Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:04
RemyWD schreef op woensdag 27 november 2013 @ 00:16:
[...]
Ik hoop eerlijk gezegd toch wel dat Wehkamp 2 dagen voor de release datum de Playstations al heeft ontvangen.. aantallen heeft berekend en kan doorrekenen na hoeveel mensen wel/niet geleverd gaat worden :/
totaal mee eens. het enige wat ik me kan bedenken is dat ze alleen doorgeefluik zijn, dus dat de ps4's rechtstreeks van sony naar de klanten gaan met een factuur van wehkamp.

ik zie niet hoe wehkamp in 1 dag 100en ps4's gaat klaarmaken en versturen namelijk, mochten ze ze donderdag pas ontvangen.

• TieuwFast
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-11-2024
onmogelijk daarom is BS al begonnen

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-11 16:15
Afbeeldingslocatie: http://blog.omy.sg/sgblogawards/files/2011/05/2daysleft.jpg

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
JimmyJoness schreef op woensdag 27 november 2013 @ 00:21:
[...]

totaal mee eens. het enige wat ik me kan bedenken is dat ze alleen doorgeefluik zijn, dus dat de ps4's rechtstreeks van sony naar de klanten gaan met een factuur van wehkamp.

ik zie niet hoe wehkamp in 1 dag 100en ps4's gaat klaarmaken en versturen namelijk, mochten ze ze donderdag pas ontvangen.
Zet er een klein team op en laat hen alle bestellingen bij elkaar zoeken, inpakken en klaarmaken voor verzending? Ik zie niet in waarom dit niet zou lukken in 1 dag?

[ Voor 9% gewijzigd door ProfoundValue op 27-11-2013 00:24 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
JimmyJoness schreef op woensdag 27 november 2013 @ 00:21:
[...]

Lukt makkelijk, wehkamp doet wel meer pakketjes dan "honderden" per dag.

Niet dat ze honderden ps4's krijgen hoor ;)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• ProfoundValue
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 27 november 2013 @ 00:25:
[...]

Lukt makkelijk, wehkamp doet wel meer pakketjes dan "honderden" per dag.

Niet dat ze honderden ps4's krijgen hoor ;)
Wil net zeggen, Wehkamp is echt geen eenmansbedrijf hoor jongens..

Verwijderd

Gisteren de Sony W6 binnen gekregen. Nu alleen de PS4 nog :).
Afbeeldingslocatie: http://content.hwigroup.net/images/products/xl/181510/sony_bravia_kdl42w655.jpg

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11 14:46
Donstil schreef op woensdag 27 november 2013 @ 00:19:
Ik kan me eigenlijk helemaal niet voorstellen dat de Wehkamp een grote zending heeft gekregen.

Online gaat het gerucht ook al even (Boris van Gamekings haalde het vandaag nog aan) dat bepaalde grote aanbieders alleen maar grote voorraad krijgen en dat de rest echt te verwaarlozen valt.

Mediamarkt, Saturn, Bol , blokker groep (BartSmit+Intertoys) schijnen allemaal als enige redelijke voorraad te krijgen, echter moet dit onder een hoop winkels verdeelt worden en lijkt het daarom nog "weinig"
En Wehkamp is geen grote aanbieder ?

Ach ja... ik hoor het vandaag of morgen (donderdag) wel.

Ik heb op 14 juni gepreorderd.

Dus ik ga er gewoon vanuit dat ik een PS4 van Wehkamp ga ontvangen.

[ Voor 11% gewijzigd door Sefaex op 27-11-2013 00:29 ]

Verwijderd

Sefaex schreef op woensdag 27 november 2013 @ 00:26:
[...]

Precies, naar mijn verwachting heeft Wehkamp minimaal 750-1000 PS4's heeft binnengekregen.

• Donstil
  • Niet online
Sefaex schreef op woensdag 27 november 2013 @ 00:26:
[...]

Ach ja... ik hoor het vandaag of morgen (donderdag) wel.

Ik heb op 14 juni gepreorderd.

Dus ik ga er gewoon vanuit dat ik een PS4 van Wehkamp ga ontvangen.
Dat zeg ik niet, maar zoals ik eerder al aanhaalde spreken de geruchten een grote lancering bij de wehkamp tegen.

• TieuwFast
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-11-2024
Als ik op alle zoekmachines/vergelijk sites kijk zie ik overal ads van Wehkamp ps4.
De enige die hier bij in de buurt komt is Bol.

Neem aan dat ze wel een redelijk aantal hebben.

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 00:29:
[...]

Precies, naar mijn verwachting heeft Wehkamp minimaal 750-1000 PS4's heeft binnengekregen.
Ja je kan wel een verwachting hebben maar als hij op niets is gebaseerd blijft het koffie dik kijken natuurlijk.

• ProfoundValue
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 27 november 2013 @ 00:31:
[...]

Ja je kan wel een verwachting hebben maar als hij op niets is gebaseerd blijft het koffie dik kijken natuurlijk.
En dat brengt ons allen op het volgende punt: Ga allemaal lekker slapen, voor vrijdagochtend zal jullie PS4 er nog niet zijn.

• Donstil
  • Niet online
ProfoundValue schreef op woensdag 27 november 2013 @ 00:32:
[...]

En dat brengt ons allen op het volgende punt: Ga allemaal lekker slapen, voor vrijdagochtend zal jullie PS4 er nog niet zijn.
Haha zeker waar, ik moet zelfs tot de middag wachten, in de morgen had ik helaas al andere verplichtingen.

• Nasje12
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-11 15:43
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 00:26:
[afbeelding]
Nice!

sony 55hx950 - onkyo616 - HK 60 - RPi 3b - PS4 - MBPr

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 27 november 2013 @ 00:31:
[...]

Dat ben ik met je eens. ;)

• Donstil
  • Niet online
Maar ook de mensen die bij de wehkamp hebben bestelt gun ik hem van harte hoor :)

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 27 november 2013 @ 00:40:
[...]

Maar ook de mensen die bij de wehkamp hebben bestelt gun ik hem van harte hoor :)
Tsja. het is afwachten of we hem daadwerkelijk op de releasedatum krijgen. 28 juli besteld dus ik weet niet of ik er nog bij zit.. Is maar te hopen!

• T-imm
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10-2024
Net mail van BS ontvangen dat hij is afgeleverd aan PostNL (Killzone bundel + camera). Tevens een track & trace welke zegt dat hij vandaag tussen 09.30 en 11.30 wordt afgeleverd. Ben benieuwd! Anderen mensen ook?

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-11 14:36
:F

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-11 22:23
T-imm schreef op woensdag 27 november 2013 @ 01:11:
Net mail van BS ontvangen dat hij is afgeleverd aan PostNL (Killzone bundel + camera). Tevens een track & trace welke zegt dat hij vandaag tussen 09.30 en 11.30 wordt afgeleverd. Ben benieuwd! Anderen mensen ook?
Als je even terug leest zie je dat heel veel mensen deze mail al hebben gehad. BS schijnt dit vaker te doen bij preorders maar de levertijd schijnt steeds elke dag tot vrijdag verplaatst te worden.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Donstil schreef op woensdag 27 november 2013 @ 00:19:
Ik kan me eigenlijk helemaal niet voorstellen dat de Wehkamp een grote zending heeft gekregen.

Online gaat het gerucht ook al even (Boris van Gamekings haalde het vandaag nog aan) dat bepaalde grote aanbieders alleen maar grote voorraad krijgen en dat de rest echt te verwaarlozen valt.

Mediamarkt, Saturn, Bol , blokker groep (BartSmit+Intertoys) schijnen allemaal als enige redelijke voorraad te krijgen, echter moet dit onder een hoop winkels verdeelt worden en lijkt het daarom nog "weinig"
Wehkamp is net als de door jou genoemde winkels gewoon een officiële ps4 retailer. Dat zij niet zoals vele andere winkels in de hype meegaan en (te) weinig informatie geven is inderdaad vervelend maar ik heb liever weinig correcte informatie dan al het om de hete brij heen dansen wat sommige andere winkels doen.

Bij een Bart smit of intertoys zal ik echt nooit geen pre order doen. Ze krijgen meer units toegewezen en ipv de pre orders blij te maken gooit men het in de losse verkoop online. Dit is imho erg krom.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Crusader1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:54
Voor diegene die nog denkt dat BS morgen (vandaag inmiddels) levert, lees ff door hun tweets heen:
https://mobile.twitter.com/bartsmitcom/tweets

Verwijderd

İk heb bf4 nog voor de ps3. Als ik deze overzet naar de ps4 versie heb ik dan wel echt die ps4 kwaliteit of blijft het dezelfde als op de ps3?

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-11 21:36

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 01:48:
İk heb bf4 nog voor de ps3. Als ik deze overzet naar de ps4 versie heb ik dan wel echt die ps4 kwaliteit of blijft het dezelfde als op de ps3?
Ben je nou serieus?

Verwijderd

Hoezo is gwoon een vraag. Wrm zo bijdehand?

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-11 21:36

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 01:53:
[...]

Hoezo is gwoon een vraag. Wrm zo bijdehand?
Ben ik altijd ;) nee wist niet dat je het echt niet wist.

Ja als je de ps3 versie omzet moet je vanaf de ps4 de ps4 versie downloaden. Daar betaal je 10 euro voor. Je hebt echter nog wel de ps3 disk nodig om de game dan te spelen

Verwijderd

DidierB schreef op woensdag 27 november 2013 @ 01:56:
[...]

Ben ik altijd ;) nee wist niet dat je het echt niet wist.

Ja als je de ps3 versie omzet moet je vanaf de ps4 de ps4 versie downloaden. Daar betaal je 10 euro voor. Je hebt echter nog wel de ps3 disk nodig om de game dan te spelen
Wrm zou je dan uberhaubt de ps4 versie kopen? Haal een 2ehands ps3 spel voor 30 euro en upgrade hm naar ps4 voor 10. Ben je zon 20/25 euro goedkoper uit

• RemyWD
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-11-2023
Wehkamp medewerker: Een dag van tevoren krijg je de leverdatum te zien. Er worden geen extra bevestigingen gestuurd n.a.v. de Playstation 4!

Iedereen die dus bij Wehkamp heeft besteld, Donderdag 28 November 2013 krijg je via 'Mijn Wehkamp' de leverdatum door.

:/
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 01:58:
[...]

Wrm zou je dan uberhaubt de ps4 versie kopen? Haal een 2ehands ps3 spel voor 30 euro en upgrade hm naar ps4 voor 10. Ben je zon 20/25 euro goedkoper uit
Omdat niet iedereen zin heeft in gedoe, en direct de PS4 disc in de PS4 wil steken en spelen. Persoonlijk heb ik liever de PS4 versie omdat ik die over een tijdje weer kan doorverkopen of kan uitlenen. Als je de PS3 versie haalt moet je de PS3 versie doorverkopen (BF4 upgrade is een download), bovendien kan je die ook niet uitlenen of ruilen met iemand voor een ander PS4 spel. Daarnaast kan je ook via webshops zoals playasia de game voor €47 (incl. verznd.) halen. Scheelt dan maar 7 euro mar je kan de game doorverkopen/ruilen en minder gedoe.

[ Voor 3% gewijzigd door ASNNetworks op 27-11-2013 03:21 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• WinterX
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 00:26:
[afbeelding]
Heb hem ook vanaf August. Perfekt!!!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-11 11:26
Dit is zeker een algemeen mailtje van bol.com? Of kan ik hem toch krijgen vrijdag?
Wat je moet weten over jouw PS4:

bullit Je ontvangt uiterlijk vrijdagochtend 07:00 uur een e-mail als jouw PS4 is overgedragen aan PostNL.

bullit PostNL levert je bestelling vrijdag tussen 08:00 en 20:00 uur af.

bullit Het tijdstip van bezorgen is afhankelijk van jouw postbezorger. Je kunt je bestelling volgen via Track & Trace.

Dus, raak niet in (Dual)Shock als je PS4 niet gelijk vrijdagmorgen wordt afgeleverd maar hou je adrenaline nog even onder controle.
Heb hem daar op 11-8-2013 besteld.
Me bestelstatus is wordt verwerkt.
En bij verzending staat op verschijningsdatum

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• bangsat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 23:33
Hahahaha dit topic is lachen. Donderdag 23:30 ben ik bij GM om mijn ps4 op te halen.

• MaceNL
  • Laatst online: 29-11 09:03
Zo ik ga hem vrijdag in de loop van de dag ophalen, mijn pre order voor 24-06 gedaan bij Gamemania :P

Ik ga dus niet er in de nacht staan, zonde van me slaap tijd, vind ik altijd nog een leukere hobby dan gamen.

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-11 11:27

alwinus

Tweaked

Ik heb van Bart Smit eergisteren wel een mail gehad dat mijn bestelling nog niet verzonden kon worden maar gisteren geen mail meer gezien en velen hier wel met een track en trace code. Ik word daar altijd zo zenuwachtig van :p

• bangsat
Dutchzilla schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 23:27:
[...]

ben sowieso day one heb al telefonisch contact gehad daarover!
zie morgen het bericht wel!
Ik kreeg de sms van GM maandag al. Maar je krijg them vast wel

• bangsat
MaceNL schreef op woensdag 27 november 2013 @ 07:29:
Zo ik ga hem vrijdag in de loop van de dag ophalen, mijn pre order voor 24-06 gedaan bij Gamemania :P

Ik ga dus niet er in de nacht staan, zonde van me slaap tijd, vind ik altijd nog een leukere hobby dan gamen.
Ach. Volgens GM zijn er niet zo heel veel mensen. Dus ik hoop er snel weer weg te zijn. Doe normaal ook niet mee aan nachtopeningen. 8)7
alwinus schreef op woensdag 27 november 2013 @ 07:29:
Ik heb van Bart Smit eergisteren wel een mail gehad dat mijn bestelling nog niet verzonden kon worden maar gisteren geen mail meer gezien en velen hier wel met een track en trace code. Ik word daar altijd zo zenuwachtig van :p
Heel herkenbaar... ;)
Ook nog geen tracking gehad hier

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
track en trace staat nog steeds op vanmiddag.. (BS bestelling)

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:05
Er zou maar een busje met PS4's te vroeg vertrekken :9

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-11 16:10
BS os van levering vanmiddag naar morgen middag gegaan

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

• Mars18
Woot!!! Bol.com gebeld, en krijg hem ook vrijdag geleverd :D
Had er eigenlijk niet meer op gerekend, aangezien bol.com toen ook verklaarde dat de ps4 uitverkocht was.
nieuws: Eerste voorraad PlayStation 4-consoles in Nederland lijkt uitverkocht

[ Voor 71% gewijzigd door Mars18 op 27-11-2013 08:13 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Sefaex
  • Laatst online: 22-11 14:46
Ben benieuwd wanneer we wat te horen krijgen van Intertoys !

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Goedemorgen!! Komt er een nieuwe PS4 uit ofzo?!?

:) Mijn BS bestelling laat ook nog op zich wachten.. en Wehkamp.. ach.. straks zit ik er met 2!... Of geen! ik heb altijd pech met pre-orders :p

PSN/XBOX : Murzeltje1976

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Official Sony Store online

Dear customer,

The Sony Store, Online is currently closed. We are upgrading our systems to provide a better service. We apologise for any inconvenience this may cause.

Toevallig of zijn ze PS4s gaan picken? :P

[ Voor 10% gewijzigd door Dj-sannieboy op 27-11-2013 08:23 ]

• bangsat
Oohjee. Groot Sony evenement bij Gamemania Almere. Als het maar niet te druk wordt. Daar moet ik mijn ps4 halen :0

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:12
Hahaha 8)7

psn: HertogJack

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:22
Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen bij BS. Ik heb eind oktober/begin November pas gereserveerd (kilzone bundle - via de link die hier ergens stond) en gisteren ook een mail gekregen van PostNL dat ie daar ligt...

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:05
Rowwan schreef op woensdag 27 november 2013 @ 08:34:
Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen bij BS. Ik heb eind oktober/begin November pas gereserveerd (kilzone bundle - via de link die hier ergens stond) en gisteren ook een mail gekregen van PostNL dat ie daar ligt...
Kans is dus wel heel groot dat je hem vrijdag hebt, mooi toch? :*)

• Chefd
  • Laatst online: 15-06 22:51
Man, bij veel mensen via BS lopen ze nog zenuwachtig te doen als het pakketje letterlijk al aangeboden is bij PostNL, hoeveel meer bevestiging wil je in godsnaam hebben? ;)

• Blazerock
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-06 22:20
Dj-sannieboy schreef op woensdag 27 november 2013 @ 08:22:
Official Sony Store online

Dear customer,

The Sony Store, Online is currently closed. We are upgrading our systems to provide a better service. We apologise for any inconvenience this may cause.

Toevallig of zijn ze PS4s gaan picken? :P
Klopt, vandaag worden de e-mails verzonden van TNT en de verzendingen.
Wanneer je je console kunt verwachten + een status update.

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Chefd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 08:35:
Man, bij veel mensen via BS lopen ze nog zenuwachtig te doen als het pakketje letterlijk al aangeboden is bij PostNL, hoeveel meer bevestiging wil je in godsnaam hebben? ;)
Halverwege Killzone moet dat besef toch wel doordringen :)

Verwijderd

Toch ergens wel een voordeel (vind ik) dat ik hem zelf dichtbij kan oppikken, niet gespannen op een bezorger te wachten ;)

• Rowwan
Dat is niet wat ik bedoel :).. Ik ben er inderdaad van overtuigd dat ik hem krijg... Het gaat meer om het feit dat ik vast niet de enige ben die hem zo laat besteld heb... en dat er een hoop mensen zijn die hem veeeeeeel eerder besteld hebben.

Oftewel BS heeft er genoeg, of er zijn er een hoop die hem vroeg besteld hebben en niks krijgen..

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-11 16:22

RawChild

PSN: Rawchild

Wederom een mail van BS gehad dat ik mijn pre order nog kan verzilveren. Had de link al aan iemand anders gegeven, maar ik begin me nu toch af te vragen hoe ze dit hebben gehad. Er zijn zoveel extra bestellingen gedaan op 1 link. Zoveel voorraad kunnen ze nooit hebben. Staat wederom in dat het alleen met mijn email kan.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• Rowwan
Dat was idd het punt wat ik bedoelde.... Dit moet ergens mis gaan...

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-11 16:52
Levertijd bij BS aangepast van woensdag naar donderdag. Hij wordt dus gewoon op releasedag geleverd zoals sommige al zeiden...

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
RawChild schreef op woensdag 27 november 2013 @ 08:39:
Wederom een mail van BS gehad dat ik mijn pre order nog kan verzilveren. Had de link al aan iemand anders gegeven, maar ik begin me nu toch af te vragen hoe ze dit hebben gehad. Er zijn zoveel extra bestellingen gedaan op 1 link. Zoveel voorraad kunnen ze nooit hebben. Staat wederom in dat het alleen met mijn email kan.
ik kan zelfs nog gewoon een KZ bundel 1e levering bestellen momenteel :D

• HertogJack
Toch maar even gecheckt naar mijn order bij intertoys, kon het niet laten :D Morgen dus een track en trace. Vind het nog steeds een stunt dat ik hier nog 1 heb kunnen reserveren begin deze week, nog bedankt voor de tip mensen.

Goedemorgen,

Wij hebben de order ontvangen. U kunt vrijdag inderdaad het pakket verwachten. Donderdag middag krijgt u een track & tracé nummer opgestuurd, zo kunt u het pakket volgen.

Fijne dag verder.

Met vriendelijke groet,

xxxxxx
Medewerkster Servicedesk Webshop

Intertoys Holland BV
Handelsweg 15
2742 RD Waddinxveen
' +31(0)180-330770
webshop@intertoys.nl

[ Voor 10% gewijzigd door HertogJack op 27-11-2013 08:47 ]

• robero50
  • Laatst online: 25-11 14:30
HertogJack schreef op woensdag 27 november 2013 @ 08:46:
Toch maar even gecheckt naar mijn order bij intertoys, kon het niet laten :D Morgen dus een track en trace. Vind het nog steeds een stunt dat ik hier nog 1 heb kunnen reserveren begin deze week, nog bedankt voor de tip mensen.

Goedemorgen,

Wij hebben de order ontvangen. U kunt vrijdag inderdaad het pakket verwachten. Donderdag middag krijgt u een track & tracé nummer opgestuurd, zo kunt u het pakket volgen.

Fijne dag verder.

Met vriendelijke groet,

xxxxxx
Medewerkster Servicedesk Webshop

Intertoys Holland BV
Handelsweg 15
2742 RD Waddinxveen
' +31(0)180-330770
webshop@intertoys.nl
jij krijgt veel kusje van de medewerkster van intertoys xD

nice mooi om dit te weten heb hem zelf daar ook besteld hopen dat ik morgen dus ook een mail krijg!

• Rogues
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-10-2024
Eind oktober reservering geplaatst bij BS voor de Killzone bundel. Inderdaad mazzel gehad dat ik alsnog een link kreeg toegestuurd. Uiteraard direct gebruik van gemaakt en besteld. Volgens track and trace komt die deze ochtend nog binnen :P Alleen een beetje jammer dat ik pas zaterdag avond aan de gang kan, aangezien ik voor m'n werk paar dagen pleite ben.
Rogues schreef op woensdag 27 november 2013 @ 08:50:
Eind oktober reservering geplaatst bij BS voor de Killzone bundel. Inderdaad mazzel gehad dat ik alsnog een link kreeg toegestuurd. Uiteraard direct gebruik van gemaakt en besteld. Volgens track and trace komt die deze ochtend nog binnen :P Alleen een beetje jammer dat ik pas zaterdag avond aan de gang kan, aangezien ik voor m'n werk paar dagen pleite ben.
Een paar posts boven je lezen is ook niet je sterkste punt zeker?
Komt vrijdag pas hoor 8)7

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-11 11:27

alwinus

Tweaked

Kreeg vanmorgen ook de mail van Bart Smit dat ik mijn PS4 nog niet had besteld. Wat ik overigens maandag meteen wel had gedaan. Kwam ik erachter dat ik met een ander e-mail adres de PS4 had besteld. Dus nog maar eens gedaan met het juiste e-mail adres wat ik had opgegeven bij de reservering. Ff een mailtje dichten naar Bart Smit dan maar.

• Chefd
Die nieuwe mail van BS is gewoon een automatische herinnering:

https://twitter.com/bartsmitcom/status/405603971395366913

Heb zelf ook de nieuwe mail gekregen terwijl ik ook maandag heb besteld, m'n bestelling staat gewoon nog op klaar voor verwerking status

[ Voor 36% gewijzigd door Chefd op 27-11-2013 09:00 ]

Verwijderd

Nergens een reservering geplaatst but I've got a good feeling dat ik overmorgen de PS4 thuis heb. :+ >:)

Verwijderd

Mars18 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 08:08:
Woot!!! Bol.com gebeld, en krijg hem ook vrijdag geleverd :D
Had er eigenlijk niet meer op gerekend, aangezien bol.com toen ook verklaarde dat de ps4 uitverkocht was.
nieuws: Eerste voorraad PlayStation 4-consoles in Nederland lijkt uitverkocht
Ik wil em ook vrijdag van Bol.com.

• HertogJack
Ik heb dit zojuist via twitter als reactie gekregen op een tweet van mij richting wehkamp.. het ordernummer verhaal is dus blijkbaar wel waar:

@JasC1984 Als het bestelnummer van je PS4 eindigt op 303 dan is er een grote kans dat je de bestelling vrijdag zult ontvangen. ^WP

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11 07:18
Oggy schreef op woensdag 27 november 2013 @ 07:50:
BS os van levering vanmiddag naar morgen middag gegaan
En morgen gaat hij naar vrijdagmiddag en dan wordt hij echt geleverd. ;)

Zoals ik al eerder zei, BS maakt bij grote releases altijd de TNT pakketten eerder klaar, en geeft dan de rolcontainers met pakketten pas mee, als het embargo eraf is (dus op releasedatum, is een dag ervoor verzenden).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• ggpelupessy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-11 00:13
Heb een mail van Bart Smit ontvangen met daarin een t&t code. Op Postnl.no wordt aangegeven dat mijn pakketje morgenochtend tussen 8-10 wordt geleverd... iemand anders dit ook ontvangen?

Edit: zie al aan de reactie boven mij dat het dus vrijdag wordt, jammer ;)

[ Voor 17% gewijzigd door ggpelupessy op 27-11-2013 09:13 ]

ggpelupessy schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:12:
Heb een mail van Bart Smit ontvangen met daarin een t&t code. Op Postnl.no wordt aangegeven dat mijn pakketje morgenochtend tussen 8-10 wordt geleverd... iemand anders dit ook ontvangen?
Nee, nog nooit van gehoord :+

Verwijderd

HertogJack schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:08:
Ik heb dit zojuist via twitter als reactie gekregen op een tweet van mij richting wehkamp.. het ordernummer verhaal is dus blijkbaar wel waar:

@JasC1984 Als het bestelnummer van je PS4 eindigt op 303 dan is er een grote kans dat je de bestelling vrijdag zult ontvangen. ^WP
Stuurde ze mij net ook, dus ik reken er wel op vrijdag.

• shoombak
  • Niet online
zojuist nog besteld bij BS, ben benieuwd :)

Verwijderd

HertogJack schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:08:

Mooi!! Van mij eindigt ook op 303 :) . 6 augustus besteld.

• UniQ Gamer NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
Wehkamp heeft nu ook tegen mij verteld dat bestelnummers met 303 op het einde de PS4 vrijdag kunnen verwachten. Ik weet dat het al meerdere keren is gezegd, maar ik heb het nog nooit iemand van Wehkamp horen zeggen.
@UniQGamerNL Als het bestelnummer van je PS4 eindigt op 303 dan is er een grote kans dat je de bestelling vrijdag zult ontvangen. ^WP
Bron.

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:30
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 08:59:
Nergens een reservering geplaatst but I've got a good feeling dat ik overmorgen de PS4 thuis heb. :+ >:)
Bij mij is de hoop wel vervlogen. Gisteren nog wat rondgebeld, maar zonder succes. Wacht maar op de 2e levering waar ik wel een reservering voor heb. Op basis van de geruchten 'slechts' 1,5 week wachten maar dat wordt een lange tijd :z

• laurens700
  • Laatst online: 04-08-2024
Jumpman schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:10:
[...]

En morgen gaat hij naar vrijdagmiddag en dan wordt hij echt geleverd. ;)

Zoals ik al eerder zei, BS maakt bij grote releases altijd de TNT pakketten eerder klaar, en geeft dan de rolcontainers met pakketten pas mee, als het embargo eraf is (dus op releasedatum, is een dag ervoor verzenden).
Yes iedereen krijgt hem vrijdag. ( althans de gene die op tijd waren met pre orderen) Dat is maar goed ook anders was ik vandaag / morgen een half dode zombie, terwijl ik moet werken en vrijdag niet. ik kan straks mn ps4 in volle glorie op mn Samsung UE46F8000SL zien (net binnen gekregen :D

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

Verwijderd

m4yall schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:17:
[...]

Bij mij is de hoop wel vervlogen. Gisteren nog wat rondgebeld, maar zonder succes. Wacht maar op de 2e levering waar ik wel een reservering voor heb. Op basis van de geruchten 'slechts' 1,5 week wachten maar dat wordt een lange tijd :z
Waar heb je allemaal naar gebeld? Ik zou zeggen gewoon voor de MM overnachten en de volgende ochtend naar binnen rushen. >:) Ja toch?

• BolleJaap
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-09 22:26
Heb twee PS4's besteld bij Bart Smit met hetzelfde e-mail adres via de persoonlijke link. Dus er klopt geen hol van die 'persoonlijke' link. Beide PS4's liggen al bij PostNL met Track&Trace.

Waarschijnlijk heeft Bart Smit er een boel over omdat het eenvoudig was om alleen je e-mail achter te laten om op de reserveringslijst te komen. Een groot deel besteld er vervolgens geen wanneer zij de kans krijgen, waardoor zij nu met een overschot zitten die ze alsnog kwijt willen. Hierdoor is het ook mogelijk om meerdere per 'persoonlijke' link de bestellen. Het boeit hun geen moer, als ze maar geld zien.

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:30
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:18:
[...]

Waar heb je allemaal naar gebeld? Ik zou zeggen gewoon voor de MM overnachten en de volgende ochtend naar binnen rushen. >:) Ja toch?
MM Eindhoven heeft 180 reserveringen en krijgen minder PS4's binnen dan reserveringen. Voor de vrije verkoop zouden er dus geen PS4s zijn. Ik loop waarschijnlijk wel even binnen sochtends maar heb echt geen vertrouwen dat er wat losse PS4s te vinden zijn.

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 22:16
Iemand nog een bs link over voor de killzon3 megabundel in dat geval? :p

• Chefd
TFDev schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:20:
Staat in de mail duidelijk dat ze alleen met het e-mail adres werken waar ze naar toe verstuurd zijn

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:17
TFDev schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:20:
http://www.bartsmit.com/order/index.php?productID=669719

Alleen geen voorraad momenteel (de link was gisteren wel even een paar uur weer actief).

• JimmyJoness
weet iemand nog toevallig waar een jaar abbo op playstation plus goedkoper dan 50 euro te kopen is?

• HertogJack
JimmyJoness schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:26:
weet iemand nog toevallig waar een jaar abbo op playstation plus goedkoper dan 50 euro te kopen is?
Intertoys voor 37.50 maar is bijna overal al uitverkocht en is niet online te verkrijgen.

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:17
Er is momenteel een actie bij Intertoys en of Toys XL voor €37,50 en met een extra C1000 kortingsbon €32,50. Check ook het PS+ topic.

Verwijderd

http://psncardplus.nl/PlayStation-Plus-365-dagen

http://xbox360livekaarten.nl/PlayStation-Plus-365-dagen

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2013 09:29 ]

• JimmyJoness
PeterPan schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:27:
[...]

Er is momenteel een actie bij Intertoys en of Toys XL voor €37,50 en met een extra C1000 kortingsbon €32,50. Check ook het PS+ topic.
http://www.toysxl.nl/p/ga...ation-plus-card-365-dagen

helaas ook niet online te bestllenn:(

[ Voor 4% gewijzigd door JimmyJoness op 27-11-2013 09:29 ]

• BolleJaap
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-09 22:26
Blijkbaar wel mogelijk om via iemand anders zijn link te bestellen bij Bart Smit:

Bunyamin saglamer ‏@BSaglamer 22m
@bartsmitcom dus het maakt niet uit dat die link van hem is

Bart Smit ‏@bartsmitcom 20m
@BSaglamer In theorie zou je een foutmelding moeten krijgen, maar wanneer bij jou de bestelling slaagt ontvang je hem vrijdag.

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Deze werkt enkel voor Nederland, aangezien ik in Spanje woon en mijn PSN account Spaans is?

PSN: Alvanosa

• shoombak
  • Niet online
ik had dus gisteren op de BS link geklikt, die stond nog in mijn profiel, vanmorgen pas besteld.. ben benieuwd.

[ Voor 82% gewijzigd door shoombak op 27-11-2013 09:33 ]

• angerblub
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-11 16:04
En voor een gewone PS4?

• Mars18
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:03:
[...]

Ik wil em ook vrijdag van Bol.com.
Haha, wel mooi dat de datum daar is opgeschoven, eerst was het tot 1-8 was je zeker, nu schijnbaar ook later

• JimmyJoness
BolleJaap schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:31:
Blijkbaar wel mogelijk om via iemand anders zijn link te bestellen bij Bart Smit:

Bunyamin saglamer ‏@BSaglamer 22m
@bartsmitcom dus het maakt niet uit dat die link van hem is

Bart Smit ‏@bartsmitcom 20m
@BSaglamer In theorie zou je een foutmelding moeten krijgen, maar wanneer bij jou de bestelling slaagt ontvang je hem vrijdag.
het maakt bs echt niet uit wie ze nou krijgt hoor.... zolang ze voorraad hebben leveren ze vrijdag, daarna is het helaas pindakaas

• JimmyJoness
Mars18 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:36:
[...]

Haha, wel mooi dat de datum daar is opgeschoven, eerst was het tot 1-8 was je zeker, nu schijnbaar ook later
ook daar zullen vele pre orders gecanceld worden omdat BS ofzo al t&t's heeft gestuurd.

:? hey wacht 's even, misschien hebben ze daarom zovroeg al t&t codes de deur uit gedaan;)

• Ralluff
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:30
Het risico vanavond nog nemen als de killzone bundel nog te bestellen is? Of verwachten jullie dat dat geen zin meer heeft.

Verwijderd

Mars18 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:36:
[...]

Ik hoop dat ik hem ook vrijdag krijg (3 september besteld….)

Verwijderd

UniQ Gamer NL schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:16:
Wehkamp heeft nu ook tegen mij verteld dat bestelnummers met 303 op het einde de PS4 vrijdag kunnen verwachten. Ik weet dat het al meerdere keren is gezegd, maar ik heb het nog nooit iemand van Wehkamp horen zeggen.

[...]

Bron.
Dat antwoord heb ik ook gekregen , de status van de games die ik er bij hebt besteld staan nu op verzonden.

Verwijderd

Bij wehkamp staat nu bij battlefield 4 en need for speed rivals de status op verzonden bij mij.
Zie ook nu op hun twitter regelmatig het bericht staan over de bestel nummer 303. Dat je dan een grote kans heb dat je de ps4 krijgt op vrijdag.

• JimmyJoness
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:51:
Bij wehkamp staat nu bij battlefield 4 en need for speed rivals de status op verzonden bij mij.
Zie ook nu op hun twitter regelmatig het bericht staan over de bestel nummer 303. Dat je dan een grote kans heb dat je de ps4 krijgt op vrijdag.
2 dagen voor launch nogsteeds geen zekerheid of je je ps4 krijgt op de dag.

nooit meer bestellen dus.
Pagina: 1 ... 51 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot