Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• robero50
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-11 14:30
Intertoys!!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
mijn BS order schiet ook nog niet op, gister om 8.30u besteld

Ordernummer: 1092775X
Datum: 27-11-2013
Status: Uw bestelling is klaar voor verwerking
Betaalmethode: iDEAL

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-11 16:34
Ik ben er vorige week geweest bij ons, konden toen geen bestellingen meer aannemen.....

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:28

Edd

Nostordici schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:32:
Ordernummer: 10xxxxxx41
Status: Uw bestelling wordt ingepakt
Betaalmethode: Mastercard
Pakketcode(s):
3SMIT1xxxxxx4 Traceer uw pakket

It get Oan! :p
Gistermiddag rond 13 uur besteld, morgen in huis haha, eat that pessimisten van gisteren! ;)
}:|
Het wordt dan eens tijd dat ze mijn PS4 gaan inpakken.. Dinsdagavond rond 20:00 besteld en hij staat nog steeds op "Uw bestelling is klaar voor verwerking". Ik heb ook de mail van 23:59 gekregen, dus verwacht ik wel dat hij vandaag verzonden wordt.

-

• androidlover
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-11 14:27
Boobybandit schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:41:
Update van Sony.nl. Had 7 augustus besteld en gisteren was mijn PS4 nog niet op voorraad volgens het systeem, waar anderen al verzonden hadden staan. Maar vanochtend dan eindelijk 'verzonden'. T&T code doet het nog niet, maar het loopt wel los dus.

Voor de duidelijkheid, ik heb besteld met studentenkorting, bij deze is het dus officieel goed gegaan!
Mag ik vragen hoeveel korting je hiervoor gekregen hebt? momenteel is hij via sony.nl helaas niet leverbaar en prijs staat op 399.

• robero50
  • Laatst online: 25-11 14:30
Raikkonen_WC schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:44:
[...]

Ik ben er vorige week geweest bij ons, konden toen geen bestellingen meer aannemen.....
klopt je kon alleen afgelopen maandag en dinsdag nog bestellen op de webshop!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Ik heb nog steeds geen Trek en Trees code :(

Ah shit, dat is waar ook, ik moet hem zelf ophalen bij de Mediamarkt [/flauw]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Verwijderd

De status van de bestel pagina voor de ps4 is veranderd bij Bol.com naar :

+/- 7 weken

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:07
Ik heb nu op mijn sony.nl order pagina ook een knop staan. Naast "Uw bestelling wordt verzonden.
" staat nu een grijze knop met "Deze bestelling volgen". Als ik deze open kom ik op een Kiala pagina uit maar kan hij nog niets vinden. Ik gok dat het pakketje nog aangeboden moet worden. In de link naar de Kiala pagina staat wel een winkel-ID en een order-ID.

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-11 23:12
wehkamp nog altijd:

Sony - Playstation 4 console Bestelnr. 867-03-303 Besteld: 7 aug 2013 Aantal: 1 399.00
2-3 werkdag

psn: HertogJack

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:23
androidlover schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:45:
[...]

Mag ik vragen hoeveel korting je hiervoor gekregen hebt? momenteel is hij via sony.nl helaas niet leverbaar en prijs staat op 399.
Hij was 320 (toen ik hem daar kon bestellen).

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:18
Nee nog niet

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

Ik ben er erg blij mee, maar vind het meteen ook wel erg vreemd. Zouden ze (Bart Smit/Intertoys) dan onverwacht gewoon meer voorraad hebben gekregen of kapen we nu anders mans PS4's voor hun neus weg. En waarom geven ze deze Ps4's niet aan pre-orders die net buiten de boot vielen bij de eerste levering. Zou wel zuur zijn anders voor die personen.

Verwijderd

De trouwe klanten worden een beetje erg in het donker gelaten.

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:26

Melkaz

Melkazar

Jeuj! De bestelling van BS gistermiddag heeft nu ook een (nog niet werkende) Track and Trace code gekregen. Briljant!

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Vandaag komen de PS4's binnen hier op werk (Media Markt)!11 Jongens, de race tegen de klok gaat beginnen om alle pre-orders te prepareren! 8)7

• androidlover
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-11 14:27
LuPo schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:48:
[...]

Hij was 320 (toen ik hem daar kon bestellen).
Wow, dat klinkt als een goede deal. Hopelijk verschijnt hij daar binnenkort weer.

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:08
ProfoundValue schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:51:
Vandaag komen de PS4's binnen hier op werk (Media Markt)!11 Jongens, de race tegen de klok gaat beginnen om alle pre-orders te prepareren! 8)7
11 maar, welk filiaal werk je dan?

Verwijderd

Ik denk dat dat !! moesten zijn ;-)

• EpicPuma
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-01-2022
Ik vind dit echt niet leuk :( ik ben nog niet zo oud dus ik kan niet met ideal betalen ofzo, mijn moeder vindt 't alleen goed al doe ik iets van acceptgiro ofzo. Nu 2 keer meegemaakt dat ik de kans had te bestellen maar bij beide werkte het niet...

• snoeznoeki
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-06-2024
Swaxie schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:53:
[...]

Hij werkt bij MM Rijswijk 8)

Verwijderd

EpicPuma schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:54:
Ik vind dit echt niet leuk :( ik ben nog niet zo oud dus ik kan niet met ideal betalen ofzo, mijn moeder vindt 't alleen goed al doe ik iets van acceptgiro ofzo. Nu 2 keer meegemaakt dat ik de kans had te bestellen maar bij beide werkte het niet...
Das flink balen ja , ach jij maakt de ps5 nog mee.

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11 14:46
Je zou maar alleen bij Wehkamp besteld hebben.

Wat een amateurs daar...

1 dag voor de release. En nog steeds weten we niks.

• ProfoundValue
  • Niet online
Swaxie schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:53:
[...]

Laat ik daar niet verder over uitweiden, dat is niet relevant ;)
Maar ben vooral benieuwd hoe zwaar de pakketten zijn en wat de grootte ongeveer is :o

• Taurnil
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-11 19:34
Sefaex schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:56:
Je zou maar alleen bij Wehkamp besteld hebben.

Wat een amateurs daar...

1 dag voor de release. En nog steeds weten we niks.
Same bij bol.com, verwachte wel wat meer van hun.

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:59
Zoals iemand anders een paar pagina's terug ook al melde is ook mijn BS tracking code ineens niet meer geldig op de PostNL website :(

• Tannay60
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-08 19:04
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:42:
Ook ik gister middag besteld (rond 15:00) bij BS

Ordernummer: *******
Pakketcode(s):
***** Traceer uw pakket
Ik heb gisteren rond 16.00 uur besteld en net één minuut geleden,

Ordernummer: 10YESSS

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:58

mokumouse

LOLstoel User

Gister via "de link" van Bart Smit besteld rond half 9 in de ochtend. Zojuist Track and Trace code gehad!!! :D

Blaat...

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-11 11:52
er is een storing ...bij post nl

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:18
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:50:
[...]

De trouwe klanten worden een beetje erg in het donker gelaten.
heb wel dat mailtje gehad over de ps4 dat je uiterlijk vrijdag 07:00 uur een track en trace krijgt.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

Taurnil schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:57:
[...]

Same bij bol.com, verwachte wel wat meer van hun.
De volgende keer als ik weer iets belangrijks preorder kijk ik zeker ook naar andere winkels.

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-11 20:30
Ook maar even een duit in het (BS) zakje. Gisteren om 1645 besteld:

Ordernummer: xxxxxxxxxxxxx

Zou wel mooi zijn als het allemaal goedkomt, maar ben toch op de een of andere manier wat sceptisch...

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-11 23:12
EpicPuma schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:54:
Balen ja... Zal ik eens een stevig woordje met je moeder spreken? :P

psn: HertogJack

• EpicPuma
HertogJack schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:58:
[...]

Graag >:)

Verwijderd

[...]

XXX?

• LuPo
Tannay60 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:57:
[...]

Ik heb gisteren rond 16.00 uur besteld en net één minuut geleden,

Ordernummer: 10YESSS
Ik heb gisteren rond 18:00 uur besteld via de link die direct naar je winkelmandje ging (de andere link naar de productpagina werkte toen al niet meer) en ook hier nu "Uw bestelling wordt ingepakt". :D

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:17
[...]

In het Duits!

PSN: Sluuz

• Taurnil
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:58:
[...]

De volgende keer als ik weer iets belangrijks preorder kijk ik zeker ook naar andere winkels.
heb na alle andere winkels gekeken, ik shop wel eens vaker bij bol.com en was altijd hartstikke tevreden over hun (snelle) service, ook de klantenservice via de telefoon, vandaar gewoon nogmaals bij bol.com bestelt. Verwachte dat het wel netjes zou lopen bij een grote speler... :/

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:17
Wat is het probleem? Als je status vandaag maar op "verzonden" gezet wordt en je een T&T code krijgt. Het maakt geen hol uit of dat vanochtend om 8 uur is of vanavond om 20 uur.

PSN: Sluuz

Verwijderd

Taurnil schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:00:
[...]

heb na alle andere winkels gekeken, ik shop wel eens vaker bij bol.com en was altijd hartstikke tevreden over hun (snelle) service, ook de klantenservice via de telefoon, vandaar gewoon nogmaals bij bol.com bestelt. Verwachte dat het wel netjes zou lopen bij een grote speler... :/
Ik bestel al sinds 2001 bij Bol.com , ging altijd prima op kleine fouten na.

• wido91
  • Laatst online: 08:37
GameFreak schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:28:
[...]

Ik heb bij de Mycom besteld op 15 augustus (dus net op tijd volgens hun site), maar nog steeds niets vernomen van ze of ze ook daadwerkelijk gaan leveren morgen.
Misschien is geen bericht wel goed bericht....
Ik vind het echt niet kunnen gewoon. Het lijkt erop dat Intertoys/Bart Smit gewoon bijna alle voorraad aan PS4's toegewezen heeft gekregen. Mensen die bij wehkamp/dixons/mycom/sony hebben besteld, zitten 1 dag van te voren nog steeds in grote onzekerheid. Wat te denken van de mensen die bij Intertoys/Bart smit net buiten de 1e levering vielen met hun pre-order. Iedereen hier heeft terecht misbruik gemaakt van de link van Bart Smit, maar voor de mensen die al maanden een pre-order hebben staan is dit gewoon erg zuur en lullig. Ik hoop voor 31 december een PS4 in mijn bezit te hebben, anders stel ik het maar een half jaartje uit. Heb er op deze manier eigenlijk niet meer zoveel zin in.

• Tannay60
LuPo schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:00:
[...]

Ik heb gisteren rond 18:00 uur besteld via de link die direct naar je winkelmandje ging (de andere link naar de productpagina werkte toen al niet meer) en ook hier nu "Uw bestelling wordt ingepakt". :D
Straks is hun systeem zo in de war, dat je een doos ontvangt van My Litte Pony......

• Blazerock
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-06 22:20
sanderander schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:26:
[...]

Inderdaad, vet druk man! 1 keer helemaal de deur open doen voor je pakje met games en ook nog 1 email met trek en trees lezen.

Ik hoop niet dat de rest van je leven ook zo onwijs hektisch wordt! >:)

Druk man...
ik zit nu op mijn werk en moet tot 2 uur snachts werken.... nachtopening en kan niet voor mezelf een PS4 meenemen

[ Voor 8% gewijzigd door Blazerock op 28-11-2013 09:13 ]

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-11 16:02

Odieus

Onuitstaanbaar

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:01:
[...]

Ik bestel al sinds 2001 bij Bol.com , ging altijd prima op kleine fouten na.
Ik snap niet waarom mensen zo lopen te zeuren over Bol.com. Ze hebben op de bestelpagina aangegeven voor 31 juli besteld = 1e levering en volgens mij heeft iedereen die voor de 31ste heeft besteld ook een mail gehad dat hij geleverd wordt (als dat niet bij iedereen het geval is, dan begrijp ik de frustratie). Wat moeten ze nog meer doen dan?

Ik heb zelf ook bij bol besteld via acceptgiro en netjes een mail gekregen dat ik mijn PS vrijdag kan verwachten en vanavond of morgenvroeg een verzendbevestiging met T&T krijg.

PSN: LinQ-NL

• Anunnaki
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:44
Gisteren om 17:23 besteld bij BS via de link.

Satus net veranderd naar "wordt ingepakt"

Ordernummer: 10******

Geweldig dit!!!!

• Vegetto
  • Laatst online: 29-11 12:55
zijn er mensen die al meer weten ban bart smit? gewoon nieuwsgierig, vriend van me gister had hem al heel lang ge pre ordered bij een winkel en krijgt hem zelfs niet wegens beperkte levering.. dus tja.. vaag gedoe allemaal

• LuPo
Odieus schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:07:
[...]

Ik snap niet waarom mensen zo lopen te zeuren over Bol.com. Ze hebben op de bestelpagina aangegeven voor 31 juli besteld = 1e levering en volgens mij heeft iedereen die voor de 31ste heeft besteld ook een mail gehad dat hij geleverd wordt (als dat niet bij iedereen het geval is, dan begrijp ik de frustratie). Wat moeten ze nog meer doen dan?

Ik heb zelf ook bij bol besteld via acceptgiro en netjes een mail gekregen dat ik mijn PS vrijdag kan verwachten en vanavond of morgenvroeg een verzendbevestiging met T&T krijg.
Ik las hier gisteren al dat iemand voor 31 juli had besteld en niet bij de 1e levering zit. Volgens mij had hij/zij in juni besteld.

Verwijderd

[...]

De ironie is dat gisteren in de namiddag mensen nog bij Bart Smit hebben besteld en toch morgen hun PS4 krijgen.

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

LuPo schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:07:
[...]

Ik las hier gisteren al dat iemand voor 31 juli had besteld en niet bij de 1e levering zit. Volgens mij had hij/zij in juni besteld.
Oke als dat het geval is, dan begrijp ik het volkomen.

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:08:
[...]

De ironie is dat gisteren in de namiddag mensen nog bij Bart Smit hebben besteld en toch morgen hun PS4 krijgen.
Maar bol kan er toch niks aan doen dat BS wel extra PS4's krijgt (of veel anuleringen) en zij niet?

Verwijderd

wido91 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:02:
[...]

Ik vind het echt niet kunnen gewoon. Het lijkt erop dat Intertoys/Bart Smit gewoon bijna alle voorraad aan PS4's toegewezen heeft gekregen. Mensen die bij wehkamp/dixons/mycom/sony hebben besteld, zitten 1 dag van te voren nog steeds in grote onzekerheid. Wat te denken van de mensen die bij Intertoys/Bart smit net buiten de 1e levering vielen met hun pre-order. Iedereen hier heeft terecht misbruik gemaakt van de link van Bart Smit, maar voor de mensen die al maanden een pre-order hebben staan is dit gewoon erg zuur en lullig. Ik hoop voor 31 december een PS4 in mijn bezit te hebben, anders stel ik het maar een half jaartje uit. Heb er op deze manier eigenlijk niet meer zoveel zin in.
Precies mijn punt, ben er blij mee dat ik er zo 1 heb kunnen bemachtigen. Maar het is wel erg lullig als daardoor iemand anders buiten de boot valt die al veel langer een pre-order had staan.

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-11 11:27

alwinus

Tweaked

Net mail gehad van Intertoys dat mijn PS4 vandaag wordt verzonden. Dat is dus 1 van Bart Smit (reservering) en 1 van Intertoys (waar ik van de week pas had besteld dus).

• AM-PM
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
T&T van Bart Smit doet het weer, morgen tussen 13:00 en 15:00 ben ik aan de beurt *O*

Verwijderd

Odieus schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:08:
[...]

Oke als dat het geval is, dan begrijp ik het volkomen.
Yup dat was ik, 22 juni dus bol.com liegt dat ze barsten. Heb even een klachtbrief gestuurd dus hopelijk kan ik nog enigzins gecompenseerd worden. Aan de andere kant, mijn BS bestelling staat ook op wordt ingepakt met T&T code dus toch nog gerechtigheid. Diegene die de link plaatste: I bow my head to you sir, held!!

edit: woensdagmiddag besteld

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 09:11 ]

• Taurnil
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:08:
[...]

Dat dus...

• AM-PM
[...]

Ik snap dat het irritant is maar het is maar een spelcomputer :/

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:10:
[...]

Yup dat was ik, 22 juni dus bol.com liegt dat ze barsten. Heb even een klachtbrief gestuurd dus hopelijk kan ik nog enigzins gecompenseerd worden. Aan de andere kant, mijn BS bestelling staat ook op wordt ingepakt met T&T code dus toch nog gerechtigheid. Diegene die de link plaatste: I bow my head to you sir, held!!

edit: woensdagmiddag besteld
you're welcome! Gaaf om te horen dat er nu veel mensen blij zijn :*)

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

[...]

Ik heb dus in Juni al besteld, geen email gekregen, de klantenservice weet het ook niet, wordt van kastje naar muur gestuurd, en geen duidelijkheid of ik hem nou krijg of niet. Uiteindelijk wacht ik natuurlijk gewoon af tot morgen, maar de communicatie van ze is gewoon ver onder de maat.

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:50

nexhil

BAM!

Ja ik heb ook een track & tracé nummer! -hij wordt ingepakt -
gisteren besteld via BS

[ Voor 14% gewijzigd door nexhil op 28-11-2013 09:15 ]

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:08
[...]

Ik vind het echt niet kunnen gewoon. Het lijkt erop dat Intertoys/Bart Smit gewoon bijna alle voorraad aan PS4's toegewezen heeft gekregen. Mensen die bij wehkamp/dixons/mycom/sony hebben besteld, zitten 1 dag van te voren nog steeds in grote onzekerheid.
Ergens begrijp ik het wel, speelgoedwinkels hè, die zullen vast meer levering krijgen. Puur speculatief hoor, maar begrijp je frustratie.

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-11 17:04
[...]

Eerlijk gezegd vind ik het onterecht dat er misbruik is gemaakt van de link, en ga ik er vooralsnog vanuit dat degene die de link opzettelijk heeft verspreid, zelf ook geen PS4 day one krijgt ter compensatie van de gefrustreerde gamers. :+

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• wido91
  • Laatst online: 08:37
AM-PM schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:12:
[...]

Ik snap dat het irritant is maar het is maar een spelcomputer :/
Dat is zeker zo, gelukkig maar :). Kan nog prima leven met mijn PS3. Ik maak me ook niet al te druk, volg gewoon graag dit forum en de ontwikkelingen die plaatsvinden. Over een paar weken praat niemand er meer over.

Verwijderd

Royeboi schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:14:
[...]

Eerlijk gezegd vind ik het onterecht dat er misbruik is gemaakt van de link, en ga ik er vooralsnog vanuit dat degene die de link opzettelijk heeft verspreid, zelf ook geen PS4 day one krijgt ter compensatie van de gefrustreerde gamers. :+
Alsof jij er geen gebruik van zou maken. Je krijgt de kans om te bestellen, dan doe je dat. Hoe kan ik (of anderen die er gebruik van gemaakt hebben) van tevoren nou weten dat andere mensen dan hun PS4 niet krijgen?

Als ik kan bestellen, doe ik dat. Nergens staat aangegeven dat anderen dan hun PS4 niet krijgen.

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-11 08:36
iemand die nog een pre-order over heeft voor morgen? :)
had de bs link geprobeerd maar krijg de melding dat die niet besteld meer kan worden :(

• AM-PM
wido91 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:14:
[...]

Dat is zeker zo, gelukkig maar :). Kan nog prima leven met mijn PS3. Ik maak me ook niet al te druk, volg gewoon graag dit forum en de ontwikkelingen die plaatsvinden. Over een paar weken praat niemand er meer over.
Precies en de interessantere games komen toch pas over een paar maanden als er voorraad zat is :)

• maswa1414
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-11 14:45
Arx schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:31:
[...]

Ik heb het net gechecked, de link werkt niet meer. :N
http://www.bartsmit.com/order/index.php?productID=669521
deze doet het nog wel :)

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
[...]

Ik probeerde alleen maar mede tweakers te helpen. De fout ligt bij BS. Mijn bol.com bestelling komt vrijdag binnen.

• Lunaticc
  • Laatst online: 09:18
Ik loop morgen gewoon richting wat winkels, hopelijk ligt er nog ergens een en kan ik hem zo meenemen :Y) Zo niet moet ik wat langer wachten :)

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:05
Van Playstation 4 1e Levering zijn op moment geen 1 stuks voorradig.

Hier vindt u uw bestellijst. Hierin kunt u artikelen verwijderen of aantallen veranderen. Na het veranderen, drukt u op de button 'aanpassen'. Indien u nog meer artikelen aan uw bestellijst wilt toevoegen, klikt u op de button 'verder winkelen'.

Geen producten gevonden.

Verwijderd

[...]

Misbruik van link ? Waar heb je het over, hij stond toch gewoon op de site :?
Edit: Ah ik zie dat dit over BS gaat en niet over Intertoys...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 09:22 ]

• MrHarry
kreeg ook die melding :(

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11 09:46
Heb zelf een PS4 bij Bart Smit gereserveerd en na ontvangst van de link afgelopen dinsdag mijn systeem besteld. Ik krijg nu deze mail:

Beste klant,

Bedankt voor uw bestelling in onze webshop.

Vanwege onvoorziene omstandigheden is het niet mogelijk om uw bestelling vandaag al uit ons magazijn te versturen. Uw bestelling zal morgen ons magazijn verlaten. U ontvangt automatisch een email wanneer uw bestelling ons magazijn verlaat.

Wilt u weten wat de status van uw bestelling is? Log dan in op onze website via 'mijn gegevens' en bekijk daar uw bestelhistorie.

Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat, wijzigt de status van uw bestelling in 'verzonden'. U ontvangt dan een automatische email met daarin uw Track & Trace code zodat u de bezorging eventueel kunt volgen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Bart Smit

404 error: File not found | PSN: The_Bash

• Massief
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-04-2022
Mijn bestelling van de Media Markt staat nu ook opeens op verzonden naar magazijn. Ze hebben mij altijd gezegd dat ik bij de tweede levering zat maar nu lijkt het er toch ineens op dat hij vandaag verzonden wordt. Nog meer mensen die dit hebben? Heb meteen even mailtje gestuurd om te vragen of het echt zo is. Nu zit ik alleen met een dilemma welke game ik moet halen

• Blazerock
Boobybandit schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:41:
Update van Sony.nl. Had 7 augustus besteld en gisteren was mijn PS4 nog niet op voorraad volgens het systeem, waar anderen al verzonden hadden staan. Maar vanochtend dan eindelijk 'verzonden'. T&T code doet het nog niet, maar het loopt wel los dus.

Voor de duidelijkheid, ik heb besteld met studentenkorting, bij deze is het dus officieel goed gegaan!
had je een mail ontvangen met T&T of kan je 't op de site vinden?
bij mij staat op de site verzonden maar nog geen track & trace of dat ik op een link kan klikken.

• shoombak
  • Niet online
Hebben de mensen die bij BS besteld hebben en een T&T code hebben ontvangen trouwens de standaard of de killzone bundel gekozen?

Verwijderd

shoombak schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:22:
Hebben de mensen die bij BS besteld hebben en een T&T code hebben ontvangen trouwens de standaard of de killzone bundel gekozen?
Ik heb zelf de standaard bundel gekozen.

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
In mijn geval de KZ bundel. Morgenmiddag worden ze afgeleverd.

• duckyvite
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-11 18:52
Track & Trace is bij mij weer online

(en zo weer offline, omdat iedereen nu gaat kijken)

Verwijderd

Ik ook standaard PS4

• wesley8813
  • Laatst online: 12:32
Ik heb een T&T van Intertoys! It's getting close

Verwijderd

Ja heb een T&T code, maar heb deze niet per mail ontvangen. Je kan 'm zien in je 'bestel historie' @ BS website. -- Standaard, geen bundel.

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:50

nexhil

BAM!

Ik ook de standaard

• Tannay60
Ik ook de standaard versie bij BS.

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-11 21:27
NICE :)

"Beste Danny,

Uw bestelling met bestelnummer 131125-1346431 wordt vandaag bij PostNL aangeboden voor verzending. Vanaf morgen is met deze barcode(s) en de eigen postcode de status van de bestelling te achterhalen op de website van PostNL. Klik op onderstaande barcode(s) om uw bezorgstatus in te zien:

3SINTXXXXXXXX

U ontvangt een barcode per pakket, bij grote zendingen kunt u dus meerdere barcodes ontvangen.

Heeft u een vraag? Dan kunt u mogelijk het antwoord vinden op onze website.

Wij hopen u binnenkort weer als klant te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet,

Servicedesk Webshop Intertoys
0180-330770"

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• shoombak
  • Niet online
san.okk schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:24:
[...]

In mijn geval de KZ bundel. Morgenmiddag worden ze afgeleverd.
ok, gelukkig, mijn KZ bundel bestelling van gisteren 8.30u is nog niet veranderd van status :+
of zou het komen doordat ik de eerste keer de betaling niet voltooid heb omdat ik het niet vertrouwde :o

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/5vDiw.png

[ Voor 21% gewijzigd door shoombak op 28-11-2013 09:28 ]

• maswa1414
BlackthunderAwf schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:19:
[...]

Van Playstation 4 1e Levering zijn op moment geen 1 stuks voorradig.

Hier vindt u uw bestellijst. Hierin kunt u artikelen verwijderen of aantallen veranderen. Na het veranderen, drukt u op de button 'aanpassen'. Indien u nog meer artikelen aan uw bestellijst wilt toevoegen, klikt u op de button 'verder winkelen'.

Geen producten gevonden.
Ik krijg de melding:

Voor dit artikel geldt een maximum van 1 per bestelling
vervolgens kan ik gewoon doorgaan tot ik bij betalen kom,dus lijkt me dat deze nog werkt.

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
G4mert schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:19:
[...]

Ik probeerde alleen maar mede tweakers te helpen. De fout ligt bij BS. Mijn bol.com bestelling komt vrijdag binnen.
Lekker makkelijk van je, afschuiven op BS, JIJ bent de gene die deze link heeft verspreid.

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

• Raikkonen_WC
maswa1414 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:25:
[...]

Ik krijg de melding:

Voor dit artikel geldt een maximum van 1 per bestelling
vervolgens kan ik gewoon doorgaan tot ik bij betalen kom,dus lijkt me dat deze nog werkt.
Net inderdaad ook geprobeerd, ik kan hem gewoon betalen en hem evt ophalen in ene winkel...

What to do, what to do......

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-11 23:00
Zijn er al mensen die bericht gehad hebben van Bart Smit die een ps4 in de winkel hebben gereserveerd. Vorige week mailtje gehad, maar daarna niks meer..

[ Voor 3% gewijzigd door harryvos op 28-11-2013 09:27 ]

• Royeboi
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:19:
[...]

Misbruik van link ? Waar heb je het over, hij stond toch gewoon op de site :?
Edit: Ah ik zie dat dit over BS gaat en niet over Intertoys...
Nu gaan we allemaal doen alsof onze neus bloed haha. Het is wel duidelijk dat er een persoonlijke link doorgestuurd is, waaronder in de email van Bart Smit zelf stond dat deze strikt persoonlijk is en alleen geldig is in combinatie met het email adres waarop de pre-order reservering gedaan is. Het maakt mij niet uit hoor, ik krijg mijn levering toch wel. Maar als ik nu degene was die eind juni had besteld en nu niks in huis krijg omdat er mensen opzettelijk misbruik weten te maken van het ordersysteem... tsja dan kan ik het me ten zeerste voorstellen dat diegene teleurgesteld is.
G4mert schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:19:
[...]

Dat begrijp ik, en BS zal het zelf waarschijnlijk ook niet erg vinden want blijkbaar kunnen ze aan de vraag voldoen en verkopen ze nu extra veel. Maar echt netjes is het niet natuurlijk, want er stond duidelijk bij dat de link persoonlijk was. Maar dat hoef ik je niet uit te leggen want dat weet je zelf ook maar al te goed. :)

Verwijderd

wimstradamus schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:26:
[...]

Lekker makkelijk van je, afschuiven op BS, JIJ bent de gene die deze link heeft verspreid.
En terecht ook dat hij dat doet! De reactie van Bart Smit op Twitter op deze gevallen, is veelzeggend. Het boeit ze niets. Working as intended blijkbaar. Niemand kon van tevoren weten, dat er dan ineens ECHTE pre-orders teleurgesteld zouden worden o.i.d.

• EpicPuma
harryvos schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:26:
Zijn er al mensen die bericht gehad hebben van Bart Smit die een ps4 in de winkel hebben gereserveerd. Vorige week mailtje gehad, maar daarna niks meer..
Ik heb vorige week een SMS ontvangen dat ik niet bij de eerste levering zat, toen heb ik even gebeld en hun bleken er maar 4 te ontvangen en volgens hun stond ik 5e op de lijst...

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06:34
O fijn, Track & Trace zegt tussen 09:30 en 21:00 :/ laat die bezorger dan net om 21:00 bezorgen... hele dag wachten -_-

PSN/XBL: DarkTaufu

• Blazerock
Robkazoe schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:48:
Ik heb nu op mijn sony.nl order pagina ook een knop staan. Naast "Uw bestelling wordt verzonden.
" staat nu een grijze knop met "Deze bestelling volgen". Als ik deze open kom ik op een Kiala pagina uit maar kan hij nog niets vinden. Ik gok dat het pakketje nog aangeboden moet worden. In de link naar de Kiala pagina staat wel een winkel-ID en een order-ID.
Bij mijn sony.nl staat dat mijn pakket is verzonden, maar ik kan geen knop vinden.
Die me stuurt naar de Track & trace website

• Massief
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-04-2022
Tjiwa schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:28:
O fijn, Track & Trace zegt tussen 09:30 en 21:00 :/ laat die bezorger dan net om 21:00 bezorgen... hele dag wachten -_-
strong bezorgtijd indicatie

• Raikkonen_WC
Wta is trouwens waar van het verhaal van de Makro? Zij zouden compleet geen Playstation 4 krijgen? Is gene zaak waar iedereen zomaar kan orderen, echter vriend van me werkt daar en dit zou te maken hebben met het feit dat ze niet genoeg PS3's verkocht hadden.

Blijf ik erg vaag vinden. Ik weet van vroegere releases van de PS3 dat hij overal uitverkocht was, alleen bij de Makro lag hij in de schappen.....

• Royeboi
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:27:
[...]

En terecht ook dat hij dat doet! De reactie van Bart Smit op Twitter op deze gevallen, is veelzeggend. Het boeit ze niets. Working as intended blijkbaar. Niemand kon van tevoren weten, dat er dan ineens ECHTE pre-orders teleurgesteld zouden worden o.i.d.
Ben ik overigens met je eens, de reactie van BS zorgt ervoor dat dit soort dingen zich in de hand werkt. Ze laten hun ware aard wel zien - fuck de vroege vogels, verkopen als een malle totdat alles weg is, ten koste wat het kost. Op Twitter lieten ze idd weten dat het ze zelf weinig kan schelen. Maar ik leer hier in ieder geval uit dat vroeg pre-orderen, zeker bij BS, van weinig waarde is. Je kunt beter gewoon in de laatste week pas mee lopen met de hype om er toch één te scoren.

• MrHarry
ik klik op die link maar zie echt niet waar ik verder kan bestellen (heb al koffie gehad dus daar ligt het niet aan denk ik :) ).

• maswa1414
Raikkonen_WC schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:26:
[...]

Net inderdaad ook geprobeerd, ik kan hem gewoon betalen en hem evt ophalen in ene winkel...

What to do, what to do......
ik heb hem gisteren laat in de middag via deze link gedaan.
Hij staat op:

zou mooi zijn :)
Pagina: 1 ... 59 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot