Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:01
*biertje*

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-11 11:52
lethal pi schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:26:
Ik heb zojuist BS klantenservice gesproken en het verhaal uitgelegd. Zodra de bestelling word gedaan met een ander email adres dan het email adres welke de link oorspronkelijk heeft ontvangen zal de bestelling ongeldig zijn en binnen 10 dagen je geld terug gestort. Ik gok het dus maar niet.
Lijkt mij dus ook dat dat gaat gebeuren. Misschien hebben er een paar mensen geluk omdat ze wat over houden maar voor de meesten zal het toch jammer maar helaas.

Misschien gokken ze erop dat ze snel nieuwe kunnen leveren en dan zeggen ze wat wil je doen? Geld terug storten binnen 10 werkdagen of een PS4 over ca. 10 werkdagen?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-11 11:50
Dat kun je toch niet weten? Of is elke URL exact hetzelfde?

iRacing profile | Racing rig

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-11 14:34
Donstil schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:06:
Schofterige afhandeling van de Saturn tot nu toe.
Poste ik al eerder over de Games voor € 36,- maar inmiddels nog steeds niets ontvangen.

Ik heb zondag later op de dag een AC4:BF besteld voor € 36,-. Toen gewoon per direct leverbaar.
Maandag kwam echter alleen bij BF4 binnen terwijl de game maandag gewoon op voorraad was.
Ik had hetzelfde probleem AC4BF besteld voor 35 euro voor PS3 (limited edition)
4 dagen later nog niets gehoord, toen maar een mail gestuurd over de order.. kreeg ik een uur later mail terug dat de order geannuleerd was, geen reden bekend.
Ik op gebeld bleek dat het de limited edition was die uiterverkocht was en niet meer binnen kwam.
Terwijl de normale editie voor 36 er wel op stond op voorraad.
In plaats van klant bellen om te upgraden voor 1 euro naar normale versie annuleerde ze mijn order.
Laaste keer dat ik daar iets online besteld heb.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11 07:18
BS verkoopt gewoon nog, totdat het hele magazijn leeg is, en dan sturen ze de backlog een e-mail: Sorry, hij is niet meer leverbaar.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Op je werk? Doe mij die werkgever ook :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Ithariuz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-11 12:53
Phusebox schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:29:
[...]

Lijkt mij dus ook dat dat gaat gebeuren. Misschien hebben er een paar mensen geluk omdat ze wat over houden maar voor de meesten zal het toch jammer maar helaas.

Misschien gokken ze erop dat ze snel nieuwe kunnen leveren en dan zeggen ze wat wil je doen? Geld terug storten binnen 10 werkdagen of een PS4 over ca. 10 werkdagen?
Als ie vrijdag niet wordt geleverd dan vind ik t prima om m'n geld terug te krijgen.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11 17:59

Oxigeon

En zo is dat!

Zo, zojuist is door de post mijn FIFA14 al geleverd. Nu alleen vrijdag nog de PS4 ophalen en ik kan er vol tegenaan

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Phusebox
Ithariuz schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:31:
[...]

Als ie vrijdag niet wordt geleverd dan vind ik t prima om m'n geld terug te krijgen.
Ja maar dit kan een hoop extra orders opleveren voor hen. Velen denken waarschijnlijk "ach ja laat de bestelling maar staan dan".

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• Anakin_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-05-2023
Ergens misschien wel een slimme "truuck" van BS ?
Er zal vast een handje vol mensen zijn die via die link besteld hebben, te horen krijgen dat ze de PS4 niet krijgen maar een paar weken later.
De helft zal gelijk hun order cancellen, maar de andere helft zal zich bedenken "ik kan nu toch geen day one PS4 meer krijgen" en ik heb nu toch t geld al over gemaakt naar BS4. Voor die mensen kan het idee om de order te cancellen en weer ver op zoek te gaan enigsins omslachtig zijn en laten ze hun order staan.

Nogmaals, even op een ander straatje, hoe schatten jullie de kansen in om een PS4 op de dag zelf in lokale winkels te scoren ? bijv als je vroeg zou gaan ? Zullen er mensen ( die dus niet ge-pre-orderd hebben ) uren voor de opening al voor de deuren staan ?

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-11 17:17

WiXX

Kijk uit malloot een...

:) oooooh mijn status is net gewijzigd op bartsmit.com

Pakket wordt ingepakt en heb een traceernummer (werkt nog niet, moet na 20:00 nog een checken). Maar zenuwen beginnen nu groot te worden :P

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Zojuist ook de BS klantenservice aan de lijn gehad, mijn bestelling van vanmorgen via deze link

http://www.bartsmit.com/s...16ce8cb58fb64ab52c8cd7efd

wordt gewoon vrijdag geleverd.

• rvrbtcpt
  • Laatst online: 22:01
Donstil schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:31:
[...]

Op je werk? Doe mij die werkgever ook :)
Even off-topic: dat mag alleen op vrijdagmiddag. Er ligt wel meer bier in de koelkast dan wat anders, in België kijken ze daar anders tegenaan :-)

Maar het wordt nog leuk in dit topic als Bart Smit niet alles kan uitleveren. Die mensen worden gewoon zo overspoeld met orders, annuleringen en aanpassingen dat die niet echt een volledig overzicht hebben lijkt me.

• Phusebox
Anakin_ schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:33:
Ergens misschien wel een slimme "truuck" van BS ?
Er zal vast een handje vol mensen zijn die via die link besteld hebben, te horen krijgen dat ze de PS4 niet krijgen maar een paar weken later.
De helft zal gelijk hun order cancellen, maar de andere helft zal zich bedenken "ik kan nu toch geen day one PS4 meer krijgen" en ik heb nu toch t geld al over gemaakt naar BS4. Voor die mensen kan het idee om de order te cancellen en weer ver op zoek te gaan enigsins omslachtig zijn en laten ze hun order staan.

Nogmaals, even op een ander straatje, hoe schatten jullie de kansen in om een PS4 op de dag zelf in lokale winkels te scoren ? bijv als je vroeg zou gaan ? Zullen er mensen ( die dus niet ge-pre-orderd hebben ) uren voor de opening al voor de deuren staan ?
Dat zegt ik 8)

• Blazerock
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-06 22:20
kreeg net een antwoord binnen van sony.

Zij vertellen me dat eind van de middag de mails verstuurd gaan worden.
Dus het word nog even spannend wachten.

Popcorn er ook bij pakken en hopen dat ze 't echt gaan doen.

Sony.NL Greatness Awaits

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-11 22:13
WickedWizard schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:22:
[...]

Die van mij zaterdagavond 23 november besteld (rond 19:30) en nog steeds dezelfde status "Uw bestelling is klaar voor verwerking". Maak me lang niet zo druk als anderen in dit topic..
Even mezelf quoten. Zojuist is de status veranderd naar "Uw bestelling wordt ingepakt". Dus ze zijn er wel degelijk mee bezig en ik verwacht dat een hoop van de mensen hier die nog geen statusverandering hebben gehad vandaag nog wel wat te zien zullen krijgen in hun orderhistorie.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:23

kaanmijo

Picobello B.V.

Anakin_ schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:33:
Heel erg klein
lethal pi schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:26:
Ik heb zojuist BS klantenservice gesproken en het verhaal uitgelegd. Zodra de bestelling word gedaan met een ander email adres dan het email adres welke de link oorspronkelijk heeft ontvangen zal de bestelling ongeldig zijn en binnen 10 dagen je geld terug gestort. Ik gok het dus maar niet.
Broekzakken gaan sneuvelen van het lachen hier straks. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-10 09:24
AtlAntA schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:37:
[...]

Broekzakken gaan sneuvelen van het lachen hier straks. ;)
Gaan ze echt niet doen, gaat ze zelf dan geld kosten. onzin dus..

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-11 19:53
shoombak schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:34:
Zojuist ook de BS klantenservice aan de lijn gehad, mijn bestelling van vanmorgen via deze link

http://www.bartsmit.com/s...16ce8cb58fb64ab52c8cd7efd

wordt gewoon vrijdag geleverd.
Hier 08.30 besteld, nog geen statuswijziging

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-11 12:11
En nog steeds niks gehoord van werkkamp gehoord. Ben 1 van de eerste die besteld heeft maar beetje communicatie kan geen kwaad.

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-11 10:01
Zondag ps4 besteld bij bs, wordt nu ingepakt:) Gewone via de link die bs me gemaild had

• Ithariuz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-11 12:53
20 minuten geleden besteld bij BS, status is net van 'wordt gecontroleerd' naar 'klaar voor verwerking' gegaan. Betekend dit dat ie vrijdag geleverd wordt? :P

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-11 20:16
Tja, of het nu wel of niet zou werken, zoveel orders kunnen ze nu echt niet meer leveren.

• StrayDog
  • Laatst online: 07:01
Phusebox schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:29:
[...]

Die gaan gewoon vrijdag geleverd worden, de bestellinks zijn duidelijk aan het voorraadsysteem gekoppeld omdat de bundels nu wel al uitverkocht zijn (en gisteren/vanmorgen nog niet, je krijgt dan bovendien een melding via de site dat er geen voorraad meer is).
Bart Smit geeft verder zelf voortdurend aan dat ze gewoon geleverd worden en stuurt nog steeds mails uit dat mensen nog voor levering as. vrijdag kunnen bestellen.
Bart Smit / Intertoys hebben gewoon een grote (extra) voorraad en waarschijnlijk veel minder bestellingen dan reserveringen.

Conclusie: zolang je nog kunt bestellen, is er ook nog voorraad.

Verwijderd

Ik heb vanmorgen ook besteld via de link bij bs en de postnl bezorger heeft net mijn ps4 al geleverd jippieee

• undercover.
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-01-2022
Zit al 20 minuten op het tipje van mijn stoel.. 'status betaling controleren' geld van de rekening ;s

• Melkaz
  • Laatst online: 21:17

Melkaz

Melkazar

Net ook maar de gok gewaagd, had toch al een reservering open staan daar(nooit een mail gehad om hem om te zetten naar bestelling) en heb het geld toch al apart gezet. Nu maar kijken of het iets oplevert.

Bedenk me alleen dat als ze inderdaad leveren, ik nog wel games moet gaan regelen :D

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-11 13:43
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:42:
Ik heb vanmorgen ook besteld via de link bij bs en de postnl bezorger heeft net mijn ps4 al geleverd jippieee
Ik geloof er geen zak van.

Verwijderd

Haha...

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
Kan iemand die BS link delen? Ik heb ook gereserveerd maar krijg die mails niet

*via PM:)

[ Voor 7% gewijzigd door FlasHie_FlaSh op 27-11-2013 13:44 ]

Darkvisje schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:38:
[...]

Gaan ze echt niet doen, gaat ze zelf dan geld kosten. onzin dus..
De wens is de vader van de gedachte. Ik gun het iedereen van harte hoor maar als je het realistisch bekijkt dan zal je zien dat dit gewoon niet goed kan komen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• kaanmijo
  • Laatst online: 07:23

kaanmijo

Picobello B.V.

En ik ben de koning van Zimbabwe

• StrayDog
Ik heb net pas besteld maar hij is gisteren al geleverd!

Verwijderd

hahaha ik kon het niet laten guys

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-11 22:09
ik heb de ps5 al

• Chefd
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-06 22:51
Mag ik daar ook een hijsje van, sterk spul zeg :9

• Blazerock
ik heb gister pannenkoeken gebakken en mijn ps4 keek toe

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-11 11:32
En alleen bij meneer Puma200 wordt het distibutiecentrum van PostNL overgeslagen.

• robero50
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-11 14:30
Melkaz schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:43:
Net ook maar de gok gewaagd, had toch al een reservering open staan daar(nooit een mail gehad om hem om te zetten naar bestelling) en heb het geld toch al apart gezet. Nu maar kijken of het iets oplevert.

Bedenk me alleen dat als ze inderdaad leveren, ik nog wel games moet gaan regelen :D
had ik dus ook xD snel me broer op pad gestuurd ! ;)
Net mail Amazon.de 27september besteld:

"PlayStation 4 - Konsole inkl. Killzone: Shadow Fall + 2 DualShock 4 Wireless Controller + Kamera"
Voraussichtliches Lieferdatum: 27. Dezember 2013 - 28. Dezember 2013

Na kerst dus..... slecht

Verwijderd

ik heb gisteren sex gehad en de ps4 keek toe (ownee ik had sex met de ps4)

Verwijderd

Hier komt de PS4 net per buizenpost binnen. Aankomende vrijdag besteld.

• Blazerock
Ik hoop dat Sony nu wel de waarheid gaat spreken.
Moet nog paar uur wachten tot dat ze een mail gaan sturen voor verzending.

Ze hebben zoveel dingen beloofd, maar gaan ze 't wel nakomen

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
nog 2 dagen:

Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/dump/1385554115.jpg

[ Voor 233% gewijzigd door Kol Nedra op 27-11-2013 13:51 ]

nothing stops this train

• ozzy070
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-11 22:25
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:49:
Zit hier ook iedereen constant achter zijn computer met 3 tabbladen open? 1.tweakers 2.bartsmit 3.hotmail???
haha precies hetgene dat ik open heb staan :P

• Brugesboy
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-08-2024
Ik vermoed dat er veel traantjes gaan vloeien vrijdag.
Ik heb in mijn regio alle winkels gebeld, waaronder ook BS, en die kan zelfs niet garanderen als je nu besteld dat je je ps4 bij de 2e lading zult krijgen...
Hoe jammer ik het ook vind

• KaracAslan
  • Laatst online: 25-06-2021
Ordernummer: 109xxxx
Datum: 27-11-2013
Status: Uw bestelling is klaar voor verwerking
Betaalmethode: Mastercard
Product Prijs
in Euro's Aantal Totaal
in Euro's
PS4 500GB 1e Levering 399,99 1 399,99

Dit had ik nog niet gezien maar er staat gewoon 1e levering dus dan weet ik al bijna zeker dat het vrijdag geleverd wordt, mooi..

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-11 17:04
''Ordernummer: 108819XX (23 november 11:48 mail ontvangen van 1e levering reservering, 11:54 betaald)
Datum: 23-11-2013
Status: Uw bestelling is verzonden''

Leverdatum op PostNL T&T site is overigens nog:
''do 28 nov 2013
09:00-11:00''

Dit komt dus nog steeds overeen met wat Bart Smit heeft aangegeven, namelijk dat alle T&Ts van donderdag niet kloppen. Ondanks dat de T&T al erg vroeg wordt aangemaakt, wordt het pakket pas donderdag verzonden en komt het vrijdag aan.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-11 21:25
Uw bestelling wordt verzonden.
U kunt de voortgang volgen via de website van onze verzendpartner
Woehoe en nog met studentenkorting ook

• Schuurmans
  • Laatst online: 28-11 17:36
Hier ook uw bestelling wordt ingepakt. Gister om 16:52 besteld via de hier geplaatste link bij BS.

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Modbreak:We begrijpen dat jullie enthousiast zijn over jullie bestellingen en dat er daardoor een lichte slowchat plaatsvindt, maar probeer het in ieder geval over de PS4/winkels/levertijden te houden.

Bedankt! :)

Verwijderd

*knip* Dit is geen V&A

[ Voor 87% gewijzigd door Uniciteit op 27-11-2013 19:33 ]

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-11 08:49
Hebben de mensen van GM Utrecht al een sms'je ontvangen? Ik heb namelijk nog niets van GM Eindhoven Woensel

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-11 22:13
destroye schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:32:
Hebben de mensen van GM Utrecht al een sms'je ontvangen? Ik heb namelijk nog niets van GM Eindhoven Woensel
Hier GM Utrecht, geen smsje ontvangen. Maar ik maak me niet druk. Als je op tijd hebt aanbetaald, kun je gewoon je PS4 ophalen. Je hebt echt geen smsje nodig.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Verwijderd

destroye schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:32:
Ik ook nog niet man (Utrecht) :/

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-11 08:49
Ik ook niet maar heb vorige week gebeld en toen zeiden dat ik tijdens de nachtopening en anders vrijdag hem ook op kon halen dus ik maar me ook niet druk

Verwijderd

Laatste nieuws van Wehkamp: Ze hebben een paar uur geleden een email ontvangen en daar stond in dat als je bestelnummer eindigt met 703 heb je 'm vrijdag. Degene die eindigen met 704 als bestelnummer krijgen hem pas de 2e levering, dit komt door een landelijk tekort aan PS4's.

• Matedeor
  • Laatst online: 07:47
Net battlefield 4 besteld, voor 42,50 euro bij 12game.com. Hoopt dat het klopt die prijs.

• Blazerock
Net een e-mail gekregen van sony dat mijn ps4 verzonden is de track & trace kan 1 dag duren voordat je 'm binnen heb. Je kan 'm vrijdag verwachten

Verwijderd

Brugesboy schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:43:
Ik vermoed dat er veel traantjes gaan vloeien vrijdag.
Ik heb in mijn regio alle winkels gebeld, waaronder ook BS, en die kan zelfs niet garanderen als je nu besteld dat je je ps4 bij de 2e lading zult krijgen...
Hoe jammer ik het ook vind
Ik ben benieuwd hoeveel traantjes er gaan vloeien als blijkt dat de mensen die hem wel hebben ontvangen een DOA exemplaar hebben :+

• Blazerock
Matedeor schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:48:
Net battlefield 4 besteld, voor 42,50 euro bij 12game.com. Hoopt dat het klopt die prijs.
Ik heb 'm daar voor 60 euro... Weird

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:42
Blazerock schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:50:
[...]

Ik heb 'm daar voor 60 euro... Weird
Hij staat daar inderdaad voor 42,50 euro. Als dat echt zo is en het een betrouwbare webshop is, dan haal ik 'em daar ook snel!

• Tayfunc
  • Laatst online: 27-11 19:20
Matedeor schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:48:
Heb deze ook daar besteld voor 42,50. Prijs zal gewoon moeten kloppen omdat dit spel al op hun site stond alleen dan voor een hogere bedrag.

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:33
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:47:
Laatste nieuws van Wehkamp: Ze hebben een paar uur geleden een email ontvangen en daar stond in dat als je bestelnummer eindigt met 703 heb je 'm vrijdag. Degene die eindigen met 704 als bestelnummer krijgen hem pas de 2e levering, dit komt door een landelijk tekort aan PS4's.
Is al bekend toch? En ik neem aan dat je 303 en 304 bedoeld?

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Blazerock schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:49:
Net een e-mail gekregen van sony dat mijn ps4 verzonden is de track & trace kan 1 dag duren voordat je 'm binnen heb. Je kan 'm vrijdag verwachten
Hier geen e-mail helaas. Status is ook gewoon "Wordt verzonden". Hoop dat het goedkomt :).

BF4 besteld bij 12game, kon na de bestelling niet eens meteen inloggen.. wachtwoord vergeten maar aangeklikt en nog niets ontvangen. Wordt ook spannend.

• Teunke7
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-12-2024
Mycom na 15 augustus levering onbekend; voor 15 augustus levering dit jaar (zeker).

Verwijderd

baronruud schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:51:
[...]

Is al bekend toch? En ik neem aan dat je 303 en 304 bedoeld?
Ja, dat bedoelde ik ja, mijn excuses. En nee, was nog niet officieel bekend, was nog een gerucht, is nu echt zeker.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
Ook besteld bij 12game! incl. China rising staat erbij? Fifa ook maar besteld. Dan ben ik met Killzone/bf4 en Fifa klaar voor release! zin in

• GameFreak
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-11 13:15
Teunke7 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:56:
Mycom na 15 augustus levering onbekend; voor 15 augustus levering dit jaar (zeker).
Ik ben benieuwd, ik heb besteld precies op 15 augustus. Mijn order staat nog steeds op status 'Open' met de bezorgdatum op 17-09-2013 :?

Ze hebben wel via mail gezegd dat ze hem zouden leveren, maar moet het nog zien

• Blazerock
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:01:
Ook besteld bij 12game! incl. China rising staat erbij? Fifa ook maar besteld. Dan ben ik met Killzone/bf4 en Fifa klaar voor release! zin in
Juist ze hebben vandaag de prijs veranderd vorige week besteld.....

• firefox1983
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09-2021
Ik wil mijn ps4 in Amerika laten meenemen voor de kerst door mijn schoonpa die daar woont. Hij kan gewoon 1 meenemen zonder problemen met douane enzovoorts... Heeft ie namelijk al vaker gedaan met producten. Maar nu komen mijn vragen. Kan ik gewoon Europese spellen spelen op deze Amerikaanse versie? En kan ik ook gewoon mijn ps account gebruiken op deze versie? Zijn er geen problemen met ons stroomnet tov Amerika? Het scheelt namelijk behoorlijk in prijs en is voor mij serieus het overwegen waard.
Alvast bedankt voor de hulp.

• Jumpman
firefox1983 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:07:
Ik wil mijn ps4 in Amerika laten meenemen voor de kerst door mijn schoonpa die daar woont. Hij kan gewoon 1 meenemen zonder problemen met douane enzovoorts... Heeft ie namelijk al vaker gedaan met producten. Maar nu komen mijn vragen. Kan ik gewoon Europese spellen spelen op deze Amerikaanse versie? En kan ik ook gewoon mijn ps account gebruiken op deze versie? Zijn er geen problemen met ons stroomnet tov Amerika? Het scheelt namelijk behoorlijk in prijs en is voor mij serieus het overwegen waard.
Googlen?

• gajus26
  • Laatst online: 21-10 12:18
firefox1983 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:07:
Dit is al vaker in de PS4 topics naar voren gekomen.
Spellen zijn geen probleem, er is geen regionlock meer.
Er is alleen een stekker nodig die USA omzet naar NL stekker, deze zijn meestal voor een paar euro te kopen. Ook je account koppelen heeft geen invloed op de PS4.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
Blazerock schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:07:
[...]

Juist ze hebben vandaag de prijs veranderd vorige week besteld.....
Hmm dat is best zuur.. 42.50 is wel erg laag. Hopelijk gaan ze hem leveren incl China Rising.
Met Fifa erbij ook nog gratis levering. 49.- per stuk gemiddeld. Ben er blij mee :)

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-11 14:09
Hmm ik keek net bij Bart Smit bij mij staat er nog steeds:
Uw bestelling wordt ingepakt.

Heb overigens wel de mail met de speciale link gehad met 1 lev erin dus ga er vanuit dat het goed komt :) Anders morgen even een Tweet naar Bart Smit sturen.

Verwijderd

Ik heb zojuist een mail ontvangen dat ik morgen bericht krijg of ik bij de 1e levering zit of niet. Ook 15 augustus besteld, levering staat op 17-09. Denk dat ik nu bericht krijg omdat ik een beetje bij ze heb lopen zeiken:p. Maarja, de informatie is ook zo karig.

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-11 17:48
gajus26 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:08:
[...]

Dit is al vaker in de PS4 topics naar voren gekomen.
Spellen zijn geen probleem, er is geen regionlock meer.
Er is alleen een stekker nodig die USA omzet naar NL stekker, deze zijn meestal voor een paar euro te kopen. Ook je account koppelen heeft geen invloed op de PS4.
is al vaker gezegd maar Stroom en spellen is geen probleem hooguit dat je een andere stroomkabel moet hebben ivm andere stekker. dvd/blu-rays kan wel een probleem zijn omdat daar waarschijnlijk wel een regiolock opzit

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Geen mail gehad van Sony, maar bestelling staat inmiddels wel op: Uw bestelling wordt verzonden. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:09:
Ik heb zojuist een mail ontvangen dat ik morgen bericht krijg of ik bij de 1e levering zit of niet. Ook 15 augustus besteld, levering staat op 17-09. Denk dat ik nu bericht krijg omdat ik een beetje bij ze heb lopen zeiken:p. Maarja, de informatie is ook zo karig.
Welke winkel?

• BlackthunderAwf
12game.com heeft de BF4 LE voor 56 euro. De LE is toch met die extra 4 DLC die er gaan uitkomen waar je anders 10 euro p.s. voor moet betalen?

Verwijderd

Zijn er nog meer bedrijven waar je een reservering kan plaatsen? Heb hem al gereserveerd bij Mycom, Dixons en (Bart Smit), maar wil graag nog niet betalen.

• Rowwan
  • Laatst online: 08:08
buitenlandse console kan een probleem opleveren met garantie!

• Teunke7
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik heb zelf op 20 november mijn order geannuleerd bij Media Markt om bij Mycom de mega killzone bundel te bestellen. De korting wordt mijn beloning voor het lange wachten al hoe wel ik verwacht dat de levering nog dit jaar is.

• Jumpman
BlackthunderAwf schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:12:
12game.com heeft de BF4 LE voor 56 euro. De LE is toch met die extra 4 DLC die er gaan uitkomen waar je anders 10 euro p.s. voor moet betalen?
Nee, dat is de Premium Edition (€ 42,50).

De Limited Edition (€ 55,99) heeft alleen DLC China Rising.

Ze verkopen de duurdere versie voor minder.

[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 27-11-2013 20:15 ]

Verwijderd

Ho, excuus vergeten. Mycom!

• WinterX
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Oh man. 27 november en bol.com weet nix over levertijd!!! Als hij komt Januari ik hem nu annulieren. Ac4 heb ik apart besteld ook niet bereikbaar op 29.11.

Oh man....

• Canerooo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11 19:42
weet iemand of er bij free record shop ook ps4 games / accesoires kan kopen? heb al die maanden gespaard met me freebees pas en zie niks op hun website staan. dit kan toch niet waar zijn.

• BlackthunderAwf
Jumpman schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:14:
[...]

Nee, dat is de Premium Edition (€ 42,50).

De Limited Edition (€ 55,99) heeft alleen DLC China Rising.

Ze verkopen de duurdere versie voor minder.
Dus als je minder betaald krijg je meer? Dan ga ik die snel bestellen! Thanks.

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
Canerooo schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:20:
weet iemand of er bij free record shop ook ps4 games / accesoires kan kopen? heb al die maanden gespaard met me freebees pas en zie niks op hun website staan. dit kan toch niet waar zijn.
hoe bedoel je ziet niks staan ?
http://www.freerecordshop.nl/games/playstation-4

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Verwijderd

BlackthunderAwf schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:21:
[...]

Weet je hoelang een verzending duurt bij deze site? Als ze hem vrijdag kunnen leveren zou ik bf4 daar ook wel wille bestellen

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:10
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/70dw8x.jpg

Beetje verwarrend, hij lijkt verzonden te worden maar wel tussen 30/12 en 31/12 :S
Ik zag al eerder van iemand met een hoger nummer dat hij wel een goede datum had, dus ga er vanuit dat de mijne morgen of overmorgen ook klaar staat.
Dit is van Sony.nl btw.
BlackthunderAwf schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:21:
[...]

Nee, dat is Battlefield Premium, dat is een EXTRA bovenop de game. Als je Premium hebt krijg je 2 weken eerder toegang tot de DLC (en de DLC uiteraard) en een leuke badge dat je Premium bent.

Ik heb die van 42,50 besteld, zij adverteren daar met de china riding dlc, artwork staat gewoon includes dlc bij. Ik ga er vanuit dat ik die krijg aangezien zij daarmee adverteren.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• gajus26
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:23:
[...]

Weet je hoelang een verzending duurt bij deze site? Als ze hem vrijdag kunnen leveren zou ik bf4 daar ook wel wille bestellen
er staat, uit mijn hoofd, 1 tot 2 dagen.

• Canerooo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11 19:42
Ja bedankt. Ik ben echt scheel. foutje bedankt 8)7

• gajus26

Verwijderd

22 juni PS4 besteld bij bol.com, kreeg vandaag doodleuk een email dat ik niet bij de eerste levering zat(31 juli pre order my ass). Vanmiddag rond 14:00 maar even via BS 'truuk' besteld, dus ik zou zeggen ik heb een klein beetje recht om gebruik te maken van deze backdoor :P. Sinds vanmiddag al op status: Uw bestelling is klaar voor verwerking. Ordernummer: 10932431
Iemand enig idee waneer de verzendemail verzonden wordt? Op twitter reageren ze ook niet heb al 3x een tweet gestuurd.

• hatsa
Robkazoe schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:24:
[afbeelding]

Beetje verwarrend, hij lijkt verzonden te worden maar wel tussen 30/12 en 31/12 :S
Ik zag al eerder van iemand met een hoger nummer dat hij wel een goede datum had, dus ga er vanuit dat de mijne morgen of overmorgen ook klaar staat.
Dit is van Sony.nl btw.
Bij mij staat ie nog steeds op niet op voorraad bij Sony (7 augustus besteld). Zal wel iets te maken hebben met de extra controller en Knack die ik er ook bij besteld had. Knack is inmiddels toch maar geannuleerd, dus hopelijk sturen ze m morgen op.
Pagina: 1 ... 55 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot