Ik zou even voor de zekerheid je gegevens weg halen..??!
Ik weet waar ik a.s. nacht moet zijn...
Aha! Niet zo ver hier vandaan. Lock your door! I'm coming for the PS4. Ik ga voor je deur kampen en doen alsof k jou ben, ghehe! Adersgegevens weghalen slimbo.
Verwijderd
thanksepamel schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:29:
[...]
Ik zou even voor de zekerheid je gegevens weg halen..??!
Was te enthousiast
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 07:31 ]
Verwijderd
Edit
Oepsss nu is echt alles uitverkocht
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 07:32 ]
Bij mij nietVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:30:
Killzone bundel is er nog steeds bij intertoys
Edit
Oepsss nu is echt alles uitverkocht
Verwijderd
Ik denk dat er nog een aantal geannuleerde/niet betaalde bestellingen over waren.
2013-11-29 Pakket heeft ons magazijn verlaten
2013-11-29 * Aflevering met handtekening en niet bij buren
Hij komt echt, de lieve goede PS4
http://www.intertoys.nl/games/playstation-4-594428.html
Lijkt erop dat dit nog lukt, net gedaan.
Verwijderd
14 augustus al gepreorderd en sinds vannacht staat mijn levertijd op 31 december..pff.
Ik denk dat ze er amper 10 binnen hebben gehad en dat alle ps4's richting bartsmit/intertoys zijn gegaan.
Link misschien naar de lijst? Of hoe kom ik aan en op de lijst?epamel schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:24:
De lijst met PSN namen voeg ik langzamerhand toe voor een potje te gamen!
Denk geannuleerde pre-ordersVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:40:
Wel voor 13.00 bestellen...
Kunnen ze toveren ofzo
Heel apartVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:40:
Kunnen ze toveren ofzo
Psn erikj
Ik denk dat ze ze uitpoepen ofzo.... vaag verhaal.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:40:
Kunnen ze toveren ofzo
Verwijderd
Gelukkig staat hij nog wel bij de facturen als geleverd! Heb maar 5 minuten geslapen vannacht denk ik....
Wat een stress zeg....
Psn erikj
Nogmaals de PSN tweakers namen..
Op PSX sense staat een video van de launch van de PS4 in Italie. Echt tof om dat te zien!
Sony pakt het goed aan.
Mocht je nog steeds geen PS4 hebben zou ik toch dmv de link proberen te bestellen.
En dan hopen dat je hem morgen nog hebt!
Zijn er al mensen van de link van Bart Smit al een definitieve tijd hebben gehad.
En het gewicht van het pakket?
Wil je dan ook namens mij bellen:Pe2thaj schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:42:
De intertoys ken om 9 uur van mij een belletje verwachte
volgens mij hebben we de zelfde bundel.
PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00
Startende bij Gamemania en eindigt ook met Gamemania, ,huehue met 15winkels tussen, als ik er dan nog geen heb ik het Duitsland binnen
Vandaag gaat de dag van flitsboetes woirden
[ Voor 11% gewijzigd door yzx op 29-11-2013 07:47 ]
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Deze link lukte, betaald en bevestiging binnen, link is nu weer dichtgezet.venomenal schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:38:
Als je hem wil bestellen en je wil hem morgen hebben:
http://www.intertoys.nl/games/playstation-4-594428.html
Lijkt erop dat dit nog lukt, net gedaan.
20*350ZO45°
Ook niet onder de andere koppen?Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:42:
Ik heb nog steeds geen bestelling staan bij de wehkamp.....
Gelukkig staat hij nog wel bij de facturen als geleverd! Heb maar 5 minuten geslapen vannacht denk ik....
Wat een stress zeg....
Waar!?Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:39:
Huhuhuhuh...
Beide bundels zijn weer beschikbaar!!!!
Psn erikj
Verwijderd
Laat ons weten aube2thaj schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:42:
De intertoys ken om 9 uur van mij een belletje verwachte
En ik moet ook wel eens watInhumanous schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:00:
ik moet vandaag of morgen ook playstation 4 hebben...... nog niks besteld tot nu toe
Tuurlijk 9 uur ben je de eerste
Psn erikj
uit onze real time vooraadcontrole blijkt dat de artikel(en) met een ! helaas uitverkocht zijn. het betreffende artikel kan dus niet bestel worden.
3S-code: 3SINT0000034343
Gewicht: 4765 g
Referentie: 131125-1346299
Status zending:
Pakketbezorger is onderweg.
woehoee
psn: HertogJack
zie steeds meer kakkerlakken die slaatje dr uit slaan dat ze er 10 hebben besteld en dan even 100+ euro dr op willen vangen bah.
Wanneer besteld ?HertogJack schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:48:
Intertoys:
3S-code: 3SINT0000034343
Gewicht: 4765 g
Referentie: 131125-1346299
Status zending:
Pakketbezorger is onderweg.
woehoee
Psn erikj
Is dit van intertoysInhumanous schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:48:
LET OP!!
uit onze real time vooraadcontrole blijkt dat de artikel(en) met een ! helaas uitverkocht zijn. het betreffende artikel kan dus niet bestel worden.
Psn erikj
Slecht geregeld want jouw ps4 komt binnen en jij bent er niet.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:06:
Zo lekker naar studie, mijn vriendin blijft thuis om de bezorging in ontvangst te nemen.
Goed geregeld of goed geregeld?
Oke maken een deal als ik vandaag mijn ps4 binnen krijg en me maat ook en morgen komt die ps4 binnen van intertoys mag jij hem voor zelfde bedrag deal ?MrHarry schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:49:
Arghh las dat er gisteren weer bestellingen vrij kwamen #$@#@#%
zie steeds meer kakkerlakken die slaatje dr uit slaan dat ze er 10 hebben besteld en dan even 100+ euro dr op willen vangen bah.
Psn erikj
YouTube: PS4 Launch Event in Rome at Castel Sant'Angelo
Touchésanderander schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:50:
[...]
Slecht geregeld want jouw ps4 komt binnen en jij bent er niet.
Winkel gaat om 8 uur open, liggen echter al mensen sinds gisteren te kamperen daar.....
Lekker dan was lekker vochtig en koud, die mensen hebben dan per direct een week vrij wegens ziekteRaikkonen_WC schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:52:
Lees net dat in Mechelen (belgie) als stunt er 200 PS4's verkocht worden (losse verkoop)
Winkel gaat om 8 uur open, liggen echter al mensen sinds gisteren te kamperen daar.....
Maareuh DOEI mensen ga mijn PS4 zoeken
[ Voor 4% gewijzigd door yzx op 29-11-2013 07:54 ]
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Verwijderd
Nee ook niet....Teunke7 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:45:
[...]
Ook niet onder de andere koppen?6 maanden blabla
Mjah oké de twitteraar heeft wel toegezegd dat het verstuurd zou worden wanneer bestellingen verdwenen zijn
Nu staan jouw gegevens nog in de quotes, misschien kan een moderater je even helpen?
Verwijderd
Heb vannacht via Facebook een bericht gedaan, wacht op reactie, heb geen TwitterTeunke7 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:55:
[...]
Mjah oké de twitteraar heeft wel toegezegd dat het verstuurd zou worden wanneer bestellingen verdwenen zijntwitter anders eens met Wehkamp
Ook goedVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:56:
[...]
Heb vannacht via Facebook een bericht gedaan, wacht op reactie, heb geen Twitter
toen ik op bestellen klikte en me gegevens moest invullen daarna
Vanmorgen beste kansen bij intertoys. Waren weer simpele KZ bundels en kale ps4's te bestellen.Raikkonen_WC schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:56:
Maar ergens een los exemplaar vandaan halen wordt onmogelijk neem ik aan? Of toch weer de webshop van Bart Smit in de gaten houden?
Verwijderd
Wou dat ik een paar uurtjes kon slapen.....Teunke7 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:57:
[...]
Ook goedAls er verzonden heeft gestaan zou het vandaag aankomen
Nog steeds? Linkje? Of naar de vestiging?Azqi schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:58:
[...]
Vanmorgen beste kansen bij intertoys. Waren weer simpele KZ bundels en kale ps4's te bestellen.
Alledrie mn tracking codes zijn ineens niet meer te tracken...
Gecondoleerd!???? schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:59:
Net nog ps4 via die intertoys link besteld. Check dit topic dagelijks alleen de laatste 2 dagen niet omdat mn oma overleed en dus net BS actie gemist. Dixons bestelling wordt niks en Amazon.de ook weinig vertrouwen in dus fingers crossed. Ze hebben mn geld en order dus...
Kan helaas niets voor je betekenen zonder klantnr. anders kon ik ook een twitterbericht sturen voor je.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:58:
[...]
Wou dat ik een paar uurtjes kon slapen.....
Gecondoleerd!???? schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:59:
Net nog ps4 via die intertoys link besteld. Check dit topic dagelijks alleen de laatste 2 dagen niet omdat mn oma overleed en dus net BS actie gemist. Dixons bestelling wordt niks en Amazon.de ook weinig vertrouwen in dus fingers crossed. Ze hebben mn geld en order dus...
Klopt, mijne ook niet..dutchgio schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:00:
Postnl storing?
Alledrie mn tracking codes zijn ineens niet meer te tracken...
Verwijderd
Dat is echt SICKAvinator schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:51:
Beetje off, maar toch oh zo meesterlijk gedaan..
Verwijderd
ThxTeunke7 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:00:
[...]
Kan helaas niets voor je betekenen zonder klantnr. anders kon ik ook een twitterbericht sturen voor je.
Ziet er strak uit jammer dat hij niet helemaal opgenomen is. Aan de mensen te zien zullen er vast wel unedited video's op YouTube verschijnenAvinator schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:51:
Beetje off, maar toch oh zo meesterlijk gedaan..
Ik moet zelf wachten tot 14:00, heb iets te snel geklikt tijdens het bestellenVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:02:
[...]
Thxik denk dat het wel goed komt, maar heb geen rust voor dat dat ding onder mijn tv staat!
![]()
Verwijderd
Ik zie nergens de knop bestellenAvinator schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:00:
Voor degene zonder PS4, bij Intertoys kan je nog een kale PS4 bestellen: http://www.intertoys.nl/g...puters?ici=br+gps4_test_O
Jups heb hetzelfde, zie magazijn verlaten notitie bovenaan.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:02:
bij mijn bestelling bij wehkamp staat aflevering met handtekening en niet bij buren wordt hij nou dan ook echt verzonden?
Je kunt ook onder mijn betaal gemak kijken onder mijn administratie, daar zie je geleverd
[ Voor 13% gewijzigd door Teunke7 op 29-11-2013 08:05 ]
JaVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:02:
bij mijn bestelling bij wehkamp staat aflevering met handtekening en niet bij buren wordt hij nou dan ook echt verzonden?
Verwijderd
Ow ok, dat had ik niet, er is nog hoopInhumanous schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:58:
[...]
toen ik op bestellen klikte en me gegevens moest invullen daarna
Verwijderd
dus hij komt vandaag binnen?Teunke7 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:04:
[...]
Jups heb hetzelfde, zie magazijn verlaten notitie bovenaan.
Kan van alles gebeuren, maar daar moet je niet van uit gaan....
Denk het wel of er moet iets naars gebeuren tijdens het leveren
Verwijderd
oke txTeunke7 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:06:
[...]
Denk het wel of er moet iets naars gebeuren tijdens het leveren
Ik heb gisteren rond gebeld, maar Mediamarkt was hier in Heerlen, Maastricht en Roermond er volledig doorheen.....bartburg schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:07:
iemand al een idee of de MediaMarkt wat bundels extra heeft die ze in de winkel gaan leggen?
Denk het niet sommige mensen konden upgraden.bartburg schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:07:
iemand al een idee of de MediaMarkt wat bundels extra heeft die ze in de winkel gaan leggen?
Nee, jij bent er niet om je handtekening te plaatsen. Waarschijnlijk wordt het dan dinsdag of woensdag
[ Voor 23% gewijzigd door Alvanosa op 29-11-2013 08:11 ]
PSN: Alvanosa
Het is een long shot maar moet het toch proberen!
Pakket is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
Heb nu dit staan
Daar sluit ik mij bij aanbartburg schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:11:
Willen de mensen die er 2 binnen krijgen en mede tweakers wat gunnen mij een DM sturen als ze meerdere geleverd krijgen maar er maar 1 gaan gebruiken.
Het is een long shot maar moet het toch proberen!
Misschien moet er een lijstje gemaakt worden met tweakers in dit forum die hem niet bij de 1e levering hebben gekregen maar wel heeeel graag willen
Raikkonen_WC info@raymondsmits.com
Mag ik er 1?Jay47 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:19:
Ik krijg 2 binnen vandaag 1 kale van bol.com besteld op 29 juni, en 1 van bart smit killzone bundel wat ik gister heb besteld met een werkende link
Psn erikj
Sorry man het is al verkocht, word vandaag opgehaald.
EDIT: Terug
[ Voor 9% gewijzigd door Teunke7 op 29-11-2013 08:23 ]
Ben echt benieuwd naar de totale voorraad in de winkels vandaag, ik hoop zat zodat er weinig winst gemaakt gaat worden op MP.
Dit topic is gesloten.
![]()
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot