Ja natuurlijk zijn genoeg mensen die maanden geleden reserveren en nooit bestellen.blackfalck schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:47:
[...]
Is het niet gewoon zo dat Bart Smit de pre-orders vrij geeft die nog niet betaald zijn of iets in die richting?
Ik hoop het, want dat klinkt geloofwaardig:p.
Klopt, maar dit is meer wat ik dachtEddoH schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:47:
[...]
Grappig, want ze hebben meermaals bevestigd dat manier van betalen niet uitmaakte. Ach ja
Ik heb de PS4 met acceptgiro besteld bij bol en ik krijg deze morgen ook binnen(heb het mailtje ook ontvangen).Jay47 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:46:
[...]
Volgens mij als je toen gelijk betaald had krijg je het morgen, mensen die acceptgiro kozen niet denk ik.
Deze optie is toen ook verwijderd.
Verwijderd
""En voor de misgunners, ik lach jullie uit whahahahahaha""Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:46:
Alleen de mensen die nu geen PS4 hebben weten te bemachtigen die beginnen te schelden.
Ik gun iedereen het beste. Als je een ps4 met winst hebt kunnen verkopen gefeliciteerd daarmee.
Ik ben geen misgunner. Het zijn crisistijden en proberen allemaal te overleven.
En als je een PS4 hebt harstikke mooi ik heb nog geduld vind het helemaal niet erg om er geen een te hebben op de dag van de release. Ik speel PES 14 wat niet mogelijk is op PS4
Ik ga er nu wel eentje halen maar die kost mij nu door deze actie van mij minder.
Waarom meteen ipban etc...ik ben nergens begonnen met te misgunnen etc...het begon met een grap dan moet je ook tegen je verlies kunnen. Er zijn zat mensen die zeiden hoop dat je ze niet kan verkopen en nu zijn ze verkocht 1-0
Dit zijn jou eigen woorden die je uit je knoflookhol kreeg!!
Ik hoop het:) gun iedereen een ps4 namelijk. Het is vrij lullig als je een ps4 van 500 of 600 euro hebt betaald en je ziet ineens dat je nog een ps4 voor 400 kan kopen.blackfalck schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:47:
[...]
Is het niet gewoon zo dat Bart Smit de pre-orders vrij geeft die nog niet betaald zijn of iets in die richting?
Ik hoop het, want dat klinkt geloofwaardig:p.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Verwijderd
Wanneer besteld?Savageone schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:48:
[...]
Ik heb de PS4 met acceptgiro besteld bij bol en ik krijg deze morgen ook binnen(heb het mailtje ook ontvangen).
En dan vind ik het raar waarom wij Marokkanen altijd zo raar aangekeken worden. Nu snap ik het volledig. Gedraag je en verman je. Koen rajel, met je kinderachtige reacties. Jezus man.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:34:
Even ter info voor de haters ik heb net 2 stuks verkocht en de winst is groooooot.
Aanbetaling ook ontvangen.
Bedankt voor de gunnersen voor de misgunners ik lach jullie uit. Whuahahaha.
Verwijderd
Ho mensen de spanning loopt nu wel erg op, laten we het leuk houden!Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:49:
[...]
""En voor de misgunners, ik lach jullie uit whahahahahaha""
Verwijderd
ja ik lach ze nog steeds uit.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:49:
[...]
""En voor de misgunners, ik lach jullie uit whahahahahaha""
Misgunners moet je altijd uitlachen
Ik denk ook dat je gelijk hebt hoor, ze zijn waarschijnlijk bij het selecteren van de mensen die een PS4 krijgen vergeten dat er in eerste instantie wel met acceptgiro betaald kon worden. Deze mensen hebben dus nu geen email gehad en krijgen waarschijnlijk ook niet geleverd. Ik ben benieuwd naar de reactie die ze me nog beloofd hebben.
Verwijderd
Bannetje misschien? Nogmaals laten we het leuk houden, het gaat om de PS4 tenslotte. Hopelijk komt de tweede lading rap.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:50:
[...]
ja ik lach ze nog steeds uit.
Verwijderd
Mij heb je er niet mee. Ik heb een T&TVerwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:50:
[...]
Ik krijg hem als het goed is ook morgen binnen. Ik heb afgelopen dinsdag tenslotte een mail ontvangen van Bol.Savageone schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:48:
[...]
Ik heb de PS4 met acceptgiro besteld bij bol en ik krijg deze morgen ook binnen(heb het mailtje ook ontvangen).
Gooi het topic maar weer dicht Uniciteit. Mensen kunnen blijkbaar hun emoties niet onder controle houden.
Kom op mensen, het is een Spelconsole..
Kom op mensen, het is een Spelconsole..
Verwijderd
Dit begint wel bizar te worden. Ik dacht dat dit Tweakers was. Niet zo kinderachtig alstublieft. Als je een PS4 hebt, gefeliciteerd. Zo niet (en stel dat dit onterecht is), erg vervelend. Gelijk de betrokken winkels aanspreken dus! Maar uitschelden en dergelijke? Kom op zeg. We zijn geen 12 meer. (hopelijk)
Ah, dan snap ik het ook niet meer. We'll see.Savageone schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:48:
[...]
Verwijderd
Dat is prettig wakker worden, bestelling wordt ingepakt. 
Bedankt voor de link g4mer, al kwam ik via een andere site daar terecht.
Bedankt voor de link g4mer, al kwam ik via een andere site daar terecht.
Verwijderd
Mee eens.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:50:
[...]
Bannetje misschien? Nogmaals laten we het leuk houden, het gaat om de PS4 tenslotte. Hopelijk komt de tweede lading rap.
Ik zal nog maar een keer zeggen wat ik denk wat er gebeurt is bij BS
Mensen hebben zich "ingeschreven/gereseveerd" via de website voor ene pre-oder. Zei zouden als eerste op de hoogste worden gesteld wanneer die PS4 beschikbaar zou worden via mail.
Deze mensen hebben volgens mij tot op heden nooit echt daadwerkelijk de PS4 besteld en er dus ook niet voor betaald denk ik. Ze stonden wel "vooraan" op de "reserveringslijst" en als deze mensen snel hadden gehandeld na het ontvangen van die mail hadden ze ook alle tijd gehad om hun kans nog te pakken.
Maar de link in die betreffende mail is gedeeld, daar kan je natuurlijk op gaan zitten wachten, meerdere mensen hebben dit gedaan.
Vanaf het moment dat die link bekend werd, was het eigenlijk een "wie het eerst komt wie het eerst maalt" wedstrijd geworden. Ik denk dat BS pas echt de bestellingen wou verwerken en betalingen voor PS4 wou ontvangen als het zeker wist wanneer het zijn lading PS4's binnen kreeg, deze week dus. Daarom lijkt het ook dat ze er ineens heel veel hebben, het gaat volgens mij gewoon om de lading die ze in eerste instantie al hadden.
En tja dat is natuurlijk allemaal niet eerlijk, maar de wereld is niet eerlijk, Als het echt zo is dat de echte pre order mensen nog niet eens betaald hadden (ook al kon dat destijds wellicht nog niet) had je je bij jezelf ook wel kunnen bedenken dat je er nog niet 100% verzekerd van was. Ik geef de mensen die gebruik hebben gemaakt van de link groot gelijk, truth be told, ik ben er een van, gisteren besteld en hij komt morgen binnen. Maar als ik het niet had gedaan, had een andere tweaker van hier mogelijk die bestelling geclaimt, ipv een van de "wachtlijst" mensen.
In short het is eigenlijk een slordige fout van BS
.
Mensen hebben zich "ingeschreven/gereseveerd" via de website voor ene pre-oder. Zei zouden als eerste op de hoogste worden gesteld wanneer die PS4 beschikbaar zou worden via mail.
Deze mensen hebben volgens mij tot op heden nooit echt daadwerkelijk de PS4 besteld en er dus ook niet voor betaald denk ik. Ze stonden wel "vooraan" op de "reserveringslijst" en als deze mensen snel hadden gehandeld na het ontvangen van die mail hadden ze ook alle tijd gehad om hun kans nog te pakken.
Maar de link in die betreffende mail is gedeeld, daar kan je natuurlijk op gaan zitten wachten, meerdere mensen hebben dit gedaan.
Vanaf het moment dat die link bekend werd, was het eigenlijk een "wie het eerst komt wie het eerst maalt" wedstrijd geworden. Ik denk dat BS pas echt de bestellingen wou verwerken en betalingen voor PS4 wou ontvangen als het zeker wist wanneer het zijn lading PS4's binnen kreeg, deze week dus. Daarom lijkt het ook dat ze er ineens heel veel hebben, het gaat volgens mij gewoon om de lading die ze in eerste instantie al hadden.
En tja dat is natuurlijk allemaal niet eerlijk, maar de wereld is niet eerlijk, Als het echt zo is dat de echte pre order mensen nog niet eens betaald hadden (ook al kon dat destijds wellicht nog niet) had je je bij jezelf ook wel kunnen bedenken dat je er nog niet 100% verzekerd van was. Ik geef de mensen die gebruik hebben gemaakt van de link groot gelijk, truth be told, ik ben er een van, gisteren besteld en hij komt morgen binnen. Maar als ik het niet had gedaan, had een andere tweaker van hier mogelijk die bestelling geclaimt, ipv een van de "wachtlijst" mensen.
In short het is eigenlijk een slordige fout van BS
Ja inderdaad leuk houden. Straks komt er een slotje op deze topic en dan hebben we het met ze alle verkloot. We zijn volwassenen en ga met elkaar respectvol om.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:50:
[...]
Bannetje misschien? Nogmaals laten we het leuk houden, het gaat om de PS4 tenslotte. Hopelijk komt de tweede lading rap.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Sony verwacht dat PostNL de track en trace gegevens vandaag zal uitgeven.
Het bedrag is bij Amazon.es afgeschreven van mijn rekening.
PSN: Alvanosa
Het is me uiteindelijk gelukt om 2 PS4's te bestellen en betalen via de link.
Voor mij en schoonbroertje.
1 besteld vandaar 10:37, ander 10:42!
er zit een verschil in ordernummer van ruim 200 bestellingen!
En ben bang dat dit voor een groot deel Playstations zullen zijn.
Ik ga dan ook niet uit dat ik het speeltje zal krijgen binnen 2 weken:P
Voor mij en schoonbroertje.
1 besteld vandaar 10:37, ander 10:42!
er zit een verschil in ordernummer van ruim 200 bestellingen!
En ben bang dat dit voor een groot deel Playstations zullen zijn.
Ik ga dan ook niet uit dat ik het speeltje zal krijgen binnen 2 weken:P
Voor hoeveel heb je ze verkocht?Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:50:
[...]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ik heb ook besteld met acceptgiro en ook het mailtje gehadVolgens mij als je toen gelijk betaald had krijg je het morgen, mensen die acceptgiro kozen niet denk ik.
Gast serieus, wat ben jij een zielepoot..Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:34:
Even ter info voor de haters ik heb net 2 stuks verkocht en de winst is groooooot.
Aanbetaling ook ontvangen.
Bedankt voor de gunnersen voor de misgunners ik lach jullie uit. Whuahahaha.
(en ja ik heb een ps4 op launchday, 2 zelfs)
[ Voor 6% gewijzigd door HertogJack op 28-11-2013 10:54 ]
psn: HertogJack
Is er nou echt niemand die hem (per ongeluk) al heeft?
De Killzone bundle die ik zojuist heb besteld is van 'wordt gecontroleerd' naar 'klaar voor verwerking' gegaan. Dit is gisteren ook gebeurt bij mijn kale ps4 en daarvan heb ik inmiddels een track n trace...
De track n trace ging wel een dag overheen, dus ik kan me voorstellen dat de bundle zaterdag pas komt..
De track n trace ging wel een dag overheen, dus ik kan me voorstellen dat de bundle zaterdag pas komt..
maar dan nog heeft BS echt heel veel PS4's ontvangen, als alleen hier al zoveel mensen besteld hebben.Anakin_ schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:52:
In short het is eigenlijk een sordige fout van BS.
Verwijderd
Ga er zo 1 ophalen. Tenminste als de verkoper nog van zich laat horen.sanderander schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:53:
Is er nou echt niemand die hem (per ongeluk) al heeft?
Hoppa, net track en trace code ontvangen van Intertoys (maandag besteld).
Blijkbaar komt de Intertoys hun woord na!
Blijkbaar komt de Intertoys hun woord na!
Hoe weet je dat? Contact gehad met Sony?Dj-sannieboy schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:52:
Sony verwacht dat PostNL de track en trace gegevens vandaag zal uitgeven.
kan ik de status van mijn bestelling volgen via bartsmit site?
Ja, net ff gebeld.dangerpaki schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:55:
[...]
Hoe weet je dat? Contact gehad met Sony?
Ik denk inderdaad niet dat de Webcare op een willekeurig forum gaat meelezen nee.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:38:
Jullie denken dat de Bart Smit webcare afdeling niet aan het meelezen is? Ze zijn allang op de hoogte van deze issue. Ze hoeven niet eens in te loggen en te zoeken maar krijgen de feed rechtstreeks in hun social media tool.
berichten variereren nogal de ene geeft aan dat ze weinig binnen hebben gekregen (lees dixons)shoombak schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:54:
[...]
maar dan nog heeft BS echt heel veel PS4's ontvangen, als alleen hier al zoveel mensen besteld hebben.
waar ik benieuwd naar ben is hoeveel bundels die in eerste instantie niet te preorderen waren binnen zijn gekomen bij een groot handel als saturn/mediamarkt
Dit is, bij zulke releases, wel hun taak. En vooral tweakers is heel bekend en hier kijken zij dus ook mee om zo problemen voor te zijn.sanderander schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:55:
[...]
Ik denk inderdaad niet dat de Webcare op een willekeurig forum gaat meelezen nee.
Klopt daarom heb ik gekozen om het op te halen bij een BS bij mij in de buurtIthariuz schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:54:
De Killzone bundle die ik zojuist heb besteld is van 'wordt gecontroleerd' naar 'klaar voor verwerking' gegaan. Dit is gisteren ook gebeurt bij mijn kale ps4 en daarvan heb ik inmiddels een track n trace...
Kan je hem dan vandaag al op halen? ik denk van niet hoor.
Hopen dat we snel een T&T nummer krijgen. En dat het morgen allemaal wordt afgeleverd. Ik vind toch dat de informatiegeving vanuit Sony erg matig is.
Sony had mij gister gemaild dat de track and trace code´s gister of vandaag door postnl/tnt gegeven zou worden.dangerpaki schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:55:
[...]
Hoe weet je dat? Contact gehad met Sony?
Als het goed is krijg je een mail/sms zodra de T&T bekend is. Wachten duurt lang!dangerpaki schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:58:
[...]
Hopen dat we snel een T&T nummer krijgen. En dat het morgen allemaal wordt afgeleverd. Ik vind toch dat de informatiegeving vanuit Sony erg matig is.
Track en tracé van intertoys is al bijgewerkt. Morgen tussen 12 en 14 uur is ie binnen. Das leuk thuiskomen morgen :-)
43% of all statistics are worthless.
zou erg zijn als iedereen gewoon een ps4 krijgt en dan vervolgens post NL te druk krijgt vanwege de vele leveringen.
Verwijderd
Gefeliciteerd man geweldig ding alleen ik hoef er niet meteen een kan mijn gevoelens ervoor onder controle houden. Speel PES 2014 op PS3 dat kan ik niet op de PS4 anders had ik er wel eentje gehoudenHertogJack schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:53:
[...]
Gast serieus, wat ben jij een zielepoot..
(en ja ik heb een ps4 op launchday, 2 zelfs)
Iemand enig idee via welke weg Media Markt contact met je opneemt? Mij was de eerste levering gegarandeerd, maar heb tot op heden nog geen belletje gehad.
Hij wordt gewoon verstuurd via PostNL hoor. Hij wordt dan alleen afgeleverd bij de BS van jouw keuze. Je had dus beter naar je eigen adres kunnen laten sturen.Jay47 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:57:
[...]
Klopt daarom heb ik gekozen om het op te halen bij een BS bij mij in de buurt
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Denk je dat het uitmaakt of ie naar een BS of een ander adres gaat? Ze zullen sowieso een shitload aanbieden aan Post NL neem ik aan. Als ze naar BS gaan gaat dat ook via Post NL (toch?)Jay47 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:57:
[...]
Klopt daarom heb ik gekozen om het op te halen bij een BS bij mij in de buurt
En anders speel ik een dag later, dat overleef ik ook nog wel
Bij mij nog niet, wanneer heb je hem besteld?Nowa schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:00:
Track en tracé van intertoys is al bijgewerkt. Morgen tussen 12 en 14 uur is ie binnen. Das leuk thuiskomen morgen :-)
er zal toch wel iemand bij mediamarkt werken die dit topic leest>?? hoeveel hebben jullie er extra binnen gekregenTombason schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:00:
Iemand enig idee via welke weg Media Markt contact met je opneemt? Mij was de eerste levering gegarandeerd, maar heb tot op heden nog geen belletje gehad.
Als je in de winkel zelf gepreordered hebt wordt je gebeld.Tombason schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:00:
[ Voor 9% gewijzigd door Dj-sannieboy op 28-11-2013 11:02 ]
Verwijderd
Ik heb andere informatie ontvangen, dingen gaan gewoon mee vanuit het distributiecentrum in Volendam richting de verschillende filialen.LuPo schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:01:
[...]
Hij wordt gewoon verstuurd via PostNL hoor. Hij wordt dan alleen afgeleverd bij de BS van jouw keuze. Je had dus beter naar je eigen adres kunnen laten sturen.
En de status van je bestelling kun je bekijken op: https://www.bartsmit.com/customer/orderHistory.php voor degene een paar post hierboven.
Afgelopen maandag tussen 2 en 3 uur ergens.koenvd90 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:01:
[...]
Bij mij nog niet, wanneer heb je hem besteld?
43% of all statistics are worthless.
Toen ik hem had gereserveerd zeiden ze dat ze er 30 binnen zouden krijgen en ik was reservering nr. 15 dus ik verwacht gewoon een belletje te krijgen vandaag dat ik hem morgen op kan halen?bartburg schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:01:
[...]
er zal toch wel iemand bij mediamarkt werken die dit topic leest>?? hoeveel hebben jullie er extra binnen gekregen
Ik had net ook gebeld en kreeg Melvin aan de lijn van Sony.
Hij vertelde me dat, vanmiddag postNL de track & trace gaat verzenden er is namelijk een vertraging.
Sony heeft ook nog niet alles verzonden.
De rest gaat vandaag de deur uit en krijgt vandaag ook nog een track & trace
Ik heb voor acceptgiro gekozen en heb wel een mail van bol.com gehad.Jay47 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:46:
[...]
Volgens mij als je toen gelijk betaald had krijg je het morgen, mensen die acceptgiro kozen niet denk ik.
Denk dat ze gewoon een grote fout hebben gemaakt !
eergister @ 13:13 en krijg hem morgen tussen 10 en 12.koenvd90 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:01:
[...]
Bij mij nog niet, wanneer heb je hem besteld?
Is dat een betrouwbare bron?Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:02:
[...]
Ik heb andere informatie ontvangen, dingen gaan gewoon mee vanuit het distributiecentrum in Volendam richting de verschillende filialen.
En de status van je bestelling kun je bekijken op: https://www.bartsmit.com/customer/orderHistory.php voor degene een paar post hierboven.
Is het nog mogelijk om het om te zetten naar ophalen?
Van mij is ook bijgewerkt! tussen 13.00 en 15.00 krijg ik hem thuis! lekker hoor:)Nowa schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:03:
[...]
Afgelopen maandag tussen 2 en 3 uur ergens.
Oh thanks, ik schrok al. kon het nergens vinden!Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:02:
[...]
Ik heb andere informatie ontvangen, dingen gaan gewoon mee vanuit het distributiecentrum in Volendam richting de verschillende filialen.
klaar voor verwerking..
Ik kreeg een (volgens mij Belgische) dame aan de lijn, welke aangaf dat m'n order (sinds gister middag) bij TNT is (Ja ze zei echt TNT, maar bedoelde vast PostNL). Die zijn de order aan het verwerken en ze verwachten vandaag de T&T.Blazerock schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:03:
[...]
Ik had net ook gebeld en kreeg Melvin aan de lijn van Sony.
Hij vertelde me dat, vanmiddag postNL de track & trace gaat verzenden er is namelijk een vertraging.
Sony heeft ook nog niet alles verzonden.
De rest gaat vandaag de deur uit en krijgt vandaag ook nog een track & trace
[ Voor 5% gewijzigd door Dj-sannieboy op 28-11-2013 11:06 ]
Verwijderd
appleman, jij bent er toch niet zo'n eentje die zichzelf in een gegeneraliseerd hoekje plaatst?? Wakker zo'n dom onderwerp nou niet aan jo. Beoordeel mensen individueel en niet per groep of afkomst, en zeker niet je eigen afkomst.. Marouan weet zelf ook wel dat ie toch wat huilgevoelens kan losmaken bij de mensen die de ps4 totaal mis slaan.. Maar goed, wanneer gaan we een potje gamen appleman?Appleman schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:49:
[...]
En dan vind ik het raar waarom wij Marokkanen altijd zo raar aangekeken worden. Nu snap ik het volledig. Gedraag je en verman je. Koen rajel, met je kinderachtige reacties. Jezus man.
Verwijderd
Gister werd hier een Google Docs document gepost waarin je je PSN kon zetten.
Iemand nog een linkje? In het linkje van gister kon ik niets aanpassen, dat zou ik natuurlijk wel graag doen.
Iemand nog een linkje? In het linkje van gister kon ik niets aanpassen, dat zou ik natuurlijk wel graag doen.
Nee ik werk de hele dag en er zit een BS 1 straat veder van mijn werk, dus als ik het thuis zou laten bezorgen dan had ik het niet kunnen ontvangenLuPo schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:01:
[...]
Hij wordt gewoon verstuurd via PostNL hoor. Hij wordt dan alleen afgeleverd bij de BS van jouw keuze. Je had dus beter naar je eigen adres kunnen laten sturen.
Wehkamp begin OKT. besteld... krijg er nu waarschijnijk 1 via BS.... maar van Wehkamp nog helemaal NIKS! gehoord.
Ben ik de enige? of hebben mensen die eerder waren met bestellen een mail gekregen ofzo?
Ben ik de enige? of hebben mensen die eerder waren met bestellen een mail gekregen ofzo?
Document zit een slotje op ivb met het klote van gegevens. Je moet een PM even sturen naar die gene als je er in wilt of hij voegt jou toeVerwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:10:
Gister werd hier een Google Docs document gepost waarin je je PSN kon zetten.
Verwijderd
Komt er net een Post.nl busje bij mij voorrijden.
Ik vol hoop denken dat het mijn PS4 was.
Maar nee hoor , het was het lingeriesetje voor de buurman.
Mijn Vaio Pro die ik afgelopen juli via Sony.nl heb besteld werd verzonden met TNT Express, dus zou zo maar kunnen dat dit met de PS4 ook zo is.Dj-sannieboy schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:05:
[...]
Ik kreeg een (volgens mij Belgische) dame aan de lijn, welke aangaf dat m'n order (sinds gister middag) bij TNT is (Ja ze zei echt TNT, maar bedoelde vast PostNL). Die zijn de order aan het verwerken en ze verwachten vandaag de T&T.
Verwijderd
Weet jij precies wie dat document in beheer heeft? Dan stuur ik diegene even een PM.laurens700 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:12:
[...]
Document zit een slotje op ivb met het klote van gegevens. Je moet een PM even sturen naar die gene als je er in wilt of hij voegt jou toe
Ja, want de release datum van de PS4 is inderdaad vandaag.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:13:
Komt er net een Post.nl busje bij mij voorrijden.
Je weet dat de kans daarop ongeveer 0,0000001% is, aangezien bedrijven een behoorlijke boete riskeren als ze eerder dan de officiele release een product uitgeven?
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Had ik ook, dus heb ik zelf gebeld en een beetje doorgedramd.Tombason schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:00:
Houd voor de zekerheid je ordernummer bij de hand, dan kunnen ze gelijk nakijken.
Inmiddels heb ik bevestiging gekregen dat ik Killzone pakket van 449 krijg.
- B.L.A.A.T. -
Ergens had ik gelezen in dit topic dat ze bij gamekings hadden gezegd dat de eerste batch naar Media Markt,Blokker holding en nog een ander bedrijf ging.
De tweede batch zou dan naar Dixons, mycom etc gaan. Lijkt erop dat dit klopt. Had vanochtend een mail van mycom dat mijn bestelling (van voor 15 augustus) geleverd wordt tussen 9 en 22 december. Wat ben ik blij dat ik morgen mijn Bart Smit bestelling krijg heb het track and trace nummer al en hij staat op verzonden
De tweede batch zou dan naar Dixons, mycom etc gaan. Lijkt erop dat dit klopt. Had vanochtend een mail van mycom dat mijn bestelling (van voor 15 augustus) geleverd wordt tussen 9 en 22 december. Wat ben ik blij dat ik morgen mijn Bart Smit bestelling krijg heb het track and trace nummer al en hij staat op verzonden
Hopelijk heeft iedereen bij Mycom en Dixons geannuleerd. Dan krijg ik hem alsnog ietsjes eerderWiXX schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:16:
Ergens had ik gelezen in dit topic dat ze bij gamekings hadden gezegd dat de eerste batch naar Media Markt,Blokker holding en nog een ander bedrijf ging.
Welke batch valt bol.com? Weet je dat?WiXX schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:16:
Ik gun iedereen een PS4 maar ik vind het zuur voor de mensen die eerder hebben besteld bij Bart Smit en nog steeds bij de 2e levering horen. Ik zou iedereen adviseren die bij de 2e levering zitten om even een klachtmail te sturen naar Bart Smit, de mensen die de link hebben gebruikt kan je namelijk echt niks kwalijk nemen.
Ik vind trouwens nog steeds raar dat Bart Smit ineens zoveel extra's hebben, MM Webshop heeft er namelijk maar ongeveer 1000 stuks gekregen. Wel heel veel mensen zouden moeten annuleren om zoveel ineens vrij te houden.
Morgen mijn Megabundel halen bij MM! Kan niet wachten, owee als er wat is misgegaan. Kan niet wachten jongens, maar wees geduldig, elke seconden de klantenservice bellen gaat ook echt te ver.
Ik vind trouwens nog steeds raar dat Bart Smit ineens zoveel extra's hebben, MM Webshop heeft er namelijk maar ongeveer 1000 stuks gekregen. Wel heel veel mensen zouden moeten annuleren om zoveel ineens vrij te houden.
Morgen mijn Megabundel halen bij MM! Kan niet wachten, owee als er wat is misgegaan. Kan niet wachten jongens, maar wees geduldig, elke seconden de klantenservice bellen gaat ook echt te ver.
Volgens mij gewoon de eerste ?Welke batch valt bol.com? Weet je dat?
Dit klopt niet. Nedgame krijgt er ook een hoop. Tenzij zij dat "andere bedrijf" zijn natuurlijk.WiXX schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:16:
Zou ik even in dit topic moeten terugzoeken als de post er nog staat (opschoning). Maar als mijn geheugen me niet in de steek laat was bol.com dat andere bedrijf bij de eerste batch.duckyvite schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:18:
[...]
Welke batch valt bol.com? Weet je dat?
Ik werd afgelopen vrijdag gebeld om mijn bundel over te zetten. Misschien bellen ze je alleen als je in aanmerking komt, anders zelf bellen ter bevestiging.TheFruitNerd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:16:
[...]
Had ik ook, dus heb ik zelf gebeld en een beetje doorgedramd.
Houd voor de zekerheid je ordernummer bij de hand, dan kunnen ze gelijk nakijken.
Inmiddels heb ik bevestiging gekregen dat ik Killzone pakket van 449 krijg.
Ben benieuwd hoeveel PS4 1e levering er in Nederland morgen geleverd worden?
Praat je dan over 10.000 - 20:000 - 50:000 ?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
De reden dat BS nu wel een hoop Playstations in de verkoop deed is simpelweg omdat de reserveringen niet werden betaald door veel mensen. En dan is het logisch dat een winkel ze op de site tekoop gooit. Je hebt van BS een mail ontvangen dat je je order kon betalen dus bevestigen en als mensen dat dan niet doen heb ik daar geen medelijden mee.RRCreations schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:19:
Ik gun iedereen een PS4 maar ik vind het zuur voor de mensen die eerder hebben besteld bij Bart Smit en nog steeds bij de 2e levering horen. Ik zou iedereen adviseren die bij de 2e levering zitten om even een klachtmail te sturen naar Bart Smit, de mensen die de link hebben gebruikt kan je namelijk echt niks kwalijk nemen.
Denk eerder rond de 100.000 per land ongeveerMars18 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:21:
Ben benieuwd hoeveel PS4 1e levering er in Nederland morgen geleverd worden?
Wat is een hoop? Dat andere bedrijven enkele aantallen krijgen lijkt mij logisch maar grote partijen?Disfigured schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:19:
[...]
Dit klopt niet. Nedgame krijgt er ook een hoop. Tenzij zij dat "andere bedrijf" zijn natuurlijk.
Dat is mathijs55Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:14:
[...]
Weet jij precies wie dat document in beheer heeft? Dan stuur ik diegene even een PM.
Ik had begrepen 35.000 voor de benelux?Teunke7 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:22:
[...]
Denk eerder rond de 100.000 per land ongeveer
nou als je aan de grens woont kun je dus beter ff duitsland in rijden!EpicPuma schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:23:
[...]
Ik had begrepen 35.000 voor de benelux?
Nou ja, ik geloof iets van 800/1000 ofzo. Not sure though. Voor een kleine keten als Nedgame is het iig best veel.WiXX schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:22:
[...]
Wat is een hoop? Dat andere bedrijven enkele aantallen krijgen lijkt mij logisch maar grote partijen?
Verwijderd
Gamekings.... De bron voor betrouwbare gamejournalistiek.WiXX schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:16:
Sony gaat echt niet tig stuks aan BS leveren om vervolgens andere partners en resellers in de kou te zetten.
Dat is kakken in je eigen tuin.
Het kan simpelweg zijn dat sommige winkels er minder krijgen en anderen wat meer en daarom niet aan de vraag kunnen voldoen.
Wat wel stom is, gisteren bij Wehkamp besteld, levertijd 5-10 werkdagen, stond vanochtend op 2-3.
Mail gestuurd en kans was aannemelijk dat ik hem dus morgen krijg. Neem het met een korrel zout, maar you never know. Wellicht hebben ze ook wat extra pallets gekregen.
Dus wehkamp klanten waarbij de levertijd op 2-3 werkdagen staat, heb geduld. Mijn status is ook nog niet veranderd en ik heb om 100% opheldering gevraagd.
To be continued.....
Je zal wel gelijk hebben, maar ik zou als BS de personen die voor de 2e levering hebben besteld overzetten en dan de rest overzetten. Slecht geregeld door BS maar goed nieuws voor de wachtende.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:22:
[...]
De reden dat BS nu wel een hoop Playstations in de verkoop deed is simpelweg omdat de reserveringen niet werden betaald door veel mensen. En dan is het logisch dat een winkel ze op de site tekoop gooit. Je hebt van BS een mail ontvangen dat je je order kon betalen dus bevestigen en als mensen dat dan niet doen heb ik daar geen medelijden mee.
Dat is inderdaad erg veel voor 11 winkels. Zijn zeker ook allemaal al weg?Disfigured schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:24:
[...]
Nou ja, ik geloof iets van 800/1000 ofzo. Not sure though. Voor een kleine keten als Nedgame is het iig best veel.
Niet echt. Ik heb gister al gegoogled, maar in Duitsland is het verhaal identiek aan Nederland: ergens rond augustus waren alle exemplaren vergevenbartburg schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:24:
[...]
nou als je aan de grens woont kun je dus beter ff duitsland in rijden!
By the way navraag gedaan op Twitter of m'n order uitgeleverd gaat worden (vanochtend besteld). Ik zie dat ze de vragen van andere mensen netjes beantwoorden, maar die van mij niet... Vreemd.
Ik denk dat ik een vriend van mij morgen naar aantal winkels laat lopen zien of hij er eentje voor mij kan scoren. Zou fijn zijn haha
Verwijderd
same here, 3x een berichtje gestuurd geen reactie.ksborg schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:25:
[...]
Niet echt. Ik heb gister al gegoogled, maar in Duitsland is het verhaal identiek aan Nederland: ergens rond augustus waren alle exemplaren vergeven.
By the way navraag gedaan op Twitter of m'n order uitgeleverd gaat worden (vanochtend besteld). Ik zie dat ze de vragen van andere mensen netjes beantwoorden, maar die van mij niet... Vreemd.
Denk het wel ja.WiXX schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:25:
[...]
Dat is inderdaad erg veel voor 11 winkels. Zijn zeker ook allemaal al weg?
Ik heb 9 augustus besteld bij de Wehkamp en tot nog toe ook nog helemaal nix gehoord....BekSide schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:12:
Wehkamp begin OKT. besteld... krijg er nu waarschijnijk 1 via BS.... maar van Wehkamp nog helemaal NIKS! gehoord.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot