Ok, 3 pre-orders zijn gereserveerd aan mede-tweakers
.
Nu nog wachten op die van mij
Nu nog wachten op die van mij

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hahaha veels te laat. Maandag bij 4 winkels en vorige week bij BS.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:28:
[...]
Als je zegt waar en wanneer je besteld heb kunnen wij hier na zo veel info wel gokken wanneer je m krijgt
Verwijderd
Verwijderd
Hahaha dat doe ik nu! Twitch FIFA14.. Zo mooiVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:45:
Tipje voor de verveling.
www.twitch.tv, kun je livestreams bekijken. Top!
Verwijderd
Neem een andere stream, ik heb 20MB download speed en ik kijk op Source, no lagDarkElement schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:47:
Heb zeer snelle verbinding maar toch hapert alles daar en om nou in laagste kwaliteit te kijken.
Verwijderd
Ach, dat is saai.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:46:
[...]
Hahaha dat doe ik nu! Twitch FIFA14.. Zo mooi
Verwijderd
Speel liever zelf.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:50:
Ik kijk al dagen naar Killzone op twitch en wat een mega fantastische game is dat, ongelooflijk.
Of je koopt nu een gamepc, kan je bf4 op ultra spelenVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:50:
Ik kijk al dagen naar Killzone op twitch en wat een mega fantastische game is dat, ongelooflijk.
Verwijderd
Misschien is dit niet de geschikte plek hiervoor...ownagekiller schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:12:
Yo ik heb bf4 gekocht bij de bart-smit, op de voorkant staat dat de dlc er bij zit maar ik kan geen blaadje met een code ofzo vinden. heeft iemand anders dit ook? of hoe het anders werkt ofzo
Verwijderd
Haha ik ben John de Mol niet met wat pegels op de bank.Versteegrob schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:03:
[...]
Of je koopt nu een gamepc, kan je bf4 op ultra spelen
Verwijderd
rolandos582 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:29:
[...]
Haha sorry, ik ga weer verder spelen.
Verwijderd
Nog meer jaloers.. veel plezier met spelen.rolandos582 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:29:
[...]
Haha sorry, ik ga weer verder spelen.
2de, 3de, 4de levering. Alles kan en niks is zeker.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:29:
Hey gasten,
Ik heb mijn playstation 4 zaterdag besteld bij de mediamarkt en nu staat er dat ie niet meer te verkrijgen is daar. Dus ik was net op tijd. Ik vraag me nou af of ik gewoon bij de volgende levering zit of dat ik evengoed nog bij de 3de levering zit.
Thanks.
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Verwijderd
Vandaag veel info gekregen morgen hopelijk meer... Fijne avondDarkElement schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:37:
Heb het ook gekeken net idd, nu weer over naar Twitch, loopt al wat soepeler (a) hopelijk morgen meer info omtrent 2de leveringen, fijne avond mede-tweakers :-)
Verwijderd
hoe kom je aan die info en waarom vraagt iedereen dat aan jou?Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:09:
[...]
Ik gok zomaar dat jij je PS4 binnenkort in huis zal hebben.
Verwijderd
Verwijderd
Winkels weten het wel, maar willen het niet zeggen.lowie020 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:54:
[...]
hoe kom je aan die info en waarom vraagt iedereen dat aan jou?
niemand weet het zeker zelfs de winkels zelf niet en jij wel blijkbaar![]()
vind het maar vreemd.. maar hoop natuurlijk dat je gelijk hebt
bullshitVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:56:
[...]
Winkels weten het wel, maar willen het niet zeggen.
Verwijderd
Denk je echt dat winkels letterlijk niets weten over een levering van het meest gehypte product van dit moment (naast bitcoins) ze verdienen hier heel veel geld mee en dit is erg belangrijk voor hun omzet
je werkt bij een winkel.. toch knap dat je het van meerdere winkels weet te vertelle danVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:57:
[...]
Ok, dus ik werk bij één van die winkels.
Dus jij weet het beter dan iemand die er werkt?
Verwijderd
Het is niet alsof SONY per winkel levertlowie020 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:58:
[...]
je werkt bij een winkel.. toch knap dat je het van meerdere winkels weet te vertelle dan
Verwijderd
Alles wordt verdeeld he binnen heel Nederland.lowie020 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:58:
[...]
je werkt bij een winkel.. toch knap dat je het van meerdere winkels weet te vertelle dan
Dat zijn jouw woorden. Mijn collega ondernemer heeft nog geen informatie mogen ontvangen wat betreft de tweede levering. Dat jij zegt dat ze het niet willen vertellen is dus totale onzin. Misschien weet jij iets, goed dat zou kunnen maar betrek het dan op jezelf(je bedrijf) en niet op anderen.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:57:
[...]
Ok, dus ik werk bij één van die winkels.
Dus jij weet het beter dan iemand die er werkt?
Verwijderd
Ja man... we willen hier totaal niet iemand die nuttige informatie geeft waardoor wij weten wanneer wij ongeveer onze ps4 zullen ontvangenVibravis schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:00:
[...]
Dat zijn jouw woorden. Mijn collega ondernemer heeft nog geen informatie mogen ontvangen wat betreft de tweede levering. Dat jij zegt dat ze het niet willen vertellen is dus totale onzin. Misschien weet jij iets, goed dat zou kunnen maar betrek het dan op jezelf(je bedrijf) en niet op anderen.
Verwijderd
jaa leuk.. moet die info wel kloppen anders heb je er nog geen klote aan..Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:01:
[...]
Ja man... we willen hier totaal niet iemand die nuttige informatie geeft waardoor wij weten wanneer wij ongeveer onze ps4 zullen ontvangen
Verwijderd
Kerel, luister is.Vibravis schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:00:
[...]
Dat zijn jouw woorden. Mijn collega ondernemer heeft nog geen informatie mogen ontvangen wat betreft de tweede levering. Dat jij zegt dat ze het niet willen vertellen is dus totale onzin. Misschien weet jij iets, goed dat zou kunnen maar betrek het dan op jezelf(je bedrijf) en niet op anderen.
Verwijderd
Klopt aantallen zijn zeer onzeker, leverdata wordt vandaag al wel vrijgegeven, meerdere aanbieders in Nederland hebben hun klanten al verteld over een levering van eind volgende weekRavnoss schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:02:
tareqNULL je kletst onzin. Retailers hebben echt geen idee wat ze krijgen, Sony is extreem terughoudend in het geven van informatie. Ik heb zelf enige tijd bij één van de grootste gamepublishers van de wereld gewerkt en weet uit ervaring dat informatie over het aantal aantallen wat geleverd wordt pas op het allerlaatste moment beschikbaar is.
Verwijderd
Manager loop uit te hangen? Flikker een eind op man.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:02:
idd als er iemand serieus iets weet over de 2de levering zonder bulshit zou fijn zijn dus als je werkelijk wat wet zeg t gewoon in plaats van de manager uit te hangen
Verwijderd
Ze hebben degelijk wel idee wat ze binnen krijgen, een exact getal niet nee.Ravnoss schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:02:
tareqNULL je kletst onzin. Retailers hebben echt geen idee wat ze krijgen, Sony is extreem terughoudend in het geven van informatie. Ik heb zelf enige tijd bij één van de grootste gamepublishers van de wereld gewerkt en weet uit ervaring dat informatie over het aantal stuks wat geleverd wordt pas op het allerlaatste moment beschikbaar is.
Verwijderd
Prima instelling. Zo zit ik ook in elkaar. Maar je doet uitspraken over andere retailers die simpelweg niet waar zijn. Ik zit totaal niet in de game industrie dus ik heb geen inside informatie. Maar als ik mijn collega vraag of hij iets gehoord heeft dan zal hij daar niet over liegen.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:03:
[...]
Kerel, luister is.
Als je er niet tegen kan dat ik mensen gewoon probeer te helpen,.
Verwijderd
Hoe is dit geen nuttige info, leg uit?Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:06:
begin nuttige info te geven dan in plaats van geheimzinnig te doen of je weet geen moer dat kan ook
Verwijderd
Verwijderd
Leuk, wij hebben hier iemand die info heeft over de 2e levering, vandaag is bevestigd dat dit klopte en nu komen er uit het niets een paar gastjes die zeggen dat hij onzin praat. Hij weet niet hoeveel er geleverd gaat worden maar wel ongeveer wanneer. Naar dit soort mensen zijn wij op zoek want zij verschaffen ons goede en bruikbare info.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:08:
lees de comment van vibravis dan zn laatste
Niemand die hier zit kan je 100% betrouwbare info geven. Man wat laten mensen zich gek maken hier!Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:10:
[...]
Leuk, wij hebben hier iemand die info heeft over de 2e levering, vandaag is bevestigd dat dit klopte en nu komen er uit het niets een paar gastjes die zeggen dat hij onzin praat. Hij weet niet hoeveel er geleverd gaat worden maar wel ongeveer wanneer. Naar dit soort mensen zijn wij op zoek want zij verschaffen ons goede en bruikbare info.
M3P 24'
Verwijderd
Toevallig is mijn info bevestigd door verschillende websitesVissa66 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:11:
[...]
Niemand die hier zit kan je 100% betrouwbare info geven. Man wat laten mensen zich gek maken hier!
Lars, lees het nog eens.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:10:
[...]
Leuk, wij hebben hier iemand die info heeft over de 2e levering, vandaag is bevestigd dat dit klopte en nu komen er uit het niets een paar gastjes die zeggen dat hij onzin praat. Hij weet niet hoeveel er geleverd gaat worden maar wel ongeveer wanneer. Naar dit soort mensen zijn wij op zoek want zij verschaffen ons goede en bruikbare info.
okee uhm jou ps4 komt volgende week.. enne die van jou ik denk 3e levering of 4e...Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:10:
[...]
Verwijderd
Hoef ik niet speciaal voor jou voor de 100e keer te vertellen.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:13:
oke @tareqnull volgens jou komt de 2de levering wanneer ?
Verwijderd
Hij zegt niet wanneer iemands playstation komt hij weet alleen meer over de leverdata van zijn werkgeverlowie020 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:13:
[...]
okee uhm jou ps4 komt volgende week.. enne die van jou ik denk 3e levering of 4e...
kan ook wel zomaar wat zeggen.. met bewijzen komt ie niet dus zie het als los zand
Vooralsnog heb je een plaatje van internet geplukt van een PS4 in een open doos, en die namens een "vriend" als te koop aangeboden. Dat spreekt niet in je voordeel.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:13:
[...]
Waar baseer jij dit op?
Zulke kindjes hier, niet normaal.
Deze week heeft hij gezegdVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:14:
[...]
Hoef ik niet speciaal voor jou voor de 100e keer te vertellen.
Succes met zoeken naar mijn antwoord.
Verwijderd
Dat boeit me vrij weinig, het is niet mijn PS4, niet mijn foto of wat dan ook.Ravnoss schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:14:
[...]
Vooralsnog heb je een plaatje van internet geplukt van een PS4 in een open doos, en die namens een "vriend" als te koop aangeboden. Dat spreekt niet in je voordeel.
Ik zeg niet dat je ongelijk hebt hoor! Alleen niemand weet wie er achter het naampje schuilt. Iedereen kan wel wat zeggenVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:12:
[...]
Toevallig is mijn info bevestigd door verschillende websites.
M3P 24'
ik overdrijf het ook in die reactie maar je snapt het wel.. mag ik hopeVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:14:
[...]
Hij zegt niet wanneer iemands playstation komt hij weet alleen meer over de leverdata van zijn werkgever
Verwijderd
Verwijderd
Dat weet jezelf ook wel, hoef ik je niet te gaan vertellen.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:13:
[...]
Waar baseer jij dit op?
Zulke kindjes hier, niet normaal.
Verwijderd
Heb je gelijk inVissa66 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:15:
[...]
Ik zeg niet dat je ongelijk hebt hoor! Alleen niemand weet wie er achter het naampje schuilt. Iedereen kan wel wat zeggen
Verwijderd
Ja toch, account sinds 2 dagen en zulke bs door lullen. Jot jongen.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:16:
[...]
Dat weet jezelf ook wel, hoef ik je niet te gaan vertellen.
Alleen spijtig dat je niet gewoon een ban krijgt, want je kan praten als een brugman waardoor mensen je nog serieus nemen ook
Verwijderd
Hij heeft vandaag gezegd dat het inderdaad waarschijnlijk eind volgende week wordtVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:16:
oke ja had eelrijk egzegt geen zin om terug te lezen bedank darkelement ik hoop zo dat hij gelijk heeft maar betwijfel t denk eerder eind volgende week.
Verwijderd
Volgend jaar kerst.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:17:
tareqNULL, wanneer denk je dat gamemania levert?
Verwijderd
Als je bij 2e levering zit van MM BS IT of Bol heb je grote kans dat je hem volgende week krijgtVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:17:
oke laat ik maar dan vanuit gaan volgende week hoop ik hard op
10 december 14.15 en 10 sec.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:17:
tareqNULL, wanneer denk je dat gamemania levert?
M3P 24'
Verwijderd
Had jij niet al een ps4?rolandos582 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:17:
De spamsessies zijn weer begonnen zie ik.
Verwijderd
Verwijderd
ForeGames, Breda en TilburgVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:19:
ik heb m bij foregames gepreoderd wee tneit of iemand die kent maar mij was wel verteld dat ik bovenaan de lijst stond voor de 2de levering ik zou eigenlijk de 1ste al moeten hebben maar ze kregen er niet genoeg baalde als n stekker maja gelukkig 2de dan angezien sommige tot volgens jaar moeten wachten
Verwijderd
Kunnen niet verzekeren dat ze genoeg geleverd krijgenVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:20:
Iemand enig idee, waarom de Killzone bundel van de wehkamp webiste af is gehaald?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq