ben vorige week ook naar de MM gegaan.
vanavond ben ik gebeld en kan hem donderdag ophalen
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 6% gewijzigd door Jer0entjeh88 op 10-12-2013 20:14 ]
"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam
Zeer, mooi weet al wat ik ga doen.cORT3X schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:13:
Wanneer gereserveerd? En welke MM?cORT3X schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:13:
[ Voor 7% gewijzigd door cORT3X op 10-12-2013 20:21 ]
Ik heb bij MM Eindhoven gereserveerd ook in de winkel op 28 november en ik heb nog niks gehoordcORT3X schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:21:
2 december besteld in de winkel en aanbetaling gedaan
had kale versie besteld en vanavond werd ik gevraagd of ik ook killzone bundel wou.
meteen ja gezegd en kan hem donderdag dus halen
ohja was bij MM leeuwarden
Denk je dat het nog loont om morgen aan het eind van de middag daar nog langs te gaan? Aangezien je een dikke week geleden daar hebt besteld.cORT3X schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:21:
2 december besteld in de winkel en aanbetaling gedaan
had kale versie besteld en vanavond werd ik gevraagd of ik ook killzone bundel wou.
meteen ja gezegd en kan hem donderdag dus halen
ohja was bij MM leeuwarden
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
zit je bij de 2e levering?Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:27:
laat mijn wehkamp bestelling amar snel geleverd worden
Ik ben morgenmiddag om half 4 klaar met school in Leeuwarden, zou ik dan even met de auto langs kunnen gaan. Er zit toch ook zo'n ToysXL naast? Misschien dat die nog wat heeft als MM niks kan betekenen.cORT3X schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:26:
durf ik niet te zeggen.
vorige week zeiden ze dat het waarschijnlijk januari zou worden.
gevalletje geluk![]()
je kan beter even met ze bellen, scheelt je een rit
Verwijderd
hier helaas nog geen verandering in status, ben bang dat we hem niet krijgen, maar dan wordt dit een kwestie voor de rechtsbijstand.BlackthunderAwf schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:28:
[...]
Ik ben morgenmiddag om half 4 klaar met school in Leeuwarden, zou ik dan even met de auto langs kunnen gaan. Er zit toch ook zo'n ToysXL naast? Misschien dat die nog wat heeft als MM niks kan betekenen.
*hoopt er toch nog stiekem op dat ik een T&T krijg van de vanmiddag bestelde XL bundel bij BS*
Verwijderd
dan heb jij veel mazzel gehad!!Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:33:
[...]
Lekker hoor ik ook maar dan als één van de weinige met de kale versie
Verwijderd
25 augustus en ik hoorde dat iemand anders op 28 augustus had besteld en de ps4 niet krijgtVerwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:33:
[...]
dan heb jij veel mazzel gehad!!
Wanneer besteld dan
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:32:
[...]
hier helaas nog geen verandering in status, ben bang dat we hem niet krijgen, maar dan wordt dit een kwestie voor de rechtsbijstand.
Verwijderd
Leeuwarden, heeft bij ToysXL helemaal niks meer, ben er vandaag nog langs geweest, ze krijgen morgen 3 binnen waarvan 20 reseveringen...BlackthunderAwf schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:28:
[...]
Ik ben morgenmiddag om half 4 klaar met school in Leeuwarden, zou ik dan even met de auto langs kunnen gaan. Er zit toch ook zo'n ToysXL naast? Misschien dat die nog wat heeft als MM niks kan betekenen.
*hoopt er toch nog stiekem op dat ik een T&T krijg van de vanmiddag bestelde XL bundel bij BS*
Ah, dat is jammer om te horen. Ben je ook bij de MM langs geweest dan?Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:34:
[...]
Leeuwarden, heeft bij ToysXL helemaal niks meer, ben er vandaag nog langs geweest, ze krijgen morgen 3 binnen waarvan 20 reseveringen...
Verwijderd
Ja , die mensen hebben hem '' gereserveerd '' , wij hebben hem ''besteld '' tevens zijn er ook statusupdates geweest.Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:34:
hoezo rechtsbijstand er zijn mensen die voor de mensen van vanmiddag waren.
[...]
Tja vaag he, had hem om 13:45 besteld en heb hem morgen tussen 9-12 uur dus ze leveren binnen 24 uur, niet gek maar wel erg oneerlijk.Thijmen. schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:02:
Als je nu een besteld bij Bart smit heb je er morgen een WTF?!
Verwijderd
jij hebt dus al je T&T ?Versteegrob schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:36:
[...]
Tja vaag he, had hem om 13:45 besteld en heb hem morgen tussen 9-12 uur dus ze leveren binnen 24 uur, niet gek maar wel erg oneerlijk.
Dit is ook slecht nieuws voor de mensen die een PS4 willen bestellen. Voor Sony is er nu minder noodzaak om te leveren aangezien er toch geen concurrentie is. Ik las laatst ook al dat MM benelux minder naar NL levert en meer naar DE om te concurreren met X1.Jumpman schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:26:
Na het nieuwsbericht op de FrontPage, zullen er nog wel wat bestellingen bij komen.
Link: nieuws: 'Xbox One komt pas in derde kwartaal 2014 naar Nederland en België'.
Ja, had die na 30 min al, wel de kale versie he.
Verwijderd
Raar, mijn broer had ook de kale versie, daar wacht hij nog op de T&T , hij had niet veel later besteld.Versteegrob schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:38:
[...]
Ja, had die na 30 min al, wel de kale versie he.
Verwijderd
MM leeuwarden hanteerd de 3rde levering nuBlackthunderAwf schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:35:
[...]
Ah, dat is jammer om te horen. Ben je ook bij de MM langs geweest dan?
Ah, dat is nog altijd beter dan mijn MyCom bestelling. Ik ga morgen wel even langs, denk ik.Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:42:
[...]
MM leeuwarden hanteerd de 3rde levering nu
Dat betekend dus over 1-2 weken
Onzin, Dit lijkt me juist de aangelegenheid voor Sony om nog meer mensen te voorzien van een PS4 om Xbox helemaal uit de markt te stoten.. Hoe sneller de pre orders geleverd zijn hoe sneller mensen zonder pre order of mensen die een xbox wouden maartoch nu overgaan kunnen worden voorzien doormiddel van een losse verkoop etc..Heisenbug schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:37:
[...]
Dit is ook slecht nieuws voor de mensen die een PS4 willen bestellen. Voor Sony is er nu minder noodzaak om te leveren aangezien er toch geen concurrentie is. Ik las laatst ook al dat MM benelux minder naar NL levert en meer naar DE om te concurreren met X1.
Verwijderd
Grotere kans dan in Nederland maar dan moet je wel ff bellenThijmen. schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:50:
Zijn er eigenlijk in Duitsland wel exemplaren van de PS4 te koop?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
"21 jaar DSL!"
Wordt vandaag bezorgd, status verzonden
Verwijderd
Kale? bundel?lassauw22 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 07:30:
[...]
Welk pakket heb je besteld? De kale PS4 neem ik aan?lassauw22 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 07:30:
[...]
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Verwijderd
ik denk dat ze bij ons inpak papier nog aan het maken zijnFireFly3k schreef op woensdag 11 december 2013 @ 07:34:
[...]
Welk pakket heb je besteld? De kale PS4 neem ik aan?
Ik heb de PS4 + KZ + 2 controllers + cam besteld bij Bart Smit.
Ze zijn nog steeds bezig om deze heel erg goed in te pakken
Verwijderd
die van € 500 was toch zonder cam ?FireFly3k schreef op woensdag 11 december 2013 @ 07:34:
[...]
Welk pakket heb je besteld? De kale PS4 neem ik aan?
Ik heb de PS4 + KZ + 2 controllers + cam besteld bij Bart Smit.
Ze zijn nog steeds bezig om deze heel erg goed in te pakken
Verwijderd
Dit is de beschrijving van Dixons:
Ik ben erg benieuwd wanneer we wat zullen horen over hoe het verder gaat.De nieuwe Playstation 4 console met 500GB opslag en twee controllers + de game Killzone, Shadow Fall + de Playstation 4 Eye camera.
Zojuist een update vanuit PostNL:Exact schreef op woensdag 11 december 2013 @ 07:36:
Ook hier de T&T ontvangen.
Status van Bart Smit site: Uw bestelling is verzonden
Status PostNL site: Zending wordt voorbereid door de verzender
Verwacht vandaag tussen 12:30 en 17:00 uur.
(Kale PS4, gisteren 13:28 uur besteld)
Verwijderd
Nice manVerwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 08:23:
Zijn alle bestellingen zo geplaatst dat jullie hem "thuis opgestuurd" krijgen? Want ik laat de mijne leveren bij een BS in de buurt alleen zijn ze nog bezig met het inpakken xD
Besteld om 13:44 gisteren
Alleen console en controller
Verwijderd
Ja dat bedoel ik ermee xDmprkooij schreef op woensdag 11 december 2013 @ 08:25:
[...]
Nice man
Gister heb ik hem om 13:54 besteld, staat nog steeds wordt ingepakt
[ Voor 3% gewijzigd door pelidee op 11-12-2013 08:28 ]
Verwijderd
@Bartsmitcompelidee schreef op woensdag 11 december 2013 @ 08:28:
Mijn Killzone bundel besteld om 15:08 (altans toen kwam het mailtje) staat ook nog steeds op status inpakken.
In je bevestiging mail stond wel dit stukje:
Uw bestelling wordt binnen 2 werkdagen bezorgd, tenzij anders wordt aangegeven.
Zodra de bestelling wordt verstuurd ontvangt u een e-mail met daarin de
pakketcode(s) waarmee de bestelling te volgen is via PostNL Track & Trace.
Weet niet hoe dit bij de kale versie was ? Die 2 dagen kan dus best gaan kloppen als ze hem vandaag aanbieden bij PostNL !
Edit: Wordt thuis afgeleverd !
Nee, die is met camera. Daarom is het ook zo'n aantrekkelijke bundel.. én Killzone én extra DS4 én Camera..
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Dat was op iemand die een Kale bundel had besteld. Die worden ook netjes geleverd. Nog niemand gehoord die de Killzone bundel vandaag thuis krijgt.Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 08:30:
[...]
@Bartsmitcom
@Renesism Hi, wat bedoel je met 'veel onduidelijkheid'? Alle bestellingen die vandaag voor 21:00 zijn geplaatst, worden morgen thuisbezorgd.
Nou we hebben hem allen voor 21.00 besteld. Dus de "thuisbezorging" moet wel goed zitten verder.
Vind je het het niet raar dat de status zending op : Zending wordt voorbereid door de verzender blijft staan? Dit moet toch al lang verandert zijn. Het pakketje moet toch al in het sorteercentrum liggen. Verder is er ook geen gewicht.Exact schreef op woensdag 11 december 2013 @ 08:03:
[...]
Zojuist een update vanuit PostNL:
Verwachte leverdatum: do 12 dec 2013, 14:30-16:30
Verwijderd
Ja ik heb diezelfde kale bundel besteld maar die staat nog op "wordt ingepakt". Vandaar dat het me vreemd leek.pelidee schreef op woensdag 11 december 2013 @ 08:35:
[...]
Dat was op iemand die een Kale bundel had besteld. Die worden ook netjes geleverd. Nog niemand gehoord die de Killzone bundel vandaag thuis krijgt.
[ Voor 4% gewijzigd door sanderander op 11-12-2013 08:44 ]
Hier blijft hij ook op 'Zending wordt voorbereid door verzender' hangen, terwijl hij op Bart Smit gisteravond op 'Bestelling is verzonden' staat.Versteegrob schreef op woensdag 11 december 2013 @ 08:42:
[...]
Vind je het het niet raar dat de status zending op : Zending wordt voorbereid door de verzender blijft staan? Dit moet toch al lang verandert zijn. Het pakketje moet toch al in het sorteercentrum liggen. Verder is er ook geen gewicht.
Verwijderd
Had ik ook bij mijn pakketje van Amazon.co.ukKlaasjeNL schreef op woensdag 11 december 2013 @ 08:46:
[...]
Hier blijft hij ook op 'Zending wordt voorbereid door verzender' hangen, terwijl hij op Bart Smit gisteravond op 'Bestelling is verzonden' staat.
Raar vindt ik het niet want ze hadden al eerder gemeld (Weet niet waar, twitter denk ik) dat ze donderdag of vrijdag verstuurd zouden worden. Wat ik wel opmerkelijk vindt is dat zo snel al een T&T beschikbaar is, zelfs als het pakket nog (lang) niet afgeleverd is bij PostNL.Versteegrob schreef op woensdag 11 december 2013 @ 08:42:
[...]
Vind je het het niet raar dat de status zending op : Zending wordt voorbereid door de verzender blijft staan? Dit moet toch al lang verandert zijn. Het pakketje moet toch al in het sorteercentrum liggen. Verder is er ook geen gewicht.
Zal btw nu Bart Smit even via twitter benaderen voor de killzone bundel.
Nog meer Sony.nl bestellers?dvdkiwi schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 17:44:
Ik lees hier veel over Bol, Wehkamp, Intertoys en Bart Smit.
Nog mensen die hem, net als mij, al maanden bij Sony.nl in de pre-order hebben zitten?
Die lieten na de eerste levering nog weten dat de vraag te hoog was (zoals verwacht), en dat
de PS4 geleverd wordt ergens tussen 3 dec en 8 januari.
Maar vooralsnog geen nieuws betreffende een tweede levering bij hun.
Morgen zouden de winkels weer bevoorraad moeten worden toch?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Losse PS4, maar heb bevestiging op twitter gehad:
@darkelement1987 Ziet er goed uit en je zou hem morgen moeten ontvangen.
na bloed zweet, tranen (tranen wss niet
I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...
Verwijderd
Wat waren de laatste cijfers van je bestelling bij BSVerwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:08:
Ook ik heb een bevestiging gehad dat ik vandaag iig mijn t&t code kan verwachten. Maar zoals ik zei, zal ik langs de winkel gaan en kijken of ze hem al binnen hebben ^_^
Dit heb ik inderdaad ook. De mijne staat ook nog met die status. had de bestelling rond 15:20 afgerond.Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 08:23:
Zijn alle bestellingen zo geplaatst dat jullie hem "thuis opgestuurd" krijgen? Want ik laat de mijne leveren bij een BS in de buurt alleen zijn ze nog bezig met het inpakken xD
Besteld om 13:44 gisteren
Alleen console en controller
Verwijderd
Abcd =) wil je meteen mijn adresgegevens/geboortedatum en inlognaam?? =)djwb schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:10:
[...]
Wat waren de laatste cijfers van je bestelling bij BS
eindelijk ben blij voor jeDarkElement schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:05:
[...]
Losse PS4, maar heb bevestiging op twitter gehad:
[...]
En zeker met dikke winst verkopen!!
Zymotic2007 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:15:
[...]
En zeker met dikke winst verkopen!!
(geintje)
Verwijderd
Bij mij ook, maat...Kjid schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:15:
helaas geloof ik bart smit twitter nog steeds nietstatus voor gisteren bestelde bundel en kaal : wordt ingepakt.
Bij mij hetzelfde, zowel bij een bundel als bij een KaleKjid schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:15:
helaas geloof ik bart smit twitter nog steeds nietstatus voor gisteren bestelde bundel en kaal : wordt ingepakt.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:46:
Mensen die hem bij Wehkamp besteld hebben en nogsteeds de 5 weken levertijd zien....
Maak je geen zorgen, wehkamp heeft aangegeven dit te behouden voor nu, je ontvangt je ps4 begin donderdag uiterlijk vrijdag!
Verwijderd
Verwijderd
Ik wilde het even veriferen wanneer je had besteld, dan weet ik ook een beetje mijn status. Was niet kwaad bedoeld.Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:12:
[...]
Abcd =) wil je meteen mijn adresgegevens/geboortedatum en inlognaam?? =)
Verwijderd
Nu besteld? dan kun je lang wachten bij Wehkamp!BinaryRun schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:16:
Klopt het dat ik gisteren hier las dat de levertijd van niet klopt en dat hun gewoon deze week nog leveren als je nu besteld?
[...]
Verwijderd
13:45 besteld gisterendjwb schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:18:
[...]
Ik wilde het even veriferen wanneer je had besteld, dan weet ik ook een beetje mijn status. Was niet kwaad bedoeld.
Kan je me misschien vertellen wanneer je de bevestiging van je order hebt ontvangen dan bepaal ik het daar wel op. Alsjeblieft dankjewel
PSN/XBOX : Murzeltje1976
Ik heb bij Wehkamp besteld op 06-10!Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:19:
[...]
Nu besteld? dan kun je lang wachten bij Wehkamp!
Momenteel is iedereen op de hoogte gesteld die hem een week geleden bij Wehkamp had besteld...
Daarin kreeg je te weten of je A In aanmerking kwam of B niet...
Uit geluk kan ik spreken dat ik in aanmerking kom voor een exemplaar, echter lijkt het er nu op dat Morgen verzonden gaat worden door Wehkamp, vandaag nog niks ontvangen dus lijkt me morgen of vrijdag!
Stond bij jou je order ook lang op inpakken? Dan weet ik voldoendeMurzeltje schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:20:
Mensen,
als je het zeker wil weten, bel Bart SmitKlantenservice, kies voor de optie dat je een persoon wil spreken (dus niet de status van je bestelling kiezen, dan verwijzen ze je nl door naar de website).
Geef vervolgens je ordernummertje door en die persoon kan je precies vertellen of je order geleverd gaat worden (vandaag/morgen).
Zo heb ik het ook gedaan bij de 1e keer dat die link kwam en de info van BS Klantenservice was in mijn geval de enige correcte info.
Voor de luie mensen:
Telefonisch zijn wij bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 9.00uur en 16.00uur via 0900-0599 (15cpm).
Verwijderd
Dan moet je hoogstwaarschijnlijk wachten tot de 3rde levering...BekSide schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:21:
[...]
Ik heb bij Wehkamp besteld op 06-10!
Niets ontvangen, geen mail helemaal niks!
status : Meer dan 5 weken.
Hopen dat die van barstmit waar ik gisteren geluk mee had wel komen!
Ja prima als ik een mail krijg dat ik er NIET bij zit.... maar nu weet ik niks!Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:22:
[...]
Dan moet je hoogstwaarschijnlijk wachten tot de 3rde levering...
tenminste wel van wehkamp, hun hadden maandag een mail verstuurd naar alle mensen die wel of niet bij de 2de levering zouden zitten.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq