Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)
Verwijderd
@patrickhopman @kiddgravity Vanmiddag zullen de gelukkigen een e-mail van ons ontvangen. Geen e-mail betekent helaas nog geen levering.
Ik heb een PS4 gepre-orderd bij de Saturn in Augustus en mij wordt verteld aan de telefoon dat ik weer niet bij de laatste zending zit.
Verwijderd
Ze gaan verbouwen binnenkortVerwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:48:
Nog nieuws over MM Arena?
Verwijderd
Bij Saturn Amsterdam? Dat lijkt mij sterk aangezien een pre-order uit augustus al bij de eerste levering zou moeten zitten.Romulus schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:50:
@Achillias Wanneer had jij de PS4 gereserveerd?
Ik heb een PS4 gepre-orderd bij de Saturn in Augustus en mij wordt verteld aan de telefoon dat ik weer niet bij de laatste zending zit.
Verwijderd
Verwijderd
Ik vraag of het een bekend probleem is niet om een oplossing.Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:04:
Even in een andere topic proberen... Deze is voor de leveringen en niet voor technische problemen.
De mensen in dit topic hebben vaak nog geen PS4, dus zal het ook lastiger worden om aan te geven dat het probleem vaker voorkomt.Deantje91 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:09:
[...]
Ik vraag of het een bekend probleem is niet om een oplossing.
Er is een specifiek PS4 topic over problemen en garantie afwikkeling, hier zal je zeker beter geholpen kunnen worden.
Verwijderd
Heb ze zojuist gebeld.
Zit ook te wachten, ze zouden ze om 11 uur binnen hebben maar dat is helaas niet waar.Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:06:
net langs mn retailer geweest die zei dat ze vandaag een lading verwachten en dat ik gebeld wordt alleen het is ondertussen als 2 uur tot hoelaat kan die lading nog komen weet iemand dat?
In Harderwijk ook niets, verder in de hele omgeving niet volgens mijVerwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:13:
Game Mania in Zwolle heeft niks beschikbaar voor de vrije verkoop.
Heb ze zojuist gebeld.
wanneer besteld?Ravnoss schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:22:
Net bericht van Coolblue. Mijn PS4 komt morgen aan! (mail en SMS)
[ Voor 23% gewijzigd door 418O2 op 12-12-2013 14:25 ]
Feli!, wanneer had je georderd?Ravnoss schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:22:
Aargh.... ik heb nog niets gehad.. maar heb ook pas 2-12 georderd.. Ik zal wel niets krijgen maar ergens hoop ik 't van harte... haha
Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)
Vanavond maar eens kijken of het wat is, aangezien ik nu nog op het werk zit.
[ Voor 16% gewijzigd door BinaryRun op 12-12-2013 14:29 ]
Hoeveel hebben ze er in Assen dan?BinaryRun schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:28:
Is er hier toevallig iemand die bij Assen woont en tegen een kleine vergoeding een PS4 voor mij kan halen? Ik heb ze net namelijk gebeld, maar ze nemen geen reserveringen aan. Je moet zelf komen en die gok kan ik uit Arnhem niet maken. Mocht je er 1tje kunnen bemachtigen, dan kan ik hem natuurlijk wel met de trein komen halen.
'Volgens mij hebben we er nog een paar liggen' was het antwoord zo'n 3 minuten geleden.
[ Voor 4% gewijzigd door BinaryRun op 12-12-2013 14:31 ]
Is vast 1 per persoon, ben zelf ook te ver wegDani197 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:31:
Ik dacht twintig, en ook een voor mij, diegene is een held
Wanneer besteld?Ravnoss schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:22:
Ik heb 20 okt een bestelling geplaatst, maar heb (nog) niets gekregen -_-
PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire
Ik heb 6-10 ook nog niks, maar ze zijn nog druk bezigjimmeh22 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:36:
[...]
Wanneer besteld?
Ik heb 20 okt een bestelling geplaatst, maar heb (nog) niets gekregen -_-
dan ben ik heel erg benieuwd welke volgorde ze aanhoudenRavnoss schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:46:
Ik had eind november mijn Xbox One preorder om laten zetten naar een PS4 preorder bij Coolblue en net dus het SMSje gehad.
Mijn maat belde me dat er 5 in groningen lagen.BinaryRun schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:31:
[...]
'Volgens mij hebben we er nog een paar liggen' was het antwoord zo'n 3 minuten geleden.
belde hij anderhalve minuut later dat er nog 1 lag... Dus dat gaat wel mooi rap.
Verwijderd
Verwijderd
Betrouwbaar heb je erna gekekenBinaryRun schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:50:
Zojuist voor €440,- een PS4 overkocht op marktplaats. Komt morgen of zaterdag binnen
Dat weet je nooit. Hij moest hem snel verkopen. Had hem voor zijn verjaardag gekocht maar zat met een rekening. Een eerdere koper had afgehaakt en ik was de volgende.
Tenzij je het ophaalt natuurlijk. hahahah
Echter heb ik er al een weten te bemachtigen op de launch.
Als er iemand interesse heeft om deze over te nemen,
stuur dan even een PM.
Tim
[ Voor 6% gewijzigd door Tim14ww op 12-12-2013 14:54 ]
Verwijderd
Tim14ww schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:54:
Ik heb zojuist een mail gehad van de MyCom in Den Bosch dat er een (kale) PS4 voor me klaar ligt.
Echter heb ik er al een weten te bemachtigen op de launch.
Als er iemand interesse heeft om deze over te nemen,
stuur dan even een PM.
Tim
Jij durft...BinaryRun schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:53:
[...]
Dat weet je nooit. Hij moest hem snel verkopen. Had hem voor zijn verjaardag gekocht maar zat met een rekening. Een eerdere koper had afgehaakt en ik was de volgende.
Probeer hem wel zo ver te krijgen dat hij eerst stuurt. Stond geen stock foto bij (dus zelfgemaakt), volgens mij was de verpakking al wel open geweest. Maar dat maakt toch niet zo heel veel uit?djordyy schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:54:
Never buy shit from marktplaats.
Tenzij je het ophaalt natuurlijk. hahahah
Verwijderd
Ik zou hem ophalen....BinaryRun schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:55:
[...]
Probeer hem wel zo ver te krijgen dat hij eerst stuurt. Stond geen stock foto bij (dus zelfgemaakt), volgens mij was de verpakking al wel open geweest. Maar dat maakt toch niet zo heel veel uit?
Dat gaat hij natuurlijk niet doen want hij wil eerst geld zien om vervolgens niets op te sturen. Echt, pas hiermee op want voor je het weet ben je je geld kwijt. Ophalen en zeker weten dat de boel werkt en anders gewoon niet doen.BinaryRun schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:55:
[...]
Probeer hem wel zo ver te krijgen dat hij eerst stuurt. Stond geen stock foto bij (dus zelfgemaakt), volgens mij was de verpakking al wel open geweest. Maar dat maakt toch niet zo heel veel uit?
Maar vermeld er dan ook bij welke winkel en waar het was, dan hebben andere mensen er misschien ook iets aan.
Op voorraad daar?Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:03:
Intertoys Bilthoven
Heb ze net gebeld, ze zijn op, ze hadden er 2 binnen gekregen.
Reserveren doen ze niet aan
Where ever you go, there you are
Jammer.rikm schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:07:
[...]
Heb ze net gebeld, ze zijn op, ze hadden er 2 binnen gekregen.
Reserveren doen ze niet aan
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik werd zojuist gebeld door Dixons (Lisse) dat mijn preorder (kale PS4) klaar ligt om op te halen. Ik heb echter in de tussentijd een mega bundel bij Wehkamp besteld (zit in 3e levering).
Iemand mag mijn preorder bij Dixons hebben als daar interesse voor is.
GRAAGVerwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:11:
Weet dat dit niet de juiste plek is maar kom niet op de IRC vanaf mijn werkpc.
Ik werd zojuist gebeld door Dixons (Lisse) dat mijn preorder (kale PS4) klaar ligt om op te halen. Ik heb echter in de tussentijd een mega bundel bij Wehkamp besteld (zit in 3e levering).
Edit:
Ik heb je een mailtje gestuurd, hopelijk heb ik je reservering gewonnen met mijn snelle reactie in le topique
[ Voor 11% gewijzigd door BinaryRun op 12-12-2013 15:16 ]
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Ik heb je een mailtje gestuurdVerwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:11:
Weet dat dit niet de juiste plek is maar kom niet op de IRC vanaf mijn werkpc.
Verwijderd
Ik heb inderdaad begrepen dat er een extra grootte lading in de USA beschikbaar komt. Hopelijk krijgen wij hierdoor meer leveringen / productiecapaciteit.Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:16:
Heeft iemand al meer informatie van bol.com gehad, heb namelijk net gelezen dat er in Amerika al vrije verkoop is dit weekend. Lijkt me dat Sony dan wel het grootste gedeelte van de pre-orders in de derde levering kan leveren in Europa.
Nope, ik zit ook heel de dag te wachten. Maar tevergeefs.Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:16:
Heeft iemand al meer informatie van bol.com gehad, heb namelijk net gelezen dat er in Amerika al vrije verkoop is dit weekend. Lijkt me dat Sony dan wel het grootste gedeelte van de pre-orders in de derde levering kan leveren in Europa.
En het mailtje stond ook nog zo leuk donderdag of vrijdag!!!

Congratz! Ik wacht nog vol spanning op een mailtje!Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:15:
yes net de mail gehad van coolblue 20 augustus besteld.
datum ter indicatie
What?! Serieus, ik heb deze week nog gebeld en toen namen ze geen reserveringen aan omdat ze er knetter veel reserveringen hadden. Welke variant heb je? kale of bundel of mega bundel?Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:08:
Mediamarkt Breda lagen ze op voorraad, nu nog maar weinig over hoorde ik net van een vriend. Ik heb over een uur mijn ps4!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Dit is wel heel naief, opsturen doet die toch niet. Maar kan je hem niet beter ophalen? Zie dat die al open is geweest dan moet je hem toch ook testen? Straks ben je opgelicht en heb je niks.BinaryRun schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:55:
[...]
Verwijderd
Wat blijkt nu? Om een medetweaker te helpen zat ik even op marktplaats, en zag een advertentie van ene Tim uit Enschede, die zijn kale PS4 via de mediamarkt had binnen gekregen (he? wat gek? dat lijkt degene wel die ik zou overnemen en waar we een mondelinge overeenkomst voor hadden) Even navraag gedaan via whatsapp of hij vandaag nog zou komen. Antwoord: "nee, geannuleerd". figures.....
Lang verhaal kort: Mocht er iemand zijn kale PS4 nog willen verkopen voor 450.-, dan hou ik me aanbevolen.
Er zijn meerdere tweakers die hun pre order aanbieden en vervolgens niet reageren op DMVerwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:21:
Kreeg al geen reactie meer van de tweaker timmy65 m.b.t de overname van de PS4 die ik vandaag zou kunnen komen ophalen.
Wat blijkt nu? Om een medetweaker te helpen zat ik even op marktplaats, en zag een advertentie van ene Tim uit Enschede, die zijn kale PS4 via de mediamarkt had binnen gekregen (he? wat gek? dat lijkt degene wel die ik zou overnemen en waar we een mondelinge overeenkomst voor hadden) Even navraag gedaan via whatsapp of hij vandaag nog zou komen. Antwoord: "nee, geannuleerd". figures.....
Lang verhaal kort: Mocht er iemand zijn kale PS4 nog willen verkopen voor 450.-, dan hou ik me aanbevolen.
Omdat ze er 100 krijgen waarschijnlijk hahaRobin9 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:23:
[...]
Er zijn meerdere tweakers die hun pre order aanbieden en vervolgens niet reageren op DM
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
True, geannuleerd. Gelukkig is Marijn hier om lateVersteegrob schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:20:
[...]
Dit is wel heel naief, opsturen doet die toch niet. Maar kan je hem niet beter ophalen? Zie dat die al open is geweest dan moet je hem toch ook testen? Straks ben je opgelicht en heb je niks.

[ Voor 6% gewijzigd door BinaryRun op 12-12-2013 15:27 ]
Verwijderd
Hou ons op de hoogte als je wel wat hoort van Bol.JWR007 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:18:
[...]
Nope, ik zit ook heel de dag te wachten. Maar tevergeefs.
En het mailtje stond ook nog zo leuk donderdag of vrijdag!!!![]()
![]()
Haha, ja is goed. Ik zit er bovenop. Want nu duurt het me echt te lang! Een een hoop loze beloftes enz..Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:26:
[...]
Hou ons op de hoogte als je wel wat hoort van Bol.
I keep you posted
Verwijderd
of er staat: word ingepakt of :is ingepakt.
zitten bij deze levering duurt alleen een poosje voordat de mails verstuurd zijn.
maar of er staat: staat klaar om ingepakt te worden kan je het helaas wel schudden deze levering.
But I was firstVerwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:29:
Excuuss ik bedoel Remy.... Die had ik daarnet aan de telefoon... Sorry BinaryRun
* BinaryRun stops happy dance
[ Voor 8% gewijzigd door BinaryRun op 12-12-2013 15:33 ]
Verwijderd
Verwijderd
neenee ik had gezegt wachten tot die binnen is en dan zien we wel verder en ik heb hem nog niet binnenVerwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:21:
Kreeg al geen reactie meer van de tweaker timmy65 m.b.t de overname van de PS4 die ik vandaag zou kunnen komen ophalen.
Verwijderd
Bedankt Marijn, ik zie je vanavond!Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:29:
Excuuss ik bedoel Remy.... Die had ik daarnet aan de telefoon... Sorry BinaryRun
Voorlopig staat er nog: "Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden"Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:31:
@Puttermansz wat staat er dan in je status van je bestelling?
of er staat: word ingepakt of :is ingepakt.
zitten bij deze levering duurt alleen een poosje voordat de mails verstuurd zijn.
maar of er staat: staat klaar om ingepakt te worden kan je het helaas wel schudden deze levering.
volgens twitter zijn ze nog steeds mails aan het versturen, dus heb ik nog steeds hoop!
Kan ik hem van je overnemen? Ben bereid 60 euro bij te betalen.
Ik heb je een DM gestuurd. (Heet trouwens Martijn ;o)
[ Voor 10% gewijzigd door BinaryRun op 12-12-2013 15:36 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ja ik belde gisteren en toen zeiden ze al dat ze er een paar in de losse verkoop gingen doen. Belde vanmiddag toen zei ze dat er 12 in de losse verkoop lagen, een vriend van mij vanuit Eindhoven meteen vertrokken en aangezien dat een uur rijden is, hadden we weinig hoop. Maar blijkbaar lag er ergens een stapel ps4's. Wij hebben alle twee de Killzone bundel voor 440,-.Tiwazz schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:19:
[...]
What?! Serieus, ik heb deze week nog gebeld en toen namen ze geen reserveringen aan omdat ze er knetter veel reserveringen hadden. Welke variant heb je? kale of bundel of mega bundel?
Succes !
Verwijderd
Ik wil hem zelf heel erg graag hebben. Vandaar dat ik je helaas moet teleurstellen.BinaryRun schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:34:
[...]
Kan ik hem van je overnemen? Ben bereid 60 euro bij te betalen.
Ik heb je een DM gestuurd. (Heet trouwens Martijn ;o)
SneakyVerwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:41:
[...]
Ik wil hem zelf heel erg graag hebben. Vandaar dat ik je helaas moet teleurstellen.
Haha nice man. Hoeveel lagen er nog toen jullie er twee meenamen ?Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:38:
[...]
Ja ik belde gisteren en toen zeiden ze al dat ze er een paar in de losse verkoop gingen doen. Belde vanmiddag toen zei ze dat er 12 in de losse verkoop lagen, een vriend van mij vanuit Eindhoven meteen vertrokken en aangezien dat een uur rijden is, hadden we weinig hoop. Maar blijkbaar lag er ergens een stapel ps4's. Wij hebben alle twee de Killzone bundel voor 440,-.
Succes !
Wordt net gebeld
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Ik wil eigenlijk de grote bundel
iemand ruilen met 50 euro bijbetaling van mijn kant? Of wil iemand de game van me overnemen?
Verwijderd
Geen idee, vriend van mij komt de ps4 zo brengen, dan zal ik het vragen! Maar ik denk dat het inmiddels uitverkocht is, anders kun je altijd bellen naar MM breda?pelidee schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:44:
[...]
Haha nice man. Hoeveel lagen er nog toen jullie er twee meenamen ?
Alleen voor pre-orders helaas.Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:47:
MM rotterdam centrum krijgen ze vanavond binnen. Net gebeld.
Verwijderd
Verwijderd
Gewoon zelf bellen, werd ook niet gebeld, zelf gebeld en ze had er 1 binnen gekregen ipv 2.Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:50:
Ondertussen nog steeds niet gebeld door mn retailer ze zeiden ze vandaag binnente krijgen maar t is ondertussen 4 uur pfff kan t zijn dat ze later geleverd krijgen
Dus ben zo blij dat ik als nog voor de zekerheid heb besteld bij de BS.
Dit topic is gesloten.
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot