Heb je ook een email gekregen over dat ze die spellen hebben verzonden ?Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:51:
Bij wehkamp staat nu bij battlefield 4 en need for speed rivals de status op verzonden bij mij.
Zie ook nu op hun twitter regelmatig het bericht staan over de bestel nummer 303. Dat je dan een grote kans heb dat je de ps4 krijgt op vrijdag.
same here. fifa 14 ps4 staat op verzonden maar heb geen bericht gehad. Normaal gesproken krijg je toch ook een track and trace?Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:51:
Bij wehkamp staat nu bij battlefield 4 en need for speed rivals de status op verzonden bij mij.
Zie ook nu op hun twitter regelmatig het bericht staan over de bestel nummer 303. Dat je dan een grote kans heb dat je de ps4 krijgt op vrijdag.
Verwijderd
Ik had dit ook met assassins creed black flag laatst.Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:53:
[...]
Heb je ook een email gekregen over dat ze die spellen hebben verzonden ?
De status stond opeens op verzonden en had het de volgende dag binnen.
Had er toen ook geen mail over gehad.
Krijg zojuist een mail dat mijn PS4 verzonden is! Gisteren besteld via belgische Bart Smit (via die "1e levering url"). Incl track&trace
Verwijderd
Hahaha krijg net ook een email van bs of ik mijn ps4 al besteld had, en ik kan nog steeds via hun een 1e levering ps4 bestellen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2013 09:58 ]
Het heeft waarschijnlijk weinig nu om te vragen maar is er iemand die nog een killzone mega bundel order over heeft en er een mede tweaker blij mee wil maken?
was de status daarvoor "Uw bestelling is klaar voor verwerking"?lo3k schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:56:
Krijg zojuist een mail dat mijn PS4 verzonden is! Gisteren besteld via belgische Bart Smit (via die "1e levering url"). Incl track&trace
Het zou wat zijn als je na lang wachten en dagen op dit forum vrijdag je PS4 krijgt, en je BLUE LIGHT OF DEATH krijgt!
Verwijderd
Vraag: Ik heb de mail nog niet ontvangen wanneer de PS4 geleverd word, althans of hij wel of niet op de release datum bezorgd word. Meerdere mensen nog niets gehoord?
Antwoord: Goedemorgen, Bedankt voor je vraag. Iedereen is gisteren gemaild betreffende de levering van de PS4. Check ook je spamfilter! Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Bart van bol.com
Antwoord: Goedemorgen, Bedankt voor je vraag. Iedereen is gisteren gemaild betreffende de levering van de PS4. Check ook je spamfilter! Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Bart van bol.com
Zou kunnen... Je kunt ook vanmiddag uitglijden en je bek breken. Shit happens...Blackah schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:59:
Het zou wat zijn als je na lang wachten en dagen op dit forum vrijdag je PS4 krijgt, en je BLUE LIGHT OF DEATH krijgt!
Nee, gisteren pas besteld. Heb toen gelijk een mailtje gehadshoombak schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:58:
[...]
was de status daarvoor "Uw bestelling is klaar voor verwerking"?
"bedankt voor uw bestelling, zodra de bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvang je een automatische e-mail met een track & trace code waarmee je de status van je pakket kunt bijhouden"
Daarna niks meer gehoord. (tot nu)
Verwijderd
Dat zou zwaar klote zijn ja als je een defecte console krijgt thuisgestuurd.Blackah schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:59:
Laten we hopen dat niemand dat hier hoeft mee te maken.
Ooh dat geluk zal ik dan wel weer hebbenBlackah schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:59:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
oke top, dat mailtje heb ik net ook gehad, wacht het rustig aflo3k schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:00:
[...]
Nee, gisteren pas besteld. Heb toen gelijk een mailtje gehad
"bedankt voor uw bestelling, zodra de bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvang je een automatische e-mail met een track & trace code waarmee je de status van je pakket kunt bijhouden"
True true..Kaap schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:00:
[...]
Zou kunnen... Je kunt ook vanmiddag uitglijden en je bek breken. Shit happens...
Dan kan ik niets opmaken uit hun werkvolgorde, heb maandag besteld maar staat nu 2 dagen op klaar voor verwerking, niet dat ik me druk maak dat het niet aan komt maar snap er weinig van.lo3k schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:00:
[...]
Nee, gisteren pas besteld. Heb toen gelijk een mailtje gehad
Maar dan kan je nog steeds gamen met je handenKaap schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:00:
[...]
Zou kunnen... Je kunt ook vanmiddag uitglijden en je bek breken. Shit happens...
de verwachte levertijd is 21-12-2013 bij mij.
Ik had begrepen dat ze maar 5000 consoles hadden gestuurd in de eerste launch.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Goh zit echt te wachten op de eerste die zegt IK HEB HEM hahahah
Denk dat overmorgen binnen 4 uur tijd het topic vol staat met die berichtjesdjeck schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:03:
haha +1, wel met foto's met dit topic op de achtergrond erbijdjeck schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:03:
Zaterdag besteld en ook nog klaar oo verwerking, zit totaal geen logica in dusChefd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:03:
[...]
Dan kan ik niets opmaken uit hun werkvolgorde, heb maandag besteld maar staat nu 2 dagen op klaar voor verwerking, niet dat ik me druk maak dat het niet aan komt maar snap er weinig van.
Zolang ie vrijdag maar wordt bezorgd
Voor de Dixons bestellers, is er al wat gewijzigd in je order overzicht? De klantenservice deelde mede dat bestellingen voor 15 augustus uitgeleverd worden.
Ik zat zelf eens op sony.nl te kijken of er ondertussen wat nieuws was. Maar zodra je naar jouw bestellingen gaat, krijg je een "Er trad een probleem op. Terug naar Sony store online" foutmelding.
Gisteravond besteld via die Bart Smit link, staat nog steeds op 'Uw bestelling is klaar voor verwerking '. Zijn er mensen die gisteravond ook daar hebben besteld? Wat is daarvan de status?
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
IK HEB HEM... vrijdagdjeck schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:03:
Of was deze te flauw?
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Gisteren besteld en nu volgende mail
Beste Bart Smit Brasschaat
De status van je bestelling met ordernummer _____ is veranderd van "wordt verwerkt" naar "verzonden".
Je bestelling wordt verstuurd naar het volgende adres:
Bart Smit Brasschaat
Bredabaan 285
2930 Brasschaat
Ordergegevens
Productnaam Aantal Prijs Totaal
PS4 1e Levering 1 399,99 399,99
Online kun je de verzendstatus van je bestelling inzien met PostNL Track & Trace. Klik op onderstaande link(s) om de meest actuele verzendstatus van je bestelling te zien. Games met een releasedatum worden op de dag van release geleverd.
De status van je bestelling met ordernummer _____ is veranderd van "wordt verwerkt" naar "verzonden".
Bart Smit Brasschaat
Bredabaan 285
2930 Brasschaat
Ordergegevens
Online kun je de verzendstatus van je bestelling inzien met PostNL Track & Trace. Klik op onderstaande link(s) om de meest actuele verzendstatus van je bestelling te zien. Games met een releasedatum worden op de dag van release geleverd.
Misschien is het beter je gegevens weg te halen uit het bericht.suzuki1200 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:06:
Gisteren besteld en nu volgende mail
Ordergegevens
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Hunterrnl op 27-11-2013 10:08 ]
Voor Augustus ? dat lijkt me vrij logisch het zal erg zijn als je een meer dan een half jaar moet wachten.Sovereign schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:05:
Voor de Dixons bestellers, is er al wat gewijzigd in je order overzicht? De klantenservice deelde mede dat bestellingen voor 15 augustus uitgeleverd worden.
Nog niks vernomen van Dixons. Ik heb de megabundel besteld. Benieuws of ze überhaupt wel een voorraad hebben of krijgen. Blijf het gek vinden. De bundels kunnen bij Dixons pas sinds 4 november besteld worden, daarnaast biedt Dixons naar mijn informatie geen mogelijkheid om een "kale" PS4 te upgraden naar een bundel. Waar gaan de bundels dan naar toe vraag ik me af. Achja, voor mij heeft het allemaal niet zo'n haast. Maar wat een chaotische vertoning van Sony en alle winkelketens (Intertoys en BartSmit in het speciaal). En iedereen maar wachten op bevestiging. Anno 2013 had ik toch beter verwacht, in 2007 verliep het niet veel anders bij de PS3.Sovereign schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:05:
Amazon.de geeft nu 23 december aan voor de Killzone megabundel. Ach ging hem toch al cancellen wacht nog half jaartje
Bijna alle PS4 spellen op Wehkamp staan nu op "direct leverbaar".
Dat wil dus zeggen dat mensen die nu een PS4 spel bestellen hem morgen in huis hebben.
Accessoires (controller etc) komen pas vrijdag.
Dat wil dus zeggen dat mensen die nu een PS4 spel bestellen hem morgen in huis hebben.
Lees net in een reactie op PSX-Sense dat iemand z'n PS4 al binnen heeft, besteld via Bart Smit.
Hij kan ook aan het trollen zijn !Avinator schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:15:
Lees net in een reactie op PSX-Sense dat iemand z'n PS4 al binnen heeft, besteld via Bart Smit.
Het gebruikelijke pics or it didn't happen.
Zelfde discussie als hier; mensen hebben een T&T code en verwachten dan dat ie vandaag bezorgd wordt.
Kan niet iemand ergens in warenhuis van postnl of bs een foto sturen en laten zien waar mn ps4
bevind?
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Verwijderd
Het is wel een hele droge reactie voor iemand die zijn ps4 2 dagen eerder binnen heeft gekregen.
`Oggy schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:19:
Kan niet iemand ergens in warenhuis van postnl of bs een foto sturen en laten zien waar mn ps4![]()
![]()
bevind?
Ja dan kom ik m wel ff ophalen, scheelt weer!
Dus niet. Is niks veranderd aan levertijden, BF4, KZ etc staan gewoon voor as vrijdag.Sefaex schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:15:
Bijna alle PS4 spellen op Wehkamp staan nu op "direct leverbaar".
Ook net via de BS 1e levering link besteld, ben benieuwd!
http://www.wehkamp.nl/ent...-4%29/C25_5EB_5EB_703414/baronruud schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:23:
[...]
Dus niet. Is niks veranderd aan levertijden, BF4, KZ etc staan gewoon voor as vrijdag.
Staat gewoon direct leverbaar.
En dat betekent dat het spel morgen in je bus ligt.
Ik heb AC4 (PS4 versie) vrijdag besteld en die lag zaterdag in de brievenbus !
Verwijderd
Enigste spellen die bij mij nog op vrijdag staan zijn killzone en nba2k14.baronruud schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:23:
[...]
Dus niet. Is niks veranderd aan levertijden, BF4, KZ etc staan gewoon voor as vrijdag.
Call of duty en assassins creed heb ik al binnen.
Need for speed & Battlefield staan op verzonden.
Denk dat de pagina van ps4 games nog geupdate moet worden.
jongens als ik nu nog bf4 besteld bij bijvoorbeeld saturn kan ik hem dan vrijdag in huis verwachten?
Whoop Whoop!! 
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Waar/wanneer besteld?
hahah, die foto is 6 dagen oud.
niet geloven
niet geloven
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Is niet waar! bon erbij!
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
had me twijfels ook, doe er dan een briefje bij met je username en bon erbij
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
hehe smerige troll!! nepfoto
psn: HertogJack
BAAS!renzo4000 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:32:
Sorry, wilde gewoon even een foto posten hoe de vrijdag eruit gaat zien voor ons ....
Je hebt me valse hoop gegeven.
[ Voor 7% gewijzigd door Poulske op 27-11-2013 10:33 ]
Wil iemand die google doc link nog eens posten waar ik mn PSN ID kan toevoegen voor samen online gamen @ ps4? Kan hem nergens vinden
https://docs.google.com/s...aDRkbHc&usp=sharing#gid=0HertogJack schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:34:
Wil iemand die google doc link nog eens posten waar ik mn PSN ID kan toevoegen voor samen online gamen @ ps4? Kan hem nergens vinden
https://docs.google.com/s...NRVHA2aDRkbHc&usp=sharingHertogJack schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:34:
Oh te laat!
Ik weet niet of je een intertoys en/of bartsmit winkel in de buurt hebt, maar gisteren heb ik in Arnhem(kronenburg) bij de intertoys BF4 en COD GHOSTS opgepikt voor €64. Uiteraard niet het goedkoopste maar iig zeker in het bezit van de games mocht ik vrijdag mijn ps4 geleverd krijgen.robero50 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:27:
jongens als ik nu nog bf4 besteld bij bijvoorbeeld saturn kan ik hem dan vrijdag in huis verwachten?
nu moet ik zeker bewijs leveren? ...
Oke:
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Degene die bij Bart Smit hebben en mail hebben gehad dat hij is verzonden krijgen hem pas vrijdag.
Onmogelijk dat je hem nu al via BS hebt ontvangen.
Geachte heer/mevrouw BaszCore,
Uw bestelling met ordernummer ######### is overgedragen aan PostNL
Pakketservice.
Het pakket wordt zo spoedig mogelijk, over het algemeen de volgende
werkdag, op onderstaand afleveradres bezorgd.
*knip adres*
Indien uw pakket niet door de brievenbus past of een hoge waarde
vertegenwoordigt, wordt het als pakketpost verzonden. In dit geval kunt u
via onderstaande link de status van de verzending van uw pakket via PostNL
Pakketservice track&trace volgen. Pakketten worden over het algemeen later
op de dag bezorgd dan de brievenbuspost.
De barcode(s) van uw zending is/zijn:
*knip track & trace*
Indien bovenstaande link niet klikbaar is, dient u de gehele link te
knippen en vervolgens in de adresbalk van uw webbrowser te plakken.
Games met een releasedatum worden op de dag van release geleverd.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop,
De shopmanager
Onmogelijk dat je hem nu al via BS hebt ontvangen.
Geachte heer/mevrouw BaszCore,
Uw bestelling met ordernummer ######### is overgedragen aan PostNL
Pakketservice.
Het pakket wordt zo spoedig mogelijk, over het algemeen de volgende
werkdag, op onderstaand afleveradres bezorgd.
*knip adres*
Indien uw pakket niet door de brievenbus past of een hoge waarde
vertegenwoordigt, wordt het als pakketpost verzonden. In dit geval kunt u
via onderstaande link de status van de verzending van uw pakket via PostNL
Pakketservice track&trace volgen. Pakketten worden over het algemeen later
op de dag bezorgd dan de brievenbuspost.
De barcode(s) van uw zending is/zijn:
*knip track & trace*
Indien bovenstaande link niet klikbaar is, dient u de gehele link te
knippen en vervolgens in de adresbalk van uw webbrowser te plakken.
Games met een releasedatum worden op de dag van release geleverd.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop,
De shopmanager
Bewijs heb je geleverd! xDrenzo4000 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:36:
[...]
Ik weet niet of je een intertoys en/of bartsmit winkel in de buurt hebt, maar gisteren heb ik in Arnhem(kronenburg) bij de intertoys BF4 en COD GHOSTS opgepikt voor €64. Uiteraard niet het goedkoopste maar iig zeker in het bezit van de games mocht ik vrijdag mijn ps4 geleverd krijgen.
Oke:
[afbeelding]
Ik ga dan maar langs intertoys in het dorp die 5 euro korting maakt mij dan ook niet echt uit!
Bedankt voor de tip!!
COD ÉN BF4? Niet een beetje dubbelop. Ga is racen man! (of kielhalen)renzo4000 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:36:
[...]
Ik weet niet of je een intertoys en/of bartsmit winkel in de buurt hebt, maar gisteren heb ik in Arnhem(kronenburg) bij de intertoys BF4 en COD GHOSTS opgepikt voor €64. Uiteraard niet het goedkoopste maar iig zeker in het bezit van de games mocht ik vrijdag mijn ps4 geleverd krijgen.
Oke:
[afbeelding]
Thanks maar ik kan niks adden in de sheet?
Lees de mededeling aan de zijkant even en het is compleet duidelijkHertogJack schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:42:
[...]
Thanks maar ik kan niks adden in de sheet?wtffffffff
Duidelijkmathijs55 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:43:
[...]
Lees de mededeling aan de zijkant even en het is compleet duidelijk
Ja beetje wel, al zijn COD en BF wel twee totaal verschillende FPS games. Ik kijk nog even of ik FIFA 14 ga halen, maar voorlopig moet ik me hier wel mee kunnen reddenIthariuz schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:42:
[...]
COD ÉN BF4? Niet een beetje dubbelop. Ga is racen man! (of kielhalen)
Hehe, ik ga zelf voor BF4 en Killzone, en als gratis extra game AC4.. Beetje afwisseling hehe..renzo4000 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:47:
[...]
Ja beetje wel, al zijn COD en BF wel twee totaal verschillende FPS games. Ik kijk nog even of ik FIFA 14 ga halen, maar voorlopig moet ik me hier wel mee kunnen redden
Ben wel klaar met COD, gewoon weer precies dezelfde game met wat nieuwe maps, meh!
Als je je met deze 2 games de komende 2 maanden niet weet te amuserenrenzo4000 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:47:
[...]
Ja beetje wel, al zijn COD en BF wel twee totaal verschillende FPS games. Ik kijk nog even of ik FIFA 14 ga halen, maar voorlopig moet ik me hier wel mee kunnen redden
Via die dubiezue Bart-Smit-bestelling van gisteren: kreeg net een mailtje van ze
"De status van je bestelling met ordernummer xxxxxx is veranderd van "wordt verwerkt" naar "verzonden".
Ik juig pas als ik 'm in huis heb, maar toch
"De status van je bestelling met ordernummer xxxxxx is veranderd van "wordt verwerkt" naar "verzonden".
Hoe laat besteld?TradeMarkNL schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:49:
Via die dubiezue Bart-Smit-bestelling van gisteren: kreeg net een mailtje van ze
Zoals ik lees ga jij veel shooters doen.!renzo4000 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:47:
[...]
wat ik vooral al had op de ps3
als ik een shooter speelde werd ik echt er gek van dat je langzaam kon draaien naar links en recht. of dit mij gevoel is kan ook omdat ik normaal een pc gamer ben.
en natuurlijk kon je de sensitivity aanpassen maar ik vondt het nooit vloeiend gaan op een ps3.
maar ben zeer benieuwd hoe dat gaat worden op de ps4.
weet niet of jij dat ook had?
Verwijderd
Hoeveel hebben die gasten er dan wel…!!!???TradeMarkNL schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:49:
Ik weet het ook niet nog.Ithariuz schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:49:
[...]
Hehe, ik ga zelf voor BF4 en Killzone, en als gratis extra game AC4.. Beetje afwisseling hehe..
Ben wel klaar met COD, gewoon weer precies dezelfde game met wat nieuwe maps, meh!
nfs valt tegen (volgens mij) als je het forum ziet.
COD vind ik zonde, ziet er niet next-gen uit.
Dat wil je toch wel in het begin van een nieuwe console
Ik ben ook op zoek naar een actie met "gratis extra game". Heb alleen de mediamarkt Amsterdam Akerpoort gevonden, maar als zuid Limburger wordt dat wat lastig. Enig idee waar er nog zo'n mooie 2+1 actie is?Ithariuz schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:49:
[...]
Hehe, ik ga zelf voor BF4 en Killzone, en als gratis extra game AC4.. Beetje afwisseling hehe..
Ik ga voor Fifa, Killzone en AC4. BF4 heb ik al om te upgraden.
Ik speel geen games op de pc (sterker nog, ik heb geen eens meer een dedicated game pc meer). Ik heb eigenlijk altijd gegamed op consoles, vroegâh wel wolfstein 3d / doom / unreal gespeeld natuurlijk
Hier hetzelfde,vermaak me al jaren met cod en bf,en natuurlijk fifa14.renzo4000 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:47:
[...]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
be of nl ? en waar begint je order nr meeTradeMarkNL schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:49:
[ Voor 4% gewijzigd door Darkvisje op 27-11-2013 10:55 ]
Ja ik lees gemixte dingen over NFS, maar het is niet echt mijn type racer. Mijn absolute favoriet is PGR4, wat een pareltje was dat. NFS is een totaal andere racer. Ik ben wel benieuwd naar driveclub.Mars18 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:51:
[...]
Ik weet het ook niet nog.
nfs valt tegen (volgens mij) als je het forum ziet.
COD vind ik zonde, ziet er niet next-gen uit.
Dat wil je toch wel in het begin van een nieuwe console
Geen idee, gelukkig woon ik vlak bij MM akerpoortIk ben ook op zoek naar een actie met "gratis extra game". Heb alleen de mediamarkt Amsterdam Akerpoort gevonden, maar als zuid Limburger wordt dat wat lastig. Enig idee waar er nog zo'n mooie 2+1 actie is?
same hereFrenkovic schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:51:
[...]
Ik ben ook op zoek naar een actie met "gratis extra game". Heb alleen de mediamarkt Amsterdam Akerpoort gevonden, maar als zuid Limburger wordt dat wat lastig. Enig idee waar er nog zo'n mooie 2+1 actie is?
Ik ga voor Fifa, Killzone en AC4. BF4 heb ik al om te upgraden.
dat was de slechtste PGR! 1 en 2 waren briljant!Ithariuz schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:59:
[...]
Ja ik lees gemixte dingen over NFS, maar het is niet echt mijn type racer. Mijn absolute favoriet is PGR4, wat een pareltje was dat. NFS is een totaal andere racer. Ik ben wel benieuwd naar driveclub.
[...]
Geen idee, gelukkig woon ik vlak bij MM akerpoort
Mijn vriendin werkt bij de intertoys en krijgt volgens mij 50% korting.
Dus ik denk dat ik daar binnenkort maar wat PS4 games ga halen als het lukt
If it seems too good to be true, it probably is...... 50% kortingPykow schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:04:
Mijn vriendin werkt bij de intertoys en krijgt volgens mij 50% korting.
Met die truc van gisteren, dus op de BE site naar NL verstuurd.Darkvisje schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:54:
[...]
be of nl ? en waar begint je order nr mee
Nee man!! Met motoren erbij... zooooo vet!nickdew schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:02:
[...]
dat was de slechtste PGR! 1 en 2 waren briljant!
PGR4 met meer customization op je auto's (en motoren) zou voor mij een perfecte racer zijn.
Is het betrouwbaar om je PS4 te bestellen bij Wehkamp? Er staat een levertijd van 2-3 dagen, te mooi om waar te zijn?
Niet als het een vergelijkebare actie is als de intertoys eerder deze week .. ik zou zeggen bel de klantenservice even.JackL89 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:09:
Is het betrouwbaar om je PS4 te bestellen bij Wehkamp? Er staat een levertijd van 2-3 dagen, te mooi om waar te zijn?
Gefeliciteerd! Je bent de 100.000e bezoeker die dit vraagt en verder het topic niet leest! Je ontvangt je gratis PS4 daarom op releasedag in huis, samen met de Killzone en 2 controllers bundel! Mede mogelijk gemaakt door Wehkamp zelf. Je moet ze wel even bellen om dit te bevestigen uiteraard.JackL89 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:09:
Dit is de standaard levertijd van Wehkamp, en geeft géén actuele indicatie van de huidige levertijd.
[ Voor 19% gewijzigd door Royeboi op 27-11-2013 11:11 ]
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Dat is waar maar als je de actie hebt gevolgd van intertoys die opeens meer konden leveren misschien heeft wehkamp het zelfde dus net zoals hierboven bel gewoon er heen!Royeboi schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:10:
[...]
Gefeliciteerd! Je bent de 100.000e bezoeker die dit vraagt en verder het topic niet leest!
Dit is de standaard levertijd van Wehkamp, en geeft géén actuele indicatie van de huidige levertijd.
Toch bedankt voor je snelle reactie! Ik ga niet alles nalezen.Royeboi schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:10:
[...]
Gefeliciteerd! Je bent de 100.000e bezoeker die dit vraagt en verder het topic niet leest!
Dan vind ik het misleidend van Wehkamp..
JackL89 lees eens door @ wehkamp.nl.......
Dus dat.Let op
Bij aankoop van dit artikel ben je niet verzekerd van een exemplaar op release, dit vanwege de beperkte beschikbaarheid. Het artikel wordt zo snel mogelijk na release geleverd.
grrr duurt te lang sonyRDMA schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:01:
Hmm Sony.nl is weer online, maar nog geen aangepaste leverdatum.
Zo net ook een kale ps4 besteld bij BS met de link ergens op pagina 183. Vertrouw Wehkamp voor geen meter, al helemaal niet door die tweets met order nummer 303-304. Ben benieuwd of ik ook een track &trace ontvang van BS.
Inderdaad, my bad.CRoNiXX schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:13:
JackL89 lees eens door @ wehkamp.nl.......
[...]
Dus dat.
Op Twitter vond ik dit:
Jammer dat de BS nu al loopt uit te leveren terwijl Sony.nl nog niets van zich laat horen. Maar goed, we hebben nog twee dagen te gaan.
benieuwd wanneer we wat horen van intertoys.... zie het zo voor me dat ik vandaag/morgen geen mail krijg dat hij verzonden is!
Dit bedoel ik nou. Terwijl ik vorige week nog had gebeld en er vanuit kon gaan dat ik hem binnen kreeg voor 5 dec. Had zelf nummer 304.JackL89 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:16:
[...]
Inderdaad, my bad.
Op Twitter vond ik dit:
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot