Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 13:30
Ik zou toch oppassen met fysieke exemplaren in de winkel.
Het is de eerste maal dat de mediamarkt medewerker in Hasselt zo voorzichtig was met informatie doorgeven.

Tot op heden heb ik steeds de dag voor release daar een nieuwe console kunnen halen (ook al waren die ergens anders uitverkocht) en ook steeds aan de beste prijs maar nu vertelt hij mij dat de kans dat er fysieke exemplaren in de winkel komen erg klein is. In Hasselt krijgen ze er 50, maar ondanks dat de aantallen voor de verschillende filialen reeds gekend waren had het hoofdkantoor ook opgegeven dat het niet 100% zeker was dat men die ook zou binnekrijgen.

Van die 50 waren er trouwens al 19 besteld anderhalve week terug en ik was dan maar nr 20, mits voorbetaling van 25€. Ik wacht dus ook even was. Het was trouwens wel zo dat besteld betekend dat hij sowieso wordt opzij gehouden. Of je dus vroeg of laat komt maakt weinig uit. Ofwel krijgt men er genoeg en heb je hem ofwel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Tweede bij wehkamp op de lijst dus die moet goed komen

13 juni gereserveerd die ochtend om 7.00 kon je hem daar pre orderen :)

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:42

Edd

Njay schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 08:47:

En je had hem direct om 7u gepreorderd of niet?
Want zelf heb ik hem ook op 13 juni besteld, maar dan om 11u

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:33
Ekfad schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 08:47:
Ik zou toch oppassen met fysieke exemplaren in de winkel.
Het is de eerste maal dat de mediamarkt medewerker in Hasselt zo voorzichtig was met informatie doorgeven.

Tot op heden heb ik steeds de dag voor release daar een nieuwe console kunnen halen (ook al waren die ergens anders uitverkocht) en ook steeds aan de beste prijs maar nu verteld hij mij dat de kans dat er fysieke exemplaren in de winkel komen erg klein is. In Hasselt krijgen ze er 50, maar ondanks dat de aantallen voor de verschillende filialen reeds gekend waren had het hoofdkantoor ook opgegeven dat het niet 100% zeker was dat men die ook zou binnekrijgen.

Van die 50 waren er trouwens al 19 besteld anderhalve week terug en ik was dan maar nr 20, mits voorbetaling van 25€. Ik wacht dus ook even was. Het was trouwens wel zo dat besteld betekend dat hij sowieso wordt opzij gehouden. Of je dus vroeg of laat komt maakt weinig uit. Ofwel krijgt men er genoeg en heb je hem ofwel niet.
Ik kan dit bevestigen, zie hier de e-mailberichten van Gamemania en Mediamarkt:

Beste SparksNL,

Bedankt voor je mail.

Het zal niet mogelijk zijn om de PS4 nog op de dag van release aan te kopen, zonder tijdige pre-order. De console is namelijk wereldwijd uitverkocht en er blijken geen extra aantallen binnen te komen.

Met vriendelijke groeten,

Gamemania

Geachte SparksNL,

de kans is klein dat u zonder pré-order op de eerste dag deze los tegen komt in de winkel. We zijn wat betreft pré-orders ook helemaal afhankelijk van wat Sony levert, en daar is helaas niks van te zeggen.
Wilt u deze zsm hebben dan raad ik u aan om deze te pre-orderen. De pré-orders worden in volgorde van tijd van reserveren ook verkocht.

Mvgr,

Mediamarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 17:28

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Nogmaals deel ik mede dat de Bart Smit in Tilburg, een klein filiaal aan de Jan Heinstraat in een pand bij de AH Xl gisteren pas 4 pre-orders genoteerd had staan. Dat is inclusief mijn pre-order. De kans is dus vrij groot op levering op 29 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Tweakarim schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:03:
Nogmaals deel ik mede dat de Bart Smit in Tilburg, een klein filiaal aan de Jan Heinstraat in een pand bij de AH Xl gisteren pas 4 pre-orders genoteerd had staan. Dat is inclusief mijn pre-order. De kans is dus vrij groot op levering op 29 november.
Je moet niet vreemd opkijken als een klein Bart Smit filiaal maar één of twee exemplaren binnenkrijgt bij launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:53

Oxigeon

En zo is dat!

RDMA schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:12:
[...]

Je moet niet vreemd opkijken als een klein Bart Smit filiaal maar één of twee exemplaren binnenkrijgt bij launch.
2 exemplaren lijkt me eerlijk gezegd wel wat weinig. Denk dat je er toch ongeveer wel vanuit mag gaan dat "iedereen" er toch wel minimaal 5-10 zal krijgen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meestal kun je een Bart Smit binnenlopen en rustig een console kopen bij de launch van een nieuwe console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Oxigeon schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:44:
[...]

2 exemplaren lijkt me eerlijk gezegd wel wat weinig. Denk dat je er toch ongeveer wel vanuit mag gaan dat "iedereen" er toch wel minimaal 5-10 zal krijgen.
Gezien de schaarste zou ik daar niet te snel vanuit gaan. Sony levert liever meer exemplaren aan een Media Markt waarbij ze er zeker van zijn dat die PS4's op launchday verkocht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunke7
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik denk eerder dat het een slimme marketingstruc is van Sony. 'De ps4 is heel gewilt!' Alhoewel het ook averechts kan werken. Ik denk dat ze met een mooi verhaal komen na de exacte launch, bijvoorbeeld 'We hebben de productie kunnen versnellen.'. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 17:49
Kan ik hem ook in duitsland uit de winkel halen / pre-order en dan in nederland gewoon gebruiken? de ps4 is niet regiogebonden toch? en NL zal wel in het menu staan wanneer je deze aansluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 12:04
Njay schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 08:47:

Hoe weet je dat je tweede op de lijst bent ? Heb je ze gemaild ofzo ?

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd waar ik sta.

Ik heb hem op 14 juni gepre-orderd bij Wehkamp. En op 11 juni bij op Bol.com

[ Voor 4% gewijzigd door Sefaex op 28-08-2013 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:27
Gister ook maar even mijn pre order van 14 juni aanbetaald bij game mania zoetermeer. Hij wist mij ook te vertellen dat ze een nachtopening hebben 29-11.....Jeeeeehhh :)

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
djeck schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:48:
Gister ook maar even mijn pre order van 14 juni aanbetaald bij game mania zoetermeer. Hij wist mij ook te vertellen dat ze een nachtopening hebben 29-11.....Jeeeeehhh :)
Of je gaat om 24:00 gewoon lekker naar bed en haalt hem 's ochtends / 's middags (uitgerust) op. Scheelt je weer een 1/2 uur stilstaan in een gigantische wachtrij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:27
SparksNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:51:
[...]

Of je gaat om 24:00 gewoon lekker naar bed en haalt hem 's ochtends / 's middags (uitgerust) op. Scheelt je weer een 1/2 uur stilstaan in een gigantische wachtrij :P
Haha, ja zoiets zal het wel worden denk ik, maar hoe dichterbij het komt hoe gekker ik als 35 jarige ga doen :9~

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
djeck schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:54:
[...]

Haha, ja zoiets zal het wel worden denk ik, maar hoe dichterbij het komt hoe gekker ik als 35 jarige ga doen :9~
Zo gek was ik bij de launch van de XBOX360 ook, maar ik ben inmiddels als 27 jarige toch wat wijzer geworden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 21:03
Omdat ik alweer 36 ben doe ik het wel gemakkelijker.. Gewoon bij wehkamp besteld met acceptgiro, mag het pakketje bij de lokale jumbo supermarkt ophalen..

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mr_zippey schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:24:
Omdat ik alweer 36 ben doe ik het wel gemakkelijker.. Gewoon bij wehkamp besteld met acceptgiro, mag het pakketje bij de lokale jumbo supermarkt ophalen..
Waarom niet gewoon thuis laten bezorgen? Ze moeten het tenslotte ook bij Jumbo laten afleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik heb weliswaar het hele ding betaald al via de MM. Wordt ie gewoon op mijn werk bezorgd zodat ik zeker weet dat ik hem op die dag heb :). Maar in de nacht in de rij gaan staan zoals destijds bij de X360 hoeft voor mij niet meer met mijn 31 jaar ;)

Deed me wel ff pijn dat ik de hele €399 al moest betalen maar dan heb ik straks die kosten niet meer :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrisissszzz schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:32:
Ik heb weliswaar het hele ding betaald al via de MM. Wordt ie gewoon op mijn werk bezorgd zodat ik zeker weet dat ik hem op die dag heb :). Maar in de nacht in de rij gaan staan zoals destijds bij de X360 hoeft voor mij niet meer met mijn 31 jaar ;)

Deed me wel ff pijn dat ik de hele €399 al moest betalen maar dan heb ik straks die kosten niet meer :)
Ben benieuwd wanneer we bericht krijgen van Mediamarkt over de levering ;).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2013 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Ik zal waarschijnlijk volgende week mijn aanbetaling bij Gamemania doen. Heb tot nu toe geen mogelijkheid gehad om erheen te gaan, maar het moet natuurlijk wel op tijd gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Wie weet er nog een winkel die 'garantie' geeft op een console met de launch? Ook de kleine speelgoedwinkel in het dorp zegt geen garanties meer af te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
zAo schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:59:
Wie weet er nog een winkel die 'garantie' geeft op een console met de launch? Ook de kleine speelgoedwinkel in het dorp zegt geen garanties meer af te geven.
Marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat het daar inmiddels wat te laat voor is; geen enkele winkel durft die garantie meer te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Dan wordt het vrij nemen en heel Nederland doorrijden, ook gezellig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:40:
[...]

Ben benieuwd wanneer we bericht krijgen van Mediamarkt over de levering ;).
Yep, dat zeker! :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Net nog ff wat games gepre-ordered bij MM R'dam Centrum. Meteen ff m'n PS4 pre-order laten controleren en ik sta dr gelukkig nog tussen (ergens in juli besteld).

Totaal pre-orders: 86
Totaal door Sony toegezegd: 75

En voor wie het wil weten:
spoiler:
Totaal pre-orders XBO: 16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunke7
Jobbie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:06:
Net nog ff wat games gepre-ordered bij MM R'dam Centrum. Meteen ff m'n PS4 pre-order laten controleren en ik sta dr gelukkig nog tussen (ergens in juli besteld).

spoiler:
Gaat goed met XBOX :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz

spoiler:
Games moet ik nog doen.. Weet alleen nog niet welke. in ieder geval Killzone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Scrisissszzz schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:13:
[...]

Games moet ik nog doen.. Weet alleen nog niet welke. in ieder geval Killzone..
Ik heb Watch_Dogs, Kill Zone en BF4 besteld en voor die laatste € 5 aan betaald... Ik wil echter maar een 2 spellen bij release, maar kan nog niet kiezen. Ook Knack zag er erg tof uit, maar ga liever eerst voor de games waar ik honderd of meer uren in kan stoppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:10

spoiler:
Toch moet ik eerlijkheidshalve zeggen dat ik 86 stuks erg mee vind vallen voor MM Rotterdam. Gezien commotie en gestress had ik meer verwacht :)

Ik denk overigens dat GM pre-orders ook wel meevallen en niet de 1000 passeren. Daarbij zou ik ook als Sony een stukje risico management op GM los laten gezien hun verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Laatst online: 12-09 21:03
bram1984 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:27:
[...]

Waarom niet gewoon thuis laten bezorgen? Ze moeten het tenslotte ook bij Jumbo laten afleveren.
Misschien ben ik wel iemand met een fulltime job en kan ik daardoor de deur overdag niet openen voor meneer de bezorger ;) Wat is er dan handiger dan na je werk even langs de plaatselijke supermarkt te rijden?!

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunke7
Ik zit al bij de 2de launch Mediamarkt Roermond :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Teunke7 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:42:
Wanneer heb je je pre order geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:53

Oxigeon

En zo is dat!

Teunke7 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:42:
En waar weer je dat van? Dacht uit mijn hoofd dat je vanmorgen zei dat je bij de 1e zat?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunke7
Scrisissszzz schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:44:
[...]

Wanneer heb je je pre order geplaatst?
Besteldatum : 25.08.2013 19:19 :'(

Ik had het nieuws niet zo gevolgd had ik hem maar eerder besteld 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunke7
Oxigeon schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:46:
[...]

En waar weer je dat van? Dacht uit mijn hoofd dat je vanmorgen zei dat je bij de 1e zat?
Ik dacht dat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:37
Navraag van de bestelling op 15-aug-2013 bij Sony.nl
U zal deze begin December geleverd krijgen.

Met vriendelijke groeten,

Anthony Garcia
Customer Care Advisor
Sony Store Online
Ik had eigenlijk 29-11 verwacht..... is natuurlijk bijna het zelfde als 29-11 maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn PS4 met controller vandaag besteld bij bol.com.

Wanneer krig ik em dan? Misschien toch nog op release datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Even MM online shop gemaild, zie hun reactie:

Hartelijk dank voor uw contactopname met Media Markt.

Op dit moment is het bij ons nog niet bekend hoeveel Playstations 4 wij geleverd krijgen vanuit Sony. Vooralsnog gaan wij er van uit dat u bij de eerste levering zit omdat u voor 15 augustus besteld heeft. Garanties kunnen wij helaas niet afgeven.

We gaan het meemaken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 17:14:
Ik heb mijn PS4 met controller vandaag besteld bij bol.com.

Wanneer krig ik em dan? Misschien toch nog op release datum?
Check gewoon de startpost en scroll anders even door het topic heen...

Verder vermeld de productpagina op Bol.com dit toch ook gewoon...
Heb je de PS4 na 31 juli besteld, dan kunnen wij een levering op de dag van release niet meer garanderen. Uiteraard doen wij ons best om de console z.s.m. bij jou af te leveren. Tot op heden weten wij nog niet wanneer dit is.
Ik dacht trouwens dat jij niet een PS4 ging:
Verwijderd in 'reviews: Killzone: Shadow Fall - voorproefje van de multiplayer'

[ Voor 58% gewijzigd door Katseviool op 01-09-2013 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IVM de vertraging van de Xbox One heb ik besloten toch een PS4 te halen.

Dan kan de huidige PS3 de deur uit richting mijn neefjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Aangezien het hier in Nederland bijna onmogelijk is geworden om op de dag van de launch een PS4 in handen te krijgen, vroeg ik mij af hoe het zit als ik hem bijvoorbeeld uit Duitsland bestel.

Ik had al gelezen dat hij regio-vrij is dus problemen met games zul je niet krijgen maar ik heb toch mijn vraagtekens met de PlaystationStore. Duitsland heeft namelijk strengere regels als het aankomt op games en ik vroeg me daarom af of de store gewoon je IP adres gebruikt om je locatie te bepalen of dat dit gewoon in de Playstation zit ingebakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
rjpurk schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:41:
Aangezien het hier in Nederland bijna onmogelijk is geworden om op de dag van de launch een PS4 in handen te krijgen, vroeg ik mij af hoe het zit als ik hem bijvoorbeeld uit Duitsland bestel.

Ik had al gelezen dat hij regio-vrij is dus problemen met games zul je niet krijgen maar ik heb toch mijn vraagtekens met de PlaystationStore. Duitsland heeft namelijk strengere regels als het aankomt op games en ik vroeg me daarom af of de store gewoon je IP adres gebruikt om je locatie te bepalen of dat dit gewoon in de Playstation zit ingebakken.
Zie openingspost en opmerking Mediamarkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Katseviool schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:44:
[...]

Zie openingspost en opmerking Mediamarkt :)
Dat had ik even over het hoofd gezien 8)7, bedankt voor de reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 17:30

Satom

Verzamel ervaringen

Weet niet waar je precies woont, maar in het "dorp" waar ik woon, is vast nog wel een pre-order te doen voor 29 november :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Ik ben vanmiddag bij de mediamarkt geweest, daar hadden ze rond de 50 pre-orders, echter verzekerde de medewerker (na wat doorvragen) dat er nog ruim voldoende beschikbaar waren. Ik heb 25 euro aanbetaald en heb een bon meegekregen waarop batch A vermeld staat, ik heb dus geluk :)

[ Voor 3% gewijzigd door SparksNL op 28-08-2013 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Laatst online: 22:53

PBP

Dat batch nummer zegt niet veel. Maar zolang de medewerker het gezegd heeft zal je wel goed zitten ;)

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Sarcastisch neem ik aan? Die medewerker weet het natuurlijk ook niet. En uiteraard roept ie dat je waarschijnlijk wel bij de eerste batch zit, dan heeft ie weer een klant binnen. (en nu ook met aanbetaling).

Volgens mij hebben ook heel veel mensen al 2-4 pre-orders ergens, bij launch komen die beschikbaar en sowieso zijn er nog wel een aantal console in de schappen op release dag. Ik snap de haast niet zo met al dat pre-orderen.

[ Voor 38% gewijzigd door Il 2 op 29-08-2013 02:45 ]

• rjpurk
Vind het raar dat veel shops nu al met zekerheid kunnen zeggen dat ze een x aantal mensen kunnen verzekeren van een PS4 op release, terwijl Sony nog helemaal niks heeft toegezegd over hoeveel PS4's ze aan deze shops gaan leveren.

Nu zijn 50 pre-orders bij een winkel zoals MediaMarkt nog niet zoveel, maar word dit aantal meer dan zal ik als winkel maar oppassen met garanties geven, anders gaat dit boze klanten opleveren.

• Bever!
  • Laatst online: 21:54

Bever!

3

rjpurk schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 03:59:
Vind het raar dat veel shops nu al met zekerheid kunnen zeggen dat ze een x aantal mensen kunnen verzekeren van een PS4 op release, terwijl Sony nog helemaal niks heeft toegezegd over hoeveel PS4's ze aan deze shops gaan leveren.
Dat weet jij toch niet of sony dat niet tegen hun klanten zegt..?

• SparksNL
PBP schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 21:19:
Dat batch nummer zegt niet veel. Maar zolang de medewerker het gezegd heeft zal je wel goed zitten ;)
Ik las in dit topic dat op de bon set A, B of C vermeld wordt, wat aan zou moeten geven bij welke batch je zit? Het mooie is dat ik vorige week met een andere medewerker heb gesproken die aangaf geen garantie te kunnen geven bla bla bla. Dat vertelde de medewerker gisteren in eerste instantie ook, maar na wat doorvragen ging hij om en vertelde hij heel wat meer. Denk dat alle medewerkers geïnstrueerd zijn om geen toezeggingen te mogen doen etc, wat opzich ook vrij logisch is.

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
Il 2 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 02:43:
Sarcastisch neem ik aan? Die medewerker weet het natuurlijk ook niet. En uiteraard roept ie dat je waarschijnlijk wel bij de eerste batch zit, dan heeft ie weer een klant binnen. (en nu ook met aanbetaling).

Volgens mij hebben ook heel veel mensen al 2-4 pre-orders ergens, bij launch komen die beschikbaar en sowieso zijn er nog wel een aantal console in de schappen op release dag. Ik snap de haast niet zo met al dat pre-orderen.
Jij hebt duidelijk de Wii launch niet meegemaakt. De Wii was echt niet aan te slepen en daardoor ook zeer lastig te vinden. Met geluk kon je er bij opening bij een tweede of derde levering één bemachtigen zonder pre-order, want voor het einde van de ochtend waren ze op, of ze waren gereserveerd. Niet gelukt? Volgende week hetzelfde liedje, weer vroeg voor de deur staan etc :/

Voor de ps4 voorkom ik dat liever. Zoals het nu klinkt kan het best wel een 'wii launch' gaan worden. Dan ben ik liever verzekerd van een ps4 via pre-order, dan dat ik het risico loop dat ik 's ochtends voor de deur moet gaan staan en hopen er één geleverd wordt die niet voor pre-orders apart gelegd wordt.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
En toch viel die Wii launch ook wel weer mee. Ook ik vertrok toen met onverrichte zaken naar huis op launch day, maar een week later kregen ze bij de lokale MM een tweede batch binnen en toen kon ik er gewoon een uit het rek meenemen. Maar verder ziet het er wel naar uit ja dat de PS4 launch gelijkenissen gaat vertonen ten tijde van de Wii launch. Dus ook ik heb daar lering uitgetrokken en een preorder staan. Nu maar zien hoe snel ze alle preorders kunnen uitleveren. :)

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
Wellicht dat het per regio verschilt, maar als ik het me goed herinner heb ik wel een aantal weken moeten wachten. Uiteindelijk had ik geluk, want een vriend vond er één in de schappen. Hij had er inmiddels uit wanhoop maar reservering geplaatst (pre-order, maar dan terwijl de console officieel al uit was :p) die ik over kon nemen. Je moet maar net het geluk hebben dat er een winkel is met weinig pre-orders of je moet de tijd hebben om naar de winkel te gaan als de nieuwe levering binnenkomt.

Ook een pareltje:
verkrijgbaarheid Wii nederland
Topic over de slechte verkrijgbaarheid van de Wii, zelfs eind februari nog en hij was vanaf begin december te koop :o Blijkbaar was hij in sommige regio's inmiddels wel te krijgen, maar randstad was echt nog een ramp, grappig om te lezen.

• RDMA
Hoog tijd dat 'Levering: tussen 30/12 en 31/12' eens wordt aangepast bij mijn order op Sony.nl.. :9
Van wehkamp :

Eerlijk gezegd kan ik u de informatie die u nodig heeft niet verstrekken, want wehkamp.nl is ook afhankelijk van de leverancier zelf.
Normaal gesproken heeft u het artikel ook echt in huis op de releasedatum (tenzij dit in het weekend of op maandag valt). Vlak voordat we de bestelling gereed maken voor verzending, informeren wij u hierover via e-mail.

Ik vertrouw erop u hiermee van dienst te zijn geweest en wens u een fijne week

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 22:34
Wehkamp is echt waardeloos met hun informatie :( Hoop dat ik er bij zit, 7 augustus besteld daar.

psn: HertogJack

• RDMA
HertogJack schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:23:
Wehkamp is echt waardeloos met hun informatie :( Hoop dat ik er bij zit, 7 augustus besteld daar.
Ze kunnen op dit moment gewoon geen zekerheid geven omdat ze het zelf ook nog niet weten, dat is alles.

Ze kunnen wel mails gaan sturen dat iedereen er één krijgt bij launch maar dan heb je weer teleurgestelde klanten als blijkt dat ze dat niet waar kunnen maken.

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 22:34
RDMA schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:25:
[...]

Ze kunnen op dit moment gewoon geen zekerheid geven omdat ze het zelf ook nog niet weten, dat is alles.

Ze kunnen wel mails gaan sturen dat iedereen er één krijgt bij launch maar dan heb je weer teleurgestelde klanten als blijkt dat ze dat niet waar kunnen maken.
Snap het ergens ook wel, maar wil graag weten waar ik aan toe ben m.b.t mn bestelling daar :p

psn: HertogJack

• RDMA
Dat willen we allemaal! Zelfs Sony.nl geeft (nog) geen duidelijkheid op dit moment.
Ik heb voor de zekerheid 29 november vrij genomen. Just in case ;)

Ik heb ook 7 augustus besteld bij de wehkamp.

De bartsmit mag zn 'bestellingen' ook wel open gooien ;)
Alhoewel; ik wil dan wel de zekerheid hebben dat ik een launch-ps4 heb.
Al heb ik dat nu ook al volgens de site..

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:20

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

rjpurk schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 03:59:
Nu zijn 50 pre-orders bij een winkel zoals MediaMarkt nog niet zoveel, maar word dit aantal meer dan zal ik als winkel maar oppassen met garanties geven, anders gaat dit boze klanten opleveren.
Tjah hier of in het PS4.topic had een tweaker bij de MM te horen gekregen hoeveel PS4 toegezegt heeft gekregen van Sony en dat kwam omgerekend op 45 consoles per MM.

Denk dat als je nu nog wilt reserveren met enige garantie je een lokale MM, saturn, Bart Smith of intertoys moet vinden met weinig reservering in geval van een MM of Saturn betekend dat onder de 40 reserveringen en bij een intertoys of Bart Smith onder de 10 reserveringen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Tjah, ik wil nog ergens bestellen maar ben denk ik overal te laat. Misschien dan maar op de releasedag op jacht, maar dat zal wel druk worden en of ik daar nou zin in heb

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Chaoss schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:36:
[...]

Tjah hier of in het PS4.topic had een tweaker bij de MM te horen gekregen hoeveel PS4 toegezegt heeft gekregen van Sony en dat kwam omgerekend op 45 consoles per MM.

Denk dat als je nu nog wilt reserveren met enige garantie je een lokale MM, saturn, Bart Smith of intertoys moet vinden met weinig reservering in geval van een MM of Saturn betekend dat onder de 40 reserveringen en bij een intertoys of Bart Smith onder de 10 reserveringen.
Intertoys gaat niet meer lukken, die geven aan dat alles naar 24 augustus bij een 2e batch zit

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Dutchzilla schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:56:
[...]

Intertoys gaat niet meer lukken, die geven aan dat alles naar 24 augustus bij een 2e batch zit
Dat geld voor bestellingen via de site? Volgens bij hebben winkels zoals MM en Intertoys vanaf het begin een bepaalde hoeveelheid beschikbaar voor website bestellingen en daarnaast hebben ze nog x aantal consoles die verspreid worden over de winkels.

• Teunke7
MM is ook al uitverkocht met de eerste launch…

• Teunke7
Chaoss schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:17:
[...]

Dat geld voor bestellingen via de site? Volgens bij hebben winkels zoals MM en Intertoys vanaf het begin een bepaalde hoeveelheid beschikbaar voor website bestellingen en daarnaast hebben ze nog x aantal consoles die verspreid worden over de winkels.
Dat zou niet eerlijk zijn voor degene die pre-ordred, 29 november ben ik dan ook bij de vestiging aanwezig. Mocht er een ps4 in de schappen liggen haal ik m eruit samen met het spel en extra controller. Daarom heb ik ophalen aangevinkt :9

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Tjah je kunt op 2 plaatsen preorderen op de website met een centrale voorraad of bij een lokale MM met eigen voorraad dat is altijd al zo geweest bij de MM.

• Teunke7
Chaoss schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:36:
Tjah je kunt op 2 plaatsen preorderen op de website met een centrale voorraad of bij een lokale MM met eigen voorraad dat is altijd al zo geweest bij de MM.
Heb ophalen geklikt dus heb m gepre-odred bij de vestiging. _/-\o_ Kan hem dus altijd uit de schappen halen of pikken van iemand anders in de rij die geen pre-order heeft geplaatst >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Afbeeldingslocatie: http://img27.imageshack.us/img27/8648/37k9.png

houd dit nu in dat ik hem dus daadwerkelijk 29 september kan ophalen? Er staat niet dat ik verzekerd word van een PS4 er staat alleen vermeld dat hij 29 september word uitgebracht.

[ Voor 10% gewijzigd door rjpurk op 30-08-2013 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunke7
29 november natuurlijk. Ik weet geen antwoord.

[ Voor 4% gewijzigd door Teunke7 op 30-08-2013 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Laatst online: 22:53

PBP

rjpurk schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:40:
[afbeelding]

houd dit nu in dat ik hem dus daadwerkelijk 29 september kan ophalen? Er staat niet dat ik verzekerd word van een PS4 er staat alleen vermeld dat hij 29 september word uitgebracht.
Bel/mail ze, niemand weet het hier denk ik. En de 11e maand is november :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhemme
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-02 12:02
PS4
2 controllers
PS4 camera
Killzone Shadow Fall
--------------------------------+
499 euro. Lijkt me een hele scherpe prijs!

Bron: http://www.gamersnet.nl/n...op_franse_website_amazon/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:24
Net bij gamemania geweest. Ze hadden het over een nachtelijke release. Nog niet gecommuniceerd naar klanten maar er ging een email rond met de nachtelijke feestelijkheden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Niet online
Apart.. als alles al gepre-orderd is zou je niet zeggen dat ze die allemaal 's nachts komen ophalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frank J. schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:18:
Net bij gamemania geweest. Ze hadden het over een nachtelijke release. Nog niet gecommuniceerd naar klanten maar er ging een email rond met de nachtelijke feestelijkheden :)
Wat willen ze snachts laten zien dan? Lege schappen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:01
Je kan toch je pre-order ophalen als je dat wilt.
Ik zou het doen als ik een had pre-ordered had bij gamemania.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Jah ik ga het ook doen als de GM een nachtopening heeft. Denk dat er genoeg gamers zijn die snachts hun PS4 ophalen zodat ze dat ding nog eerder in handen hebben.

Misschien dat GM er nog wat leuke aanbieding tegenaan gooit met korting op games of accesoires

Ik had overigens via Twitter gevraagd of ze een nachtrelease gaan doen, geen eens antwoord op gehad... Beetje slecht om je klanten zo te negeren.

[ Voor 21% gewijzigd door Chaoss op 30-08-2013 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Uiteraard snachts je PS4 ophalen !

Nu eerst nog even vrij vragen de 29e

@chaos zou wel tof zijn wat akties maar verwacht niet veel eigenlijk, het verkoopt toch wel de eerste batch games enz

Ik heb wehkamp nog gevraagd naar meer info over leverdatum en 1e leveringsbatch etc. Maar krijg een standaard email met normaal heeft u deze in huis op de release datum. En de release datum krijgen we door van de leverancier. Vlak voor het versturen van de bestelling informeren we u hierover.....

ps ik denkt dat de nachtelijke openingen ook winkel specifiek zijn. Je zit toch met de bereidwilligheid van je medewerkers of ze willen werken. GM Haarlem gaat iig 99% zeker open voor de nacht :)

[ Voor 16% gewijzigd door Falcon Heavy op 30-08-2013 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Niet online
Maar zo'n nachtopening doe je toch alleen als je losse PS4 'over' hebt om te verkopen? Natuurlijk kan je je preorder dan ophalen, maar de meeste mensen zullen het gewoon ophalen wanneer ze tijd hebben. Ik denk echt niet dat ze snachts open gaan om alleen de mensen met een preorder eerder hun PS4 te geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Ik kan je vertellen dat ze open gaan voor de mensen die hun pre-order dan eerder kunnen ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Hopelijk doen ze dat bij mijn afhaal filliaal in Heerenveen dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Il 2 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 21:55:
Maar zo'n nachtopening doe je toch alleen als je losse PS4 'over' hebt om te verkopen? Natuurlijk kan je je preorder dan ophalen, maar de meeste mensen zullen het gewoon ophalen wanneer ze tijd hebben. Ik denk echt niet dat ze snachts open gaan om alleen de mensen met een preorder eerder hun PS4 te geven...
Zover ik weet mogen ze 's nachts niets verkopen volgens de winkelwet. Je mag dan echter wel vooraf bestelde artikelen meegeven. Daar hebben ze ook aparte toestemming voor nodig van de gemeente.
Zo is het mij een keer uitgelegd bij de lokale Gamemania hier. Zonder preorder kun je het daar ook vergeten.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2013 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Er worden vaak genoeg nachtopeningen voor games gedaan volgens mij draaien die juist niet helemaal op reserveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:29
Il 2 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 21:55:
Pre-order eerder laten ophalen (= een dienst), vervolgens games verkopen (want mensen met nieuwe consoles hebben games nodig toch? = geld verdienen)

Oftewel win win situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:53:
Er worden vaak genoeg nachtopeningen voor games gedaan volgens mij draaien die juist niet helemaal op reserveringen.
Dat zal van de gemeente afhangen want volgens de wet mogen winkels tussen 22:00 en 06:00 niet open zijn. Ze moeten daar speciale toestemming voor hebben en hier krijgen winkels geen toestemming om 's nachts te verkopen. Vandaar dat je alleen welkom bent met het bewijs dat je vooraf besteld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Wellicht dat winkels daar dan idd een eenmalige vergunning voor krijgen.

Maar goed maakt me verder ook niet uit... Als ik die PS4 maar kan halen in de nacht van28-29 november :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
Wel vervelend, heb een bol.com 10 procent kortingsvoucher, zou dus in principe 40 euro korting kunnen krijgen. Maarja heb al besteld en raak anders mijn plek in de rij kwijt, irritant dat je niet alsog achteraf een kortingscode kunt invullen, niet erg flexibel wat dat betreft.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Wellicht anders even contact met ze opnemen of er nog iets mogelijk is?

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je koopt er een game van, daar gebruik ik die kortingsbonnen ook voor.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2013 12:59 . Reden: tiepo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
10% op 400 euro is een stuk meer dan 10% over 50 euro.. Dus zou ook liever die bon voor ps4 gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
Ja, plus het feit dat de games op bol 70 euro zijn (die haal ik wel goedkoper van amazon oid, of launch aanbiedingen).

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijnslimmehuis.nl beweert nog Day One Editions te kunnen leveren op release als je nu bestelt. 'Gewoon' 399,-. Zelf heb ik geen ervaring met deze shop, en ik betwijfel of het wel waar is wat ze zeggen. Zelf ga ik er niet bestellen omdat ik weet dat mijn lokale Bart Smit altijd rond november/december 20% op games en 15% op consoles geeft ivm feestdagen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand meer info over de levertijd van Bol.com heeft is dat hier zeer welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 18:44:
Als iemand meer info over de levertijd van Bol.com heeft is dat hier zeer welkom.
Uit de OP: vóór 1 augustus besteld, op lanceerdatum in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Verwijderd schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 18:44:
al het nieuws is al bekend. je bent sowieso al niet meer zeker van een PS4 op release bij bol.com

bij niemand eigenlijk, wil je nog kans maken op een PS4 op de dag van de release rond deze tijd dan zou je toch echt de kleinere zaakjes rond moeten gaan op de dag van de release. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat moet je hier van denken?

http://ps4daily.com/2013/...ation-4-pre-orders-again/

Amazon kan opeens een speciale bundel aanbieden met garantie dat ie op launchday geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop dus voor een PS4 op launchdag , als ze ze maar genoeg kunnen produceren in de fabrieken.

Ik ben er al helemaal klaar voor , maar de plek waar mijn PS4 komt te staan is nu nog akelig leeg.

Nog maar een paar maandjes en ik heb em , Killzone en Next-gen CoD here i come.
Pagina: 1 ... 4 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot