Gewoon binnen gelopen?tasjesdief schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:07:
Ik heb net de bundel gekocht (499 euro) bij MM Akerpoort.Ik weet niet of ze er meer hebben.
Verwijderd
Vind ik ook, maar ga er nu wel vanuit dat ik hem de 2e levering krijg. Misschien is de 2de levering van bol.com wel over 7 wekenDarkElement schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:12:
Toch vaag dat jullie beiden iets totaal anders horen.
NeeVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:13:
[...]
Vind ik ook, maar ga er nu wel vanuit dat ik hem de 2e levering krijg. Misschien is de 2de levering van bol.com wel over 7 weken
>>>>>>>>>>>>> In 2013 <<<<<<<<<<<<<< ontvangen wij nog een tweede levering PlayStation 4 consoles. Helaas weten wij op dit moment nog niet hoeveel PS4’s wij gaan ontvangen en wanneer deze worden uitgeleverd. Zodra de informatie rondom de tweede levering bekend is brengen wij iedereen netjes per email... Meer
JA later, ik was daar vanmorgen! Als ik wilde reserveren dan zou het waarschijnlijk 3e levering worden.tasjesdief schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:07:
Ik heb net de bundel gekocht (499 euro) bij MM Akerpoort.Ik weet niet of ze er meer hebben.
En jij koopt gewoon een ps4.
Iemand postte eerder dit linkje hier, redelijk kloppend overzicht, en dagelijks ge-update, dus nog maar een keer:
http://www.playstation4cl...veren-dagelijks-geupdate/
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Billgames durft via bol.com gewoon 838 te vragen voor een kale ps4!!!!
http://www.bol.com/nl/p/s...roller/1004004013539792/#
Op de site zelf is het nog 649 (nog veel te duur) en ze hebben er nog maar 1 beschikbaar.
http://www.bol.com/nl/p/s...roller/1004004013539792/#
Op de site zelf is het nog 649 (nog veel te duur) en ze hebben er nog maar 1 beschikbaar.
[ Voor 22% gewijzigd door DarkElement op 03-12-2013 19:32 ]
Heb al bedragen boven de 1000 gezien. Je zou toch denken dat er niemand zo idioot is om het ervoor te geven?
M3P 24'
Spuit 11Kimo schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:34:
Wow alle ps4 games 43EURO bij saturn.
Overigens (nog) maar 4 van de 9 games!
Signature
Verwijderd
Helaas zijn het niet alle ps4 games, bf4 hebben ze helaas niet op voorraad.Kimo schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:34:
Weet iemand waar ik bf4 voor een mooi prijsje zou kunnen krijgen?
Ik heb zojuist: mouzetc in "[Dinsdag dagdeal] Saturn cadeaukaart"Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:36:
[...]
Helaas zijn het niet alle ps4 games, bf4 hebben ze helaas niet op voorraad.
Weet iemand waar ik bf4 voor een mooi prijsje zou kunnen krijgen?
En mn 2 kaarten staan momenteel op V&A
[ Voor 14% gewijzigd door mouzetc op 03-12-2013 19:38 ]
Signature
Verwijderd
Wanneer heb je eigenlijk besteld? want mij vroegen ze wanneer ik had besteld en gaven meteen er antwoord op.Shadow343 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:06:
Nou ik heb dus net gebeld en tot op nu vond ik bol.com zeer klantvriendelijk en een goede service bieden maar dit sloeg alles..
Het gesprek gang kort samengevat als volgt:
Ik vroeg een dame aan de telefoon die netjes mijn bestelnummer kon terughalen en had gerefereerd dat er mensen hadden gebeld die ingelicht waren over de levering en zou graag willen weten of ik bij de 2de levering zat..
Nou daar kwam het:
Ik kan u niks garanderen en als ik nu de advertentie zie worden er pas playstation 4 consoles geleverd over 7 weken en meer dan dat is er bij ons ook niet bekend(Bedoel zover was ik ook).. Ik gaf netjes aan dat dat voor de gene is die op dit moment besteld en dat er mensen zijn die al wisten dat ze bij de 2de bestelling zaten. Kreeg ik als antwoord dat het niet zo kan zijn geweest en dat het waarschijnlijk niet bij bol.com was en vervolgens kwam het zelfde verhaal van wat ze wist en dat is blijkbaar nog minder dat ons aangezien ze niks wist hoe het met een mogelijke 2de levering zat in December..
Al met al niks opgeschoten en vond dit toch wel schandalig slecht..
Dat is alleen als je er 3 neemt..Kimo schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:34:
De actie 3=2
[ Voor 16% gewijzigd door MiTM op 03-12-2013 19:40 ]
Verwijderd
Bij 10 verschillende webshops op 29 november een PS4 besteld, maar te hopen dat ik 'm dit jaar krijg..
Online nietMiTM schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:38:
[...]
Dat is alleen als je er 3 neemt..
De actie 3=2
Nee hoor,heb gister fifa14 gekocht voor ps4.42,69MiTM schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:38:
[...]
Dat is alleen als je er 3 neemt..
De actie 3=2
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Verwijderd
kijk ik ook elke dag even op.CynicRelief schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:20:
Iemand postte eerder dit linkje hier, redelijk kloppend overzicht, en dagelijks ge-update, dus nog maar een keer:
wat ga je met 10 stuks doen???Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:39:
Bij 10 verschillende webshops op 29 november een PS4 besteld, maar te hopen dat ik 'm dit jaar krijg..
aan mekaar koppelen om een ps5 te simuleren??
Verwijderd
Welke ik als 1ste binnen krijg houd ik en de rest annuleer of weiger ik aan de deur.darksoul1 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:43:
[...]
wat ga je met 10 stuks doen???
aan mekaar koppelen om een ps5 te simuleren??
Is het heel wanhopig om al een game te kopen zonder de console te hebben?
Verwijderd
Neen, heb zelf BF4 & FIFA14 al klaar liggenmikeb106 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:46:
Assassins Creed IV: Black Flag en Battlefield 4 liggen al in de la stof te verzamelen.mikeb106 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:46:
Jammer dat er niks leuks in de boekjes staat
Verwijderd
Hier hebben we niks aan.. De informatie die daar staan staat gewoon op hun websites? BIjvoorbeeld Bol.com alsof we niet weten dat levertijd 7 weken is?CynicRelief schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:20:
Verwijderd
Precies! Misschien zodra je console hebt is er een aanbieding voor de games... Wie weet!mikeb106 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:46:
Verwijderd
Nope er ligt al een SSHD van 1TB te wachten en COD en BF4 liggen al stof te verzamelen.mikeb106 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:46:
Verwijderd
Waarom niet de Killzone bundel besteld dan?DarkElement schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:56:
Hier ligt mijn exemplaar van Killzone te roepen "Speel me, speel me!".
Was ik niet van op de hoogte destijds en vind het nu wel best.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:57:
[...]
Waarom niet de Killzone bundel besteld dan?
Verwijderd
Aha. Veel plezier alvastDarkElement schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:58:
[...]
Was ik niet van op de hoogte destijds en vind het nu wel best.
Fifa14,cod al gekocht,nu nog bf4 en kz met de bundel.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Verwijderd
Wat ben jij een hater, je bent hier de enige die de boel hier probeert te verzieken.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:57:
[...]
Waarom niet de Killzone bundel besteld dan?
ok,heb nu 2 reseveringen lopen bij intertoys en BSVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:45:
[...]
Welke ik als 1ste binnen krijg houd ik en de rest annuleer of weiger ik aan de deur.
bij intertoys de zogenaamde "vip" status wat inhoud
wat zou betekenen volgens de geruchten dat deze week al de link zal worden toegestuurdu ontvangt een week voor de releasedatum via de email een unieke link waarmee u de game al kunt bestellen. Hiermee kunt u zichzelf ervan verzekeren dat u de game op de releasedatum in huis heeft. Het is mogelijk om meerdere games te bestellen bij de VIP voorverkoop.
bij BS krijg je mail/en of sms wanneer ze binnen zijn
reseveringen zijn 1-12 gemaakt
Verwijderd
Wat ben jij een snotaap, ik vroeg alleen waarom hij niet de bundel had besteld.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:00:
[...]
Wat ben jij een hater, je bent hier de enige die de boel hier probeert te verzieken.
Dan ben je goedkoper uit

Verwijderd
Ik heb denk ook een veeeel latere levering, heb zelf die bundel van 499.DarkElement schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:03:
Gezien ik een financiële meevaller heb gehad deze maand en geen zin meer om opnieuw alles te annuleren en te bestellen (met kans op een VEULLLL latere levering) laat ik het voor wat het is.
En geen probleem tareqNULL
Denk dat ik wel kan wachten tot begin 2014 lol.

Verwijderd
Hehe eindelijk goed nieuws; gisteren besteld bij Intertoys Surhuisterveen (Friesland) sta nummer 2 op de lijst voor 2e levering dus kan 'm waarschijnlijk volgende week ophalen.
Verwijderd
Iemand al iets gehoord van 2e levering Waitkamp (wehkamp) krijg nu wel spijt als je naar de leverdata kijkt van MM en BS
Dan moet ik met 29-10-2013 wel bij de 2e levering zitten nietwaar?Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 18:52:
[...]
11 November. Net gebeld met de klantenservice en kunnen direct antwoord geven of je bij de tweede levering zit. Ze weten alleen niet precies wanneer het geleverd zou kunnen worden. Maar ik neem aan dat dat tussen 10 en 17 december is
Verwijderd
Welke PS4 heb je?Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:07:
Iemand al iets gehoord van 2e levering Waitkamp (wehkamp) krijg nu wel spijt als je naar de leverdata kijkt van MM en BS
Kale of de bundel?
Verwijderd
Wanneer krijg ik die van mij dan als ik vandaag een kale bundel bestel bij Wehkamp? @TareqNULL
Verwijderd
Dat die volendammers zulke goede connecties hebben met Sony.
Hoe krijgt die Bart Shit dat toch voor elkaar?
Hoe krijgt die Bart Shit dat toch voor elkaar?
Verwijderd
Kijk, jij krijgt mijn moraal omhoogVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:09:
[...]
Ik gok zomaar dat jij je PS4 binnenkort in huis zal hebben.
Reken maar op Q1 2014Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:09:
[...]
Wanneer krijg ik die van mij dan als ik vandaag een kale bundel bestel bij Wehkamp? @TareqNULL
M3P 24'
Verwijderd
Vandaag? Uhm, ik gok zomaar dat je bij de 3e levering zit. Dit kan ik mis hebben. Dit bevestig ik je later.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:09:
[...]
Verwijderd
Ook als je de kale op 29 november hebt besteld met nummer eindigend op 304?Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:09:
[...]
Verwijderd
Haha nee kerel, that's it.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:10:
[...]
Kan je nog iets meer loslaten Tareqnull?
Gewoon nog 1,5 weekje wachten en je kunt spelen, be patient.
Verwijderd
304 of 945, dat maakt niets uit.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:10:
[...]
Ook als je de kale op 29 november hebt besteld met nummer eindigend op 304?
29 november, is ook 2e levering

Verwijderd
Ja dat denk ik zekertengsys schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:07:
[...]
Dan moet ik met 29-10-2013 wel bij de 2e levering zitten nietwaar?
Verwijderd
So tough, maar ja ben weinig thuis deze dagen gaan dus sneller voorbij dan gedachtVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:11:
[...]
Haha nee kerel, that's it.
Gewoon nog 1,5 weekje wachten en je kunt spelen, be patient.
Verwijderd
Niet zo zeker zijn als je bij Bol.com heb besteld.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:12:
[...]
Ja dat denk ik zekerals je het 100% zeker wilt weten zou ik ff als ik jou was naar klantenservice bellen van Bol.com. 24/7 bereikbaar.
Just saying
Verwijderd
Ja toch, dagen vliegen voorbij.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:12:
[...]
So tough, maar ja ben weinig thuis deze dagen gaan dus sneller voorbij dan gedacht
Verwijderd
Waar is 't dan eigenlijk wel zeker? We zullen er gewoon op moeten vertrouwenVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:12:
[...]
Niet zo zeker zijn als je bij Bol.com heb besteld.
Just saying
Verwijderd
Vliegen zou ik het niet noemen, besteed veel tijd op dit forum om meer info te vergaren maar had het zwaarder ingeschat (addict)
tareqnull, wat is jou verwachting m.b.t. de grote bundel besteld op 02-12.
Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K
Hier nog zo 1, ben werkloos sinds vrijdag en zit naast sollicitaties ook constant hier te loeren.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:14:
[...]
Vliegen zou ik het niet noemen, besteed veel tijd op dit forum om meer info te vergaren maar had het zwaarder ingeschat (addict)

Verwijderd
Die heb ik ook besteld, just for fun.johoo schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:14:
tareqnull, wat is jou verwachting m.b.t. de grote bundel besteld op 02-12.
Ga er maar niet vanuit dat jij die zo gauw heb.
Zoals ik al eerder zei in dit forum, rond eind december.
Verwijderd
Oh balen man, ik zit 9 uur per dag op mijn stage maar als ik thuis ben vindt het heerlijk om hier te kijkenDarkElement schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:15:
[...]
Hier nog zo 1, ben werkloos sinds vrijdag en zit naast sollicitaties ook constant hier te loeren.
Verwijderd
Das fucked manDarkElement schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:15:
[...]
Hier nog zo 1, ben werkloos sinds vrijdag en zit naast sollicitaties ook constant hier te loeren.
Verwijderd
Elke dag werken tot half 5.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:14:
[...]
Kom ik thuis, zit ik eventjes op de pc is het al 8 uur lol.
Verwijderd
Ik ben telkens pas rond 7 uur thuis en voor 8 uur van huis, lange dagen maar als je actief bent gaat het stukken snellerVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:16:
[...]
Elke dag werken tot half 5.
Kom ik thuis, zit ik eventjes op de pc is het al 8 uur lol.
Verwijderd
Je hebt denk ik in iedere geval lekker alle tijd om te knallen op de ps4. Hoop dat je gauw een leuke baantje vindtDarkElement schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:15:
[...]
Verwijderd
Heb collegatje die gaat verhuizen en dus nieuwe baan zoekt is ook al 4 maanden op zoek naar baantje en kan niet eens een gesprek krijgen door miniscule aanbodDarkElement schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:18:
Ik hoop het ook, thanks mensen.
Verwijderd
wat zoek je?DarkElement schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:18:
Ik hoop het ook, thanks mensen.
Verwijderd
Toch wel zo'n beetje alle. Ben ontzettend benieuwd naar next-gen gamingVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:20:
Welke game kijken jullie het meeste naar uit om te spelen?

Verwijderd
Habbo Hotel.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:20:
Verwijderd
Voor de mensen die 'm vroeg willen hebben en er ook wel een klein stukje voor willen rijden, bestel bij Intertoys Surhuisterveen (Friesland). Je komt 4e op de lijst voor 2e levering terwijl ze er 5/6 binnen krijgen dus wees er snel bij als je zekerheid wilt.
Verwijderd
Niets bijzonders aan.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:21:
[...]
Toch wel zo'n beetje alle. Ben ontzettend benieuwd naar next-gen gaming
Meer RAM, betere graphics, andere controller.
Verwijderd
Ja lijkt me een geniaal spel maar weet niet of veel van mijn vrienden ps4 gaan kopen en het spel schijnt het beste te zijn om samen te spelen met vriendenVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:21:
Driveclub, maar daarvoor moeten we nog wachten tot april ofzo.
Verwijderd
Battlefield 4! Alleen wacht ik nog op een mooi aanbieding, misschien morgen even langs saturn Amsterdam… Volgende week verwacht ik de ps4Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:20:
Verwijderd
BF4 is toch bijna over uitverkocht? Je kan nu wel al in ps store kopen en dan voor 20 euro voor next gen meteen downloadenVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:22:
[...]
Battlefield 4! Alleen wacht ik nog op een mooi aanbieding, misschien morgen even langs saturn Amsterdam… Volgende week verwacht ik de ps4dus ik denk dat ik nog tijd heb.
Verwijderd
Ultimate Team gaat over van ps3 ik heb al een 600k team, vindt eigenlijk jammer dat het niet opnieuw start, eerste weken zijn altijd het leukstVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:25:
FIFA14! Kan niet wachten om me Ultimate Team te maken en te spelen op me PS4
Sowieso is het gamen op de bank vooral lekker chil met een controller in je hand. PC gamen is toch anders. Over twee weken 2 weken vakantie dus dan moet die binnen zijn.
Verwijderd
Niks bijzonders vergeleken met de ps3/360? Damn dan ben ik bang dat je voor een brilletje moet gaanVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:22:
[...]
Niets bijzonders aan.
Meer RAM, betere graphics, andere controller.
Verwijderd
Als je zegt waar en wanneer je besteld heb kunnen wij hier na zo veel info wel gokken wanneer je m krijgtVersteegrob schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:27:
Sowieso is het gamen op de bank vooral lekker chil met een controller in je hand. PC gamen is toch anders. Over twee weken 2 weken vakantie dus dan moet die binnen zijn.
Verwijderd
Ik moet opnieuw beginnen.. Als je team niet wilt geef maar aan mij hoor!Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:26:
[...]
Ultimate Team gaat over van ps3 ik heb al een 600k team, vindt eigenlijk jammer dat het niet opnieuw start, eerste weken zijn altijd het leukst
Verwijderd
Heb de PS4 al gespeeld, moet eerlijk zeggen ben niet zo heeeel enthousiast net als jullieVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:27:
[...]
Niks bijzonders vergeleken met de ps3/360? Damn dan ben ik bang dat je voor een brilletje moet gaan
Verwijderd
Heb al tientallen vrienden die mijn team willen maar ik hou hem denk ik toch XD wil dit jaar toch is een Ronaldo of MessiVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:28:
[...]
Ik moet opnieuw beginnen.. Als je team niet wilt geef maar aan mij hoor!
Verwijderd
Haha dat kan he. MeningsverschillenVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:28:
[...]
Heb de PS4 al gespeeld, moet eerlijk zeggen ben niet zo heeeel enthousiast net als jullie.
Verwijderd
Ik heb ook al gespeeld maar als je iets wil en besteld heb dat zo dichtbij is (zo voelt het) krijg je toch heel erg zin om het te gebruikenVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:28:
[...]
Heb de PS4 al gespeeld, moet eerlijk zeggen ben niet zo heeeel enthousiast net als jullie.
Verwijderd
Kijk, dat is wel zo.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:30:
[...]
Ik heb ook al gespeeld maar als je iets wil en besteld heb dat zo dichtbij is (zo voelt het) krijg je toch heel erg zin om het te gebruiken
Verwijderd
Ik heb de controller al ontvangen en daar ben ik al helemaal verliefd op, kan niet wachten tot ik ermee kan knallen met bf4
Verwijderd
MEDE TWEAKERS DIE NOG NIET HEBBEN BESTELD OF NIET ZEKER ZIJN VAN EEN TWEEDE LEVERING OPGELET!!!!!!!!!!!!!
Ik heb zoals sommige van jullie weten, nog 3 pre-orders staan die bij de tweede levering zitten.
Ben jij geïnteresseerd en wil jij gewoon een normaal bedrag betalen?
Stuur mij een DM, dan hou ik jou op de hoogte, locatie, hoe en wat.
Ik kom eventueel met je mee naar de winkel
.
Ik heb zoals sommige van jullie weten, nog 3 pre-orders staan die bij de tweede levering zitten.
Ik kom eventueel met je mee naar de winkel
Verwijderd
Ik kon ooit niet op een gamemode op FIFA (ultimate team) ik haatte deze gamemode toen ik er wel op kon en toen ik er niet op kon spelen kreeg ik heel erg de behoefte om dit te spelen. Na 4 maanden werkte het eindelijk en nu besteedt ik hier heeel veel uur per seizoen aan
Waarom zeg je dit weer als je njet reageert op DM?Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:32:
MEDE TWEAKERS DIE NOG NIET HEBBEN BESTELD OF NIET ZEKER ZIJN VAN EEN TWEEDE LEVERING OPGELET!!!!!!!!!!!!!
Ik kom eventueel met je mee naar de winkel.
Verwijderd
Niet reageren op DM?Versteegrob schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:34:
[...]
Waarom zeg je dit weer als je njet reageert op DM?
Ik doe dat wel hoor,

lol.Versteegrob schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:34:
[...]
Waarom zeg je dit weer als je njet reageert op DM?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot