• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11-2022

Supremedch

PSN: supremedch

is niet meer leverbaar.... hahaha
gaat hard

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Abonneer je op zodra het product beschikbaar worden aangemeld. zegt google translate dus ook daar ijn ze op

• Ralf-uitendaal
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-10-2023
Werd net gebeld door de Game Mania in Haarlem of ik mijn kale ps4 om wilde zetten in een bundel.
Deze kan ik morgen ophalen.

• WBFT
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-02-2024
Supremedch schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:47:
[...]

is niet meer leverbaar.... hahaha
gaat hard
Nee klopt. Maar als je Amazon.es vooral 's avonds in de gaten houdt zie je constant wijzigingen en ik had hier 2 dagen terug al de complete bundle besteld. Deze had ik geannuleerd omdat ik liever 450 betaalde dan 500, hou ik nog geld over voor een game. Gewoon af en toe F5'en.

Sommige items kunnen echter niet naar Nederland verstuurd worden (Vermoed omdat die uit een ander depot komen). Maar gewoon afwachten en blijven proberen uiteindelijk lukt het.

• Supremedch

Supremedch

Cheers mate. ;)

Verwijderd

Ralf-uitendaal schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:50:
Werd net gebeld door de Game Mania in Haarlem of ik mijn kale ps4 om wilde zetten in een bundel.
ik ben eergister al gebeld en de kale omgezet naar een bundel. Hij verzekerde me dat hij gister of vandaag binnen zou komen.

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:17:
Gisteren zonder te bestellen een ps4 kunnen regelen bij Intertoys Hsum.
Vandaag krijgen ze weer binnen. Dus bel snel om te horen of er nog een is!
Vanochtend om 9u gebeld, de laatste was net gereserveerd.

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:01
Ik lees op het twitterkanaal van coolblue dat de mensen die hem krijgen vandaag of morgen een mail krijgen. Krijg je geen mail dan moet je dus langer wachten.

Iemand toevallig al zo'n mail gehad? Ik niet namelijk.

• Rudemir
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-06 16:54
Zojuist een sms en mail gehad van dixons. Mijn kale ps4 is klaar om opgehaald te worden bij dixons Almere.
Nu heb ik zelf besloten nog even te wachten tot het wat rustiger is met school dus als iemand mijn preorder over wil nemen? Geen extra kosten en volgens mij nog €30 korting via dol dwaze weken van dixons ofzo.

Stuur maar een dm

Zit al op meer dan 10 dm's dus ga ervanuit dat die wel weg is

[ Voor 9% gewijzigd door Rudemir op 12-12-2013 12:17 ]

• Ralf-uitendaal
Net weer gebeld dat ik hem nu kan afhalen.

Succes aan de rest en tot over een paar weken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:31:
[...]

ja maar dond is net begonnen veel pakketjes komen vaak in de middag
Nee , geen email van verzending , geen melding in mijnpakket en status op Bol op wordt verwerkt.

• ndonkersloot
  • Laatst online: 15-09 13:55
Rudemir schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:01:
Zojuist een sms en mail gehad van dixons. Mijn kale ps4 is klaar om opgehaald te worden bij dixons Almere.
Nu heb ik zelf besloten nog even te wachten tot het wat rustiger is met school dus als iemand mijn preorder over wil nemen? Geen extra kosten en volgens mij nog €30 korting via dol dwaze weken van dixons ofzo.

Stuur maar een dm
Ik wacht op een bundel maar dit zouden meer mensen moeten doen :).
Netjes van je.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Brainalyser1st
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 16:12
moosterbaan schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:47:
ik ben zo dom geweest om mijn ps4 bij bigu.nl te bestellen. Volgens mij had ik beter bij BS of mediamarkt kunnen doen dan had ik hem nu al gehad. 2 augustus besteld :'(
Ja ik dus ook, heb hem 30 juli bij bigu besteld en nog helemaal geen bericht dat ze wat binnen hebben gehad of wat dan ook. Volgens mij hebben ze zowel bij de eerste als de tweede levering helemaal niets gehad, ik wordt echt helemaal gek.

Boris van gamekings(partner van bigu) zei dat de tweede levering vooral onder de kleinere webshops werd verdeeld, wat mij toen wel gerust stelde. Dacht daarom wel wel bij de tweede batch te zitten, maar zoals het er nu voorstaat lijkt daar niets van waar te zijn.

Had wel gedacht dat ze goede connecties daar bij Sony zouden hebben :( Ik vind het echt lullig voor iedereen die zo vroeg heeft besteld en hem nog niet heeft, lekker eerlijk verdeeld die ps4's.

• Puttermansz
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-04-2021
Conundrum51 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:57:
Ik lees op het twitterkanaal van coolblue dat de mensen die hem krijgen vandaag of morgen een mail krijgen. Krijg je geen mail dan moet je dus langer wachten.

Iemand toevallig al zo'n mail gehad? Ik niet namelijk.
Ik wacht ook op een mail van coolblue.
Wanneer heb je besteld? Ik op 09 oktober 2013.

Verwijderd

Brainalyser1st schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:04:
[...]

Ja ik dus ook, heb hem 30 juli bij bigu besteld en nog helemaal geen bericht dat ze wat binnen hebben gehad of wat dan ook. Volgens mij hebben ze zowel bij de eerste als de tweede levering helemaal niets gehad, ik wordt echt helemaal gek.

Boris van gamekings(partner van bigu) zei dat de tweede levering vooral onder de kleinere webshops werd verdeeld, wat mij toen wel gerust stelde. Dacht daarom wel wel bij de tweede batch te zitten, maar zoals het er nu voorstaat lijkt daar niets van waar te zijn.

Had wel gedacht dat ze goede connecties daar bij Sony zouden hebben :( Ik vind het echt lullig voor iedereen die zo vroeg heeft besteld en hem nog niet heeft, lekker eerlijk verdeeld die ps4's.
Hier helaas hetzelfde probleem.. 30 juli besteld bij Bigu, maar nog niks. Iedere keer als ik contact op neem kunnen ze me ook niks vertellen, schiet lekker op.. Spijt dat ik hem niet bij een grote winkel besteld heb, dan had ik hem al op de 29e gehad.

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:01
Puttermansz schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:05:
[...]

Ik op 29 november pas...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:03:
[...]

Nee , geen email van verzending , geen melding in mijnpakket en status op Bol op wordt verwerkt.
Ik dus exact hetzelfde. Had wel echt gedacht dat ik hem vandaag binnen zou krijgen. Heb er nu nog een hard hoofd in. Heb de rest van het topic deze ochtend niet gelezen, weet jij hoe groot de kans is dat we hem alsnog vandaag van Bol krijgen?

• djwb
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-02 16:33
Ik heb die van mij binnen gekregen van BS, hello PS4 bye life O-)

Verwijderd

Ben al een tijdje deze thread aan het volgend dus besloot me maar voor de site aan te melden. Ik zit ook nog altijd op een PS4 te wachten. Was pas laat met bestellen, omdat ik eerder dit jaar niet wist of ik naar het buitenland ging voor m'n studie of niet. Maarja, heb nu een order van 14 november lopen bij Bol.com. Totaal geen hoop dat die nog dit jaar binnen komt meer. Gister ook bij Media Markt Arena eentje besteld en die gaf aan dat ik deze waarschijnlijk tussen Kerst en Oud en Nieuw kon verwachten. Toch nog even doorkijken bij wat andere winkels in de hoop dat ik er een voor Kerst kan vinden.

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:15
Even puur uit interesse, ik neem aan dat hier met bundel de kleine Killzone bundel (450) wordt bedoeld?

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 13:48
Nostordici schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:21:
[...]

Even puur uit interesse, ik neem aan dat hier met bundel de kleine Killzone bundel (450) wordt bedoeld?
GM levert gewoon grote bundel.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Brainalyser1st
Sam26 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:28:
31 juli besteld bij BigU.nl nog steeds niets gehoord van ze. Iedere keer als je belt zeggen ze wat anders. Eerst zou ik bij de 1e ronde zitten, was dus niet zo toen zeiden ze dat ze deze week een nieuwe lading zouden krijgen en nu in eens weer na de Kerst.
Na de kerst? Damn, als er iemand nog een pre-order heeft lopen of twee consoles heeft kan die persoon mij dan contacten. Betaal er niet meer voor dan de winkelprijs, maar ik word niet goed van het wachten terwijl ik hem al maanden geleden besteld heb. Liefst in de buurt van Amsterdam, Amstelveen of Aalsmeer, woon zelf in Kudelstaart.

• Ralf-uitendaal
Nostordici schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:21:
[...]

Het ging om de grote bundel.

• MrNickert
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:26
Puttermansz schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:05:
[...]

Ik 10.. Verwacht eigenlijk wel een mailtje vandaag of morgen. Wel vind ik het vreemd dat Coolblue nog steeds niks weet.

Verwijderd

Heb zojuist Bigu gesproken, Ze zijn aan het onderhandelen met Sony in hoeveel ps4 ze kunnen krijgen en willen dus nog niks concreets zeggen

• Deantje91
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 20:54
Tussen 12 en 1 kan ik mijn kale ps4 ophalen bij de Gamemania in Maastricht, mooi!
Denk dat ik maar eens ga vertrekken!

• moosterbaan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-05 14:40

moosterbaan

Gamerstag: cusmar21

dat is in iedergeval goed nieuws

• Brainalyser1st
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:27:
Heb zojuist Bigu gesproken, Ze zijn aan het onderhandelen met Sony in hoeveel ps4 ze kunnen krijgen en willen dus nog niks concreets zeggen
Dank voor de update, hoop dat ze straks in ieder geval kunnen voldoen aan de preorders van augustus en eerder, want die hebben nou toch wel lang genoeg gewacht.

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
BekSide schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:17:
Je krijgt gewoon je hele bedrag dan terug
dit komt gewoon in de - op je account te staan

Heb dit ook gedaan!
Let wel op, Wehkamp betaalt tegoeden van waardebonnen niet uit. Je moet dat tegoed dus alsnog bij Wehkamp besteden.
Heb je je bestelling vooraf met iDEAL betaald en is er door het retourneren of annuleren van artikelen een tegoed ontstaan, dan storten wij dit direct terug en staat dit binnen enkele dagen weer op je rekening. Tegoeden, ontstaan door het verzilveren van een waardebon betalen wij niet uit.
Bron: http://www.wehkamp.nl/Kla...x?IHC=KRT&Page=INF#vraag3

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:10:
[...]

Ik dus exact hetzelfde. Had wel echt gedacht dat ik hem vandaag binnen zou krijgen. Heb er nu nog een hard hoofd in. Heb de rest van het topic deze ochtend niet gelezen, weet jij hoe groot de kans is dat we hem alsnog vandaag van Bol krijgen?
Ik denk en hoop dat we em morgen pas binnenkrijgen.

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
wehkamp.nl ‏@wehkamp 35s
@gnauw Zodra wij deze vanuit Sony hebben gekregen krijg je een bericht dat het gelijk verzonden wordt. Heb helaas nog geen datum. ^AK

Bericht van wehkamp, blijkbaar hebben ze nog niet eens hun zending vanuit sony binnen :(

• Furedetsu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-12-2024
Zijn de Spaanse stekkers dezelfde als in België?

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:38
Ik heb sinds begin november gereserveerd waar mogelijk. Heb online bij BS, Intertoys en Coolbue een reservering gedaan, en in de lokale BS winkel in Tilburg. Gisteren binnen gelopen bij de MM in Breda, maar daar nemen ze geen orders meer aan. Kregen er een aantal binnen voor preorders, meer niet.

Daarna nog gebeld naar het filiaal van BS waar ik besteld heb, maar die krijgen er vandaag 9 stuks. Volgens medewerkster liggen er nog 40 reserveringen voor dit filiaal en werken ze netjes 1 voor 1 af.

Van BS.com klantenservice kreeg ik een excuusmail dat er per ongeluk deze week levering 2 PS4s op de site stonden maar dat men toch echt wel de lijst netjes afwerkt, dus op reserveringsdatum O-) ... yeah sure! Geloofwaardig na al die reacties hier op het forum... |:(

Ik geef een beetje de hoop op, tenzi er iemand een dubbele bestelling heeft gedaan in de regio Tilburg en deze graag kwijt wil voor de winkelprijs (weinig kans :+ )

Verwijderd

Net gebeld door gamemania dat ik mijn Megabundel op kan komen halen 8) _/-\o_

Verwijderd

Furedetsu schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:40:
Zijn de Spaanse stekkers dezelfde als in België?
Als de Belgse hetzelfde als de Nederlandse zijn wel ja

• JackL89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Tarz schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:40:
Ik heb sinds begin november gereserveerd waar mogelijk. Heb online bij BS, Intertoys en Coolbue een reservering gedaan, en in de lokale BS winkel in Tilburg. Gisteren binnen gelopen bij de MM in Breda, maar daar nemen ze geen orders meer aan. Kregen er een aantal binnen voor preorders, meer niet.

Daarna nog gebeld naar het filiaal van BS waar ik besteld heb, maar die krijgen er vandaag 9 stuks. Volgens medewerkster liggen er nog 40 reserveringen voor dit filiaal en werken ze netjes 1 voor 1 af.

Van BS.com klantenservice kreeg ik een excuusmail dat er per ongeluk deze week levering 2 PS4s op de site stonden maar dat men toch echt wel de lijst netjes afwerkt, dus op reserveringsdatum O-) ... yeah sure! Geloofwaardig na al die reacties hier op het forum... |:(

Ik geef een beetje de hoop op, tenzi er iemand een dubbele bestelling heeft gedaan in de regio Tilburg en deze graag kwijt wil voor de winkelprijs (weinig kans :+ )
Wow, veel moeite gedaan dus. En dan kom ik... 'dinsdag besteld (Bart Smit link), zojuist ontvangen'. Erg krom van Bart Smit. En ik heb gewoon veel geluk gehad. :X

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 09:03
Je gelooft het niet maar jongens en meiden ik heb net bij de Gamemania Zoetermeer gewoon een ps4 bundel killzone gekregen!!
er waren teveel bundels binnengekomen en dus worden deze nu verkocht.
mijn mycom bestelling(levering 2014) ga ik afzeggen!!

Succes met de hunt game on!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:38
JackL89 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:42:
[...]

Wow, veel moeite gedaan dus. En dan kom ik... 'dinsdag besteld (Bart Smit link), zojuist ontvangen'. Erg krom van Bart Smit. En ik heb gewoon veel geluk gehad. :X
Gefeliciteerd en gameze :D

Verwijderd

JackL89 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:42:
[...]

Ja erg slecht gedaan door Bart Smit. Vooral omdat die link net in een uurtje werd gepost dat ik in een tentamenzaal zat :P Reed toevallig op weg naar dat tentamen achter een grote dubbele Bart Smit vrachtwagen die richting Volendam afsloeg, had het dus kunnen weten :(

Weet iemand hier misschien een Bart Smit of Intertoys winkel in een dorpje in de omgeving Amsterdam waar ik het zou kunnen proberen?

• Daquilaf
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-07-2023
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:40:
Net gebeld door gamemania dat ik mijn Megabundel op kan komen halen 8) _/-\o_
Aaaahhhh, kan niet wachten tot ik ook een belletje of sms krijg. Hurry GameMania Heerlen! :P

Verwijderd

Die van mij komt tussen 3 en 5 uur binnen :D !!

Verwijderd

Ben dus ook op GM Heerlen aan het wachten :D

• Daquilaf
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:51:
:D, heb je bundel of kale versie?

Verwijderd

Ik heb de Killzone MEGAAAAAA bundel 8)

• Dani197
  • Laatst online: 07-06 18:25
@Bartburg, dus geen pre-order?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:52:
Haha precies in die minuut na je vorige post gebeld?:P

Verwijderd

Daquilaf schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:51:
[...]

:D, heb je bundel of kale versie?

dat dus :P

• bartburg
nee zonder pre order gehaald daar kom net terug!
gewoon op de gok geprobeerd en nog gelukt ook niet normaal wat een mazzel.
ik vermoed dat ze er nog wel wat hebben

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:51:
ik zou zelf even bellen, mijn vriendin belde naar de GM hoelaat die kwam omdat zij hem op moet gaan halen en toen zei die vent dat ie al de hele morgen klaar stond maar nog geen smsjes verzonden waren.

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 10:54
Jongens, ook al is dat natuurlijk supertof nieuws, laten we niet weer slowchat / offtopic gaan!

Signature

• Daquilaf
SMS is binnengekomen! WOOEEHOEE

Verwijderd

Dat betekent dat ie leverbaar is!!! ik heb nog geen sms :9

• JackL89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:48:
[...]

Ja erg slecht gedaan door Bart Smit. Vooral omdat die link net in een uurtje werd gepost dat ik in een tentamenzaal zat :P Reed toevallig op weg naar dat tentamen achter een grote dubbele Bart Smit vrachtwagen die richting Volendam afsloeg, had het dus kunnen weten :(

Weet iemand hier misschien een Bart Smit of Intertoys winkel in een dorpje in de omgeving Amsterdam waar ik het zou kunnen proberen?
Maar jij wilde ook profiteren van die 'speciale' link? Er zijn mensen met pre-order die nog steeds wachten op een PS4.
Bedankt Tarz en succes met de zoektocht!

Verwijderd

Heeft iemand nieuws over MM Rotterdam, ze doen namelijk erg vaag als ik ze bel?

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 10:54
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:56:
Heeft iemand nieuws over MM Rotterdam, ze doen namelijk erg vaag als ik ze bel?
Volgens mij is er buiten MM Deventer gisteren verder nog helemaal geen nieuws.. Telefonisch werd er vannochtend gezegd dat ze waarschijnlijk vandaag binnen zouden komen (Utrecht). Ik ga nu maar even langs!

Signature

Verwijderd

JackL89 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:55:
[...]

[...]

Maar jij wilde ook profiteren van die 'speciale' link? Er zijn mensen met pre-order die nog steeds wachten op een PS4.
Bedankt Tarz en succes met de zoektocht!
Ja natuurlijk wou ik profiteren van die link. Ik zei toch ook niet dat ik dat slecht vond. Ik vond dat Bart Smit het slecht geregeld had.

O ja en ik ben ook een van die mensen die nog aan t wachten is. Ik wou in Juli al bestellen (zelfs nog naar die aankondiging zitten kijken in April ofzo), maar wist niet of ik naar t buitenland ging voor m'n studie of niet. Dat ging uiteindelijk niet door dus toen heb ik hem besteld.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2013 13:01 ]

Verwijderd

Zojuist Game Mania Zoetermeer gebeld. Ze geven aan alleen te verkopen als je gereserveerd hebt. :(

• Dani197
@Remyper aghh shit :(

En als je nu reserveert

Verwijderd

Eerst alle reserveringen gaf hij aan :(

• bartburg
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:03:
Zojuist Game Mania Zoetermeer gebeld. Ze geven aan alleen te verkopen als je gereserveerd hebt. :(
Ga naar de Gamemania daar kom ik net vandaan die hadden zojuist nog killzone bundels liggen a 439

Verwijderd

Welke Gamemania?

• bartburg
Gamemania Zoetermeer

• Dani197
Bartburg sure, kom namelijk uit Rotterdam, dus doe er niet al te lang over.

• Ralphoman
  • Laatst online: 28-07-2023
Zojuist Killzone pakket zonder reservering gehaald bij Intertoys Schalkwijk (Haarlem) :D

• BeRtjh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-07-2023
Zojuist gebeld door de Dixons, ik kan mijn PS4 ophalen :*).
Heb hem overigens besteld op 13 juli 2013.

Verwijderd

zou straks iedereen even willen wachten met online gaan zodat ik ff kan installeren en spelen >:) .. denk dat het anders weer gelijk in de soep loopt :X

Verwijderd

Zojuist mijn PS4 opgehaald bij Game Mania Vlaardingen. De verkoper vertelde mij dat ze er veel meer geleverd hebben gekregen dan verwacht. 68 in plaats van de verwachte 25. Wellicht goed nieuws voor de mensen die buiten de boot dreigden te vallen betreft de 2e levering.

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

MM Groningen had een aantal los in de verkoop. Een collega heeft een megabundel voor me weten te bemachtigen. (1 pp, maar hij was gelukkig niet alleen in de winkel)

psn-id: Jacman

Verwijderd

We hebben coolblue niews:
@Coolblue_NL 3m
@kiddgravity We hebben inmiddels een levering PS4's ontvangen. We gaan zometeen bevestigingen versturen naar de gelukkigen.

Houd je mail dus in de gaten!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:24

FlyEragon

Alien Monkeys

Intertoys in Haarlem Schalkwijk schijnt geen reserveringen meer te doen. Ze hadden er 4-5 binnen vandaag en die zijn allemaal al verkocht. Dus meeste kans blijkbaar om random langs wat winkels te gaan of bellen wanneer het bekend is dat er weer een nieuwe lichting komt.

Verwijderd

Game Mania Vlaardingen, heeft er idd meer dan verwacht binnen gekregen, maar ze hebben nog veel meer reserveringen staan dan dat ze binnen hebben gekregen, Bron: Gebeld naar de winkel net.

• Puttermansz
  • Laatst online: 08-04-2021
MrNickert schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:27:
[...]

Ik 10.. Verwacht eigenlijk wel een mailtje vandaag of morgen. Wel vind ik het vreemd dat Coolblue nog steeds niks weet.
Ik post het hier als ik een mailtje gekregen heb of niet.
Heb de mijne besteld vanuit België, geen idee of het verschil zal uitmaken...

Verwijderd

coolblue Nederland heeft nog geen mailings verstuurd, maakt dus (tot nu toe) nog geen verschil met België.

• Dani197
Iemand nog naar de GM in Zoetermeer geweest

Verwijderd

Zojuist smsje gekregen van GM Heerlen kan de Bundel halen :)

• MrNickert
Coolblue twitter net dat ze de levering binnen hebben gekregen en iedereen gaan mailen die gelukkig is.

Verwijderd

MrNickert schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:32:
Coolblue twitter net dat ze de levering binnen hebben gekregen en iedereen gaan mailen die gelukkig is.
Ik ben gelukkig dus kom maar op :D

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:38
fijn dat wehkamp ook wat van zich laat horen. of heb ik iets gemist?

• MrNickert
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:33:
[...]

Ik ben gelukkig dus kom maar op :D
Haha ik zag mijn ongelukkige zinsbouw zat al op de eerste reactie te wachten.

Verder hebben ze ook gezegd dat er geen verschil zit tussen de wachtlijst van nl/be is allemaal dezelfde lijst.

• GvdBerg
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-04 23:07
De wehkamp heeft zijn levering nog niet in hun magazijn....

Zie: https://twitter.com/wehkamp/status/411107966524616704

Verwijderd

Nog iemand iets over leveringen bij Intertoys gehoord, en dan m.b.t. het aantal dat er ongeveer per filliaal wordt uitgeleverd?

• Robin9
  • Laatst online: 02-03 10:29
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:35:
Nog iemand iets over leveringen bij Intertoys gehoord, en dan m.b.t. het aantal dat er ongeveer per filliaal wordt uitgeleverd?
Intertoys Tilburg worden dit er maar 4 à 5.

[ Voor 8% gewijzigd door Robin9 op 12-12-2013 13:37 ]

Verwijderd

Intertoys Vlaardingen: 68 geleverd, 120+ reserveringen...

• BinaryRun
Intertoys krijgt er vandaag 6 per filiaal voor reserveringen.

Gamemania zoetermeer heeft geen PS4's beschikbaar. Is een flauwe grap volgens hun, ze worden al de hele dag plat gebeld werd mij verteld.

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Volgens mij is dat per filiaal afhankelijk. Mijn wijk-intertoys krijgt er 4 binnen, maar dat is een kleintje. Aangezien er minstens 3 zitten in mijn stad en die groter zijn kan ik me voorstellen dat zij er meer krijgen.

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

• svennibus
  • Laatst online: 07-05-2022
Op de coolblue_be twitter blijft het verdacht stil :-(. Ik vraag mij af of deze uit België en Nederland uit dezelfde voorraad komen. Gezien de lage getallen die je overal hoort, denk ik er in elk geval nog niet bij te zitten.

• RbL93
  • Laatst online: 20-07 20:10
Wehkamp waar blijft het? Niemand iets vernomen neem ik aan?

• BinaryRun
svennibus schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:37:
Op de coolblue_be twitter blijft het verdacht stil :-(. Ik vraag mij af of deze uit België en Nederland uit dezelfde voorraad komen. Gezien de lage getallen die je overal hoort, denk ik er in elk geval nog niet bij te zitten.
Nope, coolblue.be heeft een apart warenhuis

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:21
Apeldoorn 4 stuks, gisteren 2 en vandaag 2.

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:31
Versteegrob schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:38:
[...]

Apeldoorn 4 stuks, gisteren 2 en vandaag 2.
Spakenburg hetzelfde.

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

• svennibus
  • Laatst online: 07-05-2022
BinaryRun schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:37:
[...]

Nope, coolblue.be heeft een apart warenhuis
Thanks, kan zijn dat er bij deze in belgië dus helemaal nog geen geleverd zijn (lees ik dan).

Verwijderd

thnx @all.....aangezien ik er (waarschijnlijk) 1 bemachtigd heb via een mede tweaker, had ik er misschien iemand anders een plezier mee kunnen doen, maar sta 10e op de lijst.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2013 13:43 . Reden: typo ]

Verwijderd

Saturn Amsterdam heeft ze binnen ik mag het nu opkomen halen.

Verwijderd

Jezus ze moeten meer richting Zuid-Holland gaan.... Daar heb ik meer aan hehe

• alo70
  • Laatst online: 30-09-2022
MM Assen hebben er twintig op vooraad voor losse verkoop
Zojuist mijn killzone bundel opgehaald

Groetjes

• MrNickert
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:43:
Saturn Amsterdam heeft ze binnen ik mag het nu opkomen halen.
Vrije verkoop ook of alleen reserveringen

Verwijderd

MrNickert schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:45:
[...]

Vrije verkoop ook of alleen reserveringen
Alleen reserveringen.

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 12:57
Gezien de meeste winkels nu hun bestellingen binnen krijgen hoop ik inderdaad ook dat Wehkamp vanmiddag de levering in het magazijn heeft staan. Zou goed uitkomen zo voor het weekend namelijk :-)
Maar ik heb ook verder nog geen nieuwe informatie van ze vernomen.

We wachten het maar af.. 8)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:44:
Jezus ze moeten meer richting Zuid-Holland gaan.... Daar heb ik meer aan hehe
+1!
En dat terwijl de grote boot met ps4 toch echt eerst in Rotterdam is aangekomen...

• Supremedch

Supremedch

En hoe zit dat met de BS?!?
Pagina: 1 ... 142 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot