Neckermann!? Daar zou ik nooit iets bestellen! Is ook al is naar de kl*ten gegaan!s.vanrossem schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:30:
Ik hoor niemand over Neckermann, ik heb naast Wehkamp ook daar een preorder lopen.
Ik heb die 12 augustus (bij Neckermann) besteld maar omdat die daar de ene dag en de andere dag niet te preorder'en was toch ook maar een order bij Wehkamp.
Bij Neckermann weten ze niet eens of die wel echt komt, ik heb al eens een FB bericht en mail verstuurd en krijg dan steeds reacties terug dat hun het niet snappen.
In een bericht had de beste mevrouw het over een PS2... dat kan geen typefout zijn, ze lezen je bericht daar niet...
heeft er all iemand een e-mail gehad van Sony.NL
Over de verzendingen?
of als ie all verstuurd is
Over de verzendingen?
of als ie all verstuurd is
Mediamarkt Beijer krijgt maximaal 40 stuks. Gezien de grote van Media Markt Centrum krijgen zij wel veel meer, ook Media Markt Alexandrium is veel groter.Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:28:
[...]
Per Mediamarkt of verdeeld over de 3 MM`s in Rotterdam ?
Media Markt zal denk ik het aantallen verdelen door middel van grote van de keten. Daarom gok ik op 200-300 stuks voor heel Media-Markt in Rotterdam
Ik wacht even tot 5dec af en dan annuleer ik dezebaronruud schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:31:
[...]
Neckermann!? Daar zou ik nooit iets bestellen! Is ook al is naar de kl*ten gegaan!
Nooit annuleren.... Als de financien het toelaten...s.vanrossem schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:33:
[...]
Ik wacht even tot 5dec af en dan annuleer ik deze
Toevallig liep ik gisteren langs GM en kan bij deze bevestigen. Alle PS4 games kan je krijgen als je de PS3 versie inruilt + 20 eu.dunn0w schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:15:
[...]
Inderdaad hier ben ik ook erg benieuwd na, iemand die dit weet?
Verwijderd
Iemand die bij Wehkamp heeft besteld en al wat meer weet? Ik heb FIFA 14 daar besteld en die staat op 'verzonden', zijn er ook mensen die de PS4 al als status 'verzonden' hebben?
Hoppa me broer was zo lief voor me om Battlefield 4 te halen bij de intertoys bij mij in het dorp!!
.
nu alleen nog me PS4
nu alleen nog me PS4
De vraag is kan je ook een Xbox360 spel bijvoorbeeld Assasins Creed ruilen voor een PS4 exemplaar + 20 euro bijbetaling.FlasHie_FlaSh schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:36:
[...]
Toevallig liep ik gisteren langs GM en kan bij deze bevestigen. Alle PS4 games kan je krijgen als je de PS3 versie inruilt + 20 eu.
In dat geval post ik die van mij ook wel.Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:28:
Zojuist Bart Smit gebeld of mijn bestelling (met de link van g4mer, dus niet via de belgie site) vrijdag binnen komt en dit werd bevestigd!
http://www.bartsmit.com/s...b13fb48c50454955248bfcbb8
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Ik kwam net het volgende tegen:Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:38:
Iemand die bij Wehkamp heeft besteld en al wat meer weet? Ik heb FIFA 14 daar besteld en die staat op 'verzonden', zijn er ook mensen die de PS4 al als status 'verzonden' hebben?
http://www.techmania.nl/3...wehkamp-de-playstation-4/
De vraag is natuurlijk of het echt zo is. Mijne zal dan iig niet op de 29e bezorgd worden :-)
Gaan we nu weer beginnen met broers??robero50 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:39:
Hoppa me broer was zo lief voor me om Battlefield 4 te halen bij de intertoys bij mij in het dorp!!.
nu alleen nog me PS4
Maar ff ontopic.. Het lijkt erop dat BS door hun voorraad PS4's zijn. Als je nu op de link (http://www.bartsmit.com/order/index.php?productID=669718) klikt krijg je de melding dat ze niet meer op voorraad zijn...
Oops: Alleen de Killzone-bundel dus..
[ Voor 3% gewijzigd door Edd op 27-11-2013 12:43 ]
-
Verwijderd
Mijn nummer eindigt op 703 maar heb hem ook al op 28 juli besteld. Afwachten of ik 'm vrijdag binnen heb!Sanny_83 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:42:
[...]
Ik kwam net het volgende tegen:
http://www.techmania.nl/3...wehkamp-de-playstation-4/
De vraag is natuurlijk of het echt zo is. Mijne zal dan iig niet op de 29e bezorgd worden :-)
Niemand weet iets van Wehkamp, zij weten zelf ook niets. Als je contact met hun hebt krijg je standaard antwoorden van ze...
Alle ps4 games? Dus ook NBA2k14 toevallig? Want dat weet ik niet en staat ook niet op de website van GM.FlasHie_FlaSh schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:36:
[...]
Toevallig liep ik gisteren langs GM en kan bij deze bevestigen. Alle PS4 games kan je krijgen als je de PS3 versie inruilt + 20 eu.
Wel zou ik deze graag nog in willen ruilen. Je kunt hem ook digitaal upgraden maar heb liever een fysiek exemplaar liggen!.
iemand?
Ja via de speciale link, krijg je nu deze melding:Edd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:42:
[...]
Gaan we nu weer beginnen met broers??![]()
Maar ff ontopic.. Het lijkt erop dat BS door hun voorraad PS4's zijn. Als je nu op de link (http://www.bartsmit.com/order/index.php?productID=669718) klikt krijg je de melding dat ze niet meer op voorraad zijn...
Oops: Alleen de Killzone-bundel dus..
Zoekresultaten
Helaas is het product dat u heeft geselecteerd niet op voorraad, onze excuses hiervoor.
Binnenkort zal het artikel weer beschikbaar zijn.
Net even contact gehad op Twitter met Wehkamp en ze konden inderdaad bevestigen dat als je nummer op 303 eindigt je een grote kans heb dat je hem vrijdag binnen hebt.
Steam: matsFR
Heb vanochtend de kale PS4 besteld bij de BS.
Even op Twitter gevraagd wanneer ik hem kan verwachten, ik houd jullie op de hoogte
Even op Twitter gevraagd wanneer ik hem kan verwachten, ik houd jullie op de hoogte
"Grote kans" zegt dus ook weer zo weinig.Matss schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:47:
Net even contact gehad op Twitter met Wehkamp en ze konden inderdaad bevestigen dat als je nummer op 303 eindigt je een grote kans heb dat je hem vrijdag binnen hebt.
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Via een code die je hier van sommigen krijgt?
Ik lees heel veel grote ketens die voorbij komen zoals BS en MM en GM maar heeft iemand iets gehoord van Nedgame? Hoeveel consoles hebben zij beschikbaar? Ben wel benieuwd ik mag Vrijdag mijn PS4 daar ophalen.. Ook ligt Fifa 14 al daar op mij te wachten
Nedgame heeft mij 3 weken terug gebeld over of ik mijn normale pre-order om wilde zetten naar de Megabundel en dat heb ik gedaan, dus ik ga er vanuit dat ik die vrijdag op kan halen.michaeltjeh1 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:49:
Ik lees heel veel grote ketens die voorbij komen zoals BS en MM en GM maar heeft iemand iets gehoord van Nedgame? Hoeveel consoles hebben zij beschikbaar? Ben wel benieuwd ik mag Vrijdag mijn PS4 daar ophalen.. Ook ligt Fifa 14 al daar op mij te wachten
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Oke ik was gecontact via mail dat ik kon switchen naar de killzone bundel welke nedgame heb jij besteld?On_E schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:50:
[...]
Nedgame heeft mij 3 weken terug gebeld over of ik mijn normale pre-order om wilde zetten naar de Megabundel en dat heb ik gedaan, dus ik ga er vanuit dat ik die vrijdag op kan halen.
Utrechtmichaeltjeh1 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:51:
[...]
Oke ik was gecontact via mail dat ik kon switchen naar de killzone bundel welke nedgame heb jij besteld?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Hilarisch! Mensen die gister besteld hebben bij bartsmit hebben de bestelling al op verzonden staan en vrienden die al vrijdag besteld hebben hebben de bestelling nog op wordt verwerkt
. Gezichten rood van frustratie hehe.
Wordt nog leuker; eentje heeft zelfs NOG een mail gekregen van bartsmit dat hij kan bestellen.
Wordt nog leuker; eentje heeft zelfs NOG een mail gekregen van bartsmit dat hij kan bestellen.
heeft iemand all iets nieuws over Sony.NL?
Ze zouden vandaag de mails versturen van verzendingen.
PostNL zou dan contact opnemen en zouden je een Track & trace nummer geven.
Ik heb nog niks binnen gehad.
Ik had sony gister aan de lijn ze hadden me terug gebeld, en zijden dat vandaag de mails de deur uitgaan + de ps4's.
ik hoop als iemand anders all meer info heeft gekregen.
woensdag is nog niet voorbij
Ik had sony gister aan de lijn ze hadden me terug gebeld, en zijden dat vandaag de mails de deur uitgaan + de ps4's.
waar staat je leverdatum op?Blazerock schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:56:
De post zal pas 's avonds opgehaald worden. dus vaak hoef je ook geen track en trace te verwachten voor een uur of 18.00Blazerock schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:56:
Ja ik ook, maar scheen standaard mail te zijn of zo.Eduardboon schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:55:
Hilarisch! Mensen die gister besteld hebben bij bartsmit hebben de bestelling al op verzonden staan en vrienden die al vrijdag besteld hebben hebben de bestelling nog op wordt verwerkt. Gezichten rood van frustratie hehe.
Dat systeem van Bart Smit is echt slecht. Iedereen kan gewoon bestellen vai die link. Ongelooflijk dat mensen braaf op een 2de batch moeten wachten en anderen 3 dagen van tevoren gewoon nog ff makkelijk via die link een exemplaar bezorgd krijgen.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Zonet ook nog een ps4 kale editie van bart smit besteld, houd jullie op de hoogte, spannend ^^
ik heb yourgamezone.nl gemailed omdat die op de site hebben staan fifa 14 voor de ps4 op voorraad te hebben en morgen thuis te sturen.
ik heb gevraagd of het een originele versie is en in welke taal. zij zeggen het volgende :
Beste Twiekert,
Wij hebben dit product op voorraad en als u voor 17.00 bestel dan heeft u het morgen in huis. De versie die wij verkopen is
een import versie, maar bevat wel de Nederlandse taal.
Hopelijk heb ik u voldoende geïnformeerd.
Is dit gewoon een goede versie? of is die van bol.com, mediamarkt, wehkamp etc anders en/of beter?
ik heb gevraagd of het een originele versie is en in welke taal. zij zeggen het volgende :
Beste Twiekert,
Wij hebben dit product op voorraad en als u voor 17.00 bestel dan heeft u het morgen in huis. De versie die wij verkopen is
Is dit gewoon een goede versie? of is die van bol.com, mediamarkt, wehkamp etc anders en/of beter?
Ja is gewoon goede versie,je hebt gewoon nl taal in het spel zelf.Online pass werkt ook gewoon zonder problemen.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Hier ook,bestelling gereedundercover. schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:59:
Zonet ook nog een ps4 kale editie van bart smit besteld, houd jullie op de hoogte, spannend ^^
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik ook, ik ben benieuwd. Heb je ook zo'n code uit dit topic gebruikt?undercover. schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:59:
Weet iemand toevallig of er mediamarkt filialen zijn die al games en controllers in de schappen hebben liggen? Wil graag vanavond alvast langs om Killzone en een extra controller op te halen.
PSN: LinQ-NL
Mediamarkt heeft de schappen gewoon vol staan....JimmyJoness schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:00:
ik heb yourgamezone.nl gemailed omdat die op de site hebben staan fifa 14 voor de ps4 op voorraad te hebben en morgen thuis te sturen.
Beste Twiekert,
Online pass? die zit er al enige tijd niet meer op. Je kunt gewoon spelen. Enkel heb je kans dat het doosje een andere taal bevat maar verder hetzelfde.
Online pass bestaat niet meer.Amaze86 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:02:
Ja is gewoon goede versie,je hebt gewoon nl taal in het spel zelf.Online pass werkt ook gewoon zonder problemen.
Verwijderd
Hartelijk dank voor uw contactopname met Mediamarkt.
Volgens onze gegevens wordt u artikel afgeleverd op de dag van de release.
U krijgt van de Mediamarkt Utrecht een afhaalbericht zodra deze voor u
klaarstaat.
Wij wensen u alvast veel plezier met uw aankoop.
Met vriendelijke groet,
Uw Mediamarkt team
Beetje standaard maar ik weet wel dat ik hem vrijdag heb, weet niet niet hoelaat ik hoop dat die er om 10 uur is en niet in de loop vd dag geleverd wordt en of ik hem moet ophalen in de winkel zelf of magazijn maar dat zal wel in het afhaalbericht staan, en mijn bartje ps4 wordt tussen half 1 en half 3 geleverd volgens de post nl(staat nu op donderdag maar gaat vrijdag worden)
klaarstaat.
Met vriendelijke groet,
Uw Mediamarkt team
Beetje standaard maar ik weet wel dat ik hem vrijdag heb, weet niet niet hoelaat ik hoop dat die er om 10 uur is en niet in de loop vd dag geleverd wordt en of ik hem moet ophalen in de winkel zelf of magazijn maar dat zal wel in het afhaalbericht staan, en mijn bartje ps4 wordt tussen half 1 en half 3 geleverd volgens de post nl(staat nu op donderdag maar gaat vrijdag worden)
Nedgame heeft ongeveer 600 consoles gekregen.michaeltjeh1 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:49:
Bron: http://www.playstation4cl...veren-dagelijks-geupdate/
vanmorgen besteld:Amaze86 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:02:
[...]
Hier ook,bestelling gereeddenk in de loop van de dagtack en trace.
Dat gaat nog wel even zo blijven denk ik
Die van mijn (gisterenavond om 20:09) staat er ook nog steeds op. Maar ik blijf volhouden en op F5 rammen..
-
Klopt, maar het geeft wel weer wat hoop want ik zie bij hun tweets dat ze ook aangeven wanneer mensen hem vrijdag niet krijgen. (Eindigt op 304), Heb mijn PS4 op 15 juni besteld dus ga er nu wel meer vanuit dat ik hem vrijdag hebt.TheKillingBean schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:48:
[...]
"Grote kans" zegt dus ook weer zo weinig.
Steam: matsFR
Ook de Bartsmit link gebruik van gister (de nederlandse), en zojuist bevestiging gekregen van de klantenservice dat mijn order vrijdag geleverd gaat worden!
PSN/XBOX : Murzeltje1976
Bij mij besteld op 27-11 09:37 nog op klaar voor verwerking.
Laat hem wel naar een filiaal versturen en heb betaald via CC weet niet of dat uitmaakt
Laat hem wel naar een filiaal versturen en heb betaald via CC weet niet of dat uitmaakt
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Schofterige afhandeling van de Saturn tot nu toe.
Poste ik al eerder over de Games voor € 36,- maar inmiddels nog steeds niets ontvangen.
Ik heb zondag later op de dag een AC4:BF besteld voor € 36,-. Toen gewoon per direct leverbaar.
Maandag kwam echter alleen bij BF4 binnen terwijl de game maandag gewoon op voorraad was.
Dus maar een mailtje gestuurd en ik kreeg een antwoord dat de game niet leverbaar is en een levertijd heeft. Toch blijft de game gewoon op voorraad in de shop maar inmiddels wel voor € 56,-
De Saturn stuurt er nu op aan dat ik moet annuleren omdat de levertijd onbekend blijft.
Beetje een vreemde actie dit, zeker voor een dergelijk groot bedrijf.
Ik blijf nog even mailen maar verwacht eigenlijk dat ik de strijd ga verliezen
Poste ik al eerder over de Games voor € 36,- maar inmiddels nog steeds niets ontvangen.
Ik heb zondag later op de dag een AC4:BF besteld voor € 36,-. Toen gewoon per direct leverbaar.
Maandag kwam echter alleen bij BF4 binnen terwijl de game maandag gewoon op voorraad was.
Dus maar een mailtje gestuurd en ik kreeg een antwoord dat de game niet leverbaar is en een levertijd heeft. Toch blijft de game gewoon op voorraad in de shop maar inmiddels wel voor € 56,-
De Saturn stuurt er nu op aan dat ik moet annuleren omdat de levertijd onbekend blijft.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ook besteld bij BS ik ben benieuwd. Heb nog 2 andere pre-orders lopen maar die komen toch echt pas in januari
Verwijderd
Via de webshop besteld?Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:03:
Hartelijk dank voor uw contactopname met Mediamarkt.
klaarstaat.
Met vriendelijke groet,
Uw Mediamarkt team
Ik kan een gokje wagen bij BS... kan je bij BS nog annuleren mocht ie vrijdag niet komen?
Dat iedereen van die link gebruik kan maken lijkt me eerder een fout in het systeem en niet dat ze ineens veel meer ps4's op voorraad hebbenwessel145 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:05:
[...]
hehe, vanochtend ook maar even een BS link gebruikt. toch geen zin om te wachten tot de 2e batch
PSN: fonsmeister
Kan me haast niet voorstellen dat het goed kan gaan met die Bart Smit orders (volgens mij zeggen ze ook maar tegen iedereen dat ie geleverd gaat worden en is het gewoon een fout in het systeem), maar ook ik kon mij eerder vandaag niet inhouden.... Wie niet waagt, die niet wint zullen we maar zeggen.
[ Voor 7% gewijzigd door Halfkakkende op 27-11-2013 13:10 ]
Al die kale PS4's die over zijn omdat iedereen is overgestapt op de mega bundels?fonsmeister schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:09:
[...]
Dat iedereen van die link gebruik kan maken lijkt me eerder een fout in het systeem en niet dat ze ineens veel meer ps4's op voorraad hebben
Hier ook nog geen mail ontvangen, maar de dag is nog niet voorbij.
Misschien hadden ze een nulletje teveel ingevuld bij het aantal voorradigHalfkakkende schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:09:
Kan me haast niet voorstellen dat het goed kan gaan met die Bart Smit orders (volgens mij zeggen ze ook maar tegen iedereen dat ie geleverd gaat worden en is het gewoon een fout in het systeem), maar ook ik kon mij eerder vandaag niet inhouden.... Wie niet waagt, die niet wint zullen we maar zeggen.
-
Ik heb ook die link gebruikt en net door de klantenservice bevestigd dat de order gewoon a.s. vrijdag op te halen is bij mijn filiaal...Ik heb het gesprek niet opgenomen, dus kan het niet afspelen voor jefonsmeister schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:09:
[...]
Dat iedereen van die link gebruik kan maken lijkt me eerder een fout in het systeem en niet dat ze ineens veel meer ps4's op voorraad hebben
Ach, hetzelfde bij Intertoys. Die zouden het aantal orders van eergister dan ook niet kunnen halen. Wat is er nou beter als 1 PS4. Precies. 2 PS4'sfonsmeister schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:09:
[...]
die link werkt gewoon nog, omdat veel mensen hun reseveringen niet nakomen.
2 DOA'swessel145 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:11:
[...]
Ach, hetzelfde bij Intertoys. Die zouden het aantal orders van eergister dan ook niet kunnen halen. Wat is er nou beter als 1 PS4. Precies. 2 PS4's
Karma's a bitch
[ Voor 3% gewijzigd door Chefd op 27-11-2013 13:12 ]
Hmm.. Ik kan nu niet eens meer inloggen bij de Sony online store. Elke keer staat er: "Er trad een probleem op". Iemand anders ook dit probleem?
Kan gewoon inloggen, verder geen info veranderd
Welke link ? vriend wil hem misschien nog bestellen als het kan!TieuwFast schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:11:
die link werkt gewoon nog, omdat veel mensen hun reseveringen niet nakomen.
Verwijderd
Ja en ophalen bij mm utrecht maar heb geen idee of die daar dan al is in de ochtend, zal ik morgen wel horen
Bij BM als je ophalen kiest bij winkel dan brengt post nl m naar de winkel dus heb je m pas later
robero50 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:15:
[...]
Welke link ? vriend wil hem misschien nog bestellen als het kan!
dennisvdweg schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:49:
De normale bundel doet het nog wel:
http://www.bartsmit.com/order/index.php?productID=669521
Was fout.robero50 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:15:
[...]
Welke link ? vriend wil hem misschien nog bestellen als het kan!
[ Voor 12% gewijzigd door TieuwFast op 27-11-2013 13:18 ]
Hoe moeilijk is het voor Sony.NL om een status wijziging te doen 
Ik hoop dat ze vandaag wel de mails gaan verzenden , wat ze me beloofd hebben via de telefoon.
Ik hoop dat ze vandaag wel de mails gaan verzenden , wat ze me beloofd hebben via de telefoon.
Denken sommige mensen nou echt als ze via die link nu nog bestellen vrijdag een PS4 krijgen ?
We gaan het meemaken... net besteldHunterrnl schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:19:
Denken sommige mensen nou echt als ze via die link nu nog bestellen vrijdag een PS4 krijgen ?
Wat snappen jullie niet aan die tekst op de site:
Dit artikel is alleen te bestellen voor reserveerders die reeds bericht hebben ontvangen dat zij bij de eerste levering zitten. Zij kunnen een bestelling plaatsen en zullen de PS4 ontvangen op de dag van release.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Waarom kan iedereen dan een bestelling plaatsen met een ander e-mail adres?
de klantenservice van BS is in ieder geval om te janken, dacht dat het aan mijn telefoon lag dat de verbinding verbroken werd na het kiezen van 1 - 1 in het menu, maar blijkbaar hoort dat
Net contact opgenomen, zeker 5 minuten met de shopverandwoordlelijke zelf gepraat.
Vandaag nog besteld via die link, doen ze hun best om toch nog vrijdag te garanderen, morgen, word het moelijker.
Ook is er voor iedereen die met bancontact (belgië) betaald sprake van betalingsproblemen, waardoor betalingen niet verwerkt worden. Voor deze klanten, doen ze ook alsnog hun best om te leveren, maar opnieuw, geen garantie. Enkel als je vandaag betaald en dan liefst met creditcard.
Vandaag nog besteld via die link, doen ze hun best om toch nog vrijdag te garanderen, morgen, word het moelijker.
Ook is er voor iedereen die met bancontact (belgië) betaald sprake van betalingsproblemen, waardoor betalingen niet verwerkt worden. Voor deze klanten, doen ze ook alsnog hun best om te leveren, maar opnieuw, geen garantie. Enkel als je vandaag betaald en dan liefst met creditcard.
Klopt... en ik zat dus duidelijk NIET bij de eerste levering. Heb hem wel kunnen bestellen en bevestiging gekregen dat hij is ingepakt)
Bedankt mensen voor jullie snelle reactie!!
Die van mij zaterdagavond 23 november besteld (rond 19:30) en nog steeds dezelfde status "Uw bestelling is klaar voor verwerking". Maak me lang niet zo druk als anderen in dit topic..Edd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:05:
[...]
Dat gaat nog wel even zo blijven denk ik
Die van mijn (gisterenavond om 20:09) staat er ook nog steeds op. Maar ik blijf volhouden en op F5 rammen..
Je moet kiezen voor spreken met een medewerkershoombak schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:21:
de klantenservice van BS is in ieder geval om te janken, dacht dat het aan mijn telefoon lag dat de verbinding verbroken werd na het kiezen van 1 - 1 in het menu, maar blijkbaar hoort dat
Verwijderd
Wat snap jij er niet aan dat er nog gewoon te bestellen is en dat Bart Smit (vandaag nog gesproken, gister besteld) gewoon nog uitlevert aan die bestellingen?Phusebox schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:21:
[...]
Verwijderd
Het enige wat zou kunnen is dat er een fout is in het systeem en die link toch niet aan een email adres is gekoppeld, dus dat je via die link gewoon een reservering pakt van iemand anders die deze week nog niet op zn mail gekeken heeft of van de reservering afziet.Hunterrnl schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:19:
Kreeg net ook deze mail
Geachte klant,
Heb jij jouw nieuwe PlayStation 4 al besteld? Eerder ontving je van ons een mail en graag herinneren we je eraan dat je jouw reservering nog steeds kunt verzilveren op onze website als je dat nog niet hebt gedaan. Maar wees er snel bij, want de voorraad is beperkt! Naast de PS4 kun je op bartsmit.com natuurlijk ook terecht voor games, controllers en andere accessoires voor jouw nieuwe spelcomputer.
Bestel snel via één van de onderstaande links en ontvang hem op de dag van release. Let op: Deze links zijn strikt persoonlijk en werken alleen in combinatie met het e-mailadres waarmee de reservering is geplaatst!
VOOR NEDERLANDSE KLANTEN:
Playstation 4 1e Levering
VOOR BELGISCHE KLANTEN:
PS4 1e levering
Zodra je order in het magazijn is ingepakt, ontvang je van ons een e-mail met je Track & Trace code. De console zal op 29 november bij je bezorgd worden, tot die tijd geeft de Track & Trace code geen aflevermoment aan. Orders die je in een filiaal laat afleveren worden op 29 november in de loop van de dag afgeleverd door PostNL. Onze klantenservice kan geen invloed uitoefenen op het aflevermoment van je bestelling.
Met vriendelijke groeten,
Team bartsmit.com
Ik denk dat veel mensen hem hebben gereserveerd maar nog niet besteld hebben en BS wil gewoon geld zien...
Ik heb vaker bij saturn online besteld, voor 22:00 uur besteld, morgen in huis.Donstil schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:06:
Schofterige afhandeling van de Saturn tot nu toe.
Mooi niet altijd dagen later
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik denk dat we allemaal wel nederlands kunnen lezen en begrijpen, echter zijn we allemaal zeer optimistisch ingesteld. En als de klantenservice ook aan meerdere mensen al bevestigt heeft dat de orders op vrijdag geleverd worden.. tja... wat valt er dán niet te snappen?Phusebox schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:21:
[...]
of BS liegt de boel bij elkaar.. dát kan natuurlijk ook nog
Het punt is dat de mensen die via die link besteld hebben "beweren" dat ze contact hebben opgenomen met de klantenservice en daarvanuit krijgen te horen dat alles goed zit.
Ik denk dat die gasten bij de KS van BS geen idee hebben waar ze t over hebben en gewoon "ja is goed" antwoorden om zo snel mogelijk van het gezeik af te zijn......
Zoals ik al eerder zei, de BS zal niet oneindig veel PS4's ineens hebben. Het kan gewoon niet.
Die tekst op de site zoals Phusebox al zei, staat er idd ook niet voor niets bij.
Even op een ander straatje, hoe schatten jullie de kansen in om een PS4 op de dag zelf in lokale winkels te scoren ? bijv als je vroeg zou gaan ? Zullen er mensen ( die dus niet ge-pre-orderd hebben ) uren voor de opening al voor de deuren staan ?
Ik denk dat die gasten bij de KS van BS geen idee hebben waar ze t over hebben en gewoon "ja is goed" antwoorden om zo snel mogelijk van het gezeik af te zijn......
Zoals ik al eerder zei, de BS zal niet oneindig veel PS4's ineens hebben. Het kan gewoon niet.
Die tekst op de site zoals Phusebox al zei, staat er idd ook niet voor niets bij.
Even op een ander straatje, hoe schatten jullie de kansen in om een PS4 op de dag zelf in lokale winkels te scoren ? bijv als je vroeg zou gaan ? Zullen er mensen ( die dus niet ge-pre-orderd hebben ) uren voor de opening al voor de deuren staan ?
Dat wordt wachten op veel huilende kindjes de komenden 2-3 dagen
. Net als dat constante paniek gebel of gestalk op twitter.
[ Voor 29% gewijzigd door Hunterrnl op 27-11-2013 13:26 ]
Als ze bij BS en IT maar niet conform het LIFO systeem werken
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Ik heb zojuist gebeld met de klantenservice en die vertelden met dat deze vrijdag wordt geleverd. 13:13 besteld.Hunterrnl schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:19:
Het is wel onbegrijpelijk dat mensen bij Intertoys en Bart Smit oneindig kunnen bestellen en de rest van alle webshops ongeveer totaal geen antwoord heeft op al onze vragen...
Via twitter ook iemand die vanochtend bij Bart Smit heeft besteld en de twitter van BS geeft aan dat hij hem vrijdag kan verwachten.. wat een bizar verhaal eigenlijk.
https://twitter.com/bartsmitcom/status/405673339525410816
Ik heb zojuist BS klantenservice gesproken en het verhaal uitgelegd. Zodra de bestelling word gedaan met een ander email adres dan het email adres welke de link oorspronkelijk heeft ontvangen zal de bestelling ongeldig zijn en binnen 10 dagen je geld terug gestort. Ik gok het dus maar niet.
Is voor mij ook wel de laatste keer waarschijnlijk.Mars18 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:23:
[...]
Ik heb vaker bij saturn online besteld, voor 22:00 uur besteld, morgen in huis.
Mooi niet altijd dagen later
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Volgens mij kun je hem dan vrijdagmiddag ophalen. Wanneer heb je besteld?Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:16:
[...]
Ja en ophalen bij mm utrecht maar heb geen idee of die daar dan al is in de ochtend, zal ik morgen wel horen
Bij BM als je ophalen kiest bij winkel dan brengt post nl m naar de winkel dus heb je m pas later
That;s meWickedWizard schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:26:
Via twitter ook iemand die vanochtend bij Bart Smit heeft besteld en de twitter van BS geeft aan dat hij hem vrijdag kan verwachten.. wat een bizar verhaal eigenlijk.
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
*pakt popcorn!*lethal pi schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:26:
Ik heb zojuist BS klantenservice gesproken en het verhaal uitgelegd. Zodra de bestelling word gedaan met een ander email adres dan het email adres welke de link oorspronkelijk heeft ontvangen zal de bestelling ongeldig zijn en binnen 10 dagen je geld terug gestort. Ik gok het dus maar niet.
Maar deze link is niet gekoppeld aan een email adres:lethal pi schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:26:
http://www.bartsmit.com/order/index.php?productID=669521
Verwijderd
Ja leuk maar op twitter geeft niemand aan dat ze eigenlijk helemaal geen recht hebben op die link, en die mensen van de bartje twitter daar natuurlijk wel van uit gaan...WickedWizard schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:26:
Misschien had hij de reminder mail gebruikt en had hij zich al ingeschreven voor 23 augustus.WickedWizard schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:26:
Had je de link van iemand anders gebruikt?
Bij Bart Smit in R'dam Centrum zijn geen eens reserveringen meer mogelijk
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot