is er iemand die wel duidelijkheid krijgt van mycom. ik heb besteld op 15-6-2013 en ze kunnen mij letterlijk helemaal niks vertellen. zelfs nagaan naar welk filiaal mijn bestelling is doorgeschoven aangezien de winkel waar ik besteld had gesloten is kunnen ze niet.
medal schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:28:
is er iemand die wel duidelijkheid krijgt van mycom. ik heb besteld op 15-6-2013 en ze kunnen mij letterlijk helemaal niks vertellen. zelfs nagaan naar welk filiaal mijn bestelling is doorgeschoven aangezien de winkel waar ik besteld had gesloten is kunnen ze niet.
Over de normale PS4's zouden er al mails de deur uit moeten zijn over hoe en wat.Randy van MyCom Goedenavond Gerrit, over de Killzone bundels zullen wij iedereen ook nog persoonlijk informeren. Op dit moment durf ik daar nog geen duidelijk antwoord op te geven.
Iemand nog iets gevonden voor rond de € 2 zodat je geen verzendkosten hebtMatedeor schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:48:
Net battlefield 4 besteld, voor 42,50 euro bij 12game.com. Hoopt dat het klopt die prijs.
Mijn bestelling van zaterdagavond kreeg toen dezelfde status als die jij hebt en pas vandaag werd deze ingepakt en inmiddels is hij verzonden (met track&trace code). Er waren mensen die later hadden besteld en waarvan het pakket nog eerder werd verzonden, dus weet niet of je er iets aan hebt. Maar het zou in het ergste geval dus een paar dagen kunnen duren..Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:27:
22 juni PS4 besteld bij bol.com, kreeg vandaag doodleuk een email dat ik niet bij de eerste levering zat(31 juli pre order my ass). Vanmiddag rond 14:00 maar even via BS 'truuk' besteld, dus ik zou zeggen ik heb een klein beetje recht om gebruik te maken van deze backdoor. Sinds vanmiddag al op status: Uw bestelling is klaar voor verwerking. Ordernummer: 10932431
Iemand enig idee waneer de verzendemail verzonden wordt? Op twitter reageren ze ook niet heb al 3x een tweet gestuurd.
Dixons (Almere) wist me vandaag ook niks te kunnen vertellen over mijn preorders. Ze wisten ook nog niet of er een nachtopening zal zijn.
Ik heb een normale PS4 bij de Mycom besteld, maar daarover is echt nog geen mail o.i.d. de deur uit gegaan richting mij.BlackthunderAwf schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:29:
[...]
[...]
Over de normale PS4's zouden er al mails de deur uit moeten zijn over hoe en wat.
Oh, dus Battlefield 4 bij 12game is dus eigenlijk de LE, althans, zo geven ze het weer.ASNNetworks schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:24:
[...]
Nee, dat is Battlefield Premium, dat is een EXTRA bovenop de game. Als je Premium hebt krijg je 2 weken eerder toegang tot de DLC (en de DLC uiteraard) en een leuke badge dat je Premium bent.
Ik heb die van 42,50 besteld, zij adverteren daar met de china riding dlc, artwork staat gewoon includes dlc bij. Ik ga er vanuit dat ik die krijg aangezien zij daarmee adverteren.
En als je alle 4 DLCs wilt hebben moet je ook nog eens premium aanschaffen dus? Of ze los kopen ofc...
Hmm.. dan weet ik het zo ook niet. Anders kun je altijd via facebook een berichtje doen. (https://www.facebook.com/MyCom.nl?fref=ts)GameFreak schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:34:
[...]
Ik heb een normale PS4 bij de Mycom besteld, maar daarover is echt nog geen mail o.i.d. de deur uit gegaan richting mij.
Maar aangezien jij in Juni hebt besteld, vermoed ik dat jouw PS4 wel de 29e geleverd wordt.
[ Voor 25% gewijzigd door BlackthunderAwf op 27-11-2013 20:37 ]
Het is een zooitje bij Mycom. Ik heb een paar dagen geleden een mail gestuurd dat mijn pre-order van 15 juni gannueleerd kan worden omdat ik maar niks hoor en bij een concurrent (BS) heb besteld. De bestelling staat nog steeds open en heeft nog steeds als afhaaldatum: 13-07-2013GameFreak schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:34:
[...]
Ik heb een normale PS4 bij de Mycom besteld, maar daarover is echt nog geen mail o.i.d. de deur uit gegaan richting mij.
Het vreemde van de 'aanbieding' van BF4 bij 12game is dat het EAN '5030917103889' van Skylanders Spyro is. Als ik jullie was zou ik eerst even bij 12game navragen.
Ik heb hem ook zojuist besteld. Lijkt me niet dat het gaat om een buitenlandse Skylander pack van om en nabij de 10 euro.ggpelupessy schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:38:
Het vreemde van de 'aanbieding' van BF4 bij 12game is dat het EAN '5030917103889' van Skylanders Spyro is. Als ik jullie was zou ik eerst even bij 12game navragen.
nee, maar misschien wel een skylander van € 59,50, zie bij bol.com http://www.bol.com/nl/p/s...i-u-ps4/1004004012186050/
Gamedumper heeft de zelfde EAN.ggpelupessy schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:38:
Een stuk plastic van € 59,50.
[ Voor 9% gewijzigd door Jumpman op 27-11-2013 20:46 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
ik had ook de kale ps4 besteld bij mycom maar echt geen mail ontvangen alleen een half antwoord op een vraag die ik gemaild had.
Bedankt voor uw e-mail.
Helaas, is het niet bekend hoeveel stuks wij binnen gaan krijgen van de Playstation 4. Dit wordt pas 29-11-2013 bekend gemaakt zodra de zending binnen is in de centrale magazijn. Helaas, kunnen wij niet inzien wat uw plaats is in de wachtrij voor de Playstation 4. Onze excuses voor het ongemak.
Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Mycom
Bedankt voor uw e-mail.
Helaas, is het niet bekend hoeveel stuks wij binnen gaan krijgen van de Playstation 4. Dit wordt pas 29-11-2013 bekend gemaakt zodra de zending binnen is in de centrale magazijn. Helaas, kunnen wij niet inzien wat uw plaats is in de wachtrij voor de Playstation 4. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Mycom
Verwijderd
Dank voor je bericht! Zou alleen graag willen weten of ik sowieso bij de levering zit van vrijdag, ik heb mensen gezien met hogere ordernummers die wel een verzendmail hebben gekregen. Ik wacht het af, indien BS kan leveren ga ik die van bol.com op marktplaats zetten aangezien ik ze toch allebei al betaald heb.WickedWizard schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:31:
[...]
Mijn bestelling van zaterdagavond kreeg toen dezelfde status als die jij hebt en pas vandaag werd deze ingepakt en inmiddels is hij verzonden (met track&trace code). Er waren mensen die later hadden besteld en waarvan het pakket nog eerder werd verzonden, dus weet niet of je er iets aan hebt. Maar het zou in het ergste geval dus een paar dagen kunnen duren..
Verwijderd
Heb nu ook een Track & Trace code van Bart Smit na de bestelling via de 'beruchte link'. Altijd fijn om te zien!
Als ik jullie zo hoor, dan is er grote onduidelijkheid over de pre-orders bij alle retailers en vinden jullie het bij alle retailers amateuristisch en een zooitje.
@marcel Wanneer besteld? NL of BE?
[ Voor 13% gewijzigd door wian op 27-11-2013 20:50 ]
Bij mij staat er ook levering tussen 30/12 en 31/12, maar daar maak ik me niet zo zorgen om.Robkazoe schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:24:
[afbeelding]
Beetje verwarrend, hij lijkt verzonden te worden maar wel tussen 30/12 en 31/12
Ik zag al eerder van iemand met een hoger nummer dat hij wel een goede datum had, dus ga er vanuit dat de mijne morgen of overmorgen ook klaar staat.
Dit is van Sony.nl btw.
Bij mij staat er verder dit:
Maar ze maken niet echt duidelijk hoe ik die voortgang nou moet gaan volgen, ik heb geen e-mail gehad en er staat geen link/3s-code bij mijn bestelling.Uw bestelling wordt verzonden.
U kunt de voortgang volgen via de website van onze verzendpartner.
Verwijderd
Wanneer besteld en welk ordernummer als ik vragen mag?Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:48:
Heb nu ook een Track & Trace code van Bart Smit na de bestelling via de 'beruchte link'. Altijd fijn om te zien!
Ik heb zojuist even gebeld, het gaat wel om de bf4 versie. Kijk ook maar naar de originele prijs. Maak voor de zekerheid maar een printscreen, dan heb je sowieso bewijs werd ook nog gezegd.
Ik kreeg eind augustus deze mail:medal schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:46:
ik had ook de kale ps4 besteld bij mycom maar echt geen mail ontvangen alleen een half antwoord op een vraag die ik gemaild had.
Bedankt voor uw e-mail.
Met vriendelijke groet,
Mycom
"Op dit moment kunnen wij geen toezegging doen over de levering van de Play Station 4. Er is namelijk een leveringsprobleem vanuit Sony. Zodra er meer bekend is wordt dit met alle klanten door gecommuniceerd via onze website. "
Tot nu toe is er niks gecommuniceerd op de site. Ik heb ook nog steeds geen mail gehad. Ik ben blij dat ik twee PS4s Killzone-bundels via BS te pakken heb gekregen.
Nee hoor. Ben erg tevreden met de GameMania. Eerst een brief gekregen over welke bestellingen er zeker één zouden krijgen en dat er aanbetaald moest worden. Vervolgens een SMS gekregen met een uitnodiging voor de midnight launch.ProfoundValue schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:49:
Als ik jullie zo hoor, dan is er grote onduidelijkheid over de pre-orders bij alle retailers en vinden jullie het bij alle retailers amateuristisch en een zooitje.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Dus voor 't zelfde geld zit ik wel bij de eerste levering, want Sony zou genoeg playstation 4's hebben om te leveren bij de feestdagenmedal schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:46:
Bedankt voor uw e-mail.
Met vriendelijke groet,
Mycom
Verwijderd
Gistermiddag om 16.30, bij de Nederlandse shop.wian schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:49:
@marcel Wanneer besteld? NL of BE?
Lees hierboven en ordernummer: 10920157Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:50:
[...]
Wanneer besteld en welk ordernummer als ik vragen mag?
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2013 20:59 ]
Verwijderd
ordernummer?Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:50:
[...]
Wanneer besteld en welk ordernummer als ik vragen mag?
Bedankt voor de BF4 tip, snel even meegepikt!
Nog maar 1 dag werken totdat het feest kan beginnen. M'n baas was jaloers op m'n "thuiswerkdag"
[ Voor 198% gewijzigd door Mathijs14 op 27-11-2013 21:10 ]
Nice, ik heb hem gisteren om half 6 besteld, denk toch dat ik buiten de boot val... #ikblijfhopenVerwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:48:
De laatste pagina's gaan al over deze aanbieding. Toch thanks for sharingmathijs55 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:08:
Nog maar 1 dag werken totdat het feest kan beginnen. M'n baas was jaloers op m'n "thuiswerkdag"
Was deze e-mail een reactie op een e-mail die jij naar Sony had gestuurd of was dit een automatische verzendbevestiging?Blazerock schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:49:
Net een e-mail gekregen van sony dat mijn ps4 verzonden is de track & trace kan 1 dag duren voordat je 'm binnen heb. Je kan 'm vrijdag verwachten
Zijn hier trouwens nog meer mensen met een bestelling van de extra partij van Intertoys? (die je maandag kon bestellen) Zit namelijk echt te wachten op de track en trace code. Hebben mensen deze al binnen?
Verwijderd
Er zijn mensen die um vandaag besteld hebben via de link en gewoon een T&T hebben ontvangen. Ik denk dat BS gaat uitleveren aan iedereen die besteld heeft voordat de link gesloten werd. Wat is je status op dit moment?dageeknerd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:12:
[...]
Nice, ik heb hem gisteren om half 6 besteld, denk toch dat ik buiten de boot val... #ikblijfhopen
ik wacht daar ook nog op , morgen avond is vroeg zat om die te krijgenkoenvd90 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:21:
Zijn hier trouwens nog meer mensen met een bestelling van de extra partij van Intertoys? (die je maandag kon bestellen) Zit namelijk echt te wachten op de track en trace code. Hebben mensen deze al binnen?
Hun antwoord of ik hem vrijdag krijg : Wij zien dat uw order goed is ontvangen en zullen vrijdag aan u uitleveren.
Daar ga ik dan maar van uit
Ik mag vrijdag mijn PS4 Killzone mini pakket bij MM halen; dwz het maxi pakket was niet meer verkrijgbaar
Desalniettemin nu wel Killzone voor 40 euro.
[ Voor 3% gewijzigd door TheFruitNerd op 27-11-2013 21:28 ]
- B.L.A.A.T. -
Na mijn telefoontje met 12game is de game ineens niet meer voorradig. Heb expliciet gesteld dat ik de premium pack niet wil omdat ik daar zonder game niets aan heb. Ik word morgen teruggebeld.
verkeerde topic
[ Voor 83% gewijzigd door Cardwizard op 27-11-2013 21:31 ]
Verdacht, toen ik bestelde was de game in ieder geval nog uit voorraad leverbaar.Eduardboon schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:28:
Na mijn telefoontje met 12game is de game ineens niet meer voorradig. Heb expliciet gesteld dat ik de premium pack niet wil omdat ik daar zonder game niets aan heb. Ik word morgen teruggebeld.
Afwachten dan maar, het prijsverschil is niet dusdanig groot dat we konden weten dat het een fout was.
edit: Prijs staat nu op €55,99
[ Voor 3% gewijzigd door NikkiNailz op 27-11-2013 21:34 ]
-nevermind-cardwizard schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:30:
verkeerde topic
[ Voor 42% gewijzigd door TheFruitNerd op 27-11-2013 21:33 ]
- B.L.A.A.T. -
Bedankt voor je reactie. Afwachten dan maar! Ik heb hem maandag om half 12 besteld. Meteen na het bestellen gebeld of het goed zat, ze zeiden van wel en dat ik hem vrijdag zou krijgen. Ik ga er ook maar vanuit en ga (proberen) niet meer zo panisch doen. Voel me weer net als een klein kind als op 4 december.cardwizard schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:25:
[...]
ik wacht daar ook nog op , morgen avond is vroeg zat om die te krijgen
Hun antwoord of ik hem vrijdag krijg : Wij zien dat uw order goed is ontvangen en zullen vrijdag aan u uitleveren.
Daar ga ik dan maar van uit
Verwijderd
Heb vanmiddag (12:21) via de BS site "PS4 500GB + Killzone Shadow Fall 1e Levering" bestelt. Staat voorlopig nog dat de bestelling klaar staat voor verwerking. Betaling via iDeal gedaan.
Maar afwachten, had een pre-order sinds enkele weken staan bij MyCom voor de grotere bundel van 499 maar ik kan me ook wel vinden in een minder uitgebreid pakket.
Maar afwachten, had een pre-order sinds enkele weken staan bij MyCom voor de grotere bundel van 499 maar ik kan me ook wel vinden in een minder uitgebreid pakket.
Battlefield 4 bij 12Game is weer inmiddels € 55,99 en niet meer leverbaar
Ik heb nu 5x een bevestiging gehad dat ik m vrijdag geleverd krijg van intertoys, ze bleef maar mailen dat ik m zou krijgen haha. (ik heb het maar 1x gevraagdkoenvd90 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:36:
[...]
Bedankt voor je reactie. Afwachten dan maar! Ik heb hem maandag om half 12 besteld. Meteen na het bestellen gebeld of het goed zat, ze zeiden van wel en dat ik hem vrijdag zou krijgen. Ik ga er ook maar vanuit en ga (proberen) niet meer zo panisch doen. Voel me weer net als een klein kind als op 4 december.
ben benieuwd..dennisvdweg schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:39:
Battlefield 4 bij 12Game is weer inmiddels € 55,99 en niet meer leverbaar
Ik heb vandaag Mycom gebeld over de Killzone Shadowfall €499,- bundel en hij gaf aan nog geen info gehad te hebben van hoofdkantoor over de levering. De datum bij mycom is fictief dus.
Hij gaf wel aan dat de €499,- bundel verre weg het meeste is gereserveerd.
Edit:
De kans dat ik hem vrijdag heb van Mycom lijkt mij klein, maar het maakt wel me dag als ik morgen bericht krijg dat ik hem toch kan halen
.
Hij gaf wel aan dat de €499,- bundel verre weg het meeste is gereserveerd.
Edit:
De kans dat ik hem vrijdag heb van Mycom lijkt mij klein, maar het maakt wel me dag als ik morgen bericht krijg dat ik hem toch kan halen
[ Voor 22% gewijzigd door ndonkersloot op 27-11-2013 21:43 ]
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Ook hier een bestelling geplaatst gisteren om 2000 uur bij BS, bestelling staat nog steeds op ' verwerken'. Zal waarschijnlijk buiten de boot vallen ( stiekeme hoopVerwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:36:
Heb vanmiddag (12:21) via de BS site "PS4 500GB + Killzone Shadow Fall 1e Levering" bestelt. Staat voorlopig nog dat de bestelling klaar staat voor verwerking. Betaling via iDeal gedaan.
Verwijderd
Zijn er meer mensen die bij de webshop van de Saturn hebben besteld? Mijn status blijft op 'in behandeling' staan. Bij jullie ook?
Mijn status is: Uw bestelling is klaar voor verwerking. Ik wacht het nog even af, anders gewoon een ps4 in 2014. Mijn fifa14 is trouwens al wel binnen.Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:24:
[...]
Er zijn mensen die um vandaag besteld hebben via de link en gewoon een T&T hebben ontvangen. Ik denk dat BS gaat uitleveren aan iedereen die besteld heeft voordat de link gesloten werd. Wat is je status op dit moment?
Haha, dat is goed nieuws. Ze wou je wel graag blij maken denk ik. Hoelaat heb je besteld als ik vragen mag?Ithariuz schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:40:
[...]
Ik heb nu 5x een bevestiging gehad dat ik m vrijdag geleverd krijg van intertoys, ze bleef maar mailen dat ik m zou krijgen haha. (ik heb het maar 1x gevraagd) Zit wel goed joh!
Bij Nedgame staat de datum voor levering 2 nu op 13 december 2013.
http://www.nedgame.nl/pla...--levering-2-/4307961520/
- B.L.A.A.T. -
Als je op de twitter van Bart Smit kijkt met vragen van mensen die vandaag nog besteld + betaald hebben kun je zien dat de reactie van Bart Smit daarop is dat er vrijdag geleverd gaat worden (met bestelnummer die 4000 hoger is dan die van mij die ik vanochtend besteld heb). Dus ik ben hier ook aan het duimen.mbe1 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:43:
[...]
Ook hier een bestelling geplaatst gisteren om 2000 uur bij BS, bestelling staat nog steeds op ' verwerken'. Zal waarschijnlijk buiten de boot vallen ( stiekeme hoop). We shall see..
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
en eronder staat:TheFruitNerd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:46:
Bij Nedgame staat de datum voor levering 2 nu op 13 december 2013.
Releasedata is nog niet exact bekend en deze is dus indicatief.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Hoop doet levenASNNetworks schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:47:
[...]
en eronder staat:
Releasedata is nog niet exact bekend en deze is dus indicatief.
- B.L.A.A.T. -
Mijn Game Mania is ook erg duidelijk geweest. 13 mei besteld, begin augustus gehoord dat ik bij de eerste levering zit, enkele dagen geleden vernomen dat er een nachtopening is en nog altijd verkeer ik in de wetenschap dat ik wanneer ik wil een PS4 heb vrijdag.Chester schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:53:
[...]
Nee hoor. Ben erg tevreden met de GameMania. Eerst een brief gekregen over welke bestellingen er zeker één zouden krijgen en dat er aanbetaald moest worden. Vervolgens een SMS gekregen met een uitnodiging voor de midnight launch.
Ik leer van het gezeik bij internet orders wel dat ik dergelijke dingen niet via internet ga doen.
Jonges. Tegen iemand dat heeft een bestelling geplatst bij bol.com. Hoelang duurt de geld terugboeking als ik mijn bestelling annulieren?
Ik heb vanmiddag rond vier uur op de gok ook maar besteld via die link op BS. Uur later stond die bestelknop er niet meer. Dit zou echt een joke zijn als ik vrijdag ook binnen krijg
Verwijderd
3-4dagen… Denk ik.WinterX schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:51:
Jonges. Tegen iemand dat heeft een bestelling geplatst bij bol.com. Hoelang duurt de geld terugboeking als ik mijn bestelling annulieren?
Als we de twitter mogen geloven hebben we die vrijdag in huis!Tannay60 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:53:
Ik heb vanmiddag rond vier uur op de gok ook maar besteld via die link op BS. Uur later stond die bestelknop er niet meer. Dit zou echt een joke zijn als ik vrijdag ook binnen krijg
Verwijderd
Ik hoor bijna niks over Wehkamp op dit topic, zijn er wel mensen die hem via Wehkamp hebben besteld en zo zo ja wat is de status van jullie bestellen of weten jullie net zoals mij nog vrij weinig?
Let op, het is niet enkel het stekkertje maar ook 220 volt tegenover 110 volt.gajus26 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:08:
[...]
Dit is al vaker in de PS4 topics naar voren gekomen.
Spellen zijn geen probleem, er is geen regionlock meer.
Er is alleen een stekker nodig die USA omzet naar NL stekker, deze zijn meestal voor een paar euro te kopen. Ook je account koppelen heeft geen invloed op de PS4.
Ik heb in de vs gewoond als kind en had hier in Belgie daarna ook een amerikaanse tv met videospeler en amerikaanse nintendo.
Dat was niet enkel een stekkertje maar daar moest een transformator tussen anders blies je de boel op (is bij een latere poging zonder travo ook gebeurd).
Kan natuurlijk dat dit tegenwoordig wel gewoon kan met een tussenstukje maar wil mensen besparen hun ps4 gelijk op te blazen na ontvangst..
Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache
Skimovic schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:57:
[...]
Let op, het is niet enkel het stekkertje maar ook 220 volt tegenover 110 volt.
Ik heb in de vs gewoond als kind en had hier in Belgie daarna ook een amerikaanse tv met videospeler en amerikaanse nintendo.
Dat was niet enkel een stekkertje maar daar moest een transformator tussen anders blies je de boel op (is bij een latere poging zonder travo ook gebeurd).
Kan natuurlijk dat dit tegenwoordig wel gewoon kan met een tussenstukje maar wil mensen ebsparen hun ps4 gelijk op te blazen na ontvangst..
Bluray speler is ook region locked toch?
voeding is modulair sony heeft zelf gezegd dat alle ps4's hetzelfde zijn wereldwijd. Koop gewoon zo'n nl voedingskabel bij allekabels.nl
Dit dus.. Gewoon een goed kabeltje kopen en je bent klaar.TieuwFast schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:00:
voeding is modulair sony heeft zelf gezegd dat alle ps4's hetzelfde zijn wereldwijd. Koop gewoon zo'n nl voedingskabel bij allekabels.nl
Uit de iFixIt teardown:
Zie de opschrift: Input 100-240V
-
automatische verzendbevestiging, morgen word de track en trace verwacht in de ochtend.Muffinn schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:19:
[...]
Was deze e-mail een reactie op een e-mail die jij naar Sony had gestuurd of was dit een automatische verzendbevestiging?
Tegenwoordig gewoon dual voltage, dus iets van 110-230V.Skimovic schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:57:
[...]
Let op, het is niet enkel het stekkertje maar ook 220 volt tegenover 110 volt.
Kan natuurlijk dat dit tegenwoordig wel gewoon kan met een tussenstukje maar wil mensen besparen hun ps4 gelijk op te blazen na ontvangst..
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ja. Is een verplichting van de Blu-Ray Association.kwdtjuh schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:00:
Bluray speler is ook region locked toch?
als het de premium pack is krijg je alleen de premium, en niet battlefield 4 zelf het is hetzelfde als een season pack.NikkiNailz schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:32:
[...]
Verdacht, toen ik bestelde was de game in ieder geval nog uit voorraad leverbaar.
Afwachten dan maar, het prijsverschil is niet dusdanig groot dat we konden weten dat het een fout was.
edit: Prijs staat nu op €55,99
kost namelijk 50
Heb hier al een xbox one staan, maar hoop toch dat mijn vanmorgen bestelde killzone bundle vrijdag geleverd gaat worden.
Al iets bekend bij Wehkamp? Even grote drama als bij Bol.com denk ik zo..
Nou, ik denk wel zerk dat het gewoon de Battlefield 4 is met DLC. Dit staat bij mijn bestellingen en ook het afbeelding is gewoon van Battlefield 4 zelf!
YouTube: 2013 / 2012 Best Songs - Dance & Electro House Mix - clubmusicmixes
lekker nummer tijdens het wachten
lekker nummer tijdens het wachten
Dat is puur een gerucht.TieuwFast schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:09:
ja 304 is pech 303 is geluk
Oke, wat staat er bij jouw account? Bij mij staat er dit:Blazerock schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:03:
[...]
automatische verzendbevestiging, morgen word de track en trace verwacht in de ochtend.
Uw bestelling wordt verzonden.
U kunt de voortgang volgen via de website van onze verzendpartner.
Ik heb door twitter gevraagd - snel reactie maar levertijd nog onbekend.Appleman schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:09:
Al iets bekend bij Wehkamp? Even grote drama als bij Bol.com denk ik zo..
Geachte heer xxxx,
In het gehele land is een tekort aan PS4.
Alle klanten die het bestelnummer 70-33-04 hebben staan, zullen moeten wachten op de na leveringen. Helaas weten wij niet , net zoals veel andere winkels wanneer we die van de leverancier zullen ontvangen.
Uit mijn gegevens blijkt dat u de bestelling heeft geannuleerd.
Mocht dat niet het geval zijn dan hoor ik het graag van u.
Met vriendelijke groet,
Marisca xxx
Klantenservice wehkamp.nl
www.wehkamp.nl
In het gehele land is een tekort aan PS4.
Alle klanten die het bestelnummer 70-33-04 hebben staan, zullen moeten wachten op de na leveringen. Helaas weten wij niet , net zoals veel andere winkels wanneer we die van de leverancier zullen ontvangen.
Uit mijn gegevens blijkt dat u de bestelling heeft geannuleerd.
Mocht dat niet het geval zijn dan hoor ik het graag van u.
Met vriendelijke groet,
Marisca xxx
Klantenservice wehkamp.nl
www.wehkamp.nl
Ook vanavond de gok nog gewaagd bij BS. Morgen zal er verandering in de status moeten komen...
Nedgame heeft denk ik ook gewoon de standaardtermijn van sony doorgekregen van 1-1,5 week. 13 december is dan een 'veilige' datum maar nog steeds fictief zo lan de exacte leverdatum van sony onbekend is.
Nedgame heeft denk ik ook gewoon de standaardtermijn van sony doorgekregen van 1-1,5 week. 13 december is dan een 'veilige' datum maar nog steeds fictief zo lan de exacte leverdatum van sony onbekend is.
Ze hebben de BF4 van 12game weggehaald lijkt me? Is er iemand die nog even kan kijken in zijn browserhistory of de pagina er nog opstaat en deze naar deze tweaker wil doorsturen?
Ik hoop serieus niet dat die mail van Wehkamp vandaan komt. Wat een fouten in een simpele mail.
Wel bizar, volgens track & trace wordt mn ps4 morgen tussen 10 en 12 bezorgd. Als ik dat had geweten had ik m op werk laten bezorgen. Wel nep dat je het afleveradres niet meer kan wijzigen. Ja voor de tweede bezorging...
dan moet ik je teleurstellen, want deze heb ik vanochtend ontvangen. Denk je nu echt dat ik zelf die mail ga maken om jullie te trollen?
Misschien een domme vraag, maar mij wordt altijd gezegd: Domme vragen bestaan niet 
Liggen vrijdag pas games in de schappen bij GameMania? Of zijn ook die nu al, of misschien morgen al te verkrijgen?
Liggen vrijdag pas games in de schappen bij GameMania? Of zijn ook die nu al, of misschien morgen al te verkrijgen?
Tagen = dagen
Ik maakte er een leuke draai van omdat je annulieren zei. Het klinkt als een Duitser
Mij stel je niet teleur. Ik heb hem op 13 juni besteld dus ik ga er eigenlijk vanuit dat ik hem vrijdag wel krijg.TieuwFast schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:14:
dan moet ik je teleurstellen, want deze heb ik vanochtend ontvangen. Denk je nu echt dat ik zelf die mail ga maken om jullie te trollen?
Die blijft veranderen t/m vrijdag. Donderdag avond/nacht krijg je de echte levertijd te zien.TradeMarkNL schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:14:
Wel bizar, volgens track & trace wordt mn ps4 morgen tussen 10 en 12 bezorgd. Als ik dat had geweten had ik m op werk laten bezorgen. Wel nep dat je het afleveradres niet meer kan wijzigen. Ja voor de tweede bezorging...
Zal het dan toch niet gewoon vrijdag zijn. Of gaat BS eerder afleveren?TradeMarkNL schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:14:
bij mij staat hetzelfde, moet nog afwachten op postNL voor track & trace die word morgen in de ochtend verwacht.Muffinn schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:11:
[...]
Oke, wat staat er bij jouw account? Bij mij staat er dit:
[...]
staat allemaal in het mail.
hij word pas vrijdag geleverd.
Als er een wonder gaat gebeuren dat je 'm donderdag gaat krijgen, dat is nog niet zeker.
Het kan gebeuren, hetzelfde als bij Bol.com zelfs als je in de ochtend besteld voor 8 krijg je 'm dezelfde dag nog terwijl er staat voor 10 uur s'avonds.
maar sony heeft het wel aardig goed in de hand, bij postnl had ze van te voren nog aan de lijn ze moesten ook naar verschillende bedrijven sturen.
Ze hadden het enorm druk met postNL daarom is er een vetraging met Track & Trace hij zij ook dat 't zomaar kan zijn dat je 'm eerder hebt.
Wegens de regeling met postNL
Drukte + Service
hetzelfde als SOA : Service operation aggreement
het is een docunment en regelingen waar ze aan moeten houden om de drukte tegen te gaan
heb je aardig veel bij IT
Ligt eraan welke games je zoekt. MediaMarkt heeft COD: Ghost en Fifa 14 al in de schappen liggen.Rck010 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:15:
Misschien een domme vraag, maar mij wordt altijd gezegd: Domme vragen bestaan niet
Versturen ze vanuit Belgie of vanuit Nederland zelf?
Ik wil geen slapende honden wakker maken, maar.. je lijkt nog steeds te kunnen bestellen op de BS site?
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Gaat me eigenlijk om Fifa 14, maar ik heb nog een stapel oude games voor PS3 die ik denk ik gewoon in ga leveren bij GameMania voor een korting op Fifa 14 en een controller. Ik begrijp dat ik bij GameMania niet zo heel veel terug ga krijgen voor die games maar al die rompslomp via marktplaats heb ik ook weinig zin in...Appleman schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:17:
[...]
Ligt eraan welke games je zoekt. MediaMarkt heeft COD: Ghost en Fifa 14 al in de schappen liggen.
Dus, het gaat me eigenlijk echt om GameMania. Hebben hun de games ook al in de schappen liggen, of wachten hun echt tot vrijdag? Snap wel dat ze zich misschien aan een release-datum horen te houden, maar zou mooi zijn als je gewoon meteen aan de slag kunt met je geleverde PS4, en niet vrijdag nog eens de deur uit moet...
Godver, Dixons gaat mijn 2 juli preorder niet leveren. Pas in de week na 7 december 
Iemand nog een 2e PS4 over?
Iemand nog een 2e PS4 over?
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Verwijderd
Zijn er mensen die bij BOL.COM besteld hebben VOOR 31 Juli en geen mail hebben ontvangen?
Ik heb m 13-Juni besteld maar nog niks gehoord, terwijl ze wel mailtjes de deur uit hebben gedaan.
Ik heb m 13-Juni besteld maar nog niks gehoord, terwijl ze wel mailtjes de deur uit hebben gedaan.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot