The story continues....dennisvdweg schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:00:
Ik heb nog een link van Intertoys voor de normale bundel:
http://www.intertoys.nl/shop/Offer/AddProduct/594428/1
de interotys link doet het ook niet, komt niet voorbij de gegvens, bestelbedrag moet boven 0,05 zijn staat er
Geeft bij mij de error "Het minimumbestelbedrag is € 0.05"dennisvdweg schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:00:
Ik heb nog een link van Intertoys voor de normale bundel:
http://www.intertoys.nl/shop/Offer/AddProduct/594428/1
Hoelang is de voedingskabel ongeveer? En moet ik DMZ op een vast ip -adres zetten of hoe werkt dat?EricNL schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:53:
[...]
Update is binnen en staat klaar op de USB stick!
Voor de nerds onder ons nog wat aandachtspuntjes:
- Zorg dat je een vrij stopcontact hebt
- Leg alvast een UTP kabel klaar vanuit je switch
- Zet de webinterface van je router alvast klaar op DMZ zodat je gelijk je PS4 in DMZ kan knallen (= geen gezeik met poorten)
- Pallet Red Bull/Mountain Dew/<random ander energiedrankje> klaar zetten
- Pak vriendin op -> zet buiten weg -> doe deur op slot
Ik heb op een Belgisch forum (9Lives) al; gelezen van een winkel die er veel te weinig heeft binnengekregen dus dat gaat nog wat worden.
Ik ook ,uurtje of 17:00 ofzo.
Beetje jammer dat ik het weekend moet werken alleen...
Maar goed ik moet niet zeuren, ik heb een t&t nummertje en er kan bijna niets meer misgaan lijkt me
DMZ? (Mijn eerste ervaring met een eigen Playstation)EricNL schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:53:
[...]
Update is binnen en staat klaar op de USB stick!
Voor de nerds onder ons nog wat aandachtspuntjes:
- Zorg dat je een vrij stopcontact hebt
- Leg alvast een UTP kabel klaar vanuit je switch
- Zet de webinterface van je router alvast klaar op DMZ zodat je gelijk je PS4 in DMZ kan knallen (= geen gezeik met poorten)
- Pallet Red Bull/Mountain Dew/<random ander energiedrankje> klaar zetten
- Pak vriendin op -> zet buiten weg -> doe deur op slot
Wat moet hier precies gebeuren?
Zojuist de officiele bevesting gekregen van GM woensel dat ik mijn pre order morgen kan ophalen. Aleen moet eerst nog naar school morgen dus dat is wat minder.
Werkt deze misschien?
PS4 500GB + Killzone + Cam + 2 Controllers:
http://www.intertoys.nl/shop/Offer/AddProduct/599370
PS4 500GB + Killzone Shadow Fall Bundel
http://www.intertoys.nl/shop/Offer/AddProduct/599365
Dan is het nu aan! En nu weer voorbij..hmr schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:58:
[...]
Zou graag de discussie hier met je aangaan, aangezien dan ook iphone's, tv's, tablets, etc eronder zouden vallen en dat lijkt me niet stroken met de bepaling in het wetboek.
@dennis,
nee beide niet, denk dat ze de zaakjes bij intertoys beter op orde hebben dan bij BS
zal wel stuk lopen dat onze gegevens anders zijn dan voor wie de link bedoeld is.
nee beide niet, denk dat ze de zaakjes bij intertoys beter op orde hebben dan bij BS
zal wel stuk lopen dat onze gegevens anders zijn dan voor wie de link bedoeld is.
Zijn er mensen die weten waar je goedkoop PS+ kunt krijgen? Daar heb je per maand 2 nieuwe games. Wat staat er in December op stapel?
Als het goed is heeft je router de mogelijkheid om een bepaald apparaat in een DMZ te zetten. Kan al voldoende zijn om het aan te zetten in je router en een lokaal ip adres in te vullen wat je PS4 heeft.duckyvite schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:06:
[...]
DMZ? (Mijn eerste ervaring met een eigen Playstation)
Wat moet hier precies gebeuren?
Beste is om dan een vast ip nummer in te stellen op je PS4 zodat je weet dat hij altijd hetzelfde ip adres heeft.
DMZ zorgt ervoor dat je geen speciale poorten naar de buitenwereld open hoeft te zetten die anders nodig zijn om bepaalde online functies goed te laten werken.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Nopedennisvdweg schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:06:
Werkt deze misschien?
K ga er gelijk naar kijken!Scrisissszzz schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:08:
[...]
Als het goed is heeft je router de mogelijkheid om een bepaald apparaat in een DMZ te zetten. Kan al voldoende zijn om het aan te zetten in je router en een lokaal ip adres in te vullen wat je PS4 heeft.
Beste is om dan een vast ip nummer in te stellen op je PS4 zodat je weet dat hij altijd hetzelfde ip adres heeft.
DMZ zorgt ervoor dat je geen speciale poorten naar de buitenwereld open hoeft te zetten die anders nodig zijn om bepaalde online functies goed te laten werken.
Dankjewel!
ik had ze even gemailed eergister om te vragen of ik hem echt vrijdag zou krijgen, en heb hier na een week nog geen antwoord op.Tombason schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:58:
[...]
Webbman-Games, daar was FIFA 14 het goedkoopste..
toen besloten er maar heel ver van weg te blijven
Nopedennisvdweg schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:06:
Werkt deze misschien?
Sony.nl update
Bestelstatus veranderd naar:
Openstaande bestellingen
302928xxx - 15 juli 2013
Levering: tussen 30/12 en 31/12
Uw bestelling wordt verzonden.
U kunt de voortgang volgen via de website van onze verzendpartner
Openstaande bestellingen
302928xxx - 15 juli 2013
Iemand all een mail gekregen van Sony.NL
Over de track & trace code
Over de track & trace code
Iemand al van Bol.com een Track & Trace ontvangen?
Had ik misschien maar beter ook kunnen doen.JimmyJoness schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:09:
[...]
ik had ze even gemailed eergister om te vragen of ik hem echt vrijdag zou krijgen, en heb hier na een week nog geen antwoord op.
toen besloten er maar heel ver van weg te blijven
Verwijderd
Bol.com is ook meestal erg traag met E-mails uitzenden.
Bij andere winkels heb ik betere ervaringen.
Als mijn bestelling uitgeleverd gaat worden zie ik dat morgenochtend pas.
Dat is inderdaad zo, je kan zelf tot morgenochtend 7 uur wachten. Dit is ook duidelijk aangegeven door Bol.com, rustig aan mensen!Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:13:
Bol.com is ook meestal erg traag met E-mails uitzenden.
Op mijn wehkamp order staat dat het verzonden is naar de DHL service punt (ik heb gekozen voor afhalen bij een DHL service punt). Bestelt op 8 augustus.
Nee klopt, weet ook dat het tot zo lang kon duren. Vroeg me het gewoon af. Ik zie wel hoe laat die komt.
Bij de wehkamp staat ie bij mij nou als verzonden!!
ik heb net gebeld met gamesync, die staan ook op budgetgaming.nlTombason schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:13:
[...]
Had ik misschien maar beter ook kunnen doen.
zij hebben hem in huis en verzenden vandaag nog.
annuleren bij webbman en bestellen bij gamesync gogogo:D
Net Sony.nl gesproken. De Sony webshop zit in Brussel, maar op dit moment zijn de Playstations in het centrale Sony depot in Tilburg. Hiervandaan worden ze verspreid naar de distri's van de ketens (BS, Intertoys, enz) en de directe klanten. Diegene wiens orderstatus in Sony.nl gewijzigd is naar "uw bestelling wordt verzonden" heeft een launchdatum PS4. Het is nu in het proces van, TNT T&T sticker koppelen aan order account sony.nl.
Helpdeskmeneer verwacht dat dit gedurende de dag zal plaatsvinden, met uitlevering aan huis morgen
PS. Helpdeskmeneer wordt aantal maal gebeld door ongeduldige klanten zoals ik, maar het valt reuze mee
Helpdeskmeneer verwacht dat dit gedurende de dag zal plaatsvinden, met uitlevering aan huis morgen
PS. Helpdeskmeneer wordt aantal maal gebeld door ongeduldige klanten zoals ik, maar het valt reuze mee
C0nscious schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:51:
[...]
Toen ik mijn reactie gaf was dit wel degelijk zo via de .com variant, nu niet meer. Ik verwacht dat er drupsgewijs af en toe nog orders vrijkomen die niet door zijn gegaan vanwege bijvoorbeeld betalingsproblemen. Het was iig via deze link.
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Komt ook omdat je dingen die op voorraad zijn tot 23u kunt bestellen en de volgende dag hebt.RRCreations schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:15:
[...]
Dat is inderdaad zo, je kan zelf tot morgenochtend 7 uur wachten. Dit is ook duidelijk aangegeven door Bol.com, rustig aan mensen!
Ik heb de verzend mails meestal ergens midden in de nacht binnen als ik er iets bestel.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
mijn wehkamp bestelling onveranderd:(:(:(
Dan maar hopen dat het met de bestelling van BS goed gaat komen, kan ik deze annuleren.
Dan maar hopen dat het met de bestelling van BS goed gaat komen, kan ik deze annuleren.
Dank je voor de info.Cai schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:20:
Net Sony.nl gesproken. De Sony webshop zit in Brussel, maar op dit moment zijn de Playstations in het centrale Sony depot in Tilburg. Hiervandaan worden ze verspreid naar de distri's van de ketens (BS, Intertoys, enz) en de directe klanten. Diegene wiens orderstatus in Sony.nl gewijzigd is naar "uw bestelling wordt verzonden" heeft een launchdatum PS4. Het is nu in het proces van, TNT T&T sticker koppelen aan order account sony.nl.
Helpdeskmeneer verwacht dat dit gedurende de dag zal plaatsvinden, met uitlevering aan huis morgen![]()
Nog even wachten tot vanmiddag wanneer we ons Track & Trace binnen krijgen
Reken er maar niet op. 2-3 werkdagen geeft hij automatisch aan. Hij telt gewoon af naar 29 november. Maakt niet uit wanneer je besteld.AtlAntA schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:30:
[...]
Bedankt! Ik begin ook wel erg nieuwsgierig te worden. Besteld op 7 augustus en status 2-3 werkdagen.
Die Killzone bundel met alleen de game zou toch eigenlijk €439,- zijn?
30 december pas? Oei, blij dat ik daar niet besteld heb dan.Cai schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:09:
Sony.nl update
Openstaande bestellingen
302928xxx - 15 juli 2013
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Nee nog niet, status is wel naar 'klaar voor verwerking' gegaan.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:23:
Mensen al iets gehoord van BS die vanochtend besteld hebben via link?
Intertoys en Toys XL beide 37,50 (=25% korting). Maar online niet te bestellen en in de meeste winkels ook niet op voorraad of zelfs nooit gehad.RMX schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:08:
Zijn er mensen die weten waar je goedkoop PS+ kunt krijgen? Daar heb je per maand 2 nieuwe games. Wat staat er in December op stapel?
4620 Wp PV ZZO 52° | VW ID.7 Tourer Pro LE '25
Heb nu thuis Fifa14 en AC BF liggen (laten oplichten bij GM voor EU 70,-) per stuk
(Eerst kijken op GotT alvorens je koopt!!!)
Moet mezelf nu in bedwang houden om ook niet BF 4 te kopen en Killzone en Just Dance (voor vrouwlief en dochter). 30 jaar + eigen zaak = geen tijd om te spelen <> te hebberig voor worden als een 12 jarige!!!!
Herkenbaar?
Moet mezelf nu in bedwang houden om ook niet BF 4 te kopen en Killzone en Just Dance (voor vrouwlief en dochter). 30 jaar + eigen zaak = geen tijd om te spelen <> te hebberig voor worden als een 12 jarige!!!!
Herkenbaar?
Nope hier nog niet, maar kan tot morgen uiterlijk 07:00DGonlag2 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:13:
Iemand al van Bol.com een Track & Trace ontvangen?
Same here!Ithariuz schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:26:
[...]
Nee nog niet, status is wel naar 'klaar voor verwerking' gegaan.
Bij Wehkamp staat er nu verzonden.
Allemaal leuk en aardig. Maar heb geen mail ontvangen. Daarnaast staat er ook niet hoe laat ze morgen langskomen.
Ik ben morgen de hele dag thuis.
Maar ik vind dit wel heel slecht van Wehkamp
Allemaal leuk en aardig. Maar heb geen mail ontvangen. Daarnaast staat er ook niet hoe laat ze morgen langskomen.
Verwijderd
Dat komt er op zijn vroegst vannacht pas op te staan.Sefaex schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:29:
Communicatief zijn ze niet al te best iddSefaex schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:29:
Kunnen jullie annuleren bij bol.com ?
Want bij mij is de status nog steeds "wordt verwerkt" en ik kan ook nog annuleren.
Heb wel gewoon een mail gehad. En heb begin juni gepreorderd. Dus zie het wel goed komen.
Bij mij staat ook verzonden (13 juni gepreordert). Email zal later wel komen denk ik.
Sefaex schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:29:
Heel herkenbaar. Heb nu Fifa 14 hier liggen en krijg het Killzone pakket. Ga nog NFS Rivals halen maar moet me inhouden om niet BF4 te halen en AC. Maarja kan toch geen 5 spellen tegelijk spelen. Heb wel anderhalve week vrij vanaf nuCai schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:28:
Heb nu thuis Fifa14 en AC BF liggen (laten oplichten bij GM voor EU 70,-) per stuk(Eerst kijken op GotT alvorens je koopt!!!)
Herkenbaar?
Bij mij staat er ook verzonden bij wehkamp. Maar waarom is dat in vredesnaam slecht? Ik vind het wel prima, die mail zal binnen enkele uren wel komen
Mijn account op Bol.com laat mij zien dat de bestellingen (PS4 + Killzone + Camera) nu worden verwerkt. Voorheen stond daar: 'Nog niet verschenen. Verschijnt op 29-11-2013' o.i.d.
In de loop van vanavond/vannacht zal ik waarschijnlijk een mail krijgen waarin staat dat de bestelling is overgedragen aan PostNL.
Edit: Ik twijfel nu weer of ik NFS: Rivals moet gaan halen. Ik wil gewoon nog een toffe racegame hebben voor de PS4, maar heb - voorlopig - nog geen zin om te moeten wachten tot Driveclub.
In de loop van vanavond/vannacht zal ik waarschijnlijk een mail krijgen waarin staat dat de bestelling is overgedragen aan PostNL.
Edit: Ik twijfel nu weer of ik NFS: Rivals moet gaan halen. Ik wil gewoon nog een toffe racegame hebben voor de PS4, maar heb - voorlopig - nog geen zin om te moeten wachten tot Driveclub.
[ Voor 23% gewijzigd door Yonix op 28-11-2013 12:34 ]
Verwijderd
Heb je een E-mail gehad?Yonix schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:33:
Mijn account op Bol.com laat mij zien dat de bestellingen (PS4 + Killzone + Camera) nu worden verwerkt. Voorheen stond daar: 'Nog niet verschenen. Verschijnt op 29-11-2013' o.i.d.
Dat "wordt verwerkt" bij BOL is een standaard bestelstatus melding. Dat staat er al 2 maanden bij mij en moet je niet al teveel van verwachten.
De spanning loopt hier hoog op...alles komt goed(uiteindelijk)!!!;)
Iemand hier nog die vandaag wil bestellen? Ik wil bestellen maar geen idee waar.. jullie reacties maken het er ook niet beter op
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
Twee dagen terug, net als iedereen, maar vandaag niet. Ik heb gewoon ingelogd op de website van Bol.com en de status van mijn bestellingen gecontroleerd.
Voor mij is die statusmelding nieuw.Blisterin_Bull schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:34:
Dat "wordt verwerkt" bij BOL is een standaard bestelstatus melding. Dat staat er al 2 maanden bij mij en moet je niet al teveel van verwachten.
[ Voor 33% gewijzigd door Yonix op 28-11-2013 12:35 ]
Net ff met Bol zitten DM'en op twitter.
PS4, Extra controller, Killzone, Camera en stand worden mogen allemaal geleverd.
PS4, Extra controller, Killzone, Camera en stand worden mogen allemaal geleverd.
WTF !
Mijn bestellingen Wehkamp: Levertijd / Status: Verzonden!
(303)
Mijn bestellingen Wehkamp: Levertijd / Status: Verzonden!
(303)
Beetje laat niet?alionfire schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:34:
Iemand hier nog die vandaag wil bestellen? Ik wil bestellen maar geen idee waar.. jullie reacties maken het er ook niet beter op
wehkamp.. wordt dat dan met selektvracht bezorgd? Daar heb ik namelijk helemaal geen hoge pet van op.
Vanochtend kon het nog bij BS.. weet niet of de links nog werkenalionfire schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:34:
jupshoombak schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:36:
wehkamp.. wordt dat dan met selektvracht bezorgd? Daar heb ik namelijk helemaal geen hoge pet van op.
How are you doing?
Helaas wel ja!shoombak schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:36:
Nee, ik ben géén Belg!
Bij mij wel!Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:36:
Verzonden naar DHL Servicepoint staat er toch bij iedereen?
Verwijderd
PostNL is niet veel beter hoor, weet ik helaas vanuit ervaring. Dus ik hoop maar dat de boel in orde aankomt.
Jammer zo te merken zit ik niet bij de levering van Wehkamp. heb dan ook 04... jammer maar helaas
dat zal dus annuleren worden.
Ik denk dat ik wel weet waar de extra PS4's van de BS vandaan komen, de Bart Smit hier in Zwolle krijgt welgeteld 2 PS4's geleverd. Wooohoo, loyale klanten worden in de kou gezet.
Toch wel gek, lever die PS4's toch aan de winkel, mensen zijn veel sneller geneigd om er wat bij te kopen in de winkel denk ik.
Toch wel gek, lever die PS4's toch aan de winkel, mensen zijn veel sneller geneigd om er wat bij te kopen in de winkel denk ik.
Beetje dom van mij om te denken dat er ergens een exemplaar overblijft ja
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
Verwijderd
Ik zou gewoon even geduldig afwachten tot morgen. Je kan nu wel annuleren, maar waar haal je dan een PS4 vandaan?BekSide schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:37:
Jammer zo te merken zit ik niet bij de levering van Wehkamp. heb dan ook 04... jammer maar helaas
ik had maandag een niet thuis briefje in de bus, met het telefoonnummer van de bezorger, die gebeld en kon het pakketje ophalen (hij was nog bezig met zijn ronde) wat een serviceVerwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:37:
PostNL is niet veel beter hoor, weet ik helaas vanuit ervaring. Dus ik hoop maar dat de boel in orde aankomt.
Zo blijf je aan het annuleren. Je sluit gewoon weer achteraan hoorBekSide schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:37:
Er zijn toch echt meer bestellingen online geplaatst dan offline.sorted.bits schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:38:
Ik denk dat ik wel weet waar de extra PS4's van de BS vandaan komen, de Bart Smit hier in Zwolle krijgt welgeteld 2 PS4's geleverd. Wooohoo, loyale klanten worden in de kou gezet.
Ja hier ook !!!!Sluuz schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:30:
Melding van Amazon.de dat hij verzonden is.
Krijg nu dus morgen en zaterdag een PS4
Waarschijnlijk zaterdag 9 uur 's ochtends sharp de Post NL man aan de deur.
Nu nog even wachten wat er met de extra DS4, charger en camera gaat gebeuren... en niet te vergeten de games...
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Verwijderd
Dat is zeker netjes, ik zal als ex-medewerker maar niet vertellen wat ik allemaal heb meegemaakt in de loop der jaren want dan loopt de spanning nog verder op hier in het topic.shoombak schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:39:
[...]
ik had maandag een niet thuis briefje in de bus, met het telefoonnummer van de bezorger, die gebeld en kon het pakketje ophalen (hij was nog bezig met zijn ronde) wat een service
En de afgunst is inmiddels ook zichtbaar op de sociale media, krijg een vraag wanneer ik dan besteld had, antwoord met gisteren en direct een hoop gescheld.
Ja precies, ik ook. Net ff bij de MM geweest maar hadden hem niet liggen. Wordt een dag wachten....Tombason schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:58:
[...]
Webbman-Games, daar was FIFA 14 het goedkoopste..
Hoezo reageert BS niet op tweets of bestellingen van vanochtend morgen aan gaan komen
Wijzig ff je laatste woord, met dit woord moet je niet spotten!!!Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:42:
[...]
En de afgunst is inmiddels ook zichtbaar op de sociale media, krijg een vraag wanneer ik dan besteld had, antwoord met gisteren en direct een hoop PIEEP.
[ Voor 5% gewijzigd door dunn0w op 28-11-2013 12:46 ]
Wanneer gaat een bestelling bij BS eigenlijk van "bestelling klaar voor verwerking" naar uitlevering?
wat dacht je van gewoon bellen?Ithariuz schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:43:
Hoezo reageert BS niet op tweets of bestellingen van vanochtend morgen aan gaan komen
Duurt een paar uur, ik bestel wel vaker daar wat, het kan zo een halve dag duren voordat de status veranderd!Sovereign schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:43:
Wanneer gaat een bestelling bij BS eigenlijk van "bestelling klaar voor verwerking" naar uitlevering?
Verwijderd
Ben echt blij dat ik hem morgen gewoon in de winkel op kan halen....ik ben wat dat betreft een controlfreak en zou geen zin hebben om op de post te moeten wachten.
Check even het PS+ topic. Er is momenteel een actie bij Toys XL en/of Intertoys voor €32,50 voor een jaar abo.RMX schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:08:
Kan even duren.. Hier dinsdagavond besteld, vanochtend rond +/- 10u op bezig met inpakken. Daar staat ie nu nog steeds op, maar ik heb wel een trackingsnummer.Sovereign schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:43:
-
We leven in 2013 he. Als een bedrijf een Twitter account heeft moeten ze naar mijn mening ook snel op Tweets reageren!
maar DMZ dan zet je in feite je ps4 open naar de buitenwereld dus iedereen kan dan toch gewoon access krijgen tot je ps4 of zie ik dat verkeerd??Scrisissszzz schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:08:
[...]
Als het goed is heeft je router de mogelijkheid om een bepaald apparaat in een DMZ te zetten. Kan al voldoende zijn om het aan te zetten in je router en een lokaal ip adres in te vullen wat je PS4 heeft.
en waarom is het zo handig om die poorten open te zetten gaat het daar sneller door of?
Precies zo denk ik er ook over,gewoon morgen op me gemak naar GM en gamen maar!!!Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:45:
Ben echt blij dat ik hem morgen gewoon in de winkel op kan halen....ik ben wat dat betreft een controlfreak en zou geen zin hebben om op de post te moeten wachten.
Ik denk ik maak alvast een Playstation account aan via hun website om zo ook alvast Playstation Plus te kunnen kopen. Maar de hele site ligt nu al op zn gat
Leuke is, dat ik dus een reservering had bij Bart Smit, en nooit een mail heb gekregen om te bestellen. Hoezo je laat je klanten in de kou staan. Op mijn mail met de vraag; kan ik dan ook gewoon via de link die op internet rondzwerft bestellen heb ik nooit reactie gekregen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Als je de klantenservice belt en kiest voor 'vragen over levering van uw bestelling' wordt de verbinding verbroken... geen grappen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot