Bij mij ook!!! WoooootTeunke7 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 01:47:
CHECK WEHKAMP mijn administratie onder betaalgemak. Staat nu op geleverd
Ik ga naar bed, morgen fris en fruitig om mijn ps4 af te halen op het postkantoor!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Bij mij ook!!! WoooootTeunke7 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 01:47:
CHECK WEHKAMP mijn administratie onder betaalgemak. Staat nu op geleverd
Mijn god, wat een onzin... Dat je daar extra voor naar een fotozaak moet gaan.... Die folders/kortingscodes kan je op allerlei manieren krijgen, zonder ook maar enige moeite en dan gaan ze daar zo moeilijk over doen?... blehFiyaKa schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 01:44:
[...]
Ik was vorig week geweest en zonder korting bon konden ze geen korting geven. Ik heb toen in de buurt bij een fotowinkel de bon uitgeprint.
PSN: MrMistral
Zit nu met mijn tel de laatste berichten weg te tikkenVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 01:49:
[...]
Bij mij ook!!! Wooooot
Ik ga naar bed, morgen fris en fruitig om mijn ps4 af te halen op het postkantoor!
Ach ja, voor mij was het niet een hele grote moeite. Achteraf gekeken was het ook compleet onnodig want toen ik mijn bon had afgegeven, gingen ze dat wegzetten en gingen ze de korting scannen via een barcode die ze al hebben.Rck010 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 01:50:
[...]
Mijn god, wat een onzin... Dat je daar extra voor naar een fotozaak moet gaan.... Die folders/kortingscodes kan je op allerlei manieren krijgen, zonder ook maar enige moeite en dan gaan ze daar zo moeilijk over doen?... bleh
Stond de levertijd op verzonden zoniet je zat al logischerwijs bij de 2de batch.RemyWD schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 01:59:
Een update op mijn bestellingen pagina bij Wehkamp!![]()
[afbeelding]
Sowieso in NL met nachtreleases van de ps4. Maar komt door alle pre-orders die bezorgd worden of pas dag erna opgehaald kunnen worden. Met games is dat heel anders. Met GTA V of een nieuw COD gingen er hier in Apeldoorn 4 winkels open en stond er 200 man voor de Gamemania!Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 02:02:
[...]
Haha woon zelf in enschede en weet hoe "dood" het hier is. Welkom in het oosten van nl
I know maar nu staat er levertijd onbekend en dat maakt het nog erger. Sort ofTeunke7 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 02:03:
[...]
Stond de levertijd op verzonden zoniet je zat al logischerwijs bij de 2de batch.
Verwijderd
Ja klopt met cod was het ook een chaos in enschede. 2 uur in de rij gewacht bij de gameshopsparrow86 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 02:06:
[...]
Sowieso in NL met nachtreleases van de ps4. Maar komt door alle pre-orders die bezorgd worden of pas dag erna opgehaald kunnen worden. Met games is dat heel anders. Met GTA V of een nieuw COD gingen er hier in Apeldoorn 4 winkels open en stond er 200 man voor de Gamemania!
GRemyWD schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 02:07:
[...]
I know maar nu staat er levertijd onbekend en dat maakt het nog erger. Sort of
Verwijderd
Bundel of kaal?Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 02:11:
Half uurtje in de rij bij de gamemania. Wat een prachtig apparaat! Veel plezier morgen. Made in China trouwens...
Ik dacht dat de Europese vanuit Japan kwamen.
Dus wanneer je bij DHL servicepunt wilt ophalen moet je binnen de 10 dagen op komen dagen. Zie ook Mijn betaalgemak, mijn administratie of betalen.Meer info Wehkamp
4. Je bestelling volgen
De actuele status van je bestelling volg je onder Mijn bestellingen op Mijn wehkamp.nl. Is de status onderstreept dan kun je erop klikken voor meer volginformatie.
Heb je je e-mailadres doorgegeven, dan ontvang je direct na het plaatsen van je bestelling een orderbevestiging via e-mail. Hierin vind je een overzicht van de door jou bestelde artikelen en de gekozen bezorgwijze.
5. Annuleren
Onder Mijn bestellingen op Mijn wehkamp.nl zie je direct of het nog mogelijk is om je bestelling te annuleren. Achter het artikel staat dan een annuleerknop. Is de bestelling al naar je onderweg of wordt deze gereed gemaakt voor verzending, dan is annuleren niet meer mogelijk.
Wanneer je de bestelling niet meer op tijd hebt kunnen annuleren, dan kun je deze bij aflevering direct mee teruggeven aan de bezorger. Als je gekozen hebt voor aflevering bij een DHL Servicepoint, dan hoef je niets te doen. Haal je je bestelling niet op, dan stuurt DHL deze automatisch binnen 10 dagen terug naar wehkamp.nl.
[ Voor 78% gewijzigd door Teunke7 op 29-11-2013 02:30 ]
Verwijderd
vertical stand en de controller ook bij mij. Krijg net een mailtje over de garantie van sonyVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 02:31:
Net ook een mailtje gehad van bol.com, ook alleen mn controller verstuurd..
Verwijderd
intertoys twente oldenzaal en borne zouden nog een heel klein gedeelte hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 02:35:
Hallo allemaal,
Weet iemand of er ergens in Zuid-Holland nog PS4's verkrijgbaar zijn? Ik heb vandaag van Intertoys Spijkenisse, ondanks mijn pre-order, te horen gekregen dat ik bij de tweede lading zit. Heb daarna nog een aantal winkels gebeld of ze er toevallig nog eentje over zouden kunnen hebben, maar dat is helaas niet het geval.
nopeVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 02:35:
Hallo allemaal,
Weet iemand of er ergens in Zuid-Holland nog PS4's verkrijgbaar zijn? Ik heb vandaag van Intertoys Spijkenisse, ondanks mijn pre-order, te horen gekregen dat ik bij de tweede lading zit. Heb daarna nog een aantal winkels gebeld of ze er toevallig nog eentje over zouden kunnen hebben, maar dat is helaas niet het geval.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Wanneer besteld?Yonix schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 04:08:
Rond 00:30u vannacht een e-mailbericht van Bol.com ontvangen dat mijn PlayStation 4 + Killzone: Shadowfall onderweg zijn.En nu kan ik niet meer slapen van de adrenaline!
LoL had niet eens meer op een PS4 gerekend op launch dayVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 01:48:
[...]
Ben nog nooit zo blij geweest dat ik ergens voor mag betalen!![]()
Had er vanmiddag namelijk wel al gekeken, maar toen stond er nog niets.
Playstation specifiek zou ik het niet weten, maar heeft met andere pakketjes in het verleden wel gekloptYonix schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 04:52:
Kan iemand mij vertellen in hoeverre de bezorgtijd die PostNL in haar Track&Trace laat zien klopt? Bij mij staat er nu dat de PlayStation tussen 12.30u en 14.30u bezorgd kan worden. Als dat klopt, dan zou ik eventueel al andere dingen kunnen doen i.p.v. heel de dag thuis moeten blijven zitten (van 08.00u tot 20.00u).
PSN: MrMistral
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 03:32:
Niks van Bol.com ontvangen over de PS4 op 28 augustus besteld.
Op mijnpakket staat ook niks , ik zal wel buiten de boot vallen.
Er staat nu wel wat extra info bij de playstation 4 pagina van Bol.com :
Extra informatie m.b.t. tweede levering!
In 2013 ontvangen wij nog een tweede levering PlayStation 4 consoles. Helaas weten wij op dit moment nog niet hoeveel PS4’s wij gaan ontvangen en wanneer deze worden uitgeleverd. Zodra de informatie rondom de tweede levering bekend is brengen wij iedereen netjes per email op de hoogte. Alle klanten die helaas buiten de tweede levering vallen worden ook per email geïnformeerd.
Dit gaat voor mij (en anderen) wachten worden.
Ga je die verkopen?Frank J. schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 06:32:
Today is the day of days!
Dat hele bartsmit verhaal is echt bizar. Er zijn mensen die gewoon op de wachtlijst staan bij bartsmit die maanden geleden hebben besteld en niks krijgen vandaag. En ik heb door die mooie link gisteren een extra ps4 besteld en kan hem vandaag verwachten.
Het kan niet anders zijn dat het goed fout is gegaan waardoor klanten die oorspronkelijk bij de echte eerste levering zaten nu toch weer op de lijst van 2e levering zijn gekomen .......
Straks bij game mania ps4 halen met PlayStation plus ,snel naar de mediamarkt voor 3=2 aanbieding voor ps4 games. Dan snel naar huis en wachten op de levering van de wehkamp en bartsmit
Eerst even onder mijn vriendenkring kijken. Maar ik had eerder al beloofd hem aan een tweaker door te verkopen.
Verwijderd
Psn erikj
dat wil ik graag ook weten dan bestel ik hem meteen!Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 06:39:
Klopt dt wel?
Vannacht was wel een voorraad update gedaan
Kale ps4 is wel uitverkocht
http://www.intertoys.nl/g...2-controllers-599370.html
We gaan het meemaken ik heb betaald en levering staat op morgenVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 06:39:
Klopt dt wel?
Vannacht was wel een voorraad update gedaan
Kale ps4 is wel uitverkocht
http://www.intertoys.nl/g...2-controllers-599370.html
Verwijderd
Psn erikj
Ja, hij is overigens nu weer van de site af.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 06:58:
Ook bij intertoys?
Verwijderd
Grappig dit haha hoe vet als ik morgen toch een bundel heb!basro schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 06:57:
Ik Precies hetzelfde heb zojuist betaald!
Zo wel heel bijzonder wezen.
Psn erikj
Psn erikj
Heeft iedere media markt die 3=2 aanbieding?Frank J. schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 06:32:
Today is the day of days!
Dat hele bartsmit verhaal is echt bizar. Er zijn mensen die gewoon op de wachtlijst staan bij bartsmit die maanden geleden hebben besteld en niks krijgen vandaag. En ik heb door die mooie link gisteren een extra ps4 besteld en kan hem vandaag verwachten.
Het kan niet anders zijn dat het goed fout is gegaan waardoor klanten die oorspronkelijk bij de echte eerste levering zaten nu toch weer op de lijst van 2e levering zijn gekomen .......
Straks bij game mania ps4 halen met PlayStation plus ,snel naar de mediamarkt voor 3=2 aanbieding voor ps4 games. Dan snel naar huis en wachten op de levering van de wehkamp en bartsmit
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Verwijderd
kan pas om 9 uur bellen...Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:05:
Ben benieuwd, iemand ff bellen naar intertoys?
Ze hebben geen status updates van je bestelling of je gemaakte bestelling ofzo, balen, ouderwetse website
Verwijderd
Psn erikj
Waarom ga je alweer contact zoeken? Je wist toch al vanaf het moment dat Bol.com op de website heeft gezet dat bestellingen na 31 juli 2013 waarschijnlijk niet geleverd gingen worden op 29 november 2013. Ik weet dat Bol.com zelfs ook nog PS4's gaat leveren, die besteld zijn na deze datum (tot ergens in augustus). Kortom, je hebt te laat besteld en ook niet op het randje, en toch begrijp je het niet. Hierna heb je door dit topic nog maandag bij Intertoys kunnen bestellen, of dinsdag t/m woensdag bij BS. En toch blijf je berichten: Geen PS4, ga Bol.com benaderen voor een verklaring waar het blijft? Bol.com heeft gewoon helder gecommuniceerd. Ik begrijp dat je teleurgesteld bent, maar hier kan Bol.com niets aan doen.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 06:54:
E-mail aan Bol.com :
Waar blijft mijn Playstation 4 die ik besteld heb?
Wanneer kan ik em verwachten?
Is hier al meer over bekend?
Groeten van een teleurgestelde trouwe klant.
[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 29-11-2013 07:11 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Sorry weet het al!,balen manInhumanous schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:11:
damm geen random reader bij op het werk anders had ik killzone bundel ook besteld op intertoys
stond lever datum 30november
[ Voor 7% gewijzigd door basro op 29-11-2013 07:12 ]
Rabobank ding om ideal bestellingen mee te doen
Verwijderd
Psn erikj
Zal wel om fout gaan !! En anders geven ze me geld maar terug 😉hotdog92 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:16:
En de Killzone bundel is inmiddels ook weer uitverkocht bij Intertoys zie ik. Ben benieuwd of het om geannuleerde pre-orders gaat of dat het simpelweg een foutje is.
Psn erikj
MP zou ik niet al te serieus nemen.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:09:
Bizar hoe ver mensen gaan voor een PS4. Biedingen op Marktplaats van €600 euro en nog hoger soms.
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
Ik heb besteld en betaald in september en de leverdatum zou 2 of 3 december zijn...Geachte klant,
Omwille van de enorme interesse en het grote aantal reservaties dat we
ontvangen hebben voor de nieuwe PlayStation(r)4, zal uw bestelling
helaas worden verzonden met een vertraging. Uw bestelling zal bij u
worden geleverd voor 08.01.2014.
Om onze dankbaarheid te tonen voor uw geduld , willen wij u graag een
PlayStation(r)Plus kaart aanbieden die u gratis toegang verleent tot
PlayStation(r)Plus gedurende 90 dagen. Deze kaart zal samen met uw
bestelling worden geleverd.
We wensen u opnieuw te bedanken voor uw bestelling en het vertrouwen dat
u gesteld hebt in Sony Store, Online.
Mocht u ons willen contacteren dan kunt u ons per email bereiken via het
onderstaande emailadres : customer.service.nl@shop.sony-europe.com
Met vriendelijke groet,
Uw Sony Store, Online team.
basro schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:20:
PS4 is nog steeds bij de webshop te koop bij intertoys, morgen leveren. Een foutje of een meevaller?
Let op!
Uit onze real time voorraadcontrole blijkt dat de artikel(en) met een '!' helaas uitverkocht zijn. Het betreffende artikel kan dus niet besteld worden. U kunt deze artikelen uit uw mandje verwijderen middels onderstaande 'verwijder' knop. Na het verwijderen van het artikel kunt u, indien gewenst, nog een alternatieve keuze(n) aan uw mandje toevoegen.
20*350ZO45°
Foutje denk ik. Net geprobeerd te bestellen en een foutmelding tijdens het proces.basro schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:20:
PS4 is nog steeds bij de webshop te koop bij intertoys, morgen leveren. Een foutje of een meevaller?
Nu is hij ook niet meer bestelbaar op bovenstaande link, is dus gewoon weer heel erg snel gegaan.alionfire schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:24:
[...]
Foutje denk ik. Net geprobeerd te bestellen en een foutmelding tijdens het proces.
20*350ZO45°
Ik heb er op die manier gewoon 1 besteld dus of foutje is weet ik niet raar is het wel heb gewoon betaald en ze zeggen dat ik hem morgen krijgalionfire schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:24:
[...]
Foutje denk ik. Net geprobeerd te bestellen en een foutmelding tijdens het proces.
Psn erikj
Ik ook zou vreemd wezen hahaVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:26:
Net de Killzone bundel besteld bij Intertoys, ben benieuwd als ik hem morgen krijg...
Psn erikj
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq