PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Iedereen zit natuurlijk te F5'en voor de T&T
Heb ik te vaak op refresh gedrukt
PSN: dennisvandenb
Verwijderd
Maar kreeg vandaag toch te horen dat die verzonden is.
Dan heb ik nog bewijs op de telefoon en twitter
Ik ben weer heeeeeeeeeelemaal rustig. Dank!wessel145 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:02:
Laten we allemaal even tot rust komen
YOGAl
PSN: dennisvandenb
Dat worden mijn games KZ, COD en FIFA 14ProfoundValue schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:03:
Nog even jongens!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
EDIT: En weer down.
EDIT2: Alles weer UP
[ Voor 56% gewijzigd door Teunke7 op 28-11-2013 22:10 ]
Ik hoef hem dus niet meer te verwachten morgen.... Helaas...
How are you doing?
"Vanmorgen bestelde"....ik heb op 15 juni besteld bij Bol.com, waar nogsteeds "Wordt verwerkt" staatRMX schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:05:
Mijn vanmorgen bestelde KZ bundle bij BS staat nog steeds op Inpakken terwijl sommige hier wel al een T&T code hebben..
Ik hoef hem dus niet meer te verwachten morgen.... Helaas...
FIFA Benelux Administrator
Lees nou nog eens hun mail door.MyUtd4Life schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:06:
[...]
"Vanmorgen bestelde"....ik heb op 15 juni besteld bij Bol.com, waar nogsteeds "Wordt verwerkt" staat
PSN: Finally_Chris
[ Voor 3% gewijzigd door Trixh op 28-11-2013 22:08 ]
Maarja als je de mail had gelezen dan had je je sowieso geen zorgen hoeven maken...
[ Voor 16% gewijzigd door bjorntju op 28-11-2013 22:08 ]
14 juni besteld en net gebeld dat hij niet binnen is gekomen.MyUtd4Life schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:06:
[...]
"Vanmorgen bestelde"....ik heb op 15 juni besteld bij Bol.com, waar nogsteeds "Wordt verwerkt" staat
kutleven
Weet ik, dat het tot 7:00 kan duren. Gewoon vervelend om te lezen dat bij andere bestellingen bij Bol.com andere statussen staan en hun wél kunnen kijken op Mijnpakket.nl
Verwijderd
Verwijderd
Tim14ww schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:07:
[...]
14 juni besteld en net gebeld dat hij niet binnen is gekomen.
kutleven![]()
![]()
Psn erikj
Dafuq.. Dit is waanzin, Denk je vroeg genoeg besteld te hebbenTim14ww schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:07:
[...]
14 juni besteld en net gebeld dat hij niet binnen is gekomen.
kutleven![]()
![]()
[ Voor 3% gewijzigd door JF88 op 28-11-2013 22:11 ]
Verwijderd
Satom schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:11:
[...]
Dafuq.. Dit is waanzin, Denk je vroeg genoeg besteld te hebben
Psn erikj
Dit is mijn garage
CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB
Saturn Tilburg heeft maar halve levering gehad
Dan heb je het pakket van 500€ en die heeft idd. bovengenoemdeSenaxx schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:15:
Zie net dat de PS4 Killzone bundel een extra controller en een camera als extra heeft(behalve de game natuurlijk)
Nee hier ook Tilburg hoe weet je dat?Tim14ww schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:13:
[...]
Net een telefoontje gehad. Ze hadden een heel klein aantal kale PS4s gehad, bundels geen binnen gehad. Overigens blijkt dit ook voor andere Saturns/Media Markten te gelden..tweaker013 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:17:
[...]
Nee hier ook Tilburg hoe weet je dat?
Verwijderd
ik heb niet gebeld, ze hebben mij gebeld ;-)tweaker013 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:18:
Ik heb terug gelezen je had gebeld. Maar ze zeggen zoveel door de telefoon het is maar net wie je treft.
Ja ik was gebeld door GameMania of ik mijn normale pakket wou upgraden naar Killzone Pack (erg nette service) maar dat dit tegen een meerprijs was van 50 euro?Teunke7 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:16:
[...]
Dan heb je het pakket van 500€ en die heeft idd. bovengenoemde
Balen TimTim14ww schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:19:
[...]
ik heb niet gebeld, ze hebben mij gebeld ;-)
Nadat ze gebeld werd over ervaringen en zei dat er geen spel bij zat, 5 games toegestuurd gekregen via de koerier.. (hetzelfde als deze dus: http://coenensandershow.b...mage/0/947/w300.48d20.jpg) erg goede service als je het mij vraagt
K heb er dus al even mee mogen spelen
Sterkte voor degenen die nog moeten wachten!
Verwijderd
Ik was vanmiddag bij Saturn Amersfoort om een extra Dualshock 4 te halen, hadden ze jammer genoeg nog niet. Toen vertelde die gast me dat ze maar 36 bundels binnen gingen krijgen vanavond, tegenover meer dan 250 pre orders.Tim14ww schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:13:
[...]
Sick.. echt!GamezMaster schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:20:
Mijn vriendin heeft via Coca Cola Zero de eerste PS4 gewonnen, vanochtend is hij hier afgeleverd..
Nadat ze gebeld werd over ervaringen en zei dat er geen spel bij zat, 5 games toegestuurd gekregen via de koerier.. (hetzelfde als deze dus: http://coenensandershow.b...mage/0/947/w300.48d20.jpg) erg goede service als je het mij vraagt
K heb er dus al even mee mogen spelen![]()
Cool man gefeliciteerdGamezMaster schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:20:
Mijn vriendin heeft via Coca Cola Zero de eerste PS4 gewonnen, vanochtend is hij hier afgeleverd..
Heerlijk relaxed deuntje, maar die Playsta....., ik moet geduld leren hebben...
Speciale bundel van Sony: "Brack Friday Bunduru"
Fantastisch om die afleveringen te kijken en daarnaast hier mee te lezen
Jup kan goed kloppen, Tilburg echter helemaal geen bundels, ben #1 op de lijst..Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:20:
[...]
Ik was vanmiddag bij Saturn Amersfoort om een extra Dualshock 4 te halen, hadden ze jammer genoeg nog niet. Toen vertelde die gast me dat ze maar 36 bundels binnen gingen krijgen vanavond, tegenover meer dan 250 pre orders.
Jup.. Morgenvroeg maar weer aan de lijn hangen..
Waaaat dat meen je niet.......Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:20:
[...]
Ik was vanmiddag bij Saturn Amersfoort om een extra Dualshock 4 te halen, hadden ze jammer genoeg nog niet. Toen vertelde die gast me dat ze maar 36 bundels binnen gingen krijgen vanavond, tegenover meer dan 250 pre orders.
GamezMaster schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:20:
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Een camera! Dan kan je alvast die robotjes pesten en de badeend kickenSenaxx schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:15:
Zie net dat de PS4 Killzone bundel een extra controller en een camera als extra heeft(behalve de game natuurlijk)
firmware download deed t niet vanwege mn mac, in bootcamp lukt het wel.
Wat duurt dat toch lang....
Als dat maar goed komt.
Verwijderd
Yups,...
Gelukkig heb ik m daar niet gepre-orderd. En ben ik van de mijne al verzekerd
(mijne was ook ff paniek, ik had een kale besteld bij intertoys. Stond als 26e op de lijst. Ze kregen er maar 25 binnen. Maar boden me de keus een Killzone pakket te nemen omdat ik als 26e op de lijst stond....
JA DUUUUH!!!.....
Hetzelfde hier... spanning stijgt.dutchgio schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:24:
Nog altijd is mn killzone bundel niet in ontvangst genomen door postnl.
Wat duurt dat toch lang....
Als dat maar goed komt.
Dan heb ik één vraag... Waarom zoveel coca cola zero? Willen ze jullie dood hebben ofzo?
CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB
Top! Wel beetje jammer van die pauper tv's daar bij die center parcs huisjes... Als je inmiddels nog niet terug bent om hem aan te sluiten op een huge-ass tv! Jaloersmakend je pics.
Morgenmiddag op de grotere TV thuis
De hype gaat aan mij voorbij. Krijg hem wel voor 25 December
Net poging 566756 met refreshen en hij is zowaar ineens ontvangen door Postnl, aldus de tracking
4955 gram
Met een beetje mazzel morgen ook battlefield 4 bij het postnl busje in die ik vanavond besteld had.
Verwijderd
Overigens NFS: rivals besteld voor maar 48 euro bij dixons, een uurtje na bestelling verstuurd. Topwinkel!
Verwijderd
Kreeg ook net de bevestiging dat ie verzonden was van Dixons! Weet jij wat het verschil is tussen de gewone en LE ? (limited edition gok ik, maar waarom die prijs?)Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:30:
Overigens NFS: rivals besteld voor maar 48 euro bij dixons, een uurtje na bestelling verstuurd. Topwinkel!
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Chaoss schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:32:
Leip in Berlijn staan 2500 mensen in de rij voor de Sony store waar PS4's zonder pre order verkocht gaan worden
Gelukkig ben ik niet eentje van hun sodejuuuu
wat ben ik blij dat mijne morgen met de post komt. Lijkt me vreselijk. En het enige voordeel is uiteindelijk dat je eerder kunt gamen. Maar dat is dan midden in de nacht. Laat mij nu maar lekker slapen en morgen uitgerust gamenChaoss schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:32:
Leip in Berlijn staan 2500 mensen in de rij voor de Sony store waar PS4's zonder pre order verkocht gaan worden
Verwijderd
http://www.liveleak.com/view?i=b35_1384558275
[ Voor 8% gewijzigd door Royeboi op 28-11-2013 22:38 ]
Verwijderd
Ik moet zo naar me werkG4mert schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:36:
[...]
. Laat mij nu maar lekker slapen en morgen uitgerust gamen
Ik de 3DS, alhoewel 1 maand plezier ermee gehadVerwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:37:
Ik ben nog nooit zo gehyped geweest sinds de release van need for speed tokio drift
Verwijderd
Das nog niet zolang geleden danVerwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:38:
Ik ben nog nooit zo gehyped geweest sinds mijn ontmaagding.. oh wacht
Canerooo schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:38:
mensen die nog geen ps4 hebben... kunnen terecht bij wehkamp. waarschijnlijk hebben ze hun 2e lading binnen. levertijd 2-3 werkdagen
Wat gebeurt hier. iemand hier nog meer last van?
Dat moet fake zijnRoyeboi schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:38:
Oké, omdat we nog even moeten wachten (PS4 mash up ..):
http://www.liveleak.com/view?i=b35_1384558275
Verwijderd
Maar net zag ik iemand met maar 4700 gram. Kan aan mij liggen maar vind ik vreemd
Ingehuurd door Microsoft denk ik. Wel lef.
Verwijderd
Jouwe is geschoren... die van anderen niet.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:40:
Ik zie hier verschillende gewichten voorbij komen. De mijne is 4890 gram en ik heb kale ps4 (ik heb ze graag kaal)
Maar net zag ik iemand met maar 4700 gram. Kan aan mij liggen maar vind ik vreemd
Haha, dat denk ik ook ja, of publiciteitsstunt voor die winkelRoyeboi schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:41:
[...]
Verwijderd
Staat dan bij je 6 maanden overzicht.BekSide schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:40:
Jongens.... mijn playstation bundel is verdwenen bij de Wehkamp? waar hij nog bij stond is nu alles weg. betaald en wel!
Boeie:p er zit tenminste iets van gewicht in.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:40:
Ik zie hier verschillende gewichten voorbij komen. De mijne is 4890 gram en ik heb kale ps4 (ik heb ze graag kaal)
Ik zou me meer zorgen maken als het 10gr was
Ja was de zoon van Major NelsonRoyeboi schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:41:
[...]
Dan is ie verzonden, moet onder 6 maanden overzicht te vinden zijnBekSide schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:40:
Jongens.... mijn playstation bundel is verdwenen bij de Wehkamp? waar hij nog bij stond is nu alles weg. betaald en wel!
Dit topic is gesloten.
![]()
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot