Doet me denken aan het nummer cd voor jou, cd voor mij
De kapitein - acda en de munnik
De kapitein - acda en de munnik
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Als hij kan fluisteren heeft hij in ieder geval meer dan een knipperend ledjesanderander schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:45:
[...]
SSSSSST!
Als je heeeeeel stil bent, hoor je er ook 1 je naam fluisteren.....
Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North
bartburg schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:40:
[afbeelding]
daar staan ze te wachten op een van ons ik zie er 1 naar me lachen!![]()
[ Voor 9% gewijzigd door Royeboi op 03-12-2013 12:53 ]
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Haha, gewoon stoppen met dit topic te volgen en de levering afwachten.
Ja zo zou je het ook kunnen bekijken, ik vind het het gewoon baggerslechte service al je 2 dagen van te voren hoort dat je nog 1 a 2 maanden mag wachten. Dan zou ik daar nooit meer bestellen. Dus dat vind ik nou niet bepaald tactisch.Vibravis schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:02:
[...]
Verkooptechniek zou zijn als ze zeggen binnen een x aantal weken te kunnen leveren en pas een paar dagen ervoor gaan mailen dat het toch iets langer duurt. Het melden van een langere levertijd is om teleurstellingen te voorkomen en vind ik een eerlijke manier van informatie verstrekken. De mensen die dan alsnog bestellen houden rekening met een langere levertijd en als ze dan alsnog eerder geleverd krijgen zorgt dat alleen maar voor blije reacties in de vorm van 'wow wat een snelle service'
Ja, als je hem zo graag wil had je ze maar niet moeten verkopen.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:51:
[...]
Als je wat weet kerel graag en dit keer is het voor eigen gebruik geen doorverkoop actie
[ Voor 23% gewijzigd door TFDev op 03-12-2013 13:01 ]
Volgens mij weten ze helemaal niet hoeveel megabundels ze precies nog gaan binnenkrijgen. Ze spreken zichzelf wel tegen - als je niet weet of de leverancier het aankan, hoe weet je dan wel dat de huidige bestellingen geleverd kunnen worden?TFDev schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:01:
Net gebeld met wehkamp mbt de megabundel (kon niet wachten op de mailhet gaat toch om 500 euro)
Hij is daar van de site af omdat ze bang zijn dat de leverancier het niet meer aankan, en hebben hem van de site gehaald om verdere teleurstellingen te voorkomen. Mocht hij toch voldoende leverbaar zijn voor nieuwe bestellingen, komt hij gewoon weer op de site. M.A.W, als je hem besteld heb krijg je hem gewoon, maar de verwachte levertijd is idd meer dan 5 weken.
Geduld
[...]
Ja, als je hem zo graag wil had je ze maar niet moeten verkopen.
[ Voor 8% gewijzigd door Royeboi op 03-12-2013 13:05 ]
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Verwijderd
Verwijderd
Is er nog wat nieuws van die bolle traage bol.com?Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:05:
Inderdaad , Bol.com moet er meer krijgen dit keer.
Dat zegt niks maar verras ons Shop-go?mike7990 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:20:
Ik weet nog een winkel waar ze PS4's nog beschikbaar hebben..
Heb het even gecheckt, de winkel bestaat bij de Kvk
Verwijderd
Die kwam ik ook al tegen op Marktplaats.
[ Voor 9% gewijzigd door DarkElement op 03-12-2013 13:26 ]
Verwijderd
Welke bron?Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:25:
Officieel: 10 december krijgt de webshop van Media Markt en Saturn de volgende levering binnen,
Levering voor bestellingen of een levering die in de rekken terecht komt?Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:25:
Officieel: 10 december krijgt de webshop van Media Markt en Saturn de volgende levering binnen,
Niet doen,
Verwijderd
Bestellingen.Frijns.Net schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:26:
[...]
Levering voor bestellingen of een levering die in de rekken terecht komt?
heb voor de gein gemailt of ik vandaag kan ophalen, ben benieuwd welke smoes ik krinjgBekSide schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:26:
[...]
Niet doen,
Check adres op google maps.
Huis staat toevallig te koop.......
Gewoon wegblijven klaar.
Iedere winkel die nu zegt dat hij/zij voorraad heeft is bij voorbaat gewoon een oplichter. Iedere winkel is de laatste week 200+ keer gebeld schat ik zo...
Verwijderd
Nee maar zo graag was het ook niet. Ik laat mezelf niet gek maken.TFDev schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:01:
Net gebeld met wehkamp mbt de megabundel (kon niet wachten op de mailhet gaat toch om 500 euro)
Hij is daar van de site af omdat ze bang zijn dat de leverancier het niet meer aankan, en hebben hem van de site gehaald om verdere teleurstellingen te voorkomen. Mocht hij toch voldoende leverbaar zijn voor nieuwe bestellingen, komt hij gewoon weer op de site. M.A.W, als je hem besteld heb krijg je hem gewoon, maar de verwachte levertijd is idd meer dan 5 weken.
Geduld
[...]
Ja, als je hem zo graag wil had je ze maar niet moeten verkopen.
Dan zou je wel echt een flinke bofkont zijnDarkElement schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:30:
Hoor nu trouwens wel vaak de datum 10 december voorbijkomen, dat is mijn verjaardag dus beter "kado" op mijn verjaardag kan niet
Verwijderd
Verwijderd
DarkElement ik heb nu een reservering lopen bij bart smit en bij intertoys.DarkElement schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:30:
Hoor nu trouwens wel vaak de datum 10 december voorbijkomen, dat is mijn verjaardag dus beter "kado" op mijn verjaardag kan niet
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2013 13:35 ]
Beter hebben de mensen die via bol.com hebben besteld net zoveel gelukVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:32:
Ohja, iedereen met pre-order 2e levering kan 'm 11 december ophalen bij Saturn en MM als het goed is, Saturn Groningen kreeg met 1e levering 39 stuks binnen en nu voor 2e levering staan er nog maar 25 reserveringen dus waarschijnlijk kun je daar nog heen.
Ik heb geen flauw idee, als ik tareqNULL moet geloven komen er deze week nieuwe ladingen daar binnen.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:35:
[...]
DarkElement ik heb nu een reservering lopen bij bart smit en bij intertoys.
Denk je dat ik bij hen een goede kans maak of moet ik toch bij mediamarkt zijn?
[ Voor 4% gewijzigd door DarkElement op 03-12-2013 13:36 ]
Verwijderd
Verwijderd
TFDev schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:48:
Gezien de "rust" in dit topic na de 1e levering zou je er vanuit gaan dat straks de meesten die er een willen dr een hebben na de 2e levering (als ze dan inderdaad met meer komen dan bij de 1e levering)
Gelukkig dat ze in ieder geval van de website af zijn. Zoals ik gisteren al aangaf verwachtte ik dit al. Bijna iedereen heeft met die bonnen van AH de Killzone mega bundel besteld. Nu maar hopen dat ze er genoeg krijgen.TFDev schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:01:
Geduld
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Dit
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Heb 22 Juli besteld. Maar geen idee bij welke levering ik zit, en wanneer die gaat komen. Wellicht dat ze dat bij GM ook niet (met zekerheid) weten.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:38:
ik heb op 2 augustus bij gamemania besteld en vanaf toen zit ik in de 2e levering. heeft iemand een idee wanneer die gaat komen. ik lees hier alleen maar bol.com saturn en mm. Zijn er meerdere mensen die bij gamemania besteld hebben?
Verwijderd
Is anders wel een officiele retailer van Sony zie deze linkVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:19:
Game mania krijgt er volgens mij niet veel binnen. Geen prioriteit bij Sony. Een relatief kleine onderneming als je het met de Saturn, Mediamarkt vergelijkt.
M3P 24'
Game mania is juiste de grootste op gebied van Gaming en volgens mij zelfs marktleider.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:19:
Game mania krijgt er volgens mij niet veel binnen. Geen prioriteit bij Sony. Een relatief kleine onderneming als je het met de Saturn, Mediamarkt vergelijkt.
Kwestie van maximaal 1 jaar nog voordat die toko ook over de kop gaat.Aeque schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:24:
[...]
Game mania is juiste de grootste op gebied van Gaming en volgens mij zelfs marktleider.
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Mycom idd onduidelijk. Had ze zaterdag mail gestuurd.Hugo schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:35:
Even helder:
Verwachting 2de levering Bart Smit / InterToys / Mediamarkt / Saturn
+/- 11 december
Verwacht Wehkamp / Bol.com
Januari 2014
Dixons / Mycom
Onbekend (Kan 2de levering zijn of 3de. Blijft onduidelijk)
Dat is volgens mij ook de reden dat FRS over de kop is gegaan.koffieboontje schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:35:
[...]
Kwestie van maximaal 1 jaar nog voordat die toko ook over de kop gaat.
Afzetters met hun maximale prijzen.
[ Voor 16% gewijzigd door Pubbert op 03-12-2013 14:43 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Dan moet bs eind van de week bestel mails sturen of maandagHugo schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:35:
Even helder:
+/- 11 december
Januari 2014
Dixons / Mycom
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Verwijderd
verwachttekoffieboontje schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:36:
[...]
Mycom idd onduidelijk. Had ze zaterdag mail gestuurd.
kreeg zojuist reactie van ze terug:
Geachte heer ,
Bedankt voor uw e-mail.
Allereerst onze excuses voor het ongemak.
Er is op dit moment geen uitspraak te doen over de verwachtte leverdatum. De verwachtte leverdatum van de Playstation 4 Killzone Bundel s helaas nog onbekend. Wij wachten op dit moment op de leverancier. Wij vragen u om nog even geduld te hebben. Alvast bedankt voor uw medewerking.
Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Jennifer
MyCom Nederland
Verkoop & Informatie
0900 – 8101 (20cpm)
ma-vrij 8.30 – 21.00 za 9.00 – 17.00
Info@mycom.nl
Technische Helpdesk
0900 – 8089 (70cpm)
ma-vrij 8.30 – 21.00 za 9.00 – 13.00
kaarten voor wat ?! de reservering van een ps4, als dat nog kan ga ik vanavond ook nog langs, je hoeft hier neem ik aan geen aanbetaling voor te doen ?!Thund3r schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:40:
Is de PS4 bij Saturn alleen in de winkel te reserveren? Er lagen zojuist nog genoeg kaarten, echter kreeg ik er maar 2 mee, ook toen ik weer opnieuw de winkel binnenliepVanavond nog eens proberen bij filliaal in Venlo, hoop dat er dan ook nog genoeg liggen.
Cadeaukaarten. 40 euro betalen, 50 euro krijgen.djwb schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:48:
[...]
kaarten voor wat ?! de reservering van een ps4, als dat nog kan ga ik vanavond ook nog langs, je hoeft hier neem ik aan geen aanbetaling voor te doen ?!
M3P 24'
Verwijderd
aha dat is jammer thnxVissa66 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:50:
[...]
Cadeaukaarten. 40 euro betalen, 50 euro krijgen.
Verwijderd
Ook van thuiswinkel:Oxigeon schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:53:
[...]
Dit zijn de AV van Algemene Voorwaarden Nederlandse Thuiswinkel Organisatie van de website van Saturn
Van een kennelijke vergissing is sprake als u had kunnen weten of begrijpen dat de prijs veel te laag is voor het artikel dat wordt aangeboden. Met andere woorden: zelfs als het u al niet meteen duidelijk behoort te zijn dat hier een vergissing in het spel is, dan is het verschil in prijs zo aanzienlijk dat er in ieder geval reden is voor twijfel. En de wetgever stelt dat ingeval van twijfel omtrent de juistheid van de prijs u een nader onderzoek dient te verrichten.
sollie..Uniciteit schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:54:
[modbreak][NextGen] [PS4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
Praten over levertijden, winkels, prijzen etc. kan in bovenstaand topic[/modbreak]
[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 03-12-2013 14:57 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
PSN: Bellerophon-
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Is dat niet gewoon het account wat je moet hebben om te gamen? Zelfde als EA dat heeft?AtlAntA schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:58:
Bij de aanschaf van ac4 krijg je gratis een uplay passport. Geen idee wat het is of doet. Weet alleen dat het in het verleden geld kostte.
Gewoon kopen doen in de psn store.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Nog een tip voor Need For Speed. Bij Bart Smit hebben ze 'm op voorraad en wordt verzonden met Track & Trace code (maar past wel gewoon door de brievenbus). Daarnaast gaat het nog om de Limited Edition ('The Ultimate Cop Pack'-DLC). Adviesprijs is even duur als die van Bol.com, dus tenzij je een fikse korting hebt via Bol.com...Mars18 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:56:
Ook maar Killzone vanavond bestellen.
Jammer dat NFS nog steeds niet binnen is via bol.com, duurt erg lang
Dan heb ik 4 spellen, en stop ik even.
Vandaag wel me 3e PS4 ophalen
All4games heeft de normale editie goedkoper dan bol, en op voorraad.Uniciteit schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:59:
[...]
Nog een tip voor Need For Speed. Bij Bart Smit hebben ze 'm op voorraad en wordt verzonden met Track & Trace code (maar past wel gewoon door de brievenbus). Daarnaast gaat het nog om de Limited Edition ('The Ultimate Cop Pack'-DLC). Adviesprijs is even duur als die van Bol.com, dus tenzij je een fikse korting hebt via Bol.com...
http://www.bartsmit.com/p...ed-rivals-limited-edition
Dat dacht ik eerst ook maar een account en passport zijn verschillende dingen bij uplay. Ik ben in ieder geval al blij dat ik niet meer die uplay prompt krijg bij het opstarten van de game.Oxigeon schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:59:
[...]
Is dat niet gewoon het account wat je moet hebben om te gamen? Zelfde als EA dat heeft?
[ Voor 9% gewijzigd door Uniciteit op 03-12-2013 15:08 ]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Waarom blijft er dan staan: vandaag voor 22:00 uur besteld morgen in huis?Uniciteit schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:51:
Algemeen bericht: Saturn heeft een tekort aan een aantal PS4 spellen (vandaar dat spellen zoals Battlefield 4 niet beschikbaar zijn in de webshop), aangezien de vraag enigszins is onderschat.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Even tussendoor, gisteren ps4 games besteld voor 22:00.. kreeg vandaag de melding dat ze storing hadden en een dag later uitleveren… Dus krijg ze morgen pas:(LuPo schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:14:
[...]
Waarom blijft er dan staan: vandaag voor 22:00 uur besteld morgen in huis?
Bedankt voor de tip. Bol.com staat nu op 5 dagen of meer.Uniciteit schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:59:
[...]
Nog een tip voor Need For Speed. Bij Bart Smit hebben ze 'm op voorraad en wordt verzonden met Track & Trace code (maar past wel gewoon door de brievenbus). Daarnaast gaat het nog om de Limited Edition ('The Ultimate Cop Pack'-DLC). Adviesprijs is even duur als die van Bol.com, dus tenzij je een fikse korting hebt via Bol.com...
http://www.bartsmit.com/p...ed-rivals-limited-edition
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Dixons / MycomHugo schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:35:
Even helder:
+/- 11 december
Januari 2014
Dixons / Mycom
Achterlijk, maar zo lang er ook mensen rond lopen die dit er serieus voor geven blijven zulke prijzen gehanteerd.Mbb15 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:24:
Bij https://www.billgames.nl/...console-500-gb-zwart.html is de Ps4 direct leverbaar maar wel voor € 649,95!
M3P 24'
Verwijderd
Wanneer had je hem besteld...Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:27:
Mensen ik ben net door de lokale intertoys gebeld
Kan de PS4 killzone bundel volgende week ophalen
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Verwijderd
Idd niet bestellen, stelletje oplichters! Ik gun zulke winkels geen een cent!FR-VAK-R schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:30:
Nooit bij Billgames kopen, de mensen die hadden gepreorderd voor 400 euro kregen opeens te horen dat ze 100 euro erbij moesten betalen wilden ze de ps4 op release datum krijgen!
Verwijderd
Dat is hun verwachting voor mensen die voor 15 augustus besteld hebben. Alle vertrouwen in Basgroup verloren laatste maanden. Eerst garanderen dat voor 15 augustus besteld op de launch geleverd en een week voor launch nog een keer dezelfde garantie gemaakt in een mail die ik gestuurd had om twee dagen van te voren een mail te sturen dat ik gelukkig voor 15 augustus besteld heb en dus waarschijnlijk tussen 9 en 23 december mijn PlayStation 4 op kan halenmedal schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:20:
[...]
Dixons / Mycom
tussen 9 en 23 december ( bron bas distributies )
Verwijderd
Verwijderd
Het zou helder zijn als je dit met bron erbij zou plaatsen op tweakers.Hugo schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:35:
Even helder:
+/- 11 december
Januari 2014
Dixons / Mycom
Zij weten ook dat ze het kunnen vragen.DarkElement schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:40:
Heb even gemailt met billgames dat ik hem graag bestel voor 399 en geen euro meer. Ben benieuwd wat voor gelul ik terug krijg, 249 euro bovenop de adviesprijs gooien is toch te belachelijk voor woorden.
Verwijderd
Ik hoop dat ze geen klanten meer overhouden.rolandos582 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:42:
[...]
Zij weten ook dat ze het kunnen vragen.
Verwijderd
je bent niet de enige die het vertrouwen verloren heb. ze hadden voor mij een exemplaar zou gestuurd worden naar de dichts bij zijnde Dixons ( Mycom filiaal waar ik besteld had is gesloten). dus ik stond zaterdag in de Dixons uhmm nee niks ontvangen ik weer naar hun gebeld ow ja die hebben we maar naar de volgende op de lijst gestuurd moet je even wachten op de volgende levering ! ik kreeg niet eens een excuus en was al ruim een maand met ze bezig dat de ps4 bij mij aan zou komen omdat het filiaal gesloten is.Rudemir schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:37:
[...]
Dat is hun verwachting voor mensen die voor 15 augustus besteld hebben. Alle vertrouwen in Basgroup verloren laatste maanden. Eerst garanderen dat voor 15 augustus besteld op de launch geleverd en een week voor launch nog een keer dezelfde garantie gemaakt in een mail die ik gestuurd had om twee dagen van te voren een mail te sturen dat ik gelukkig voor 15 augustus besteld heb en dus waarschijnlijk tussen 9 en 23 december mijn PlayStation 4 op kan halen.
Duurde ook even voordat er überhaupt een excuses bij kwam voor hun loze beloftes maar goed ik ga voorlopig geen dingen meer kopen bij Basgroup.
[ Voor 5% gewijzigd door medal op 03-12-2013 15:56 ]
Verwijderd
precies ze zeggen "even".. en dat wordt telkens langer. waarschijnlijk hebben ze zelf allemaal zonder pre order een ps4 daar weg gepiktmedal schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:55:
[...]
je bent niet de enige die het vertrouwen verloren heb. ze hadden voor mij een exemplaar zou gestuurd worden naar de dichts bij zijnde Dixons ( Mycom filiaal waar ik besteld had is gesloten). dus ik stond zaterdag in de Dixons uhmm nee niks ontvangen ik weer naar hun gebeld ow ja die hebben we maar naar de volgende op de lijst gestuurd moet je even wachten op de volgende levering !
Wat mij het meeste irriteerde was de toon in de eerste email. Niet eens excuses maken en dan ook nog dood leuk verkondigen dat ik 'gelukkig' voor 15 augustus besteld heb en daardoor WAARSCHIJNLIJK bij de levering tussen 9 en 22 december zitmedal schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:55:
[...]
je bent niet de enige die het vertrouwen verloren heb. ze hadden voor mij een exemplaar zou gestuurd worden naar de dichts bij zijnde Dixons ( Mycom filiaal waar ik besteld had is gesloten). dus ik stond zaterdag in de Dixons uhmm nee niks ontvangen ik weer naar hun gebeld ow ja die hebben we maar naar de volgende op de lijst gestuurd moet je even wachten op de volgende levering ! ik kreeg niet eens een excuus en was al ruim een maand met ze bezig dat de ps4 bij mij aan zou komen omdat het filiaal gesloten is.
Verwijderd
sowieso jammer dat zo'n persoon er drie heeft weggenomen voor andere pre orders..mprkooij schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:04:
Dit vind ik nog het ergst, als mensen op mp het zo te koop aanbieden....
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq