Belachelijk, mensen hebben gisteren en vandaag bij de Bart Smit besteld en krijgen hem netjes morgen[rogi] schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:46:
[...]
Same here, 12-6 besteld. Alles behalve dat mailtje dagen gelden. Niks.
Bron?Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:35:
Voor een ieder die bij de MyCom en/of Dixons een pre-order heeft lopen... naar alle waarschijnlijkheid wordt hij niet geleverd. Bij de BAS groep durven ze zelfs geen levering in 2013 te garanderen. Ook voor orders van voor 15 augustus. BAS groep heeft blijkbaar veel te weinig binnengekregen en wist dit in september al, maar heeft dit niet willen communiceren om cancellations te voorkomen en pre-orders aan boord te houden. Morgen leveren ze waarschijnlijk maar zo'n 5% uit van de pre-orders (van de pre-orders voor 15 augustus)... ze gokken op de tweede levering. Er komt geen compensatie en de servicedesk ligt zwaar onder vuur. Steven Bakker's (CEO) credo "Behandel je klant zoals je zelf behandeld wilt worden" wordt prima vorm gegeven
nee dat niet acceptgiro maar dat moet niet uitmaken denk ik bestel veel bol.com betaal alles haha

Jay47 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:46:
[...]
Heb je toen gelijk betaald? Of acceptgiro ?
Psn erikj
Ik ben zojuist ook gebeld door mediamarkt cruquis, ze hadden voor mij geen kale ps4 meer maar vroegen of ik dan een killzone bundel wilde. De bundel van 500 hadden ze niet dus morgen heb ik een ps4 met killzone
idd belachelijk dat je zo lang van te voren bestelt en dan in onzekerheid zit, terwijl er mensen zijn die gisteren eens dachten goh die is populair laat ik ook maar eens bestelen.....heel vaag
Tja, uiteindelijk is natuurlijk Sony NL de oorzaak van alle ellende.Chaoss schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:44:
[...]
Zo fucked up dat GM Heerenveen niet vanavond open iseerst wel communiceren naar klanten dat er een nachtopening komt en dan uiteindelijk afblazen.
Als zij niet communiceren naar hun klanten (winkels) wat ze gaan uitleveren dan kan je ook niet van de winkels verwachten dat ze iets zinnigs kunnen zeggen.
Je maakt me niet wijs dat Sony niet weet hoeeveel PS4 ze ter beschikking hebben in NL.
Daarnaast weet ik natuurlijk niet hoe "buitenlandse" winkels zoals MM, Saturn en bv Wehkamp bevoorraad worden, vanuit Duitsland of vanuit NL. Anyway de gelukkigen morgen veel plezier...!
Verwijderd
Ik twijfel om nu een PS4 te halen of wachten totdat er weer een PS4 Slim komt... En denken jullie dat de PS4 goedkoper wordt tijdens de vakantie?
Aan degene die vanmiddag aangaf dat de PS4 Killzone bundel online te bestellen was bij Wehkamp: THANKS!!!!!
Vandaag besteld, onderstreept linkje met levergegevens op Wehkamp.nl. Morgen de PS4 in huis. Cool!!! Nu alleen die verjaardag bij vrienden morgenavond nog afzeggen
Vandaag besteld, onderstreept linkje met levergegevens op Wehkamp.nl. Morgen de PS4 in huis. Cool!!! Nu alleen die verjaardag bij vrienden morgenavond nog afzeggen
PSN: dennisvandenb
Mijn glazen bol zegt dat de PS4 tijdens de vakantie 349 euro wordt en dat er een PS4 slim komt begin 2015 voor 299 euro.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:49:
Ik twijfel om nu een PS4 te halen of wachten totdat er weer een PS4 Slim komt... En denken jullie dat de PS4 goedkoper wordt tijdens de vakantie?
Verwijderd
NU wordt lastig.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:49:
Verwijderd
Fijn voor jou & voor alle anderen die hetzelfde gedaan hebben, maar het BS-verhaal is iets vrij specifiek veronderstel ik? Ik heb de hele topic niet doorgenomen, maar als ik het goed versta dan hebben ze daar gewoon een grotere stock aan PS4's liggen dan ze hadden verwacht?androidlover schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:47:
Mijn playstation 4 wordt morgen tussen 17:00 en 19:00 geleverd. vandaag besteld bij BS
Dat is natuurlijk leuk voor de mensen die er van profiteren, irritant voor de mensen die misschien nog weken moeten wachten
Verwijderd
Ga daar maar niet vanuit. Hij is al spotgoedkoop. €400,-.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:49:
De ps3 was toen €600 ballen.
Jep, ik heb vernomen dat er €100,- afgaat tijdens de kerst! Da's mooi!Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:49:
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
273 is bijna 300? Nieuwe telling ofzo?
Er gaan al een tijdje hardnekkige geruchten over de Bas groep in het "wereldje". Het zou achter de schermen erg slecht gaan. Groothandels die limieten verlagen enz.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:35:
Voor een ieder die bij de MyCom en/of Dixons een pre-order heeft lopen... naar alle waarschijnlijkheid wordt hij niet geleverd. Bij de BAS groep durven ze zelfs geen levering in 2013 te garanderen. Ook voor orders van voor 15 augustus. BAS groep heeft blijkbaar veel te weinig binnengekregen en wist dit in september al, maar heeft dit niet willen communiceren om cancellations te voorkomen en pre-orders aan boord te houden. Morgen leveren ze waarschijnlijk maar zo'n 5% uit van de pre-orders (van de pre-orders voor 15 augustus)... ze gokken op de tweede levering. Er komt geen compensatie en de servicedesk ligt zwaar onder vuur. Steven Bakker's (CEO) credo "Behandel je klant zoals je zelf behandeld wilt worden" wordt prima vorm gegeven
Het feit dat de Bas groep geen Ps4's krijgt en kan uitleveren heeft hier waarschijnlijk mee te maken, iets wat je niet kan betalen krijg je ook niet natuurlijk.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Volgens mij kreeg je er rond kerst geld op toeRoyeboi schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:50:
[...]
Jep, ik heb vernomen dat er €100,- afgaat tijdens de kerst! Da's mooi!
Verwijderd
Ik heb zelf met de visa kaart besteld, het bedrag wordt er dus bij mij pas afgehouden als ie verzonden wordt.e2thaj schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:47:
nee dat niet acceptgiro maar dat moet niet uitmaken denk ik bestel veel bol.com betaal alles haha
![]()
[...]
bDvdberg schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:49:
Aan degene die vanmiddag aangaf dat de PS4 Killzone bundel online te bestellen was bij Wehkamp: THANKS!!!!!
Yeah Buddy ik ook!!!Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:35:
[...]
Ik heb nu eindelijk een veranderde status bij mijn track & trace![]()
"Zending is ontvangen door postnl"![]()
![]()
![]()
Overigens 4910gram!
[ Voor 3% gewijzigd door TieuwFast op 28-11-2013 20:53 ]
Dat was ook goedkoop. Want hij had bluray functionaliteit. Een mediaspeler met dezelfde bluray speler was destijds duurder, en veel mensen kochten dan ook een ps3 alleen al om die mogelijkheid.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:50:
[...]
Ga daar maar niet vanuit. Hij is al spotgoedkoop. €400,-.
De ps3 was toen €600 ballen.
Verwijderd
Correct... BAS groep heeft lage kredietlimieten bij leveranciers..Donstil schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:50:
[...]
Er gaan al een tijdje hardnekkige geruchten over de Bas groep in het "wereldje". Het zou achter de schermen erg slecht gaan. Groothandels die limieten verlagen enz.
Het feit dat de Bas groep geen Ps4's krijgt en kan uitleveren heeft hier waarschijnlijk mee te maken, iets wat je niet kan betalen krijg je ook niet natuurlijk.
Al sinds dinsdag de T en T code maar bij mijn pakket staat nog steeds : zending wordt voorbereid door verzender. Hebben meer mensen dit ? BS kleine killzone bundel
Rijg
Ik heb het zelf vandaag bij bs besteld en krijg het morgenGingerbread schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:47:
[...]
Belachelijk, mensen hebben gisteren en vandaag bij de Bart Smit besteld en krijgen hem netjes morgen
Verwijderd
Heb ik ook hoor. Maar op de mobiele site staat gewoon; Tussen 11.30 en 13.30 wordt ie afgeleverd.edebee schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:55:
Al sinds dinsdag de T en T code maar bij mijn pakket staat nog steeds : zending wordt voorberied door verzender. Hebben meer mensen dit ? BS kleine killzone bundel
Ze gaan gewoon langzaam het magazijn uitedebee schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:55:
Al sinds dinsdag de T en T code maar bij mijn pakket staat nog steeds : zending wordt voorbereid door verzender. Hebben meer mensen dit ? BS kleine killzone bundel
Klopt maar de aflevertijd staat er al 3 dagen en deze wordt iedere keer een dag opgeschovenVerwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:55:
[...]
Heb ik ook hoor. Maar op de mobiele site staat gewoon; Tussen 11.30 en 13.30 wordt ie afgeleverd.
Verwijderd
Een kennis van me die iets voor Sony gamesdivisie doet zei dat er pas een prijsverlaging komt als de X1 in prijs zakt. Eerder hoef je niets te verwachten.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:49:
Verwijderd
Dan zijn wij 1 van de geluksballenTieuwFast schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:51:
[...]
Yeah Buddy ik ook!!!
Overigens 4910gram!
Jep en dat was nog niet zo lang geleden wel anders.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:54:
[...]
Correct... BAS groep heeft lage kredietlimieten bij leveranciers..
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
kom op bol.com geef die shit haha iemand al mailtje gehad van die apen ?
Psn erikj
Bij mij geen tracking info, maar wel sinds een uur of 18.00 onderstreept, levertijd en dit bericht eerder op dit forum:Teunke7 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:51:
[...]
bij mij staat nog steeds geen leveringsinfo beschikbaar wel onderstreept wat nu?
quote:
Teunke7 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:23:
@wehkamp Mijn order leveringsdatum is nu onderstreept, wordt deze nu als verzonden beschouwd?
Beantwoorden Verwijderen Favoriet Meer Openen
wehkamp.nl @wehkamp 5m
@Teunke7 Ja, je bestelling is nu verzonden en is vanaf morgenochtend te volgen. ^WP
Dus als ik dit allemaal lees van Bol.com weet niemand iets waar zijn ps4 uithangt of wanner diegenen hem kan verwachten en dan ook niet reageren op mails en tweets dacht dat de service bij bol.com toch wat beter was
Als de populariteit van de PS4 tov de Xbone blijft zoals nu, zou Sony ook kunnen wachten met een prijsverlaging, ook als MS gaat stunten om de verkopen te laten stijgen.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:57:
[...]
Een kennis van me die iets voor Sony gamesdivisie doet zei dat er pas een prijsverlaging komt als de X1 in prijs zakt. Eerder hoef je niets te verwachten.
Nope. Maar Bol.com kennende zal de track en tracé rond 12 uur komen. Kan zelfs tot 7u s ochtends duren...e2thaj schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:57:
ja las ik ook in de mail.....
zo slaap ik toch niet lekker haha heb niet voor niks vrij genomen morgen haha

zo slaap ik toch niet lekker haha heb niet voor niks vrij genomen morgen haha
DGonlag2 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:00:
[...]
Nope. Maar Bol.com kennende zal de track en tracé rond 12 uur komen. Kan zelfs tot 7u s ochtends duren...
Psn erikj
Komt de postbode, lig je net te slapene2thaj schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:01:
ja las ik ook in de mail.....
zo slaap ik toch niet lekker haha heb niet voor niks vrij genomen morgen haha![]()
![]()
[...]
Dat was ik zelfDvdberg schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:57:
[...]
Bij mij geen tracking info, maar wel sinds een uur of 18.00 onderstreept, levertijd en dit bericht eerder op dit forum:
quote:
Teunke7 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:23:
@wehkamp Mijn order leveringsdatum is nu onderstreept, wordt deze nu als verzonden beschouwd?
Beantwoorden Verwijderen Favoriet Meer Openen
wehkamp.nl @wehkamp 5m
@Teunke7 Ja, je bestelling is nu verzonden en is vanaf morgenochtend te volgen. ^WP
Maar goed omdat jij vermeldt dat je al leveringsinformatie had dacht ik huh
Verwijderd
Logisch ook, aangezien morgen pas de officiele release is. Niet druk maken, morgen heb je je PS4 in huis en horen we nooit meer wat van je, aangezien je met teveel red bull op en vierkante ogen achter je PS4 zit!edebee schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:57:
[...]
Klopt maar de aflevertijd staat er al 3 dagen en deze wordt iedere keer een dag opgeschoven
iemand nog een ps4 over ?
ik ben genaaid door de mycom en zou graag voor een normale prijs een kale ps4/bundel over willen nemen. ( Retail prijs )
ik ben genaaid door de mycom en zou graag voor een normale prijs een kale ps4/bundel over willen nemen. ( Retail prijs )
neem van mij maar aan ben voor die postbode wakker haha
DGonlag2 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:02:
[...]
Komt de postbode, lig je net te slapen
Psn erikj
ohnee opeens alle bestellingen onder mijn bestellingen kwijt bij Wehkamp.. dus niet het historie filter naar 6 maanden zetten ofzo, heel 2012 en 2013 opeens niets meer?!
vanmiddag stond de status nog op versturen naar DHL servicepoint ?!
meer mensen dit probleem, wordt er beetje zenuwachtig van.. net m'n rivals kunnen afhalen, maar zonder console heb d'r niets aan..
meer mensen dit probleem, wordt er beetje zenuwachtig van.. net m'n rivals kunnen afhalen, maar zonder console heb d'r niets aan..
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - Svartpilen 401 '22
Veel mensen hebben waaronder ik. Dat betekent dus dat hij al verzonden is en dat je hem morgen binnenkrijgt.mr_zippey schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:03:
ohnee opeens alle bestellingen onder mijn bestellingen kwijt bij Wehkamp.. dus niet het historie filter naar 6 maanden zetten ofzo, heel 2012 en 2013 opeens niets meer?!
Nou net gebeld door MM Rotterdam, ze hebben alle versies binnen behalve die van mij, de megabundel. Voor allen andere die ook in Rotterdam hebben besteld, zelfde verhaal. De kale versies hebben ze al binnen. Er waren trouwens 16 megabundels bij MM corner
Verwijderd
nop. Zit ook nog steeds te wachten.e2thaj schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:57:
Dat zag ik ook iddTeunke7 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:02:
[...]
Dat was ik zelf![]()
![]()
Maar goed omdat jij vermeldt dat je al leveringsinformatie had dacht ik huh![]()
Ik lees ook overal dat de tracking pas laat of anders morgenochtend zichtbaar wordt. Bestellen werkte maar heel even vanmiddag, heb netjes bevestiging, op de site kwam het linkje erbij, jij hebt wat uitgezocht en een positief antwoord van Wehkamp -- ik geloof erin.
Heb je geen mijnpakket, mijn PS4 is vanmiddag al verstuurd en komt morgenl ik geen track mail heb van bol. Ze zeggen ook het kan tot morgen 07:00 duren
[ Voor 6% gewijzigd door Jay47 op 28-11-2013 21:10 ]
Verwijderd
Ja, maar ik kan mijn adres niet verifiëren en zolang je dat niet doet krijg je ze niet te zien.Jay47 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:09:
[...]
Heb je geen mijnpakket, ik dat mijn PS4 morgen komt terwijl ik geen track mail heb van bol. Ze zeggen ook het kan tot morgen 07:00 duren
besteld op 18 juni (dus ik moet hem wel krijgen). Alleen ik wil weten rond welke tijd.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 21:11 ]
okay maar wel vreemd dat ook al je voorgaande bestellingen opeens niet meer te zien zijn, toch?Appleman schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:04:
[...]
Veel mensen hebben waaronder ik. Dat betekent dus dat hij al verzonden is en dat je hem morgen binnenkrijgt.
ik heb het zelfde besteld in juni
vreemd
vreemd
Jay47 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:09:
[...]
Heb je geen mijnpakket, ik dat mijn PS4 morgen komt terwijl ik geen track mail heb van bol. Ze zeggen ook het kan tot morgen 07:00 duren
Psn erikj
Mijn staat ook niet meer in de lijst, maar als ik naar heel 2013 kijk staat de ps4 er gewoon tussen. Volgens mij sorteren zij op datum, ik heb mijn op 13 juni besteld. en de ps4 staat tussen producten vam 11 juni en 4 juli.mr_zippey schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:03:
Zo blij als een kind van 5 tijdens pakjesavond. Voel me de grootste nerd in het oosten, maar dat maakt deze keer niet uit!
Track & Trace code van Bart Smit al een paar dagen, maar het pakket is nog niet overhandigd aan PostNL.
/me Begint lichtjes #nerveus te worden.
Ik heb 5 pakketjes op MijnPakket.nli_am_rambo1991 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:59:
Dus als ik dit allemaal lees van Bol.com weet niemand iets waar zijn ps4 uithangt of wanner diegenen hem kan verwachten en dan ook niet reageren op mails en tweets dacht dat de service bij bol.com toch wat beter was
Afzender Bol.com.
Tevens begin deze week een mail gehad dat ik er een kreeg.
Vandaag ook nog ff met ze getweet. Meteen reactie.
Top bedrijf met uitmuntende service!
Verwijderd
Kan iemand me aub vertellen waar ik hem nog voor de 2e levering kan halem? Mycom
Heeft me blijkbaar voorgelogen helaas
Heeft me blijkbaar voorgelogen helaas
De bestelling kon welgeteld 2 minuten plaats vinden, heb ik via Wehkamp zelf te horen gekregenDvdberg schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:06:
[...]
Dat zag ik ook iddBeetje suf van me....
Ik lees ook overal dat de tracking pas laat of anders morgenochtend zichtbaar wordt. Bestellen werkte maar heel even vanmiddag, heb netjes bevestiging, op de site kwam het linkje erbij, jij hebt wat uitgezocht en een positief antwoord van Wehkamp -- ik geloof erin.
Ik ook je moet even zoeken op 2013 bestel datum is naar vandaag veranderd dan wordt hij wel zichtbaar.mr_zippey schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:03:
Ja, met hele grote dank aan diegene die die link hier gistermiddag poste en aan bart smitVerwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:29:
[...]
Ja echt vet gelukk jy, gelukkig heb ik myn ps4 ook morge heb all ziek gemeld hahah..
dacht ik eerst ook maar bij mij staat er helemaal niets meer..ook niet als ik volledig 2013 selecteer..NTserver schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:10:
[...]
Mijn staat ook niet meer in de lijst, maar als ik naar heel 2013 kijk staat de ps4 er gewoon tussen. Volgens mij sorteren zij op datum, ik heb mijn op 13 juni besteld. en de ps4 staat tussen producten vam 11 juni en 4 juli.
post wordt soms heel laat opgehaald je kan bij bv Coolblue tot 23.30 bestellen en dan gaat het nog et de post mee. komt goedUniciteit schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:10:
Track & Trace code van Bart Smit al een paar dagen, maar het pakket is nog niet overhandigd aan PostNL.
PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00
Is jou ook verteld dat je hem pas kan ophalen na 18:00?SmooK schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:48:
Ik ben zojuist ook gebeld door mediamarkt cruquis, ze hadden voor mij geen kale ps4 meer maar vroegen of ik dan een killzone bundel wilde. De bundel van 500 hadden ze niet dus morgen heb ik een ps4 met killzone
PSN: Von_Smallhausn
had jij zo een code gehad dan van hun ?
Alpha89 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:11:
[...]
Ik heb 5 pakketjes op MijnPakket.nl
Afzender Bol.com.
Psn erikj
Haha, dat weet ik. Bol.com doet het zelfs soms nog 6 uur 's ochtends en dan heb je 'm nog dezelfde dag... maar tochwimstradamus schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:11:
[...]
post wordt soms heel laat opgehaald je kan bij bv Coolblue tot 23.30 bestellen en dan gaat het nog et de post mee. komt goed
Nee, maar iemand gaf hier de tip check mijnpakket.nl en jawel hoor 5 pakketjes. En laat ik nu net 5 PS4 gerelateerde bestellingen hebben. Eentje weegt ruim 4 kilo rest minder.
vreemd mijn bestel lijst van 2013
PlayStation Network voucher 20 euro PSP/PS3 (PSN) (Playstation 3)
Bestelnr. 866-93-961 Besteld: 4 jul 2013 Aantal: 1 17.50
Geleverd
Sony - Playstation 4 consoleSony - Playstation 4 console Bestelnr. 867-03-303 Besteld: 28 nov 2013 Aantal: 1 399.00
Verzonden naar DHL Servicepoint
Bestelnr. 866-93-961 Besteld: 11 jun 2013 Aantal: 1 17.50
Geleverd
staat er gewoon tussen juni en juli 2013.
Bestelnr. 866-93-961 Besteld: 4 jul 2013 Aantal: 1 17.50
Geleverd
Sony - Playstation 4 consoleSony - Playstation 4 console Bestelnr. 867-03-303 Besteld: 28 nov 2013 Aantal: 1 399.00
Verzonden naar DHL Servicepoint
Bestelnr. 866-93-961 Besteld: 11 jun 2013 Aantal: 1 17.50
Geleverd
staat er gewoon tussen juni en juli 2013.
mr_zippey schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:11:
[...]
dacht ik eerst ook maar bij mij staat er helemaal niets meer..ook niet als ik volledig 2013 selecteer..
[ Voor 11% gewijzigd door NTserver op 28-11-2013 21:15 ]
Verwijderd
Bij mij wel sinds een uurtjeUniciteit schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:10:
moet je toch zo een 5s nummer hebben of kg nummer ?
Alpha89 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:14:
[...]
Nee, maar iemand gaf hier de tip check mijnpakket.nl en jawel hoor 5 pakketjes. En laat ik nu net 5 PS4 gerelateerde bestellingen hebben. Eentje weegt ruim 4 kilo rest minder.
Psn erikj
Even serieus nu. Jij weet dat er geen PS4 voor jou te halen is, maar je gaat er wel heen om te kijken hoe wildvreemden met een ps4 doos de winkel uitkomen???Kol Nedra schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:40:
Morgen om 09.00 bij de deur staan bij Intertoys.
Ik heb niet gereserveerd dus is kijken of ik er 1 kan zien.
Haha same here, ook nog niet ontvangen door postnl..Uniciteit schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:12:
[...]
Haha, dat weet ik. Bol.com doet het zelfs soms nog 6 uur 's ochtends en dan heb je 'm nog dezelfde dag... maar toch
Net nog battlefield 4 besteld bij dixons, dat kan tot 23.30 of 22.30 voor levering van morgen.
Vertical stand van de intertoys is al wel ontvangen.
Dus 3 pakketen bij 3 verschillende webshops met verschillende statussen die ik allemaal morgen tegelijk verwacht.
Bedankt.....
Ik heb ook staan dat hij nog niet is afgegeven.....
Misschien berooft ie iemandsanderander schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:15:
[...]
Even serieus nu. Jij weet dat er geen PS4 voor jou te halen is, maar je gaat er wel heen om te kijken hoe wildvreemden met een ps4 doos de winkel uitkomen???
Ja, die staan er bij op mijnpakket.nl. Bol.com nog niks.e2thaj schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:15:
moet je toch zo een 5s nummer hebben of kg nummer ?
[...]
Je kunt je naam en adres koppelen op die site als je een account aanmaakt.
Dan zoekt ie automatisch alle pakketjes die onderweg zijn.
Gebruik het vrij veel. Echt handig
Zelfde verhaal hier, maar dan Saturn Tilburg..RRCreations schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:04:
Nou net gebeld door MM Rotterdam, ze hebben alle versies binnen behalve die van mij, de megabundel. Voor allen andere die ook in Rotterdam hebben besteld, zelfde verhaal. De kale versies hebben ze al binnen. Er waren trouwens 16 megabundels bij MM corner
Hij kon mij echter wel verzekeren voor 200% dat hij ze morgen binnen zou krijgen. Afwachten dus..
Op een of andere manier heeft Sony het voor elkaar gekregen een verkeerd huisnummer door te geven aan Post NL. Tot twee keer toe gebeld met Sony EN Post NL om het goed te krijgen, maar net werd mijn status toch nog geupdate met het verkeerde huisnummer. Grote kans dat ik mijn bestelling kwijt ben dus..
Leuk als twee bedrijven zeggen dat ze het aanpassen en het vervolgens niet doen. Morgenochtend om 9 uur meteen maar weer bellen dan. Verdaggeme.
Leuk als twee bedrijven zeggen dat ze het aanpassen en het vervolgens niet doen. Morgenochtend om 9 uur meteen maar weer bellen dan. Verdaggeme.
Dat verzekerde ze mij ook, ze wisten alleen niet hoelaat het kwam. Heb vertrouwen, anders zullen ze heus wel een compensatie bieden😜Tim14ww schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:17:
[...]
Zelfde verhaal hier, maar dan Saturn Tilburg..
Hij kon mij echter wel verzekeren voor 200% dat hij ze morgen binnen zou krijgen. Afwachten dus..
Ga je toch bij dat huisnummer langs?Eduardboon schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:18:
Op een of andere manier heeft Sony het voor elkaar gekregen een verkeerd huisnummer door te geven aan Post NL. Tot twee keer toe gebeld met Sony EN Post NL om het goed te krijgen, maar net werd mijn status toch nog geupdate met het verkeerde huisnummer. Grote kans dat ik mijn bestelling kwijt ben dus..
You can't fix stupid!Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:49:
Hebben nog meer mensen dat de track en trace code opeens geen zending meer ziet? Vanmiddag stond er nog dat hij morgen binnenkomt, maar zonder levertijd.
Maakt het wel ontzettend spannend... maar goed, ik heb ook liever dat-ie gewoon snel wordt afgegeven want dan weet ik 95% zeker dat ik 'm morgen heb. En nu is het gewoon nog van, tja, een grote screw-up kan nog voorkomensuperericje schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:16:
[...]
Bedankt.....![]()
Ik heb ook staan dat hij nog niet is afgegeven.....
Ja ik hoop het dan maar. Vroeg hem ook of ik dan niet alsnog kon wisselen naar een kale PS4 zodat ik hem zeker morgen kon komen halen, maar hij zei dat dit niet nodig was omdat hij ze ECHT ZEKER binnen krijgt, alleen inderdaad niet hoe laat. Ach, dan hang ik morgen om het uur aan de lijn..RRCreations schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:19:
[...]
Dat verzekerde ze mij ook, ze wisten alleen niet hoelaat het kwam. Heb vertrouwen, anders zullen ze heus wel een compensatie bieden😜
Verwijderd
Nog steeds niks van beide BS bestellingen, allebei nog op zending wordt voorbereid door zender. 1tje stond vanochtend op verzonden en de andere paar uur geleden. Kom op BS!!!
Verwijderd
Ik heb ze een halfuur geleden nog eens getweet, nog steeds geen reactie. Top ja.Alpha89 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:11:
[...]
Ik heb 5 pakketjes op MijnPakket.nl
Afzender Bol.com.
ik heb het geprobeerd via mijnpakket.nl maar helaas niks
Psn erikj
Mijn status (PS4, killzone, Bart Smit) is zojuist gewijzigd naar in ontvangst genomen door PostNL
Kan je niet via mijnpakket het adres aanpassen?
Ik zie trouwens als ik hem wil bestellen bij wehkamp dat er 2-3 leverdagen op zitten...
Dit lijkt mij niet correct?
Dit lijkt mij niet correct?
PSN: bryanlost
Enkel met de code die ze door de brievenbus gooien. Dat wordt hem dus niet. Plus hier in de omgeving dumpen bezorgers gewoon vaak pakketjes die verkeerd gelabeld worden. Ze hebben de toevoeging als huisnummer gedaan en het huisnummer weggehaald. Dus ik denk dat ik zsm moet bellen morgen naar de post :\. Heerlijk.matery schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:21:
[...]
Kan je niet via mijnpakket het adres aanpassen?
Zijn er mensen die vanmorgen een Killzone pakket besteld hebben en al verzonden is? Mijne staat nu nog op Ingepakt.
En dat vind ik zo raar, ik heb nog niks van hun bij mijnpakket staan. Zoveel tijd zal er toch niet tussen de eerste en de laatste aanmelding zitten bij PostNL. Of is daar 1 persoon de pakketjes aan het voorzien van een T&TAlpha89 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:14:
[...]
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Verwijderd
Je bent niet de enige, wanneer hebben jullie bij bol.com gepreorderd?e2thaj schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:21:
ik heb het geprobeerd via mijnpakket.nl maar helaas niks
Misschien hebben ze wel een hidden note ingevoegd bij je T&T huisnummers kunnen vaak niet zomaar veranderd worden
Verwijderd
bellen werkt. 3 jaar geleden met mijn iphone 4 ook gedaan. Soms brengen ze hem alsnog en soms kan je ze zelfs tegemoet rijden. (in mijn geval was dat zo)Eduardboon schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:22:
[...]
Enkel met de code die ze door de brievenbus gooien. Dat wordt hem dus niet. Plus hier in de omgeving dumpen bezorgers gewoon vaak pakketjes die verkeerd gelabeld worden. Ze hebben de toevoeging als huisnummer gedaan en het huisnummer weggehaald. Dus ik denk dat ik zsm moet bellen morgen naar de post :\. Heerlijk.
Verwijderd
Ok, nu dan toch een reactie van bol.com op twitter:
Hopelijk wordt mijn PS4 dan toch binnen aanzienbare tijd geleverdDe levertijden die nu op de site staan, geldt voor mensen die nu nog bestellen. Dat kan afwijken van je eigen bestelling. ^AB
10 juni
jijj?
jijj?
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:23:
[...]
Je bent niet de enige, wanneer hebben jullie bij bol.com gepreorderd?
Psn erikj
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot