Gisteren rond kwart voor 2 dacht ik.blackfalck schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:16:
[...]
Wanneer heb je de truuk toegepast? Vanochtend?
Ik heb ook besteld bij Sony, sinds gisteren al op "bestelling wordt verzonden". Alleen nog geen T&T code gezien. Heb je die gemaild gekregen? Of zie ik iets over het hoofd?Boobybandit schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:41:
Update van Sony.nl. Had 7 augustus besteld en gisteren was mijn PS4 nog niet op voorraad volgens het systeem, waar anderen al verzonden hadden staan. Maar vanochtend dan eindelijk 'verzonden'. T&T code doet het nog niet, maar het loopt wel los dus.
Voor de duidelijkheid, ik heb besteld met studentenkorting, bij deze is het dus officieel goed gegaan!
Verwijderd
Inderdaad wilde eigenlijk precies hetzelfde zeggen.Kaap schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:05:
Zon leverings topic is op zich wel handig, alleen loopt het de spuigaten uit met het volgende:
1. mailtjes van verzendbevestigingen en statuswijzigingen, en dan ook 5 keer hetzelfde mailtje voorbij zien komen
2. geklaag over hoe oneerlijk alles wel niet is
3. hoeveelheid dubbelposts
Iemand een idee waar ik Assasins Creed Black Flag goedkoop lees 50/55 euro kan kopen en morgen in huis heb?
Zojuist het bericht dat mijn megabundel bij dixons is geannuleerd van 4 november (het moment dat ze op de website kwamen bijzowel dixons als mycom). Jammer, viel te proberen voor 480 euro (i.c.m. gulle gift). Dan maar rond de kerst kijken of er ergens 1 beschikbaar is.
Even afgezien van hoe oneerlijk het allemaal wel/niet is, hoe groot is de kans dat BS alle bestellingen van gister en vandaag echt gaat leveren? Ik bedoel: Een digitale bevestiging is zo verstuurd, maar een playstation daadwerkelijk op de post doen lijkt me een heel ander verhaal....
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Ook nog maar besteldmaswa1414 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:18:
[...]
http://www.bartsmit.com/order/index.php?productID=669521
deze doet het nog wel
Kijken of die binnenkomt morgen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ze weten al maanden dat deze dag eraan zit te komen, denk je dat ze daar niet over na gedacht hebben?naitsoezn schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:20:
Even afgezien van hoe oneerlijk het allemaal wel/niet is, hoe groot is de kans dat BS alle bestellingen van gister en vandaag echt gaat leveren? Ik bedoel: Een digitale bevestiging is zo verstuurd, maar een playstation daadwerkelijk op de post doen lijkt me een heel ander verhaal....
Denk dat die al uitverkocht zijn,gister had ik gewoon een begin scherm ps4 day 1 levering en ik kon toen verder klikken op bestellen.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:18:
http://www.bartsmit.com/order/index.php?productID=669718
De killzone bundel werkt ook nog prima
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik bedoel meer, dat als het een systeemfout is (die indruk kreeg ik een beetje uit de vele eerlijk / oneerlijk posts), dat BS morgen / binnenkort doodleuk kan gaan zeggen: Jammer maar helaas, uw bestelling blijft staan maar verwacht hem niet voor half januari...Ithariuz schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:21:
[...]
Ze weten al maanden dat deze dag eraan zit te komen, denk je dat ze daar niet over na gedacht hebben?
Blokker holding heeft een paar duizend extra PS4 binnen gekregen van Sony. Deze worden verkocht door Intertoys en Bart Smit (Belgie en Nederland).
Zo moeilijk is het toch niet.
Zo moeilijk is het toch niet.
Misschien een gekke gedachte he, maar zou het niet kunnen zijn dat de webshop van Bart Smit gewoon zo lek is als een mandje, waardoor iedereen met zo'n "persoonlijke link" unlimited kan bestellen terwijl Bart Smit al lang niet meer kan leveren
?
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Dat is precies mijn puntEricNL schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:24:
Misschien een gekke gedachte he, maar zou het niet kunnen zijn dat de webshop van Bart Smit gewoon zo lek is als een mandje, waardoor iedereen met zo'n "persoonlijke link" unlimited kan bestellen terwijl Bart Smit al lang niet meer kan leveren?
Waarom werkt de link van de mega bundel nu dan niet meer? Het lijk me toch echt gekoppeld aan de voorraad. Gisteren werkte de killzone bundel namelijk niet en vandaag welEricNL schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:24:
Misschien een gekke gedachte he, maar zou het niet kunnen zijn dat de webshop van Bart Smit gewoon zo lek is als een mandje, waardoor iedereen met zo'n "persoonlijke link" unlimited kan bestellen terwijl Bart Smit al lang niet meer kan leveren?
Top van BS. Kunnen die stakkers op Marktplaats ook niet met woekerprijzen allerlei lui een poot uitdraaien.
Ik ben niet tegen vrije verkoop en natuurlijk wie het eerst komt, wie het eerst maalt maar als hier net als gisteren die Yussef in het topic 5 van die dingen besteld om ze voor 600 weg te zetten ja dan mag je van mij echt zwaar de hik krijgen.
Ik ben niet tegen vrije verkoop en natuurlijk wie het eerst komt, wie het eerst maalt maar als hier net als gisteren die Yussef in het topic 5 van die dingen besteld om ze voor 600 weg te zetten ja dan mag je van mij echt zwaar de hik krijgen.
De link heeft tijdelijk niet gewerkt deze ochtend. Toen moest je f5én. Later deed hij het weer. Dit doet mij vermoeden dat er wel een bepaalde controle is op voorraad.EricNL schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:24:
Wilde altijd al iets over computers weten
Verwijderd
En die Track & Trace codes en statussen van leveringstijden worden gewoon uit de hoge hoed getoverd? En alle bevestigingen dat het geleverd gaat worden van klantenservice, zijn allemaal onzin?
Lijkt me niet he.
Dat zal mij inderdaad ook niet verbazen, dat sommige mensen naar de winkel gaan en denken hun ps4 op kunnen halen en dan zeggen ze daar sorry meneer uw ps4 is er niet.EricNL schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:24:
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Ze hebben mijn bestelling van gisteren bij de bart smit al afgegeven aan PostNL, dat lijkt me toch bewijs genoeg dat het allemaal klopt
Dat is het niet, mijn bestelling van gister is al verzonden met track n trace nummer..naitsoezn schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:23:
[...]
Ik bedoel meer, dat als het een systeemfout is (die indruk kreeg ik een beetje uit de vele eerlijk / oneerlijk posts), dat BS morgen / binnenkort doodleuk kan gaan zeggen: Jammer maar helaas, uw bestelling blijft staan maar verwacht hem niet voor half januari...
Ja ik heb geen idee overigens hoor. Ik gun hier iedereen een PS4 (ben zelf ook verzekerd van een day-one bij de Mediamarkt), maar ik begin alleen meer en meer te twijfelen aan de webshop van Bart Smit. Hoe kan het nou zijn dat er in heel Europe een schaarste is aan PS4's. Alle pre-orders zijn voor de komende 2 leveringen al weg, en Bart Smit kan vanuit het niets ineens tientallen PS4's leveren 3 dagen voor de launch...RKD schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:25:
[...]
Waarom werkt de link van de mega bundel nu dan niet meer? Het lijk me toch echt gekoppeld aan de voorraad. Gisteren werkte de killzone bundel namelijk niet en vandaag wel
En nu maar hopen dat er daadwerkelijk een PS4 in zitIthariuz schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:26:
[...]
Dat is het niet, mijn bestelling van gister is al verzonden met track n trace nummer..
Hoelaat heb je besteld als ik vragen mag?Ithariuz schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:26:
[...]
Dat is het niet, mijn bestelling van gister is al verzonden met track n trace nummer..
Iemand al een idee of Mediamarkt levering heeft gekregen en hoeveel dat er zijn of daar ook bundels bij zitten die eventueel in de winkel kan worden gekocht?
is ook mijn idee, ik heb hem 6 maanden geleden besteld en zat er net bij met paar weken verschil het is eigenlijk onmogelijk maargoed we shall see voor degeneEricNL schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:26:
[...]
Ja ik heb geen idee overigens hoor. Ik gun hier iedereen een PS4 (ben zelf ook verzekerd van een day-one bij de Mediamarkt), maar ik begin alleen meer en meer te twijfelen aan de webshop van Bart Smit. Hoe kan het nou zijn dat er in heel Europe een schaarste is aan PS4's. Alle pre-orders zijn voor de komende 2 leveringen al weg, en Bart Smit kan vanuit het niets ineens tientallen PS4's leveren 3 dagen voor de launch...
Zo, het is bijna zover. Weet iemand toevallig of Gamemania vandaag nog een mailtje verstuurd naar de mensen die de PS4 gegarandeerd krijgen, of moeten we gewoon langsgaan om het op de halen?
Verwijderd
Volgens mij heeft Mediamarkt Arnhem ze al enige tijd binnen.bartburg schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:26:
Iemand al een idee of Mediamarkt levering heeft gekregen en hoeveel dat er zijn of daar ook bundels bij zitten die eventueel in de winkel kan worden gekocht?
Iemand die wilt meedoen met de 3 halen 2 betalen aktie van MM? Ik ben maar geïnteresseerd in 2 games.
Je hebt als het goed is een brief gehad daarover, met daarin de mededeling dat je een aanbetaling moest maken voor 14 (?) september. Heb je dit gedaan, dan ben je gegarandeerd!Metalkai schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:27:
Zo, het is bijna zover. Weet iemand toevallig of Gamemania vandaag nog een mailtje verstuurd naar de mensen die de PS4 gegarandeerd krijgen, of moeten we gewoon langsgaan om het op de halen?
Nee, ik ben géén Belg!
Bron: De Telegraaf
"Vrijdag 29 november, de release dag van Sony's nieuwe console, de Playstation 4. Tientallen hoopvolle mensen melden zich 's-ochtends bij de Bart Smit om op "wonderbaarlijke" wijze toch een PS4 te kunnen bemachtigen.
Ze kwamen alleen van een koude kermis thuis toen ze niet één PS4 kregen, maar 4x een Playstation 1".
"Vrijdag 29 november, de release dag van Sony's nieuwe console, de Playstation 4. Tientallen hoopvolle mensen melden zich 's-ochtends bij de Bart Smit om op "wonderbaarlijke" wijze toch een PS4 te kunnen bemachtigen.
Ze kwamen alleen van een koude kermis thuis toen ze niet één PS4 kregen, maar 4x een Playstation 1".
Is best hoor..Appleman schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:28:
Iemand die wilt meedoen met de 3 halen 2 betalen aktie van MM? Ik ben maar geïnteresseerd in 2 games.
voor welke games wil jij betalen?
Dan weet ik welke ik gratis kan nemen
Ja dat klopt. Ik hoef dus geen tweede mail te verwachten als ik het goed begrijp? Ik zal morgen dan gewoon langsgaan om het op te halen.EvEs0r schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:28:
[...]
Je hebt als het goed is een brief gehad daarover, met daarin de mededeling dat je een aanbetaling moest maken voor 14 (?) september. Heb je dit gedaan, dan ben je gegarandeerd!
Als je je aanbetaling hebt gedaan dan kan je gaan. Als het goed is heb je ook een sms. Ik kreeg tweemaal een sms namelijk. Dus haal hem vanav op.Metalkai schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:27:
voor de mensen die hopen op een ps4 en hem net hebben besteld.
colinn~ @Colinfrericks 17u
@bartsmitcom kunnen jullie kijken of er nog een PS4 over is voor vrijdag? Op bartsmit.be is die er nog klopt dat?
Beantwoorden Retweeten Favoriet Meer Openen
Bart Smit @bartsmitcom 17u
@Colinfrericks Voor Belgie is er nog een kleine voorraad gereserveerd. Nederland niet meer.
@bartsmitcom kunnen jullie kijken of er nog een PS4 over is voor vrijdag? Op bartsmit.be is die er nog klopt dat?
@Colinfrericks Voor Belgie is er nog een kleine voorraad gereserveerd. Nederland niet meer.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
de link is zojuist overleden van Bart smit!
Mijn ideal kwam er al niet doorheen:(
Mijn mediamarkt krijgt ze vandaag pas binnen. En ze gaan vandaag alles apart zetten.
Morgen zo vroeg mogelijk er maar naar toe
Morgen zo vroeg mogelijk er maar naar toe
Zover ik weet niet neeMetalkai schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:29:
[...]
Ja dat klopt. Ik hoef dus geen tweede mail te verwachten als ik het goed begrijp? Ik zal morgen dan gewoon langsgaan om het op te halen.
Maar, zoals ik al zei, met die brief en aanbetaling moet je gewoon goed zitten! Veel plezier alvast!
Nee, ik ben géén Belg!
Verwijderd
Ja hoor, absoluut! Als ik Killzone kan krijgenAppleman schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:28:
Helemaal happy
Orders met de console + extra artikel worden later ingepakt, maar wel morgen bezorgd bij Bart Smit
Orders met de console + extra artikel worden later ingepakt, maar wel morgen bezorgd bij Bart Smit
In all seriousness, ik heb wel interesse.Appleman schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:28:
PB je me even om te bespreken hoe je hem oppikt?Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:32:
[...]
Ja hoor, absoluut! Als ik Killzone kan krijgen
Wat betekend dit voor de mensen die hem wel betsteld hem betaald hebben gekregen? Zoals ik?BekSide schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:31:
de link is zojuist overleden van Bart smit!
Is deze actie ook online te vinden?Appleman schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:28:
Hier ook vanochtend t&t ontvangen van BS.
Ik heb er zojuist nog wel een order voor de killzone bundle doorheen kunnen rammen (1e levering).laurens700 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:31:
voor de mensen die hopen op een ps4 en hem net hebben besteld.
Neem aan dat dit niet was gelukt als de voorraad op was... hoop ik...
Verwijderd
Even ter info voor de haters ik heb net 2 stuks verkocht en de winst is groooooot.
Aanbetaling ook ontvangen.
Bedankt voor de gunners
en voor de misgunners ik lach jullie uit. Whuahahaha.
Bedankt voor de gunners
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 10:36 ]
we gaan het zien wat ierdereen morgen krijg misschien krijgen sommige mensen wel een baby matje in plaats van een ps4
Ik wist niet dat de link ook via de zoekfunctie beschikbaar was, dat maakt het wel een ander verhaal. Ik probeer bijna elke post na te lezen, maar binnen een half uur staan hier gewoon minimaal 100 nieuwe berichten.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:02:
[...]
Ach kom man, mensen met preorders en reservaties in 35 verschillende winkels vind je dan geen misbruik? Gasten die 5 toestellen kopen enkel en alleen om ze op marktplaats te kunnen verkopen aan 50% winst vind je ook maar normaal? Hij was trouwens gewoon te vinden op de webshop via de zoekfunctie.
Als er verder geen mensen gedupeerd zijn, maakt het mij natuurlijk ook geen drol uit. Al blijf ik het merkwaardig vinden dat BS blijkbaar een goudmijn aan PS4's heeft weten te bemachtigen maar de grote (gamegerichte) ketens maar een handvol exemplaren per filiaal krijgen en via de webshop al weken/maanden niet leverbaar meer zijn.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Verwijderd
Het is niet zo vriendelijk om reacties uit te lokken. Doe maar niet.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:34:
Even ter info voor de haters ik heb net 2 stuks verkocht via marktplaats en de winst is groooooot.
Bedankt voor de gunnersen voor de misgunners ik lach jullie uit. Whuahahaha.
WAUW gewoon WAUW echt een zielig mannetje ben je prima dat je winst maakt maar om zo eer te ontvangen en geprezen te willen worden slaat gewoon allesVerwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:34:
Even ter info voor de haters ik heb net 2 stuks verkocht via marktplaats en de winst is groooooot.
Voor de mensen die hem vandaag nog hebben besteld. Heb net even een Twitter bericht gestuurd, dus even wachten en dan post ik hem
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:34:
Even ter info voor de haters ik heb net 2 stuks verkocht en de winst is groooooot.
je doet je username eer aan.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:34:
stoer man. Kan iemand dit figuur bannen?Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:34:
De killzonde bundle of kale?laurens700 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:36:
Voor de mensen die hem vandaag nog hebben besteld. Heb net even een Twitter bericht gestuurd, dus even wachten en dan post ik hem
Beste Twiekert,
Uw bestelling met bestelnummer *nummer* wordt vandaag bij PostNL aangeboden voor verzending. Vanaf morgen is met deze barcode(s) en de eigen postcode de status van de bestelling te achterhalen op de website van PostNL. Klik op onderstaande barcode(s) om uw bezorgstatus in te zien:
*barcode*
U ontvangt een barcode per pakket, bij grote zendingen kunt u dus meerdere barcodes ontvangen.
Heeft u een vraag? Dan kunt u mogelijk het antwoord vinden op onze website.
Wij hopen u binnenkort weer als klant te mogen begroeten.
Met vriendelijke groet,
Servicedesk Webshop Intertoys
0180-330770
Uw bestelling met bestelnummer *nummer* wordt vandaag bij PostNL aangeboden voor verzending. Vanaf morgen is met deze barcode(s) en de eigen postcode de status van de bestelling te achterhalen op de website van PostNL. Klik op onderstaande barcode(s) om uw bezorgstatus in te zien:
*barcode*
U ontvangt een barcode per pakket, bij grote zendingen kunt u dus meerdere barcodes ontvangen.
Heeft u een vraag? Dan kunt u mogelijk het antwoord vinden op onze website.
Wij hopen u binnenkort weer als klant te mogen begroeten.
Met vriendelijke groet,
Servicedesk Webshop Intertoys
0180-330770
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:34:
Heb voor beide nagevraagd
Verwijderd
Jullie denken dat de Bart Smit webcare afdeling niet aan het meelezen is? Ze zijn allang op de hoogte van deze issue. Ze hoeven niet eens in te loggen en te zoeken maar krijgen de feed rechtstreeks in hun social media tool.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 10:39 ]
Mag hopen dat 82 niet je geboortejaar is. Zo jaVerwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:34:
Held! Thanks, ben benieuwd! Het bestellen ging net zo makkelijk als gisteren dus hoop dat het lukt! (En dat ie vanavond nog naar PostNL gaat!)
Verwijderd
Op twitter reageren ze amper, heb gisteren 3x een bericht getweetd zonder reactie. Naja maakt toch niet uit ik heb inmiddels al een T&T. Wel ben ik benieuwd of mijn 2e BS bestelling ook gaat plaatsvinden, vanochtend besteld. Zag net op twitter dat iemand met een hoger ordernummer wel gewoon geleverd krijg dus ik denk dat mijn 2e BS bestelling ook wel snor zit.
Je kan zowat beter een chatbox aanmaken. Zo vaak dat hier gepost wordt hahaha....
Ik wacht op m'n T&T van bol.com, kan niet wachten tot morgen!
Ik wacht op m'n T&T van bol.com, kan niet wachten tot morgen!
En dan zegt men dat ik hier aan het trollen ben? Iets met hete olie op het vuur?EricNL schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:24:
Verwijderd
Wut, wanneer loopt die actie ?Appleman schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:28:
Is naar mijn weten slechts bij 1 MM in Amsterdam vanwege een nieuwe opening
Ik reserveer ze gewoon allemaal via marktplaats en kom ze dan nooit ophalen.
Wat verzin je nou weer. Zonder grappen: ik bedenk/stel iets serieus en je denkt gelijk weer aan trollen?Royeboi schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:40:
[...]
En dan zegt men dat ik hier aan het trollen ben? Iets met hete olie op het vuur?
Lees m'n reactie er na; Ik gun jullie allemaal een PS4, maar vaak is het heel simpel: als iets te mooi klinkt om waar te zijn is het vaak niet waar. Ik probeer jullie alleen een beetje te behoeden, dat niet iedereen komt huilen als het daadwerkelijk niet waar blijkt te zijn...
Ben wel geïnteresseerd als jij de 2 games betaald dan neem ik de gratis gameAppleman schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:28:
dan morgen maar een postNL busje overvallen heb ik gratis PS4 haha
Nein, stond net 3 euro te weinig op mijn betaalrekening, overgeboekt, en nu is de killzone bundel niet meer te bestellen
Iemand nog een link naar de 500 euro bundel?
In welke MM is deze aktie? of in alle mm?Appleman schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:28:
Verwijderd
Dat dacht men ook over Intertoys,maar ik heb morgen lekker mijn Ps4 in huisEricNL schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:42:
[...]
Wat verzin je nou weer. Zonder grappen: ik bedenk/stel iets serieus en je denkt gelijk weer aan trollen?
Lees m'n reactie er na; Ik gun jullie allemaal een PS4, maar vaak is het heel simpel: als iets te mooi klinkt om waar te zijn is het vaak niet waar. Ik probeer jullie alleen een beetje te behoeden, dat niet iedereen komt huilen als het daadwerkelijk niet waar blijkt te zijn...
Verwijderd
Ik snap je terughoudendheid, maar ik heb gisteren besteld en heb inmiddels al een verzendmail met T&T code EN een tijdstip van aflevering. Ze zullen de dozen niet gevuld hebben met bakstenen lijkt mijEricNL schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:42:
[...]
Wat verzin je nou weer. Zonder grappen: ik bedenk/stel iets serieus en je denkt gelijk weer aan trollen?
Heb net een Killzone bundel PS4 besteld bij BS, de Kale PS4 link werkte wel tot dat ik ging afrekenen, ik kon niet meer betalen kreeg steeds een fout melding. Dit geeft aan dat er geen kale PS4's meer zijn!
Killzone bundel kon ik wel gewoon betalen, dat geeft aan dat deze wel op voorraad is (was)!
Killzone bundel kon ik wel gewoon betalen, dat geeft aan dat deze wel op voorraad is (was)!
Als je dan maar niet precies mijne uit het busje pakt hahaha.Gamer1988 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:43:
dan morgen maar een postNL busje overvallen heb ik gratis PS4 haha
Hilarisch, op de Bol.com ps4 pagina stonden vragen van meer mensen die in Juni besteld hebben en geen email hebben ontvangen. Deze vragen zijn nu door Bol verwijderd. Alleen de reacties van mensen die na Juli besteld hebben en geen email hebben ontvangen staan er nog.
Smells fishy.
Smells fishy.
I hope so!Jay47 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:44:
Heb net een Killzone bundel PS4 besteld bij BS, de Kale PS4 link werkte wel tot dat ik ging afrekenen, ik kon niet meer betalen kreeg steeds een fout melding. Dit geeft aan dat er geen kale PS4's meer zijn!
Ja het is heel simpel jongens. Zoals ik al zeg: Ik gun jullie allemaal een PS4. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Dus bij deze: Gefeliciteerd aan iedereen die hem vrijdag alsnog heeft (ik heb er zelf ook 1, bij de Mediamarkt)
En ik heb 0,0 bedoelingen om te trollen, dus excuses als het zo over kwam...
Dus bij deze: Gefeliciteerd aan iedereen die hem vrijdag alsnog heeft (ik heb er zelf ook 1, bij de Mediamarkt)
maar moet zeggen dat het wel erg krom is. BS die krijgt nog een stuk of 100/1000 extra ps4's en andere ketens als mediamarkt, bol en wehkamp krijgen niets extra
Volgens mij als je toen gelijk betaald had krijg je het morgen, mensen die acceptgiro kozen niet denk ik.EddoH schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:44:
Hilarisch, op de Bol.com ps4 pagina stonden vragen van meer mensen die in Juni besteld hebben en geen email hebben ontvangen. Deze vragen zijn nu door Bol verwijderd. Alleen de reacties van mensen die na Juli besteld hebben en geen email hebben ontvangen staan er nog.
Smells fishy.
Deze optie is toen ook verwijderd.
...kon de druk niet weerstaan. maar afwachten morgen
Verwijderd
Alleen de mensen die nu geen PS4 hebben weten te bemachtigen die beginnen te schelden.
Ik gun iedereen het beste. Als je een ps4 met winst hebt kunnen verkopen gefeliciteerd daarmee.
Ik ben geen misgunner. Het zijn crisistijden en proberen allemaal te overleven.
En als je een PS4 hebt harstikke mooi ik heb nog geduld vind het helemaal niet erg om er geen een te hebben op de dag van de release. Ik speel PES 14 wat niet mogelijk is op PS4
Ik ga er nu wel eentje halen maar die kost mij nu door deze actie van mij minder.
Waarom meteen ipban etc...ik ben nergens begonnen met te misgunnen etc...het begon met een grap dan moet je ook tegen je verlies kunnen. Er zijn zat mensen die zeiden hoop dat je ze niet kan verkopen en nu zijn ze verkocht 1-0
Ik gun iedereen het beste. Als je een ps4 met winst hebt kunnen verkopen gefeliciteerd daarmee.
Ik ben geen misgunner. Het zijn crisistijden en proberen allemaal te overleven.
En als je een PS4 hebt harstikke mooi ik heb nog geduld vind het helemaal niet erg om er geen een te hebben op de dag van de release. Ik speel PES 14 wat niet mogelijk is op PS4
Ik ga er nu wel eentje halen maar die kost mij nu door deze actie van mij minder.
Waarom meteen ipban etc...ik ben nergens begonnen met te misgunnen etc...het begon met een grap dan moet je ook tegen je verlies kunnen. Er zijn zat mensen die zeiden hoop dat je ze niet kan verkopen en nu zijn ze verkocht 1-0
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 10:47 ]
Het feit dat dit al drie keer eerder aan bod is geweest, maar er toch weer een reactie verschijnt met "Maar wat als..." Schaar ik daar wel onder. Je kunt speculeren, maar daar is dit topic toch niet voor bedoeld? Je bent erg suggestief dat ze een fout zouden kunnen maken, terwijl er nu al dertig keer Posts zijn gemaakt van mensen die contact hebben gehad met de klantenservice van Bart Smit.EricNL schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:42:
[...]
Dus bij deze had ik niet het gevoel dat je aan het trollen wasEricNL schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:45:
Ja het is heel simpel jongens. Zoals ik al zeg: Ik gun jullie allemaal een PS4. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
alle links zijn buitengebruik zie ik? klopt dat?
Is het niet gewoon zo dat Bart Smit de pre-orders vrij geeft die nog niet betaald zijn of iets in die richting?laurens700 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:45:
maar moet zeggen dat het wel erg krom is. BS die krijgt nog een stuk of 100/1000 extra ps4's en andere ketens als mediamarkt, bol en wehkamp krijgen niets extra
Ik hoop het, want dat klinkt geloofwaardig:p.
Grappig, want ze hebben meermaals bevestigd dat manier van betalen niet uitmaakte. Ach jaJay47 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:46:
[...]
Volgens mij als je toen gelijk betaald had krijg je het morgen, mensen die acceptgiro kozen niet denk ik.
Deze optie is toen ook verwijderd.
Klopt links werken niet meer!BekSide schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:47:
alle links zijn buitengebruik zie ik? klopt dat?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot