Gewoon klantenservice kiezen in het belmenu.Ithariuz schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:51:
[...]
Als je de klantenservice belt en kiest voor 'vragen over levering van uw bestelling' wordt de verbinding verbroken... geen grappen.
Je moet gewoon altijd op 2 nemen, raar maar waar
Haha te laat met reserveren, terwijl tientallen gewoon zonder te reserveren konden bestellen?dutchgio schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:49:
Dan was je waarschijnlijk te laat
Of hoe bedoel je?
Is wel een koude douche waard vind ik, ga maar eens een mailtje opstellen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Iedereen bij Bart Smit, van directeur tot koffiejufrouw (en dus ook de klantenservice) is druk met inpakken van de PS4'sIthariuz schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:51:
[...]
Als je de klantenservice belt en kiest voor 'vragen over levering van uw bestelling' wordt de verbinding verbroken... geen grappen.
-
Verwijderd
Zwarte Pieten kunnen leuk bijklussen in Volendam als ik het zo lees 
Extra zakcentje voor ze.
Extra zakcentje voor ze.
En wat willen ze bereiken dan? Ja, technisch gezien zouden ze vanuit jouw PS4 verder door kunnen gaan op je LAN, maar de kans dat dat gebeurd is wel zo klein. Tenzij jij thuis een eigen bedrijf host, of iets van onschatbare waarde zal ik me er niet druk om maken.robero50 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:46:
[...]
maar DMZ dan zet je in feite je ps4 open naar de buitenwereld dus iedereen kan dan toch gewoon access krijgen tot je ps4 of zie ik dat verkeerd??
en waarom is het zo handig om die poorten open te zetten gaat het daar sneller door of?
DMZ = in ieder geval geen gezeik met NAT.
Je kan ook UPnP enablen, maar dat werkt niet altijd 100% optimaal.
Daarnaast is er smaak 3: manual je poortjes forwarden. Dan hoop ik dat je DD-WRT hebt draaien op je router, want je tabelletje is zo vol
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
http://www.sonyentertainmentnetwork.com/nl-nl/home/ werkt prima hier.MDevil schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:48:
Ik denk ik maak alvast een Playstation account aan via hun website om zo ook alvast Playstation Plus te kunnen kopen. Maar de hele site ligt nu al op zn gat
Only fools are enslaved by time and space.
Dat had je zelf toch ook kunnen doen dan?Phusebox schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:52:
[...]
Haha te laat met reserveren, terwijl tientallen gewoon zonder te reserveren konden bestellen?
Of hoe bedoel je?
Is wel een koude douche waard vind ik, ga maar eens een mailtje opstellen.
Zelfs gisteren met een linkje van tweaker hier en je bent verzekerd van een day one.
Koude douche of niet, het is ook gewoon eigen nalatigheid.
Inderdaad niet netjes van BS, maar je kan of kon het zelf makkelijk verhelpen.
Nu heb je misschien wel pech.
Iedereen die wel dat linkje heeft gebruikt en morgen ontvangt kan dan een warme douche geven...
[ Voor 7% gewijzigd door dutchgio op 28-11-2013 12:55 ]
Op Wehkamp.nl staat nu trouwens een Killzone bundel van €500
http://www.wehkamp.nl/ent...0000&F=1,2,3,17&PI=1&SM=5
Bij releasedatum staat: 29-11-2013
Geen flauw idee of ze het op de release gaan leveren.
Maar het is het proberen waard voor de mensen die nog geen PS4 hebben kunnen bestellen.
Bundel stond er gister nog niet.
Maar het is het proberen waard voor de mensen die nog geen PS4 hebben kunnen bestellen.
[ Voor 4% gewijzigd door Sefaex op 28-11-2013 12:56 ]
Vast niet, maar je ik kan wel selecteren dat ik hem wil afhalen op 29-11Sefaex schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:54:
Verwijderd
Net voor de grap besteld met acceptgiro, ik kon ook een bezorgtijd kiezenSefaex schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:54:
Misschien komt deze door!
Ook maar besteld.Sefaex schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:54:
En direct leverbaarrolandos582 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:57:
[...]
Vast niet, maar je ik kan wel selecteren dat ik hem wil afhalen op 29-11
maar nog een vraag wat is het voordeel dat ik hem in een dmz gooi?EricNL schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:54:
[...]
En wat willen ze bereiken dan? Ja, technisch gezien zouden ze vanuit jouw PS4 verder door kunnen gaan op je LAN, maar de kans dat dat gebeurd is wel zo klein. Tenzij jij thuis een eigen bedrijf host, of iets van onschatbare waarde zal ik me er niet druk om maken.
DMZ = in ieder geval geen gezeik met NAT.
Je kan ook UPnP enablen, maar dat werkt niet altijd 100% optimaal.
Daarnaast is er smaak 3: manual je poortjes forwarden. Dan hoop ik dat je DD-WRT hebt draaien op je router, want je tabelletje is zo vol
zoveel poort hoef je ook weer niet open te zetten zag ik: http://portforward.com/en...g/Linksys/WRT320N/PS4.htm
9 keer een ranges.
Goede tip Jwells! Ik heb hem meteen besteld. Levertijd: 29-11-2013 11:00 - 15:00
Ik kan helaas niet kiezen voor Accept Giro jammer.
iemand al een losse controller weten te bemachtigen? waar wordt deze al verkocht?
dan heb ik het vooral over de winkels die in de buurt zitten en geen webshops (buitenland etc)?
dan heb ik het vooral over de winkels die in de buurt zitten en geen webshops (buitenland etc)?
[ Voor 37% gewijzigd door epamel op 28-11-2013 13:00 ]
Besteld met accept giroSefaex schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:54:
Kan straks per game nog verschillen.robero50 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:58:
[...]
maar nog een vraag wat is het voordeel dat ik hem in een dmz gooi?
zoveel poort hoef je ook weer niet open te zetten zag ik:http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Linksys/WRT320N/PS4.htm
9 keer een ranges.
DMZ is puur voor het gemak. De kans dat iemand mij echt wil gaan hacken via een PS4 die in DMZ staat, en vervolgens ook nog slaagd om volledige door de rest van mijn LAN door te dringen is wel zo dermate klein.
Oftewel: DMZ = apparaat volledig blootgesteld. Verkeer over alle poorten wordt door gelaten.
PC in DMZ = vragen om problemen, omdat een lek in Windows 1.000.000 keer sneller gevonden is.
Console in DMZ = 99999 van de 100000 keer veilig.
1 keer DMZ instellen en je hebt nooit meer gezeur met Game Creation/Party Creation/NAT
Maandag al gekocht. Bart smitepamel schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:59:
iemand al een losse controller weten te bemachtigen? waar wordt deze al verkocht?
Serieus ? Ik ging Dinsdag ff overal rond (Delft) en niemand had hem
Is dat maar een controller? Moeten toch 2 zijn.Sefaex schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:54:
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Verwijderd
BAAS!!! Net om kunnen zetten van kale ps4 2e batch naar deze en hij word morgen geleverd!!!!!Sefaex schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:54:
You're a gentleman and a scolar.
Verwijderd
Ze hebben het daar maar echt over 1 controllerAmaze86 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:02:
[...]
Is dat maar een controller? Moeten toch 2 zijn.
Kijk heel erg duidelijk Bedankt voor deze uitleg!EricNL schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:00:
[...]
Kan straks per game nog verschillen.
DMZ is puur voor het gemak. De kans dat iemand mij echt wil gaan hacken via een PS4 die in DMZ staat, en vervolgens ook nog slaagd om volledige door de rest van mijn LAN door te dringen is wel zo dermate klein.
Oftewel: DMZ = apparaat volledig blootgesteld. Verkeer over alle poorten wordt door gelaten.
PC in DMZ = vragen om problemen, omdat een lek in Windows 1.000.000 keer sneller gevonden is.
Console in DMZ = 99999 van de 100000 keer veilig.
1 keer DMZ instellen en je hebt nooit meer gezeur met Game Creation/Party Creation/NAT
En die bundel van Wehkamp is ook alweer uitverkocht zie ik. Gaat hard hier.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW ID.7 Tourer Pro LE '25
Verwijderd
Dat is ook hetgeen waar ik over zit te twijfelen. Maar ik hoop dat het een slordigheidsfoutje is, aangezien ik nergens nog een dergelijk pakket heb gezien met een enkele controller.Amaze86 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:02:
[...]
Is dat maar een controller? Moeten toch 2 zijn.
Ja serieus man. Bart smit Almere deed niet moeilijk. Hij ging navragen of hij het al mocht verkopen en dat kon. Fifa 14 ook.arnoutzw schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:02:
[...]
Serieus ? Ik ging Dinsdag ff overal rond (Delft) en niemand had hem
Sony - Playstation 4 500GB + Killzone - Shadow Fall + DS4 controller + Eye cam is niet meer verkrijgbaar
Wehkamp
Wehkamp
PSN: TheKrish
En er staat nu weer 31/12.... Hopen op het beste
Ach ik heb wel medelijden met je hoor EpicPuma... jij bent zo'n beetje de enige die echt met acceptgiro MOET bestellen en je valt elke keer buiten de boot.
Jemig, heb ik net op tijd besteld.Krishhh schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:05:
Sony - Playstation 4 500GB + Killzone - Shadow Fall + DS4 controller + Eye cam is niet meer verkrijgbaar
Wehkamp
Verwijderd
Krishhh schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:05:
Wehkamp

Dan heb ik de laatste dus. 13:03 besteld.
Hoelang duurt het voordat ik een mail krijg van Wehkamp dat ik hem beseld heb.
Want ik heb betaald maar nog geen mail ontvangen.
Want ik heb betaald maar nog geen mail ontvangen.
Gistermiddag besteld via de welbekende BS link.
Morgen levering tussen 11:00 - 13:00
Morgen levering tussen 11:00 - 13:00
iemand bestelbevestiging gehad van wehkamp via email? ik zie op mijn rekening dat het geld is afgeschreven, maar maar zie de bestelling niet in mijn 'mijn bestellingen' staan en heb ook geen mailtje gehad. Gaat om die bundel die net beschikbaar leek.
[ Voor 9% gewijzigd door siraic op 28-11-2013 13:09 ]
Ook nog niks ben benieuwd, anders maar annulerensiraic schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:09:
iemand bestelbevestiging gehad van wehkamp via email? ik zie op mijn rekening dat het geld is afgeschreven, maar maar zie de bestelling niet in mijn 'mijn bestellingen' staan en heb ook geen mailtje gehad. Gaat om die bundel die net beschikbaar leek.
Net met Bart Smit gebeld over de bestelling van de bundel van vanochtend. Aangezien ze tot vanavond doorwerken met inpakken kan er tussen 16.00 en 20.00 bericht verschijnen dat ie verzonden is. Anders wordt het zaterdag.. Not bad!
Verwijderd
Ik heb wel een bevestigingsmail gehad.siraic schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:09:
Verwijderd
ik heb een bevestiging gehad, staat dat ik moet betalen en dan wordt die verzonden(acceptgiro geklikt). Shit heb ik nu 2 ps4's bij BS en nu ook dit pakket. Even bellen of ze het ook daadwerkelijk voor morgen leveren zoja dan bied ik 1 van mijn kale BS PS4 aan.Teunke7 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:10:
[...]
Ook nog niks ben benieuwd, anders maar annuleren
Verwijderd
UPDATE: Annuleer knop is nu weg, it giet oan!Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:06:
[...]
[afbeelding]
Dan heb ik de laatste dus. 13:03 besteld.
Kan ik deze dan van je overnemen? Kom hem zelfs ophalen!Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:11:
[...]
ik heb een bevestiging gehad, staat dat ik moet betalen en dan wordt die verzonden(acceptgiro geklikt). Shit heb ik nu 2 ps4's bij BS en nu ook dit pakket. Even bellen of ze het ook daadwerkelijk voor morgen leveren zoja dan bied ik 1 van mijn kale BS PS4 aan.
Ben ik de enige met nog geen bevestigigng van Intertoys?
Ik heb ze gemaild met de vraag of het goed ging. Ik krijg als antwoord dat de PS4 morgen bezorgd wordt en dat de Track & Tracé code vandaag verzonden wordt.
Ik heb het vermoeden dat ze niet eens hebben gekeken...
Ik heb ze gemaild met de vraag of het goed ging. Ik krijg als antwoord dat de PS4 morgen bezorgd wordt en dat de Track & Tracé code vandaag verzonden wordt.
Verwijderd
Ben nu onderweg om mijn PS4 Killzone megabundel op te halen! Kan niet wachten! Pics volgen!
Verwijderd
Ik heb ook geen enkele reactie nog van intertoys. Al zit ik volgens hun wel bij de 2e levering.
Dit staat op de website:
PlayStation 4 na release
release: nog onbekend
Edit: ook nog niks hoeven te betalen
Dit staat op de website:
PlayStation 4 na release
release: nog onbekend
Edit: ook nog niks hoeven te betalen
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 13:14 ]
Bevestiging gehad met accept giroVerwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:11:
[...]
ik heb een bevestiging gehad, staat dat ik moet betalen en dan wordt die verzonden(acceptgiro geklikt). Shit heb ik nu 2 ps4's bij BS en nu ook dit pakket. Even bellen of ze het ook daadwerkelijk voor morgen leveren zoja dan bied ik 1 van mijn kale BS PS4 aan.
Nu nog even wachten op mail of ik hem dit weekend ontvang en dan annuleren bij Mycom (oplichters)
Verwijderd
Zat jij bij de 1e levering?Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:14:
Ik heb al wel een bevestiging van Intertoys + de track&trace code
Wehkamp
Sony - Playstation 4 console Bestelnr. 867-03-303 Besteld: 13 jun 2013 Aantal: 1 399.00
Verzonden naar DHL Servicepoint
Morgen ophalen :-) bij DHL
Sony - Playstation 4 console Bestelnr. 867-03-303 Besteld: 13 jun 2013 Aantal: 1 399.00
Verzonden naar DHL Servicepoint
Morgen ophalen :-) bij DHL
Verwijderd
Jup, eerste levering van de Intertoys
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 13:15 ]
"Sony - Playstation 4 500GB + Killzone - Shadow Fall + DS4 controller + Eye cam is niet meer verkrijgbaar"Sefaex schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:54:
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
Die webwinkels worden er ook gek van denk ik, iedereen automatische refresh aanstaan op hun stores en zodra er iets of wat komt wat beschikbaar is, bestellen en evt direct betalen (ik snap wel dat iDeal geen actie heeft; Win je aankoopbedrag terug)...
Toevallig had ik ook op de 15e besteld/ gereserveerd. Via twitter werd er gezegd dat all bestellingen NA de 15e pech hadden...GameFreak schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:28:
[...]
Ik heb bij de Mycom besteld op 15 augustus (dus net op tijd volgens hun site), maar nog steeds niets vernomen van ze of ze ook daadwerkelijk gaan leveren morgen.
Misschien is geen bericht wel goed bericht....
HELAAS is het nu dus zo, dat je VOOR de 15e besteld moet hebben... erop of erna.. dan ben je volgend jaar pas aan de beurt!
gelukkig krijg ik hem morgen via de Bart Smit
Blijkbaar hadden ze nog een paar bundels over bij Wehkamp, nog snel even verkopen.
Tuurlijk niet, die wil iedereen heel graag hebben.alionfire schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:17:
[...]
"Sony - Playstation 4 500GB + Killzone - Shadow Fall + DS4 controller + Eye cam is niet meer verkrijgbaar"
Haha, nee hoor.. Valt mees.vanrossem schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:18:
Die webwinkels worden er ook gek van denk ik, iedereen automatische refresh aanstaan op hun stores en zodra er iets of wat komt wat beschikbaar is, bestellen en evt direct betalen (ik snap wel dat iDeal geen actie heeft; Win je aankoopbedrag terug)...
https://twitter.com/bartsmitcom/status/406006501392670720
-
Wel raare bundel 499 met 1 controller ej niet 2,daarom heb ik hem maar ni besteld.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Mijn 304 bij de Wehkamp staat zojuist op verzonden!
Heb ook een track&trace van de intertoys, maandag besteld..
Intertoys T&T is binnen. Wehkamp geeft nu ook aan verzonden maar staat niet in mijnpakket app geeft nog niks aan.
Met een "standaard' pakket krijg je toch ook maar 1 controller?Amaze86 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:19:
Wel raare bundel 499 met 1 controller ej niet 2,daarom heb ik hem maar ni besteld.
Edd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:19:
[...]
Haha, nee hoor.. Valt mee
Nee, ik ben géén Belg!
Nope 2alionfire schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:21:
[...]
Met een "standaard' pakket krijg je toch ook maar 1 controller?
Wanneer besteld?UniQ Gamer NL schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:20:
Mijn 304 bij de Wehkamp staat zojuist op verzonden!
Ik heb nog nooit zo'n hyper forum op tweakers.net gezien
Wordt nog wat als die dingen morgen/overmorgen bij iedereen binnenkomen
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Jawel maar 1 controller bij een gewone ps4 of een bundel met killzone.
Dan is het rustig en blijven de laatkomers over (incl. mijzelf).loekf2 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:22:
[...]
Ik heb nog nooit zo'n hyper forum op tweakers.net gezien![]()
Bij het gewone pakket inderdaad 1 controller, bij het uitgebreide Killzone pakket, zouden er 2 moeten zitten.ownagekiller schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:23:
[...]
Jawel maar 1 controller bij een gewone ps4 of een bundel met killzone.
Nee, ik ben géén Belg!
Verwijderd
Dan is het ineens heel erg stil op tweakersloekf2 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:22:
[...]
Iedereen zit dan met zijn blote kont achter de playstation (of staat ervoor)
Inmiddels is de status dat ie ingepakt wordt en heb ik een track & trace code ontvangen (die overigens nu nog niks doet).Halfkakkende schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:09:
Kan me haast niet voorstellen dat het goed kan gaan met die Bart Smit orders (volgens mij zeggen ze ook maar tegen iedereen dat ie geleverd gaat worden en is het gewoon een fout in het systeem), maar ook ik kon mij eerder vandaag niet inhouden.... Wie niet waagt, die niet wint zullen we maar zeggen.
Ik vind het erg bijzonder dat dit gewoon gewerkt heeft. Van de fysieke winkel hoor je niks, terwijl je al een reservering in Juli hebt geplaatst en online kan je ineens 2 dagen van te voren bestellen via een of andere vage link... Snap ook wel dat er mensen zijn die zich nu wel een beetje genaaid voelen.
Ik denk dat het morgen nagenoeg doodstil is als iedereen z'n PS4 heeft. Alleen de DOA's en de "Niet bezorgd" GoT'ers zullen hier dan nog hun gal spuwenloekf2 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:22:
[...]
WEHKAMP:
Sony - Playstation 4 console Bestelnr. 867-03-303 Besteld: 7 aug 2013 Aantal: 1 399.00
Verzonden
Verzonden.. w00t.. dan heb ik er morgen 2.
Sony - Playstation 4 console Bestelnr. 867-03-303 Besteld: 7 aug 2013 Aantal: 1 399.00
Verzonden
Verzonden.. w00t.. dan heb ik er morgen 2.
psn: HertogJack
Hier ook intertoys, al reeds aangemeld bij PostNL met als code: 3SINTxxxxxxxxxxxxxTimmy!!! schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:12:
Ben ik de enige met nog geen bevestigigng van Intertoys?
Ik bedoelde met killzone het standaard pakket,EvEs0r schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:23:
[...]
Bij het gewone pakket inderdaad 1 controller, bij het uitgebreide Killzone pakket, zouden er 2 moeten zitten.
Gister of vanochtend besteld?Halfkakkende schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:24:
[...]
Inmiddels is de status dat ie ingepakt wordt en heb ik een track & trace code ontvangen (die overigens nu nog niks doet).
Ik vind het erg bijzonder dat dit gewoon gewerkt heeft. Van de fysieke winkel hoor je niks, terwijl je al een reservering in Juli hebt geplaatst en online kan je ineens 2 dagen van te voren bestellen via een of andere vage link... Snap ook wel dat er mensen zijn die zich nu wel een beetje genaaid voelen.
Stel je eens voor als iedereen die vandaag/gisteren een bestelling heeft geplaatst ook nog een mail gaat sturen, en dan binnen 1 uur geen antwoord heeft, ook nog eens gaat bellen. Wat een hel moet dat op de klantenservice zijn.
Ik wacht gewoon geduldig af. Hier is al bevestigd dat bestellingen van vanmorgen gewoon geleverd gaan worden!
Ik wacht gewoon geduldig af. Hier is al bevestigd dat bestellingen van vanmorgen gewoon geleverd gaan worden!
Het is maar goed dat Twitch The Playroom heeft gebanned...Anders zou iedereen daarvan mee kunnen genietenVerwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:24:
[...]
Dan is het ineens heel erg stil op tweakers![]()
Iedereen zit dan met zijn blote kont achter de playstation (of staat ervoor)
Nee, ik ben géén Belg!
Er zijn 2 bundelsAmaze86 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:19:
1) PS4, Killzone Shadow Fall, 2 DualShock 4 controllers, Camera €499
2) PS4, Killzone Shadow Fall €449
Dus zal wel gewoon een fout van Wehkamp zijn.
Wehkamp zal echt niet de enige winkel zijn die de bundel met 1 controller levert.
Maak me niet zo druk.
Ben blij dat ik toch nog een bundel heb weten te scoren.
Die van 449,-? Daar zit inderdaad ook maar 1 controller bijownagekiller schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:24:
[...]
Ik bedoelde met killzone het standaard pakket,
Nee, ik ben géén Belg!
Ik weet niet wie er bij de BS Webcare zit, maar als morgen alle consoles geleverd zijn mag hij/zij toch wel als held bekroond worden vanwege het snelle reagerenEdd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:19:
[...]
Haha, nee hoor.. Valt mee
Bij MediaMarkt 20 Aug besteld:
"Bestelling verzonden naar magazijn
Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending."
Dus ik denk dat hem morgen kan verwachten!
"Bestelling verzonden naar magazijn
Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending."
Dus ik denk dat hem morgen kan verwachten!
Verwijderd
Mocht ik een DOA krijgen dan leg ik een kwakje in die playstation en stuur hem terug naar Sony
Haha jawel, het GTA V forum ging ook ongeveer hetzelfdeloekf2 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:22:
[...]
De Xbox One draad was bij release niet zo hyper.HansAnders07 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:27:
[...]
Haha jawel, het GTA V forum ging ook ongeveer hetzelfde
Bij wehkamp is bij de killzonebundel gewoon 2 controllers
Dit staat op de pagina van wehkamp:
Specificaties
Kleur Zwart
Merk Sony
Merklijn Playstation 4
Fabriekstype 9261988
Google Fabriekstype 9261988
Geeft https://www.google.nl/sea...pv=210&es_sm=122&ie=UTF-8
Dit staat op de pagina van wehkamp:
Specificaties
Kleur Zwart
Merk Sony
Merklijn Playstation 4
Fabriekstype 9261988
Google Fabriekstype 9261988
Geeft https://www.google.nl/sea...pv=210&es_sm=122&ie=UTF-8
PSN: TheKrish
Verwijderd
Jij hebt ook de Wehkamp bundel van 500?Sefaex schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:25:
[...]
Er zijn 2 bundels
1) PS4, Killzone Shadow Fall, 2 DualShock 4 controllers, Camera €499
2) PS4, Killzone Shadow Fall €449
Dus zal wel gewoon een fout van Wehkamp zijn.
Wehkamp zal echt niet de enige winkel zijn die de bundel met 1 controller levert.
Maak me niet zo druk.
Ben blij dat ik toch nog een bundel heb weten te scoren.
Haha wel humor van die mensen die daar die twitter regelenAnunnaki schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:27:
Vandaar dat het zo lang duurt.
https://twitter.com/barts...06036411268083712/photo/1
;p
Jawel hoor..Sovereign schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:27:
[...]
De Xbox One draad was bij release niet zo hyper.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat zonder twijfel!Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:27:
Mocht ik een DOA krijgen dan leg ik een kwakje in die playstation en stuur hem terug naar Sony
Mijn ps4 is inmiddels ook verzonden door bart smit , woensdag avond besteld, nog bedankt g4mer voor de link!
Ik buk alvast voor de klachten over ratelende BD drives en blue LEDs of death.EricNL schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:24:
[...]
Ik denk dat het morgen nagenoeg doodstil is als iedereen z'n PS4 heeft. Alleen de DOA's en de "Niet bezorgd" GoT'ers zullen hier dan nog hun gal spuwen
Neem aan dat iedereen er klaar voor is ?
- 1.5 TB 2.5" disk : check
- 1.51 upgrade op USB stick: check
- 1.51 system init. image op USB stick: check
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
JaVerwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:28:
[...]
Jij hebt ook de Wehkamp bundel van 500?
Was net op tijd
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot