Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:41
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:05:
[...]

sowieso jammer dat zo'n persoon er drie heeft weggenomen voor andere pre orders..
Het jammere is dat hij er 6 had .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puttermansz
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-04-2021
Ik heb mijn PS4 de eerste week van oktober gepre-ordered bij coolblue.
Er stond duidelijk naast het product vermeld: "Tweede levering".
Sinds de release op 29 november is dit verdwenen.
Ik hoop dat dit goed komt en dat ik effectief bij die tweede levering zit.
Nog mensen die bij Coolblue besteld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mprkooij schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:06:
[...]

pff triest.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
[...]

Tsja, wie weet komen ze uit Amazon.es of een ander land en worden ze geïmporteerd. Dan kun je natuurlijk niet 1 op 1 zeggen dat hij ze voor jou neus wegpikt... Het is gewoon een gewild object, en zolang er kopers zijn die hem voor de hoofdprijs wel willen hebben, stoppen dit soort dingen ook niet.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNickert
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-09 16:05
Puttermansz schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:06:
Ik heb mijn PS4 de eerste week van oktober gepre-ordered bij coolblue.
Er stond duidelijk naast het product vermeld: "Tweede levering".
Sinds de release op 29 november is dit verdwenen.
Ik hoop dat dit goed komt en dat ik effectief bij die tweede levering zit.
Nog mensen die bij Coolblue besteld hebben?
Heb 6 oktober bij coolblue gepre-orderd. Kans is zeer groot dat ik bij de tweede levering zit. Meer willen ze niet los laten bij CoolBlue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike7990
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-02 00:51
Ik denk wel dat iedereen hiervan heeft geleerd voor de PS5. Het liefste reserveren jullie nu 12 maanden vantevoren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
mike7990 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:07:
Ik denk wel dat iedereen hiervan heeft geleerd voor de PS5. Het liefste reserveren jullie nu 12 maanden vantevoren :p
Het liefst 24 maanden :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:30

Snippertje

Light up your life

Volgens mij is de les meer dat je beter niet kan reserveren en tweakers in de gaten moet houden een aantal dagen voor de release ;)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medal
  • Laatst online: 25-09 17:01
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:57:
[...]

precies ze zeggen "even".. en dat wordt telkens langer. waarschijnlijk hebben ze zelf allemaal zonder pre order een ps4 daar weg gepikt
even kort mijn verhaal volledig.
Ik heb sinds eind oktober met hun gemaild over het gesloten filiaal en de ps4 zou naar dichtstbijzijnde gestuurd worden leiden volgens hun. De mail die zij mij stuurde kwam niet overtuigend over dus ik na een week nog een keer gemaild hierop kreeg ik alleen terug dat het product niet op voorraad was tot 3 x toe ! terwijl dat mijn vraag niet was.
Hierna ben ik maar gaan bellen en verzekerde ze me dat alles goed zou komen inmiddels was het de 28ste en hadden ze nog niks binnen.
29ste heb ik s'ochtens weer gebeld ja meneer wij hebben gister u exemplaar ontvangen en deze is nu onderweg naar het filiaal in leiden. ik sta in leiden smiddags nee meneer wij hebben u order niet.
Hierop is er weer naar de mycom gebeld ( 0900-8101 ) nu kreeg ik te horen dat mijn exemplaar nog in het magazijn ligt en ze niet wisten waar die heen moest ( 3 uur smiddags ). Er is toen afgesproken dat ze hem naar het dichtstbijzijnde Dixons filiaal zouden sturen daar zou deze dan zaterdag zijn.
Ik voor de zekerheid op vrijdag nog gebeld naar het betreffende Dixons filiaal en hun bevestigde mij dat ze hier inderdaad van op de hoogte waren en de vracht rond 2 uur zou komen.
Zaterdag sta ik dus in half 3 in de winkel waar ik tot mijn verbazing te horen krijg dat deze niet eens op hun levering bon staat en dus niet aanwezig is.
Weer kon ik de mycom bellen om te vragen wat er nu weer fout was gegaan, tot mijn verbazing was de order gecanceld !!! maar deze was nog wel aanwezig in het magazijn aangezien deze op zaterdag gesloten is kon er niks gedaan worden ik zou sochtens om 10uur op maandag gebeld worden. helaas was ik om half 12 !!! nog niet gebeld waarop ik maar weer contact heb gezocht nu kreeg ik een leiding gevende aan de lijn deze gaf aan dat ze niet konden na gaan wat er met de ps4 gebeurd was. dus dat ik maar moest wachten tot de volgende levering en dat hij er verder niks aan wou doen.

oftewel daar koop ik nooit meer wat order is nog wel betaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Wat ik geleerd heb is dat ik er de volgende keer ook minstens 2 bestel.
Dan is de kans om 1 werkende te hebben wat hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
  • Laatst online: 17-09 08:51
Ik ga de volgende keer gewoon voor 10 stuks hoor. 2000 euro en een graties ps5 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudemir
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-06 16:54
Snippertje schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:09:
[...]

Volgens mij is de les meer dat je beter niet kan reserveren en tweakers in de gaten moet houden een aantal dagen voor de release ;)
Dit is inderdaad precies hoe ik het bij de volgende generatie ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
M a r c o schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:10:
[...]

Wat ik geleerd heb is dat ik er de volgende keer ook minstens 2 bestel.
Dan is de kans om 1 werkende te hebben wat hoger.
Of gewoon geduldig een half jaartje wachten, zodat de controller en hardware wordt gefixed in een eerste revisie PlayStation? Het is nou ook weer niet zo dat de PS3 opeens zwaar uitgeteld is en niets meer kan. Grote games verschijnen nog steeds voor de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

medal schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:10:
[...]

even kort mijn verhaal volledig.
Ik heb sinds eind oktober met hun gemaild over het gesloten filiaal en de ps4 zou naar dichtstbijzijnde gestuurd worden leiden volgens hun. De mail die zij mij stuurde kwam niet overtuigend over dus ik na een week nog een keer gemaild hierop kreeg ik alleen terug dat het product niet op voorraad was tot 3 x toe ! terwijl dat mijn vraag niet was.
Hierna ben ik maar gaan bellen en verzekerde ze me dat alles goed zou komen inmiddels was het de 28ste en hadden ze nog niks binnen.
29ste heb ik s'ochtens weer gebeld ja meneer wij hebben gister u exemplaar ontvangen en deze is nu onderweg naar het filiaal in leiden. ik sta in leiden smiddags nee meneer wij hebben u order niet.
Hierop is er weer naar de mycom gebeld ( 0900-8101 ) nu kreeg ik te horen dat mijn exemplaar nog in het magazijn ligt en ze niet wisten waar die heen moest ( 3 uur smiddags ). Er is toen afgesproken dat ze hem naar het dichtstbijzijnde Dixons filiaal zouden sturen daar zou deze dan zaterdag zijn.
Ik voor de zekerheid op vrijdag nog gebeld naar het betreffende Dixons filiaal en hun bevestigde mij dat ze hier inderdaad van op de hoogte waren en de vracht rond 2 uur zou komen.
Zaterdag sta ik dus in half 3 in de winkel waar ik tot mijn verbazing te horen krijg dat deze niet eens op hun levering bon staat en dus niet aanwezig is.
Weer kon ik de mycom bellen om te vragen wat er nu weer fout was gegaan, tot mijn verbazing was de order gecanceld !!! maar deze was nog wel aanwezig in het magazijn aangezien deze op zaterdag gesloten is kon er niks gedaan worden ik zou sochtens om 10uur op maandag gebeld worden. helaas was ik om half 12 !!! nog niet gebeld waarop ik maar weer contact heb gezocht nu kreeg ik een leiding gevende aan de lijn deze gaf aan dat ze niet konden na gaan wat er met de ps4 gebeurd was. dus dat ik maar moest wachten tot de volgende levering en dat hij er verder niks aan wou doen.

oftewel daar koop ik nooit meer wat order is nog wel betaald!
allemachtiig. al wel een klachtenformulier ingevuld? zou ik zeker doen. en nog niet je geld terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-09 20:38
Mycom/Dixons is sowieso een louche zaakje. :X

Tsja, geef de mensen die er veel kopen eens ongelijk. Hoe rot het ook is voor de mensen die buiten de boot vissen, het is makkelijk geld verdienen. :P

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medal
  • Laatst online: 25-09 17:01
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:13:
[...]

allemachtiig. al wel een klachtenformulier ingevuld? zou ik zeker doen. en nog niet je geld terug
Heb contact opgenomen met het hoofdkantoor deze zijn er nu mee bezig en zijn een stuk behulpzamer dan de mycom lijn ( 0900-8101 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
medal schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:15:
[...]

Heb contact opgenomen met het hoofdkantoor deze zijn er nu mee bezig en zijn een stuk behulpzamer dan de mycom lijn ( 0900-8101 )
Mag je ook nog even tientallen minuten naar een overpriced 0900 nummer gaan bellen om wat service te krijgen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

medal schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:15:
[...]

heel mooi. ik heb ze gisterochtend vroeg een mailtje gestuurd. nog steeds geen antwoord. baal een beetje, hierna ga ik in ieder geval nooit meer iets bij MyCom bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike7990
Beste service krijg je uiteindelijk toch bij MediaMarkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Mm begin nu toch wel lichtelijk in paniek te raken hier mijn verhaal in ieder geval:

12 Augustus de PS4 gepreordered bij Gameshop Twente (Enschede)

Daar te horen gekregen dat ze er waarschijnlijk maar 10 binnen kregen bij de release en ik op plaats 66 stond. Ik dacht naja het kost niks meer laat maar staan ik zie het dan wel. 30 November alsnog geannuleerd toen ik het bericht kreeg dat ze gewoon 0,0 playstation systemen binnen hebben gekregen. Overigens heb ik daar 4 spellen in de pre order staan 3x raden wat er is gebeurd. Alle spellen zijn retail verkocht en de pre orders zijn vergeten en nu zijn de spellen voorlopig uitverkocht. Heerlijk bedrijf dat gameshop twente je pre ordert om als eerste de game te krijgen en ondertussen verkopen ze het alsnog door..

12 November de PS4 gepreordered bij Bol.com

Na al die verhalen hier en op playstation4club.com begin ik nu wel zwaar te twijfelen of ik alsnog de PS4 ga krijgen bij de 2de levering.. heb ze maar eens gemaild ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike7990
Ik heb online gereserveerd, betekent meteen betalen.
Vertrouw ik alleen bij MM en Bol.com

Geen problemen gehad bij de bezorging, want ben hem zelf op gaan halen bij de lokale MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:14
mprkooij schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:04:
Dit vind ik nog het ergst, als mensen op mp het zo te koop aanbieden....

[afbeelding]
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:05:
[...]

sowieso jammer dat zo'n persoon er drie heeft weggenomen voor andere pre orders..
[...]

Of je het nu leuk vindt of niet, als hij op tijd gepre-orderd heeft is het zijn goed recht. Iedereen had op tijd kunnen pre-orderen. Volgens mij had iedereen vanaf 12 juni 2013 gelijke kansen, echter schuift iedereen zo'n pre-order voor zich uit (want aanbetaling, of want kat uit de boom kijken), en dan is het op een gegeven moment te laat.

Of het juist is wat hij met zijn pre-orders doet laat ik even voor wat het is, maar hij doet niets strafbaars.

[ Voor 24% gewijzigd door Jumpman op 03-12-2013 16:34 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

FlasHie_FlaSh schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:15:
[...]

Even tussendoor, gisteren ps4 games besteld voor 22:00.. kreeg vandaag de melding dat ze storing hadden en een dag later uitleveren… Dus krijg ze morgen pas:(
Ik ook, FIFA14 voor PS4 om een uur of 21 besteld bij Saturn voor 43 euro, kreeg hem net binnen, schnell!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tengsys
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
Weet iemand trouwens hoe het zit met BF4 bestellingen bij de MediaMarkt?

Ik had er een voor de PS4 icm FIFA 14 en een extra controller besteld. Heb die andere 2 al binnen maar niks meer over BF4 gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knip

[ Voor 153% gewijzigd door Uniciteit op 03-12-2013 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
quote: ''Website Gamecloud''
Nieuwe informatie verkregen via gameshop Nedgame wijst erop dat (volgens Sony) de tweede levering PlayStation 4's zal plaatsvinden tussen 10 en 17 december. Een maand later zal zeer waarschijnlijk de derde lading van Sony's next-gen console in Nederland aankomen. Overigens heeft Sony via Twitter laten weten dat de tweede levering per retailer kan verschillen.
Sony is van plan de PS4 vijf miljoen keer te verkopen voor het eind van het fiscale jaar (31 maart). Dit zou een record betekenen voor Sony. De PlayStation 3 werd 4,28 miljoen keer verkocht in de eerste zeven maanden na release.
Twee weken voor de lancering van de PlayStation 4 stond GameCloud volledig in het teken van de nieuwe console van Sony. Daarom hebben we enkele artikelen rondom de PlayStation 4 geschreven. Bekijk alle specials hieronder:
Ze hebben na klachten over de bron van hun verhaal het bericht aangepast

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandevijverke
  • Laatst online: 07-12-2021
Was gister in GM en daar vertelde ze me dat ze vandaag of morgen info gingen hebben over de 2de levering. Mocht eind deze week bellen voor definitief nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 07:02
Shadow343 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:27:
Mm begin nu toch wel lichtelijk in paniek te raken hier mijn verhaal in ieder geval:

12 Augustus de PS4 gepreordered bij Gameshop Twente (Enschede)

Daar te horen gekregen dat ze er waarschijnlijk maar 10 binnen kregen bij de release en ik op plaats 66 stond. Ik dacht naja het kost niks meer laat maar staan ik zie het dan wel. 30 November alsnog geannuleerd toen ik het bericht kreeg dat ze gewoon 0,0 playstation systemen binnen hebben gekregen. Overigens heb ik daar 4 spellen in de pre order staan 3x raden wat er is gebeurd. Alle spellen zijn retail verkocht en de pre orders zijn vergeten en nu zijn de spellen voorlopig uitverkocht. Heerlijk bedrijf dat gameshop twente je pre ordert om als eerste de game te krijgen en ondertussen verkopen ze het alsnog door..

12 November de PS4 gepreordered bij Bol.com

Na al die verhalen hier en op playstation4club.com begin ik nu wel zwaar te twijfelen of ik alsnog de PS4 ga krijgen bij de 2de levering.. heb ze maar eens gemaild ben benieuwd
Ook 0 dus. Toen ze mij gingen bellen dat ik er niet bij zat was het ook al erg onduidelijk. Kleine gameshop waar ik had besteld (Zuiderpark) kreeg ook nog geen week van tevoren te weten dat ie niets zou krijgen. Erg jammer dat de kleine shops zo buiten spel worden gezet.

Gameshop Twente vind ik sowieso een prutsbedrijf. Koop er niet zo snel wat. Ga liever naar de Mediamarkt, ondanks dat ik graag lokale handel steun.

Je kan er soms wel leuk retro spul kopen maar het is veelal duur en/of in slechte staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:07
Ik weet niet of dit al ergens voorbij is gekomen, maar dit kreeg ik toen ik vroeg over mij preorder e.d. bij MyCom.
Nicole van MyCom Beste Gerrit, heb je hem voor 16-8 besteld, krijg je hem voor de kerst nog. Is het na 15-8 dan zal het pas eind januari/februari zijn.
Ontzettend jammer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Wat een CHAP winkel is dat Bart Smit.

In de winkel besteld (augustus) en krijg ik zaterdag een email en later een sms.

Je reservering van Playstation 4 - 500 Gb is nu beschikbaar! Ga snel naar de winkel waar je hebt gereserveerd om je game op te halen en speel als eerste op de dag van release. Je reservering blijft 7 dagen geldig, dus haal hem zo snel mogelijk op!!

Dus ik kom net in de winkel waar ik besteld heb, wij hebben geen playstations binnen gekregen :(

Aan de andere kant, donderdag een PS4 via bartsmit.com besteld, en wel vrijdag binnen gekregen :z
Morgen maar de klantenservice bellen :(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:17:
Wat een CHAP winkel is dat Bart Smit.

In de winkel besteld (augustus) en krijg ik zaterdag een email en later een sms.

Je reservering van Playstation 4 - 500 Gb is nu beschikbaar! Ga snel naar de winkel waar je hebt gereserveerd om je game op te halen en speel als eerste op de dag van release. Je reservering blijft 7 dagen geldig, dus haal hem zo snel mogelijk op!!

Dus ik kom net in de winkel waar ik besteld heb, wij hebben geen playstations binnen gekregen :(

Aan de andere kant, donderdag een PS4 via bartsmit.com besteld, en wel vrijdag binnen gekregen :z
Morgen maar de klantenservice bellen :(
donderdag besteld en vrijdag binnen??? :o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net nog eens gebeld met mediamarkt webshop:
-De 2e levering wordt eerst geleverd aan klanten die vóór 24 november hebben besteld.
-Indien er over zijn van de 2e levering worden deze aan andere bestellingen geleverd.
-Het probleem bij mediamarkt was volgens de klantenservice dat ze er bijvoorbeeld 1000 exemplaren bestelden en maar 600 geleverd kregen van Sony.
-Precieze datum van 2e levering was niet bekend maar wel nog in december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:18:
[...]

donderdag besteld en vrijdag binnen??? :o :o
Ja via die ''verborgen'' link op de site.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:19:
[...]

Ja via die ''verborgen'' link op de site.
vertel mij dat ook eens even!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 14:49
Weet iemand toevallig of je bij Mediamarkt in de winkel een preorder kunt plaatsen ?

Op de website is dat niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-09 11:49
Dat gaan winkeliers voor zijn, je plaatst dan geen preorder maar betaald gewoon direct het hele bedrag. Dat voorkomt dit, en ook een hoop teleurstelling.

Tenzij je dan €5000,- klaar hebt liggen.

[ Voor 32% gewijzigd door Ultraman op 03-12-2013 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atoombom schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:30:
Weet iemand toevallig of je bij Mediamarkt in de winkel een preorder kunt plaatsen ?

Op de website is dat niet mogelijk.
bel ze op! je hebt nog tot 6 uur!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:11
-De 2e levering wordt eerst geleverd aan klanten die vóór 24 november hebben besteld.
-Indien er over zijn van de 2e levering worden deze aan andere bestellingen geleverd.
-Het probleem bij mediamarkt was volgens de klantenservice dat ze er bijvoorbeeld 1000 exemplaren bestelden en maar 600 geleverd kregen van Sony.
Damn it, ik heb de 26e besteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FR-VAK-R
  • Laatst online: 17-12-2021
De intertoys webshop geeft nu aan dat het maximaal aantal reserveringen is bereikt.
Ben erg benieuwd bij welke webshop ik als eerst mijn reservering kan ophalen/bestellen heb zowat bij alle webshops een reservering lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
[/quote]
Haha, ik had nog een veel mooiere, hij kon hem wel aangetekend verzenden. Maar als ik hem wou ophalen kon dit pas Woensdag. ( Was op maandag gemaild).

Ik bedoel je kan wel verzenden, maar even snel ophalen lukt niet?
[/quote]

Hmm, ook raar. Bij mij wist hij niet eens wat een aangetekende bestelling betekende :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Voor gewoon de normale prijs, hij is ook meteen weg. Respect!

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterX
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
alleen geldig voor mm of andere winkels ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:00

muhda

Time & Space traveler

Weet iemand waar ik goedkoop PSN+ kan kopen of bestellen? Ik heb even in de winkels gekeken maar € 50 vind ik te veel als ze online maar € 37? kosten. Ik las paar pagina's terug iets over actie/korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
mprkooij schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:31:
[/quote]
Haha, ik had nog een veel mooiere, hij kon hem wel aangetekend verzenden. Maar als ik hem wou ophalen kon dit pas Woensdag. ( Was op maandag gemaild).

[/quote]

Hmm, ook raar. Bij mij wist hij niet eens wat een aangetekende bestelling betekende :O
Wist ik ook niet haha, ik verzend nooit wat. Ik weet wel wat rembours is bijvoorbeeld. Maar aangetekend, dat is niet veel bijzonders.
Netjes inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

muhda schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:34:
Weet iemand waar ik goedkoop PSN+ kan kopen of bestellen? Ik heb even in de winkels gekeken maar € 50 vind ik te veel als ze online maar € 37? kosten. Ik las paar pagina's terug iets over actie/korting?
bol.com, nedgame en gamemania als het goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-09 15:41
rolandos582 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:30:
[...]

Dat gaan winkeliers voor zijn, je plaatst dan geen preorder maar betaald gewoon direct het hele bedrag. Dat voorkomt dit, en ook een hoop teleurstelling.

Tenzij je dan €5000,- klaar hebt liggen.

[...]

Nog leuker was het bij mij, eentje via marktplaats gemaild en hij mailde terug of we het verder via WhatsApp af konden handelen, nou alles goed en wel geregeld, wil die ineens een aanbetaling hebben omdat hij vaker gehad heeft dat mensen niet op zou komen dagen... terwijl ik gisteren om 23:00 geregeld had en hem vandaag om 10 uur zou op komen halen. maar zonder aanbetaling moest ie overleggen enzo, ging die vaag doen, vroeg van hem zeg nou gewoon wat je wilt dan is het klaar maar weer geen reactie, toen maar een linkje van meldpunt internetoplichting gestuurd, was ineens geblokkeerd :) rare mensen toch ook weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:35:
[...]

Dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WinterX schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:34:
[...]
alleen geldig voor mm of andere winkels ook?
Heb alleen met MM contact gehad, dus geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
angerblub schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:36:
[...]

Nog leuker was het bij mij, eentje via marktplaats gemaild en hij mailde terug of we het verder via WhatsApp af konden handelen, nou alles goed en wel geregeld, wil die ineens een aanbetaling hebben omdat hij vaker gehad heeft dat mensen niet op zou komen dagen... terwijl ik gisteren om 23:00 geregeld had en hem vandaag om 10 uur zou op komen halen. maar zonder aanbetaling moest ie overleggen enzo, ging die vaag doen, vroeg van hem zeg nou gewoon wat je wilt dan is het klaar maar weer geen reactie, toen maar een linkje van meldpunt internetoplichting gestuurd, was ineens geblokkeerd :) rare mensen toch ook weer :P
Heette hij toevallig Aad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
[...]

Aparte kwesties inderdaad. Proberen mensen op te lichten maar niet helemaal weten hoe het moet.
Gewoon denken dat er wanhopige mensen zijn die gaan aanbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elke filiaal elke winkel zegt wat anders en mensen geloven het telkens... Ik kan zelf niet wachten, maar we moeten wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
[...]

Dit was mijne trouwens : http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

Deed ook raar aan de telefoon, gewoon mailen en kijken wat je terugkrijgt. Kun je lachen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
rolandos582 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:38:
[...]

Aparte kwesties inderdaad. Proberen mensen op te lichten maar niet helemaal weten hoe het moet.
Gewoon denken dat er wanhopige mensen zijn die gaan aanbetalen.
Helaas zijn er nog steeds mensen die zo maar geld naar iemand over gaan maken die ze niet kennen. Achterlijk gewoon!

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
  • Laatst online: 22-09 15:41
Nee, ene Joeri, die zei uit Dalfsen te komen maar vermoed dat ie eigenlijk in een gehuchtje 40km daar vandaan woont :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Ik werk zelf bij een winkel die ze oorspronkelijk zou krijgen.
Later bericht gehad dat sony alleen aan de grote spelers gelijk zou leveren bij release.
De tussenhandelaren kregen uiteindelijk niet de beloofde aantallen.
Daardoor zijn vrij weinig kleinere winkels geleverd.
Wat ik weet van de contacten van sony af is dat de rest pakweg half januari klaar is voor goede leveringen.
Maar voor alsnog denk ik dat je de beste kans hebt bij grote zaken zoals de mediamarkt.
Die hebben nou eenmaal voorrang op dit soort dingen.

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
700.000 stuks klinkt veel, maar om daar heel Europa mee te voorzien van de 1e lading, dan is het opeens erg weinig. :P

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnyR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-04 09:56
[...]

Ik heb zelf bij bol besteld, staat nu wel op 5-7 werkdagen levertijd.
http://www.bol.com/nl/s/a...ex.html?_requestid=221441

Was 35euro met zo'n 2.50 korting code, weet niet of deze nog werkt: AHAIR-X9NL4-JW2BJ-A7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterX
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
DonnyR schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:45:
[...]

Was 35euro met zo'n 2.50 korting code, weet niet of deze nog werkt: AHAIR-X9NL4-JW2BJ-A7
Net besteld. De code werkt niet meer. Levertijd 12-12-2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

DonnyR schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:45:
[...]

Net besteld, zag de kortingscode te laat maar het scheelt al een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandevijverke
  • Laatst online: 07-12-2021
bij bol heb je ook actie met 5euro korting, weet wel de code niet meer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tengsys
Op playstation4club.nl worden continu reacties geplaatst over dat de volgende levering in week 50 zal zijn (volgende week)

:D:D:D

Uiteraard heeft niemand een bron vermeld... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
De 2e levering zal idd ergens midden december plaats vinden, maar om daar bij te zitten moet je ook al een tijdje geleden hebben gereserveerd. :P

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Mensen check shop-go.nl:
Er wordt op dit moment onderhoud uitgevoerd aan onze webwinkel.
Onze excuses voor het ongemak. Probeert u het later nog eens.
lol

Misschien geldt dit ook voor andere webshops:

Mediamarkt Alphen a/d Rijn verwacht 11-12-2013 een levering van 26 stuks:
https://twitter.com/MediaMarktAadR/status/407812038975426560

Boris van Gamekings heeft het over 06-12-2013 bij Bart Smit
https://twitter.com/GKBoris/status/407162146737250305

Verder hebben we nog 17-12-2013 van Nedgame (bron: Gamecloud)

Ziet er dus uit dat het werkelijk in de loop van volgende week gebeurt :-)

[ Voor 71% gewijzigd door DarkElement op 03-12-2013 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tengsys
Vissa66 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 18:11:
De 2e levering zal idd ergens midden december plaats vinden, maar om daar bij te zitten moet je ook al een tijdje geleden hebben gereserveerd. :P
29-10-2013 bij Bol besteld. Met een beetje geluk zit ik er nog bij. Als ik die opmerkingen van Sony moet geloven dat ze iedereen voor de Kerst een PS4 willen leveren moet dat wel lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat iedereen een pre-order bij bol.com in nov. heeft gedaan de ps4 wel ontvangt. Ze weten niet hoeveel ps4's ze binnenkrijgen dus kunnen ze ook niet met zekerheid zeggen of we de ps4 wel of niet krijgen. Als we Sony moeten geloven zitten we idd met kerst erachter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deantje91
  • Laatst online: 30-08 20:54
[...]

Die actie was bij Intertoys, geen idee of ze die nog steeds hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemyWD
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-11-2023
Zolang Sony voor de kerst een paar PS4's bij Wehkamp dumpt voor mij vind ik het allemaal wel prima :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sony geeft me nu echt een gevoel dat zelfs als je nog niet hebt besteld dat je de winkel in kan gaan en een kan pakken (hoop het)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 18:29:
Sony geeft me nu echt een gevoel dat zelfs als je nog niet hebt besteld dat je de winkel in kan gaan en een kan pakken (hoop het)
Lijkt me heel erg sterk als de 2e lading compleet is uitverkocht. Een 3e lading is pas 2014?

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Laatst online: 22:05
Kan iemand een tweet plaatsen bij bartsmit,en vragen wanneer de 2e levering +- komt voor mensen die online gereserveerd hadden.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 18:28:
Ik denk dat iedereen een pre-order bij bol.com in nov. heeft gedaan de ps4 wel ontvangt. Ze weten niet hoeveel ps4's ze binnenkrijgen dus kunnen ze ook niet met zekerheid zeggen of we de ps4 wel of niet krijgen. Als we Sony moeten geloven zitten we idd met kerst erachter!
Ik hoop het haha! bestel ik gelijk een paar games voor dat mooie prijsje bij saturn en mij zie je de kerstvakantie niet meer. Heb de ps3 gewoon al 2 weken niet meer aangeraakt omdat ik de ps4 nu wel een x wil. Wachten duurt lang.. overigens wordt op playstation4club idd gemeld dat verschillende aanbieders waaronder bol.com volgende week de 2de levering krijgen en zover ik kan lezen heeft iemand die op 19nov heeft gepreordered de bevestiging gekregen dat hij bij de 2de levering zit. Ik heb ook een mailtje de deur uitgedaan ik wacht nog rustig af zodra ik meer weet ga ik het melden. (handig voor mensen die bijv voor 19nov hebben besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 13:21
Ik heb bij een intertoys filiaal een reservering geplaatst voor de €500,- bundel, een reservering bij mycom voor dezelfde bundel en bij wehkamp een reservering voor de zelfde bundel.

Ben benieuwd, ik hoop dit jaar nog :(.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist bij Bol.com een PS4 besteld, kon gewoon met acceptgiro betalen..

Bij levering staat: Verwacht rond: 24-01-2014

Is dit bij meerdere mensen zo?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2013 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Amaze86 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 18:31:
Kan iemand een tweet plaatsen bij bartsmit,en vragen wanneer de 2e levering +- komt voor mensen die online gereserveerd hadden.
Lees mijn post hierboven, onthoud wel dat het slechts een gerucht is, op twitter laat Bart Smit nog niets los behalve dat ze nog geen verdere info hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadow343 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 18:31:
[...]

Ik hoop het haha! bestel ik gelijk een paar games voor dat mooie prijsje bij saturn en mij zie je de kerstvakantie niet meer. Heb de ps3 gewoon al 2 weken niet meer aangeraakt omdat ik de ps4 nu wel een x wil. Wachten duurt lang.. overigens wordt op playstation4club idd gemeld dat verschillende aanbieders waaronder bol.com volgende week de 2de levering krijgen en zover ik kan lezen heeft iemand die op 19nov heeft gepreordered de bevestiging gekregen dat hij bij de 2de levering zit. Ik heb ook een mailtje de deur uitgedaan ik wacht nog rustig af zodra ik meer weet ga ik het melden. (handig voor mensen die bijv voor 19nov hebben besteld)
Dat is wel nice! maar heb 11 nov bij bol.com de ps4 en heb geen mailtje ontvangen of ik bij de tweede levering zit :P Maar ik verwacht dat er een flinke lading komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 18:34:
[...]

Dat is wel nice! maar heb 11 nov bij bol.com de ps4 en heb geen mailtje ontvangen of ik bij de tweede levering zit :P Maar ik verwacht dat er een flinke lading komt
Nee ik heb ook geen mail ontvangen en die gene zelf ook niet maar heeft een mailtje gestuurd en daaruit reactie gehad.. ik had overigens afgelopen zaterdag voor het laatst gemaild en toen konden ze me nog niks nieuws vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadow343 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 18:36:
[...]

Nee ik heb ook geen mail ontvangen en die gene zelf ook niet maar heeft een mailtje gestuurd en daaruit reactie gehad.. ik had overigens afgelopen zaterdag voor het laatst gemaild en toen konden ze me nog niks nieuws vertellen.
Heb vandaag trouwens nog een mailtje gehad van bol.com en konden me nog geen zekerheid geven. Maar hoop dat 't wel goed zit haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bol.com gebeld en ik zit bij de tweede levering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Wanneer besteld?

Vreemd dat ze dat konden garanderen, iemand anders hier zat in een bestelling van ergens in oktober (WinterX) en kreeg hem waarschijnlijk niet in de 2de levering en ik ook niet (13-11-2013 besteld)

Maar dan heb ik goede hoop intussen.

[ Voor 88% gewijzigd door DarkElement op 03-12-2013 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

11 November. Net gebeld met de klantenservice en kunnen direct antwoord geven of je bij de tweede levering zit. Ze weten alleen niet precies wanneer het geleverd zou kunnen worden. Maar ik neem aan dat dat tussen 10 en 17 december is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Oh dan zal ik ook wel in de 2de levering zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkElement schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 18:50:
Wanneer besteld?

Vreemd dat ze dat konden garanderen, iemand anders hier zat in een bestelling van ergens in oktober (WinterX) en kreeg hem waarschijnlijk niet in de 2de levering en ik ook niet (13-11-2013 besteld)

Maar dan heb ik goede hoop intussen.
Maar heeft WinterX gemaild? want ik heb mailtjes gestuurd en konden me niet vaststellen of ik erbij. Nu ik de klantenservice heb gebeld hebben ze het duidelijk kunnen vaststellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Lekker georganiseerd dan lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkElement schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 18:52:
Oh dan zal ik ook wel in de 2de levering zitten :)
Als je 't zeker wilt weten zou ik gewoon eens een poging wagen om te bellen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Hoe zeker is zeker als ze allemaal wat anders zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-09 22:23
Bij: http://www.zavvi.com/ps4-...2094765269&affil=thgemail

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
PS4 Day One Bundle Games Consoles

€892.79

Save: €347.20

FREE UK Delivery on all orders

Be the first to write a review
Qty:

Buy

Availability: In stock | Usually dispatched within 24 hours
Limited Stock Avalible

Description
    Delivery & Returns

Bundle includes:

PS Vita (WiFi and 3G Enabled)
    Extra Dual Shock 4 controller
    Killzone Shadow Fall
    NBA 2014
    Just Dance 2014
    £25 Playstation Network Card

Sony's PlayStation 4

Gamer Focused, Developer Inspired. Designed around gamers, for gamers. Get the best, state of the art games that offer the most immersive gaming experiences with the PS4, a console that pushes the boundaries with its creative system.

Shared Game Experiences:

Prime focus on social interactions for the PS4
    Wide variety of new social features, including the brand new innovative "Share" button
    Gamers can use this button to upload their gameplay, as well as share their images and videos via social networking sites such as Facebook
    Broadcast gameplay in real-time to friends using live internet streaming services, eg: Ustream
    Friends can join in your games to offer helping hands and items
    Players will be able to sync their Facebook account with their Sony Entertainment Network account to deepen their connections

PS4 Second Screens:

Players can use their PlayStation Vita, smartphones and tablets to play and use their favourite content wherever they are
    PSVita is the ultimate companion device
    Can seamlessly pull PS4 titles onto their Vita screens via Wi-Fi Networks
    Can purchase PS4 games away from home and have them download directly to their console at home

Immediate Gameplay:

Radically reduced lag for content
    PS4 enables players to download and update content in the background so they can continue playing their game
    Digital titles have been made playable whilst they're still being downloaded: when a player buys a game, the PS4 downloads a segment instantly so that users can start playing straight away, while the rest of the game is being downloaded in the background

Personalised, Curated Content:

Friends' game-related information and gameplay will be easily visible from the PS4 menu screen
    Can easily obtain information about recommended content, games, TV series, films, and more
    The system aims to be able to predict what games you will be interested in purchasing, already having the game ready and raring to go before you even click the buy button
    Aims to reach your potential needs and wants

Gaming in the Cloud:

As well as the PlayStation Store, the PS4 will offer services via the PlayStation Network, such as Sony Corporation's Music Unlimited (cloud-based music subscription service) and Video Unlimited (premium video service), amongst others
    Combination of the PlayStation Network with Gaikai Inc's cloud technology to offer free exploration possible for gamers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bol.com en Wehkamp zouden gewoon iedereen die gewoon al helemaal betaald heeft voorrang moeten geven op mensen die het via een acceptgiro of per rembours willen betalen. Deze winkels hebben van deze mensen immers helemaal geen zekerheid dat mensen hem ook echt afnemen in tegenstelling tot de mensen die hem al 100% betaald hebben.

Maar met deze uitspraak maak ik me vast niet populair ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkElement schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 18:55:
Hoe zeker is zeker als ze allemaal wat anders zeggen ;)
Ja goed, dat is iets waar we op zullen moeten vertrouwen. Merk wel dat bij de mailtjes ik geen fatsoenlijke antwoorden kreeg op mijn vragen. Alles met de bocht eromheen. dus besloot ik maar effe om te bellen. Direct antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemyWD
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-11-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 18:57:
Bol.com en Wehkamp zouden gewoon iedereen die gewoon al helemaal betaald heeft voorrang moeten geven op mensen die het via een acceptgiro of per rembours willen betalen. Deze winkels hebben van deze mensen immers helemaal geen zekerheid dat mensen hem ook echt afnemen in tegenstelling tot de mensen die hem al 100% betaald hebben.

Helemaal mee eens omdat het mij goed uitkomt :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement

Als je aanbetaald heb kan je ook altijd nog annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-04-2022

Nee, wie het eerst komt wie het eerst maalt. Daarbij kan niet iedereen met acceptgiro betalen bij bol.com en wehkamp. Je zult eerst wat vertrouwen moeten winnen (bij wehkamp) voordat ze je voor zo'n bedrag met acceptgiro laten bestellen.

Daarbij, als je vooraf betaalt.. welke zekerheid hebben zij dat zij het geld ook mogen houden? Er zijn genoeg mensen die hun product weer retour doen en geld terug willen. Een beetje een vreemde opmerking van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Ik heb zojuist met iemand een deal gesloten voor 475,- de Killzone bundel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Nou ik heb dus net gebeld en tot op nu vond ik bol.com zeer klantvriendelijk en een goede service bieden maar dit sloeg alles..

Het gesprek gang kort samengevat als volgt:

Ik vroeg een dame aan de telefoon die netjes mijn bestelnummer kon terughalen en had gerefereerd dat er mensen hadden gebeld die ingelicht waren over de levering en zou graag willen weten of ik bij de 2de levering zat..

Nou daar kwam het:

Ik kan u niks garanderen en als ik nu de advertentie zie worden er pas playstation 4 consoles geleverd over 7 weken en meer dan dat is er bij ons ook niet bekend(Bedoel zover was ik ook).. Ik gaf netjes aan dat dat voor de gene is die op dit moment besteld en dat er mensen zijn die al wisten dat ze bij de 2de bestelling zaten. Kreeg ik als antwoord dat het niet zo kan zijn geweest en dat het waarschijnlijk niet bij bol.com was en vervolgens kwam het zelfde verhaal van wat ze wist en dat is blijkbaar nog minder dat ons aangezien ze niks wist hoe het met een mogelijke 2de levering zat in December..

Al met al niks opgeschoten en vond dit toch wel schandalig slecht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasjesdief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-05 09:58
Ik heb net de bundel gekocht (499 euro) bij MM Akerpoort.Ik weet niet of ze er meer hebben.

PSN: MojoR1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Dat bedoel ik dus, ze zeggen allemaal wat anders, ik werd door ene M.T. te woord gestaan op twitter, die zegt tevens tegen alle andere twitteraars die dezelfde besteldatum als mij hadden hetzelfde verhaaltje, vervoglens heeft een paar uur later een ander dienst op de twitteraccount en worden er weer hele andere dingen verteld.

Briljant georganiseerd daar _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadow343 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:06:
Nou ik heb dus net gebeld en tot op nu vond ik bol.com zeer klantvriendelijk en een goede service bieden maar dit sloeg alles..

Het gesprek gang kort samengevat als volgt:

Ik vroeg een dame aan de telefoon die netjes mijn bestelnummer kon terughalen en had gerefereerd dat er mensen hadden gebeld die ingelicht waren over de levering en zou graag willen weten of ik bij de 2de levering zat..

Nou daar kwam het:

Ik kan u niks garanderen en als ik nu de advertentie zie worden er pas playstation 4 consoles geleverd over 7 weken en meer dan dat is er bij ons ook niet bekend(Bedoel zover was ik ook).. Ik gaf netjes aan dat dat voor de gene is die op dit moment besteld en dat er mensen zijn die al wisten dat ze bij de 2de bestelling zaten. Kreeg ik als antwoord dat het niet zo kan zijn geweest en dat het waarschijnlijk niet bij bol.com was en vervolgens kwam het zelfde verhaal van wat ze wist en dat is blijkbaar nog minder dat ons aangezien ze niks wist hoe het met een mogelijke 2de levering zat in December..

Al met al niks opgeschoten en vond dit toch wel schandalig slecht..
Die 7 weken geven ze omdat ze dan er 100% zeker ervan zijn om de consoles te leveren. Shipping komt wss 10 dec aan en worden dan ook aan alle winkels geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Toch vaag dat jullie beiden iets totaal anders horen.

Pagina: 1 ... 125 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot