• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06-2025
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:24:
[...]

bellen werkt. 3 jaar geleden met mijn iphone 4 ook gedaan. Soms brengen ze hem alsnog en soms kan je ze zelfs tegemoet rijden. (in mijn geval was dat zo)
Dit maar proberen dan. Wel erg naar, bij Sony stond het overal goed in het systeem, en post nl heeft me beloofd het te zullen aanpassen wanneer ze de zending kregen. Dus dit moet snel opgelost worden.

• jopitan
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-01 11:38

jopitan

It's just a fact

Helaas geen day-one ps4 van de MM door een foutje van hun. Ben er even naar toe gegaan en heb even zitten praten en ben nu nummer 1 in batch #2 die een bundel van PS4 + Dualshock 4 + Killzone krijgt voor 399 euro. Had liever de PS4 morgen gehad, maar ik heb zekerheid van de MM gekregen dat ik hem vóór 25 December heb.

CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB

• Muffinn
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-01 22:58
Eduardboon schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:22:
[...]

Enkel met de code die ze door de brievenbus gooien. Dat wordt hem dus niet. Plus hier in de omgeving dumpen bezorgers gewoon vaak pakketjes die verkeerd gelabeld worden. Ze hebben de toevoeging als huisnummer gedaan en het huisnummer weggehaald. Dus ik denk dat ik zsm moet bellen morgen naar de post :\. Heerlijk.
Hoe kan jij de zending bekijken bij MijnPakket.nl? Ik heb alleen een vrachtbriefnummer van Sony gekregen, geen 3S-code. Waardoor ik alleen op de site van TNT express de zending kan traceren.

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Voor mensen met nog interesse in een PS4:

Ik zag dit op marktplaats.

Is net 4 minuten geleden geplaatst

http://www.marktplaats.nl...f8598c624&previousPage=lr

Verkoopt als goed is vanaf 00:00 en je kan hem alleen bellen ofzo....

Ik weet niet hoe betrouwbaar dit is but its something :P

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-01 22:05

Nik

Bart Smit verzend zo te zien last in first out. Mijn bundel is begin van de week al voorzien van verzendlabel. Mijn andere spullen heb ik gisteren besteld en zijn nu te volgen.

Gewoon geduld hebben. Post NL draait vast ook overuren.

Iedereen die zit te wachten met spanning: have fun morgen!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04:41
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:23:
[...]

Je bent niet de enige, wanneer hebben jullie bij bol.com gepreorderd?
11-05-2013 toen was het allen nog maar een titel.

• Eduardboon
Muffinn schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:25:
[...]

Hoe kan jij de zending bekijken bij MijnPakket.nl? Ik heb alleen een vrachtbriefnummer van Sony gekregen, geen 3S-code. Waardoor ik alleen op de site van TNT express de zending kan traceren.
Mijn zending wordt gestuurd met Post NL

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:30
[...]

Enkel met de code die ze door de brievenbus gooien. Dat wordt hem dus niet. Plus hier in de omgeving dumpen bezorgers gewoon vaak pakketjes die verkeerd gelabeld worden. Ze hebben de toevoeging als huisnummer gedaan en het huisnummer weggehaald. Dus ik denk dat ik zsm moet bellen morgen naar de post :\. Heerlijk.
Je kan het pakket claimen en dan een postnl aflever punt kiezen. Heb regelmatig iets besteld en als ik niet thuis was werd het naar het aflever punt van postnl gebracht.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:17:
BAM!!!!!!! Zending is ontvangen door PostNL!!!!!
Fijn voor je.Wanneer besteld?

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-01 01:41
[...]

Mijn vriendin werkt bij de klantenservice van Post NL en geeft aan dat een huisnummer niet gewijzigd kan worden. Dit kan Post NL ook helemaal niet. Post NL krijgt een opdracht van verzender om op het dat adres af te leveren en dat is bindend en heeft een afleverplicht. Kan het pakket niet afgeleverd worden gaat het na 2 x naar postkantoor en bij onbestelbaar gaat het retour afzender.

Het adres mag ook niet gewijzigd worden i.v.m. fraude gevoeligheid. Er waren vandaag al meer mensen die hun pakket in T&T zagen maar dan op een oud / verkeerd adres die ze nog bij die webshop hadden staan, maar inmiddels zijn verhuist.

Verwijderd

10 juni zou ik me niet druk maken, ik heb 3 september pas mijn preorder geplaatst...

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-01 21:28
RMX schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:23:
Zijn er mensen die vanmorgen een Killzone pakket besteld hebben en al verzonden is? Mijne staat nu nog op Ingepakt.
Yes ik, het is al verzonden ik zie het in mijnpakket

• Eduardboon
Ruben0s schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:26:
[...]

Je kan het pakket claimen en dan een postnl aflever punt kiezen. Heb regelmatig iets besteld en als ik niet thuis was werd het naar het aflever punt van postnl gebracht.
Hoe kan ik nu dat pakket claimen en zorgen dat het er morgen is dan?

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08-2025
jopitan schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:25:
Helaas geen day-one ps4 van de MM door een foutje van hun. Ben er even naar toe gegaan en heb even zitten praten en ben nu nummer 1 in batch #2 die een bundel van PS4 + Dualshock 4 + Killzone krijgt voor 399 euro. Had liever de PS4 morgen gehad, maar ik heb zekerheid van de MM gekregen dat ik hem vóór 25 December heb.
Hoe dit? Wat voor foutje?

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-01 17:39
Die van mij staat ook nog steeds op Zending wordt voorbereid door de verzenden
Maandag ofzo besteld bij BS

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Verwijderd

Afgelopen maandag tegen 13:00 uur.

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-01 22:54
Datum Tijd Locatie Status
28 Nov 2013 20:36:33 Eindhoven Shipment In Transit.

Nu maar hopen dat er geen idioten rondlopen in omgeving Eindhoven die van plan zijn een aantal Playstations van de vrachtwagen af te laten vallen :+

PSN: MrMistral

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-12-2025

RawChild

PSN: Rawchild

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:23:
[...]

Je bent niet de enige, wanneer hebben jullie bij bol.com gepreorderd?
Ik 25-6-2013 en besteld na 31-7-2013 is niet meer gegarandeerd op release dag. Kortom, ik moet hem van ze krijgen. Anders verkondigen ze onzin op hun site.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• e2thaj
  • Laatst online: 05-01-2021
besteld via wat ?
en wanneer ?
Jay47 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:26:
[...]

Yes ik, het is al verzonden ik zie het in mijnpakket

Psn erikj

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-01 19:26
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:17:
BAM!!!!!!! Zending is ontvangen door PostNL!!!!!
Haha, bij mij ook eindelijk (BS). Ik zat 'm toch een beetje te knijpen vanavond :P

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-01 14:40
Heb zelf 11 juni besteld bij Bol.com

Dinsdag wel een mail ontvangen.

Maar ik zie nog niks op MijnPakket.

PS4 van Intertoys staat wel op MijnPakket. En die heb ik maandag besteld ! 8)7

Moet niet gekker worden :P

Ach ja, we wachten het af !

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-01 09:39

Nitai

Live the life you love.

Royeboi schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:44:
[...]

[...]

Helaas.. Ik ben aan het chatten met een Spaanse medewerker van Amazon, maar vanuit zijn kant ziet hij dat de bestelling wel degelijk wordt verzonden vanuit het Amazon centrum in Madrid, Spanje en niet vanuit Amsterdam.

Ik denk eerlijk gezegd dat de Track & Trace bedoeld is voor wanneer het pakket vanuit Spanje naar Nederland komt, en dan terecht komt in het distributiecentrum van Amazon in Amsterdam. Op dat moment wordt de Track & Trace code actief.
De code is al actief (ook via Amazon.es kun je het nu bekijken). Heb net gekeken naar mijn bestelhistorie van de Vita vorig jaar die toen uit Amazon.fr kwam. De verzendmail had ook een leverdatum van een paar dagen later, kwam uit Amsterdam, en was eerder bezorgd (2 dagen eerder) door TNT. M'n Paperwhite ook hetzelfde. Een Google Nexus tablet uit Amazon Duitsland kwam wel echt uit Duitsland (leverdatum kwam overeen met de e-mail van Amazon.de).

Net gesproken met 2 medewerkers bij Amazon.es (webchat) en een die gaf aan dat het gewoon uit Amsterdam wordt verstuurd. De andere wist het niet en kon geen informatie daar over geven. :+

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

RawChild schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:27:
[...]

Ik 25-6-2013 en besteld na 31-7-2013 is niet meer gegarandeerd op release dag. Kortom, ik moet hem van ze krijgen. Anders verkondigen ze onzin op hun site.
Ik heb 22 juni besteld, en ik kreeg een keiharde afwijzingsmail. Ik hoop dat jij die iig niet krijgt

• Eduardboon
Senaxx schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:26:
[...]

Mijn vriendin werkt bij de klantenservice van Post NL en geeft aan dat een huisnummer niet gewijzigd kan worden. Dit kan Post NL ook helemaal niet. Post NL krijgt een opdracht van verzender om op het dat adres af te leveren en dat is bindend en heeft een afleverplicht. Kan het pakket niet afgeleverd worden gaat het na 2 x naar postkantoor en bij onbestelbaar gaat het retour afzender.

Het adres mag ook niet gewijzigd worden i.v.m. fraude gevoeligheid. Er waren vandaag al meer mensen die hun pakket in T&T zagen maar dan op een oud / verkeerd adres die ze nog bij die webshop hadden staan, maar inmiddels zijn verhuist.
Punt is; de webshop heeft tot 2 keer toe de juiste gegevens doorgegeven aan Post NL. Dus als afzender. Ook heeft Post NL mij telefonisch beloofd dat het goed zou komen.

Bezorgers gooien hier dit soort pakketjes gewoon met eigen handtekening de bosjes in, dus het is van groot belang dat dit gewijzigd wordt. Misschien komt het omdat er een streepje in het huisnummer zit, maar dit is toch te gek voor woorden. waarom zou 32-17 anders gewoon 17 worden :\

• Jay47
e2thaj schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:27:
besteld via wat ?
en wanneer ?

[...]
Vanmorgen via BS killzone bundel :P

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-12-2025
Mooi, die van bart smit (vanochtend besteld) is morgen binnen. mail van gehad :)
Die van Bol.com zal ook wel binnen komen morgen.

NFS en FIFA 14 om mee te beginnen. Jammer dat ik pas maandag kan beginnen met uitpakken/spelen >:)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

PeterPan schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:28:
[...]

Haha, bij mij ook eindelijk (BS). Ik zat 'm toch een beetje te knijpen vanavond :P
Anders ik wel!! Na het lezen van alle berichten hier werd mijn gemoedstoestand er ook niet beter op..... ;-)

• Jay47
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:28:
[...]

Ik heb 22 juni besteld, en ik kreeg een keiharde afwijzingsmail. Ik hoop dat jij die iig niet krijgt
Ik heb 29 juni besteld via bol, die van mij is verzonden

• Ruben0s
  • Laatst online: 22:30
Eduardboon schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:26:
[...]

Hoe kan ik nu dat pakket claimen en zorgen dat het er morgen is dan?
Account maken bij mijnpakket van postnl. Meestal worden op basis van het e-mail adres automatisch de pakketten al geclaimd, maar je kan dat ook op basis van het track en trace nummer doen. Bij mijnpakket kan je ook een bezorg adres / gewenst postkantoor kiezen etc.

Dit staat zelf op mijnpakket. Waarom is een compleet profiel belangrijk?

"Niet thuis op de dag van bezorging?
Wijzig zelf de bezorging van je zending"

[ Voor 21% gewijzigd door Ruben0s op 28-11-2013 21:35 ]

• Senaxx
Eduardboon schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:28:
[...]

Punt is; de webshop heeft tot 2 keer toe de juiste gegevens doorgegeven aan Post NL. Dus als afzender. Ook heeft Post NL mij telefonisch beloofd dat het goed zou komen.

Bezorgers gooien hier dit soort pakketjes gewoon met eigen handtekening de bosjes in, dus het is van groot belang dat dit gewijzigd wordt. Misschien komt het omdat er een streepje in het huisnummer zit, maar dit is toch te gek voor woorden. waarom zou 32-17 anders gewoon 17 worden :\
Van wat ik begrijp is dat dit alleen kan gebeuren als de webshop het verkeerd heeft aangeleverd (fout in de aanlevering?)

Kan je uberhaupt het pakket vinden op mijnpakket.nl?

• e2thaj
vreemd
Jay47 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:30:
[...]

Ik heb 29 juni besteld via bol, die van mij is verzonden

Psn erikj

• Dvdberg
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:34

Dvdberg

PSN: dennisvandenb

Zijn er al mensen met een tracking/bevestiging van Wehkamp?? Ik heb er alle vertrouwen in.....maar toch.... :X

• jopitan
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-01 11:38

jopitan

It's just a fact

Ik had een preorder geplaatst op 29 Juni 2013, maar door een foutje van iemand die daar werkt is mijn preorder nooit verwerkt ofzo. Ik was toendertijd nummer 7 die had gepreordered bij de MM. Maar ik heb wel een compleet factuur met aanbetaling (inclusief bon) enzovoort.
Ze wouden niet te moeite doen om de persoon die als laatst op de lijst staat van Batch #1 af te bellen en die dan maar een aanbieding te doen omdat ze een ps4 aan hem hadden vergeven die eigenlijk aan mij vergeven had moeten worden. Je zou zeggen dat ze dat zouden doen aangezien het puur hun fout was dat het niet goed is verwerkt.

CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB

• Poelie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-01-2024
Maandag besteld bij intertoys. Vanmiddag netjes een track and trace nummer ontvangen en al aangemeld op mijn pakket. Verwachte aflevertijd tussen 12:30 en 15:30!!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-01 16:12
Dvdberg schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:32:
Zijn er al mensen met een tracking/bevestiging van Wehkamp?? Ik heb er alle vertrouwen in.....maar toch.... :X
Rustig aan mensen. Die magazijnen zijn 24/7 Open.
Die PS4 gaan er vanavond uit zodat ze vannacht gesorteerd kunnen worden.
Duurt nog even voordat die track & tracé er is.

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-10-2025
Nog niet, die tracking info zie je morgenochtend pas. Wel van mijn BS bestelling, die is al onderweg naar het afhaalpunt.

• Jay47
Ik heb wel toen gelijk betaald, ik hoor wel van mensen die acceptgiro kozen geen ps4 krijgen

Verwijderd

Poelie schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:34:
Maandag besteld bij intertoys. Vanmiddag netjes een track and trace nummer ontvangen en al aangemeld op mijn pakket. Verwachte aflevertijd tussen 12:30 en 15:30!!
Haha hier same story... Heb hem al op marktplaats verkocht als bundel voor €675

Verwijderd

Yes ook mijn BS bestelling van gisteren ontvangen door PostNL. Nu die andere nog :D

Verwijderd

Sovereign schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:35:
[...]

Nog niet, die tracking info zie je morgenochtend pas. Wel van mijn BS bestelling, die is al onderweg naar het afhaalpunt.
Ik heb de track&trace code al maar ik had ook gebeld.

• e2thaj
waarom zou je dan die optiemogelijkheid hebben dan ?
Jay47 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:35:
[...]

Ik heb wel toen gelijk betaald, ik hoor wel van mensen die acceptgiro kozen geen ps4 krijgen

Psn erikj

• Dvdberg
  • Laatst online: 21:34

Dvdberg

DGonlag2 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:34:
[...]

Rustig aan mensen. Die magazijnen zijn 24/7 Open.
Die PS4 gaan er vanavond uit zodat ze vannacht gesorteerd kunnen worden.
Duurt nog even voordat die track & tracé er is.
Thx. Dat had ik even nodig. Nu een glaasje whisky. Rustig blijven... :*)

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:21
Gelukkig vandaag de Track & Trace van Bart Smit gehad. Helemaal niks meer van Bol.com gehoord ondanks dat ik 11 juni daar besteld heb. Slechte zaak van Bol.com ben ik blij dat ik bij Bart Smit ook een reservering had lopen!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Alle mensen ook al vanaf maandag al de T en T code hadden van BS , ik heb net de melding ontvangen door post nl.
Morgen gamen dus 😃

• RawChild

RawChild

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:28:
[...]

Wat stond er in die mail dan? Kunnen ze niet maken man.
Hèb ook een reservering bij GM lopen, op hun site stond, voor de 24ste besteld is gegarandeerd op release dag in huis. Ik had de 23ste gereserveerd via de site. Toch kreeg ik een brief met slecht bericht van ze, ik was net te laat.
Dus ik mailen. Kreeg ik als antwoord: je hebt gelijk, wij zeggen voor de 24ste besteld is gegarandeerd. Jouw bestelling kwam pas door op de 24ste omdat de 23ste een zo dag was. Maar ze vonden dat ze woord moesten houden. Dus mag ik hem alsnog morgen ophalen. Kijk dat vind ik klasse. Zou bol.com een voorbeeld aan moeten nemen, echt heel slecht als jij hem niet krijgt

• Poelie
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:35:
[...]

Haha hier same story... Heb hem al op marktplaats verkocht als bundel voor €675
Zo dat is nog is big business nu zet je me aan het denken...

• Jay47
e2thaj schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:36:

[...]
Weet niet maar kort erna is de optie acceptgiro eruit gehaald, misschien is het daar mis gegaan

• Teunke7
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-12-2025
Nog niet wel bevestiging dat deze morgen beschikbaar waren (misschien vannacht ergens).
Anthony wolter ‏@Teunke7 6u
@wehkamp @sanderanders Is het nu een fout met die bundels? Of krijg ik hem morgen wel?
Beantwoorden Verwijderen Favoriet Meer Openen
wehkamp.nl ‏@wehkamp 6u
@Teunke7 Dat verschilt per bestelling, we verwachten dat hij bij jou wel geleverd wordt. ^WP
Beantwoorden Retweeten Favoriet Meer Openen
Anthony wolter ‏@Teunke7 3u
@wehkamp Mijn order leveringsdatum is nu onderstreept, wordt deze nu als verzonden beschouwd?
wehkamp.nl ‏@wehkamp 3u
@Teunke7 Ja, je bestelling is nu verzonden en is vanaf morgenochtend te volgen. :) ^WP
Beantwoorden Retweeten Favoriet Meer Openen
Anthony wolter ‏@Teunke7 3u
@wehkamp Kon het nog niet geloven maar nu wel voor 99,9% geweldig! Sorry voor de vele tweets!
wehkamp.nl ‏@wehkamp 3u
@Teunke7 Graag gedaan, alvast veel gameplezier gewenst! ^WP

• Eduardboon
Senaxx schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:32:
[...]

Van wat ik begrijp is dat dit alleen kan gebeuren als de webshop het verkeerd heeft aangeleverd (fout in de aanlevering?)

Kan je uberhaupt het pakket vinden op mijnpakket.nl?
Ik kan het pakket vinden maar kan er niks aan wijzigen. Hij staat gewoon op afleveren 29e op het verkeerde adres :(

• sparrow86
  • Laatst online: 26-11-2025
e2thaj schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:36:

[...]
Denk dat t eerst gewoon een betaaloptie was, maar uiteindelijk bleek dat ze veel meer bestellingen kregen dan ze voorraad hebben, en dan is het makkelijker om mensen die nog niet betaald hebben af te zeggen dan mensen waar t geld al van binnen is.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/29268lj.jpg

We zijn er klaar vooooor. *kwijl*

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 21:39 ]

• TieuwFast
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-11-2024
Het is al gezegd, maar als ik jullie was zou ik de 1.51 firmware update nu downloaden en op een sticky zetten.

Verwijderd

Poelie schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:38:
[...]

Zo dat is nog is big business nu zet je me aan het denken...
Leukste thuis of lang niet geneukt? Nors ventje

• sparrow86
Ben ik de enige straks met playstation, zonder killzone? :P Tja, Xbox 360 gehad, nooit Killzone gespeeld ;)

• Teunke7
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-12-2025
Jay47 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:35:
[...]

Ik heb hem zelf besteld met accept giro, denk eerder dat ze te laat waren met typen en klikken :+

Verwijderd

TieuwFast schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:41:
Het is al gezegd, maar als ik jullie was zou ik de 1.51 firmware update nu downloaden en op een sticky zetten.
Als je geen USB-stick hebt wat is dan aan te raden?

• Eduardboon
Probeer mijn profiel nu dus 100 procent te krijgen bij mijnpakket, maar verder dan 90 gaat ie echt niet.

• sparrow86
Hoezo, wat is daarmee dan? Omdat iedereen die tegelijk gaat downloaden bedoel je? Waar kan ik die vinden?

Verwijderd

Dat heb ik zelf ook al gedaan, ook al ga ik er nog niks aan hebben de komende dagen/weken. Wel heb ik mijn Seagate 1TB SSHD binnen gekregen vandaag, ik ben er dus klaar voor :D

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-01 17:35
Nogsteeds Bol.com de melding dat bestelling verwerkt wordt en bij Mijn pakket nog niks te zien...begin langzamerhand toch wat onzekerder te worden.
(Afgelopen week mailtje gekregen dat ik PS4 morgen ontvang)

FIFA Benelux Administrator

• Poelie
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:41:
[...]

Leukste thuis of lang niet geneukt? Nors ventje
Valt wel mee hoor ;) net battlefield 4 opgehaald dus dat wordt gewoon gamen...

Verwijderd

Nou heb ik een paar dagen geleden bij Dixons Need for Speed Rivals LE besteld, maar zie ik nu ook de 'gewone' Need for Speed Rivals staan.

Wat is het verschil tussen deze? (ik krijg de eerste)
http://www.dixons.nl/game...-for-speed-rivals-le.html

http://www.dixons.nl/game...eed-for-speed-rivals.html

• TieuwFast
gewoon ff googlen jongens. Zonder sticky weet ik het niet. usb externe hdd misschien..

Verwijderd

voor de mensen die remote play veelvuldig gaan gebruiken nog een tip:
http://www.bol.com/nl/p/b...product__1004004012025387

Ook handig als je hem als tweede controller wil gebruiken

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 21:44 ]

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:08
NTserver schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:14:
vreemd mijn bestel lijst van 2013

PlayStation Network voucher 20 euro PSP/PS3 (PSN) (Playstation 3)
Bestelnr. 866-93-961 Besteld: 4 jul 2013 Aantal: 1 17.50
Geleverd

Sony - Playstation 4 consoleSony - Playstation 4 console Bestelnr. 867-03-303 Besteld: 28 nov 2013 Aantal: 1 399.00
Verzonden naar DHL Servicepoint

PlayStation Network voucher 20 euro PSP/PS3 (PSN) (Playstation 3)
Bestelnr. 866-93-961 Besteld: 11 jun 2013 Aantal: 1 17.50

Geleverd

staat er gewoon tussen juni en juli 2013.

[...]
daarom ook zo vreemd, dus heb maar ff mail naar Wehkamp gestuurd.. nu maar afwachten dan..

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - Svartpilen 401 '22

• e2thaj
ik heb net toch nog even een een contact gehad met bol.com
ze hebben 2 brieven verstuurd afgelopen week 1 met je krijgt hem je kan bericht tot 7uur ochtends krijgen.
en 1 brief dat ie helaas later komt !
dus als je eerste email heb gehad krijg je morgen gewoon je ps4 ongekend je acceptgiro of whatever !

Psn erikj

• Eduardboon
Via oude werkcontacten in leeuwarden gebeld met postnl.. ze hebben enkel de toevoeging op de stikker staan dus geen huisnummer. Als het goed is moet he tdus alsnog goedkomen. Op hoop van zegen dan maar.

• jojost1
  • Laatst online: 22:03
Hier de downloadlinks en instructies voor het downloaden van de 1.51 firmware voor de PS4:
Normale update: http://nl.playstation.com...ysteemsoftware-bijwerken/
Bij vervangen harddisk: http://nl.playstation.com...iseren/?site_locale=nl_NL

Raad het aan gewoon op een stickje te zetten voor als het PSN echt overbelast wordt ;)

Verwijderd

Trouwens, als ik op wehkamp kijk zie ik dat er 2-3 werkedagen levertijd staat zodra je de PS4 in je winkelwagen plaatst. Zou ik hem dan niet beter daar reserveren?

http://goo.gl/tSMWYt

• Darkest Star
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-01 15:33
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:45:
Trouwens, als ik op wehkamp kijk zie ik dat er 2-3 werkedagen levertijd staat zodra je de PS4 in je winkelwagen plaatst. Zou ik hem dan niet beter daar reserveren?

http://goo.gl/tSMWYt
Let op
Bij aankoop van dit artikel ben je niet verzekerd van een exemplaar op release, dit vanwege de beperkte beschikbaarheid. Het artikel wordt zo snel mogelijk na release geleverd.

Verwijderd

e2thaj schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:45:
ik heb net toch nog even een een contact gehad met bol.com
ze hebben 2 brieven verstuurd afgelopen week 1 met je krijgt hem je kan bericht tot 7uur ochtends krijgen.
en 1 brief dat ie helaas later komt !
dus als je eerste email heb gehad krijg je morgen gewoon je ps4 ongekend je acceptgiro of whatever !
En wat als je helemaal niks hebt ontvangen?

Verwijderd

Yes, had geen mail ontvangen van BOL.COM, dus maar even via mijnpakket.nl gekeken. HIJ IS AANGEBODEN, dus heb hem morgen :)

Had hem trouwens in Juni al besteld.

Verwijderd

Poelie schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:43:
[...]

Valt wel mee hoor ;) net battlefield 4 opgehaald dus dat wordt gewoon gamen...
Have fun! Haha

Verwijderd

Iedereen die hem vannacht op gaat halen: heel veel plezier!
Iedereen die hem morgenochtend, -middag of -avond krijgt: sterkte met wachten!
Ik ga nog even studeren, morgenochtend tot half 1 college, daarna lekker PS4-en!

• RawChild

RawChild

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:47:
Yes, had geen mail ontvangen van BOL.COM, dus maar even via mijnpakket.nl gekeken. HIJ IS AANGEBODEN, dus heb hem morgen :)

Had hem trouwens in Juni al besteld.
Lol ik wel mail maar nog niks op mij pakket. Vaag

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-12-2025

CR1691

Hero of Time

Nog geen verzendbevestiging van bol maar volgens post nl is de zending ontvangen. Het pakket weegt ruim 4600 gram. Morgen lekker de hele dag gamen.

PSN: Finally_Chris

• Senaxx
Eduardboon schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:45:
Via oude werkcontacten in leeuwarden gebeld met postnl.. ze hebben enkel de toevoeging op de stikker staan dus geen huisnummer. Als het goed is moet he tdus alsnog goedkomen. Op hoop van zegen dan maar.
Tja dit moet wel verkeerd zijn gegaan vanaf Sony. Zoals ik begreep heeft Sony alle PS4's aangeleverd met adresseringen op trolly's. PostNL scanned ze daarna en gaat ze bezorgen, die heeft geen zeg in wat voor adres er op het pakket staat.

Me vriendin zei ook nog wat je in het aller uiterste geval kan doen is met het distributiekantoor bellen die willen heel soms wel eens het pakket corrigeren, maar ook neit altijd i.v.m. fraude. Als hij namelijk op een niet bestaand huisnummer moet bezorgd worden is hij onbestelbaar en zou hij retour afzender gaan :(

Verwijderd

Al iets bekend over 2de levering???

Verwijderd

Darkest Star schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:47:

Let op
Bij aankoop van dit artikel ben je niet verzekerd van een exemplaar op release, dit vanwege de beperkte beschikbaarheid. Het artikel wordt zo snel mogelijk na release gelever
Tuurlijk, maar ik had het over de 2-3 dagen levertijd die ook nog eens vermeld wordt. Lijkt me raar dat ze dat er bij plaatsen als ze niet zeker zijn :p

Verwijderd

CR1691 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:48:
Nog geen verzendbevestiging van bol maar volgens post nl is de zending ontvangen. Het pakket weegt ruim 4600 gram. Morgen lekker de hele dag gamen.
Klopt, die van mij weegt ook 4600 gram. Dus dat is hem. De verzendbevestiging kan duren tot morgenvroeg, BOL stuurt die mailtjes soms om 06:00 nog.

• Darkest Star
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-01 15:33
Die dagen komen er nog eens bovenop ;)

• Senaxx
Ben trouwens blij dat ik geen post verzending heb gedaan maar gewoon alle 2 gewoon bij de winkels ga afhalen (en ook al een aanbetaling aan gedaan heb) :+ 1 Killzone bundel, en 1 normale.

• Eduardboon
Senaxx schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:48:
[...]

Tja dit moet wel verkeerd zijn gegaan vanaf Sony. Zoals ik begreep heeft Sony alle PS4's aangeleverd met adresseringen op trolly's. PostNL scanned ze daarna en gaat ze bezorgen, die heeft geen zeg in wat voor adres er op het pakket staat.

Me vriendin zei ook nog wat je in het aller uiterste geval kan doen is met het distributiekantoor bellen die willen heel soms wel eens het pakket corrigeren, maar ook neit altijd i.v.m. fraude. Als hij namelijk op een niet bestaand huisnummer moet bezorgd worden is hij onbestelbaar en zou hij retour afzender gaan :(
Het ligt aan het systeem van Post NL. Als ik bijv zeg 71-31 dan dien ik in te tikken 71 31. Wanneer ik intik 71- 31 dan gaat 71 weg vanwege een invalide karakter. Helaas heeft Sony dit tot twee keer toe verkeerd doorgegeven aan postNL (dus met het streepje). Alles wat PostNL dus moet doen is de bezorger melden dat er een 71 voor de 31 moet. Zou enorm tof zijn als dit gebeurd.

• TieuwFast
Senaxx schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:50:
Ben trouwens blij dat ik geen post verzending heb gedaan maar gewoon alle 2 gewoon bij de winkels ga afhalen (en ook al een aanbetaling aan gedaan heb) :+ 1 Killzone bundel, en 1 normale.
Waarom? Die komen ook gewoon met Postnl hoor haha.

• sparrow86
Bedankt voor de tip, ga de firmware ook ff op een stickie zetten.

• RawChild

RawChild

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:50:
[...]

Klopt, die van mij weegt ook 4600 gram. Dus dat is hem. De verzendbevestiging kan duren tot morgenvroeg, BOL stuurt die mailtjes soms om 06:00 nog.
Jullie hebben tenminste wat staan op mijn pakket. Ik gvd nog steeds niks. Kut bol. Nu hou ik op met zeuren >:)

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-10-2025
sparrow86 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:51:
Bedankt voor de tip, ga de firmware ook ff op een stickie zetten.
Link?

• HansAnders07
  • Laatst online: 17-01 22:33
Bart Smit werkt kennelijk met de verzendmethode last in first out.
PS4 van m'n broertje die ik gister nog heb besteld is al aangemeld, mijn eigen killzone bundel die ik zaterdag of zondag heb besteld staat nog niet op aangemeld bij PostNL

Verwijderd

RawChild schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:51:
[...]

Jullie hebben tenminste wat staan op mijn pakket. Ik gvd nog steeds niks. Kut bol. Nu hou ik op met zeuren >:)
Wanneer heb je hem besteld?

• jojost1
  • Laatst online: 22:03
Repost:

Hier de downloadlinks en instructies voor het downloaden van de 1.51 firmware voor de PS4:
Normale update: http://nl.playstation.com...ysteemsoftware-bijwerken/
Bij vervangen harddisk: http://nl.playstation.com...iseren/?site_locale=nl_NL

Raad het aan gewoon op een stickje te zetten voor als het PSN echt overbelast wordt

• e2thaj
als je email heb gehad krijg je hem gewoon datum maakt niet uit

Psn erikj

• sparrow86
Via de officiele site, mapjes aangemaakt, maar de downloadlink doet t niet :S :S

http://nl.playstation.com...ysteemsoftware-bijwerken/

• RawChild

RawChild

25-6-2013

Verwijderd

e2thaj schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:54:
als je email heb gehad krijg je hem gewoon datum maakt niet uit

[...]
Nee, ik heb ook geen mail gehad. Toch krijg ik hem ;)

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Dus iemand, die 'm al binnen heeft?

Verwijderd

Dan maak je geen zorgen. Dan zit je zwz bij de eerste levering.

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08-2025
Zucht.. Baal toch wel van dat belletje van de Saturn/Media Markt.. Kunnen ze wel garanderen dat ze hem morgen krijgen maar geloof d'r geen reet van. Bestel je begin juni krijg je dit

[ Voor 10% gewijzigd door Tim14ww op 28-11-2013 21:57 ]

• medal
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-01 00:09
17-7-2013 besteld. en val er buiten :S

• Senaxx
Afbeeldingslocatie: http://distilleryimage4.ak.instagram.com/7f026d74586e11e39ed212c1c7587d75_8.jpg

:+

Niet de mijne helaas
Ik moet morgen nog tot 12:00 werken en daarna naar de GameMania's om ze op te halen :)

Software 1.51: http://deu01.ps4.update.p...2372d9e9e6e/PS4UPDATE.PUP

[ Voor 13% gewijzigd door Senaxx op 28-11-2013 21:59 ]

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-01 20:37
Wehkamp ligt eruit :+

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Pagina: 1 ... 79 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot