Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Ook het standaard mailtje ontvangen trouwens van BS.

• ozzy070
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-11 22:25
Standaard mail ook ontvangen. Luie honden daar bij BS!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Hier ook,ah we krijgen hem vrijdag.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Verwijderd

Ik schrok van de eerste regels in het mailtje (8>
Ik hoop dat het ook echt vrijdag geleverd gaat worden naar iedereen die dit mailtje net heeft ontvangen.
Wat zal ik ownen in bf4 <+:)

Verwijderd

Ook hier het standaard mailtje ontvangen van BS. De mensen die een verzendmail hebben ontvangen met T&T code ook zoiets hiervoor gekregen? Zou het dan toch gebeuren dat wij het ook op vrijdag ontvangen :D?

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:03

The_Worst

Unox

Als het spel niet zo belabberd loopt als nu. :+

Ik heb pas dinsdagavond besteld dus ik moet eerst wat spellen op de kop zien te tikken. Had dit niet verwacht eigenlijk en het komt eigenlijk ook niet zo goed uit. :9

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Pasw
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-03 14:26
TieuwFast schreef op donderdag 28 november 2013 @ 00:00:
iemand ook net die standaard mail ontvangen van BS om 23.59?
Ja, maar ik kreeg 'm dinsdag al. Het is gewoon een automatisch mailtje dat altijd verstuurd wordt op het moment dat de Bart Smit, om welke reden dan ook, de bestelling niet meteen kan verzenden.

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Weet iemand of MM Emmen nog heeft zoals gister werd gezegd in dit topic?

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Verwijderd

Pasw schreef op donderdag 28 november 2013 @ 00:12:
[...]

Ja, maar ik kreeg 'm dinsdag al. Het is gewoon een automatisch mailtje dat altijd verstuurd wordt op het moment dat de Bart Smit, om welke reden dan ook, de bestelling niet meteen kan verzenden.
Heb je na dinsdag nog wel iets vernomen of zit je order nog steeds op: "uw bestelling is klaar voor verwerking"?

Verwijderd

The_Worst schreef op donderdag 28 november 2013 @ 00:10:
[...] en het komt eigenlijk ook niet zo goed uit. :9
:o :o :o

• Pasw
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 00:14:
[...]

Heb je na dinsdag nog wel iets vernomen of zit je order nog steeds op: "uw bestelling is klaar voor verwerking"?
Gisteren (woensdag) kreeg ik de mail met de Track&Trace-code en de bevestiging dat de PS4 verstuurd is. :)

Verwijderd

Pasw schreef op donderdag 28 november 2013 @ 00:16:
[...]

Gisteren (woensdag) kreeg ik de mail met de Track&Trace-code en de bevestiging dat de PS4 verstuurd is. :)
aha, dan hou ik na deze mail alsnog hoop dat die van mij morgen verstuurd gaat worden O-). wanneer had jij het besteld?

• Pasw
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 00:18:
[...]

aha, dan hou ik na deze mail alsnog hoop dat die van mij morgen verstuurd gaat worden O-). wanneer had jij het besteld?
Afgelopen Zaterdag.

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 14:25
Ben blij dat ik gewoon s'ochtends naar Bart Smit kan lopen om hem te halen. Als ik ook nog de "stress" van wachten op TNT erbij zou krijgen, zou ik gillend gek worden.

PSN: speedrazor3

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:02
Pasw schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:03:
Zijn er nu nog steeds mensen die denken dat de PS4 morgen al geleverd wordt door PostNL dankzij Bartje Smit?

[afbeelding]

Ik weet niet wie Fred is maar de tweet van Bartje zegt genoeg lijkt me.
Lijkt me onzin. Natuurlijk geeft Bart-Smith niet toe dat ze een dag te vroeg de PS4 hebben verzonden. Daar kunnen ze namelijk shit mee krijgen met Sony. Maar zie het zo, waarom zou TNT op z'n website zetten dat jouw pakket er morgen is. Het feit dat je op de TNT website terecht kan en een pakket kan volgen betekent dat het dus al is aangeboden aan TNT. Dus Bart-Smith heeft geen enkele controle meer over het pakketje. En de bewering dat ze dat pakket nog gaan aanbieden is natuurlijk onzin, want TNT geeft geen nummers af zonder een pakket in ontvangst te nemen.

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-11 12:09
dangerpaki schreef op donderdag 28 november 2013 @ 01:41:
[...]

want TNT geeft geen nummers af zonder een pakket in ontvangst te nemen.
Als het goed is worden de nummers aangemaakt zodra je pakket ingepakt is en klaar is om te worden verzonden. Het kan dus heel goed zijn dat vrijdag alle mensen hun pakket krijgen. Pas als er 1 vakje gekleurd is en er staat ontvangen door postnl kan je rekenen op 24 uur. Morgen zal deze waars in de avond daadwerkelijk meegegeven worden. En dan zit ie in verzend process. Nu nog niet.

How are you doing?

Verwijderd

Als ik bf4 vandaag bestel bij bol.com krijg ik hem dan vrijdag of sturen ze hm vrijdag pas op?

• Pasw
[...]

Lijkt me onzin. Natuurlijk geeft Bart-Smith niet toe dat ze een dag te vroeg de PS4 hebben verzonden. Daar kunnen ze namelijk shit mee krijgen met Sony. Maar zie het zo, waarom zou TNT op z'n website zetten dat jouw pakket er morgen is. Het feit dat je op de TNT website terecht kan en een pakket kan volgen betekent dat het dus al is aangeboden aan TNT. Dus Bart-Smith heeft geen enkele controle meer over het pakketje. En de bewering dat ze dat pakket nog gaan aanbieden is natuurlijk onzin, want TNT geeft geen nummers af zonder een pakket in ontvangst te nemen.
Er zijn mensen die al twee dagen een Track&Trace-code hebben en iedere dag verschuift de levertijd volgens MijnPakket. Lees dit topic maar na. Bij mij staat er nu al één hele dag "verzending wordt voorbereid door de verzender". Ik denk dat jouw theorie niet klopt.

Het is trouwens niet TNT maar PostNL en niet Bart-Smith maar Bart Smit. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Pasw op 28-11-2013 01:52 ]

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-11 12:11
[...]

Jij weet dus echt niet hoe het werk knul. Geen valse beweringen hier plaatsen. T&T code's krijg je van te voren al. Dit kan zelfs al consument ook, zie hier; https://onlineverzendserv...0112-ovs-pakketten-pakket. Je kan alles invoeren en daarna adresgegevens. Vervolgens krijg je dus een label die je uit moet printen en moet plakken op je pakket. T&T code heb je dus al. Vervolgens kan je hem ook 'volgen'. Hij is nog niet eens aangeboden bij T&T en hij geeft al een tijdstip aan omdat PostNL denkt dat je hem vandaag zal afgeven en het lukt dus dan om tussen xx.00 - xx.00 af te leveren.

• Pasw
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 01:47:
Als ik bf4 vandaag bestel bij bol.com krijg ik hem dan vrijdag of sturen ze hm vrijdag pas op?
Ik denk dat de game op donderdag verstuurd wordt en je het vrijdag in huis hebt. Ik weet het echter niet zeker omdat ik nooit games bij Bol bestel. (Bol is meestal duur als het om games gaat.)

Verwijderd

Pasw schreef op donderdag 28 november 2013 @ 02:00:
[...]

Ik denk dat de game op donderdag verstuurd wordt en je het vrijdag in huis hebt. Ik weet het echter niet zeker omdat ik nooit games bij Bol bestel. (Bol is meestal duur als het om games gaat.)
Ja klopt maar heb nog een kortingsbon van 15 euro dus ff gebruik van maken :)

• sparrow86
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-11 18:58
Ik heb de link gebruikt die hier op het forum stond waar je zonder eigen reservering de 1e levering ps4 kon bestellen en betalen en dat is gelukt. Volgens mensen die dat ook gedaan hebben krijg je hem dan ook daadwerkelijk vrijdag en bart smit lijkt dit zelf ook te bevestigen op vragen op twitter. Ik heb echter nog geen reactie van ze gehad. Weet iemand of dit daadwerkelijk werkt?

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:59
Als je een email krijgt met verzendbevestiging en tracking code is het okay.

• jw1973
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-05-2023
Zo nog 1 daagje wachten....!
Nu even een Intertoys vraagje: iemend al een "verzonden" of T&trace bericht van ze gehad?

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
Niks van Bol gehoord (logisch want besteld >31-7) dus heb bf4 maar bij play-asia besteld heb toch nog even de tijd .....

PSN Headless_Pumpkin

Verwijderd

F350-maniac schreef op donderdag 28 november 2013 @ 06:23:
Niks van Bol gehoord (logisch want besteld >31-7) dus heb bf4 maar bij play-asia besteld heb toch nog even de tijd .....
Ik heb ook nog niks gehoord , de ps4 staat op bol nu wel op 1-2 dagen levertijd.

We wachten af ...

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:15
jw1973 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 05:59:
Zo nog 1 daagje wachten....!
Nu even een Intertoys vraagje: iemend al een "verzonden" of T&trace bericht van ze gehad?
Voor zover ik weet niemand nog , alleen de mededeling dat ze vrijdag uitleveren , wat voor mij voldoende is (beetje vertrouwen hebben)

[ Voor 7% gewijzigd door Cardwizard op 28-11-2013 06:52 ]

• Blazerock
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-06 22:20
Nu nog afwachten op de track & trace van sony dat vandaag in de ochtend verzonden gaat worden

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
De PS4 die in woensdag (gisteren) heb besteld:

Status: Uw bestelling wordt ingepakt

Zal wel erg sneu zijn als ik hem ontvang terwijl ik zo laat besteld heb 8)7

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Gingerbread schreef op donderdag 28 november 2013 @ 07:10:

Hehe,mooi toch.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Gingerbread
  • Laatst online: 28-04 21:19
Zeker mooi voor mij ;)

Maar er zijn hier mensen die maanden van te voren al een pre-order hadden staan en nog geen zekerheid hebben. En dan kom ik eraan zonder moeite 2 dagen van te voren een release-exemplaar!

• Wingss
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-02-2024

Via de mooie link van BS?

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Lol! Die van mij ook! :) Ik heb gisteravond om 23:59 ook nog een reactie gekregen van de klantenservice gehad op een vraag van mij. Wat een helden daar! Working around the clock voor Bart Smit! *O*

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Bij mij wel. Maandagavond besteld. >:)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

• Wingss
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-02-2024
Mijne nu ook ingepakt bij BS, Dinsdag besteld :)

• Ithariuz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-11 12:53
Wingss schreef op donderdag 28 november 2013 @ 07:29:
Mijne nu ook ingepakt bij BS, Dinsdag besteld :)
Mijne staat ook op wordt ingepakt :) gistermiddag besteld!

• JF88
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-07-2021
Die van mij niet helaas :(. Gisteren in de ochtend besteld en betaald via de speciale link.

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 30-11 09:30

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Had hem vrij recentelijk bij de intertoys gereserveerd in het centrum van Tilburg en was zeker te laat voor de eerste levering. Zie ik vanmorgen een gemist telefoontje en voicemail berichtje van gisterenavond 22:30:
''U kunt vrijdag om 09:30 uw playstation 4 komen halen bij ons filiaal in Tilburg''
Waarschijnlijk hebben ze toch meer voorraad dan ze hadden verwacht.

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:26

Melkaz

Melkazar

Gisteren om 13:40 besteld via 'de' link besteld bij Bart Smit.
Status is nu Status: Uw bestelling wordt ingepakt

Zal het dan toch? :D Vreemde gang van zaken hoor, ik sta bij BS en Intertoys beide op de reserveringslijst maar 0,0 reacties gehad.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Gistermiddag 13:42 uur besteld via BS link. Vandaag een update.

Order stond op in verwerking. Nu een mail, dat vandaag versturen niet lukt, maar dat deze morgen magazijn zal verlaten.

Status op website: wordt ingepakt

[ Voor 9% gewijzigd door Azqi op 28-11-2013 07:55 ]

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:12
Melkaz schreef op donderdag 28 november 2013 @ 07:44:
Gisteren om 13:40 besteld via 'de' link besteld bij Bart Smit.
Status is nu Status: Uw bestelling wordt ingepakt

Zal het dan toch? :D Vreemde gang van zaken hoor, ik sta bij BS en Intertoys beide op de reserveringslijst maar 0,0 reacties gehad.
Ik sta ook op de lijst bij BS, heb wel een SMS gehad, maar nog geen volledige bevestiging dat mijn console ook daadwerkelijk binnen is. Vandaag ga ik maar eens even bellen.

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
En dan vrijdag als iedereen toch gewoon netjes z'n PS4 van de Bart Smit geleverd krijgt:

Afbeeldingslocatie: http://24.media.tumblr.com/6e04e27abf17bf10a98c615eab58ca67/tumblr_mkxnewxFa11qzfjkho1_400.gif

Heeft BS ineens een eigen PS4-fabriek gemaakt ofzo?

[ Voor 11% gewijzigd door EricNL op 28-11-2013 07:56 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11 22:05
Gister een mail gehad van Mycom dat ondanks dat ik vroeg had besteld er geen garantie is dat ik daadwerkelijk ook een PS4 krijg vrijdag....
:S iemand nog een idee waar er misschien teveel worden geleverd mediamarkt?

• Blazerock
Nog 1 dag, moet alleen even afwachten op sony.
Voor mijn Track & Trace hij is gister wel verzonden alleen vertraging met T & T

• sander_kok
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-10 20:09
Mijn Bart Smit bestelling (van afgelopen maandag, ik had echter wel een reservering gedaan eerder dit jaar en dus ook afgelopen weekend e-mail ontvangen dat ik kon bestellen) voor de Killzone bundel (450€, niet €500 versie) is inmiddels 'verzonden' (zending wordt voorbereid door de verzender).

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-11 22:05
Mijn T&T van BS is sinds vanochtend opeens 'niet gevonden' :X
Maar dat zal wel te maken hebben met dat ze hem pas vandaag versturen, dus verwacht er ook niks geks van.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-11 14:49

Nik

Het begint er steeds meer op te lijken dat Bart Smit / Intertoys een voorraad over hebben kunnen nemen van andere partijen. Waar de BAS groep moeite heeft met leveringen, doet de Blokker Holding er een schepje bovenop. Zouden andere partijen afgezien hebben van bepaalde voorraad in verband met gebrek aan geld? Ik ben heel benieuwd wat de winkels nu geleverd gaan krijgen.

Of is het allemaal doorgestoken kaart en is er gewoon mega veel voorraad? We zullen het morgen weten!

[ Voor 12% gewijzigd door Nik op 28-11-2013 08:07 ]

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-11 16:34
Ik had er met mijn bedrijf 20 besteld bij mijn leverancier. Allemaal ook verkocht, krijg ik van de week te horen dat de tussenleverancier failliet is.........

We zijn een aantal dagen bezig geweest ze toch nog ergens anders te bemachtigen, maar gisteren helaas alle klanten moeten inlichten dat ik niks ontvang vandaag of morgen.... Erg k*t

Dus ben ook wel benieuwd of er morgen (van mij part in Duitsland) nog winkels zijn waar ze nog los verkocht worden?

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
Ik hoop dat dit zo is, aangezien we nog niets van Intertoys hebben ontvangen over de laatste updates. Ik heb ze gemaild deze ochtend en hoop daarlijk wat te mogen ontvangen.
Nik schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:06:
Het begint er steeds meer op te lijken dat Bart Smit / Intertoys een voorraad over hebben kunnen nemen van andere partijen. Waar de BAS groep moeite heeft met leveringen, doet de Blokker Holding er een schepje bovenop. Zouden andere partijen afgezien hebben van bepaalde voorraad in verband met gebrek aan geld? Ik ben heel benieuwd wat de winkels nu geleverd gaan krijgen.

Of is het allemaal doorgestoken kaart en is er gewoon mega veel voorraad? We zullen het morgen weten!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Intertoys van begin deze week!

Komt net binnen:

Uw bestelling met bestelnummer 131125-1346xxx wordt vandaag bij PostNL aangeboden voor verzending. Vanaf morgen is met deze barcode(s) en de eigen postcode de status van de bestelling te achterhalen op de website van PostNL. Klik op onderstaande barcode(s) om uw bezorgstatus in te zien:

[ Voor 3% gewijzigd door Nowa op 28-11-2013 08:17 ]

43% of all statistics are worthless.

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:13
Whoop Whoop, bericht van Intertoys!!

Order: xxxxx-xxxx023

Beste Renzo4000,

Uw bestelling met bestelnummer xxxxx-xxxx023 wordt vandaag bij PostNL aangeboden voor verzending. Vanaf morgen is met deze barcode(s) en de eigen postcode de status van de bestelling te achterhalen op de website van PostNL. Klik op onderstaande barcode(s) om uw bezorgstatus in te zien:

XXXXXXXX

U ontvangt een barcode per pakket, bij grote zendingen kunt u dus meerdere barcodes ontvangen.

Heeft u een vraag? Dan kunt u mogelijk het antwoord vinden op onze website.

Wij hopen u binnenkort weer als klant te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet,

Servicedesk Webshop Intertoys
0180-330770

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• HertogJack
  • Laatst online: 30-11 23:12
Order: 131125-xxxxx

Beste Jack,

Uw bestelling met bestelnummer 131125-xxx wordt vandaag bij PostNL aangeboden voor verzending. Vanaf morgen is met deze barcode(s) en de eigen postcode de status van de bestelling te achterhalen op de website van PostNL. Klik op onderstaande barcode(s) om uw bezorgstatus in te zien:

3SINT000blabla

U ontvangt een barcode per pakket, bij grote zendingen kunt u dus meerdere barcodes ontvangen.

Met vriendelijke groet,

0180-330770

W00000t!!!!!!!!!

psn: HertogJack

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:18
Netjes van intertoys :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Blazerock
Vandaag wordt een drukke dag mijn games komen vandaag binnen: killzone , ghosts en battlefield4.
In de ochtend zou de Track & trace verzonden worden stond in de mail van sony wegens vertraging.
Anders krijg je een link bij mijn order

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-10 14:00
Yep ik heb ook de Mail van intertoys binnen! Morgen wordt een mooie dag :)

[ Voor 28% gewijzigd door Euphanasia op 28-11-2013 08:20 ]

Welcome to the League of Draven

• GranCanaria
Kregen jullie de email van intertoys net binnen of ?

• HertogJack
GranCanaria schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:20:
Kregen jullie de email van intertoys net binnen of ?
Ja om 08:15

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik wacht nog steeds op m'n track en trace van Sony :)

• jnk1986
  • Laatst online: 05-10-2023
Ook Intertoys binnen hiero!

Nog een dagje wachten mensen woohoo!

• GranCanaria
ja dit heb ik weer. ik heb mijn eigen mailserver en heb net even een email getest naar mezelf en het lijkt dat ik een storing heb. De email zal zo wel binnenkomen.

• Nostordici
  • Laatst online: 12:08
Gistermiddag rond 13 uur een ps4 besteld bij Bart Smit, blij dat ik die gok genomen heb. Op de website staat bij mij nu ook:

Ordernummer: 10xxxxxx41
Datum: 27-11-2013
Betaalmethode: Mastercard

Kan me eerlijk gezegd nu niet voorstellen dat ie er morgen of overmorgen niet is :)

• Raikkonen_WC
Was dat door ene valse link dat jullie deze konden bestellen? Is dit nog op een of andere manier mogelijk?

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Mediamarkt online zegt ook uw bestelling wordt voorbereid voor verzending :)

Morgen ligt de track & trace pagina van PostNL eruit denk ik ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• HertogJack
Ongelooflijk.. Ik bestel dus NOOIT meer wat bij wehkamp, blij dat ik maandag of dinsdag nog heb kunnen bestellen bij intertoys (die extra partij oid).

Mn wehkamp order gaat naar een maat van me mocht hij binnen komen.

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:17
Toepasselijke T&T code van Intertoys: 3SINT......

PSN: Sluuz

• Blazerock
Dj-sannieboy schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:22:
Ik wacht nog steeds op m'n track en trace van Sony :)
Me to , zou in de ochtend verstuurd worden
Nog tot 12 uur en anders middag maar als 't niet voor 5 is begin ik te twijfelen en ga ik ze bellen

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Blazerock schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:19:
Vandaag wordt een drukke dag mijn games komen vandaag binnen: killzone , ghosts en battlefield4.
In de ochtend zou de Track & trace verzonden worden stond in de mail van sony wegens vertraging.
Anders krijg je een link bij mijn order
Inderdaad, vet druk man! 1 keer helemaal de deur open doen voor je pakje met games en ook nog 1 email met trek en trees lezen.

Ik hoop niet dat de rest van je leven ook zo onwijs hektisch wordt! >:)

Druk man...

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-11 23:58
'Track en trace is niet meer in gebruik, probeer het na 20:00 nog een keer.' das kut. Wekker voor niets zo vroeg gezet. Balen. Maar weer een keer omdraaien dus.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• AM-PM
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
T&T code van Bart Smit doet het nu ook niet meer, gister en eergister deed ie het nog wel :/
AM-PM schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:26:
T&T code van Bart Smit doet het nu ook niet meer, gister en eergister deed ie het nog wel :/
Hier ook hetzelfde euvel :(

• Kupauw
  • Laatst online: 30-11 21:13
BS:

Datum: 27-11-2013 (12:00)
Betaalmethode: iDEAL
Pakketcode(s): 3SMIT13******** Traceer uw pakket

• GameFreak
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-11 13:15
bartburg schreef op donderdag 28 november 2013 @ 07:58:
Gister een mail gehad van Mycom dat ondanks dat ik vroeg had besteld er geen garantie is dat ik daadwerkelijk ook een PS4 krijg vrijdag....
:S iemand nog een idee waar er misschien teveel worden geleverd mediamarkt?
Ik heb bij de Mycom besteld op 15 augustus (dus net op tijd volgens hun site), maar nog steeds niets vernomen van ze of ze ook daadwerkelijk gaan leveren morgen.
Misschien is geen bericht wel goed bericht....

• Menno0
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-05-2023
same here :/

iRacing Profiel

• GranCanaria
Wie hebben nog meer bevestiging van de Intertoys?

• Sluuz
GranCanaria schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:29:
Wie hebben nog meer bevestiging van de Intertoys?
ja, 8:15!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Raikkonen_WC schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:23:
Was dat door ene valse link dat jullie deze konden bestellen? Is dit nog op een of andere manier mogelijk?
Ik heb het net gechecked, de link werkt niet meer. :N

• GranCanaria
zou het zo zijn dat ze bepaalde order nr's net hebben afgwerkt. Wat zijn de laatste 3 cijfers? ik heb 258

• Nostordici
  • Laatst online: 12:08
Ordernummer: 10xxxxxx41
Betaalmethode: Mastercard
Pakketcode(s):
3SMIT1xxxxxx4 Traceer uw pakket

It get Oan! :p
Gistermiddag rond 13 uur besteld, morgen in huis haha, eat that pessimisten van gisteren! ;)

• Raikkonen_WC
Arx schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:31:
[...]

Ik heb het net gechecked, de link werkt niet meer. :N
Dat is balen!

Verwijderd

JAJAAAAAAAAAAAAAAAA ik heb de TNT binnen van Intertoys! _/-\o_

Order: 131125-

Beste Marouan

Uw bestelling met bestelnummer 131125- ....wordt vandaag bij PostNL aangeboden voor verzending. Vanaf morgen is met deze barcode(s) en de eigen postcode de status van de bestelling te achterhalen op de website van PostNL. Klik op onderstaande barcode(s) om uw bezorgstatus in te zien:

3SINT

Met vriendelijke groet,

0180-330770

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 08:36 ]

Verwijderd

Nog nieuws van Bol.com ?

• HertogJack
GranCanaria schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:31:
zou het zo zijn dat ze bepaalde order nr's net hebben afgwerkt. Wat zijn de laatste 3 cijfers? ik heb 258
Bij intertoys? 299 hier en heb de track trace binnen.

• Kupauw
  • Laatst online: 30-11 21:13
Nostordici schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:32:

It get Oan! :p
Gistermiddag rond 13 uur besteld, morgen in huis haha, eat that pessimisten van gisteren! ;)
Zo voelde het voor mij ook haha! Nog even wachten tot er echt staat dat hij verzonden is en dan vanmiddag maar even games scoren.

Kreeg wel een mailtje gisteravond om 23:59 (automagisch?) dat het pakket voor omstandigheden gister niet verstuurd kon worden vanuit het magazijn. Dit zou de wel komen door de immense stapel orders.

• GranCanaria
Ja super, ik ook. Net binnengekregen. Dus waarschijnlijk gaat iedereen hem gewoon krijgen. Veel plezier ermee guys!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11 22:05
GameFreak schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:28:
[...]

Ik heb bij de Mycom besteld op 15 augustus (dus net op tijd volgens hun site), maar nog steeds niets vernomen van ze of ze ook daadwerkelijk gaan leveren morgen.
Misschien is geen bericht wel goed bericht....
ja dat hoop ik voor je veel onduidelijkheid daar nog ook telefonisch kunnen ze niets zeggen :S

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:15
Hier ook 3s code binnen van Intertoys. :D
Besteld op maandag 25/11 16:51 (!).

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Azqi schreef op donderdag 28 november 2013 @ 07:52:
Gistermiddag 13:42 uur besteld via BS link. Vandaag een update.

Order stond op in verwerking. Nu een mail, dat vandaag versturen niet lukt, maar dat deze morgen magazijn zal verlaten.

Status op website: wordt ingepakt
Inmiddels ook een T&T code op mijn Bestelhistorie pagina. Benieuwd of ik nu geluk heb en het pakket toch vandaag weggaat in tegenstelling tot de email van Bart Smit van vanmorgen vroeg.

Bart Smit moet veel PS4's extra hebben gehad om dit mogelijk te maken.

• Cardwizard
  • Laatst online: 10:15
Beetje overbodig maar ook hier een T&T code binnen van Intertoys

Verwijderd

Gistermiddag rond 15:00 besteld… Sweet :P !

Ordernummer: 109XXXXX
Status: Uw bestelling wordt ingepakt <<---- _/-\o_
Pakketcode(s):
3SMITXXXXXXXXXX

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 08:38 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zijn er hier nog mensen die bij een Intertoys winkel hebben gekocht?

Ik ben aan wezen betalen en heb toen een bon mee gekregen voor Launch.

Gaan ze nou nog bellen of moet ik er gewoon heen?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Sluuz
Om wat meer info te geven.

Besteld: Maandag 25-11 om 13.10
Bestelnr eindigt op: 6277
Verzendbevestiging ontvangen op 28-11 om 8.15

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Jeuh, 50 posts met meldingen van trek en trees...

• gaudio.
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-05 22:04
Yup, ook Intertoys binnen! Fiep!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:29

Sandyman538

SandstorM [148839]

SpeeDRaZoR3 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 00:37:
Ben blij dat ik gewoon s'ochtends naar Bart Smit kan lopen om hem te halen. Als ik ook nog de "stress" van wachten op TNT erbij zou krijgen, zou ik gillend gek worden.
Wees daar maar niet zo zeker van. Bart Smit heeft op Twitter gezegd dat de voorraad naar winkels donderdag verstuurd wordt een dat het afhankelijk is van de aflevertijd wanneer mensen hun PS4 kunnen halen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• HertogJack
Zou wehkamp ook nog komen met een t&t? :P

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-11 20:39
Update van Sony.nl. Had 7 augustus besteld en gisteren was mijn PS4 nog niet op voorraad volgens het systeem, waar anderen al verzonden hadden staan. Maar vanochtend dan eindelijk 'verzonden'. T&T code doet het nog niet, maar het loopt wel los dus.

Voor de duidelijkheid, ik heb besteld met studentenkorting, bij deze is het dus officieel goed gegaan!

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• robero50
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-11 14:30
Yeaah guys maandag heb ik en een vriend van mij de ps4 bij intertoys besteld en vandaag hebben we allebei een bevestiging mail gehad! dat hij aan postnl is afgeleverd

Verwijderd

Ook ik gister middag besteld (rond 15:00) bij BS

Ordernummer: *******
Pakketcode(s):
***** Traceer uw pakket

• Raikkonen_WC
robero50 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:42:
Yeaah guys maandag heb ik en een vriend van mij de ps4 bij intertoys besteld en vandaag hebben we allebei een bevestiging mail gehad! dat hij aan postnl is afgeleverd
Gewoon via de webshop?
Pagina: 1 ... 58 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot