Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Blazerock
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-06 22:20
Tayfunc schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:18:
[...]

Versturen ze vanuit Belgie of vanuit Nederland zelf?
Grote deel vanuit Nederland, wegens dat Nederland.
De grootste depo punt heeft van de Benelux.

Het kan zo zijn dat je je PS4 vanuit Belgie kan krijgen.

Lig je bij de grens dan kan het zijn Belgie

[ Voor 16% gewijzigd door Blazerock op 27-11-2013 22:23 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:21:
Zijn er mensen die bij BOL.COM besteld hebben VOOR 31 Juli en geen mail hebben ontvangen?
Ik heb m 13-Juni besteld maar nog niks gehoord, terwijl ze wel mailtjes de deur uit hebben gedaan.
Heb um 22 juni besteld bij bol en heb vandaag een specifieke mail teruggekregen met dat ik niet uitgeleverd ga krijgen voor vrijdag :(. Kortom bol heeft ons genaaid

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 10:47
C0nscious schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:19:
Ik wil geen slapende honden wakker maken, maar.. je lijkt nog steeds te kunnen bestellen op de BS site?
Op de Belgische wel ja, maar ik krijg daar geen Nederlandse postcode in en woon te ver van de grens om te gaan halen :/

Verwijderd

C0nscious schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:19:
Ik wil geen slapende honden wakker maken, maar.. je lijkt nog steeds te kunnen bestellen op de BS site?
Enkel op de Belgische website voor zover ik weet, maar dan moet je hem wel laten bezorgen/afhalen in België.
De .com website geeft bij beiden 1e leverings-varianten geen mogelijkheid tot bestellen meer hoor. :)

• Matss
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-04-2024
Op Twitter konden ze melden dat het echt zo is hoor, maar alsnog, het blijft Wehkamp.. :P

Steam: matsFR

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:04
Ik heb hem 15 juni bij BOL besteld. Nog geen 'afzeg'mail gekregen. Kreeg gisteren wel een mail over de info van de verzending van Bol.com. Weet niet of dat de 'bevrijdende' mail was.

Verwijderd

ksborg schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:24:
[...]

Op de Belgische wel ja, maar ik krijg daar geen Nederlandse postcode in en woon te ver van de grens om te gaan halen :/
Er zijn er nog 56 te bestellen via de belgische bs. Dus voor de mensen die vrijdag nog een ps4 willen zou ik snel de knoop doorhakken. Vanochtend stond ie nog op 650 exemplaren.

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:26:
[...]

Er zijn er nog 56 te bestellen via de belgische bs. Dus voor de mensen die vrijdag nog een ps4 willen zou ik snel de knoop doorhakken. Vanochtend stond ie nog op 650 exemplaren.
Wat is de link?

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Verwijderd

Vreemd van Bol.com, Ik heb 31 juni besteld en gisteren wel een mailtje ontvangen dat ik m'n ps4 vrijdag mag verwachten. Pikken ze gewoon random mensen uit de pre oder lijst ofzo.

• WinterX
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Teunke7 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:15:
[...]

Tagen = dagen

Ik maakte er een leuke draai van omdat je annulieren zei. Het klinkt als een Duitser :>
hehe leuk

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06:34
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:22:
[...]

Heb um 22 juni besteld bij bol en heb vandaag een specifieke mail teruggekregen met dat ik niet uitgeleverd ga krijgen voor vrijdag :(. Kortom bol heeft ons genaaid
Bol.com staat bekend om vaak "Last In First Out" voor backorders. Dat had ik toendertijd met de iPad 3 nog meegemaakt. Op een gegeven moment kon je beter je order annuleren, en een nieuwe plaatsen om de volgende dag nog in huis te krijgen.

PSN/XBL: DarkTaufu

• TieuwFast
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-11-2024

Verwijderd

http://www.bartsmit.be/shop/nl/bsbe/ps4-1e-levering

p.s je moet de ps4 wel ophalen in een bs in Belgie.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2013 22:29 ]

• tristan93
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-11-2020
Als ik op 'in winkelwagen' druk krijg ik deze melding: Je bestelling kan helaas niet worden afgerond, omdat één of meerdere gekozen artikelen momenteel niet beschikbaar zijn in de gewenste hoeveelheid.

Denk dat hij uitverkocht is.

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

tristan93 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:29:
Als ik op 'in winkelwagen' druk krijg ik deze melding: Je bestelling kan helaas niet worden afgerond, omdat één of meerdere gekozen artikelen momenteel niet beschikbaar zijn in de gewenste hoeveelheid.

Same here :(

• Rck010
  • Laatst online: 01-10 13:16
Iemand? Enig idee of GM net als MM al games in schappen heeft liggen? Of dat hun daadwerkelijk wachten tot vrijdag a.s?

Verwijderd

Ik heb wel al gebeld en gemaild met BOL en ze zeiden dat ik ruim op tijd heb besteld, dus ik kan hem vrijdag verwachten. Gek alleen dat ik niks van mail heb ontvangen.

Ik steek hun filliaal in de fik als ik hem niet ontvang vrijdag. Mensen voor de gek houden...

• Tayfunc
  • Laatst online: 27-11 19:20
Blazerock schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:21:
[...]

Grote deel vanuit Nederland, wegens dat Nederland.
De grootste depo punt heeft van de Benelux.

Het kan zo zijn dat je je PS4 vanuit Belgie kan krijgen.

Lig je bij de grens dan kan het zijn Belgie
Als ze het vandaag hebben opgestuurd vanuit Nederland zelf is de kans erg groot dan dat het morgen al ontvangen wordt. Maar kan me echt herinneren dat er gezegd werd dat de ps4's uit belgie worden verstuurd. Kan het fout hebben.

Verwijderd

tristan93 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:29:

Ik zie het nu ook. Wel raar. Toen ik net 5 minuten geleden nog keek kon ik er 56 in mijn winkelmandje leggen.

• tristan93
Rck010 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:30:
Iemand? Enig idee of GM net als MM al games in schappen heeft liggen? Of dat hun daadwerkelijk wachten tot vrijdag a.s?
GameMania had ze vorige week zaterdag al in de schappen. (tenminste in Arnhem centrum). Niet allemaal, maar Call of Duty en Battlefield sowieso.

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-10 20:18
Chaos-Zero schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:20:
Godver, Dixons gaat mijn 2 juli preorder niet leveren. Pas in de week na 7 december :(
Iemand nog een 2e PS4 over? :P
Waarom niet? Hoe is je dat verteld? Van de klantenservice kreeg ik te horen dat alle orders voor 15 augustus geleverd gaan worden vrijdag. :?

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:21:
Zijn er mensen die bij BOL.COM besteld hebben VOOR 31 Juli en geen mail hebben ontvangen?
Ik heb m 13-Juni besteld maar nog niks gehoord, terwijl ze wel mailtjes de deur uit hebben gedaan.
ik ook op 13 juni, en ook geen mail, maar bol zegt dat iedereen voor 31 juli hem krijgt.

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Sovereign schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:32:
[...]
Waarom niet? Hoe is je dat verteld? Van de klantenservice kreeg ik te horen dat alle orders voor 15 augustus geleverd gaan worden vrijdag. :?
Ik heb net het volgende mailtje ontvangen :(
Beste klant,

Zoals u reeds in het nieuws heeft gelezen staan wij maar ook alle andere retailers samen met Sony Playstation voor een grote uitdaging om alle backorders uit te leveren die zijn geplaatst op de Playstation 4 console. Helaas staan we voor het zeer vervelende feit dat de aantallen op lanceringsdatum niet toereikend zijn om alle orders uit te leveren op 29 november 2013.

U bestelling is geplaatst in een tijdvak (voor 15 aug 2013) waarin wij u gelukkig kunnen mededelen dat u order nog dit jaar naar alle waarschijnlijkheid wordt uitgeleverd tussen 9 december en 21 december. Alle orders na geplaatst na 15 aug 2013 zullen naar alle waarschijnlijkheid pas in 2014 uitgeleverd.

De komende tijd zullen wij u nadrukkelijk op de hoogte houden inzake de exacte datum waarop u uw Playstation 4 kunt ophalen.

Uiteraard streven wij er naar om u backorder zo snel mogelijk uit te leveren die u geplaatst heeft mocht er toch een zending eerder komen dan 9 december. Zoals al vermeld zullen we u de komende tijd met regelmaat op de hoogte houden van de ontwikkelingen qua exacte levertijd.

Mocht u af willen zien van uw backorder, dan kunt u dit doorgeven op onderstaand adres
info@dixons.nl

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Melkaz

Melkazar

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:32:
[...]

Ik zie het nu ook. Wel raar. Toen ik net 5 minuten geleden nog keek kon ik er 56 in mijn winkelmandje leggen.
Knop is nu grayed out. Denk dat we allemaal net op het moment kregen dat ze echt uit stock zijn gegaan, of ze erachter zijn gekomen dat de link nog actief was :+ Maar denk eerder dat dit een geautomatiseerd proces is.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Chaos-Zero schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:35:
[...]

[...]
Wel enorm veel spelvauten in die email.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:32:
[...]

Excuus, keek ook even hoeveel er konden. Zal het mandje even legen. :D

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
Zou bartsmit/intertoys ook de schipment van Bol.com hebben gehad :+

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

• tristan93
Hij staat nu ook op niet beschikbaar!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Wat een drukte hier als je even niet kijkt. Ik zal wel weer de enige zijn die hem wel vrijdag krijgt, maar het verder weinig interesseert of het vrijdag is of een twee weken later. Heb toch alleen Fifa 14 en wat spellen via PS+, de interessante games komen imho in 2014.

Zal het apparaat vrijdag installeren, wat rondkijken en dan weer de PS3 aanslingeren om nog wat games uit te spelen. Of Singstar moet al direct uitkomen op de PS4 :+
Hoe laat worden die codes van postnl morgen ge-update?!
Dan is het definitieve tijdsvak bekend ;)

• Sovereign
Chaos-Zero schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:35:
[...]

[...]
Oh, ik ook zie ik net! Nou fijn, dat spreekt tegen wat me gisteren is gemaild door de klantenservice en het strookt niet met de toezegging dat een bestelling van voor 15 augustus ook gegarandeerd was. Lekker en bedankt Dixons. :F

• Blazerock
Tayfunc schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:31:
[...]

Als ze het vandaag hebben opgestuurd vanuit Nederland zelf is de kans erg groot dan dat het morgen al ontvangen wordt. Maar kan me echt herinneren dat er gezegd werd dat de ps4's uit belgie worden verstuurd. Kan het fout hebben.
Ik heb meer dan 35 minuten aan de lijn gehangen met Sony.nl en ik zij ook dat ik vanuit meerdere wou kunnen spreken. Toen had ie mij alles verteld wat er nu speelt.

Het is veel te druk voor sony.
Ze hadden veel teveel bestellingen.

Track & Trace hebben vetraging daarom morgen maar hij is wel vandaag bij de postNL depo terecht gekomen ze waren om 12 uur begonnen met inpakken voor verzending.
Ze hebben een enorme depo punt bij Amsterdam Schiphol en in rotterdam de 2 depo punten hebben druk gewerkt om 't voor elkaar te krijgen, ook voor verschillende winkels.

Er zijn veel conectie problemen geweest en dat hebben ze vandaag allemaal geprobeert op te lossen.
vandaag zijn ze zeker aan het proberen geweest om alles te kunnen verzenden.

Ze waren nog bezig om 3 uur s'middags met inpakken toen ik ze aan de lijn had om 5 uur werd 't opgehaald.

Toen rond 8 uur s'avonds kreeg ik een mail dat ie bij de postNL is aangekomen en dat morgen de verwachte datum is van Track & trace in de ochtend.

Hierbij is nog niet verteld als ik 'm donderdag 'm ook kan verwacht in de mail maar aan de telefoon, zijdie dat 't wel mogelijk kan zijn.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:36:
[...]

Excuus, keek ook even hoeveel er konden. Zal het mandje even legen. :D
:+

• FritskeFrifa
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09-11-2023
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/6116465/ps4.png

Ik ben benieuwd! Heb mijn bestelling maandagavond pas geplaatst! _/-\o_

• Blazerock
dutchgio schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:39:
Hoe laat worden die codes van postnl morgen ge-update?!
Dan is het definitieve tijdsvak bekend ;)
om 12 uur s'nachts

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-11 21:25
Blazerock schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:40:
[...]

Ik heb meer dan 35 minuten aan de lijn gehangen met Sony.nl en ik zij ook dat ik vanuit meerdere wou kunnen spreken. Toen had ie mij alles verteld wat er nu speelt.

Het is veel te druk voor sony.
Ze hadden veel teveel bestellingen.

Track & Trace hebben vetraging daarom morgen maar hij is wel vandaag bij de postNL depo terecht gekomen ze waren om 12 uur begonnen met inpakken voor verzending.
Ze hebben een enorme depo punt bij Amsterdam Schiphol en in rotterdam de 2 depo punten hebben druk gewerkt om 't voor elkaar te krijgen, ook voor verschillende winkels.

Er zijn veel conectie problemen geweest en dat hebben ze vandaag allemaal geprobeert op te lossen.
vandaag zijn ze zeker aan het proberen geweest om alles te kunnen verzenden.

Ze waren nog bezig om 3 uur s'middags met inpakken toen ik ze aan de lijn had om 5 uur werd 't opgehaald.

Toen rond 8 uur s'avonds kreeg ik een mail dat ie bij de postNL is aangekomen en dat morgen de verwachte datum is van Track & trace in de ochtend.

Hierbij is nog niet verteld als ik 'm donderdag 'm ook kan verwacht in de mail maar aan de telefoon, zijdie dat 't wel mogelijk kan zijn.
Hehe eindelijk wat solid informatie, bedankt :)

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Sovereign schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:40:
[...]

Oh, ik ook zie ik net! Nou fijn, dat spreekt tegen wat me gisteren is gemaild door de klantenservice en het strookt niet met de toezegging dat een bestelling van voor 15 augustus ook gegarandeerd was. Lekker en bedankt Dixons. :F
Same here, ik kreeg gister nog dit mailtje:
Geachte heer,mevrouw,

Bedankt voor uw e-mail ,

Allereerst onze excuses voor de eventuele verwarring en vertraging
Alle leveringen die voor 15/08/2013 zijn besteld worden op de release dag afgeleverd op het door u opgegeven adres .

• AMARONE
  • Laatst online: 30-11 11:13
De Makro had 2 Fifa 14 spellen liggen dus er 1 even gereserveerd. Wel 69 euro maar ik weet niet of er vrijdag een kortingsactie is..iemand?

Sowieso met kortingsbonnen kom ik op 40 euro voor fifa uit dan. Killzone is vandaag verstuurd en verwacht ik binnen 5 dagen :D

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

@Chaos-zero en Sovereign

Mailtje van gisteren is wel zonder fouten. Ik denk, dat iemand je in de zeik neemt.

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Azqi schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:47:
@Chaos-zero en Sovereign

Mailtje van gisteren is wel zonder fouten. Ik denk, dat iemand je in de zeik neemt.
Haha, ja we kunnen denken wat we willen. Spelfouten of niet, denk dat dit wel de waarheid is :(

• NikkiNailz
  • Laatst online: 08-01 14:28
FritskeFrifa schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:41:
[afbeelding]

Ik ben benieuwd! Heb mijn bestelling maandagavond pas geplaatst! _/-\o_
Die ga je vrijdag gewoon binnenkrijgen hoor. Er worden geen bestellingen voorgemeld die niet bestaan of nog niet ingepakt zijn.

Waarschijnlijk kunnen we morgenavond na 20:00 zien wat het tijdvak van afleveren wordt op vrijdag.

• tristan93
Heeft iemand van de mensen die maandag bij Intertoys besteld hebben al wat gehoord?

• Skimovic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-02 03:16
Ik heb nergens gereserveerd ging wachten tot een paar maanden later als de games er ook zijn.

Begint toch te kriebelen, bij bart smit belgie een reservering gedaan en morgen/vrijdag een paar speelgoedzaken afgaan waarvan ik vrij zeker ben dat die niet an preorders doen of dat in elk geval niet goed verwerken.

Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache

tristan93 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:50:
Heeft iemand van de mensen die maandag bij Intertoys besteld hebben al wat gehoord?
Nee, niemand. Die krijgen donderdagmiddag/avond een mail schijnbaar.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-11 20:09

C0nscious

Mysteryman.

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:24:
[...]

Enkel op de Belgische website voor zover ik weet, maar dan moet je hem wel laten bezorgen/afhalen in België.
De .com website geeft bij beiden 1e leverings-varianten geen mogelijkheid tot bestellen meer hoor. :)
Toen ik mijn reactie gaf was dit wel degelijk zo via de .com variant, nu niet meer. Ik verwacht dat er drupsgewijs af en toe nog orders vrijkomen die niet door zijn gegaan vanwege bijvoorbeeld betalingsproblemen. Het was iig via deze link geloof ik, weet het niet meer zeker.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

• Rck010
tristan93 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:32:
[...]

GameMania had ze vorige week zaterdag al in de schappen. (tenminste in Arnhem centrum). Niet allemaal, maar Call of Duty en Battlefield sowieso.
Hmm ok, Fifa 14 nog niet? Zal morgen eens gaan kijken bij de lokale GM hier.

• tristan93
Rck010 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:55:
[...]

Hmm ok, Fifa 14 nog niet? Zal morgen eens gaan kijken bij de lokale GM hier.
Vorige week nog geen Fifa nee, maargoed Bart Smit had ze gister al wel liggen dus ik neem aan GameMania ook.

• Rck010
tristan93 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:56:
[...]

Vorige week nog geen Fifa nee, maargoed Bart Smit had ze gister al wel liggen dus ik neem aan GameMania ook.
Thanks ;)

Ik ga morgen eens kijken.

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Hoe zit het eigenlijk met hrt upgraden van de PS3 versie van FIFA 14 naar een PS4 versie? Kan er eigenlijk niets over vinden, maar dacht dat EA dit wel zou aanbieden.

• Rck010
Dj-sannieboy schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:01:
Hoe zit het eigenlijk met hrt upgraden van de PS3 versie van FIFA 14 naar eem PS4 versie? Kan er eigenlijk niets over vinden, maar dacht dat EA dit wel zoi aanbieden.
Gaat niet bij Fifa, wel kan je bij de Gamemania Fifa 14 voor de PS3 inruilen voor een PS4 versie met een bijbetaling van 20,00 euro.

Ik vind het ook belachelijk dat dit niet mogelijk is bij Fifa..

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Hoe zit het eigenlijk met hrt upgraden van de PS3 versie van FIFA 14 naar een PS4 versie? Kan er eigenlijk niets over vinden, maar dacht dat EA dit wel zou aanbieden.
Dat kan alleen bij GameMania voor 20 euro.

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Dit kan, voor een bedrag van 10 euro via de PSN store.

• Pasw
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-03 14:26
Zijn er nu nog steeds mensen die denken dat de PS4 morgen al geleverd wordt door PostNL dankzij Bartje Smit?

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/5vcPe.png

Ik weet niet wie Fred is maar de tweet van Bartje zegt genoeg lijkt me.

[ Voor 7% gewijzigd door Pasw op 27-11-2013 23:03 ]

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
ProfoundValue schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:02:
[...]

Nee, niet bij FIFA.

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
[...]

fifa niet dus.

Ps4/switch gamer

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
AMARONE schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:47:
De Makro had 2 Fifa 14 spellen liggen dus er 1 even gereserveerd. Wel 69 euro maar ik weet niet of er vrijdag een kortingsactie is..iemand?

Sowieso met kortingsbonnen kom ik op 40 euro voor fifa uit dan. Killzone is vandaag verstuurd en verwacht ik binnen 5 dagen :D
69 Euro voor Fifa 14? Heb hem zelf voor 60 inc. besteld bij Yourgamezone. Gisteren verzonden, vandaag vreemd genoeg nog niet binnen. Neem aan morgen of uiterlijk vrijdag.

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Wat is het nu? Alleen bij Gamemania of gewoon via de PSN store? Zie op de Playstation site geen FIFA bij het upgrade lijstje staan.

• ggpelupessy
  • Laatst online: 29-11 00:13
[...]

Dat is niet waar. In NL kun je FIFA 14 alleen 'upgraden' (omwisselen) bij Gamemania voor 20 euro.

• Pasw
[...]

Voor zover ik weet kan dit alleen bij CoD: Ghosts, Assassin's Creed 4 en Battlefield 4. FIFA doet niet mee.

• Rck010
Ronduit belachelijk, maar bij Fifa 14 is dit dus inderdaad niet mogelijk. Bij die NBA game is het overigens volgens mij wel mogelijk, waar wordt dit verschil bepaald?

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Alleen bij Gamemania om te ruilen dus. Stelletje boeven!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-11 13:02
bartje kan moeilijk zeggen dat die morgen al te krijgen is. Dan gaat iedereen naar de winkel toe. ik ben benieuwd of het nu morgen of vrijdag wordt. het is maar net wie je treft denk ik aan de balie :)

suc6 allemaal!

waarom halen jullie niet je games bij saturn? heeft al heel veel liggen en 3 halen 2 betalen. scheelt je 60 euro!!

• Pasw
Het is trouwens wel leuk om te zien dat dit topic binnen 24 uur 25 pagina's verder is. :D

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-11 11:27

alwinus

Tweaked

Mailtje van Bart Smit. PS4 is onderweg :)

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
alwinus schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:11:
Toevallig zoiets als...
Geachte heer/mevrouw Uniciteit,

Uw bestelling met ordernummer XXORDERNRXX is overgedragen aan PostNL
Pakketservice.
Het pakket wordt zo spoedig mogelijk, over het algemeen de volgende
werkdag, op onderstaand afleveradres bezorgd.

ADRES

Indien uw pakket niet door de brievenbus past of een hoge waarde
vertegenwoordigt, wordt het als pakketpost verzonden. In dit geval kunt u
via onderstaande link de status van de verzending van uw pakket via PostNL
Pakketservice track&trace volgen. Pakketten worden over het algemeen later
op de dag bezorgd dan de brievenbuspost.

De barcode(s) van uw zending is/zijn:

*TRACK & TRACE LINK*

Indien bovenstaande link niet klikbaar is, dient u de gehele link te
knippen en vervolgens in de adresbalk van uw webbrowser te plakken.

Games met een releasedatum worden op de dag van release geleverd.

Wij wensen u veel plezier met uw aankoop,

De shopmanager
:9

Uniciteit in "[NextGen] [PS4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen"

Verwijderd

Wanneer besteld?en wanneer heb je het mailtje ontvangen?

• Pasw
Er zijn mensen die dat mailtje dinsdag al kregen, maar de PS4 wordt toch echt morgen pas verzonden. ;)

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik zit ook af te tellen naar de release maar jullie maken elkaar wel heel erg gek zeg.

Twitteren, mailen, bellen, langs gaan. Die winkels moeten er gek van worden :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

Iemand een sony.nl update?

• Pasw
Donstil schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:14:
Ik zit ook af te tellen naar de release maar jullie maken elkaar wel heel erg gek zeg.

Twitteren, mailen, bellen, langs gaan. Die winkels moeten er gek van worden :)
Sommige mensen hier gaan wel heel ver inderdaad. Honderd keer om een bevestiging vragen dat de PS4 wel echt op vrijdag aankomt. 8)7

Ik heb medelijden met de klantenservices.

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Pasw schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:17:
[...]

Sommige mensen hier gaan wel heel ver inderdaad. Honderd keer om een bevestiging vragen dat de PS4 wel echt op vrijdag aankomt. 8)7

Ik heb medelijden met de klantenservices.
Ach, er zullen er hier genoeg zijn die al maanden naar de PS4 uitkijken - of zelfs al sinds de onthulling in februari. Dan is het te verwachten dat sommigen bezorgd zijn als ze berichten lezen dat je 'm misschien niet vrijdag krijgt maar pas na 't weekend of zelfs later :9

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Het is nu dus een feit dat meerdere mensen hem vrijdag thuis krijgen via mijn Bartsmit pre-order link. Beetje lullig voor de mensen die hem wel eerlijk besteld hadden en niet krijgen. Maarja fout van Bartsmit.. ;)

• jopitan
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 08:10

jopitan

It's just a fact

16 Juni gepreordered bij de MediaMarkt. Laat ik hopen dat ik hem vrijdag kan ophalen. Ben overigens nog niet gebeld.

Ik ga, als ik het vrijdag op kan halen, NFS Rivals spelen aangezien ik BF4 en AC BF al op de PC heb. COD wil ik helaas gewoon geen geld meer aan uit geven. Anderen nog goeie spellen aan te raden die in 2013 nog uit komen?

CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
jopitan schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:23:
16 Juni gepreordered bij de MediaMarkt. Laat ik hopen dat ik hem vrijdag kan ophalen. Ben overigens nog niet gebeld.

Ik ga, als ik het vrijdag op kan halen, NFS Rivals spelen aangezien ik BF4 en AC BF al op de PC heb. COD wil ik helaas gewoon geen geld meer aan uit geven. Anderen nog goeie spellen aan te raden die in 2013 nog uit komen?
Als je het nog niet hebt: sowieso PS+. :)

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:33
G4mert schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:19:
Het is nu dus een feit dat meerdere mensen hem vrijdag thuis krijgen via mijn Bartsmit pre-order link. Beetje lullig voor de mensen die hem wel eerlijk besteld hadden en niet krijgen. Maarja fout van Bartsmit.. ;)
Jij toch bedankt,het ligt aan bs.Nu weten ze wat ze te doen staat als PS5 komt :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-11 20:09

C0nscious

Mysteryman.

Je hebt in ieder geval een heleboel mensen blij gemaakt 8)

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

• Blazerock
lees de vorige pagina's ik heb aardig wat geschreven en kun je meer info vinden.

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Zijn er nog mensen met een dubbele preorder of die er vanaf zien? :P

• jopitan
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 08:10

jopitan

It's just a fact

Uniciteit schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:24:
[...]

Als je het nog niet hebt: sowieso PS+. :)
Dat was ik sowieso van plan zodra ik de PS4 binnen heb. Ik sluit zo'n abonnement nu nog niet af aangezien ik nog niks van Sony in mijn huis heb staan. Ben wel erg geneigd om een PS Vita bij te kopen zodat ik ook remote kan spelen op de PS4, maar daar wacht ik de reviews van mensen nog even op af.

CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB

• AMARONE
  • Laatst online: 30-11 11:13
Exorcist schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:04:
[...]

69 Euro voor Fifa 14? Heb hem zelf voor 60 inc. besteld bij Yourgamezone. Gisteren verzonden, vandaag vreemd genoeg nog niet binnen. Neem aan morgen of uiterlijk vrijdag.
Hij staat nub in het systeem voor 69 inc. maar vrijdagzou die misschien wel in een speciale folder kunnen staan. Hoe dan ook heb ik nog bonnen liggen dus krijg ik hem cheaper. Hopelijk is mijn broertje vrijdag wel thuis trouwens :P

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Pasw schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:04:
[...]

Voor zover ik weet kan dit alleen bij CoD: Ghosts, Assassin's Creed 4 en Battlefield 4. FIFA doet niet mee.
Excuses, ik las niet goed en dacht dat het over deze spellen ging. Bij FIFA geld dit inderdaad niet.
Chaos-Zero schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:27:
Zijn er nog mensen met een dubbele preorder of die er vanaf zien? :P
Denk dat het de moeite loont om donderdagavond of vrijdag even te checken. Veel mensen die ma-wo via de Intertoys link en Bart Smith link hebben besteld gaan niet de oude gelijk cancelen. Die laten ze open just in case, mocht Intertoys/Bart Smitch niet door gaan (geloof me iedereen is daar onzeker over als de nete haha) dan hebben ze hun order in ieder geval nog. Mochten ze hem wel krijgen, dan komen hier waarschijnlijk een aantal pre-orders vrij ;) Zodra iemand een verzendbevestiging heeft, dan pas weten ze het zeker en zulllen ze ook ongetwijfeld hun pre-orders moeiteloos weggeven :)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Verwijderd

Velen malen dank :>

• FritskeFrifa
NikkiNailz schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:49:
[...]

Die ga je vrijdag gewoon binnenkrijgen hoor. Er worden geen bestellingen voorgemeld die niet bestaan of nog niet ingepakt zijn.

Waarschijnlijk kunnen we morgenavond na 20:00 zien wat het tijdvak van afleveren wordt op vrijdag.
Er staat toch echt donderdag 28 nov tussen 11:00 - 13:00

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
FritskeFrifa schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:32:
[...]

Yep, klopt. Gisteren stond er bij mij vandaag levering, vandaag stond er donderdag levering en morgen, je raadt het al, zal er staan: vrijdag levering.

:)

Tenzzzziijjjj... er al een gewicht in kg bijstaat en dergelijke... dan heeft PostNL 'm daadwerkelijk en kan je 'm morgen verwachten.

Verwijderd

FritskeFrifa schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:32:
[...]

Dat staat er maar klopt simpelweg niet. Gisteren hadden mensen zelfs al een track trace en daar stond in dat ze hem vandaag al zouden krijgen. Maar vandaag werd dat veranderd in 'morgen'. Dus dat zal morgen veranderen in 'vrijdag'

• HenkDeFreeze
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-11 10:14
Uniciteit schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:33:
[...]

Yep, klopt. Gisteren stond er bij mij vandaag levering, vandaag stond er donderdag levering en morgen, je raadt het al, zal er staan: vrijdag levering.
vrijdag staat er zaterdag levering en zaterdag, je raadt het al, zal er staan: zondag levering.
;)

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

ASNNetworks schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:31:
[...]

Denk dat het de moeite loont om donderdagavond of vrijdag even te checken. Veel mensen die ma-wo via de Intertoys link en Bart Smith link hebben besteld gaan niet de oude gelijk cancelen. Die laten ze open just in case, mocht Intertoys/Bart Smitch niet door gaan (geloof me iedereen is daar onzeker over als de nete haha) dan hebben ze hun order in ieder geval nog. Mochten ze hem wel krijgen, dan komen hier waarschijnlijk een aantal pre-orders vrij ;) Zodra iemand een verzendbevestiging heeft, dan pas weten ze het zeker en zulllen ze ook ongetwijfeld hun pre-orders moeiteloos weggeven :)
Dat is inderdaad een goede. Ben alleen bang dat ik dan weer te veel betaal :P
Is er iemand die eventueel zijn 2e preorder aan mij wilt slijten? :P

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Ik kreeg van Bartsmit een reminder mail incl. pre-order link dus wie weet werkt het 'weer'.

*KNIP*

update: sorry werkt nu niet meer :P had graag nog meer mensen blij gemaakt

[ Voor 57% gewijzigd door G4mert op 27-11-2013 23:38 ]

Chaos-Zero schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:36:
[...]

Dat is inderdaad een goede. Ben alleen bang dat ik dan weer te veel betaal :P
Is er iemand die eventueel zijn 2e preorder aan mij wilt slijten? :P
Zullen vast wel mede-tweakers hier zitten die het gewoon een ander gunnen, zeker omdat het hun gegund is met Intertoys/Bart Smit ;) Zou het gewoon in de gaten houden.

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 22:16
Hier doet de link het iig niet :P

Verwijderd

Hier ook niet

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
Even over Track en trace, rechtsonder in zie je of tnt je pakket in bezot heeft. Zoniet dan is alles fictief dus ook de leverdatum en tijd

• FritskeFrifa
OK, thanks voor de info ;-) (Ik geloof jullie)

• Sovereign
Azqi schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:47:
@Chaos-zero en Sovereign

Mailtje komt van Dixons af, dus vrees van niet. :/ |:( Dag PS4. ;w Ik bestel dus nooit meer bij Dixons. :-(

Verwijderd

Vanmiddag via de link besteld bij BS. Telefonisch het verhaal uitgelegd en verder gecommuniceerd via e-mail. Letterlijke woorden waren 'Wat betreft uw bestelling, die is goed doorgekomen! Als het pakket geen vertraging oploopt zult u de PS4 vrijdag ontvangen'.

Ben benieuwd, ook Fifa14 al in huis via all4games voor ik geloof 55 euro.

• TieuwFast
  • Laatst online: 08-11-2024
iemand ook net die standaard mail ontvangen van BS om 23.59?

edit: ooit van de editknop gehoord?
Beste klant,

Bedankt voor uw bestelling in onze webshop.

Vanwege onvoorziene omstandigheden is het niet mogelijk om uw bestelling vandaag al uit ons magazijn te versturen. Uw bestelling zal morgen ons magazijn verlaten. U ontvangt automatisch een email wanneer uw bestelling ons magazijn verlaat.

Wilt u weten wat de status van uw bestelling is? Log dan in op onze website via 'mijn gegevens' en bekijk daar uw bestelhistorie.

Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat, wijzigt de status van uw bestelling in 'verzonden'. U ontvangt dan een automatische email met daarin uw Track & Trace code zodat u de bezorging eventueel kunt volgen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Bart Smit

[ Voor 86% gewijzigd door Uniciteit op 28-11-2013 00:02 ]

• Jerry2215
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-02 17:39
TieuwFast schreef op donderdag 28 november 2013 @ 00:00:
iemand ook net die standaard mail ontvangen van BS om 23.59?
Jep ;).

[ Voor 14% gewijzigd door Jerry2215 op 28-11-2013 00:03 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:56:
Vanmiddag via de link besteld bij BS. Telefonisch het verhaal uitgelegd en verder gecommuniceerd via e-mail. Letterlijke woorden waren 'Wat betreft uw bestelling, die is goed doorgekomen! Als het pakket geen vertraging oploopt zult u de PS4 vrijdag ontvangen'.

Ben benieuwd, ook Fifa14 al in huis via all4games voor ik geloof 55 euro.
Hoelaat heb je daar besteld? Want ik krijg nu net een mailtje van de bartsmit.

"Vanwege onvoorziene omstandigheden is het niet mogelijk om uw bestelling vandaag al uit ons magazijn te versturen. Uw bestelling zal morgen ons magazijn verlaten. U ontvangt automatisch een email wanneer uw bestelling ons magazijn verlaat."

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-11 21:13

PBP

Die lui bij Bart Smit zullen wel gek worden van die mailtjes de hele dag door :D
Pagina: 1 ... 57 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot