Tayfunc schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:31:
[...]
Als ze het vandaag hebben opgestuurd vanuit Nederland zelf is de kans erg groot dan dat het morgen al ontvangen wordt. Maar kan me echt herinneren dat er gezegd werd dat de ps4's uit belgie worden verstuurd. Kan het fout hebben.
Ik heb meer dan 35 minuten aan de lijn gehangen met Sony.nl en ik zij ook dat ik vanuit meerdere wou kunnen spreken. Toen had ie mij alles verteld wat er nu speelt.
Het is veel te druk voor sony.
Ze hadden veel teveel bestellingen.
Track & Trace hebben vetraging daarom morgen maar hij is wel vandaag bij de postNL depo terecht gekomen ze waren om 12 uur begonnen met inpakken voor verzending.
Ze hebben een enorme depo punt bij Amsterdam Schiphol en in rotterdam de 2 depo punten hebben druk gewerkt om 't voor elkaar te krijgen, ook voor verschillende winkels.
Er zijn veel conectie problemen geweest en dat hebben ze vandaag allemaal geprobeert op te lossen.
vandaag zijn ze zeker aan het proberen geweest om alles te kunnen verzenden.
Ze waren nog bezig om 3 uur s'middags met inpakken toen ik ze aan de lijn had om 5 uur werd 't opgehaald.
Toen rond 8 uur s'avonds kreeg ik een mail dat ie bij de postNL is aangekomen en dat morgen de verwachte datum is van Track & trace in de ochtend.
Hierbij is nog niet verteld als ik 'm donderdag 'm ook kan verwacht in de mail maar aan de telefoon, zijdie dat 't wel mogelijk kan zijn.