 12:48 ]
Verwijderd
Denk dat het wel goed gaat. Mijne ging net van 'ontvangen' naar 'bezorger is onderweg'..DGonlag2 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:47:
Zending staat nog steeds op 'bevindt zich in sorteercentrum', maar is wel net van 1 balkje naar 2 balkjes gegaan. Denk ik geen goed teken of wel?
Nice, ik zat in het bestelproces en toen waren ze net weer uitverkocht.Zymotic2007 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:47:
Net de Track & Trace gekregen van mijn vanochtend bestelde Playstation 4!
Die van mij staat al sinds gisteravond op "Zending is ontvangen door PostNL", met een aflevertijd vandaag tussen 12:00 en 14:00 uur....
Pfffffff wachten duurt lang, voel me net een klein kind
Pfffffff wachten duurt lang, voel me net een klein kind
Misschien nog even mijzelf quoten, die statussen van PostNL kloppen van geen kant!!kwdtjuh schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:49:
Krijg net een smsje dat de PS4 thuis afgeleverd is.
Status op de website :
Zending is ontvangen door PostNL
Bezorgtijd 12.00 - 15.30
Status App:
Zending wordt gesorteerd
Bezorgtijd 17.00 - 19.00
Niet geloven dus ;-)
De games zijn bezorgd nu de console en standaard nog.
PSN: Finally_Chris
Net bericht van MM gekregen, kan de Playstation nu komen ophalen in hun winkel (Zwolle). Track en Trace staat gek genoeg nog op "bezorger onderweg".
Het wordt steeds spannender
Voor ontvangst van deze zending is een handtekening vereist.
Sorry, we hebben je aflevertijdvak niet gehaald. De pakketbezorger is nog onderweg om je pakket vandaag af te leveren.
Voor ontvangst van deze zending is een handtekening vereist.
Sorry, we hebben je aflevertijdvak niet gehaald. De pakketbezorger is nog onderweg om je pakket vandaag af te leveren.
Da fuq?wessel145 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:50:
Ik heb maar besloten zelf m'n PS4 te gaan bouwen
Klik
Die van mij net naar 2e balkje gegaan, zal wel goedkomen maar poe wat duurt het lang zeg!DGonlag2 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:47:
Zijn hier uberhaupt succesverhalen van mensen die op dit moment nog ergens niet-gereserveerde PS4's in winkels hebben zien liggen? Of is dat te makkelijk?
Verwijderd
Wachten duurt lang :-) en dan moet ik straks ook nog kiezen welke game ik eerst ga spelen BF4 of Killzone :-)
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot