Die ligt standaard naast mijn pcEValentino schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:02:
Wauw dan was je wel heel scherp, ik moest eerst het hele huis omgooien opzoek naar mijn Edentifier
[...]
Something under the bed is drooling
omg Den Haag. Wacht wel een maand ofzo.
We gaan samen naar de winkel om hem op te halen...
PM me maar....
Ik woon in Heerlen en wil 50km rijden.
Hij geeft bij mij aan: Er is een fout opgetreden tijdens communicatie met de server.
Het is hier geen verkoop topic hoor. En dan nog uit de goedheid van je hart je eigen PS4 op offeren. Goed hoor.... oh nee. Het is voor financieel gewin. Ga dan lekker naar Marktplaats of zo.doncalitri schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:03:
Ik wil mijn PS4 preoder (kale ps4) wel opgeven voor 450 (ongeopend)
omg Den Haag. Wacht wel een maand ofzo.
We gaan samen naar de winkel om hem op te halen...
PM me maar....
Deze was jammer genoeg made in china, melding gemaakt bij bart smit en ik wordt na 16:00 uur terug gebeld . Afwachten maar
Probeer ook een andere HDMI kabel voor de zekerheid.edebee schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:06:
Playstation mooi op tijd binnen gekomen. Aangezet en scherm geeft soms een dunne rode streep door het beeld en is al meerdere keren op een ruis beeld geschoten. Hdmi handshake van de tv uitgezet maar regelmatig nog de ruis over 1/4 van het beeld, even gekeken naar de made in .
Deze was jammer genoeg made in china, melding gemaakt bij bart smit en ik wordt na 16:00 uur terug gebeld . Afwachten maar
Kijk ook even of een van die pinnetjes gebogen is van de hdmi poort op de ps4Minoeske schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:07:
[...]
Probeer ook een andere HDMI kabel voor de zekerheid.
Verwijderd
Heb het idee dat PSN er nu al uitligt, net even op de PSN site wat info bijgewerkt, was ook al jezus langzaam.koenvd90 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:05:
Nog meer mensen die niet in kunnen loggen bij psn?
Hij geeft bij mij aan: Er is een fout opgetreden tijdens communicatie met de server.
Word nog wat vanavond...
Verwijderd
Hulp aub want ik zou graag ook een PS4 binnenkrijgen
Was maar een kleine stockVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:10:
Waarom kunnen jullie wel op ToysXL bestellen en ik niet? Bij mij staat er uitverkocht en kan het alleen op verlanglijst zetten?
Hulp aub want ik zou graag ook een PS4 binnenkrijgen.
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Verwijderd
Te laat, inmiddels vergeven.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:10:
Hulp aub want ik zou graag ook een PS4 binnenkrijgen.
Dat denk ik ook!Fatal Mind schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:10:
[...]
Heb het idee dat PSN er nu al uitligt, net even op de PSN site wat info bijgewerkt, was ook al jezus langzaam.
Word nog wat vanavond...
Zou jammer zijn, iedereen helemaal blij, maar alsnog niet (online) kunnen gamen!:(
En ik was gister en vanochtend te laat omdat ik bij mijn vriendin was en op school zat.melvin0907 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:11:
Toysxl.nl heeft niks meer net een mail terug hadden een kleine voorraad die net leeg is gekocht Door alle tweakers leden. Ik was helaas net te laat omdat ik aan het rijden was.
Ah dan ben ik een van die drie voor je hahaVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:07:
Toys XL klantenservice: u heeft positie 4... nog even geduld
Andere tv, andere kabels geen verbetering. HDMI pinnetjes staan allemaal rechtTaurnil schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:08:
[...]
Kijk ook even of een van die pinnetjes gebogen is van de hdmi poort op de ps4
Alles is inmiddels wel uitverkochtFlasHie_FlaSh schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:12:
Werkt de BS link nog? Kan iemand die dan delen voor degene die nog niks hebben
duuuurt lang!
Nee.. actueel saldo wordt niet verwerkt, dat zie je morgen pas.. nu is er een reservering gedaan en die zie je niet gelijk.Scorpio861 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:12:
fuck, visa liep vast tijdens betalen, zag wel het scherm met betaald voorbij komen maar zie nu ook niks afgeschreven in actueel saldo misschien dat dit niet direct verwerkt wordt
Bel even met de klantenservice van Visa en je kan vragen of de reservering is binnengekomen.
Viel jij buiten de boot? Zoniet, wat was jouw tijd waarop je de orderbevestiging kreeg?EValentino schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:12:
Iedereen die bij ToysXL heeft besteld en buiten de boot valt krijgt voor 6 uur een telefoontje of mailtje hierover, aldus de klantenservice.
dat wordt 2014 voor mijn bestelling dus...
sjoerd94 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:13:
[...]
Viel jij buiten de boot? Zoniet, wat was jouw tijd waarop je de orderbevestiging kreeg?
Precies hetzelfdeEValentino schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:14:
Dat is nog niet bekend, ze zijn nu aan het tellen. 14:43 was mijn tijdstip!
[...]
Verwijderd
13:46 =)sjoerd94 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:13:
[...]
Viel jij buiten de boot? Zoniet, wat was jouw tijd waarop je de orderbevestiging kreeg?
Mycom en Dixons zijn tevoorbarig geweest.. zijn geen officiële leverancier en ontvangen dus ook geen PS4… aldus na ondervraging van lokale winkelpersoneel:)JSBars schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:14:
Nou Mycom (delft) maar even bezocht, had een preorder, maar hij had er welgeteld 0 gekregen. Wist niet wanneer ze zouden komen, voor 15 august besteld hoopte hij nog dit jaar..
dat wordt 2014 voor mijn bestelling dus...
Geen tot zeer geringe succesverhalen van mensen die bij deze winkel hebben besteld.
Verwijderd
Hebben in totaal rond de 1100 reserveringen staan, en ik vroeg of ze die nog allemaal dit jaar kregen waarop de chef zei "Nee meneer, we weten niet hoeveel we er krijgen"
Ik zo, waarom laat je de bestelling dan doorlopen op jullie site met prognose december? "Ja Sorry, het kan ook zo 2014 worden, we weten het echt niet"
Al met al, ze weten niks
Ik zie echter wel via de site van anwb visa een actueel saldo met daarbij behorende af en bijschrijvingen...Alcmaria schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:13:
[...]
Nee.. actueel saldo wordt niet verwerkt, dat zie je morgen pas.. nu is er een reservering gedaan en die zie je niet gelijk.
Bel even met de klantenservice van Visa en je kan vragen of de reservering is binnengekomen.
Ja dat zijn je transacties.. maar die zie je niet direct nadat je een reservering hebt gedaan...Scorpio861 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:16:
[...]
Ik zie echter wel via de site van anwb visa een actueel saldo met daarbij behorende af en bijschrijvingen...
geloof me :-P
Bel even met de klantenservice en je weet of de autorisatie goed is gegaan.. :-)
Verwijderd
Dat dus, maar ik belde mijn eigen stadswinkel van toysxl en die zeggen dat ze nooit zoiets hebben binnengekregen of gehad...ryderb schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:17:
Hoe krijgen jullie de klantenservice aan de lijn? Ik krijg een bericht dat ik terug moet bellen omdat het te druk is. Al de 5e keer dat ik probeer.
ik zal even bellen in dat geval, thanks voor je replyAlcmaria schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:17:
[...]
Ja dat zijn je transacties.. maar die zie je niet direct nadat je een reservering hebt gedaan...
geloof me :-P
Bel even met de klantenservice en je weet of de autorisatie goed is gegaan.. :-)
Wisten niets van de bundle af.
Verwijderd
Geduld is een schone zaak
"Zending vertraagd. Verwachte bezorgdag is aangepast."
Heb hetzelfdeearthknake schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:21:
Tiefus Bart Smit en PostNL... Pakket ligt al dagen in een magazijn en nog redden ze het niet om te bezorgen... Zit ik dan de hele dag op te wachten *#*!@*!*&#@&#!
"Zending vertraagd. Verwachte bezorgdag is aangepast."
Verwijderd
http://www.intertoys.nl/g...ml#search?q=ps4%20console
Bij afrekenen zie je dat hij niet beschikbaar is.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:22:
Voor iemand die nog zoekt, onderaan lijken de bundels nog gewoon ''bestelbaar''
Die zijn uitverkocht. Die melding krijg je zodra je ze in je winkelmandje hebt...Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:22:
Hey, we bewonderen je inzet, maar bedankt voor NIETSVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:22:
uitroep teken kan je dus niet bestellenVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:22:
How are you doing?
had je maar eerder moeten pre orderen
[ Voor 11% gewijzigd door ryderb op 29-11-2013 15:24 ]
vegetto1983 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:24:
huilies
had je maar eerder moeten pre orderen
stftweaker schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:23:
[...]
uitroep teken kan je dus niet bestellen
Verwijderd
dan neem ik het terug en is het heel lullig
hoe kan dat dan
Verwijderd
En gelijk eentje die niet werkt. Blue light of Death hier, of hoe je het ook noemt...
Blauw pulserend licht, nooit beeld, en gaat nooit over naar wit licht.
Ben ik de eerste? Of meerdere mensen dit probleem?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 15:26 ]
We noemen het PostNL..vegetto1983 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:25:
[...]
hoe kan dat dan
vegetto1983 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:25:
[...]
hoe kan dat dan
Verwijderd
Maar dat kan eigenlijk niet toch? Zodra je een bestelling hebt afgerond verwerkt het systeem dat automatisch?ryderb schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:24:
Toysxl heeft teveel bestellingen binnen gekregen en gaat later vandaag nog mensen afbellen/mailen. Hoop dat ik bij de groep zit die hem wel krijgt.
dat is zuuurrrr ja.. en nu? achteraan aansluiten?EValentino schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:26:
Wehkamp.nl had aan PostNL huisnummer 370 doorgegeven in plaats van 37. Die bestaat niet dus kwam die terug naar Wehkamp en hebben ze de mijne aan iemand anders gegeven... Geenidee hoe dit kon gebeuren, ik bestel al jaren daar.
[...]
Verwijderd
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 29 november 2013.
U heeft contact opgenomen met de bol.com Klantenservice, omdat u een vraag heeft over het levermoment van uw artikel "Sony PlayStation 4 500GB + Dualshock 4 Controller".
Wij hebben de gegevens voor u gecontroleerd. Op de website staat aangegeven dat iedere klant die na 31-07-2013 besteld heeft, wij niet de leverdatum kunnen garanderen. De Playstation 4 wordt vandaag tot 20:00 uur vanavond geleverd. Het kan zijn dat u nog bij de eerste levering zit. Mocht dit niet het geval zijn, benaderenwij u spoedig met nieuws over een volgende levering.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
XXX
bol.com Klantenservice
www.bol.com
vegetto1983 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:26:
[...]
dat is zuuurrrr ja.. en nu? achteraan aansluiten?
Vind het geweldig dat je "iets" te horen hebt gekregen. aan mijn kant nog steeds 0,0 van bol.comVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:26:
Goed nieuws voor mij en anderen :
Geachte heer/mevrouw,
U heeft contact opgenomen met de bol.com Klantenservice, omdat u een vraag heeft over het levermoment van uw artikel "Sony PlayStation 4 500GB + Dualshock 4 Controller".
Wij hebben de gegevens voor u gecontroleerd. Op de website staat aangegeven dat iedere klant die na 31-07-2013 besteld heeft, wij niet de leverdatum kunnen garanderen. De Playstation 4 wordt vandaag tot 20:00 uur vanavond geleverd. Het kan zijn dat u nog bij de eerste levering zit. Mocht dit niet het geval zijn, benaderenwij u spoedig met nieuws over een volgende levering.
Met vriendelijke groet,
XXX
bol.com Klantenservice
www.bol.com
Wanneer had jij besteld als ik vragen mag?
Verwijderd
Nou ik heb zelf maar eens gemailed vandaag.Taurnil schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:28:
[...]
Vind het geweldig dat je "iets" te horen hebt gekregen. aan mijn kant nog steeds 0,0 van bol.com
Verwijderd
alvast bedankt
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:29:
Als iemand bericht krijgt van ToysXL over de nieuwe bestelling die niet kan worden geleverd, graag even laten weten met ordernr en orderbevisting tijd.
alvast bedankt
het is misschien geen twitter, maar dikke rtVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:29:
Als iemand bericht krijgt van ToysXL over de nieuwe bestelling die niet kan worden geleverd, graag even laten weten met ordernr en orderbevisting tijd.
alvast bedankt
Wat is hier goed nieuws aan? Staat toch niet dat je hem sowieso vandaag gaat ontvangen? Is meer een standaard reply lijkt het van: uw vraag "ABC", wij controleren gegevens, op website staat "XYZ".Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:26:
Geachte heer/mevrouw,
Met vriendelijke groet,
XXX
bol.com Klantenservice
www.bol.com
This is a Rapture reminder..
Verwijderd
XXX bol.com Klantenservice...Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:26:
Geachte heer/mevrouw,
Met vriendelijke groet,
XXX
bol.com Klantenservice
www.bol.com
WTF!!
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Verwijderd
Ordernummer: 10288620ryderb schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:30:
Welk nummer heeft iedereen? Kunnen we een beetje een idee krijgen hoeveel er besteld zijn.
Order bevestiging op mail: 14.40
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:31:
[...]
Ordernummer: 10288620
Order bevestiging op mail: 14.40
Heb met Ideal betaald.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Verwijderd
ik had gebeld, uiterlijk maandag heeft IEDEREEN een mailtje met info over de tweede leveringVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:29:
[...]
Nou ik heb zelf maar eens gemailed vandaag.
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:32:
Hmm als ik te laat heb besteld bij ToysXL, hoe lang duurt het voordat ik mijn geld weer terug krijg?
Heb met Ideal betaald.
Zal zeker 5 werkdagen durenhenkyyyyyyy schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:32:
Hmm als ik te laat heb besteld bij ToysXL, hoe lang duurt het voordat ik mijn geld weer terug krijg?
Heb met Ideal betaald.
Verwijderd
Verwijderd
Het nieuws eraan is dat er tot vanavond 20 uur nog verstuurd gaat worden bij Bol.com.Sssquirrel schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:30:
[...]
Wat is hier goed nieuws aan? Staat toch niet dat je hem sowieso vandaag gaat ontvangen? Is meer een standaard reply lijkt het van: uw vraag "ABC", wij controleren gegevens, op website staat "XYZ".
Hoop voor de mensen die em vandaag niet krijgen maar misschien dus morgen wel.
Dit topic is gesloten.
![]()
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot