Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-11 22:05
shoombak schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:22:
Hebben de mensen die bij BS besteld hebben en een T&T code hebben ontvangen trouwens de standaard of de killzone bundel gekozen?
Megabundel hier :)

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Robkazoe schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:48:
Ik heb nu op mijn sony.nl order pagina ook een knop staan. Naast "Uw bestelling wordt verzonden.
" staat nu een grijze knop met "Deze bestelling volgen". Als ik deze open kom ik op een Kiala pagina uit maar kan hij nog niets vinden. Ik gok dat het pakketje nog aangeboden moet worden. In de link naar de Kiala pagina staat wel een winkel-ID en een order-ID.
Hier hetzelfde en het stomme is, het Kiala afhaalpunt wat ik heb gekozen tijdens bestelling bestaat intussen niet meer 8)7

Benieuwd of dat ding dan retour Sony gaat of naar een Kiala punt in de buurt gaat.

• ozzy070
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-11 22:25
Blij verrast toen ik zojuist op bartsmit.nl keek: :D

Ordernummer: 109XXXXX
Datum: 27-11-2013
Status: Uw bestelling wordt ingepakt
Betaalmethode: iDEAL
Pakketcode(s):
3SXXXXXXXXXXXXXX Traceer uw pakket

Product Prijs
in Euro's Aantal Totaal
in Euro's
PS4 500GB 1e Levering 399,99 1 399,99
Kassakorting: 1,99 -/-
Verzendkosten: 1,99
Totaal: € 399,99

Verwijderd

Royeboi schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:31:
[...]

Ben ik overigens met je eens, de reactie van BS zorgt ervoor dat dit soort dingen zich in de hand werkt. Ze laten hun ware aard wel zien - fuck de vroege vogels, verkopen als een malle totdat alles weg is, ten koste wat het kost. Op Twitter lieten ze idd weten dat het ze zelf weinig kan schelen. Maar ik leer hier in ieder geval uit dat vroeg pre-orderen, zeker bij BS, van weinig waarde is. Je kunt beter gewoon in de laatste week pas mee lopen met de hype om er toch één te scoren.
Eens. Ik had eigenlijk al geaccepteerd dat ik 'm niet zou hebben op release-dag. Maar Bart Smit mag ik dankbaar zijn. Is uiteraard van Bart Smit niet erg netjes naar de ECHTE pre-orders. Dat is erg vervelend en als ik in die positie zou zitten, zou ik dat ook niet zomaar accepteren.

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:23
Royeboi schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:27:
[...]

Nu gaan we allemaal doen alsof onze neus bloed haha. Het is wel duidelijk dat er een persoonlijke link doorgestuurd is, waaronder in de email van Bart Smit zelf stond dat deze strikt persoonlijk is en alleen geldig is in combinatie met het email adres waarop de pre-order reservering gedaan is. Het maakt mij niet uit hoor, ik krijg mijn levering toch wel. Maar als ik nu degene was die eind juni had besteld en nu niks in huis krijg omdat er mensen opzettelijk misbruik weten te maken van het ordersysteem... tsja dan kan ik het me ten zeerste voorstellen dat diegene teleurgesteld is.

[...]

Dat begrijp ik, en BS zal het zelf waarschijnlijk ook niet erg vinden want blijkbaar kunnen ze aan de vraag voldoen en verkopen ze nu extra veel. Maar echt netjes is het niet natuurlijk, want er stond duidelijk bij dat de link persoonlijk was. Maar dat hoef ik je niet uit te leggen want dat weet je zelf ook maar al te goed. :)
Als de link daadwerkelijk persoonlijk was geweest dan had hij maar 1 keer gewerkt.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:45

kaanmijo

Picobello B.V.

Gisteravond ook dat mailtje ontvangen dat het 'vanwege onvoorziene omstandigheden is het niet mogelijk om uw bestelling vandaag al uit ons magazijn te versturen. '

Nu staat de status van mijn bestelling ook nog steeds op 'klaar voor verwerken'. Krijg ik hem dan nog steeds morgen? Via de telefoon neemt de klantenservice niet op, en op email reageren ze niet :|
Morgen tussen 9-11 ;) :*) :9~ _/-\o_ O+ :)

[ Voor 37% gewijzigd door dutchgio op 28-11-2013 09:34 ]

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:49
Net even de Wehkamp een mailtje gedaan om als zo groot bedrijf is duidelijk te zijn richting klant omtrent de levertijd, aangezien die nu blijft hangen op 2-3 werkdagen. Want dit lijkt nergens naar.

(18 juni besteld)

• Ithariuz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-11 12:53
wimstradamus schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:26:
[...]

Lekker makkelijk van je, afschuiven op BS, JIJ bent de gene die deze link heeft verspreid.
Er zijn meer mensen die de link hebben gedeeld (dank hiervoor!). En de fout ligt inderdaad bij BS, want als de links daadwerkelijk uniek waren geweest, dan zouden al die bestellingen een foutmelding hadden moeten geven.

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11 09:46
Mensen, hou eens op met het trollen van een mede-tweaker die een linkje heeft verspreid. Dat je boos wordt omdat je je speelgoed nu een paar dagen later krijgt is een beetje sneu. Wat zal de Sint daar niet van denken.

Anyhow: Uit zeer betrouwbare bron heb ik begrepen dat Sony instructies aan Bart Smit heeft gegeven om alle defecte PS4's uit de VS naar NL te halen. Vervolgens moesten ze een "Valse link" verspreiden op GoT waarbij de gluiperds die gebruik maken van deze link, een defecte PS4 krijgen. :9

Oh ja, en mensen die de KZ bundel hebben besteld krijgen een PS3 met de PS4 versie van Killzone. >:)

404 error: File not found | PSN: The_Bash

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:43
Hier ook een T&T van Intertoys. Ge-wel-dig. Wehkamp heb ik 13 fucking juni besteld en letterlijk nog niks van gehoord. Intertoys eergisteren en nu gelijk een T&T. Zie gelijk al bij wie ik vaker me pre-orders ga bestellen. Wehkamp mag Wegkamp van mij.

• maswa1414
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-11 14:45
MrHarry schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:31:
ik klik op die link maar zie echt niet waar ik verder kan bestellen (heb al koffie gehad dus daar ligt het niet aan denk ik :) ).
rechtsonder het totaalbedrag (399,99) op volgende klikken :)

• HertogJack
  • Laatst online: 30-11 23:12
baronruud schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:34:
Net even de Wehkamp een mailtje gedaan om als zo groot bedrijf is duidelijk te zijn richting klant omtrent de levertijd, aangezien die nu blijft hangen op 2-3 werkdagen. Want dit lijkt nergens naar.

(18 juni besteld)
Zou een tweet sturen, daar reageren ze snel op!

psn: HertogJack

• Khayma
HertogJack schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:37:
[...]

Zou een tweet sturen, daar reageren ze snel op!
jasper brathwaite ‏@Jasperoo7 9u
@wehkamp Beste Wehkamp, kunt u zien of ik mijn Ps4 vrijdag ontvang?
order nr: 867-03-303
Beantwoorden Retweeten Favoriet Meer Openen
wehkamp.nl ‏@wehkamp 11m
@Jasperoo7 Deze wordt naar alle waarschijnlijkheid morgen geleverd. Hou in ieder geval je account in de gaten. ^AK

• Blazerock
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-06 22:20
kazuka schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:32:
[...]

Hier hetzelfde en het stomme is, het Kiala afhaalpunt wat ik heb gekozen tijdens bestelling bestaat intussen niet meer 8)7

Benieuwd of dat ding dan retour Sony gaat of naar een Kiala punt in de buurt gaat.
Waar zien jullie een knop?
Wegens dat bij mij wel op verzonden staat maar nog geen track & trace

• laurens700
  • Laatst online: 04-08-2024
Bij mij ligt mn ps4 tussen half 10 en half 12 in de BS winkel. Lekker vroeg dus :D

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
wimstradamus schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:26:
[...]

Lekker makkelijk van je, afschuiven op BS, JIJ bent de gene die deze link heeft verspreid.
Lekker makkelijk om af te geven op een mede Tweaker die helemaal NIETS fout heeft gedaan. Laat me raden: jij hebt geen PS4 op launch-day?

G4mert kan er helemaal niets aan doen. sterker nog: hij heeft andere geholpen.
Punt 2: Niemand kan er iets aan doen dat Bart Smit nu op het laatst ineens met PS4's aan komt zetten. Dat Bol.com en Wehkamp het af laten weten is toch niet de schuld van Bart Smit?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Verwijderd

Link deed het nog steeds, heb er toch maar nog 1 besteld en betaald en nu afhalen ipv bezorgen. Ik denk dat ik deze even op marktplaats ga zetten dan :P. Mensen even een vraagje, ik heb mijn bol.com preorder besteld met een extra stick en battlefield 4, totaal 523 euro, ik had nog een waardebon van 53 euro die ik daarop had gebruikt dus kwam het totaal op 480. Als ik het annuleer, krijg ik dan mijn waardebon terug?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:39:
Link deed het nog steeds, heb er toch maar nog 1 besteld en betaald en nu afhalen ipv bezorgen. Ik denk dat ik deze even op marktplaats ga zetten dan :P. Mensen even een vraagje, ik heb mijn bol.com preorder besteld met een extra stick en battlefield 4, totaal 523 euro, ik had nog een waardebon van 53 euro die ik daarop had gebruikt dus kwam het totaal op 480. Als ik het annuleer, krijg ik dan mijn waardebon terug?
Ik krijg dat er geen 1 meer voorradig is als ik erop klik haha.

• Khayma
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:39:
Ja, je waardebon krijg je dan op je account terug.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:40:
[...]

Ik krijg dat er geen 1 meer voorradig is als ik erop klik haha.
Ja ik kon er ook maar 1 bestellen, heb gelijk doorgeklikt en besteld en betaald. Mijn andere BS bestelling heeft inmiddels al een T&T en staat op wordt ingepakt. Nu hopen dat ik die andere ook op vrijdag kan ophalen, maak ik of even mijn neef blij of ik zet um op marktplaats :P

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Blazerock schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:38:
[...]

Waar zien jullie een knop?
Wegens dat bij mij wel op verzonden staat maar nog geen track & trace
Zal in de loop van de dag wel verschijnen, moeten ze natuurlijk per order invoeren aangezien elke T&T code uniek is. Bij mij staat ook nog geen knop.

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-11 16:10
Mijne wordt geleverd rond 14:00 / 16:00, zonet maar even vrije middag ingepland voor morgen!
Misschien maandag ook maar vrij nemen, dan kan ik nog een suprise maken ... * kuch**

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Verwijderd

Appleman schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:40:
[...]

Ja, je waardebon krijg je dan op je account terug.
Danku zeer, dan ga ik mijn bol.com pre order annuleren en gelijk met die waardebon een game bestellen die wel leverbaar is. Mensen 1 tip: pre order nooit meer bij bol.com, ze komen hun afspraken niet na!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:08
Zijn er Tweakers die bij Bart Smit hebben besteld en nu niks krijgen? Want ik krijg nu de indruk dat mensen zich door die link druk maken om niks. Mocht het om rerveringen gaan waar niks mee gedaan werd, dan is er ook niks aan de hand, lijkt mij.

Serieus gisteren allemaal mensen hier die bestellen kansloos vonden en nu moraalridders :p Als Bart Smit inderdaad niet had geleverd, dan was het een kutbedrijf. Nu is het ook een slecht bedrijf...

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-11 16:10
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:43:
[...]

Danku zeer, dan ga ik mijn bol.com pre order annuleren en gelijk met die waardebon een game bestellen die wel leverbaar is. Mensen 1 tip: pre order nooit meer bij bol.com, ze komen hun afspraken niet na!
Bij elke launchdatum is dit zo... iig voor mij niks nieuws.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

• Khayma
En Wehkamp past in dat zelfde rijtje. Wehkamp zal ongetwijfeld wel leveren voor morgen maar de communicatie is gewoon ronduit bagger.

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:25
tussen 3 en 5... lekker lang wachten:D

• LigeTRy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:29
Pop Pop Pop Pop.

Popcorn is klaar en ik zie nog een plekje op de 1e rij..

maar even serieus. Misbruik, gaan jullie nu ruzie maken omdat iemand de ps4 eerder heeft dan jij zelf? Come on Boys. eventjes volwassen hoor.

• MiTM
  • Laatst online: 26-11 14:00
Morgen tussen 9.00 en 11.30. Mooie tijd :)

• LuPo
Nostordici schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:44:
Zijn er Tweakers die bij Bart Smit hebben besteld en nu niks krijgen? Want ik krijg nu de indruk dat mensen zich door die link druk maken om niks. Mocht het om rerveringen gaan waar niks mee gedaan werd, dan is er ook niks aan de hand, lijkt mij.

Serieus gisteren allemaal mensen hier die bestellen kansloos vonden en nu moraalridders :p Als Bart Smit inderdaad niet had geleverd, dan was het een kutbedrijf. Nu is het ook een slecht bedrijf...
Dat was ook mijn gedachte inderdaad. Ik heb nog niemand gehoord die nu buiten de boot valt bij BS. Voor mijn gevoel zijn er heel veel mensen die zich wel hebben ingeschreven op de reserveringslijst maar de console niet hebben besteld. Dus die plekken zijn nu gewoon overgenomen door mensen uit dit topic. Niets mis mee wat mij betreft.

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Dit stond in het mailtje. Dus BS deed geloven dat alleen ik er eenmalig gebruik van kon maken dmv mijn emailadres.
Dus wie zijn fout is het nou ?

'....en werken alleen in combinatie met het e-mailadres waarmee de reservering is geplaatst!'

Verwijderd

Yes en ook BS stuurt verzendmail! Dat is al 1 PS4 binnen, nu wachten op die andere die ik zojuist weer besteld heb via de link :P

Geachte heer/mevrouw zmilan89

Uw bestelling met ordernummer 109XXXX is overgedragen aan PostNL
Pakketservice.
Het pakket wordt zo spoedig mogelijk, over het algemeen de volgende
werkdag, op onderstaand afleveradres bezorgd.

X

Indien uw pakket niet door de brievenbus past of een hoge waarde
vertegenwoordigt, wordt het als pakketpost verzonden. In dit geval kunt u
via onderstaande link de status van de verzending van uw pakket via PostNL
Pakketservice track&trace volgen. Pakketten worden over het algemeen later
op de dag bezorgd dan de brievenbuspost.

De barcode(s) van uw zending is/zijn:

XXX

Indien bovenstaande link niet klikbaar is, dient u de gehele link te
knippen en vervolgens in de adresbalk van uw webbrowser te plakken.

Games met een releasedatum worden op de dag van release geleverd.

Wij wensen u veel plezier met uw aankoop,

De shopmanager

• LuPo
G4mert schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:47:
Dit stond in het mailtje. Dus BS deed geloven dat alleen ik er eenmalig gebruik van kon maken dmv mijn emailadres.
Dus wie zijn fout is het nou ?

'....en werken alleen in combinatie met het e-mailadres waarmee de reservering is geplaatst!'
Maak je niet druk joh. Er zijn altijd mensen die niet hebben besteld en nu de moraalridder uit gaan hangen. Maar als ze wel hadden kunnen bestellen had je ze niet gehoord. That's life..

• bangsat
  • Laatst online: 09-10 23:33
Lol. PS4 release brengt meer teweeg dan je lief is.

• mannetje19
  • Laatst online: 09:26
Raar dat bij de 1 die link niet werkt en bij de ander nu wel.....

• Nostordici
Ordernummer: 1xxxxxxx1
Status: Uw bestelling is verzonden
Betaalmethode: Mastercard
Pakketcode(s):
3SMIT1xxxxxx4 Traceer uw pakket

Bart Smit heeft het nu verzonden, ik krijg er zelfs cadeaupapier bij haha :)

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-11 17:04
LuPo schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:33:
[...]

Als de link daadwerkelijk persoonlijk was geweest dan had hij maar 1 keer gewerkt.
[/b]
The_Bash schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:35:
Mensen, hou eens op met het trollen van een mede-tweaker die een linkje heeft verspreid. Dat je boos wordt omdat je je speelgoed nu een paar dagen later krijgt is een beetje sneu. Wat zal de Sint daar niet van denken.

Anyhow: Uit zeer betrouwbare bron heb ik begrepen dat Sony instructies aan Bart Smit heeft gegeven om alle defecte PS4's uit de VS naar NL te halen. Vervolgens moesten ze een "Valse link" verspreiden op GoT waarbij de gluiperds die gebruik maken van deze link, een defecte PS4 krijgen. :9

Oh ja, en mensen die de KZ bundel hebben besteld krijgen een PS3 met de PS4 versie van Killzone. >:)
Ah, dus omdat BS een fout maakt (Waarschijnlijk zitten er een paar onderbetaalde ICT stumpers achter een PC die de persoonlijke links verzorgden), geeft dat het recht misbruik te maken van wat BS zelf noemt ''strikt persoonlijk''.

Je bent dus blijkbaar ook van het kaliber: ''de deur stond toch open, dus ik laat mezelf even binnen?'' als iemand vergeet z'n voordeur dicht te doen? ;)

Ik doe er verder nogmaals niet moeilijk over, maar laten we nu niet verspreiders van links opeens helden gaan noemen omdat jij er toevallig een stuk speelgoed eerder mee in huis hebt. Je kunt het voor jezelf natuurlijk goed proberen te praten, als je dat helpt van je schuldgevoel af te komen natuurlijk.

''Deze links zijn strikt persoonlijk en werken alleen in combinatie met het e-mailadres waarmee de reservering is geplaatst!''

Er is een verschil tussen technisch persoonlijk (link zou maar 1 keer werken), en dat de link gewoon persoonlijk is en dus alleen mág gebruikt worden door de persoon die het heeft aangevraagd. Maargoed, laten we het hierbij maar houden en genieten van het feit dat door BS heel wat te late vogels nu toch aan een console kunnen komen :).

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• me1mark
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:53

me1mark

Shoo-rah!

mannetje19 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:49:
Ze kijken in het boek van sinterklaas wie er lief geweest is. ;)

SUZ-SWM40 VA2 + ERST20D-VM2D

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 10:47
mannetje19 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:49:
En zo kom ik door veel te F5-en toch nog aan een PS4 :*)

• tristan93
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-11-2020
Mooi, Intertoys verzendbevestiging ook binnen! Toch een opluchting, want ja je weet het nooit daar.. :P

• shoombak
  • Niet online
YES! toch nog

Ordernummer: 109277XX
Status: Uw bestelling wordt ingepakt
Product
PS4 500GB + Killzone Shadow Fall 1e Levering

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Royeboi schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:51:
[...]

[/b]
[...]

Ah, dus omdat BS een fout maakt (Waarschijnlijk zitten er een paar onderbetaalde ICT stumpers achter een PC die de persoonlijke links verzorgden), geeft dat het recht misbruik te maken van wat BS zelf noemt ''strikt persoonlijk''.

Je bent dus blijkbaar ook van het kaliber: ''de deur stond toch open, dus ik laat mezelf even binnen?'' als iemand vergeet z'n voordeur dicht te doen? ;)

Ik doe er verder nogmaals niet moeilijk over, maar laten we nu niet verspreiders van links opeens helden gaan noemen omdat jij er toevallig een stuk speelgoed eerder mee in huis hebt. Je kunt het voor jezelf natuurlijk goed proberen te praten, als je dat helpt van je schuldgevoel af te komen natuurlijk.

''Deze links zijn strikt persoonlijk en werken alleen in combinatie met het e-mailadres waarmee de reservering is geplaatst!''

Er is een verschil tussen technisch persoonlijk (link zou maar 1 keer werken), en dat de link gewoon persoonlijk is en dus alleen mág gebruikt worden door de persoon die het heeft aangevraagd. Maargoed, laten we het hierbij maar houden en genieten van het feit dat door BS heel wat te late vogels nu toch aan een console kunnen komen :).
ik begrijp je frustratie maar er stond niet bij dat ik hem niet mag delen. De nadruk lag er op dat hij alleen voor mij zou werken. En... ik vroeg er toch geen geld voor ofzo dus zelf ben ik er niet beter van geworden. Maar idd laten we het hier bij houden :P

• androidlover
  • Laatst online: 19-11 14:27
hier ook door f5en een ps4 besteld! haha BS doet zn naam wel eer aan ;)

[ Voor 4% gewijzigd door androidlover op 28-11-2013 09:54 ]

• Nostordici
[...]

[/b]
[...]

Nogmaals wie is er gedupeerd? Bewijs het maar eens! Vervelend als je mensen zo terecht wijst! Don't blame the messenger!!! En voor mij is die wel een held, denk dat veel Tweakers hier hem best dankbaar zijn.

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:05
ksborg schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:52:
[...]

En zo kom ik door veel te F5-en toch nog aan een PS4 :*)
Ik zie hem nu ook staan, terwijl er eerst geen PS4's meer leverbaar waren.
Ik wacht gewoon mijn MyCom pre-order af. Die wordt volgens de website op 23 december geleverd.

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-11 21:27
Alle 3 de Intertoys bestellingen zijn verzonden :) Erg netjes!

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Verwijderd

Nog steeds bij bol.com de status van wordt verwerkt en verzending op verschijningsdatum. Helaas ook geen mail ontvangen. Als we de ps4 niet op release krijgen kan dat toch ook gemaild worden….

Verwijderd

Gisteren besteld bij Wehkamp, schijn hem gewoon morgen te krijgen. :D

• Sefaex
  • Laatst online: 22-11 14:46
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:55:
Nog steeds bij bol.com de status van wordt verwerkt en verzending op verschijningsdatum. Helaas ook geen mail ontvangen. Als we de ps4 niet op release krijgen kan dat toch ook gemaild worden….
Bij mij staat er ook nog "wordt verwerkt".

Heb wel die mail ontvangen.

Vrij vreemd dat ik nu nog kan annuleren.

Ze moeten toch al bezig zijn met inpakken ?

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-11 16:34
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:56:
Huh?

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024
Hoe weet je dat

Verwijderd

Waar eindigt je bestel nummer op?

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
onbegrijpelijk hoe sommige mensen overal ps4's vandaan toveren en de mensen die netjes op tijd besteld hebben moeten wachten.

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 22:06
Net nog 1 kunnen bestellen via de opgegeven link en betaald.
Ben benieuwd!

Ik heb hier nog een preorder liggen van de intertoys. Maar bij die heb ik geen firt launchday

[ Voor 39% gewijzigd door King Dingeling op 28-11-2013 09:59 ]

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

• HertogJack
  • Laatst online: 30-11 23:12
Dat lijkt me stug

psn: HertogJack

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:57:
[...]

Waar eindigt je bestel nummer op?
304. Wat dus 2e lichting zou moeten zijn. Heb ze een mail gestuurd en ze hadden aardig wat annuleringen.

Status is onveranderd, staat nog steeds op 2-3 werkdagen. In de loop van de dag gingen ze updaten dus hou het in de gaten. :)

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 10:47
steffex schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:57:
onbegrijpelijk hoe sommige mensen overal ps4's vandaan toveren en de mensen die netjes op tijd besteld hebben moeten wachten.
Vind ik ook. Echt ontzettend niet loyaal naar de klanten toe van Bart Smit. Belachelijke gang van zaken. Ondanks dat ik er zelf ook misbruik van heb gemaakt nu (omdat m'n andere pre-order in het water viel).

• Sefaex
  • Laatst online: 22-11 14:46
Leverstatus van Wehkamp zegt weinig.

Dat is standaard !

[ Voor 76% gewijzigd door Sefaex op 28-11-2013 09:59 ]

• shoombak
  • Niet online
steffex schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:57:
ik vind het prachtig :D

• bangsat
  • Laatst online: 09-10 23:33
[...]

[/b]
[...]

Is heel wat anders dan naar binnen gaan met een deur open. Er is nu niks gestolen of een ander misdrijf begaan. Dat het niet netjes is oké. Dat het vervelend is als mensen die wel hebben gepreorderd nu hun kans mis lopen is ook zeer vervelend, maar daar heb ik nog niks over gehoord. Laten we het leuk houden.

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11 12:13
androidlover schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:54:
hier ook door f5en een ps4 besteld! haha BS doet zn naam wel eer aan ;)
Thx >:) Na dit bericht nog maar naar de link gegaan en waar die de vorige 2 keer niet werkte, was er nu weer een exemplaar beschikbaar. F5én werkt dus.

Wilde altijd al iets over computers weten

Verwijderd

Sefaex schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:56:
[...]

Bij mij staat er ook nog "wordt verwerkt".

Heb wel die mail ontvangen.

Vrij vreemd dat ik nu nog kan annuleren.

Ze moeten toch al bezig zijn met inpakken ?
Raar en onduidelijk allemaal. Wat ik vaak bij bol.com meemaak is dat ze alles laat in de avond pas doen…
Wordt tijd om het ergens anders te gaan bestellen dan maar.

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 22:06
SirDarkAngel schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:59:
[...]

Thx >:) Na dit bericht nog maar naar de link gegaan en waar die de vorige 2 keer niet werkte, was er nu weer een exemplaar beschikbaar. F5én werkt dus.
Heb ik ook gedaan. Misschien krijgen ze er weer een hutsie bij

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-11 22:05
Ik voel weer een slotje opkomen gezien alle spam..

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-11 16:34
Post de link nog eens! Topic wordt erg lang.....

• mannetje19
  • Laatst online: 09:26
Als er opeens +-50 personen bijkomen bij de 1e levering door die links, waar moet de BS opeens die PS4's vandaan halen?? Zal mooi zijn als et werkt!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-10 20:18
Bedankt Dixons, malloten met je "we hebben minder gekregen dan verwacht". Nou heb ik alsnog van de BS link gebruik moeten maken.

• Teunke7
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-12-2024
keanu_ schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:00:
Welke spam? Het gaat toch over de levering, zie topic titel :O

Verwijderd

Het gaat dus gewoon gebeuren ook :

Ordernummer: 10932***
Status: Uw bestelling is verzonden
Pakketcode(s):
3SYNHB1*******1 Traceer uw pakket

:-)

• Martinioz
  • Laatst online: 30-11 17:47
mannetje19 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:00:
Als er opeens +-50 personen bijkomen bij de 1e levering door die links, waar moet de BS opeens die PS4's vandaan halen?? Zal mooi zijn als et werkt!
Het is mij ook een groot raadsel. 3d printer?

Verwijderd

[...]

[/b]
[...]

Ach kom man, mensen met preorders en reservaties in 35 verschillende winkels vind je dan geen misbruik? Gasten die 5 toestellen kopen enkel en alleen om ze op marktplaats te kunnen verkopen aan 50% winst vind je ook maar normaal? Hij was trouwens gewoon te vinden op de webshop via de zoekfunctie.

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11 12:13
keanu_ schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:00:
Is toch ook wel een topic ervoor. Is over 2 dagen weer over. Ik verwacht dat de modjes dit wel ok vinden. Zo niet horen we het wel.
mannetje19 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:00:
De linkt werkt niet constant, maar af en toe lijkt er opeens een exemplaar beschikbaar te komen.

Wilde altijd al iets over computers weten

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:47

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Kan me niet voorstellen dat BS zoveel voorraad heeft.

Volgens mij is hun voorraad veel te snel op door al die spook bestellingen, en dan zijn ze toe aan de mensen die netjes optijd gereserveerd hebben en dan krijgen die niets :X

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:14
Zon leverings topic is op zich wel handig, alleen loopt het de spuigaten uit met het volgende:

1. mailtjes van verzendbevestigingen en statuswijzigingen, en dan ook 5 keer hetzelfde mailtje voorbij zien komen :X
2. geklaag over hoe oneerlijk alles wel niet is
3. hoeveelheid dubbelposts

• shoombak
  • Niet online
Chaoss schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:03:

Volgens mij is hun voorraad veel te snel op door al die spook bestellingen, en dan zijn ze toe aan de mensen die netjes optijd gereserveerd hebben en dan krijgen die niets :X
de mensen die gereserveerd hadden hebben een aantal dagen de tijd gehad om hun reservering om te zetten in een bestelling. Zo'n reservering zonder aanbetaling heeft BS ook niets aan natuurlijk.

• wido91
  • Laatst online: 08:37
Sovereign schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:01:
Bedankt Dixons, malloten met je "we hebben minder gekregen dan verwacht". Nou heb ik alsnog van de BS link gebruik moeten maken.
Fijn, daar gaan hun pre-orders........ Ach, dan maar een weekje later :)

• boratnl
  • Laatst online: 05-11 10:35
Chaoss schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:03:

Maar dan zouden ze dus eerst de bestellingen van klanten met de link verwerken en daarna pas de pre-orders? Dat lijkt mij heel vreemd hoor.

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
[...]

[/b]
[...]

Blij dat er iemand is dit wel snapt wat strik persoonlijk betekend, maar laten we er idd maar mee ophouden de ps4 hype is sommige naar hun hoofd gestegen.

p.s. ik heb idd waarschijnlijk geen PS4 op vrijdag heb er 1 (dus geen 4) gepreorderd en merk wel wanneer de postbode aanbeld. geduld heet zo iets ;)

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:32
Ben nu wel beetje aan het twijfelen,kan al 500 euro krijgen op mp voor ps4 day one,toch 100 euro extra en wachten op mega bundel. Bartsmit is wel erg snel top service.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-11 11:07

RMX

Zojuist de Killzone PS4 bundel besteld!

• Martinioz
  • Laatst online: 30-11 17:47
Zijn er al mensen die een T&T-code hebben ontvangen van Sony.nl? Gisteren dacht ik te lezen dat iemand er al eentje had, maar kan dat onmogelijk vinden. Aan de andere reacties te zien lijkt het erop dat de status bij de meeste mensen gisteren veranderd is naar 'wordt verzonden', maar er verder nog geen mail is geweest vsn PostNL oid.

Verwijderd

Ladies & gentlemen, we've got em!!! Officieel een tijdstip gekregen van post.nl, tussen half 1 en half 3 morgen. Gistermiddag BS truuk toegpast en dan lekker alsnog vrijdag krijgen, de verbitterde onder ons kunnen me wat. G4mert mijn dank is groot!

• tristan93
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-11-2020
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:11:
Ladies & gentlemen, we've got em!!! Officieel een tijdstip gekregen van post.nl, tussen half 1 en half 3 morgen. Gistermiddag BS truuk toegpast en dan lekker alsnog vrijdag krijgen, de verbitterde onder ons kunnen me wat. G4mert mijn dank is groot!
Haha _O- Geheel wederzijds.

• blackfalck
  • Laatst online: 10-09 10:09
Net de BS truuk toegepast, ik ben erg benieuwd!

• LuPo
RMX schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:11:
Zojuist de Killzone PS4 bundel besteld!
Via de link krijg je nu inderdaad een Killzone PS4 bundel in je winkelmandje.

Ik heb het idee dat Bart Smit de pre-orders nu in de losse verkoop heeft gezet. Mensen die nu hun reservering nog niet hebben betaald zijn imho ook een beetje laat.

• Amaze86
  • Laatst online: 14:32
Hier tussen half 10 half 12 :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-11 22:09
Apart, echt tijdstip veranderd pas op de dag zelf of vannacht..
dus volgens mij kan die tijd nog veranderen, wat ik wel denk te weten is dat jullie ze morgen netjes krijgen.
excuus mocht ik het verkeerd hebben hoor.,

ik sta morgen vroeg op de stoep van de gm en mm om mijne op te pikken :)

[ Voor 8% gewijzigd door epamel op 28-11-2013 10:15 ]

• BekSide
  • Laatst online: 30-11 22:22
Heeft iemand de BS truc link nog voor mij;)?

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:50

nexhil

BAM!

Morgen tussen 11:00 en 13:00, TY BS! :P

Verwijderd

Ook maar de gok genomen, aangezien het hem bij Dixons niet meer lijkt te worden. Kan hem altijd nog annuleren als ik hem morgen niet krijg. :)

• blackfalck
  • Laatst online: 10-09 10:09
nexhil schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:15:
Morgen tussen 11:00 en 13:00, TY BS! :P
Wanneer heb je de truuk toegepast? Vanochtend?

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-11 22:09
BekSide schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:15:
Heeft iemand de BS truc link nog voor mij;)?
link staat hierboven al 4x gepost nog.. dus even scrollen >:)

• Ithariuz
  • Laatst online: 12-11 12:53
Net nogmaar een keer de BS truuc geprobeerd... Ben erg benieuwd of deze ook morgen aankomt... zou wat zijn :D

• angerblub
  • Laatst online: 12:22
Is de truuc er ook met een kale ps4 bij BS?
Pagina: 1 ... 60 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot