Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker is dat net naar de Saturn gegaan aangezien zij afgelopen maandag aangaven dat zij de PS4 aankomende woensdag ontvangen blijken ze niets binnen gekregen te hebben. De schattig is pas morgen of vrijdag. Maar ze zijn te lui om dit door te geven aan de klanten die bij de tweede levering zitten.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2013 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:52

Armada

-Wat wil je weten?-

WIM1974 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:23:
Zojuist is mijn orderpagina op Sony.nl gewijzigd van Niet op voorraad naar Uw bestelling wordt verzonden

Eindelijk goed nieuws
Hey, hier ook. Maar kan je al iets tracken? Je kan dat bij de bestelpartner volgen, maar geen idee hoe je daar naar doorgelinkt wordt.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwb
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-02 16:33
BS gaat mij terug bellen waarom mijn order nog in verpakken staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 20:15
Mijn alternatief aangeboden door BS (werd er over gebeld) voor de grote Killzone bundel is nu voorzien van een track en trace nummer :D
Het alternatief dat mij werd aangeboden is een kale PS4 met los Killzone erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 14:08
Net met bart smit gebeld... Helaas kunnen ze de bundel van 500 eu niet leveren.. Ik mocht kiezen tussen kale ps4 of met killzone erbij...

Ik raad dus aan om te bellen en na te vragen!

Ze leveren overigens wel deze week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RikN89 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:06:
[...]

Ga bij Bart Smit haten, niet bij de mensen die hem hebben besteld. Je had waarschijnlijk precies hetzelfde gedaan.
Waarom moet je BS haten omdat zij die fout maken? Je hoeft toch niet gelijk misbruik van iets te maken als iemand een fout maakt. De personen die hier misbruik van hebben gemaakt moet je juist haten. Je hoort mensen niet te misbruiken als ze een fout hebben gemaakt, dat is zwak en triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn BS besteling is net omgesprongen van Wordt ingepakt naar een Track and Trace code! :) Had ook een pre-order staan bij Bart Smit btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Zijn dit allemaal mensen met een 'kale' bundel dan ? Lijkt me wel ?!

Al iemand met een Killzone bundel een T&T nummer ontvangen ? Of leveren ze helemaal geen Killzone bundel uit ?!

[ Voor 5% gewijzigd door pelidee op 11-12-2013 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen wederom contact gehad met Media Markt Heerlen, toen werd weer verteld dat we konden komen reserveren. Toenet dus ernaartoe geweest, sta nummer 116 op de lijst waar ze er 160 verwachten. Heb dus een redelijke marge, maar weet ook dat ze er de vorige keer slechts 89 krijgen, echter weet ik niet hoeveel er toen verwacht werden.

Al met al dus nog kans om in de tweede levering te komen, kan niet anders dan afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Kaal is in de mode.

Ik wil nog even mijn mening geven over de handelswijze van Bart Smit. Sommige mensen gaan haten op de mensen die besteld hebben via die speciale link gisteren. Je kan wel de moraalridder gaan uithangen, maar iedereen denkt gewoon (vaak) aan zichzelf. Ik ben zelf stom geweest om niet heel vroeg te pre-orderen, maar nu ben ik gewoon op zoek naar een PS4, waar dan ook, maar ik wil er niet meer voor betalen (Marktplaats). Als je dan nog ergens kan bestellen of pre-orderen, met de kans dat je 'm snel hebt, dan doe je dat toch? Althans, ik wel.
Bart Smit had het zelf beter moeten regelen. Ik heb ook gehoord dat pre-orders zijn kwijtgeraakt. Dat kan toch niet? We zijn aasgieren, willen de PS4.

Veel speelplezier voor de mensen die een PS4 hebben of snel gaan krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JackL89 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:49:
Kaal is in de mode.

Ik wil nog even mijn mening geven over de handelswijze van Bart Smit. Sommige mensen gaan haten op de mensen die besteld hebben via die speciale link gisteren. Je kan wel de moraalridder gaan uithangen, maar iedereen denkt gewoon (vaak) aan zichzelf. Ik ben zelf stom geweest om niet heel vroeg te pre-orderen, maar nu ben ik gewoon op zoek naar een PS4, waar dan ook, maar ik wil er niet meer voor betalen (Marktplaats). Als je dan nog ergens kan bestellen of pre-orderen, met de kans dat je 'm snel hebt, dan doe je dat toch? Althans, ik wel.
Bart Smit had het zelf beter moeten regelen. Ik heb ook gehoord dat pre-orders zijn kwijtgeraakt. Dat kan toch niet? We zijn aasgieren, willen de PS4.

Ja dat is ook zo. Ik was ook zo'n mazzelpik met die link.
Begrijp wel dat het erg lullig is voor de mensen met een pre-order.
Snap ook niet hoe Bart Smit zo'n fout kan maken, of doen ze het gewoon expres voor de extra omzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Laatst online: 18-09 14:08
Weer een update.
Ik had gebeld hoe het nou zit en kreeg dus te horen de 500 eu bundel kunnen ze helemaal niet leveren. Vervolgens voor de kale gekozen. 5 min later weer teruggebeld met het bericht dat die ook niet leverbaar is maar alleen de killzone 450 bundel..... Die wordt deze week geleverd.

De rest zou ook bericht of telefoontje moeten verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 21:43
JackL89 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:49:
Kaal is in de mode.

Klopt helemaal. Bij de eerste levering was het hetzelfde verhaal bij Bart Smit, erg jammer dat het de 2e levering gewoon weer op dezelfde manier gaat.
Ik had hem ook gereserveerd bij Bart Smit, nog geen link ontvangen, maar heb het gisteren toch ook maar geprobeerd. Bij de 1e levering durfde ik het niet aan, nu toch maar de gok genomen...

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was 1 van de 15 lucky bastards die via Wehkamp de Mega Bundel kon bestellen (welke binnen 2 minuten uitverkocht waren).

Hoewel ik me niet schuldig voelde, vind ik het wel lullig voor de mensen die zo lang gewacht hebben en nog niks binnen hebben.

Ik had hem 28-11 besteld en 29-11 binnen. Maar ik zie verhalen van mensen die een halfjaar terug pre-ordered hebben en nu NOG geen PS4 hebben staan.....

Dat gaat er bij mij niet in. Die Wehkamp was een onverwachte levering, maar BS weet ondertussen toch precies hoeveel pre-orders ze hebben staan en zouden dus logischerwijs ALLE units die binnenkomen daaronder moeten verdelen en NIET zomaar online kwakken zodra de zending binnen is!?

Ik snap wel dat er mensen op zijn zachtst gezegd "Not amused" zijn en dat is hun goed recht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:03
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:09:...maar BS weet ondertussen toch precies hoeveel pre-orders ze hebben staan en zouden dus logischerwijs ALLE units die binnenkomen daaronder moeten verdelen en NIET zomaar online kwakken zodra de zending binnen is!?
Probleem is dat je bij Bart Smit alleen kunt pre-orderen met een emailadres. En dat emailadres wordt vervolgens nergens gekoppeld, behalve aan een e-mailsysteem dat berichten uitstuurt zodra er consoles beschikbaar zijn. Het zou ze netjes staan om e-mailadressen van binnengekomen orders naast de e-mailadres op de pre-oderlijst te leggen. Maar goed, dat zal technisch wel te ingewikkeld zijn of teveel manuren vragen. Hoe dan ook was het handiger geweest als klanten bij een pre-order gewoon een volledige order hadden kunnen plaatsen, zoals bij veel andere webshops. Al verloopt daar ook niet alles vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40
KlaasjeNL schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:14:
[...]

Probleem is dat je bij Bart Smit alleen kunt pre-orderen met een emailadres. En dat emailadres wordt vervolgens nergens gekoppeld, behalve aan een e-mailsysteem dat berichten uitstuurt zodra er consoles beschikbaar zijn. Het zou ze netjes staan om e-mailadressen van binnengekomen orders naast de e-mailadres op de pre-oderlijst te leggen. Maar goed, dat zal technisch wel te ingewikkeld zijn of teveel manuren vragen. Hoe dan ook was het handiger geweest als klanten bij een pre-order gewoon een volledige order hadden kunnen plaatsen, zoals bij veel andere webshops. Al verloopt daar ook niet alles vlekkeloos.
Het nadeel van de constructie die jij beschrijft (die overigens verder prima is) vind ik altijd dat je niet de zekerheid hebt dat de winkel blijft bestaan... Hoe vaak hoor je niet dat winkels ineens failliet zijn en jij je (aan)betaling gewoon kwijt bent.

Daarom vind ik het systeem dat Bart Smit hanteert prima. Helaas zorgt het echter op die manier ook voor problemen omdat ze geen enkele koppeling tussen de gegevens hebben en dat is erg jammer. Via Bart Smit heb ik m'n PS4 ook de 28e besteld en de 29e gekregen, terwijl ik elders al een pre-order had geplaatst begin augustus (die winkel kreeg geen 1e levering). Vond het persoonlijk dus alleen maar geweldig dat ik het zo kon regelen, maar het zet je wel aan het denken over de manier waarop Bart Smit dit "oplost"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens sony.nl krijgt iedereen die in 2e levering zit bestelling voor 24 december nog, 2e levering is vandaag binnen gekomen.
Je moet voor 10 oktober bestelt hebben om in 2e levering te zitten offzo.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2013 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Laatst online: 19:52
Enige wat je te horen krijg is dat je gebeld wordt als hij klaar staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:53

Superkiwi

Hoi doei

Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:31:
Volgens sony.nl krijgt iedereen die in 2e levering zit bestelling voor 24 december nog.
En hoe weet je in welke levering je zit?
Na aanleiding van de berichten van Amada en Wim hou ik mijn account op Sony.nl in de gaten,
maar meer dan "niet op voorraad" en "levering tussen 2/12 en 3/12" vind ik niet...
Ninja-edit van je :P
We gaan het zien, ik heb voor 10 okt besteld.

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 11-12-2013 14:35 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:34:
Net gebeld door BS, de 2 bestelde bundels zijn niet te leveren, waren door een fout op de site gekomen. Nu had ik 2 opties, beide Playstations annuleren of eentje annuleren en eentje omzetten in ps4+killzone. Helaas kon ik ze niet beide omzetten. ;(
Klopt inderdaad, ben net ook gebeld door BS en heb het laten omzetten. Hopelijk morgen eindelijk gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze jongen is net gebeld door Bartje Smit.
De killzone mega bundel is niet leverbaar.
Nu krijg ik een ps4 met 1 controller + killzone voor 449€.
Hij wordt voor het einde van de week bezorgd.
Yessssssss!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Laatst online: 19:52
Ik ben nog niet gebeld, gisteren om 15:10 besteld.

Krijg overigens net een mailtje van de MM dat mijn bestelling is verzonden. 29 November besteld, ervoor gekozen om op te halen bij de MM in Eindhoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armin!
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-04 19:31
Mijn status van MM was veranderd van Aangemaakt naar Verzonden naar magazijn
Enige tijd later van Verzonden naar magazijn naar Aangemaakt -.-

1 December Besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

exi22 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:36:
[...]

Ja ik vroeg daar nog even op door maar ze kon mij niet garanderen dat het deze week zou worden helaas....
Tegen mij vertelde ze dat ze wel deze week bezorgd zouden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 21:43
Decepticon schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:38:
Zijn jullie orderstatus bij bestelhistorie bij BS al gewijzigd?
@ rob, crazy en exi
Is hier nog niet aangepast. Ik ben ook voor de PS4 + KZ gegaan.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Even weer een update:

Naar aanleiding van de berichten die ik hier voorbij zag komen maar even op Facebook Bart Smit een paar vragen gesteld. Hier kwam niet veel uit. De medewerker gaf zelfs aan dat er mensen benaderd worden om hun kale ps4 om te zetten naar een killzone bundel. 8)7 8)7

5 minuten later kreeg ik telefoon van Bart Smit.
Aardige mevrouw aan de lijn die zei dat de Killzone bundel niet te leveren was maar ze wel een kale ps4 + het spel killzone konden aanbieden voor €450,-. De €50,- wordt dan teruggestort op de rekening.

Hiermee akkoord gegaan. Morgen moet hij er zijn dan werd mij ook nog verteld ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik lees hier dat iedere BS klant zijn megabundel niet geleverd kon krijgen.. ik had bij gm een kale ps4 besteld en werd gistermiddag gebeld met de keus of ik de megabundel wou 8)7 wat ik gedaan heb natuurlijk.. dit is toch een beetje raar allemaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:40
FireFly3k schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:48:
[...]

0900-0599
ordernummer bij de hand houden, kan makkelijk snel :-)

edit:
Kies optie 2!
Ik kreeg een waslijst met opties, maar blijkbaar de verkeerde gekozen. Wat moet ik precies kiezen?
Ah, thanks! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just smile
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:23
Ik ben ook gebeld (2x) door Bart Smit. 1 megabundel is omgezet naar de bundels die hier al zijn geroepen, de andere bundel die ik besteld had (zakelijk) is geannuleerd.

Hierbij een rechtstreeks nummer, gezien ze niet afgeschermd belde naar mij: 0299-399544.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

BlackthunderAwf schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:10:
[...]

Dat directe nummer zag ik ook, maar ik weet niet waar ik dan terecht kom?
Is het ook mogelijk om dan zonder KZ te bestellen? KZ kan je wel van V&A halen voor 35 oid :)
Directe nr werkt prima, net erheen gebeld. Ook mijn order (Megabundel 15:09 gisteren besteld) is geannuleerd om omgezet naar die met Killzone alleen. Kale bundel hebben ze niet meer.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als Bol.com vannacht verzendt, komt hij dan morgen of vrijdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:54:
Als Bol.com vannacht verzendt, komt hij dan morgen of vrijdag?
Als ze vannacht optijd verzenden hebben wij het morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 12:04
Ik heb geluk gehad, gisteren een lokale mini intertoys gebeld of ze eventueel nog ps4's kregen. Deze kregen ze echter van de 4 waren ze alle gereserveerd. Nu hadden ze me op de lijst gezet (eerst volgende als iemand afzei of niet op kwam halen) om die dat te krijgen. Voor de zekerheid vandaag maar even langs geweest en ze hadden er nog 1 over (word morgen geleverd) deze dus gelijk vast gelegd. Dus het loont om lokale kleine speelgoedwinkels te bellen die over het hoofd gezien worden door de menigte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Zonet terug gebeld. Duurde een tijdje voordat ik iemand aan de lijn kreeg.
Nu vertelde ze me dat ze het product niet kon kon leveren en ze wist ook zo 1 2 3 een alternatief.
Dan zou betekenen dat ik dus te laat ben :(

Maar iig zou ze nog even terug bellen. Ik wacht af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:50
Ik sta bij de MM mediamarkt op de lijst voor de derde levering. Volgens een medewerker zit ik daar gegarandeerd bij. Ik vraag me af wanneer Sony zijn 3e levering zal doen. Ik hoop nog dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee wanneer ToysXL zijn levering krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even om terug te komen op mijn vorige bericht:

https://twitter.com/ToysXL/status/410396207433781248

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel lijkt het me het beste dat mensen afwachten, bestel op site's zoals Wehkamp... lokale Speelgoedwinkels. voor de 2de levering kun je toch niet meer in aanmerking komen, misschien via Marktplaats voor een vors oplopend bedrag..

3rde levering word bekend gemaakt aan het eind (Begin) van volgende week, zowel door coolblue als MM

Mycom levert begin januari, 24ste volgens schema.... zelfde geld voor Dixons..

andere speelgoedwinkels verwachten hun lading rond de 20ste (3rde levering)

Afwachten dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo juist gebeld met MM Assen.

Geen pre oders meer mogelijk alleen nog losse verkoop. Lever datum losse verkoop onbekend, maar geld ook voor de levering van de nog wel preorders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 18:42:
[...]

Sommige mensen die een kale ps4 hebben besteld kijgen hem ook geleverd..
Alleen dan moet je echt ontzettend vroeg hebben besteld Augustus..
Oke bedankt, lijkt dus dat Wehkamp veel bundels heeft gekregen (aangezien mensen die 2 december besteld hebben er 1 krijgen) en weinig kale PS4's. Hopelijk kunnen de mensen die een kale PS4 hebben besteld voor de kerst er nog 1 krijgen. Zie het alleen erg somber in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-05 01:08
Ondanks de meldingen van bol.com dat het nog +/- 7 weken duurt denk ik dat je bij die keten wel de meeste kans maakt om op een zo kort mogelijke termijn een bestelling binnen te krijgen. (indien je nog geen bestelling hebt geplaatst en dat op dit moment gaat doen).

Mijn bestelling plaatste ik pas op 20 augustus en kreeg hem op de dag van de release, ondanks dat er meldingen waren dat iedereen na 25 juli besteld had geen ps4 op de release gegarandeerd werd. Ze moeten dus wel een hele grote lading hebben gekregen om toch nog zoveel extra bestellingen af te kunnen handelen.

[ Voor 8% gewijzigd door keldererik op 11-12-2013 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okido hoef ik dat ook niet meer te doen, Ook de intertoys in Zuidlaren is niet meer mogelijk ze hebben nog reserveringen openstaan vanaf de maand Juni.

heb hem zelf via Coolblue besteld maar wordt er nog niet veel wijzer van ja alleen dat de mensen die in levering vallen deze week een mail krijgen.

Maar ze kunnen niet garanderen of je in de levering valt heb hem zelf op 20 augustus besteld (2e levering) want de eerste levering was deze datum al uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVSS
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-12-2020
Ik zie heel veel vragen voorbij komen m.b.t. de levering van Wehkamp.

Ik heb telefonisch en via e-mail contact gehad i.v.m. het ontvangen van twee e-mails 9 december. Een was met goed nieuws dat de ps4 geleverd zou worden en kort hierna kreeg ik een email dat hij niet geleverd zou worden.

Volgens de medewerk van Wehkamp was er tot haar grote spijt een "fout" gemaakt. Uit het verhaal begreep ik dat ze geen duidelijkheid konden geven over de levering van de PS4 bundel of het standaard pakket. (had beide besteld). kale pakket op 10 november en bundel op 1 december.

Dus ik weet niet zeker of ze wel binnen krijgen deze week, ze konden mij niets over leveringen vertellen.

Iemand al iets ontvangen van Wehkamp, een bevestiging van verzending of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 21:14
Volgens mij moet ik nog even geduld hebben. Nog steeds op 'uw bestelling wordt ingepakt'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Mensen, alsjeblieft. Lees de topic warning. We hoeven geen individuele status update te zien. Ook vragen of een bepaalde winkel nog voor XX datum levert zijn onnodig, mits de zoekfunctie gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ashy schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:56:
Inmiddels ook de TT gehad. Prima
Denk dat we em tegelijk hebben, heb inmiddels ook T&T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 20:05:
[...]

Denk dat we em tegelijk hebben, heb inmiddels ook T&T
Letterlijk 10 minuten voor jou post wordt er voor de zoveelste keer een bericht door een moderator geplaatst met de tekst: "We hoeven geen individuele status update te zien."

Mensen leer toch in godsnaam een keer lezen, zou me niet verbazen als het binnenkort einde oefening is voor dit topic, zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 22:59
Ik heb inmiddels maar gewoon in de winkel gereserveerd, had ik al eerder moeten maar ik had m'n hoop gevestigd op online reserveringen bij IT/BS/MC. Nu blijkt wel dat online reserveren gewoon kansloos is. Bart Smit met z'n "persoonlijke" links en Intertoys die gewoon m'n reservering heeft weggegooid :')

Daarbij is de verhouding reserveringen/uitlevering is in de fysieke winkels veel beter. Bart Smit heeft 1000en online reserveringen en leverde er maar 75 uit :') Nu zit ik waarschijnlijk bij de 3e levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJelle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 21:59
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 17:17:
Momenteel lijkt het me het beste dat mensen afwachten, bestel op site's zoals Wehkamp... lokale Speelgoedwinkels. voor de 2de levering kun je toch niet meer in aanmerking komen, misschien via Marktplaats voor een vors oplopend bedrag..

3rde levering word bekend gemaakt aan het eind (Begin) van volgende week, zowel door coolblue als MM

Mycom levert begin januari, 24ste volgens schema.... zelfde geld voor Dixons..

andere speelgoedwinkels verwachten hun lading rond de 20ste (3rde levering)

Afwachten dus ;)
Is het bij Mycom/Dixons begin Januari of de 24ste? 24ste is namelijk geen begin januari...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 21:04
In saturn Duitsland kan je hem gewoon online bestellen de kale PS4..
Dus ik zou zeggen doe je ding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RbL93
  • Laatst online: 20-07 20:10
RVSS schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:32:

Ik heb telefonisch en via e-mail contact gehad i.v.m. het ontvangen van twee e-mails 9 december. Een was met goed nieuws dat de ps4 geleverd zou worden en kort hierna kreeg ik een email dat hij niet geleverd zou worden.

Volgens de medewerk van Wehkamp was er tot haar grote spijt een "fout" gemaakt. Uit het verhaal begreep ik dat ze geen duidelijkheid konden geven over de levering van de PS4 bundel of het standaard pakket. (had beide besteld). kale pakket op 10 november en bundel op 1 december.

Dus ik weet niet zeker of ze wel binnen krijgen deze week, ze konden mij niets over leveringen vertellen.

Iemand al iets ontvangen van Wehkamp, een bevestiging van verzending of iets dergelijks?
Op de twitter van Wehkamp staat als je bericht hebt gehad met goed nieuws je een PS4 krijgt, dit bevestigen zij ook als hierna gevraagd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RVSS schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:32:

Wat is de 'fout' dan? Ik heb ook beide besteld, contact gehad en begrepen dat ik sowieso 1 van de 2 krijg - ze weten alleen niet te vertellen welke, wat op zich dan wel weer vreemd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theduke1989 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:32:
Liefertermin unbekannt oftewel levertijd onbekend dus veel zal je er ook niet mee opschieten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:38:
[...]

Wat is de 'fout' dan? Ik heb ook beide besteld, contact gehad en begrepen dat ik sowieso 1 van de 2 krijg - ze weten alleen niet te vertellen welke, wat op zich dan wel weer vreemd is
als je tussen 28 nov en 2 dec de bundel hebt besteld, krijg je de bundel geleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RbL93
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:38:
[...]

Dat heb ik ook, er is bevestigd mij sowieso 1 toe te sturen. Ik heb ook een losse en een bundel bestelt, hierbij heb ik ook van beide er 2 bestelt en maar 2x bericht gehad. Ik ga er zelf een klein beetje van uit dat het om het bundel gaat omdat deze meer geleverd zijn. Ze zeggen dat je de bestelling in de gaten moet houden tot de status veranderd. Geen zorgen maken als die op 5 weken staat want ze veranderen het alleen als ze meer weten. Kan dus zomaar op verzonden komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNickert
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:55
Coolblue verwacht morgen de eerste mensen blij te kunnen maken met info via de mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-08 16:47
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:39:
[...]

als je tussen 28 nov en 2 dec de bundel hebt besteld, krijg je de bundel geleverd!
Geen voetballen kijken?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:39:
[...]

Grootste onzin. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraze
  • Laatst online: 09-08-2022
MrNickert schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:46:
Coolblue verwacht morgen de eerste mensen blij te kunnen maken met info via de mail :)
Kan je is effe copy pasten wat ze juist zeggen, ik word daar alleen maar afgescheept :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WBFT
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-02-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Wat jij zei klopte ook niet, iets van orders 304 zitten in de tweede levering. Achteraf dus niet zo....

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ,

Ik heb een bestelling bij Wehkamp en heb daarin staan dat ik mijn ps4 (2e levering, al bevestigd) moet ophalen bij een afhaalpunt. Nu loop ik fulltime stage op een uur reistijd van mijn huis en dus ook afhaalpunt. Is het mogelijk dat een familielid/vriend van mij mijn playstation kan ophalen als ik hem mijn ID/print van bestelling meegeef?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNickert
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:55
Fraze schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:05:
[...]

Kan je is effe copy pasten wat ze juist zeggen, ik word daar alleen maar afgescheept :'(
https://twitter.com/Coolblue_NL/status/410872843984187392

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:13:
Hallo ,

Ik heb een bestelling bij Wehkamp en heb daarin staan dat ik mijn ps4 (2e levering, al bevestigd) moet ophalen bij een afhaalpunt. Nu loop ik fulltime stage op een uur reistijd van mijn huis en dus ook afhaalpunt. Is het mogelijk dat een familielid/vriend van mij mijn playstation kan ophalen als ik hem mijn ID/print van bestelling meegeef?
heb jij dan al bevestiging van 2e levering gekregen. zou het eerste teken van leven van wehkamp zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RbL93
gnauw schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:16:
[...]

heb jij dan al bevestiging van 2e levering gekregen. zou het eerste teken van leven van wehkamp zijn?
Die heeft iedereen toch al gehad? Er zijn mails gestuurd met goed en slecht nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
RbL93 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:17:
[...]

Die heeft iedereen toch al gehad? Er zijn mails gestuurd met goed en slecht nieuws.
yep die ken ik, ik heb het over bevestiging van de daadwerkelijke uitlevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 12:57
Klopt, alleen nog geen duidelijke levertijd. Ik hoopte op vrijdag namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gnauw schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:16:
[...]

Ja ik heb de bevestiging:

Beste Lars,

Je hebt bij ons een Playstation 4 besteld. Nu was je niet bepaald de enige, maar we hebben goed nieuws voor je: deze week krijgen wij een nieuwe lading binnen en jij behoort tot de gelukkigen die we de PS4 kunnen toesturen.

Eind deze week of uiterlijk volgende week kun je 'm verwachten. Het zullen lange dagen worden, maar het is het wachten waard. We wensen je alvast heel veel game-plezier.

Met vriendelijke groet,

wehkamp.nl klantenservice

Als het goed is heeft iedereen die een bestelling heeft bij Wehkamp een mail gekregen met of je wel/niet in de 2e levering zit. Als je een kale hebt zoals ik zit je er waarschijnlijk niet in tenzij je in augustus of eerder hebt besteld dan heb je wel nog een kans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus jij kan m morgen ophalen iemand anders nog die zijn ps4 morgen verwacht of kan ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:21:
dus jij kan m morgen ophalen iemand anders nog die zijn ps4 morgen verwacht of kan ophalen?
Mijn vraag was of een familielid van mij m kan ophalen I.P.V ikzelf omdat ik niet op tijd terug ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RbL93
Sanny_83 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:18:
Klopt, alleen nog geen duidelijke levertijd. Ik hoopte op vrijdag namelijk :)
De andere retailers zijn vandaag naar buiten gekomen met het bericht, verwacht dat Wehkamp dat morgen zal gaan doen. Zij hebben immers de levering al neem ik aan anders zullen zij de email van afgelopen maandag niet verstuurd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da1roy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-04-2023
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:22:
[...]

Mijn vraag was of een familielid van mij m kan ophalen I.P.V ikzelf omdat ik niet op tijd terug ben
Als die dezelfde achternaam heeft is dat vaak geen probleem, echter is het de verantwoordelijkheid van het servicepunt. Dus ik zou ze eerst even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da1roy schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:24:
[...]

Als die dezelfde achternaam heeft is dat vaak geen probleem, echter is het de verantwoordelijkheid van het servicepunt. Dus ik zou ze eerst even bellen.
Haha dan kan alleen me zusje m ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grootste onzin over wehkamp heb jij hier dagen lopen verkondigen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da1roy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-04-2023
Qua Wehkamp is het toch een vrij helder verhaal?

Heb je een mail met goed nieuws, dan heb je uiterlijk eind volgende week een ps4, anders niet.
Het is nu alleen speculeren wanneer gaan ze versturen, ik verwacht zelf morgen versturen en vrijdag ontvangen. Vandaag zal er iig niets meer weggaan.

Mijn status is iig nog niet veranderd, daarnaast kan Wehkamp niet aangeven of het om een bundel of kale versie gaat. Is nog een verassing ook dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da1roy schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:51:
Qua Wehkamp is het toch een vrij helder verhaal?

Heb je een mail met goed nieuws, dan heb je uiterlijk eind volgende week een ps4, anders niet.
Het is nu alleen speculeren wanneer gaan ze versturen, ik verwacht zelf morgen versturen en vrijdag ontvangen. Vandaag zal er iig niets meer weggaan.

Mijn status is iig nog niet veranderd, daarnaast kan Wehkamp niet aangeven of het om een bundel of kale versie gaat. Is nog een verassing ook dus ;)
Eind deze week of uiterlijk volgende week..
Ik vermoed ut zelfde, vrijdag de levering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:54:
[...]

Eind deze week of uiterlijk volgende week..
Ik vermoed ut zelfde, vrijdag de levering!
Yep vrijdag zullen ze denk ik leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zieke bundels daar in Spanje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:03
Iemand van BS bevestigd gekregen dat de kale ps4's nu daadwerkelijk verzonden zijn? Leverdatum was om onduidelijke reden al een dag verschoven, maar nu is ook nog eens mijnpakket vanaf vanmiddag down waardoor de t&t waardeloos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KlaasjeNL schreef op woensdag 11 december 2013 @ 23:03:
Iemand van BS bevestigd gekregen dat de kale ps4's nu daadwerkelijk verzonden zijn? Leverdatum was om onduidelijke reden al een dag verschoven, maar nu is ook nog eens mijnpakket vanaf vanmiddag down waardoor de t&t waardeloos is.
De site van postnl ligt plat omdat iedereen als een gek op f5 zit te drukken..
Inderdaad je ps4 komt gewoon netjes morgen aan.. geen zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KlaasjeNL schreef op woensdag 11 december 2013 @ 23:03:
Bundel ook verzonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 23:04:
[...]

De site van postnl ligt plat omdat iedereen als een gek op f5 zit te drukken..
Inderdaad je ps4 komt gewoon netjes morgen aan.. geen zorgen!
Op dit tijdstip denk ik niet dat dit de reden is maar dat ze wat updates aan het doen zijn. Tegenwoordig zet niemand meer een melding hiervan op hun site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 21:04
Door [User is offline] Mouser112 (258 reacties) op 09-12-2013 15:59
( PM )
levering bij Intertoys aan het einde van deze week.
€50, - aan betaling en je bent bijna verzekerd van een ps4. (ook killzone bundel te verkrijgen). Vers van de pers uit de Intertoys winkel Leidschendam. Krijgt er 5 aan het einde van de week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theduke1989 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 23:08:
Door [User is offline] Mouser112 (258 reacties) op 09-12-2013 15:59
( PM )
levering bij Intertoys aan het einde van deze week.
€50, - aan betaling en je bent bijna verzekerd van een ps4. (ook killzone bundel te verkrijgen). Vers van de pers uit de Intertoys winkel Leidschendam. Krijgt er 5 aan het einde van de week!
Als deze info uit een webshop zou komen zou het nog veel nut hebben maar dit wist iedereen al, behalve van die betaling dat is onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
Vanavond in MM Leeuwarden toch maar een reservering gemaakt met aanbetaling. Webshops heb ik geen vertouwen meer in. Sta nummer 44 op lijst en ze verwachten hem dit jaar nog te leveren.

Verwijderd

Is er iemand die zijn extra ps4 pre order wilt doorverkopen aan een kinder weeshuis in Rotterdam?

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:08

Pubbert

random gestoord

De Track&Trace site en app werkt intussen weer, echter word mijn T&T code (kale PS4 van BS) nog niet herkend door PostNL, zijn er meer die dit hebben? Extra een dag vrij gepakt morgen namelijk toen ik vanmiddag de T&T code kreeg.

Geen zending gevonden met deze barcode. Controleer de 3S-code en probeer het opnieuw. Vandaag besteld? Probeer het na 20.00u nog eens.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

Thund3r schreef op donderdag 12 december 2013 @ 00:25:
De Track&Trace site en app werkt intussen weer, echter word mijn T&T code (kale PS4 van BS) nog niet herkend door PostNL, zijn er meer die dit hebben? Extra een dag vrij gepakt morgen namelijk toen ik vanmiddag de T&T code kreeg.

Geen zending gevonden met deze barcode. Controleer de 3S-code en probeer het opnieuw. Vandaag besteld? Probeer het na 20.00u nog eens.
Heb ik ook!

• Lashrom
  • Laatst online: 20:35
theduke1989 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:32:
Leverdatum is daar ook onbekend. Zelfde verhaal als alle andere winkelketens hier in Nederland.
Bestellen kan, maar of je tot 2014 wilt wachten is een ander verhaal.

Wat ik zou doen is gewoon persoonlijk langs de speelgoedwinkels gaan en hopen maar dat iemand zijn bestelling heeft geannuleerd zodat je dat exemplaar meteen naar huis mag meenemen. Gelukt bij een klasgenoot van me. Sommige medewerkers die daar werken hebben geen flauw benul van wat ze doen. Proberen waard.

[ Voor 7% gewijzigd door Lashrom op 12-12-2013 01:45 ]

Verwijderd

Nog geen E-mail gehad van Bol.com en niks op Mijnpakket van de PS4.

Nu maar weer hopen op morgen , ik ben het wachten wel helemaal zat nu.

Iemand wel positief bericht gehad van Bol.com?

• lassauw22
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-08 16:27
Yes!! PS4 is nu daadwerkelijk verzonden (Bart Smit, kale bundel). 'Zending is ontvangen door PostNL' :D

• Wackmack
Hier ook, bundel en kaal en met gewicht erbij. Denk dat dit topic een stuk rustiger is geworden. Maar wat lekker wakker worden na de kater van Ajax.

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:01
Versteegrob schreef op donderdag 12 december 2013 @ 06:42:
Hier ook, bundel en kaal en met gewicht erbij. Denk dat dit topic een stuk rustiger is geworden. Maar wat lekker wakker worden na de kater van Ajax.
Afwasmiddel is ook niet om te drinken! :9

M3P 24'

Verwijderd

Hmm, zie net ook een melding over de derde levering op de website van Wehkamp:

Leverdatum onbekend
Extra informatie over de levering van de Playstation 4
Wij hopen dit jaar nog een derde levering PlayStation 4 te ontvangen. Helaas weten wij op dit moment nog niet hoeveel en wanneer wij deze van Sony ontvangen. Zodra de informatie rondom de derde levering bekend is brengen wij de klanten die de PS4 besteld hebben per e-mail op de hoogte. De klanten die als eerste besteld hebben ontvangen de PS4 zodra er voorraad beschikbaar is. Alle klanten die helaas buiten de derde levering vallen worden ook per e-mail geïnformeerd. Onder ‘mijn bestellingen’ kun je de status van jouw bestelling volgen. Tevens zullen wij deze pagina up to date houden en beschikbare informatie direct delen.

Verwijderd

Allemaal goed nieuws van bartsmit!

Bol.com verzend ook eem dag van afgesproken mijn 365 dagen psn +
Ziet er naaruit dat de playstation deze week nog netjes geleverd gaat wotden voor de meesten :)

• BlackthunderAwf
Mijn PS4 van BartSmit met Killzone komt tussen 11u30 en 13u30. Nice! :)

Mijn 3S code begon met 3SMIT, is dat toeval of heeft BS die serie gereserveerd voor zichzelf?

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Mooi, veel mensen krijgen hem, eindelijk komt deze gekte aan een einde en kan iedereen gaan gamen. :-)

De rest kan zijn preorders cancellen en uit Spanje bestellen.

Slotje erop! :-p

• Wackmack
Is nou bijna iedereen voorzien in dit topic? Daar lijkt het wel op of niet? Zal wel heel rustig worden na vandaag.
Pagina: 1 ... 140 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot