Verwijderd

Wachten wachten blegh! Net toysxl gebeld voor mijn t&t zou worden gemaild dat is nu ruim een half uur geleden en nog geen mail. Geen geduld voor dit soort dingen: wel of niet van de ps4 DAT is de vraag :?

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:56
Weet iemand of er ergens in Nederland bij de Mediamarkt of een andere winkel gecancelde preorders gewoon worden verkocht?

Verwijderd

Van de = vandaag

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

mprkooij schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:30:
Weet iemand of er ergens in Nederland bij de Mediamarkt of een andere winkel gecancelde preorders gewoon worden verkocht?
Dat is gisteren in paar ToysXL filialen gebeurd. Verder niet. Tenminste, is niet hier gepost. Op de bonnefooi heeft geen zin.

[ Voor 4% gewijzigd door Azqi op 30-11-2013 12:34 ]

Verwijderd

Voor degene die nu de ps4 hebben, was het al dat enthousiasme wel allemaal waard?

• Zymotic2007
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-01-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:29:
Wachten wachten blegh! Net toysxl gebeld voor mijn t&t zou worden gemaild dat is nu ruim een half uur geleden en nog geen mail. Geen geduld voor dit soort dingen: wel of niet van de ps4 DAT is de vraag :?
Ik heb wel een t&t van Intertoys, maar deze staat al vanaf gistermiddag op "ontvangen ddor postnl" met een bezorgtijd vandaag tussen 12:00 en 14:00

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:59

Mauz1978

Console War Veteran

Mijn gisteren bij ToysXL bestelde PS4 bundle is zojuist gearriveerd! woohoo!

Something under the bed is drooling

Verwijderd

Zymotic2007 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:35:
[...]

Ik heb wel een t&t van Intertoys, maar deze staat al vanaf gistermiddag op "ontvangen ddor postnl" met een bezorgtijd vandaag tussen 12:00 en 14:00
Heb precies hetzelfde van intertoys. Terwijl ze gisteren via de mail aangaven dat hij vandaag zou komen....ik blijf hopen

• Zymotic2007
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:37:
[...]

Heb precies hetzelfde van intertoys. Terwijl ze gisteren via de mail aangaven dat hij vandaag zou komen....ik blijf hopen
Laat aub even weten als je wat hebt ontvangen, zal ik ook doen.

• MiTM
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:47
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:25:
Zojuist besteld bij BS. 2e serie paar bug fixes verder ;)
Hoe heb je dat gedaan? Wanneer krijg je die geleverd?

Verwijderd

Okee. Vind het vreemd dat er niet staat "bezorger onderweg"

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-12-2025
MiTM schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:39:
[...]

Hoe heb je dat gedaan? Wanneer krijg je die geleverd?
Hij zegt. 2e serie, die kan je gewoon reserveren

Gear | Last.fm | twitch.tv

• Zymotic2007
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:39:
Okee. Vind het vreemd dat er niet staat "bezorger onderweg"
Eerder verontrustend haha

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:37:
[...]

[...]

Wanneer hebben jullie besteld bij Intertoys? Ik heb namelijk gepre-ordered en ik moet wachten op de tweede lading.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:42:
[...]

[...]

Wanneer hebben jullie besteld bij Intertoys? Ik heb namelijk gepre-ordered en ik moet wachten op de tweede lading.
Vrijdagochtend 7.30 waren opeens alle bundels even beschikbaar via de website.

• Zymotic2007
Gister ochtend. Had ook een te late pre-order waar ik geen reactie op kreeg. Deze dus gecanceld

Verwijderd

Gister een paar psn codes en tegoed codes ingevoerd, niks gebeurd qua portemonnee en ook niet qua ps live..
Ik heb net geprobeerd via accountbeheer op de psn site de codes te gebruiken.. om er vervolgens achter te komen dat ze niet meer geldig zijn.. ook al is er NIETS bijgekomen op mn ps4.. slechte zaak dit van sony.. wel de activatie codes uitzetten.. om vervolgens wel deze codes te innen zonder iets uit te voeren..
Maandag hang ik als eerste aan de telefoon bij sony... :( :(

• Darkest Star
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:17
Ik wil bij deze medetweaker Stefanhendrik bedanken voor het afstaan van zijn PS4 aan mij!
Top! _/-\o_

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-01 10:51
[...]

Ik had gisteren vier bestellingen (2 PS4s, 1 game, 1 vertical stand). Bij de BS-bestellingen stond "gesorteerd", de andere twee waren "aangemeld". Bezorgtijd 10:30-12:30, maar geen statusbericht dat de bezorger op pad was. Uiteindelijk kreeg ik mijn bestellingen keurig op tijd. Twee uur na de levering gaven de 4 T&T-meldingen nog steeds dezelfde informatie aan.

Kortom: mijnpakket.nl is niet 100% betrouwbaar. De levertijd klopte gelukkig wel.

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-01 20:35

zAo

GPLv2 Fanboy

De Bol.com PSN jaar kaarten zijn vertraagd naar 5 december.. :z

Bol is schitterend, maar niet als je iets snel wilt hebben waar veel vraag naar is. :+

• SynergY
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-11-2025

SynergY

<Insert title here>

Iemand in omgeving Enschede die nog een PS4 of pre-order voor 2de batch heeft staan die hem wil afstaan aan een mede-tweakert?

Verwijderd

Dat vind ik nou zo raar, stel de gecancelde pre-orders dan beschikbaar voor andere mensen die gepre-ordered hebben. Voor pre-orderen moest je bij Intertoys namelijk €25 extra betalen. Overigens ben ik voor jullie blij dat jullie er één hebben kunnen krijgen, veel plezier ermee wanneer jullie je console binnen hebben!

Verwijderd

ymmv schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:45:
[...]

Ik had gisteren vier bestellingen (2 PS4s, 1 game, 1 vertical stand). Bij de BS-bestellingen stond "gesorteerd", de andere twee waren "aangemeld". Bezorgtijd 10:30-12:30, maar geen statusbericht dat de bezorger op pad was. Uiteindelijk kreeg ik mijn bestellingen keurig op tijd. Twee uur na de levering gaven de 4 T&T-meldingen nog steeds dezelfde informatie aan.

Kortom: mijnpakket.nl is niet 100% betrouwbaar. De levertijd klopte gelukkig wel.
Kijk dat maakt we weer een stuk geruster :)

• Zymotic2007
ymmv schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:45:
[...]

Bedankt voor het melden! Geeft weer wat hoop :)

• Zymotic2007
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:46:
Dat vind ik nou zo raar, stel de gecancelde pre-orders dan beschikbaar voor andere mensen die gepre-ordered hebben. Voor pre-orderen moest je bij Intertoys namelijk €25 extra betalen. Overigens ben ik voor jullie blij dat jullie er één hebben kunnen krijgen, veel plezier ermee wanneer jullie je console binnen hebben!
Ben ik helemaal met je eens. Dit gebeurde trouwens niet alleen bij Intertoys, maar ook bij BS en Wehkamp. Geen idee waarom.

Bedankt!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:46:
Ja ik vind het ook allemaal vaag. Ik had namelijk een preorder bij de saturn website (14 augustus al). En nou kwam ik daar gisteren en er was niets voor mij. Terwijl er gasten in de rij stonden die hem gewoon in oktober in de winkel hadden gepreorderd en die kregen hem wel mee...

• tikimotel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-01 20:04
Gaat de deurbel! :+
Zucht, zijn het de "getuigen" :( :( :( :(
Heb ze even vriendelijk uitgelegd dat ik hun club niet nodig heb om gelukkig te zijn en dat ik hun deur tot deur verkoop erg opdringerig vind overkomen.

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-01 00:08

Armada

-Wat wil je weten?-

wimstradamus schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 10:17:
Zojuist is mijn ps4 van Interoys bezorgd, online besteld vrijdag om 7.30.

Belt een kennis van me die werkt bij intertoys hoofdkantoor, weet je dat je heel veel geluk heb !
De playstations die vrijdag ochtend online kwamen waren bedoeld voor de 2e levering en door een foutje online gekomen en door Intertoys handmatig er weer van af gehaald (niet dat er geen voorrad meer was dus)
Ze twijfelde om de bestellingen niet door te laten gaan, maar hebben die paar (2-5 ps4) toch maar verzonden.
_/-\o_
Tja, ik heb zojuist ook maar even de helpdesk gebeld (op de site staat alleen kantooruren, dus dat was ook een verrassing toen ik dat las), maar de mijne ging dus niet door. Misschien hebben ze de mijne niet doorgelaten omdat ik er twee tegelijk bestelde (ander was voor een vriend, geen doorverkoopbedoelingen)... zucht...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

• mprkooij
Wat ik mijzelf afvraag is, waarom heeft sony niet gewoon winkels volstaan met die PS4's? Ze weten toch dat heel veel mensen hem gaan kopen?

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:48
mprkooij schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:49:
Wat ik mijzelf afvraag is, waarom heeft sony niet gewoon winkels volstaan met die PS4's? Ze weten toch dat heel veel mensen hem gaan kopen?
Je kunt dat ding maar met een bepaalde snelheid maken.

Flickr PSN ID= cheironnl

• applepeer
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-04-2014
Zag op marktplaats de website http://www.playstation4club.nl/ps4-kopen/ waar je de voorraad kan zien.

Het ziet er slecht uit helaas. Heb net em maar gewoon bij MM besteld en dan zie ik het wel, hoop wel dat ik em voor de kerstvakantie binnen heb :-( :-(

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:01
zAo schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:45:

Bol is schitterend, maar niet als je iets snel wilt hebben waar veel vraag naar is. :+
Gewoon naar de gamemania gaan 37,50 voor 365 dagen PS+.

http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=27674

en de winkels: http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=117

• mprkooij
Helaas,

heel veel winkels gebeld, en alle ps4's zijn uitverkocht!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05:48
mprkooij schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:57:
Helaas,

Echt ???????

• Zymotic2007
Status is veranderd naar :pakketbezorger is onderweg :)

Verwijderd

Zymotic2007 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:03:
Status is veranderd naar :pakketbezorger is onderweg :)
Dan kan het niet heel lang meer duren...mijne is namelijk net gebracht!
Killzone bundel. :)

• Zymotic2007
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:05:
[...]

Dan kan het niet heel lang meer duren...mijne is namelijk net gebracht!
Killzone bundel. :)
Heel veel plezier ermee!

Verwijderd

Thanks jij ook. Hij komt wel uit China, dus nou hopen dat ik niet 1 van de beruchte foxconn versies heb.

• mprkooij
Damn man, ik wil ook zo graag met mijn vrienden op de PS4 spelen :( Maar ik wil er geen 700-900 euro voor uitgeven... achterlijke bedragen.

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:06
mprkooij schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:09:
Damn man, ik wil ook zo graag met mijn vrienden op de PS4 spelen :( Maar ik wil er geen 700-900 euro voor uitgeven... achterlijke bedragen.
Ga je toch bij ze langs?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• Zymotic2007
Binnen! Ook made in China.

Verwijderd

Waar hebben jullie besteld?

• Zymotic2007
Intertoys

• henkyyyyyyy
Even serieus, je eerste post op dit forum en dan deze vraag?

Lees even het topic door!

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:15:
[...]

Even serieus, je eerste post op dit forum en dan deze vraag?

Lees even het topic door!
Laat hem, zou hij dan per se een uur dit forum door moeten kijken om de post te vinden waar Zymotic heeft besteld? Nee

Verwijderd

Oke, werkt die :P? Hoop het wel voor je, niet dat het door zo'n student is gemaakt! Laat ff weten :)

Verwijderd

Ik heb maar 3 pre-orders geplaatst voor de tweede lichting. Ben benieuwd hoe lang dat duren gaat!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Mijn PSN plus 365 dagen code voor 37,50 euro komt net binnen. Gisteren besteld bij Bol. Hier dus geen vertraagde levering, zoals eerder gemeld door een ander in dit topic.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:19:
[...]

Laat hem, zou hij dan per se een uur dit forum door moeten kijken om de post te vinden waar Zymotic heeft besteld? Nee
Het was inderdaad gewoon een directe vraag naar die personen die hem net binnenkregen.

• henkyyyyyyy
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:20:
[...]

Het was inderdaad gewoon een directe vraag naar die personen die hem net binnenkregen.
Oow dan inderdaad mijn excuses. :{ Het stond hier :Verwijderd in "[NextGen] [PS4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen"

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-01 15:54
Ik zit bij de 2de levering van Bol.com en ik heb de klantenservice een mail gestuurd wanneer ik de PS4 kan verwachten:
De bestelling, <bestelNr>, heeft nog steeds de status 'op verschijningsdatum'. De bestelling is 29 november (verschijningsdatum) nog niet verzonden.
De bestelling betreft het product de Playstation 4. Nu neem ik aan dat ik niet bij de eerste levering zit van de Playstation 4.
Echter zit ik wel vroeg in de 2de levering, aangezien er mensen zijn die 23 augustus de Playstation 4 bij jullie en deze wel al hebben.

Kunnen jullie mij een indicatie geven van wanneer ik het product kan verwachten?

Alvast Bedankt!
Krijg je zo iets terug:
Je PlayStation 4 is een level later

Nooit eerder heb je zo uitgekeken naar de komst van de postbezorger. Hij komt immers de toegangspoort tot een wereld met krachtige graphics, ongeëvenaarde content en meeslepende game-ervaringen bij je afleveren.

Helaas moeten we je toch vragen om nog even geduld te hebben.
Waarom en hoelang? Dat zit zo:

Heb je de PS4 besteld na 31 juli met games en/of toebehoren?
Dan ontvang je op de releasedag alleen de games en/of toebehoren die op dat moment beschikbaar zijn. Zodra de PS4 weer op voorraad is in ons distributiecentrum wordt deze z.s.m. bij je afgeleverd.

Heb je de PS4-console besteld na 31 juli?
Dan ontvang je de console zodra deze weer op voorraad is.

Wij houden ook niet van wachten. We doen er daarom alles aan om jou zo snel mogelijk aan het gamen te krijgen!

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

<Naam>

bol.com Klantenservice
www.bol.com
Wat een cryptisch antwoord. Zelfs voor een auto gegeneerde mail is het een raar antwoord :|

Verwijderd

Fleximex schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:23:
Ik zit bij de 2de levering van Bol.com en ik heb de klantenservice een mail gestuurd wanneer ik de PS4 kan verwachten:

[...]

Krijg je zo iets terug:

[...]

Wat een cryptisch antwoord. Zelfs voor een auto gegeneerde mail is het een raar antwoord :|
Ja alle winkels lijken raar te doen. Ik zou dus zogenaamd gisteren mijn PS4 krijgen, bel ik Mycom op (Tja, verkeerd besteld huh) krijg ik te horen "Ja jammer maar u bent niet één van de gelukkigen". Dan denk je ook van WTF

Maarja, ergens anders besteld en krijg hem mogelijk snel!

• Zymotic2007
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:19:
[...]

Oke, werkt die :P? Hoop het wel voor je, niet dat het door zo'n student is gemaakt! Laat ff weten :)
Gelukkig wel :D echt super blij mee!

Verwijderd

Zymotic2007 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:27:
[...]

Gelukkig wel :D echt super blij mee!
Congrats, goed exemplaar dus :). Veel speelplezier

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:24:
[...]

Ja alle winkels lijken raar te doen. Ik zou dus zogenaamd gisteren mijn PS4 krijgen, bel ik Mycom op (Tja, verkeerd besteld huh) krijg ik te horen "Ja jammer maar u bent niet één van de gelukkigen". Dan denk je ook van WTF

Maarja, ergens anders besteld en krijg hem mogelijk snel!
Niet alleen de winkels hoor, ik hoorde gister bij Intertoys dat een man zo blij was dat hij een PS4 kreeg dat hij een flesje champagne voor het personeel had meegenomen als cadeautje. :)

• law_93
  • Laatst online: 14:45
Op zoek naar een PS4 (liefst bundel met 2e controller en Killzone) en volg sinds vanochtend het topic hier. Wat is jullie advies, wachten tot er ergens weer een lading vrij komt of toch zo snel mogelijk ergens bestellen? (al kan dat bij de meeste webshops momenteel niet; BS, Intertoys, ToysXL, Gamemania) Lees namelijk hier dat er bofkonten zijn die gister of eergister hebben besteld en hem nu al binnen hebben.

Als iemand verder iets weet in de omgeving Lelystad dan is dat ook welkom!

• MrNickert
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 09:02
Kent iemand toevallig de site hollandoutletgames. Volgens die site zijn er nog 9 ps4's beschikbaar..

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-01 15:54
Als dat geen scam is, dan weet ik het ook niet meer:
€ 471,90 € 393,94

Lol, afgeprijsd...

En de site ziet er uit als een kleuter die met HTML is beter geweest. Zou het niet riskeren.

[ Voor 18% gewijzigd door Fleximex op 30-11-2013 13:32 ]

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-01 19:42
MrNickert schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:30:
Kent iemand toevallig de site hollandoutletgames. Volgens die site zijn er nog 9 ps4's beschikbaar..
Is partner van bol.com, maar krijg overal hele lage cijfers vanwege producten die niet of te laat geleverd worden. Ik zou het niet doen, ik kan ook niet voorstellen dat ze er echt nog 9 hebben.

Steam/XBL: Avioto

• MrNickert
Inderdaad partner van Bol.com vandaar de twijfel. Dan laten we het maar lekker :)

• DarkElement
Fleximex schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:32:
Als dat geen scam is, dan weet ik het ook niet meer:
€ 471,90 € 393,94

Lol, afgeprijsd...

En de site ziet er uit als een kleuter die met HTML is beter geweest. Zou het niet riskeren.
Hopeloze winkel. Via Bol.com een Zelda 3DS XL gekocht voor een scherpe prijs. Nog gemailed met Hollandoutletgames en ik zou hem op dag van release of 1 dag later in huis hebben. 3 mails op de dag van release boden geen opheldering. UIteindelijk savonds om 8 uur te horen gekregen dat hij problemen had met zijn leverancier. Toen ik vertelde dat ik van de koop af wilde zien was het pakket in 1 keer op miraculeuze wijze verzonden op vrijdag. De shopsurveys op bol.com is geen woord over gelogen. Dit is echt een hele slechte online shop die geen voorraad lijkt te hebben. Mijn tip: Vermijden en laat je niet lokken door mooie praatjes en prijzen.
bovenstaand komt van shopsurvey over die zaak op budgetgaming.nl

• MrNickert
Mailtje gestuurd het is een fictieve voorraad. Ik weet genoeg.

Verwijderd

MrNickert schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:30:
Is het wel betrouwbaar je kan alleen met overschrijving of ideal betalen..?

• DarkElement
heb ze ook gemailt en ze mogen mij overtuigen voor ik daar wat koop, wat me zeer onwaarschijnlijk lijkt dat ik dat ga doen :p

• MrNickert
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:37:
[...]

Is het wel betrouwbaar je kan alleen met overschrijving of ideal betalen..?
Zie bericht boven je. Had een mailtje gestuurd, was een fictieve voorraad. Laat het dus mooi links liggen.

Verwijderd

MrNickert schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:38:
[...]

Zie bericht boven je. Had een mailtje gestuurd, was een fictieve voorraad. Laat het dus mooi links liggen.
Thanks MrNickert. Als je deze site goed in de gaten houdt wie weet heb je er een voor de 2e levering :P

• MrNickert
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:40:
[...]

Thanks MrNickert. Als je deze site goed in de gaten houdt wie weet heb je er een voor de 2e levering :P
Kreeg nog een mailtje van ze. Dat ik op Marktplaats kon kijken :P

Verwijderd

Domeinnaam hollandoutletgames.nl
Status actief
Houder HOLLANDOUTLET
Administratieve contactpersoon sales@hollandoutlet.nl
Registrar Internationale Domeinregistratie Nederland
Kabelweg 48
1014BB AMSTERDAM
Nederland
Technische contactpersonen sales@hollandoutlet.nl
DNSSEC nee
Domeinnaamservers ns17.hostslim.nl
ns18.hostslim.nl
Datum registratie 2013-10-14
Datum laatste wijziging 2013-10-15

Administratie door NL Domain Registry

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:41:
Domeinnaam hollandoutletgames.nl
Status actief
Houder HOLLANDOUTLET
Administratieve contactpersoon sales@hollandoutlet.nl
Registrar Internationale Domeinregistratie Nederland
Kabelweg 48
1014BB AMSTERDAM
Nederland
Technische contactpersonen sales@hollandoutlet.nl
DNSSEC nee
Domeinnaamservers ns17.hostslim.nl
ns18.hostslim.nl
Datum registratie 2013-10-14
Datum laatste wijziging 2013-10-15

Administratie door NL Domain Registry
geen kamer van koophandel nummer?

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

mprkooij schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:57:
Helaas,

Spuit 11 spuit bagger

• DarkElement
Hoi [naam],

Ik kreeg deze vraag net inderdaad ook al binnen.

Dit was een fictieve voorraad van de leverancier(die via een feed wordt overgenomen). Zij verwachten ons eind dec. een levering te doen. Je kunt wel alvast een pre-order doen zodat je als eerste aan de beurt bent.

Misschien een idee om op marktplaats te kijken? Ik zie ze daar heel veel aangeboden worden.

Succes met je zoektocht! Mocht je nog op zoek zijn naar PS4 games dan kunnen wij je wel verder helpen.

Zojuist is het voorraad niveau op de site ook aangepast om verwarring tegen te gaan.

Deze negatieve beoordelingen op bol.com waren toen met de COD release vooral aangezien wij toen helaas 1 dag te laat geleverd hadden i.v.m. distributieproblemen vanuit de groothandel naar ons toe.

Met vriendelijke groet / Kind regards,

HollandOutletGames Support

• koffieboontje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-06-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:42:
[...]

geen kamer van koophandel nummer?
KvK: 54929962

• koffieboontje
Lekker laten gaan...

Onze bedrijfsgegevens
Adres:
HollandOutletGames.nl
Bronsweg 7
8211 AL Lelystad

http://hollandoutletgames.nl/index.php?route=information/contact

• law_93
  • Laatst online: 14:45
koffieboontje schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:48:
[...]

Lekker laten gaan...

Onze bedrijfsgegevens
Adres:
HollandOutletGames.nl
Bronsweg 7
8211 AL Lelystad

http://hollandoutletgames.nl/index.php?route=information/contact
Woon zelf al jaren in Lelystad en heb nog nooit gehoord van deze winkel...

• ikzagjewel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-11-2025
law_93 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:50:
[...]

Woon zelf al jaren in Lelystad en heb nog nooit gehoord van deze winkel...
Ga er langs :P

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:03
rolandos582 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 00:02:
Een kameraad van mij is nog opzoek naar een Playstation 4 kaal of bundel.
Heb je nog een pre order die nu of in de loop van volgende week is af te halen en wil je deze verkopen of heb je nu een PS4 liggen die je wil verkopen. Laat het me even weten en stuur een DM!

Verwijderd

Vreselijk, ik ben net degene met een kapotte ps4! Heel de dag gister gewacht en na een uurtje spelen valt ie uit en begint hij blauw te knipperen. Sony gebeld, moet hem zelf opsturen en krijg pas een nieuwe over 15 werkdagen... Niet echt goede service..

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-12-2025
Grrrrrrrrrr post NL.

Mijn levering komt dus pas dinsdag, door onbekende reden kon hij gisteren niet afgeleverd worden ondanks dat de chauffeur gisteren wel onderweg was :( Maandag gaat hij opnieuw het sorteer proces in en dinsdag dus de echte levering.

• DarkElement
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:08:
Vreselijk, ik ben net degene met een kapotte ps4! Heel de dag gister gewacht en na een uurtje spelen valt ie uit en begint hij blauw te knipperen. Sony gebeld, moet hem zelf opsturen en krijg pas een nieuwe over 15 werkdagen... Niet echt goede service..
Laat me raden, achterop de console staat 'made in China'. Nachtmerrie scenario dit.

• rolandos582
Ohh shit, dat is inderdaad vreselijk. De kans was klein en heb jij net pech. I feel you.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Net nog even een dutje gedaan :+, ligt dit beneden:

Op verzoek geknipt
. Hoef dus niet meer naar de winkel :)

[ Voor 24% gewijzigd door psychoclown op 04-05-2014 09:21 ]

Verwijderd

Toch een beetje spijt van dat ik nu net een wii u heb gehaald. Is ff kijken of ik die kwijt kan raken op marktplaats en voor een redelijk bedrag in locatie enschede een ps4 kan vinden :P

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:03

ScreamGT

joejoe

Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:16:
Toch een beetje spijt van dat ik nu net een wii u heb gehaald. Is ff kijken of ik die kwijt kan raken op marktplaats en voor een redelijk bedrag in locatie enschede een ps4 kan vinden :P
Succes :P Idioten die ze aanbieden voor 750,- En dan nog wel een kale!

Nu maken een aantal bieders het ook wel erg bont. Door er steeds ruim 600+ voor te bieden.

Ja ik wil er graag 1, en ja ik wil er wel ietsje meer voor betalen als iemand een pre order over heeft. Maar 200 over de winkel prijs. Hell no :+

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• rolandos582
ScreamGT schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:20:
[...]

Nu maken een aantal bieders het ook wel erg bont. Door er steeds ruim 600+ voor te bieden.

Ja ik wil er graag 1, en ja ik wil er wel ietsje meer voor betalen als iemand een pre order over heeft. Maar 200 over de winkel prijs. Hell no :+
True, maar 700/800 zijn gewoon trollers. No way dat ze dat ervoor betalen.

• koffieboontje
Dat is bout ja.
Maar slechte service?
Vind het wel een goede service dat jij binnen 15 dagen een nieuwe hebt..... Waarom kan Sony wel bij vervanging direct een nieuwe regelen binnen 15 dagen? Hadden ze dat al ingecalculeerd?
En wordt deze verzonden door Sony Nederland of Sony Europe?

• DaitoX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01 23:16
DarkElement schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:09:
[...]

Laat me raden, achterop de console staat 'made in China'. Nachtmerrie scenario dit.
Dat saat op zo'n beetje alle consoles.

Verwijderd

Ja ik baal echt hard! Had ook alle spellen al omgeruild en mijn PlayStation 3 weggeven. Vooral een slechte service omdat ze weten dat dit probleem in Amerika ook gespeeld heeft. Het zou dus netjes zijn als ze hem komen ophalen en meteen een nieuwe meebrengen. Maar de klantenservice zei dat dit niet kan door procedures.. En het zijn 15 werkdagen dus 3 weken.

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-12-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:37:
Ja ik baal echt hard! Had ook alle spellen al omgeruild en mijn PlayStation 3 weggeven. Vooral een slechte service omdat ze weten dat dit probleem in Amerika ook gespeeld heeft. Het zou dus netjes zijn als ze hem komen ophalen en meteen een nieuwe meebrengen. Maar de klantenservice zei dat dit niet kan door procedures.. En het zijn 15 werkdagen dus 3 weken.
Damn dit lijkt me echt vervelend zeg hoop dat ze je wel een compensatie geven gratis game ofzo

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:04
zAo schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:45:

Die van mij is gisteren gewoon verzonden en ligt denk ik zo in mijn brievenbus (niet met T&T verstuurd). :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW ID.7 Tourer Pro LE '25

• ozzy070
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:41
Weet iemand of er ergens een blauwe controller te krijgen is?

Verwijderd

DarkElement schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:09:
[...]

Geen idee, het liefst had ik hem door het raam gesmeten maar heb hem toch maar snel en veilig in de doos gedaan voordat ze gaan zeuren over garantie :+

Ja ik ga vragen voor een ps+ vergoeding voor bijvoorbeeld een jaar.

• sanderander

sanderander

anders

Wat had je verwacht dan? Dat er een koerier de boel kwam omruilen? Je weet hoe kneitersdruk Sony is, wees blij dat het geen 4 weken zijn.

We balen voor je hoor....maar wel even reëel blijven.

• sanderander

sanderander

anders

ScreamGT schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:20:
[...]

Niemand die je verplicht hoor...

• DarkElement
Via marktplaats op de site shop-go.nl gekomen en daar hebben ze PS4's "op voorraad" echter kan ik nergens ervaringen lezen over deze shop. Iemand die het kent?

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Exorcist schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:14:
Net nog even een dutje gedaan :+, ligt dit beneden:

[afbeelding] . Hoef dus niet meer naar de winkel :)
Ik had vanmorgen ongeveer hetzelfde binnen:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v627/tpnvdb/vanalles/image_zps513b6d66.jpg

PSN id: NL_SToRM

• sanderander

sanderander

anders

DarkElement schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:50:
Via marktplaats op de site shop-go.nl gekomen en daar hebben ze PS4's "op voorraad" echter kan ik nergens ervaringen lezen over deze shop. Iemand die het kent?
Ben je nou echt zo naief? }:O

• rolandos582
DarkElement schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:50:
https://www.kvk.nl/handel...SWS001@?BUTT=592589930000

Verwijderd

sanderander schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:44:
[...]

Wat had je verwacht dan? Dat er een koerier de boel kwam omruilen? Je weet hoe kneitersdruk Sony is, wees blij dat het geen 4 weken zijn.

We balen voor je hoor....maar wel even reëel blijven.
Ja met zo'n belangrijke release wel ja, ze kunnen het ieder geval ook met hun telefoons... En bij de marketing smijten ze met geld maar de klantenservice is niet echt het belangrijkste
Pagina: 1 ... 107 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot