Als een mede tweaker nog een ps4 over heeft in de buurt van breda (+/- 30KM). Ik heb interesse, stuur mij maar een pm.
is een goed teken, is het onderstreept? Zoja dan is het vetstuurdTeunke7 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:22:
Wehkamp En de status is verdwenen. Op dit moment is er geen informatie beschikbaar
Ligt eraan waar je woont. Rijden is geen probleem!e2thaj schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:21:
ik krijg er ook 2 binnen 1 vandaag en 1 morgen maar vanaf geleen naar mijn huis ben je wel even onderweg haha
[...]
Komt er uberhaupt voorraad in de winkels? Of zijn alle PS4's in de pre orders er al totaal doorheen.
woon in den helder andere kant van nederland 
Raikkonen_WC schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:23:
[...]
Ligt eraan waar je woont. Rijden is geen probleem!
Psn erikj
Ik hoop het ook, op kosten van kinderen moet je niet willen verdienenshoombak schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:22:
al die mensen die hier straks met 2 of 3 PS4's zitten
Ben echt benieuwd naar de totale voorraad in de winkels vandaag, ik hoop zat zodat er weinig winst gemaakt gaat worden op MP.
Wat ik begrijp het laatste.Sanny_83 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:24:
Komt er uberhaupt voorraad in de winkels? Of zijn alle PS4's in de pre orders er al totaal doorheen.
Ik vermoed dat je meer kans maakt bij de webstores en niet bij de franchise ondernemers van grote elektronica en speelgoed zaken...Sanny_83 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:24:
2 uur rijden is te doen toche2thaj schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:24:
woon in den helder andere kant van nederland![]()
[...]
Kinderen?! Praat voor jezelf. Ben 38Teunke7 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:24:
[...]
Ik hoop het ook, op kosten van kinderen moet je niet willen verdienen
Ik ben ook hard opzoek, geen 1e batch levering zelf..
mocht iemand tilburg +70km er 2 binnenkrijgen... Let me know!
[ Voor 34% gewijzigd door 0xrubennft op 29-11-2013 08:26 ]
maakt voor mij niet uit haha even afwachten of intertoys mijn ps4 bezorgd ken je hem zo ophalen
Psn erikj
Zo, even douchen, ontbijten en dan mijn ps4 ophalen
PSN & XBL: Denkoyugo
Hmm dan zal ik maar geduld moeten hebben. Niet mijn sterkste punt
Wilde graag Resogun eens spelen.
Maar kijk vooral uit naar Destiny dus heb nog genoeg tijd om er 1 aan te schaffen.
Dan gaan we nog maar even verder met GTA5
Wilde graag Resogun eens spelen.
Maar kijk vooral uit naar Destiny dus heb nog genoeg tijd om er 1 aan te schaffen.
Dan gaan we nog maar even verder met GTA5
Ik krijg er al een van Wehkampe2thaj schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:26:
maakt voor mij niet uit haha even afwachten of intertoys mijn ps4 bezorgd ken je hem zo ophalen
[...]
Geen probleem!e2thaj schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:24:
woon in den helder andere kant van nederland![]()
[...]
Nou, voor degenen die heb niet online hebben besteld. Schoenen aan en klaar maken!
De Bart Smit gaat hier om 9:00 open
De Bart Smit gaat hier om 9:00 open
Wilde net zeggen je bent een Raikonen of niet!
nou als ze hem bezorgen dan contact ik je wel !
overigens komt die andere morgen pas he
overigens komt die andere morgen pas he
Psn erikj
Track en trace ligt uit de lucht? kan ineens mn intertoys zending niet meer tracken, net was hij nog wel te vinden en was de pakketbezorger onderweg
psn: HertogJack
ik vermoed dat het je verzending niet gaat beperken;)HertogJack schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:30:
Track en trace ligt uit de lucht? kan ineens mn intertoys zending niet meer tracken, net was hij nog wel te vinden en was de pakketbezorger onderweg
Had bij Wehkamp hetzelfde probleem en is weer terug maybe een piekje in het ordersysteemHertogJack schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:30:
Ik heb er ook nog 1 kunnen bestellen. Wordt morgen geleverd :-)Mr. Maluku schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:38:
Ik kon de Killzone bundel niet meer bestellen, wel gewoon een kale PS4Staat bij dat ie morgen geleverd wordt, zou briljant zijn!
Dat komt omdat iedereen zit te f5en bij T&T. Alsof de bezorger daardoor sneller bij je deur is
Hoe kan dat? Die link werkt niet? Ben continue op F5 aan het drukken?Zymotic2007 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:32:
[...]
Ik heb er ook nog 1 kunnen bestellen. Wordt morgen geleverd :-)
Heb je misschien een andere link voor me?
SchuldigTFDev schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:32:
Dat komt omdat iedereen zit te f5en bij T&T. Alsof de bezorger daardoor sneller bij je deur is
Je kunt wel zien of de bezorger een ongeluk heeft
Vanochtend deed de link het weer even bij intertoys. Ik was te moe om er toen een te bestellen. 10 min later toen ik me bed uit was was ie al weg...
Ze bouwen bij PostNL meer marge in voor het bezorgen dan anders. Normaal gesproken krijg ik een pakket tussen 11u30 en 13u30 aangeboden, nu is dat volgens mijn bol track en trace pas tussen 12u30 en 14u30. Ik gok dat ze bij PostNL veel PS4'S moeten bezorgen vandaag
Was wel een uur geleden hoor. Ik had eerst de Killzone editie geprobeerd maar dat werkte niet. De kale PS4 kon ik gewoon bestellen. Meteen betaald met IDeal.
Verwijderd
zijn er hier nog meer mensen die bij wehkamp hebben besteld. en wat staat er dan bij jullie onder verzonden?
BestellingenVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:40:
zijn er hier nog meer mensen die bij wehkamp hebben besteld. en wat staat er dan bij jullie onder verzonden?
Artikelomschrijving Prijs Levertijd / Status
Sony - Playstation 4 500GB + Killzone - Shadow Fall + 2 DS4 controllers + Eye cam
Bestelnr. 867-09-945 Besteld: 28 nov 2013 Aantal: 1 499.00
29-11-2013
14:00 - 18:00
Datum van bericht Bericht
2013-11-29 Pakket heeft ons magazijn verlaten
2013-11-29 Pakket is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
2013-11-29 * Aflevering met handtekening en niet bij buren
Verwijderd
bij mij staat niet pakket ontvangen bij depot krijg ik hem dan wel vandaag?Teunke7 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:41:
[...]
Bestellingen
Artikelomschrijving Prijs Levertijd / Status
Sony - Playstation 4 500GB + Killzone - Shadow Fall + 2 DS4 controllers + Eye cam
Bestelnr. 867-09-945 Besteld: 28 nov 2013 Aantal: 1 499.00
29-11-2013
14:00 - 18:00
Datum van bericht Bericht
Track and trace van m'n afgelopen maandag bestelde PS4 bij Intertoys is net aangepast naar: Bezorger onderweg.
Vreugde
Vreugde
Dat duurt even, bij mij heeft het ook even geduurd.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:41:
[...]
bij mij staat niet pakket ontvangen bij depot krijg ik hem dan wel vandaag?
Verwijderd
oke nou maar hopen dat ik hem vandaag binnen krijgTeunke7 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:43:
[...]
Dat duurt even, bij mij heeft het ook even geduurd.
Zo, de PS4 wordt op het juiste aders geleverd. dank je post nl.
Maat van me heeft zijn PS4 met Kiala gedaan, die wordt nog steeds "klaargemaakt" terwijl hij wel verzendbevestiging heeft van Sony. Grote kans dat hij pas maandag kan spelen.
Maat van me heeft zijn PS4 met Kiala gedaan, die wordt nog steeds "klaargemaakt" terwijl hij wel verzendbevestiging heeft van Sony. Grote kans dat hij pas maandag kan spelen.
Verwijderd
juuuhuuu......leuk wakker worden zo
Gefeliciteerd!Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:45:
juuuhuuu......leuk wakker worden zo
Die van mij is sinds gistermiddag ook onderweg (Amazon.de). Morgen mag ik het mooie speeltje in ontvangst nemen. 
Een aantal games (Amazon.uk) komen hopelijk ook zaterdag binnnen.
Een aantal games (Amazon.uk) komen hopelijk ook zaterdag binnnen.
[ Voor 28% gewijzigd door Hendrikje1 op 29-11-2013 08:49 ]
Verwijderd
Ik ben echt een geluksvogel gister snel op Wehkamp de mega KZ bundel besteld binnen 1 minuut uitverkocht
Verwijderd
Iemand nog een linkje voor me die ik de hele dag kan gaan f5'en in de hoop er nog een te kunnen bestellen?
Me2 wel verdiend, pre-order MM mislukt, Mycom mislukt en deze gelukt.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:47:
Ik ben echt een geluksvogel gister snel op Wehkamp de mega KZ bundel besteld binnen 1 minuut uitverkocht
Van Mycom krijg ik nog geld
Verwijderd
Lache, wehkamp heeft de link naar de playstation verwijderd op de website.
Als je kijkt op artikelnummer krijg je dit,
http://www.wehkamp.nl/ent...nsole/C25_5EB_5EB_703304/
5 weken levertijd
Als je kijkt op artikelnummer krijg je dit,
http://www.wehkamp.nl/ent...nsole/C25_5EB_5EB_703304/
5 weken levertijd
http://www.intertoys.nl/g...w-fall-bundel-599365.htmlVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:48:
Iemand nog een linkje voor me die ik de hele dag kan gaan f5'en in de hoop er nog een te kunnen bestellen?
Succes
Is niet meer beschikbaar!
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
klopt maar hij zocht een link om te F5'en
Verwijderd
Welke MM heeft de 3 halen 2 betalen actie (voor games) ?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 08:53 ]
Verwijderd
Akerpoort! Ga er over 5 min heenVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:52:
Welke MM heeft de 3 halen 2 betalen actie (games) ?
Verwijderd
Tweede batch.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:40:
Levertijd onbekend
Degene die vanochtend die doorgaf dat er weer ps4's op voorraad waren bij intertoys: onwijs bedankt! Heb er toch nog één kunnen scoren nadat m'n andere pre order de mist in in gegaan. Morgen wordt ie bezorgd en zijn mijn inmiddels aangekomen ps4 games gelukkig van nut ipv een doorn in mn oog!
PSN: Geengrenzuh
Verwijderd
Mijn levering is ineens zwaarder geworden? Was eerst 4400G en nu ineens 5100 sinds die bij PostNL is?
Iemand een idee?
Iemand een idee?
Helaas, mijn BS zending is uitgesteld naar zaterdag... Waarschijnlijk om de zending van Amazon te combineren.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
omgeruild voor bakstenenVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:54:
Mijn levering is ineens zwaarder geworden? Was eerst 4400G en nu ineens 5100 sinds die bij PostNL is?
Iemand een idee?
Ja, schijnt vaker te gebeuren als de postbezorger de inhoud verwisselt met wat bakstenen. Succes met metselen.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:54:
Iemand een idee?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Dat is de postbode die hem niet wil afdragen, vandaar het extra gewichtVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:54:
Mijn levering is ineens zwaarder geworden? Was eerst 4400G en nu ineens 51000 sinds die bij PostNL is?
Iemand een idee?
PostNL was hier net aan de deur met een mooi pakketje van de MediaMarkt! Greatness has arrived!
XBL / PSN: Larentix
pics or it didn't happenGniuz88 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:56:
PostNL was hier net aan de deur met een mooi pakketje van de MediaMarkt! Greatness has arrived!
Verwijderd
Mijn pakketstatus staat nog op: zending ontvangen door postnl. Ben benieuwd of ie tussen 09:30 en 11:30 wordt geleverd, wat denken jullie.. Bij intertoys besteld
Willen jullie even niet track & trace (trak & trees) checken ? Site is onbereikbaar !!
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Mediamarkt is toch 10 tot 10 open? Althans hier wel, dacht dat dat overal gelijk was.
Verschilt wel eens, die van Rijswijk is bijv. maar tot 21 uur openCRXDelSol schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:59:
Mediamarkt is toch 10 tot 10 open? Althans hier wel, dacht dat dat overal gelijk was.
Nope hier tot half 11/11CRXDelSol schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:59:
iemand die vanochtend bij intertoys heeft besteld al een telefoontje gedaan?
ben wel benieuwd ondanks dat ik hem niet heb
ben wel benieuwd ondanks dat ik hem niet heb
Hier ook niets....Nog maar eens even over de grens kijken
PSN: Deere6030
Ik ga zo ook maar eens rondbellen alweer. Baal echt gigantisch!
PostNL is weer mijn huis langs gereden. Dit terwijl de T&T aangeeft dat het pakketje onderweg is.
Wat is het toch een bagger bedrijf, dat PostNL. Dan maar wachten tot maandag..
Die gene die vandaag los kunnen, have fun!
Zending van BS staat nog steeds op "Zending is ontvangen door PostNL". Wel nog steeds bezorgdatum vandaag. Ben benieuwd.
Hier ook verwacht toch echt vanavond of anders morgen/maandag.ksborg schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:04:
Zending van BS staat nog steeds op "Zending is ontvangen door PostNL". Wel nog steeds bezorgdatum vandaag. Ben benieuwd.
gisteravond opgehaald bij de game mania breda
wat een apparaat..
wat een drukte gister :OO
wat een apparaat..
wat een drukte gister :OO
Lijkt bij mij ook te gaan gebeuren. DS4 + charger komt nu morgen, waarschijnlijk met de PS4, die nog ergens tussen Duitsland en Amsterdam zweeft.Royeboi schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:55:
Helaas, mijn BS zending is uitgesteld naar zaterdag... Waarschijnlijk om de zending van Amazon te combineren.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Planning voor de dag.
1. Wachten op de Wehkamp bezorger voor de Killzone mega bundel.
2. Lopen naar BS om mijn 2e PS4 op te pikken.
Niet eens gamen? Zet jij de ps4 met doos en al in de kast?Sovereign schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:04:
Planning voor de dag.
Ze houden een bepaald patroon aan. Als er staat dat hij onderweg is komt hij echt wel vandaag hoor... je kan ook overdrijvenBlackah schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:04:
PostNL is weer mijn huis langs gereden. Dit terwijl de T&T aangeeft dat het pakketje onderweg is.
Degene die meerdere pakketjes verwachten, (zoals ik), is de kans er dat ze uit gemak je eerste pakket nog even laten staan in het magazijn vandaag, zodat ze morgen in één keer kunnen worden uitgeleverd. Ik heb hier eerdere ervaringen mee, maar in dit geval is dat wel een beetje zuur.loekf2 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:04:
[...]
Lijkt bij mij ook te gaan gebeuren. DS4 + charger komt nu morgen, waarschijnlijk met de PS4, die nog ergens tussen Duitsland en Amsterdam zweeft.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
En pakketpost gaat vaak apartDennusB schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:06:
[...]
Ze houden een bepaald patroon aan. Als er staat dat hij onderweg is komt hij echt wel vandaag hoor... je kan ook overdrijven
PSN: Deere6030
WHATT!!!
Intertoys heeft zojuist bevestigd dat morgen mij killzone mega bundel wordt bezorgt, Die ik vanmorgen had besteld! Kan het bijna niet geloven, wat een mazzel.
Intertoys heeft zojuist bevestigd dat morgen mij killzone mega bundel wordt bezorgt, Die ik vanmorgen had besteld! Kan het bijna niet geloven, wat een mazzel.
Overdrijven doe ik niet. Ik ken de bezorger, net geappt. Smoes was druk druk druk.DennusB schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:06:
[...]
Ze houden een bepaald patroon aan. Als er staat dat hij onderweg is komt hij echt wel vandaag hoor... je kan ook overdrijven
zal ze ook eens bellen
basro schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:07:
WHATT!!!
Psn erikj
Jaloers, zal waarschijnlijk een dag langer moeten wachten omdat ik vandaag geen tijd heb om naar de MM te gaan zoals het er nu uitziet:p:(Gniuz88 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:06:
[quote]keanu_ schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:56:
[...]
pics or it didn't happen
[afbeelding]
Alstu
Zending is ontvangen door PostNL staat er nog bij mij. Terwijl verwachte aankomsttijd tussen 11:00-13:00 is.
Ik heb net ook gebeld, mijn PS4 wordt morgen ook gewoon bezorgt! HAPPY!!basro schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:07:
WHATT!!!
Kan prima. Systeem is niet altijd accuraat!Rijssi schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:08:
Zending is ontvangen door PostNL staat er nog bij mij. Terwijl verwachte aankomsttijd tussen 11:00-13:00 is.
Verwijderd
Top man,basro schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:07:
WHATT!!!
Dan heb ik het denk ik ook
Zending bevindt zich in het sorteercentrum van PostNL. 2/4 balkjes
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Verwijderd
Wie heeft dubbele PS4? ben bereid hem op te halen en 50 euro meer te betalen.
Wehkamp naait mij behoorlijk.
Wehkamp naait mij behoorlijk.
Bij mij al een paar dagen:Oggy schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:10:
Zending bevindt zich in het sorteercentrum van PostNL. 2/4 balkjes
Status zending:
Zending is ontvangen door PostNL.
dus 1 balkje...
[ Voor 3% gewijzigd door Nasje12 op 29-11-2013 09:12 ]
sony 55hx950 - onkyo616 - HK 60 - RPi 3b - PS4 - MBPr
@!*&EYUHWDJLKDS OMGFHF
OMFGGGG
Net gebeld door mijn BartSmit dat ze toch nog een bundel voor mij hebben liggen!!
Zo happy als een blije panda!
OMFGGGG
Net gebeld door mijn BartSmit dat ze toch nog een bundel voor mij hebben liggen!!
Zo happy als een blije panda!
Lekker dan... MM verstuurd al wel alle PS4's, maar in vestiging Cruquius
moet je tot 's avonds wachten om hem op te halen
moet je tot 's avonds wachten om hem op te halen
PSN: Von_Smallhausn
jup ps4 komt morgen binnen te grappig wel vreemd dat intertoys maar toch wel lekker
Psn erikj
Verwijderd
Intertoys kan toveren!Zymotic2007 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:08:
[...]
Ik heb net ook gebeld, mijn PS4 wordt morgen ook gewoon bezorgt! HAPPY!!
Gistermiddag besteld bij Wehkamp, bevestiging dat PS4 Killzone Edition onderweg is!!! Cool!! Go Wehkamp!
PSN: dennisvandenb
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde.. Haha het is echt grappig dat je toch in je achterhoofd houdt "ben ik nou écht 1 van die gasten die zo hard genaaid gaat worden vandaag..?!".Rijssi schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:08:
Verwijderd
Ok dan bel ik niet meer,e2thaj schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:13:
jup ps4 komt morgen binnen te grappig wel vreemd dat intertoys maar toch wel lekker
Heb eerst zelf besteld, daarna pas hier een melding en linkje geplaatst
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot