thnx ik was iets later, maar dat hij bij jou ingepakt is stelt me gerust. Ik ga vanmiddag tijdens mijn pauze wel even bellenVerwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:20:
[...]
13:45 besteld gisteren
Gecontroleerd
Verwerkt
En wordt nu ingepakt (een hele dag al)
Verwijderd
wordt even nagevraagd *xenuwen zenuwen zenuwen*Murzeltje schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:20:
Mensen,
als je het zeker wil weten, bel Bart SmitKlantenservice, kies voor de optie dat je een persoon wil spreken (dus niet de status van je bestelling kiezen, dan verwijzen ze je nl door naar de website).
Geef vervolgens je ordernummertje door en die persoon kan je precies vertellen of je order geleverd gaat worden (vandaag/morgen).
Zo heb ik het ook gedaan bij de 1e keer dat die link kwam en de info van BS Klantenservice was in mijn geval de enige correcte info.
Voor de luie mensen:
Telefonisch zijn wij bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 9.00uur en 16.00uur via 0900-0599 (15cpm).
Verwijderd
Heeft niks met Wehkamp en hun service te maken...BekSide schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:23:
[...]
Ja prima als ik een mail krijg dat ik er NIET bij zit.... maar nu weet ik niks!
dramatische zaak is het.
Had je voor 3 december besteld werd je geïnformeerd, helaas blijkt dit niet het geval voor jou te zijn
Bel je voor de bundel versie?Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:26:
[...]
wordt even nagevraagd *xenuwen zenuwen zenuwen*
Ik heb op 06-10 besteld!Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:26:
[...]
Heeft niks met Wehkamp en hun service te maken...
Had je voor 3 december besteld werd je geïnformeerd, helaas blijkt dit niet het geval voor jou te zijn
Die stond behoorlijk lang op inpakken ja, pas op de dag dat ik de PS4 gekregen heb werd de status aangepast.Kjid schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:21:
[...]
Stond bij jou je order ook lang op inpakken? Dan weet ik voldoende
PSN/XBOX : Murzeltje1976
Verwijderd
Twitter anders Wehkamp even, en anders Facebook bericht... ze reageren daar 10 malen sneller op dan op mail...
bellen is ook een drama want 70% daar weet niks over de ps4...
Net klantenservice gebeld, ze kunnen alleen zeggen dat de order ingepakt wordt en dat als hij verzonden wordt ik een tracking nummer krijg. Niets opgeschoten dus!
Niet? Dit is toch prima nieuws? Ze hadden ook kunnen zeggen, o ja die orders hadden niet geplaatst mogen worden en we zijn nu het mailtje aan het typen waarin we iedereen vertellen dat ze niet komenmacweeds schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:29:
Net klantenservice gebeld, ze kunnen alleen zeggen dat de order ingepakt wordt en dat als hij verzonden wordt ik een tracking nummer krijg. Niets opgeschoten dus!
Ik dacht precies hetzelfde... Volgens mij gewoon nog 2 werkdagen wachten boys!Kjid schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:31:
[...]
Niet? Dit is toch prima nieuws? Ze hadden ook kunnen zeggen, o ja die orders hadden niet geplaatst mogen worden en we zijn nu het mailtje aan het typen waarin we iedereen vertellen dat ze niet komen
Intertoys in het dorp krijgt er vandaag 'een paar' binnen.
Verwijderd
Leek wel op de CDA xD
Alle ps's zijn nog in et magazijn. T&t codes zijn erop geplalt by sommige en sommige nog niet. Mensen met meerdere ps4 bestellingen krijgrn uiteindelijk maar 1 ( ofzo beetje vaag ). En "het moet gewoon goedkomen".
Alle ps's zijn nog in et magazijn. T&t codes zijn erop geplalt by sommige en sommige nog niet. Mensen met meerdere ps4 bestellingen krijgrn uiteindelijk maar 1 ( ofzo beetje vaag ). En "het moet gewoon goedkomen".
Verwijderd
Welke dorp swa?zAo schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:34:
Intertoys in het dorp krijgt er vandaag 'een paar' binnen.
Net teruggebeld door BS. De bundel is er niet volgens hun en daar gaat vandaag een mail over uit dat de orders niet geleverd kunnen worden. Lijkt em dus niet te gaan worden.
Verwijderd
1 werkdag bedoel je...exi22 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:32:
[...]
Ik dacht precies hetzelfde... Volgens mij gewoon nog 2 werkdagen wachten boys!
Ik had het idee dat ze niet eens keek over welk product het ging en alleen naar de status keek, die wij zelf ook kunnen zien. Over het feit dat hij al bijna een volle dag op inpakken staat reageerde ze totaal niet.Kjid schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:31:
[...]
Niet? Dit is toch prima nieuws? Ze hadden ook kunnen zeggen, o ja die orders hadden niet geplaatst mogen worden en we zijn nu het mailtje aan het typen waarin we iedereen vertellen dat ze niet komen
Zou jammer zijn, maar dat is het risicokeepitfrosty schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:36:
Net teruggebeld door BS. De bundel is er niet volgens hun en daar gaat vandaag een mail over uit dat de orders niet geleverd kunnen worden. Lijkt em dus niet te gaan worden.
Zojuist heb ik ook gebeld, en dit is ook wat ik kreeg te horen, indirect. 'u krijgt vandaag een bericht, we zijn er druk mee bezig' . had al een vermoeden.keepitfrosty schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:36:
Misschien geldt dit alleen voor jou bestelling;) dat ze voorraad op iskeepitfrosty schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:36:
En ze stonden ook op: Wordt ingepakt bij jullie?Ashy schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:37:
[...]
Zojuist heb ik ook gebeld, en dit is ook wat ik kreeg te horen, indirect. 'u krijgt vandaag een bericht, we zijn er druk mee bezig' . had al een vermoeden.
Bij mij wel in elk geval.BekSide schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:39:
[...]
En ze stonden ook op: Wordt ingepakt bij jullie?
Hoe hebben de bestellingen dan ooit de status "Uw bestelling wordt ingepakt" kunnen bereiken.keepitfrosty schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:36:

Werd gemeld dat de hele bundel niet beschikbaar is bij hun en dat het een fout was in het systeem.BekSide schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:38:
[...]
Misschien geldt dit alleen voor jou bestelling;) dat ze voorraad op is
Medewerker zei dat als de status staat op wordt ingepakt het product op vooraad is. Voor wat dat waard is
Jaja, geloof ik ook wel. Verder stond de order een lange tijd op controleren en toen pas wordt ingepakt. geloof dat de order gewoon komt.keepitfrosty schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:40:
[...]
Werd gemeld dat de hele bundel niet beschikbaar is bij hun en dat het een fout was in het systeem.
Daarom, rustig mensen, alles komt goed.
Ik begrijp dat de mensen die gister een kale versie hebben besteld bij BS al een T&T hebben(?), dus is het nog even nagel bijten voor degene die gister een (mega) bundel hebben besteld. Waaronder ikzelf
Ik heb ook nog een pre-order daar lopen. Anders dan de mail bij launch dat ik hem in ieder geval voor 24 december zal krijgen heb ik niet gehad. Ik ben echt geschrokken van de tranentrekkende service van Sony via het directe kanaal. Aan de lijn weet niemand van iets, updates krijg je op het allerlaatst en mijn status van levering blijft maar op 2 of 3 december staan. Ik vind het echt heel erg slecht.dvdkiwi schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 17:44:
Ik lees hier veel over Bol, Wehkamp, Intertoys en Bart Smit.
Nog mensen die hem, net als mij, bij Sony.nl in de pre-order hebben zitten?
Die lieten na de eerste levering nog weten dat de vraag te hoog was (zoals verwacht), en dat
de PS4 geleverd wordt ergens tussen 3 dec en 8 januari.
Maar vooralsnog geen nieuws betreffende een tweede levering bij hun.
Morgen zouden de winkels weer bevoorraad moeten worden toch?
En ik begrijp alle gevoeligheden in de markt, dat ze grote launchpartners van voldoende machines voorzien en dat ze niet alle voorraden naar zichzelf toetrekken, maar kom op zeg. Communicatie is het halve werk. Ik vind het niet erg als iemand aangeeft volgende week donderdag, dan stel je je daar op in. Maar het is wel erg om dit topic te moeten checken om te zien of iemand anders misschien wel een mailtje heeft gehad en dan afleiden of dat iets voor mijn bestelling betekent. En dat voor een pre-order die al vanaf begin september keurig op de bankrekening van sony nederland bijgeschreven is. Ik vind het echt heel treurig.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Coolblue verwacht donderdag of vrijdag een onbekend aantal PS4's binnen te krijgen. Afwachten dus wie hem gaat krijgen wat geen idee hoeveel ze er krijgen en waar je in de wachtrij staat.
Bron: coolblue twitter feed.
Dark element zei een paar dagen geleden dat de intertoys online reserveringen open waren. het klopte had gereserveerd en stond onder mijn reserveringen.
nu zie ik mijn reservering niet meer kortom , hij is gecancelled door intertoyd FYI.
nu zie ik mijn reservering niet meer kortom , hij is gecancelled door intertoyd FYI.
Hmmm, dus dat is anders dan het eerdere bericht? Want daar verwachtten ze de PS4's donderdag of vrijdag uit te sturen en _daarvoor_ mailtjes uit te sturen naar de 'gelukkigen'?Conundrum51 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:49:
Coolblue verwacht donderdag of vrijdag een onbekend aantal PS4's binnen te krijgen. Afwachten dus wie hem gaat krijgen wat geen idee hoeveel ze er krijgen en waar je in de wachtrij staat.
Tbh slaagt het mij een beetje tegen van Coolblue. Ok dat ze niet weten hoeveel ze er binnen krijgen, maar de communicatie erover (of eerder gebrek eraan) zorgt er wel voor dat er constant in het donker getast word. Ook het feit dat sommige medewerkers elkaar tegenspreken helpt hier niet echt bij.Armada schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:56:
[...]
Hmmm, dus dat is anders dan het eerdere bericht? Want daar verwachtten ze de PS4's donderdag of vrijdag uit te sturen en _daarvoor_ mailtjes uit te sturen naar de 'gelukkigen'?
Voor wat het waard is, ik had hem besteld toen er nog 2de levering bijstond, maar daar zal ik maar niet te veel illusies over maken. Desondanks het feit dat ze vorige week of de week daarvoor nog aan het zeggen waren dat je er waarschijnlijk bij zat dan.
Aan de andere kant:Armada schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:47:
[...]
Ik heb ook nog een pre-order daar lopen. Anders dan de mail bij launch dat ik hem in ieder geval voor 24 december zal krijgen heb ik niet gehad. Ik ben echt geschrokken van de tranentrekkende service van Sony via het directe kanaal. Aan de lijn weet niemand van iets, updates krijg je op het allerlaatst en mijn status van levering blijft maar op 2 of 3 december staan. Ik vind het echt heel erg slecht.
Ze weten van tevoren natuurlijk niet hoeveel exemplaren ze binnen gaan krijgen.
Daardoor kunnen ze niet met zekerheid zeggen wanneer ze pre-orders uit kunnen leveren (denk ik).
Ik gok dat ze, om teleurstellingen te voorkomen, zeggen dat pre-orders ergens tussen nu en begin januari uitgeleverd gaan worden.
Communicatie is er inderdaad niet, dus het is gewoon afwachten...
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ook mijn ps4, kale versie van de BS wordt morgen ipv vandaag bezorgd.
Het wordt nog interessant. Via facebook een pm gehad dat ie toch echt vandaag verstuurd gaat worden.
Ja, daar geloof ik ook wel in, zal allemaal wel goed komen.
bundel?Ashy schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:02:
Het wordt nog interessant. Via facebook een pm gehad dat ie toch echt vandaag verstuurd gaat worden.
Hoe weet je dat? Gebeld met klantenservice? Ik had namelijk het idee dat ze standaard antwoorden gaven zonder echt goed te informeren in magazijn.Versteegrob schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:02:
Ook mijn ps4, kale versie van de BS wordt morgen ipv vandaag bezorgd.
Misschien off-topic, maar ik zie nergens op Wehkamp de KZ bundels?
Zijn ze dan gewoon niet te bestellen?
KZ bundel is volgens mij nergens meer te verkrijgen/reserveren.
Verwijderd
Niet meer!AlexMar schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:05:
Misschien off-topic, maar ik zie nergens op Wehkamp de KZ bundels?
Mycom verkoopt ze nog, maar dan moet je wachten tot Q1 2014...
Hij zou vandaag worden bezorgd bij mij maar ik heb net een update gehad in mijn T&T dus vandaar.macweeds schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:05:
[...]
Hoe weet je dat? Gebeld met klantenservice? Ik had namelijk het idee dat ze standaard antwoorden gaven zonder echt goed te informeren in magazijn.
Dat is heel leuk, maar als Bart Smit alweer aan het uitleveren is, dan komt dat toch via Sony als importeur. Dus Sony moet al weten wat ze als levering hebben gehad en dat verdelen onder de marktpartijen.dvdkiwi schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:00:
[...]
Aan de andere kant:
Ze weten van tevoren natuurlijk niet hoeveel exemplaren ze binnen gaan krijgen.
Daardoor kunnen ze niet met zekerheid zeggen wanneer ze pre-orders uit kunnen leveren (denk ik).
Ik gok dat ze, om teleurstellingen te voorkomen, zeggen dat pre-orders ergens tussen nu en begin januari uitgeleverd gaan worden.
Communicatie is er inderdaad niet, dus het is gewoon afwachten...
En dat is al als we alleen kijken naar wat Sony NL binnen heeft gekregen. Ik mag toch wel verwachten dat Sony NL in zijn logistieke proces een vooraankondiging krijgt van wat er vanuit de productielocaties aangeleverd wordt? Het is toch niet elke ochtend 'pakjesochtend', kijken wat Sintersony nu weer op de trein heeft gezet?
Ha! InderdaadGambal schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:53:
Dark element zei een paar dagen geleden dat de intertoys online reserveringen open waren. het klopte had gereserveerd en stond onder mijn reserveringen.

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Bundel?BekSide schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:24:
Mijn bart smit bestelling is zojuist van Wordt ingepakt naar GEANULEERD gegaan.
Klote!!!
Dan had je er meerdere besteld denk ik?BekSide schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:24:
Klote!!!
Ouch... ging het om de KZ bundel en hoe laat had je hem ongeveer besteld?BekSide schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:24:
Klote!!!
Sorry, dat dit jou overkomt, maar dan gaat er eindelijk iets goed in dat proces.BekSide schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:24:
Klote!!!
Nee, daar is de levertijd onbekend! Mycom zet bij onbekende levertijd, de datum op een maand, vandaag staat er 11 jan, morgen 12, overmorgen 13, etc. Laat je niet foppen door Mycom!Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:08:
[...]
Niet meer!
Mycom verkoopt ze nog, maar dan moet je wachten tot Q1 2014...
Had er meerdere besteld inderdaad
4 totaal op 2 verschillende accounts
ziet er naaruit dat ik niks krijg...... man man man
Tsja, hebzucht wordt zo te zien afgestraft.BekSide schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:26:
Deze email zeker:BekSide schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:26:
Wij sturen u deze e-mail naar aanleiding van uw recente bestelling(en) op BartSmit.com van Playstation 4.
Het is ons duidelijk geworden dat u meer dan één spelcomputer Playstation 4 heeft besteld.
Door de beperkte voorraadsituatie is niet mogelijk meer dan één spelcomputer te leveren en hebben uw bestelling(en) geannuleerd en het aankoopbedrag op uw rekening worden terugbetaald.
Vertrouwende u hiermee voldoende
Verwijderd
En nu niet aankomen met 3 voor mijn vrienden. Onzin want ook zij hebben vast gewoon internet om te bestellen.
Ik heb de set een week geleden besteld, toen stond 8 januari ophalen. Die datum staat er nog steeds.....sanderander schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:26:
[...]
Nee, daar is de levertijd onbekend! Mycom zet bij onbekende levertijd, de datum op een maand, vandaag staat er 11 jan, morgen 12, overmorgen 13, etc. Laat je niet foppen door Mycom!
PSN: TDBtje
Ik kom nergens mee aan, had er meerdere besteld idd. voor iedere slaapkamer 1 + voor de badkamer nog 1Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:28:
En nu niet aankomen met 3 voor mijn vrienden. Onzin want ook zij hebben vast gewoon internet om te bestellen.
Sjah, logisch toch.
Dat wil toch iedereen, in elke kamer kunnen gamen
Volgens de reviews werkt remote play erg goed, dus een Vita moet genoeg zijn naast de PS4.Supremedch schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:30:
Sjah, logisch toch.
Dammit, oh so true!!!!
Dames en Heren,
Ik heb al enige tijd een PS4 en ben nou niet zo ontzettend onder de indruk. ik heb er een met 4 spellen:
- Fifa 14
- Killzone SF
- Assasin's creed 4
- battlefield 4
en één dualshock 4 controller. De ps4 (met doos) kan van mij gekocht worden (voor de liefhebber) dit gebeurt natuurlijk wel tegen een redelijke prijs, aangezien er schaarste is. Ik vraag niet om duizenden euro's maar zou er wel wat winst op willen maken. Is er geen goede prijs dan hou ik hem zelf.
Puur voor de liefhebber, die niet kan wachten, wil ik hem wel verkopen tegen een redelijke prijs.
alleen afhalen
Ik heb al enige tijd een PS4 en ben nou niet zo ontzettend onder de indruk. ik heb er een met 4 spellen:
- Fifa 14
- Killzone SF
- Assasin's creed 4
- battlefield 4
en één dualshock 4 controller. De ps4 (met doos) kan van mij gekocht worden (voor de liefhebber) dit gebeurt natuurlijk wel tegen een redelijke prijs, aangezien er schaarste is. Ik vraag niet om duizenden euro's maar zou er wel wat winst op willen maken. Is er geen goede prijs dan hou ik hem zelf.
Puur voor de liefhebber, die niet kan wachten, wil ik hem wel verkopen tegen een redelijke prijs.
alleen afhalen
Ik heb er één besteld want er stond ook specifiek bij "maximaal 1 per persoon". Maar het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat iemand handmatig die bestellingen gaat controleren en verschillende accounts gaat proberen te matchen. Deze is gewoon geannuleerd omdat het niet voorradig is. "Bezig met inpakken" zal gewoon een algemene wacht status zijn voor het magazijn.
Mijn KZ megabundel staat nog op "bezig met inpakken" maar ik denk toch dat het feestje niet door gaat hoor. Wacht het nog maar even af...
Mijn KZ megabundel staat nog op "bezig met inpakken" maar ik denk toch dat het feestje niet door gaat hoor. Wacht het nog maar even af...
Verkeerde plaats kerel. Ga lekker op marktplaats geld verdienen!robbertg91 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:32:
Dames en Heren,
- Fifa 14
- Killzone SF
- Assasin's creed 4
- battlefield 4
alleen afhalen

haha, jullie zijn allemaal zo druk op zoek naar een ps4. Ik bied mijne aan voor degene die niet kan wachten. Zoveel moeite wil ik er ook weer niet voor doen om hem helemaal op marktplaats te zetten.Vibravis schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:33:
[...]
Verkeerde plaats kerel. Ga lekker op marktplaats geld verdienen!
In principe kan het heel simpel, is de PS4 besteld met een account uit de "preorder" database -> versturen die hap... zo niet, annuleren!FlameBoy schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:33:
Ik heb er één besteld want er stond ook specifiek bij "maximaal 1 per persoon". Maar het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat iemand handmatig die bestellingen gaat controleren en verschillende accounts gaat proberen te matchen. Deze is gewoon geannuleerd omdat het niet voorradig is. "Bezig met inpakken" zal gewoon een algemene wacht status zijn voor het magazijn.
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Ik was er toch vlot bij gisteren. Dus denk dat ze me gewoon naaien:(FlameBoy schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:33:
Dat zou kunnen inderdaad. Dan moet die van mij geleverd gaan worden als dit zo is. Hou jullie op de hoogte.Cidolfas schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:35:
[...]
In principe kan het heel simpel, is de PS4 besteld met een account uit de "preorder" database -> versturen die hap... zo niet, annuleren!
Nee hoor, ken ook iemand die wilde er meerdere bestelling en dat doen ze niet, wel vrij eerlijk.BekSide schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:36:
[...]
Ik was er toch vlot bij gisteren. Dus denk dat ze me gewoon naaien:(
Jij was toch de person met 15 bestellingen ?Versteegrob schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:38:
[...]
Nee hoor, ken ook iemand die wilde er meerdere bestelling en dat doen ze niet, wel vrij eerlijk.
Verwijderd
Hoi, ik kom net van mm rotterdam centrum, heb hier een reservering gedaan op 4 oktober.
Met zekerheid werd mij verteld dat ik mijn ps4 morgen kan afhalen. Komen hier vanavond binnen. Ter info!
Ps. Het 'kale' pakket.
Met zekerheid werd mij verteld dat ik mijn ps4 morgen kan afhalen. Komen hier vanavond binnen. Ter info!
Ps. Het 'kale' pakket.
Damn, die van mij zojuist ook geannuleerd, had er 2 besteld. 1 Voor mezelf en 1 voor een collega.
Ik vroeg aan de medewerker van BS of hij de order niet naar 1 kon zetten, maar dit was niet meer mogelijk.
Ik vroeg aan de medewerker van BS of hij de order niet naar 1 kon zetten, maar dit was niet meer mogelijk.
Verwijderd
idd jaCidolfas schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:35:
[...]
In principe kan het heel simpel, is de PS4 besteld met een account uit de "preorder" database -> versturen die hap... zo niet, annuleren!
Verwijderd
contact gehad met bs klantenservice over kale ps4, wordt vandaag verstuurd.
status staat op wordt ingepakt.
status staat op wordt ingepakt.
Verwijderd
En terecht.Reyad schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:42:
Damn, die van mij zojuist ook geannuleerd, had er 2 besteld. 1 Voor mezelf en 1 voor een collega.
Info over MM Heerlen: ze nemen geen reserveringen meer aan, omdat ze op 100 staan. Ze kregen er mogelijk 160 binnen. Daarmee werken ze eerst de reserveringen weg, daarna gaat de rest in vrije verkoop.
Mocht je nog kans willen maken op een PS4 deze levering, bel je lokale winkels af, mijn tip.
Raar, ik krijg net dit antwoord van de Bartsmit:Reyad schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:42:
Bart Smit
Waarschijnlijk morgen. Je ontvangt er waarschijnlijk eentje, dat andere bedrag wordt terug gestort op je rekening.
Niet ik, maar kende iemand ja maar die zijn geannuleerd, wel terecht.pelidee schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:38:
[...]
Jij was toch de person met 15 bestellingen ?
Hopelijk komt de mijne morgen, lekker Call of Duty spelen.
reactie wehkamp op de vraag welke dag ze nu precies de 2e levering gaan doen:
Over de bezorgdatum kan ik helaas geen uitspraken doen. De status van je bestelling kun je via mijn wehkamp.nl volgen. Je zult nog heel even geduld moeten hebben, we proberen z.s.m. uit te leveren..
Over de bezorgdatum kan ik helaas geen uitspraken doen. De status van je bestelling kun je via mijn wehkamp.nl volgen. Je zult nog heel even geduld moeten hebben, we proberen z.s.m. uit te leveren..
Verwijderd
Zeer terecht idd. ik heb een link van BS in me mail gehad maar grijp gwn keihard mis door blunders van BS .Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:03:
Of die van mij vandaag of morgen binnenkomt of niet maakt me eerlijk gezegd weinig meer uit maar voor degene die er meer dan 1 hebben besteld om er vervolgens winst op te maken maar zijn geannuleerd...
LEKKER VOOR JULLIE!!!
( moest eruit)
Verwijderd
Nou ik heb laatst met de verkopers gepraat van de game afdeling van de MM in Heerlen. Maar hun konden melden dat er ook bij de 2e levering meer pre orders open staan, dan dat er geleverd kan worden.
Dus moet nog eens zien of alles klopt wat mensen zeggen hier
Verwijderd
Bij Media Markt Heerlen is gezegd dat ze na 100 reserveringen niets meer aannamen, waardoor ze het overige deel in de vrije verkoop kunnen verkopen.Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:19:
Nou ik heb laatst met de verkopers gepraat van de game afdeling van de MM in Heerlen. Maar hun konden melden dat er ook bij de 2e levering meer pre orders open staan, dan dat er geleverd kan worden.
Verwijderd
Mensen hou het een beetje vriendelijk tegen elkaar. Als jullie zo doorgaan komt er straks weer een slotje op dit topic. Dit is niet wat we willen..
Geldt dit voor meerdere Mediamarkten? Of is dit niet bekend?Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:23:
[...]
Bij Media Markt Heerlen is gezegd dat ze na 100 reserveringen niets meer aannamen, waardoor ze het overige deel in de vrije verkoop kunnen verkopen.
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:24:
Mensen hou het een beetje vriendelijk tegen elkaar. Als jullie zo doorgaan komt er straks weer een slotje op dit topic. Dit is niet wat we willen..
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Verwijderd
Net de Intertoys Bijlmerplein in Amsterdam gebeld en er werd mij verteld dat ze pas in 2014 wat krijgen. Niks over een 2e levering in 2013
MM Groningen krijgt vandaag/morgen of overmorgen nieuwe voorraad met vrije verkoop en nemen geen preorders meer aan.Robin9 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:24:
[...]
Geldt dit voor meerdere Mediamarkten? Of is dit niet bekend?
Verwijderd
MM arena weet het ook nog niet....misschien morgen of overmorgen nog een lading binnen.
Ook nog naar de makro geweest, en die krijgen gewoon niets geleverd aangezien de grotere spelers op games en consoles voorrang krijgen. Voorlopig hebben ze dus nog niets.
Ook nog naar de makro geweest, en die krijgen gewoon niets geleverd aangezien de grotere spelers op games en consoles voorrang krijgen. Voorlopig hebben ze dus nog niets.
Verwijderd
Makro krijgt inderdaad pas in 2014 hun eerste lading. Evenals Metro, de duitse makro. Heb beide gebeld daarover op de dag van de release.Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:36:
MM arena weet het ook nog niet....misschien morgen of overmorgen nog een lading binnen.
Zojuist door de BS gebeld, de Killzone grote bundel kunnen ze niet meer krijgen, nu hebben ze me aangeboden een losse PS4 met Killzone voor 450. Jammer van de grote bundel, maar dit alternatief zal spoedig worden verstuurd. Wie weet morgen wel
Gisteren iig besteld, dus moet goed komen, netjes dat ze bellen voor een alternatief.
Ik hoop dat Sony een beetje rekening houdt per winkel met wanneer de pre-orders zijn geplaatst en niet weer enkel aan de grote winkelketens levert. Heb al vanaf 30 juli gepreordert bij bigu en ik weet van nog zeker 5 man die voor mij zitten. Maar ik heb nog geen bericht gehad dat ze iets binnen hebben gekregen of dat er iets verstuurt wordt.
En ik zie hier mensen die ver na mij gepreordert hebben bij de grote jongens die hem vandaag of morgen binnen krijgen, word er een beetje gefrustreerd van. Ik dacht "ik ben er vroeg bij" en "er besteld bijna niemand via deze webshop" en dan blijken er nog een handje vol mensen voor je te zitten en krijgt de webshop nauwelijks geleverd.
Ik hoorde dat de tweede batch wat meer onder de kleinere spelers verdeeld zou worden dus ik had nog goede hoop, maar nu weet ik dat niet zo zeker meer. Ik hoop maar dat ik vandaag of morgen toch nog goed nieuws binnenkrijg.
En ik zie hier mensen die ver na mij gepreordert hebben bij de grote jongens die hem vandaag of morgen binnen krijgen, word er een beetje gefrustreerd van. Ik dacht "ik ben er vroeg bij" en "er besteld bijna niemand via deze webshop" en dan blijken er nog een handje vol mensen voor je te zitten en krijgt de webshop nauwelijks geleverd.
Ik hoorde dat de tweede batch wat meer onder de kleinere spelers verdeeld zou worden dus ik had nog goede hoop, maar nu weet ik dat niet zo zeker meer. Ik hoop maar dat ik vandaag of morgen toch nog goed nieuws binnenkrijg.
Zojuist contact gehad met Bart Smit Klantenservice omdat mijn order al sinds gistermiddag (KZ megabundel geplaatst om 15:10) op bezig met inpakken staat.
Zij gaf aan dat er teveel KZ bundels besteld konden worden dan dat er daadwerkelijk waren. Zij zijn de orders nu stuk voor stuk aan het bekijken en nemen contact op met de klant om te kijken of er wel of niet geleverd kan worden. Zij kon niets vertellen over het eventueel omzetten naar een kale PS4.
Zij gaf aan dat er teveel KZ bundels besteld konden worden dan dat er daadwerkelijk waren. Zij zijn de orders nu stuk voor stuk aan het bekijken en nemen contact op met de klant om te kijken of er wel of niet geleverd kan worden. Zij kon niets vertellen over het eventueel omzetten naar een kale PS4.
JA het was vorige week en ze leveren pas vanaf deze week. Binnen krijgen en uitleveren zijn 2 dingen,is dat zo moeilijk te begrijpen?Giga_ schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:31:
[...]
Ga een partij moeilijk doen, het was deze week, niet vorige. STIL!Ga met je PS4 spelen en niet al deze mensen pesten dat je er niet mee wilt spelen om hem nieuw te houden. Werkt erg irriterend op zon forum. Zou jij ook moeten weten denk ik, ik acht je daar wel toe in staat.
[...]
Zelfde hier:
Verwacht op: 19-12-2013
Maar ik heb voorlopig nog geen PS4
Mooi, ik zeg dus helemaal niks meer over levering, heb namelijk wel info van mensen die ik ken!
Haha succes met wachten dan maar!
Trouwens ik mensen pesten? Weet niet waarom je dat zegt ik ben juist iemand die iedereen een PS4 gunt, heb zelfs mijn kale PS4 verkocht aan iemand en ja zonder winst!
Gelukkig:
Het bovenstaande gaat over 1 jaar PS+ besteld bij Bol.com. Aangezien mijn PS4 donderdag of vrijdag komt zal ik die dus meteen die kunnen activeren. Ik ben donderdag en vrijdag ook nog eens vrij.Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 8218878970 van
29 november 2013 hebben wij overgedragen aan de bezorgdienst. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk. Het spijt ons dat we uw artikel(en) niet binnen de gestelde levertijd konden leveren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Niet dat ik een heb bestelt maar wat jij zegt klopt toch ook niet.Hunterrnl schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:51:
Niet om hatelijk te zijn , maar ik hoop voor de mensen die misbruik hebben gemaakt van een bestelling link dat hun PS4 DOA aankomt. Er zijn gewoon mensen geweest die hun PS4 vroeg hebben gereserveerd bij BS en die worden nu gewoon keihard genaaid door deze onzin.
Voordat er mensen kinderachtig komen doen van * je hebt geen PS4 dus hou je mond* of iets in die richting. Heb al een PS4 zoek maar iets anders om me aan te vallen.
Je doet nu net alsof hun wankers zijn. maar volgens mij ligt de fout toch echt bij de BS.
Zojuist even contact gehad met de klantenservice van Bart Smit over de gisteren bestelde (kale) PS4.
Wat die man mij kon vertellen is dat geen enkele PS4 al is verzonden. Deze staan momenteel nog allemaal in het magazijn. Ze zijn wel al voorzien van een T&T code. Deze zou je kunnen blijven volgen. De datum wordt gewoon verschoven. Dus morgen zou er overmorgen bezorgd staan.
Als je order geannuleerd zou worden krijg je hier bericht van. Zo niet, kun je de T&T blijven volgen en zou er vanavond na 20.00 uur bij de status Verzonden moeten staan.
Heb ook maar even mijn ontevreden laten blijken over de bestelhistorie op de website " verzonden" terwijl deze in het magazijn staat. Natuurlijk krijg je als antwoord " standaardprocedure" ...
Kortom, maar weer eens afwachten
Wat die man mij kon vertellen is dat geen enkele PS4 al is verzonden. Deze staan momenteel nog allemaal in het magazijn. Ze zijn wel al voorzien van een T&T code. Deze zou je kunnen blijven volgen. De datum wordt gewoon verschoven. Dus morgen zou er overmorgen bezorgd staan.
Als je order geannuleerd zou worden krijg je hier bericht van. Zo niet, kun je de T&T blijven volgen en zou er vanavond na 20.00 uur bij de status Verzonden moeten staan.
Heb ook maar even mijn ontevreden laten blijken over de bestelhistorie op de website " verzonden" terwijl deze in het magazijn staat. Natuurlijk krijg je als antwoord " standaardprocedure" ...
Kortom, maar weer eens afwachten
Zojuist is mijn orderpagina op Sony.nl gewijzigd van Niet op voorraad naar Uw bestelling wordt verzonden
Eindelijk goed nieuws
Eindelijk goed nieuws
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot