Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• robero50
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-11 14:30
nickdew schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:18:
benieuwd wanneer we wat horen van intertoys.... zie het zo voor me dat ik vandaag/morgen geen mail krijg dat hij verzonden is!
Jaah ben ook benieuwd mevrouw aan de telefoon verzekerde mij het maarja daar al mijn hoop op vestigen heeft denk ik ook geen nut hoop dat ik een mailtje krijg!

Verwijderd

Heeft iemand al een mail gehad van de MM? Ik lees alleen maar BS, Intertoys en Wehkamp 8).

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Robkazoe schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:16:
[...]

Jammer dat de BS nu al loopt uit te leveren terwijl Sony.nl nog niets van zich laat horen. Maar goed, we hebben nog twee dagen te gaan.
BS loopt helemaal niet uit te leveren. Lees nou eens iets meer dan de laatste 3 posts. Op het officiele twitter-account van BS is ook gezegd dat de PS4's pas vrijdag geleverd gaan worden.

De foto van de PS4 in een kartonnen doos zojuist was even een leuke trol tussendoor.

Zo moeilijk is het allemaal niet...
Bedrijven riskeren een behoorlijke boete als ze zich niet aan de afgesproken data houden.

[ Voor 7% gewijzigd door EricNL op 27-11-2013 11:22 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit topic snel op slot gaat met het verzoek verder te gaan in een IRC kanaal.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-11 18:46
Krijg het idee dat de meeste hier de mail met verzend bevestiging belangrijker vinden dan het ontvangen van de PS4 zelf ;)

• Teunke7
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-12-2024
AtlAntA schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:23:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit topic snel op slot gaat met het verzoek verder te gaan in een IRC kanaal.
Dat is een slechte zaak dan kan je niet alles lezen :)

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-11 14:16
Voor sommigen is de mail met verzendbevestiging idd belangrijker dan de PS4 omdat dat inhoudt dat ze daadwerkelijk een dag later een PS4 krijgen.

PSN: Sluuz

• LigeTRy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:03
Leuk om te zien hoe hier stemmingswisselingen plaatsvinden.
Eergister was alles nog euforisch want er zouden genoeg ps4's in nederland zijn en Intertoys opende zelfs weer de bestelknop.
Gisteren was alles een beetje getemperd. De BS bestellingen zouden aangemeld zijn en misschien vandaag al geleverd worden. Veel mensen krijgen alsnog te horen niet bij de 1e levering te zitten
Vandaag is het weer klagen op alle CS afdelingen omdat ze maar niets van zich laten horen.

Ik ben toch benieuwd hoe al deze berichten jullie dagelijkse stemming beïnvloeden :) ik heb gisteren geen mail van bol.com gehad en baal daar behoorlijk van..

• bangsat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 23:33
Hahahhaha. Iedereen is heel erg hyped hier zeg. Morgen mijn ps4 halen bij GM. Hoop dat ik niet lang in de rij hoef te staan. Meer mensen GM Almere?

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:12
nickdew schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:18:
benieuwd wanneer we wat horen van intertoys.... zie het zo voor me dat ik vandaag/morgen geen mail krijg dat hij verzonden is!
morgen krijg je een track en trace van intertoys, stond in mailtje wat ik eerder gepost heb.

psn: HertogJack

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:21

Edd

Gisteren ook maar een poging gewaagd bij Bart Smit.. Om 20:09 een Killzone Bundel besteld.
PS4 500GB + Killzone Shadow Fall 1e Levering
Ik ben erg benieuwd of ik hem inderdaad vrijdag of misschien zaterdag ga krijgen.. We shall see! :+

-

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Raar zootje bij Bol.com. Ik heb dus geen email gehad ter bevestiging dat ik bij de eerste levering zit terwijl ik in Juni besteld heb, en na 3 mailtjes naar de klantenservice ben ik niet veel wijzer dan dat ik maar tot vrijdag moet wachten.

Topservice.

[ Voor 6% gewijzigd door EddoH op 27-11-2013 11:29 ]

• JackL89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Zal ik alvast een controller en een game bestellen? Dan heb ik tenminste al iets. :')
Via Marktplaats kan je ook aan een PS4 komen lijkt me, alleen wat duurder.

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-10 22:27

Satom

Verzamel ervaringen

Geen mail = niet bij de eerste levering. Vrij duidelijk toch? Tenzij je voor 31 juli hebt gepre-orderd :+

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:36
Ik denk dat ik Killzone maar gewoon ga bestellen, dan heb ik iig een game vrijdag met m'n PS4 samen :P

Of zal ik hem vrijdag of zaterdag gewoon maar in de winkel halen? De prijzen op internet zijn nou ook niet bepaald ontzettend laag....

[ Voor 41% gewijzigd door Bartske op 27-11-2013 11:33 ]

• JimmyJoness
  • Laatst online: 22:04
EddoH schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:29:
Raar zootje bij Bol.com. Ik heb dus geen email gehad ter bevestiging dat ik bij de eerste levering zit terwijl ik in Juni besteld heb, en na 3 mailtjes naar de klantenservice ben ik niet veel wijzer dan dat ik maar tot vrijdag moet wachten.

Topservice.
ik kan het niet snappen, maar waarom bestel je hem niet bij BS en dan annuleer je hem bij bol?

• ozzy070
  • Laatst online: 29-11 22:25
Ach..Ik denk dat we ons gewoon moeten vasthouden aan de gedachte dat we ooit, vrijdag, zaterdag of in 2014 in het bezit zijn van een PS4..dan komt het allemaal goed.

• Darkstylo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-11 08:34
EddoH schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:29:

Topservice.
Heb je voor 31 juli besteld?

AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x

• JackL89
Mensen die op Marktplaats 650 euro of meer bieden op de PS4... :F

• LigeTRy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:03
JimmyJoness schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:32:
[...]

ik kan het niet snappen, maar waarom bestel je hem niet bij BS en dan annuleer je hem bij bol?
hoe weet je dan dat je m wel vrijdag hebt. op de site staat ook dat de ps4 daar uitverkocht is

• robero50
  • Laatst online: 25-11 14:30
ozzy070 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:33:
Ach..Ik denk dat we ons gewoon moeten vasthouden aan de gedachte dat we ooit, vrijdag, zaterdag of in 2014 in het bezit zijn van een PS4..dan komt het allemaal goed.
_/-\o_

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Darkstylo schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:33:
[...]

Heb je voor 31 juli besteld?
Begin Juni.

• HertogJack
JackL89 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:33:
Mensen die op Marktplaats 650 euro of meer bieden op de PS4... :F
wut? z0mg..

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Ik kan nu de ps4 bestellen met een link van iemand anders,al meerdere personen dit gedaan?krijg je dan ook een bevestiging mail..

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• TieuwFast
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-11-2024
Heb ik zo net gedaan met een link van pagina's terug. bestelling bevestigt. Eerste levering stond erop de pagina.

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-11 10:54
Laatst stond er een (officiele prijs) 439,- Killzone bundel op, met een vraagprijs van 800 euro, en die was na een bod van 850 euro op gereserveerd beland. Wtf ..

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Van me leven niet dat ik mijn PS4 de komende weken voor 650 ga verkopen. Sterker nog, ik verkoop hem helemaal niet :P Ik wil dat ding om zelf op te gamen.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-11 08:36
zo zie je ze ook steeds meer hier komen iemand die had er 8 besteld om er 50 euro per stuk winst op te maken, das niet meer tweaker zijn maar meer handelaartje zijn.

• xoniq
Die tekst erbij om mensen extra in te peperen en te overtuigen dat ze nooit een console kunnen vinden de komende maanden:
Te Koop: PlayStation 4 op Day One!

De PlayStation 4 (PS4) direct beschikbaar op "Day One". Bieden vanaf €649.

De PlayStation 4 zal de eerste maanden compleet uitverkocht zijn. Zowel de eerste als de tweede levering naar winkels zijn al gereserveerd door gamers die niet kunnen wachten om het systeem te bemachtigen! De PlayStation 4 is op launch NIET te verkrijgen als u deze niet heeft gereserveerd.

Hierbij uw kans om het systeem toch nog op de launchdate van 29 November te bemachtigen!

Het systeem wordt als geregistreerd pakket verstuurd via PostNL nadat uw betaling is bevestigd. Het is echter begrijpelijk dat u het systeem eventueel liever zelf wilt komen ophalen en er kan dan een afspraak worden gemaakt. Ik zal u het systeem dan persoonlijk overhandigen.

Heeft u nog vragen? U kunt dan via de e-mail knop rechtsbovenin een bericht sturen.

• xoniq
MrHarry schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:37:
zo zie je ze ook steeds meer hier komen iemand die had er 8 besteld om er 50 euro per stuk winst op te maken, das niet meer tweaker zijn maar meer handelaartje zijn.
Je kan er zelfs 100 euro per stuk winst op maken.
Gelukkig doet de Mediamarkt in Leeuwarden er niet aan om meer dan 1 per persoon te reserveren.
Gewoon fair play.

• JimmyJoness
wessel145 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:33:
[...]

hoe weet je dan dat je m wel vrijdag hebt. op de site staat ook dat de ps4 daar uitverkocht is
lees even de afgelopen 10 pagina's door

Verwijderd

EricNL schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:37:
Van me leven niet dat ik mijn PS4 de komende weken voor 650 ga verkopen. Sterker nog, ik verkoop hem helemaal niet :P Ik wil dat ding om zelf op te gamen.
:) inderdaad !

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-11 11:26
CRXDelSol schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:38:
[...]

Je kan er zelfs 100 euro per stuk winst op maken.
Gelukkig doet de Mediamarkt in Leeuwarden er niet aan om meer dan 1 per persoon te reserveren.
Gewoon fair play.
Wat voor gezicht moet je wel kunnen tonen om zo ding voor 2x de prijs aan iemand te overhandigen als je hem via marktplaats verkoopt :+

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• HertogJack
Mars18 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:39:
[...]

Wat voor gezicht moet je wel kunnen tonen om zo ding voor 2x de prijs aan iemand te overhandigen als je hem via marktplaats verkoopt :+
Idd, ik zou me kapot schamen haha..

Verwijderd

HertogJack schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:40:
[...]

Idd, ik zou me kapot schamen haha..
Aan de andere kant....als diegene het er voor over heeft ;)

• xoniq
[...]

Geloof me, die zijn er genoeg.
Ik heb mooi mijn bundel van Mediamarkt met Killzone, ik lig daar vrijdag om 10:00 voor de deur te campen, en die gaat direct mee naar huis, en gelijk uit de doos, hoef er niks op te verdienen ik koop 'm voor mezelf.

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-11 08:36
damn campers! ;)

• xoniq
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:40:
[...]

Aan de andere kant....als diegene het er voor over heeft ;)
Ja het is een beetje een dubbel iets ..
Aan de ene kant, iets vrijdag kopen voor 400 en diezelfde dag verkopen voor 800 euro aan echte gamers die 'm graag willen maar geen kans maken juist door die lui die er 10 bestellen, is nogal asociaal.

Maar aan de andere kant; "wat een gek er voor geeft". (De zo bekende uitspraak)

Verwijderd

Zo ziet mijn vrijdag er ook echt uit :)

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2013 11:43 ]

• xoniq

• Nasje12
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-11 15:43
Vrijdag hebben we de PS4....althans een aantal...

Ik vind het toch stiekem erg leuk dat er bij de track&trace staat:
levering do 28 nov 2013 tussen 12:30-14:30 (ook al is het niet waar)

Voorpret is toch gewoon leuk...fifa ligt al een week thuis...

sony 55hx950 - onkyo616 - HK 60 - RPi 3b - PS4 - MBPr

• xoniq
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:42:
[/quote]Ik heb mooi mijn bundel van Mediamarkt met Killzone, ik lig daar vrijdag om 10:00 voor de deur te campen, en die gaat direct mee naar huis, en gelijk uit de doos, hoef er niks op te verdienen ik koop 'm voor mezelf.
[/quote]
Mijne dus ook, Heb er zelfs een vrije dag voor gevraagd.

Verwijderd

Vrije dag? Heb heel december vrij gevraagd :P

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:36
CRXDelSol schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:42:
[...]

Ja het is een beetje een dubbel iets ..
Aan de ene kant, iets vrijdag kopen voor 400 en diezelfde dag verkopen voor 800 euro aan echte gamers die 'm graag willen maar geen kans maken juist door die lui die er 10 bestellen, is nogal asociaal.

Maar aan de andere kant; "wat een gek er voor geeft". (De zo bekende uitspraak)
En je hebt kans genoeg gehad om hem te bestellen, meeste winkels openden de inschrijving begin juni en wat ik meestal hoor is dat tot eind juli levering op 29 nov gegarandeerd is. De gamers die hem écht graag willen hebben hem natuurlijk in die tijd besteld ;)

Verwijderd

CRXDelSol schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:43:
[...]

[/quote]
Mijne dus ook, Heb er zelfs een vrije dag voor gevraagd.
Ik heb er inderdaad ook echt vrij voor gevraagd....volgens mij zodra ik de datum wist haha

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11 16:02
Maarjah ik zit stiekem toch te wachten totdat een Intertoys besteller hier plaatst dat ie een track and trace nr heeft ontvangen. En hopen dat ik een van de gelukkigen mag zijn. :)

• Caliprio
  • Laatst online: 21-08 14:45
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:44:
[...]

Ik heb er inderdaad ook echt vrij voor gevraagd....volgens mij zodra ik de datum wist haha
hahaha Same here weekje vrij genomen. Had nog wat daagjes over xD

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:03
Ben wel heel benieuwd wanneer de PS4 in de winkel ligt. Was bij Game mania geweest en zij verwachten de 3e levering ergens in januari.

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:57
Mijn PS4 gaat ook direct de verkoop in. Er zijn gekken genoeg die >= 100 euro willen betalen indien alles is uitverkocht. Dan wacht ik nog maar een paar weken/maaden extra op de nieuwe batch. En de launchgames zijn toch niet echt fantastisch..

• JackL89
It's all about the money tegenwoordig? Vanuit je luie stoel PS4's pre-orderen en daarna weer doorverkopen. Hoe 'makkelijk' kan het zijn. De een keurt het af, de ander vindt het slim.

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-11 22:09
Na de aankondiging in Februari heb ik hem in April gereserveerd en was al de 7e of 8e bij onze GM.
Maar heb hem sowieso op release dmv brief en aanbetaling.

Ook heb ik er nog een bij de Media Markt dus vrijdag wordt een druk dagje :)
Helaas hier geen nachtopeningen.

Nog even geduld houden haha..

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:01
Heb zelf een bod gehad van 200 extra euro op mijn Megabundel. Twijfel om te verkopen of stiekem toch zelf te houden. Ik zal kijken op de dag zelf wat ik ermee zal doen.

[ Voor 1% gewijzigd door RRCreations op 27-11-2013 11:50 . Reden: "extra" vergeten ]

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11 16:02
Voor 100 euro meerprijs ga ik echt geen risico nemen. Voor het zelfde geld komt er iemand bij je thuis die nep geld geeft of die hem gewoon meeneemt zonder te betalen.
console schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:47:
Mijn PS4 gaat ook direct de verkoop in. Er zijn gekken genoeg die >= 100 euro willen betalen indien alles is uitverkocht. Dan wacht ik nog maar een paar weken/maaden extra op de nieuwe batch. En de launchgames zijn toch niet echt fantastisch..

• s.vanrossem
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-11 13:41
console schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:47:
Met die launchtitels heb je gelijk in, maar ook zoals de uitverkochte evenementen pakken handelaren +/- 20 kaarten en verkopen deze met een 50% winst door. Paylogic bijvoorbeeld zet gewoon die codes op de blacklist en die tickets zijn niets meer waard.
Zou Sony ook eens moeten doen...

• epamel
GranCanaria schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:49:
Voor 100 euro meerprijs ga ik echt geen risico nemen. Voor het zelfde geld komt er iemand bij je thuis die nep geld geeft of die hem gewoon meeneemt zonder te betalen.

[...]
Dus dat, toch voorzichtig mee wezen. En voor 100 euro meerprijs zou ik het ook niet doen. Dan moet het wel 200 minimaal zijn.. Helaas heb ik een pakket al aan een familielid beloofd. En een killzone bundel voor mijzelf.

• JackL89
Het zou toch wat zijn als je vrijdag een willekeurige shop binnen loopt en daar gewoon een PS4 kan meenemen..

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
GranCanaria schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:49:

[...]
Wat :')

Verwijderd

Kan je bij de inruilactie van de Gamemania ook een Xbox 360 versie van het spel +€20 omruilen voor de PS4 versie? Dan wordt het namelijk wel heel aantrekkelijk om even 25 neer te leggen voor tweedehands FIFA 14 op de Xbox en dan gelijk met dat ding de Gamemania in te lopen en voor €20 erbij de PS4 versie te krijgen.

Zie iig nergens staan dat het niet kan:
http://www.gamemania.nl/D...id=119&iid=745&source=hpc

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
EricNL schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:37:
Ach ik heb een reservering gemaakt afgelopen zaterdag voor aanstaande vrijdag.
Als ik die dus kan verkopen op launch voor 749,- oid doe ik het wel hoor.

Dan heb je zo weer een nieuwe, wacht lijsten zijn er zeker maar een beetje rond bellen en de fora in de gaten houden en je fietst er zo tussen door.
[...]

Ik kocht in Frankrijk iPhone's (iPhone 4) voor 569,- en verkocht ze via Marktplaats voor 950,-
Er zijn zat mensen met een fatsoenlijk inkomen die niet willen wachten of in de rij willen staan.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Verwijderd

JackL89 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:51:
Het zou toch wat zijn als je vrijdag een willekeurige shop binnen loopt en daar gewoon een PS4 kan meenemen..
Dit is voor mij ook echt een reden dat ik vrijdag om 09.30 voor de MediaMarkt sta. Om zeker te weten dat niemand `per ongeluk` mijn PS4 verkoopt aan iemand die gewoon binnen loopt en een verkoper treft die er net 2 dagen werkt en geen flauw benul heeft. Misschien wat ver gezocht maar wat betreft een nieuwe console ben ik erg scherp ;)

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:51
Mijn stiefbroer had een reservering van een PS4 een paar maanden geleden al voor 200 euro verkocht. Het gaat gewoon nergens meer over :')

• JackL89
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:52:
[...]

Dit is voor mij ook echt een reden dat ik vrijdag om 09.30 voor de MediaMarkt sta. Om zeker te weten dat niemand `per ongeluk` mijn PS4 verkoopt aan iemand die gewoon binnen loopt en een verkoper treft die er net 2 dagen werkt en geen flauw benul heeft. Misschien wat ver gezocht maar wat betreft een nieuwe console ben ik erg scherp ;)
Goed bezig! Kleine kans, maar het kan altijd gebeuren. En er zal vast wel weer iemand het 'geluk' hebben dat een winkel een aantal PS4's op voorraad heeft liggen.

• Nipje
  • Laatst online: 21-10 15:41
Robkazoe schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:53:
Mijn stiefbroer had een reservering van een PS4 een paar maanden geleden al voor 200 euro verkocht. Het gaat gewoon nergens meer over :')
Pff dat is veel geld. Was dat een losse PS4 (dus geen bundle)?

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik heb er ook eentje over en er word veel voor gemailt. Maar ik vind het gewoon een gevalletje eigen schuld dikke bult. In april werd al aangegeven dat er tekorten verwacht waren. Dan is het gewoon niet slim om in oktober eens in aktie te komen...

Mediamarkt verwacht overigens mensen pas weer in februari te kunnen bedienen.

[ Voor 14% gewijzigd door Kenny_026 op 27-11-2013 11:57 ]

• JimmyJoness
even domme vraag over de game mania inruilactie :p maar als ik mijn fifa 13 voor de ps4 naar game mania breng, krijg ik dan voor 20 euro fifa 14 voor de ps4?

• Nipje
  • Laatst online: 21-10 15:41
Ik ben benieuwd voor hoeveel die mega bundles zullen verkopen op marktplaats dan. Die zijn er al helemaal in beperkte aantallen.

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:51
Nipje schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:56:
[...]

Pff dat is veel geld. Was dat een losse PS4 (dus geen bundle)?
Dat was nog voordat de bundels aangekondigd werden dus ik gok een gewone losse PS4. En het ging dus om enkel de reservering waar niets voor aanbetaald was. Dus enkel reserveren, reservering overdragen en overschrijven en 200 euro in de pocket.

• Chefd
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-06 22:51
JimmyJoness schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:57:
even domme vraag over de game mania inruilactie :p maar als ik mijn fifa 13 voor de ps4 naar game mania breng, krijg ik dan voor 20 euro fifa 14 voor de ps4?
Als je bedoelt de PS3 versie inruilen voor de PS4 versie kost je dat €20

(Alleen FIFA 14)

Verwijderd

JackL89 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:55:
[...]

Goed bezig! Kleine kans, maar het kan altijd gebeuren. En er zal vast wel weer iemand het 'geluk' hebben dat een winkel een aantal PS4's op voorraad heeft liggen.
Je blijft winkels hebben die er gewoon niets van snappen of doen alsof hun neus bloed. Bijvoorbeeld kleine speelgoedwinkels in kleine dorpen.

• JimmyJoness
Chefd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:59:
[...]

Als je bedoelt de PS3 versie inruilen voor de PS4 versie kost je dat €20
ja idd ik heb fifa 13 voor de ps3 en wil fifa 14 voor de p4. en mijn ps3 ga ik met gta V verkopen.

Verwijderd

JE moet Fifa 14 voor de ps3 hebben wil je het kunnen inruilen voor de ps4 versie dus geen fifa 13

• JimmyJoness
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:01:
JE moet Fifa 14 voor de ps3 hebben wil je het kunnen inruilen voor de ps4 versie dus geen fifa 13
thx voor de duidelijkheid! helaas :)

• epamel
JimmyJoness schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:00:
[...]

ja idd ik heb fifa 13 voor de ps3 en wil fifa 14 voor de p4. en mijn ps3 ga ik met gta V verkopen.
Nee geldt enkel voor pas uitgebrachte games die op beide consoles uit komen zowel current gen als next gen. Daar geldt die actie dan ook op.

Fifa 14 (PS3) voor Fifa 14 (PS4) met 20 euro bij betalen.

Zelfde met CoD, BF4, AC:BF, NFS Rivals.

• Donstil
  • Niet online
epamel schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:02:
[...]

Nee geldt enkel voor pas uitgebrachte games die op beide consoles uit komen zowel current gen als next gen. Daar geldt die actie dan ook op.

Fifa 14 (PS3) voor Fifa 14 (PS4) met 20 euro bij betalen.

Zelfde met CoD, BF4, AC:BF, NFS Rivals.
FIFA/Cod/BattleField/AC3BF upgraden kost €9,95 geen €20,00

• JimmyJoness
nog een vraagje, ik heb er totaal geen ervaring mee vandaar ;)

er staat op zo'n beetje alle sites : fifa 14 voor ps4 : beschikbaar op de releasedatum 29-11-2013.

als ik hem nu bestel, betekent dat dat zij hem vrijdag binnenkrijgen, en hem dan gaan verzenden? dus dat ik hem rond dinsdag oid ga ontvangen.

of betekent dit dat zij hem eerder hebben en hem donderdag versturen waardoor ik hem a.s. vrijdag in huis heb?

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:04:
[...]

FIFA/Cod/BattleField/AC3BF upgraden kost €9,95 geen €20,00
Als je het via de psn store doet is het 9.95 maar bij gamemania gewoon 20 euro, Omdat je hier dan ook de cd enzo bij krijgt,

Verwijderd

JimmyJoness schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:06:
nog een vraagje, ik heb er totaal geen ervaring mee vandaar ;)

er staat op zo'n beetje alle sites : fifa 14 voor ps4 : beschikbaar op de releasedatum 29-11-2013.

als ik hem nu bestel, betekent dat dat zij hem vrijdag binnenkrijgen, en hem dan gaan verzenden? dus dat ik hem rond dinsdag oid ga ontvangen.

of betekent dit dat zij hem eerder hebben en hem donderdag versturen waardoor ik hem a.s. vrijdag in huis heb?
JE ontvangt het vrijdag. Meestal is het nog eerder ook.

• JimmyJoness
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:06:
[...]

Als je het via de psn store doet is het 9.95 maar bij gamemania gewoon 20 euro, Omdat je hier dan ook de cd enzo bij krijgt,
fifa doet niet mee trouwens *met de psn store 10 euro upgrade actie

[ Voor 6% gewijzigd door JimmyJoness op 27-11-2013 12:09 ]

Verwijderd

Ja vandaar dat de enige mogelijkheid voor fifa bij gamemania is. Bij de andere spellen heb je de keuze.

• epamel
Digitaal doet fifa niet mee maar bij GM doet Fifa echt wel mee. Heb deze vorige week ingeruild.

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-11 13:02
Ik ben benieuwd hoeveel mensen morgen hun ps4 al proberen op te halen bij bart smit. In de track and trace staat dat die donderdag er tussen 09:00 en 13:00 afgeleverd word. Je kunt altijd proberen je pakketje op te halen. Wellicht dat er een stagiair achter de balie staat die er niets van snapt en je ps4 zomaar mee geeft :)

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
[...]

Wat een onzin, is niets anders dan het oeroude principe van vraag en aanbod. Altijd dat gejank bij dit soort dingen.

• RRCreations
jakz schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:10:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen morgen hun ps4 al proberen op te halen bij bart smit. In de track and trace staat dat die donderdag er tussen 09:00 en 13:00 afgeleverd word. Je kunt altijd proberen je pakketje op te halen. Wellicht dat er een stagiair achter de balie staat die er niets van snapt en je ps4 zomaar mee geeft :)
Als dat bij mij gebeurd (MM Rotterdam), dan zorg ik ervoor dat iemand wordt ontslagen |:(

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-11 17:04
jakz schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:10:
De datum schuift op is door BS zelf verteld, deze komt pas vrijdag met de pakketbezorger mee, en in de loop van de dag naar de fysieke winkels voor de mensen die hem daar wilde laten afleveren.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• Donstil
  • Niet online
[...]

Ooh op die fiets.

Geld dat ook als de game in kwestie niet van GM komt?

(Ik heb ps3 games. Nieuw in doosje van de €33,- Saturn actie

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-11 14:34
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:52:
Kan je bij de inruilactie van de Gamemania ook een Xbox 360 versie van het spel +€20 omruilen voor de PS4 versie? Dan wordt het namelijk wel heel aantrekkelijk om even 25 neer te leggen voor tweedehands FIFA 14 op de Xbox en dan gelijk met dat ding de Gamemania in te lopen en voor €20 erbij de PS4 versie te krijgen.

Zie iig nergens staan dat het niet kan:
http://www.gamemania.nl/D...id=119&iid=745&source=hpc
Inderdaad hier ben ik ook erg benieuwd na, iemand die dit weet?

Verwijderd

Zojuist gesproken met Bart Smit Lelystad, met de vraag of ik mijn pre-order (in de winkel) zou komen ophalen aanstaande vrijdag. Hij sprak erover dat ze maar minimale voorraad toegestuurd krijgen, nl. 10 stuks (op een stad met 76,000 inwoners).

• wesley8813
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-11 22:00
Ja Bart Smit Drachten (iets van 40000 inwoners) krijgt er ook maar 3 zeiden ze.

• bangsat
Als dat waar is waar gaan de meeste aantallen dan heen.

• RRCreations
Misschien hebben ze toch gelijk dat alleen de grote winkelketens veel krijgen.

• bangsat
Gamemania gaf bij mij aan dat het ook niet heel druk zou worden. Ivm schaarste. Mediamarkt dus veel en BOL?!

Verwijderd

Ik denk dat de grote online ketens (Bol.com en Wehkamp) er veel krijgen, en Mediamarkt ook..

• RRCreations
Mediamarkt Rotterdam krijgt volgens mij in totaal 200-300 stuks. Dat is heel weinig gezien de aantal inwoners.

Ik weet toevallig dat MM Beijerlandselaan Rotterdam ongeveer 30 a 40 stuks krijgen.

[ Voor 28% gewijzigd door RRCreations op 27-11-2013 12:27 ]

Verwijderd

Zojuist Bart Smit gebeld of mijn bestelling (met de link van g4mer, dus niet via de belgie site) vrijdag binnen komt en dit werd bevestigd!

Verwijderd

Ik krijg in ieder geval mijn PS4 editie van Call of Duty : Ghost vrijdag als zoethoudertje van Bol.com.

Nu de Playstation 4 zelf nog van Bol.com.

Verwijderd

RRCreations schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:26:
Mediamarkt Rotterdam krijgt volgens mij in totaal 200-300 stuks. Dat is heel weinig gezien de aantal inwoners.

Ik weet toevallig dat MM Beijerlandselaan Rotterdam ongeveer 30 a 40 stuks krijgen.
Per Mediamarkt of verdeeld over de 3 MM`s in Rotterdam ?

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-11 10:35
[...]

Als ik straks Battlefield 4 PS3 versie haal, dan kan ik die via de PSN-store upgraden naar de PS4 versie voor ongeveer 10 euro? En dit werkt in principe met elk Battlefield 4 PS3 doosje?

Op http://www.battlefield.co...d-4/playstation-4-upgrade hebben ze het namelijk over "gemarkeerde exemplaren"...

• Caliprio
  • Laatst online: 21-08 14:45
Iemand een idee hoeveel gamemania zuidplein er krijgt >?
Zit zoiezo bij de eerste levering maar dan heb ik een indicatie hoe druk het kan worden :P

• s.vanrossem
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-11 13:41
Ik hoor niemand over Neckermann, ik heb naast Wehkamp ook daar een preorder lopen.
Ik heb die 12 augustus (bij Neckermann) besteld maar omdat die daar de ene dag en de andere dag niet te preorder'en was toch ook maar een order bij Wehkamp.
Bij Neckermann weten ze niet eens of die wel echt komt, ik heb al eens een FB bericht en mail verstuurd en krijg dan steeds reacties terug dat hun het niet snappen.
In een bericht had de beste mevrouw het over een PS2... dat kan geen typefout zijn, ze lezen je bericht daar niet...

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:53
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:28:
Zojuist Bart Smit gebeld of mijn bestelling (met de link van g4mer, dus niet via de belgie site) vrijdag binnen komt en dit werd bevestigd!
Wanneer had je die besteld dan?

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Pagina: 1 ... 53 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot