Als jij nou even de 560 pagina's naloopt en iedereen die gereageerd heeft een dm-etje stuurt... Het is toch rustig hier joh!Versteegrob schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:44:
Is nou bijna iedereen voorzien in dit topic? Daar lijkt het wel op of niet? Zal wel heel rustig worden na vandaag.
Nou ik zit hier nog zonder bevestiging van een levering
. Heb bij 4 winkels een reservering voor de €500,- bundel dus zal vast en zeker ergens bij de 3de levering zitten wanneer die ook mag zijn
.
Zodra ik er één heb cancel ik uiteraard de rest.
Zodra ik er één heb cancel ik uiteraard de rest.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Sorry, bedoelde na vandaag, excusessanderander schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:47:
[...]
Als jij nou even de 560 pagina's naloopt en iedereen die gereageerd heeft een dm-etje stuurt... Het is toch rustig hier joh!

Ik heb (nog) geen één! Ik volg deze topic omdat ik af en toe wat wil lachenVersteegrob schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:44:
Is nou bijna iedereen voorzien in dit topic? Daar lijkt het wel op of niet? Zal wel heel rustig worden na vandaag.
MacBook Air M2 Apple TV 4 64GB HomeKit iPhone 13 Pro Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130
Verwijderd
Lekker jongen!BlackthunderAwf schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:42:
Mijn PS4 van BartSmit met Killzone komt tussen 11u30 en 13u30. Nice!
Mijn 3S code begon met 3SMIT, is dat toeval of heeft BS die serie gereserveerd voor zichzelf?
Ik zal nog even geduld moeten hebben. Was ook laat met bestellen. (eind november)
Heb een reservering/bestelling lopen bij:
Nedgame, Coolblue en Bart Smit
Ik denk dat ik m pas begin 2014 krijg.
Heb een reservering/bestelling lopen bij:
Nedgame, Coolblue en Bart Smit
Ik denk dat ik m pas begin 2014 krijg.
Verwijderd
Door een vriendelijke mede-tweaker kan ik vanavond hoogstwaarschijnlijk ook de PS4 ontvangen!
Uiteraard zal ik dan mijn pre-orders bij de Wehkamp annuleren zodat andere mensen meer kans krijgen.
Uiteraard zal ik dan mijn pre-orders bij de Wehkamp annuleren zodat andere mensen meer kans krijgen.
Bart Smit, kale bundel, dinsdag besteld, eindelijk een update in de leverstatus van PostNL: Pakketbezorger is onderweg.
heb jij m in de winkel bestelt?!? Misschien moet ik dat dan ook maar s doen.... Gaat veel sneller zo te zien.KlaasjeNL schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:07:
Bart Smit, kale bundel, dinsdag besteld, eindelijk een update in de leverstatus van PostNL: Pakketbezorger is onderweg.
Via internet besteld.Supremedch schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:11:
[...]
heb jij m in de winkel bestelt?!? Misschien moet ik dat dan ook maar s doen.... Gaat veel sneller zo te zien.
Totaal geen mails gehad zover?Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 05:15:
Nog geen E-mail gehad van Bol.com en niks op Mijnpakket van de PS4.
Nu maar weer hopen op morgen , ik ben het wachten wel helemaal zat nu.
Iemand wel positief bericht gehad van Bol.com?
Ik heb voor de verandering 1 mail gehad, was over de tweede levering... dat ik er niet bij zat...
Alleen mensen die bestelt hebben voor 10 september deden nog mee deze levering.
Staat nu wel bij de PS4 dat er een derde levering kan komen nog dit jaar

Damnz, dat doe je goed.
Had eind november een reservering geplaatst bij BS omdat bestellen niet meer ging en nog steeds niets gehoord.
Nog niet, stond in de mail donderdag of vrijdag en uiterlijk vrijdagochtend, dus het beste maar gewoon afwachten (moet ik ookVerwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 05:15:
Nog geen E-mail gehad van Bol.com en niks op Mijnpakket van de PS4.
Nu maar weer hopen op morgen , ik ben het wachten wel helemaal zat nu.
Iemand wel positief bericht gehad van Bol.com?
Volgens mij zijn ze bij bol.com wel druk bezig...
Verwijderd
Ziet er goed uit veel mensen krijgen hun PS4. Hopelijk kan Wehkamp mij ook nog voorzien van eentje voor de kerst. Iedereen veel game plezier, en als je nog een preorder hebt lopen bij Wehkamp terwijl je een PS4 al krijgt. Annuleer hem aub even. Bedankt
Kleine correctie, ik heb ook 2 december bij Wehkamp een bundel besteld en die krijg ik dus nog niet.Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 18:44:
Oke bedankt, lijkt dus dat Wehkamp veel bundels heeft gekregen (aangezien mensen die 2 december besteld hebben er 1 krijgen) en weinig kale PS4's.
Gisteren toen ik hoorde dat ik de PS4 krijg heb ik direct mijn preorder bij bol.com/wehkamp/coolblue geannuleerd voor de tweakers. Zie net deze status update dus nog een dagje wachtenVerwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:29:
Ziet er goed uit veel mensen krijgen hun PS4. Hopelijk kan Wehkamp mij ook nog voorzien van eentje voor de kerst. Iedereen veel game plezier, en als je nog een preorder hebt lopen bij Wehkamp terwijl je een PS4 al krijgt. Annuleer hem aub even. Bedankt
Status zending:
Aflevering uitgesteld tot volgende werkdag

Ik heb op 06-10 2 stuks besteld bij Wehkamp! krijg ik ook nog niet.... duurt dus nog wel even!BamSlam_ schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:33:
[...]
Kleine correctie, ik heb ook 2 december bij Wehkamp een bundel besteld en die krijg ik dus nog niet.
Eergisteren besteld bij BS een kale versie en heb hem net binnen. Dat wordt dus gamen! Het klopt dus wel dat deze toen op voorraad waren.
Verwijderd
Als iedereen die vandaag een ps4 krijgt of inmiddels een ps4 heeft, hun pre orders geven aan andere tweakers,in plaats van annuleren. Dan kunnen misschien nog veel mensen van dit forum blij gemaakt worden. Misschien een goed idee?
Dat is zeker een goede kerstgedachteVerwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:36:
Als iedereen die vandaag een ps4 krijgt of inmiddels een ps4 heeft, hun pre orders geven aan andere tweakers,in plaats van annuleren. Dan kunnen misschien nog veel mensen van dit forum blij gemaakt worden. Misschien een goed idee?

ik ben zo dom geweest om mijn ps4 bij bigu.nl te bestellen. Volgens mij had ik beter bij BS of mediamarkt kunnen doen dan had ik hem nu al gehad. 2 augustus besteld
Dat is zeker een goede kerst gedachte.. Ben er nog dringend naar eentje op zoek! (cadeau)
Verneem graag van iemand, DM me
BvD
Verneem graag van iemand, DM me
BvD
Goed plan... haha
Weet alleen nog ff niet hoe dat in de praktijk gaat werken..
Vooralsnog niets van Coolblue gehoord. 't zal mij benieuwen wanneer de gelukkigen de mail krijgen.
Weet alleen nog ff niet hoe dat in de praktijk gaat werken..
Vooralsnog niets van Coolblue gehoord. 't zal mij benieuwen wanneer de gelukkigen de mail krijgen.
Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)
Ik heb 20 okt bij Coolblue besteld, maar ook tot op heden nog niets van ze vernomen.
Ik hoor het heel heel heel graag als een mede-tweaker zijn pre-order bij bol.com of ergens anders waar ik meer kans heb op levering aan mij zou willen overdragen!
Ik hoor het heel heel heel graag als een mede-tweaker zijn pre-order bij bol.com of ergens anders waar ik meer kans heb op levering aan mij zou willen overdragen!
PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire
Hier ook dinsdag besteld ,status staat nog op zending is ontvangen door post nl.KlaasjeNL schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:07:
Die status zegt ook niet zoveel.Leverdatum staat op vandaag
Had hem al eerder gereserveerd, maar daar had deze bestelling weinig mee te maken. Deze bestelling heb ik te danken aan een buitengewoon aardige tweaker op IRC die een linkje vond om de PS4 te bestellen. Net zoals veel andere tweakers hem op deze manier hebben besteld en vandaag ontvangen.Supremedch schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:17:
[...]
Damnz, dat doe je goed.
Had eind november een reservering geplaatst bij BS omdat bestellen niet meer ging en nog steeds niets gehoord.
Vanmorgen vroeg stond hij nog op "Zending wordt voorbereid door verzender", wat later versprong het naar "Zending is ontvangen door PostNL" en nu dus naar "Pakketbezorger is onderweg".maswa1414 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:53:
[...]
Hier ook dinsdag besteld ,status staat nog op zending is ontvangen door post nl.
Die status zegt ook niet zoveel.Leverdatum staat op vandaag
Zegt denk ik dus wel heel veel.
[ Voor 33% gewijzigd door KlaasjeNL op 12-12-2013 09:57 ]
Gisteren te horen gekregen dat mijn PS4 niet op 21-12-2013 geleverd kan worden en dat de levertijd nu onbekend is !!
misschien toch maar een Xbox360 uit Duitsland importeren, volgens mij heb ik die nog eerder binnen dan een PS4.
ik had toch verwacht dat we er nu meer hadden gekregen van sony, maar helaas.
Mycom,dixons of te wel de V&D groep kan ze niet leveren.
misschien toch maar een Xbox360 uit Duitsland importeren, volgens mij heb ik die nog eerder binnen dan een PS4.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Xbox 360 hoef je niet te importeren hoorPykow schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:55:
Gisteren te horen gekregen dat mijn PS4 niet op 21-12-2013 geleverd kan worden en dat de levertijd nu onbekend is !!
Ik bedoel Xbox onemaswa1414 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:56:
[...]
Xbox 360 hoef je niet te importeren hoor![]()
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ja dat bedoelde ik ook ,de status kan heel snel veranderenKlaasjeNL schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:53:
[...]
Had hem al eerder gereserveerd, maar daar had deze bestelling weinig mee te maken. Deze bestelling heb ik te danken aan een buitengewoon aardige tweaker op IRC die een linkje vond om de PS4 te bestellen. Net zoals veel andere tweakers hem op deze manier hebben besteld en vandaag ontvangen.
[...]
Vanmorgen vroeg stond hij nog op "Zending wordt voorbereid door verzender", wat later versprong het naar "Zending is ontvangen door PostNL" en nu dus naar "Pakketbezorger is onderweg".
Zegt denk ik dus wel heel veel.Pakket wordt tussen 11.30 en 14.30 bezorgd volgens T&T.
Ga ook van vandaag uit
Verwijderd
Nog ff wachten ja , ik had een kleine hoop de ps4 vandaag te ontvangen.1980Wouter schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:26:
[...]
Nog niet, stond in de mail donderdag of vrijdag en uiterlijk vrijdagochtend, dus het beste maar gewoon afwachten (moet ik ook)
Volgens mij zijn ze bij bol.com wel druk bezig...
Maar nu de hoop op morgen voor Bol.com.
Bol en Mijnpakket sites in de gaten houden dus.
Verwijderd
My Com doet maar wat met vermelde levertijden op zijn haar pagina, zeer slechte communicatie vanuit hen. Zelf heb ik besteld op 11 september en nog steeds geen ps4 ontvangen dit kan natuurlijk omdat de eerste levering tot 15 augustus liep. Heb al contact gehad met diverse personen bij My Com niemand weet wat maar wel doodleuk op de site zetten bij nieuwe bestellingen dat levering op 27 december zal gebeuren. Erg vreemd. Ook mijn controller die ik besteld heb zou ik op 30 november kunnen ophalen in de winkel ook deze is helaas nog niet binnen.
Slecht voor nederlandse voetbal...maar daar hebben we andere topics voorVersteegrob schreef op donderdag 12 december 2013 @ 06:42:
Hier ook, bundel en kaal en met gewicht erbij. Denk dat dit topic een stuk rustiger is geworden. Maar wat lekker wakker worden na de kater van Ajax.
Ja klopt, drong later pas bij me door.KlaasjeNL schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:53:
[...]
Had hem al eerder gereserveerd, maar daar had deze bestelling weinig mee te maken. Deze bestelling heb ik te danken aan een buitengewoon aardige tweaker op IRC die een linkje vond om de PS4 te bestellen. Net zoals veel andere tweakers hem op deze manier hebben besteld en vandaag ontvangen.
[...]
Vanmorgen vroeg stond hij nog op "Zending wordt voorbereid door verzender", wat later versprong het naar "Zending is ontvangen door PostNL" en nu dus naar "Pakketbezorger is onderweg".
Zegt denk ik dus wel heel veel.Pakket wordt tussen 11.30 en 14.30 bezorgd volgens T&T.
T was nog erg vroeg
Bij Dixons / Mycom bestellen heeft geen zin. Het is eerder in dit topic genoemd dat de BAS groep in financiele problemen zit en lage kredietlimieten heeft. Daardoor hebben Dixons/Mycom nauwelijks PS4s ontvangen van Sony. Zelfs de bestellingen van voor 15 Augustus worden niet allemaal uitgeleverd dit jaar.
Komt er nu nog 1 levering voor de kerst trouwens??
Spanje? Je bedoelt Amazon ES? Die levert niet (meer) aan Nederland.sanderander schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:43:
Mooi, veel mensen krijgen hem, eindelijk komt deze gekte aan een einde en kan iedereen gaan gamen. :-)
De rest kan zijn preorders cancellen en uit Spanje bestellen.
Slotje erop! :-p
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Wehkamp is ook maar wat aan het rondkloten..
Ik had hun vorige week gemaild met de vraag of ik bij de 2e levering zat ( 28 nov besteld )
en daarop kreeg ik positief antwoord.
Eind vorige week stuurden zij alle pre orders een bericht of zij ook daadwerkelijk in de 2e levering zaten, nu was dat opeens niet het geval.
Wederom gemaild en tot mijn verbazing zat ik toen wel weer in de 2e levering. Ik moest de bestelstatus in de gaten houden maar die staat nog steeds op 5 weken.
Volgens mij word ik aan het lijntje gehouden...
Ik had hun vorige week gemaild met de vraag of ik bij de 2e levering zat ( 28 nov besteld )
Eind vorige week stuurden zij alle pre orders een bericht of zij ook daadwerkelijk in de 2e levering zaten, nu was dat opeens niet het geval.
Wederom gemaild en tot mijn verbazing zat ik toen wel weer in de 2e levering. Ik moest de bestelstatus in de gaten houden maar die staat nog steeds op 5 weken.
Verwijderd
De Saturn Amsterdam zou gisteren de PS4 binnen moeten krijgen echter hadden ze deze toen nog niet ontvangen. Ook vandaag blijken ze het niet te kunnen leveren. Behoorlijk vervelend.
Ai, dat zou jammer zijn! Want neem daarmee aan dat ook MediaMarkt nog niets geleverd krijgt? Ik ga straks nog even naar de winkel voor de zekerheid (Utrecht) en zal dan ook even de ervaring delen!Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:14:
De Saturn Amsterdam zou gisteren de PS4 binnen moeten krijgen echter hadden ze deze toen nog niet ontvangen. Ook vandaag blijken ze het niet te kunnen leveren. Behoorlijk vervelend.
Signature
Deventer heeft ze gewoon ontvangen. Ben gisteren nog gebeld.mouzetc schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:16:
[...]
Ai, dat zou jammer zijn! Want neem daarmee aan dat ook MediaMarkt nog niets geleverd krijgt? Ik ga straks nog even naar de winkel voor de zekerheid (Utrecht) en zal dan ook even de ervaring delen!
Ja klopt! Deventer bleek volgens mij alleen de enigste MM in NL te zijn die ze geleverd heeft gekregen. Zie het vandaag dus al een 50/50. Ik heb nog via Tweakers een pre-order die ik anders op kan halen, dan kan iemand mijn MM order overnemen (eerste plek).BPP schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:18:
[...]
Deventer heeft ze gewoon ontvangen. Ben gisteren nog gebeld.
Signature
dm me maar ik wil welmouzetc schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:20:
[...]
Ja klopt! Deventer bleek volgens mij alleen de enigste MM in NL te zijn die ze geleverd heeft gekregen. Zie het vandaag dus al een 50/50. Ik heb nog via Tweakers een pre-order die ik anders op kan halen, dan kan iemand mijn MM order overnemen (eerste plek).
Helaas nog niet hij zou op z'n laatst vandaag binnenkomen.Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:20:
is er al iemand bij Gamemania geweest om zijn exemplaar op te halen?
Maar neem aan dat ze hun vracht meteen 's morgens krijgen?
Dan had ik denk ik al een SMS moeten hebben. Of bestaat de kans dat ze misschien de vracht 's middags krijgen?
Ik denk het wel, mijn bestelling zit ook niet in de 2e levering. 7 sept besteld. Ze leveren wss augustus nu uit. (naturel versie)mike7990 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:12:
PSN: TheKrish
Verwijderd
die kans bestaat zeker, de mijne zou vandaag ook uiterst binnenkomen. als ik mijn historie smsjes van pre-orders zie zitten die allemaal tussen 12.00 uur en 15.00 uur. Hoop dat het bij deze ook goed komtDeantje91 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:28:
[...]
Helaas nog niet hij zou op z'n laatst vandaag binnenkomen.
Maar neem aan dat ze hun vracht meteen 's morgens krijgen?
Dan had ik denk ik al een SMS moeten hebben. Of bestaat de kans dat ze misschien de vracht 's middags krijgen?
Verwijderd
Van MM Rotterdam ook nog niet heel veel nieuws. Ze hadden mij verteld dat ze deze week iedereen die in de winkel had gepre ordered er 1 geleverd zou krijgen. Ik ga ze dalijk weer even bellen en hou jullie op de hoogte!
Ik heb eergister de mijne daar gepreordered. De 2e levering was gisteren en die mensen hebben hem dan ook gehad denk ik. Ik zit bij de derde levering. Waarchijnlijk nog dit jaar.Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:33:
Van MM Rotterdam ook nog niet heel veel nieuws. Ze hadden mij verteld dat ze deze week iedereen die in de winkel had gepre ordered er 1 geleverd zou krijgen. Ik ga ze dalijk weer even bellen en hou jullie op de hoogte!
Hopen op het beste dan maar!Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:30:
[...]
die kans bestaat zeker, de mijne zou vandaag ook uiterst binnenkomen. als ik mijn historie smsjes van pre-orders zie zitten die allemaal tussen 12.00 uur en 15.00 uur. Hoop dat het bij deze ook goed komt
Ik! Half 6 ongeveer word ie bezorgD
[ Voor 2% gewijzigd door DarkElement op 12-12-2013 10:42 . Reden: Typo ]
Hier kan hij elk momen binnenkomen. Bart Smit bundelVerwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:40:
wie werwacht zijn ps4 vandaag of kan hem vandaag ophalen en in welke winkel?
vandaag
11:00-13:00
Pakketbezorger is onderweg
Verwijderd
Gister bij mm rotterdam centrum zei die gast met zekerheid dat het vandaag allemaal af te halen zou zijn, kom er net weer vandaan, nu zegt ie dat ze gistermiddag te horen kregen dat het is uitgesteld tot vrijdag (morgen dus)..
Verwijderd
balen man en voor de mensen die hem wel kunnen ophalen veel plezier ik hoop m vandaag ook op te kunnen halen bij mm foregames breda of mm breda wacht op email of telefoontje
Een vd weinigen hier dus, die geen ps4 heeft, iemand die mij uit mijn lijden verlost.
Wehkamp verteld mij dat ze niets konden vertellen over levertijden dat lag aan de leverancier. Maar krijg ook geen duidelijk antwoord van Wehkamp, niet telefonisch en ook niet via de e-mail.mike7990 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:12:
Inderdaad ook het idee dat ik aan het lijntje gehouden word.
Verwijderd
ik voel je man dat eewuig wachten is moordend vooral als je je ps3 hebt verkocht zoals ik omdat me wijs was gemaakt dat ik bij de eerste levering zat en uiteindelijk er net buiten viel;)Dani197 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:50:
Een vd weinigen hier dus, die geen ps4 heeft, iemand die mij uit mijn lijden verlost.
*heft pistool op*Dani197 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:50:
Wehkamp verandert pas de status van levering als ze meer weten en niet dagelijks. Hierdoor kan het zijn dat deze over een uur zomaar op verzonden staat. Ik heb hier ook een order lopen en heb een email met goed nieuws gehad. Op twitter blijven ze geen duidelijkheid geven maar sowieso begin volgende week is die in huis!RVSS schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:50:
[...]
Wehkamp verteld mij dat ze niets konden vertellen over levertijden dat lag aan de leverancier. Maar krijg ook geen duidelijk antwoord van Wehkamp, niet telefonisch en ook niet via de e-mail.
Inderdaad ook het idee dat ik aan het lijntje gehouden word.
MediaMarkt Utrecht gebeld. Deze verwachten hun lading vandaag binnen te krijgen, wohooo!
Signature
Waar en wanneer had je hem besteld dan?DarkElement schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:41:
Ik! Half 6 ongeveer word ie bezorgD
Eindelijk!

Bart Smit heeft de kale versie bezorgd.
De bundel krijg ik morgen.
Vanavond eindelijk gamen

Vanavond eindelijk gamen
[ Voor 8% gewijzigd door Wackmack op 12-12-2013 11:08 ]
Verwijderd
aahah klootzak:PVersteegrob schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:07:
Eindelijk!
[afbeelding]
Vanavond eindelijk gamen
Verwijderd
Net bij de mediamarkt in eindhoven geweest om te reserveren, maar het stond al vol voor de komende 2 leveringen, die na de 2e levering komen. Bartsmit eindhoven verwacht om in februari alle reservaties te hebben afgewerkt. Hopeloos dus.
Houd het ook nu nog even on-topic! Juist nu belangrijk en spannend
Signature
Verwijderd
Mijn ps4 is binnen.
Eergisteren besteld.
Aan degene die de bestellink op dit forum plaatste: Ik dank u zeer!
Veel succes iedereen.
Eergisteren besteld.
Veel succes iedereen.
Verwijderd
die zien we nooit meer terug:P enjoy man het is je gegundVerwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:10:
Mijn ps4 is binnen.
Eergisteren besteld.
Veel succes iedereen.
Bart Smit dinsdag.tengsys schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:05:
[...]
Waar en wanneer had je hem besteld dan?
Verwijderd
Reservering bij Intertoys is nog wel actief ook al zie je hem niet meer. Wordt levering 5 als ik het order nummer mag geloven

Ik vraag me af hoe het gaat als nu mijn Wehkamp bestelling annuleer.
Had besteld op 3 dec met AH bonnen
Kale PS4
extra controller blauw
FIFA 14
De onderste 2 zijn al geleverd.
Als ik nu mijn PS4 annuleer, welk bedrag krijg ik dan terug op mijn rekening?
Kale PS4
extra controller blauw
FIFA 14
Verwijderd
Kan je het best even contact opnemen met een Wehkamp medewerker.rvthul84 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:15:
Kale PS4
extra controller blauw
FIFA 14
Jongens, kan iemand van jullie mij misschien helpen aan een bon van Killzone shadowfall? Heb deze gekocht in de winkel..... nog steeds in het plastic aangezien ik nog geen PS4 heb weten te bemachtigen, en wil hem terugbrengen. echter heb ik geen bon meer!!:(:(:(:(
iemand?
Graag wel van een landelijke winkel, zodat ik hem hier terug zou kunnen brengen. een kopie is ook goed;)
Graag wel van een landelijke winkel, zodat ik hem hier terug zou kunnen brengen. een kopie is ook goed;)
Je krijgt gewoon je hele bedrag dan terugVerwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:16:
[...]
Kan je het best even contact opnemen met een Wehkamp medewerker.
dit komt gewoon in de - op je account te staan
Heb dit ook gedaan!
Verwijderd
Gisteren zonder te bestellen een ps4 kunnen regelen bij Intertoys Hsum.
Vandaag krijgen ze weer binnen. Dus bel snel om te horen of er nog een is!
399 euro verzendkosten niet je want je stuurt niet alles terug. Je geld krijg je terug als tegoed niet als geldrvthul84 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:15:
Kale PS4
extra controller blauw
FIFA 14
Dank. Inderdaad, het geld moet je dan ergens anders aan besteden.RenaldoN schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:18:
[...]
399 euro verzendkosten niet je want je stuurt niet alles terug. Je geld krijg je terug als tegoed niet als geld
Weet je hoe laat de Intertoys de PS4 binnen krijgen? Ze zeiden voor 11 uur maar klopt niet.Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:17:
Gisteren zonder te bestellen een ps4 kunnen regelen bij Intertoys Hsum.
@JJTKR net gebeld, zeiden vandaag niets te krijgen en morgen ook niet:'(
Ik had ook een e-mail gehad met goed nieuws, maar dit bleek later een "foutje" te zijn. Maar krijg niet echt hoogte van de medewerkers daar of ze nou wel of niet weten wanneer ze een levering krijgen van de leverancier.RbL93 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:58:
[...]
Wehkamp verandert pas de status van levering als ze meer weten en niet dagelijks. Hierdoor kan het zijn dat deze over een uur zomaar op verzonden staat. Ik heb hier ook een order lopen en heb een email met goed nieuws gehad. Op twitter blijven ze geen duidelijkheid geven maar sowieso begin volgende week is die in huis!
Verwijderd
Probeer intertoys didam.. mis heb je kans!Dani197 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:26:
@JJTKR net gebeld, zeiden vandaag niets te krijgen en morgen ook niet:'(
Verwijderd
Iemand al goed nieuws over de levering van de ps4 door Bol.com?
Het is hier akelig stil over.
31 juli besteld bij BigU.nl nog steeds niets gehoord van ze. Iedere keer als je belt zeggen ze wat anders. Eerst zou ik bij de 1e ronde zitten, was dus niet zo toen zeiden ze dat ze deze week een nieuwe lading zouden krijgen en nu in eens weer na de Kerst.
Verwijderd
Zelfde als bij wehkamp.. ze laten geen info losVerwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:28:
Verwijderd
In de Email van Bol stond donderdag of vrijdag.Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:29:
[...]
Zelfde als bij wehkamp.. ze laten geen info los
Vandaag (donderdag) is het dus niet geworden.
@Ajaxkoen1993, nope. Volgende levering volgend jaar pas
Verwijderd
Nog steeds op wordt verwerkt en verzending op verschijningsdatum. Denk dat het morgen dan maar wordt he…. Begrijp alleen niet waarom ze de dag donderdag of vrijdag in hun mailtje hebben staan.Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:28:
Wel balen dat je weer nog een dag moet wachten!

Verwijderd
ja maar dond is net begonnen veel pakketjes komen vaak in de middagVerwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:30:
[...]
In de Email van Bol stond donderdag of vrijdag.
Verwijderd
LolbroekDani197 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:31:
@Ajaxkoen1993, nope. Volgende levering volgend jaar pas
Wordt gek van het wachten! Hahaha. Welke stad heb je besteld?Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:31:
iemand al een smsje gehad van gamemania om zijn exemplaar op te halen?
Ik heb gister de PS4 Knack bundle op Amazon.es (Spanje besteld) en krijg hem morgen geleverd vanuit Amazon depot in Amsterdam. De track en trace code (postnl) heb ik vanochtend gehad.
totaal: 450,-
[ Voor 3% gewijzigd door WBFT op 12-12-2013 11:37 ]
Beetje geduld zou wel op z'n plaats zijn, het is pas donderdag ochtend.Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:30:
[...]
In de Email van Bol stond donderdag of vrijdag.
Hoeveel heb je er voor betaald als ik vragen mag?!?!WBFT schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:37:
Ik heb gister de PS4 Knack bundle op Amazon.es (Spanje besteld) en krijg hem morgen geleverd vanuit Amazon depot in Amsterdam. De track en trace code (postnl) heb ik vanochtend gehad.
450,- euro. 440,- + 10,- verzendkosten. (gewoon normal delivery)Supremedch schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:39:
[...]
Hoeveel heb je er voor betaald als ik vragen mag?!?!
Heb je toevallig een link?WBFT schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:40:
[...]
450,- euro. 440,- + 10,- verzendkosten. (gewoon normal delivery)
Verwijderd
haha jij ook al?Deantje91 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:34:
[...]
Wordt gek van het wachten! Hahaha. Welke stad heb je besteld?
hij zal deze bedoelen:
http://www.amazon.es/Play...927&sr=1-2&keywords=knack
maar ik zie geen optie om hem te bestellen.
http://www.amazon.es/Play...927&sr=1-2&keywords=knack
maar ik zie geen optie om hem te bestellen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot