• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-01 15:26

WiXX

Kijk uit malloot een...

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:24:
[...]
Gamekings.... De bron voor betrouwbare gamejournalistiek.

Sony gaat echt niet tig stuks aan BS leveren om vervolgens andere partners en resellers in de kou te zetten.
Dat is kakken in je eigen tuin.

Het kan simpelweg zijn dat sommige winkels er minder krijgen en anderen wat meer en daarom niet aan de vraag kunnen voldoen.

Wat wel stom is, gisteren bij Wehkamp besteld, levertijd 5-10 werkdagen, stond vanochtend op 2-3.
Mail gestuurd en kans was aannemelijk dat ik hem dus morgen krijg. Neem het met een korrel zout, maar you never know. Wellicht hebben ze ook wat extra pallets gekregen. :)

Dus wehkamp klanten waarbij de levertijd op 2-3 werkdagen staat, heb geduld. Mijn status is ook nog niet veranderd en ik heb om 100% opheldering gevraagd.

To be continued.....
Nou wat mij vooral opvalt is dat ik voor 15 augustus heb besteld bij mycom. Dat er altijd is gecommuniceerd dat ik hem op op 29 november krijg en dat het nu ineens niet zo is. Had al geen vertrouwen in die gasten dus ben blij dat ik slim ben geweest en ook bij Bart smit die reminder heb ingevult toen. Volgens mij krijgt mycom en dixons helemaal niks bij de eerste dag, of zijn er mensen die bij 1 van deze 2 winkels hem morgen kan ophalen?

• Teunke7
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-12-2025
WiXX schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:27:
[...]

Nou wat mij vooral opvalt is dat ik voor 15 augustus heb besteld bij mycom. Dat er altijd is gecommuniceerd dat ik hem op op 29 november krijg en dat het nu ineens niet zo is. Had al geen vertrouwen in die gasten dus ben blij dat ik slim ben geweest en ook bij Bart smit die reminder heb ingevult toen. Volgens mij krijgt mycom en dixons helemaal niks bij de eerste dag, of zijn er mensen die bij 1 van deze 2 winkels hem morgen kan ophalen?
Er stond ook leverbaar in December, zet er dan ook het woordje verwacht bij :/ Volgende keer maar niets bestellen daar :F

• LigeTRy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-01 13:56
Heeft iemand nog het linkje voor het uitwisselen van PSN's?
[...]

Sony gaat echt niet tig stuks aan BS leveren om vervolgens andere partners en resellers in de kou te zetten.

Het kan simpelweg zijn dat sommige winkels er minder krijgen en anderen wat meer en daarom niet aan de vraag kunnen voldoen.

Wat wel stom is, gisteren bij Wehkamp besteld, levertijd 5-10 werkdagen, stond vanochtend op 2-3.
Mail gestuurd en kans was aannemelijk dat ik hem dus morgen krijg. Neem het met een korrel zout, maar you never know. Wellicht hebben ze ook wat extra pallets gekregen. :)

Dus wehkamp klanten waarbij de levertijd op 2-3 werkdagen staat, heb geduld. Mijn status is ook nog niet veranderd en ik heb om 100% opheldering gevraagd.

To be continued.....
Bedankt! Ik begin ook wel erg nieuwsgierig te worden. Besteld op 7 augustus en status 2-3 werkdagen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:22
Had MM getwittert over een nachtopening maar daar doen ze bij mij (Rotterdam) helaas niet aan.

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-01 16:11
wessel145 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:29:
Heeft iemand nog het linkje voor het uitwisselen van PSN's?
Kan dat linkje niet toegevoegd worden aan de Let op secties van beide PS4 topics + opgenomen worden op de PS4 topicstart?

• Tombason
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-01 14:04
TheFruitNerd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:16:
[...]

Had ik ook, dus heb ik zelf gebeld en een beetje doorgedramd.
Houd voor de zekerheid je ordernummer bij de hand, dan kunnen ze gelijk nakijken.
Inmiddels heb ik bevestiging gekregen dat ik Killzone pakket van 449 krijg.
Okay thanks, als ik aan het einde van de middag nog geen telefoontje heb gehad bel ik er zelf even achteraan.

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-01 09:57

Denko

|{ing Øf ßlitz

RRCreations schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:30:
Had MM getwittert over een nachtopening maar daar doen ze bij mij (Rotterdam) helaas niet aan.
Den Haag ook niet

PSN & XBL: Denkoyugo

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

De 2 mails van mycom voor degene die hem nog niet hebben gezien. Eerste is van een order voor 15 augustus. 2de is van een bestelling na 15 augustus (maat van me).
Beste klant,

Zoals u reeds in het nieuws heeft gelezen staan wij maar ook alle andere retailers samen met Sony Playstation voor een grote uitdaging om alle backorders uit te leveren die zijn geplaatst op de Playstation 4 console. Helaas staan we voor het zeer vervelende feit dat de aantallen op lanceringsdatum niet toereikend zijn om alle orders uit te leveren op 29 november 2013.

U bestelling is geplaatst in een tijdvak (voor 15 aug 2013) waarin wij u gelukkig kunnen mededelen dat u order nog dit jaar naar alle waarschijnlijkheid wordt uitgeleverd tussen 9 december en 21 december. Alle orders na geplaatst na 15 aug 2013 zullen naar alle waarschijnlijkheid pas in 2014 uitgeleverd.

De komende tijd zullen wij u nadrukkelijk op de hoogte houden inzake de exacte datum waarop u uw Playstation 4 kunt ophalen.

Uiteraard streven wij er naar om u backorder zo snel mogelijk uit te leveren die u geplaatst heeft mocht er toch een zending eerder komen dan 9 december. Zoals al vermeld zullen we u de komende tijd met regelmaat op de hoogte houden van de ontwikkelingen qua exacte levertijd.
Op 29 november zal de Playstation 4 gelanceerd worden in Nederland.

Op 15 augustus is er door Sony Playstation aangegeven dat alle orders die vanaf 15 aug werden geplaatst door consumenten niet op release datum uitgeleverd kunnen worden vanwege de overweldigende vraag. Tevens hebben wij op de website dit meteen duidelijk vermeld, desalniettemin willen we u door middel van deze mail op de hoogte brengen en houden van de ontwikkelingen.

De situatie is helaas op dit moment onveranderd en het is helaas niet bekend wanneer de backorders vanaf 15 augustus uitgeleverd gaan worden. Sony Playstation heeft te kennen gegeven hard bezig te zijn extra en meer aantallen naar Nederland te krijgen om aan de vraag te kunnen voldoen

We zullen u de komende dagen op de hoogte houden van de ontwikkelingen en hopen dat we meer nieuws en vooral positief nieuws hebben.

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-01 10:29
iemand al mailtje(s) van Amazon.de gehad ?

de PS4 camera is trouwens lastig (los) te krijgen, de mijne komt pas volgende week

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-01 16:04

RKD

Bart Smit net gesproken, order van vandaag 10:19 gaat morgen gewoon geleverd worden :D

iRacing Profiel

• Ithariuz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-11-2025
RKD schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:33:
Bart Smit net gesproken, order van vandaag 10:19 gaat morgen gewoon geleverd worden :D
Superheld! ik kan het niet geloven... to good to be true... ALWEER! Zo enthusiast als een klein kind hier :D :P

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:26

RMX

Mijn Killzone bundel is om 10:10 besteld. 8)

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-01 11:21
Hmm die van mij was om 9:51u. Dat zou leuk zijn :)

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-01 17:16

TradeMarkNL

Videoproducer
MiTM schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:16:
[...]

Zal het dan toch niet gewoon vrijdag zijn. Of gaat BS eerder afleveren?
Mjah, de levering is nu opgeschoven naar vrijdag tussen 10 en 12 :P Dus laten we het hopen :)

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08-2025
RMX schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:34:
[...]

Ondanks dat ik het vreemd von, toch maar besteld via BS. Ook om 10:10 :)

• Blazerock
  • Laatst online: 11-06-2025
iemand all een mail ontvangen van Sony.NL
Rustig aan het afwachten voor een track & trace.

• RKD

RKD

RMX schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:34:
[...]

Van mij is ook een killzone bundel. :)

iRacing Profiel

• Ithariuz
RKD schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:35:
[...]

Van mij is ook een killzone bundel. :)
Mijne ook... tik m aan ouwe!

• Teunke7
WiXX schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:31:
De 2 mails van mycom voor degene die hem nog niet hebben gezien. Eerste is van een order voor 15 augustus. 2de is van een bestelling na 15 augustus (maat van me).

[...]

[...]
https://www.mycom.nl/gami...ny-playstation-4/consoles

Staat ook niet op de website aangegeven echt om pissig van te worden. :(

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
RRCreations schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:19:
Ik vind trouwens nog steeds raar dat Bart Smit ineens zoveel extra's hebben,
Dat is niet duidelijk dat het zo is en lijkt me ook sterk.
Zoals iemand anders ook al zei denk ik dat de link die hier geplaatst is naar alle pre-orders [orderaars?] is gestuurd om zo hun bestelling te kunnen plaatsen en betalen.
Ik neem dan gemakshalve maar even aan dat de pre-orders bij BS niet gelijk betaald hoefden te worden.

Overigens heb ik zelf ook "gebruik" gemaakt van de link maar vind het wel erg zuur voor mensen die al maanden geleden een pre-order hebben gedaan.
Ik wilde eigenlijk gewoon wachten tot hij makkelijk beschikbaar was maar die link maakte me wel nieuwsgierig of het zou werken.

Grappig om te zien elke keer weer hoeveel zoiets teweeg brengt, iedereen iig veel sterkte wbt de onzekerheid en of het het wachten op het busje morgen.

Only fools are enslaved by time and space.

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-01 19:58
[...]

Partners is het keyword. Schijnbaar is Sony begin dit jaar met strengere voorwaarden gekomen tav de Playstation tak. Als bedrijven deze niet of later hebben getekend zou dat invloed kunnen hebben op de aantallen die ze krijgen. Oftewel degene die alles hebben geaccepteerd worden gezien als belangrijkste partner en krijgen de grootste hoeveelheden.

Dit kan goed de reden zijn dat Dixons etc minder PS4s krijgen omdat hun kanaal geen officieel 'Playstation partner' kanaal is.

Bij mij zijn ze nog steeds aan het inpakken. T&T code is al bekend maar ze zijn nog bezig met inpakken. Dat belooft een mooi pakketje te worden :+

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-01 15:14
Ik wil het toch maar poberen om nu nog een bestelling te doen bij Bart Smit voor een PS4 1e levering. Stel deze kan morgen niet geleverd worden, kan ik het dan nog cancelen?

Verwijderd

MM Cruqius zegt dat ze nog steeds geen levering hebben. Nu zit ik daar niet zo over in, komt wel goed. Maar zouden ze echt zo laat pas voorraad krijgen?

Verwijderd

Had de eigenaar Bart Smit Zuidplein (Rdam) ook nog gesproken, alle bestellingen die geplaatst konden worden en zijn afgerekend worden gewoon nog tijdig geleverd. Die vele honderden consoles betreft gewoon een combinatie van mensen die niet tijdig gereageerd hebben, grotere levering dan in eerste instantie werd verwacht en het feit dat een deel van de Belgische consoles gewoon wordt ingezet in Nederland.

Ze willen niet met een overschot zitten aangezien de Blokker holding ook een aanzienlijke 2e lading verwacht te ontvangen binnen 2 weken en iedere verkoop die is afgerekend is er weer eentje.

• Ithariuz
Caneezy schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:39:
Ik wil het toch maar poberen om nu nog een bestelling te doen bij Bart Smit voor een PS4 1e levering. Stel deze kan morgen niet geleverd worden, kan ik het dan nog cancelen?
Je kan altijd retourneren. Is wettelijk verplicht.

Verwijderd

Caneezy schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:39:
Recht tot annuleren heb je natuurlijk altijd bij internet aankopen, netjes binnen 14 dagen.

• androidlover
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-12-2025
Ithariuz schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:39:
[...]

Maar niet openmaken! volgens de website kan hardware alleen ongeopend worden geretourneerd.

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:39:
MM Cruqius zegt dat ze nog steeds geen levering hebben. Nu zit ik daar niet zo over in, komt wel goed. Maar zouden ze echt zo laat pas voorraad krijgen?
Heb vroeger in een elektronica winkel gewerkt en wij kregen voorraad op donderdag/vrijdag (voor het weekend). Dus het zou zomaar kunnen.

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-01 15:14
Ithariuz schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:39:
[...]

Zijn er nog mensen die het vandaag hebben besteld en morgen binnen krijgen?

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-01 16:13
Is er nog een link voor PS4 only?

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

Zie wel dat mijn T&T nummer via die postnl app op een levertijd staat tussen 11:30 en 17:00 en op de website tussen 12:00 en 14:00. Loopt niet echt synchroon die app en de site.

Verwijderd

Omdat ik de enthousiasme over 12Game.com en onze Battlefield 4 inclusief China Rising DLC voor €42.50 niet onopgemerkt voorbij kon laten en alle twijfel weg te werken over de actie, een korte update:

Alle Battlefield 4 PS4 bestellingen @ €42.50 worden gewoon geleverd. Een belofte is een belofte.
Veel plezier met de je PS4 Battlefield 4!

Er hebben wel een aantal mensen doorbesteld toen de actie voorbij was en de game niet meer op voorraad was, de levertijd zal voor deze mensen ietsje langer bedragen dan de normale 1 werkdag. Deze worden volgende week verzonden.

P.S. misschien moet ik vaker langskomen en wat acties aanprijzen :)

• maswa1414
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-01 22:01
Gisteren besteld bij bs laat in de middag via de link die ik vanmorgen om 09:00 uur nog gepost heb hier.
Inmiddels ook t&t nummertje gekregen.
Ziet er goed uit :)

• RKD

RKD

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:42:
Omdat ik de enthousiasme over 12Game.com en onze Battlefield 4 inclusief China Rising DLC voor €42.50 niet onopgemerkt voor bij kon laten en alle twijfel weg te werken over de actie, een korte update:

Alle Battlefield 4 PS4 bestellingen @ €42.50 worden gewoon geleverd. Een belofte is een belofte.
Veel plezier met de je PS4 en Battlefield 4!

Er hebben wel een aantal mensen doorbesteld toen de actie voorbij was en de game niet meer op voorraad was, de levertijd zal voor deze mensen ietsje langer bedragen dan de normale 1 werkdag. Deze worden volgende week verzonden.

Hint Hint, NFS Rivals misschien :)

iRacing Profiel

Verwijderd

En inmiddels staat er ook een T&T nummer bij mijn bestelling op de bestelhistorie-pagina. :)
Mooi man, nu voelt het echt definitief dat ie komt. Als een kind zo blij en dat terwijl ik binnenkort de 30 aantik haha.

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:43:
En inmiddels staat er ook een T&T nummer bij mijn bestelling op de bestelhistorie-pagina. :)
Mooi man, nu voelt het echt definitief dat ie komt. Als een kind zo blij en dat terwijl ik binnenkort de 30 aantik haha.
Haha ik ken het gevoel, in maart wordt ik 30 maar voel me een kind van 10 zo opgewonden ben ik. Terwijl het maar een dom stuk plastic is :)

Verwijderd

Wat wordt er uiteindelijk met de psn lijst gedaan??
Zijn er ook mensen die hun bestel status bij de wehkamp f5en?

[ Voor 14% gewijzigd door AtlAntA op 28-11-2013 11:46 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-01 08:41
Omdat ik de enthousiasme over 12Game.com en onze Battlefield 4 inclusief China Rising DLC voor €42.50 niet onopgemerkt voorbij kon laten en alle twijfel weg te werken over de actie, een korte update:

Hulde _/-\o_

Worden de mensen waarvan de levertijd iets langer is wel op de hoogte gebracht?

• Ithariuz
AtlAntA schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:45:
Zijn er ook mensen die hun bestel status f5en?
Hierdoor gaat de productiviteit op mijn werk vandaag met 99% achteruit.

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-01 16:24

Helemaal top! en ook nog inclusief China Rising DLC, bedankt voor de update! en was het nou een aanbieding of een foutje? :+

Verwijderd

Vandaag kreeg ik een email binnen van Wehkamp dat ze tot hun spijt moesten melden dat mijn bestelling geannuleerd was omdat een medewerker op een verkeerd knopje drukte, ik meteen Wehkamp bellen en dan geven ze als reden: Tsjah, een foutje maken is menselijk meneer, stress niet zo. Toen ben ik helemaal geflipt, ik had hem 28 juli besteld zat bij de 1e levering en dan zegt zo'n kutwijf bij Wehkamp vast zo'n vies vet McDonalds wijf die 2 bureaustoelen nodig heeft om op te zitten dat ik 'niet zo moet stressen'

Gelukkig toch geregeld door een andere medewerker die heeft hem weer in de 1ste levering erbij gezet.

Nooit meer Wehkamp, that's for sure.

• BamSlam_
  • Niet online
Stelletje fuckers bij Amazon.fr. Op 2 september de Killzone+Camera+dualshockbundel besteld. De hele tijd de melding bij orderstatus dat hij op 29 november verstuurd zou worden. Tot ik zojuist de leveringsmethode van normaal naar supersnel (1 dag) veranderde. Nu krijg ik hem pas 21 december. Terugveranderen naar normale levering helpt niet. Ik heb hem dus maar geannuleerd. Eigenlijk ook niet zo erg, ben wel benieuwd naar die PS4+Vita bundel.

[ Voor 8% gewijzigd door BamSlam_ op 28-11-2013 11:48 ]

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:54

"Betaling en Ordergegevens ontvangen..." Staat er bij mij, maar het komt dus allemaal goed? Nice!
Was het nou een foutje of echt een actie? :)

• EricNL
  • Laatst online: 06-01 07:17
Ithariuz schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:46:
[...]

Hahaha, dat komt bij mij al door dit topic. Echt een genot om te lezen :P
Chaos alom!

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• rallyeg60
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-07-2023
AtlAntA schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:45:
Zijn er ook mensen die hun bestel status bij de wehkamp f5en?
Ik F5 me gek maar er veranderd maar extreem weinig hoor :)

• EpicPuma
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-01-2022
Ik heb een PS4 bestelt in een winkel van de BS. Ze kregen er 4 binnen ik sta 5e op de lijst. Bestaat er nog een kans, omdat ik al die extra units zie, dat ik die van mij ook morgen kan ophalen?

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-01 19:58
Ithariuz schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:46:
[...]

Idem.

Net alleen gehoord dat FIFA14 morgen niet geleverd gaat worden (vliegtuig kapot oid :X ). Straks maar even langs de MM om te kijken wat ie daar kost. Als de PS4 morgen wordt geleverd wil ik $#%$#@% ook FIFA 14 spelen >:)

Verwijderd

EpicPuma schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:48:
Ik heb een PS4 bestelt in een winkel van de BS. Ze kregen er 4 binnen ik sta 5e op de lijst. Bestaat er nog een kans, omdat ik al die extra units zie, dat ik die van mij ook morgen kan ophalen?
Nee.

• Blowthebullet
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-03-2023
Ben er helemaal klaar voor de launch. Voor mensen die makkelijk de console wil updaten
naar de recente firmware. Sony heeft al reeks de firmware op zijn website gezet. Gezien tijdens
launch problemen kunnen voorkomen met het updaten direct via internet met de PS4 wijs ik erop dat
je mogelijke problemen kan voorkomen door de firmware nu te downloaden en op een usb stick te zetten.

Firmware kan je hier downloaden:
Download Firmware 1.51

• androidlover
m4yall schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:48:
[...]

Idem.

Net alleen gehoord dat FIFA14 morgen niet geleverd gaat worden (vliegtuig kapot oid :X ). Straks maar even langs de MM om te kijken wat ie daar kost. Als de PS4 morgen wordt geleverd wil ik $#%$#@% ook FIFA 14 spelen >:)
Dat probleem ook. Heb wss morgen wel een playstation 4 maar geen games! 8)7

• EricNL
m4yall schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:48:
[...]

Idem.

€70. Heb hem zelf ook in besteld bij de Mediamarkt (in de winkel zelf).

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 22:48

hmr

androidlover schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:40:
[...]

Maar niet openmaken! volgens de website kan hardware alleen ongeopend worden geretourneerd.
Dat is absoluut niet waar... Je mag wel degelijk de verpakking openmaken indien het gaat om een door middel van een overeenkomst op aftstand aangekochte playstation 4!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

Weet iemand al of Dixons de spellen al binnen heeft en verkoopt? NFS Rivals LE is daar 54 euro en dan kan ik hem alvast halen voor morgen.

• Anunnaki
  • Laatst online: 19:01
Bart Smit is nu echt door hun voorraad PS4's heen. De link die ik gisteren gebruikt hebt werkt niet meer.

Er staat nu:
Van Playstation 4 1e Levering zijn op moment geen 1 stuks voorradig.

• androidlover
Blowthebullet schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:48:
Ben er helemaal klaar voor de launch. Voor mensen die makkelijk de console wil updaten
naar de recente firmware. Sony heeft al reeks de firmware op zijn website gezet. Gezien tijdens
launch problemen kunnen voorkomen met het updaten direct via internet met de PS4 wijs ik erop dat
je mogelijke problemen kan voorkomen door de firmware nu te downloaden en op een usb stick te zetten.

Download Firmware 1.51
Goed idee! Ga ik meteen doen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:43:
Haha hier hetzelfde (27 jaartjes oud) :F :P

• androidlover
hmr schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:48:
[...]

Dat is absoluut niet waar... Je mag wel degelijk de verpakking openmaken indien het gaat om een door middel van een overeenkomst op aftstand aangekochte playstation 4!
'Hardware mag alleen in verzegelde en ongeopende staat geruild worden.'

zie: http://www.bartsmit.com/customerService/

Verwijderd

WiXX schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:49:
Weet iemand al of Dixons de spellen al binnen heeft en verkoopt? NFS Rivals LE is daar 54 euro en dan kan ik hem alvast halen voor morgen.
Ik heb nfs rivals le besteld vorige week daar. Maar nog niks gehoord, met die dolle korting ofzo krijg je nog 5 euro korting dus heb ke hem voor 48 euro inclusief :)

• duckyvite
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-01 14:25

Download Firmware 1.51
Bijzonder goeie tip!

• maswa1414
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:50:
[...]

Haha hier hetzelfde (27 jaartjes oud) :F :P
erg he? 42 jaar oud hoe moet ik dit mijn zoontje uitleggen? :)

Verwijderd

Ik ben helemaal klaar voor de lancering! Vanavond naar Mediamarkt om een lcd monitor aan te schaffen en morgen zit deze kleuter de hele dag op zijn slaapkamer _O- :)F

Verwijderd

maswa1414 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:51:
[...]

:9 word lastig

• BamSlam_
  • Niet online
Anunnaki schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:49:
Bart Smit is nu echt door hun voorraad PS4's heen. De link die ik gisteren gebruikt hebt werkt niet meer.

Er staat nu:
Van Playstation 4 1e Levering zijn op moment geen 1 stuks voorradig.
Slecht Nederlands. "geen 1 stuks" kun je ook interpreteren als "Meer dan 1 stuks" ;) >:)

• hmr

hmr

androidlover schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:50:
[...]

'Hardware mag alleen in verzegelde en ongeopende staat geruild worden.'

zie: http://www.bartsmit.com/customerService/
Allemaal leuk en aardig maar Bart Smit mag geen dwingende wetgeving opzij zetten in algemene voorwaarden.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:59
Kan echt niet wachten tot morgen! Morgen zijn we vermoed ik weer even een kind:)

• EricNL

Download Firmware 1.51
Update is binnen en staat klaar op de USB stick!
Voor de nerds onder ons nog wat aandachtspuntjes:

- Zorg dat je een vrij stopcontact hebt
- Leg alvast een UTP kabel klaar vanuit je switch
- Zet de webinterface van je router alvast klaar op DMZ zodat je gelijk je PS4 in DMZ kan knallen (= geen gezeik met poorten)
- Pallet Red Bull/Mountain Dew/<random ander energiedrankje> klaar zetten
- Pak vriendin op -> zet buiten weg -> doe deur op slot

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-12-2025
WiXX schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:49:
Op hun site staat de normale voor 69 :(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-11-2025
deze link lijkt nog te werken, voor de snelle beslisser:

http://www.bartsmit.com/order/index.php

• henri.77
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-07-2025
Zojuist van Wehkamp klantenservice te horen gekregen dat er morgen geleverd gaat worden :P Bestelnummer eindigend op 303.

Helaas nog niks van een Track en Trace ontvangen maar ik word voorzichtig positief :D

PSN ID: Henry77 Xbox Gamertag: Corporal Bishop

• Raikkonen_WC
EricNL schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:53:
[...]
Mag dit ook met vrouw? :D

• androidlover
hmr schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:53:
[...]

Allemaal leuk en aardig maar Bart Smit mag geen dwingende wetgeving opzij zetten in algemene voorwaarden.
Ik vind het ook jammer maar er zullen vast wel uitzonderingen toegestaan worden door de wetgeving.

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
[...]

- Zet de webinterface van je router alvast klaar op DMZ zodat je gelijk je PS4 in DMZ kan knallen (= geen gezeik met poorten)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Wel puik plan, alles vast gereedmaken !

• rallyeg60
  • Laatst online: 01-07-2023
henri.77 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:54:
Zojuist van Wehkamp klantenservice te horen gekregen dat er morgen geleverd gaat worden :P Bestelnummer eindigend op 303.

Helaas nog niks van een Track en Trace ontvangen maar ik word voorzichtig positief :D
Dat klinkt goed! mijn bestelnummer eindigt ook op 303 oOo

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-01 21:00
henri.77 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:54:

Via twitter of mail ?

Heb nog geen mail ontvangen en mijn nummer eindigt ook met 03

• EricNL
Fatal Mind schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:54:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Wel puik plan, alles vast gereedmaken !
Daarom zei ik ook: voor de kleine kinderen en de nerds onder ons.
Ik heb alles klaar liggen. Morgen ochtend om 09:30 bij de MM voor de deur staan.

PS4 + alle toebehoren ophalen -> thuis komen -> alles inprikken -> software update -> gaan met die handel.
Absoluut geen zin om morgen die update van 300MB met 12 KB/sec binnen te halen omdat heel Europe die update binnen wil halen :P

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

[...]

Weet iemand de poorten al die de PS4 gebruikt? Want ik knal hem niet in DMZ maar ga de poorten gewoon forwarden. Werkt ook prima voor mijn Xbox.

• JimmyJoness
  • Laatst online: 07-01 20:38
[...]

:*) :*) :*)

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:22
androidlover schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:54:
[...]

Ik vind het ook jammer maar er zullen vast wel uitzonderingen toegestaan worden door de wetgeving.
Is er ook, namelijk software. Ook de playstation gebruikt software die onder de uitzonderingen vallen. Neem geen risico en maak het niet open;)

• Nasje12
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-01 09:42
maswa1414 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:51:
[...]

Same here, 38 jaar,

Kost mij straks speciaal just dance voor sinterklaas om het een beetje te rechtvaardigen..

sony 55hx950 - onkyo616 - HK 60 - RPi 3b - PS4 - MBPr

• BekSide
  • Laatst online: 23:35
Die link werkt niet, je moet de gehele complete link erin plaatsen!

zou het zeer op prijs stellen als je dit doet;)

• Tombason
"Tot onze spijt moeten wij mededelen dat onze levering van Playstation 4 games vertraging heeft opgelopen.
Wij kregen zojuist een bericht van UPS dat door een mechanisch probleem aan het vliegtuig, waar de games vannacht mee vervoerd zouden worden niet op tijd aan is gekomen.
Dit betekend dat de games morgen pas bij ons binnen zullen komen, en jij je game zaterdag pas zult ontvangen."

Omygawd.

• hmr

hmr

androidlover schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:54:
[...]

Uiteraard, zoals bij CD's en DVD's..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• maswa1414
:) :) jij ook besteld via "de link"?

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Ik zal de PS4 gewoon op de plek zetten van de PS3, alle kabels liggen daar toch al. Moet alleen even bedenken waar ik de PS3 neer zal zetten. Op elkaar is misschien niet een al te best idee.

Verwijderd

Tombason schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:56:
"Tot onze spijt moeten wij mededelen dat onze levering van Playstation 4 games vertraging heeft opgelopen.
Wij kregen zojuist een bericht van UPS dat door een mechanisch probleem aan het vliegtuig, waar de games vannacht mee vervoerd zouden worden niet op tijd aan is gekomen.
Dit betekend dat de games morgen pas bij ons binnen zullen komen, en jij je game zaterdag pas zult ontvangen."

Omygawd.
Not sure if serious.....

Welke shop?

• hmr

hmr

RRCreations schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:56:
[...]

Is er ook, namelijk software. Ook de playstation gebruikt software die onder de uitzonderingen vallen. Neem geen risico en maak het niet open;)
Zou graag de discussie hier met je aangaan, aangezien dan ook iphone's, tv's, tablets, etc eronder zouden vallen en dat lijkt me niet stroken met de bepaling in het wetboek.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• EricNL
WiXX schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:56:
[...]

Weet iemand de poorten al die de PS4 gebruikt? Want ik knal hem niet in DMZ maar ga de poorten gewoon forwarden. Werkt ook prima voor mijn Xbox.
http://portforward.com/en...g/Linksys/WRT320N/PS4.htm

• Madbee
  • Laatst online: 26-11-2025
sorry, goede link hier, killzone pakket

http://www.bartsmit.com/order/index.php?productID=669718

de enige die nog lijkt te werken, de rest is uitverkocht

• Tombason
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:58:
[...]

Not sure if serious.....

Welke shop?
Webbman-Games, daar was FIFA 14 het goedkoopste.. :X

• henri.77
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-07-2025
Sefaex schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:55:
[...]

Via twitter of mail ?

Heb nog geen mail ontvangen en mijn nummer eindigt ook met 03
Via mail. Ik had gisteren aan het begin van de avond even gemaild en zojuist antwoord ontvangen. Maaaaar ik spring pas een gat in de lucht als morgen de deurbel gaat. We blijven duimen!

PSN ID: Henry77 Xbox Gamertag: Corporal Bishop

Verwijderd

Voor de personen die nog goedkoop spellen willen bestellen moet je hier zijn.
Het is morgen namelijk "black Friday" in merica en dan zijn er best wel goeie deals ook op Amazon.
Heb alleen geen idee hoe het zit met bestellen, zie hieronder;

Fifa 14;
http://www.amazon.com/FIF...XCCI8A/ref=sr_1_1?ie=UTF8

Killzone:
http://www.amazon.com/gp/...803122&pf_rd_i=6427814011

• Raikkonen_WC
Madbee schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:58:
sorry, goede link hier, killzone pakket

http://www.bartsmit.com/order/index.php?productID=669718

de enige die nog lijkt te werken, de rest is uitverkocht
Deze link werkt niet meer....

• maswa1414
Nasje12 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:56:
[...]

Same here, 38 jaar,

Kost mij straks speciaal just dance voor sinterklaas om het een beetje te rechtvaardigen..
Of een potje FIFA 14 expres laten winnen dacht ik al aan :)
nu kan het nog over een paar maanden maakt hij me echt in :P

• Teunke7

Omygawd.
Of ze hebben te weinig Polen in het magazijn :+ Ik heb er gewerkt, zeer stressvol en gewoonweg niet normaal! :X

• WhySoSerious?
  • Laatst online: 21-01 16:24
Ik heb nog een link van Intertoys voor de normale bundel:

http://www.intertoys.nl/shop/Offer/AddProduct/594428/1

Verwijderd

Je kunt al PS4 games digitaal downloaden in de PSStore.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-12-2025

Omygawd.
welke shop?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Pagina: 1 ... 63 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot