Shop-goDarkElement schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:53:
[...]
Ik vertrouw het in ieder geval niet, maar kan zijn dat er gebruikers hier zijn die het tegendeel kunnen vertellen.
Arnhem, Nederland
Bankrekeningnummer: 6261016
IBAN: NL52INGB0006261016
BIC: INGBNL2A
Bank: ING Bank
Ik geloof er maar weinig van, de kans dat hun voorraad hebben.
KVK nummer zegt niets over betrouwbaarheid.
Overschrijving / Ideal alleen mogelijk.Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:55:
Bestellen via acceptgiro is dan het veiligste.
Heb ze al een email gestuurd.
Jij - Verander je naam hier
hoi, is de ps4 nog leverbaar bij jullie?
ShopGo neemt nu deel aan deze chat
ShopGo
Hallo, die is zeker leverbaar op dit moment alleen er gewild en gaat erg snel
Ik bedoel niet eens de betrouwbaarheid, maar meer de illusie dat er ergens nog een stapel PS4's op voorraad zou liggen...DarkElement schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:53:
[...]
Ik vertrouw het in ieder geval niet, maar kan zijn dat er gebruikers hier zijn die het tegendeel kunnen vertellen.
Het logootje op hun site linkt door naar een andere pagina op hun eigen site.
[ Voor 13% gewijzigd door DarkElement op 30-11-2013 15:01 ]
Verwijderd
Heb je een link van de website?RudyBre schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:59:
Hallo ben dit ook al een tijdje aan het volgen.
hoi, is de ps4 nog leverbaar bij jullie?
ShopGo
Hallo, die is zeker leverbaar op dit moment alleen er gewild en gaat erg snel
Als iemand goed nieuws heeft over deze site ga ik hem zeker daar bestellen hahaDarkElement schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:00:
Heb nog even op die site gekeken maar ze hebben ook een zogenaamd (ik vermoed vervalst) thuiswinkel waarborg certificaat aangezien deze tot ergen in 2014 geldig zou zijn maar ik op de echte website van thuiswinkelwaarborg niks over deze shop kan vinden.
Het logootje op hun site linkt door naar een andere pagina op hun eigen site.
39
Precies, de kans dat dat echt is, is gewoon minuscule.Fietsbel schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:03:
zeer dubieus, ze rekenen voor een gouden iphone opeens 20 euro meer. Zelf zou ik het risico niet nemen om een ps4 bij hun te bestellen.
http://shop-go.nl/webwinkelkeurmerk//
Kan ze ook niet vinden als ik onder de "S" kijk.Naam lid resultaat
Er zijn geen resultaten gevonden. Dit kan de volgende redenen hebben:
1. Het bedrijf is geen lid van Thuiswinkel.org of is tijdelijk geschorst
2. U heeft de bedrijfsnaam niet juist ingetypt
Terug naar vorige pagina
Is een webshopSniperEye schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:05:
Gewoon vraag stellen of je hem kan ophalen vandaag. Wedden dat dat niet gaat lukken?
Al gedaan.SniperEye schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:05:
Gewoon vraag stellen of je hem kan ophalen vandaag. Wedden dat dat niet gaat lukken?
True vreemd.DarkElement schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:05:
http://www.thuiswinkel.org/ledenlijst
http://shop-go.nl/webwinkelkeurmerk//
[...]
Kan ze ook niet vinden als ik onder de "S" kijk.
In hun geval welSniperEye schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:07:
Dat sluit niet uit dat ze geen ophaallocatie hebben...
Dacht ik dus alAMARONE schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:09:
Niet aan beginnen jongens, zo onbetrouwbaar als wat!
[ Voor 25% gewijzigd door mprkooij op 30-11-2013 15:10 ]
ShopGo
Afhalen is op het moment niet mogelijk, onze producten zijn alleen te bestellen
[ Voor 30% gewijzigd door DarkElement op 30-11-2013 15:10 ]
Hoi Mike,
Aangezien wij een webshop zijn, doen wij helaas niet aan afhalen. Ook zitten wij momenteel met de laatste voorraad, dus hoe snel wij uitverkocht zijn weten we ook niet. Bestellen vandaag is maandag in huis.
Mvg
Shopgo
Maar mensen, maak je geen ilussies, denk nou niet dat er ergens nog een stapel PS4's liggen die nog niet verkocht zijn. Zelfs in de meest onbekende dorpen zijn ze uitverkocht. Zulke winkels hebben er maar 5-10 binnen gehad en ook die waren direct na release weg.
We zijn nu gewoon afhankelijk van wanneer de 2e levering plaats zal vinden.
Ik heb 2 weken terug besteld bij Mycom. Maar ook daar vraag ik me af in hoeverre zij nog gaan leveren dit jaar.
Vrijwel geen enkele webshop heeft betrouwbare levertijden aangaande de PS4.
Volgens de site http://www.playstation4club.nl/ps4-nieuws/ps4-bijna-uitverkocht-waar-kan-ik-nog-reserveren-dagelijks-geupdate/ staat er dit nu over Mycom:
Overige aanbieders:
- MyCom: MyCom levert zelfs bestellingen van enkele maanden geleden in het eerste kwartaal van 2014. Nieuwe pre orders worden later in 2014 geleverd.
- Dixons: Ook Dixons levert bestellingen van enkele maanden geleden pas in het eerste kwartaal van 2014. Nieuwe pre orders worden later in 2014 geleverd.
Op mijn orderstatus van Mycom staat dit:
Sony PS4 Killzone Shadow Cam/DS4
1x
499,99
Betaald
Bezorgdatum: 26-12-2013
Electronic Arts Battlefield 4
1x
59,99
Betaald
Bezorgdatum: 29-11-2013
Op 2e kerstdag leveren...? Don't think so.
Wat dat betreft nu al spijt dat ik toch heb besteld en al heb betaald.
Had ook via wehkamp een order lopen (al ruim 5 weken) dmv achteraf met accepgiro betalen. Tot voor vandaag stond er bij order status/levertijd: 3-5 werkdagen. Sinds vandaag stond er bij levertijd: meer dan 5 weken, oftewel 2014! Heb gelijk daar in ieder geval de order geannuleerd.
Mediamarkt/Saturn lijkt vooralsnog, een van de weinigen ketens die dit jaar nog zouden kunnen leveren. Maar ook die levertijden vertrouw ik voor geen meter.
Denk toch echt dat het aankomt op geduld... En wellicht dat de mensen die voor eind augustus besteld hebben die nu nog niks hebben ontvangen nog een kleine kans maken.
Hahahahahahaha wat een gelulmprkooij schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:11:
Lol
Hoi Mike,
Aangezien wij een webshop zijn, doen wij helaas niet aan afhalen. Ook zitten wij momenteel met de laatste voorraad, dus hoe snel wij uitverkocht zijn weten we ook niet. Bestellen vandaag is maandag in huis.
Mvg
Shopgo
Volgens mij kan je gewoon geld terugvragen hoor. Is een onvoltooide koopovereenkomst.
[ Voor 10% gewijzigd door SniperEye op 30-11-2013 15:14 ]
Jij - Verander je naam hierDarkElement schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:09:
Dit is wat ze tegen mij zeiden in de chat toen ik vroeg of ik het vandaag op kon halen.
[...]
Goedemiddag, ik heb een vraag over de PS4.
ShopGo
Ja! Vertel
Op jullie site staat dat jullie die op voorraad hebben. Maar de enige methodes van betaling zijn ideal/overschrijving. Is er geen optie tot afhalen?
ShopGo
Hoe komt het dat op jullie site een thuiswinkel waarborg certificaat is vermeld, maar op de site van thuiswinkel waarborg niks over jullie te vinden is.
ShopGo heeft deze chat verlaten
Verwijderd
Dit heb ik nu net ook gevraagd, kijken wat ze zeggen..rolandos582 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:14:
[...]
Goedemiddag, ik heb een vraag over de PS4.
ShopGo
Ja! Vertel
Op jullie site staat dat jullie die op voorraad hebben. Maar de enige methodes van betaling zijn ideal/overschrijving. Is er geen optie tot afhalen?
ShopGo
Hoe komt het dat op jullie site een thuiswinkel waarborg certificaat is vermeld, maar op de site van thuiswinkel waarborg niks over jullie te vinden is.
ShopGo heeft deze chat verlaten
Bij mij ging die er vandoor.RikN89 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:15:
[...]
Dit heb ik nu net ook gevraagd, kijken wat ze zeggen..
Bij Mycom schuift de leverdatum elke dag met 1 dag op. Ik vermoed dat Sony uitlevert aan de bedrijven met wie de strategische belangen het grootst zijn. Mycom heeft het spel tussen hun en Sony niet goed gespeeld. Ik geloof dat er meer dan 1200 killzonebundels gepreorderd zijn. Ze kregen er 0.koffieboontje schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:12:
Haha wel mooi om te zien hoe nauw dit topic gevolgd wordt.
Maar mensen, maak je geen ilussies, denk nou niet dat er ergens nog een stapel PS4's liggen die nog niet verkocht zijn. Zelfs in de meest onbekende dorpen zijn ze uitverkocht. Zulke winkels hebben er maar 5-10 binnen gehad en ook die waren direct na release weg.
We zijn nu gewoon afhankelijk van wanneer de 2e levering plaats zal vinden.
Ik heb 2 weken terug besteld bij Mycom. Maar ook dara vraag ik me af in hoeverre zij nog gaan leveren dit jaar.
Vrijwel geen enkele webshop heeft betrouwbare levertijden aangaande de PS4.
Volgens de site http://www.playstation4club.nl/ps4-nieuws/ps4-bijna-uitverkocht-waar-kan-ik-nog-reserveren-dagelijks-geupdate/ staat er dit nu over Mycom:
[b]Overige aanbieders:[/b]
- MyCom: MyCom levert zelfs bestellingen van enkele maanden geleden in het eerste kwartaal van 2014. Nieuwe pre orders worden later in 2014 geleverd.
- Dixons: Ook Dixons levert bestellingen van enkele maanden geleden pas in het eerste kwartaal van 2014. Nieuwe pre orders worden later in 2014 geleverd.
Op mijn orderstatus van Mycom staat dit:
Sony PS4 Killzone Shadow Cam/DS4
1x
499,99
Betaald
Bezorgdatum: 26-12-2013
Electronic Arts Battlefield 4
1x
59,99
Betaald
Bezorgdatum: 29-11-2013
Op 2e kerstdag leveren...? Don't think so.
Wat dat betreft nu al spijt dat ik toch heb besteld en al heb betaald.
Had ook via wehkamp een order lopen (al ruim 5 weken) dmv achteraf met accepgiro betalen. Tot voor vandaag stond er bij order status/levertijd: 3-5 werkdagen. Sinds vandaag stond er bij levertijd: meer dan 5 weken, oftewel 2014! Heb gelijk daar in ieder geval de order geannuleerd.
Mediamarkt/Saturn lijkt vooralsnog, een van de weinigen ketens die dit jaar nog zouden kunnen leveren. Maar ook die levertijden vertrouw ik voor geen meter.
Denk toch echt dat het aankomt op geduld... En wellicht dat de mensen die voor eind augustus besteld hebben die nu nog niks hebben ontvangen nog een kleine kans maken.
Het zou mij sterk verbazen als ze er in december nog meer dan 200 binnen krijgen.
Als je nu een Killzone bundel bij mycom besteld...kan wel een februari of maart worden.
Verwijderd
Behoorlijk naïef...Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:17:
Ik heb even die Shop-Go gebeld maar ik heb geen aanwijzigingen om aan te nemen dat ze onbetrouwbaar zijn. Of ben ik nou te naïef?
Daar is verteld dat er iets was met de levering. van de 32 pre orders zijn er vrijdag 9 binnen gekomen.
Ook is 9 december aan bod gekomen, dat is de datum dat mycom waarschijnlijk weer aangeleverd gaat worden.
Verwijderd
Domein bestaat pas enkele dagen.
Domeinnaam shop-go.nl
Status actief
Houder Sabri Dzhengiz, Sabri Dzhengiz
Administratieve contactpersoon shop-go@outlook.com
Registrar Tucows.com Co.
Hessenbergweg 111
1101BS AMSTERDAM ZUIDOOST
Nederland
Technische contactpersonen shop-go@outlook.com
DNSSEC nee
Domeinnaamservers cloudns14.papaki.gr
cloudns24.papaki.gr
Datum registratie 2013-11-25
Datum laatste wijziging 2013-11-25
Administratie door NL Domain Registry
Als je nu een Killzone bundel bij mycom besteld...kan wel een februari of maart worden. Ik zou als ik bij Mycom een bestelling of preorder had meteen annuleren. Ga er maar vanuit dat de Bart Smit, Intertoys, Saturn en Mediamarkt de beste bevoorradinggen krijgen. Mycom heeft meer dan 1000 Killzone paketten in bestelling...maar hebben niks gekregen.RudyBre schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:17:
Ik ben donderdag trouwens nog bij mycon geweest.
Daar is verteld dat er iets was met de levering. van de 32 pre orders zijn er vrijdag 9 binnen gekomen.
Ook is 9 december aan bod gekomen, dat is de datum dat mycom waarschijnlijk weer aangeleverd gaat worden.
Ik refereerde aan een uitzending laatst van Alberto Stegeman die een oplichter meet zo'n zelfde site in de uitzending had... daarna zei de chat niks meerRikN89 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:15:
[...]
Dit heb ik nu net ook gevraagd, kijken wat ze zeggen..
Haha wat een scamVerwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:18:
Niet bestellen via Shop-go.nl
Domein bestaat pas enkele dagen.
Domeinnaam shop-go.nl
Status actief
Registrar Tucows.com Co.
Hessenbergweg 111
Nederland
DNSSEC nee
cloudns24.papaki.gr
Verwijderd
- BTW nummer verbergen ze.Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:17:
Ik heb even die Shop-Go gebeld maar ik heb geen aanwijzigingen om aan te nemen dat ze onbetrouwbaar zijn. Of ben ik nou te naïef?
- Geen ophaal adres voor een gewild product
- Ontwijken van meldingen over certificaat die vervalst is
- onrealistische voorraden op website voor een onbekende webshop
Zo kan ik nog wel even doorgaan.DarkElement schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:20:
[...]
- BTW nummer verbergen ze.
Verwijderd
Ja, 30 playstations nog op voorraad is erg onwaarschijnlijk..DarkElement schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:20:
[...]
Aanklagen!DarkElement schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:20:
[...]
www.opgelichtopinternet.nl/
Heb al een kilzone bundel gereserveerd bij mycom en bart smit. Betalen hoeft pas in de winkel...sanderander schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:19:
[...]
Als je nu een Killzone bundel bij mycom besteld...kan wel een februari of maart worden. Ik zou als ik bij Mycom een bestelling of preorder had meteen annuleren. Ga er maar vanuit dat de Bart Smit, Intertoys, Saturn en Mediamarkt de beste bevoorradinggen krijgen. Mycom heeft meer dan 1000 Killzone paketten in bestelling...maar hebben niks gekregen.
Ben benieuwd hoelang het dan gaat duren
Dat dusDarkElement schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:21:
Ik heb logo misbruik gemeld bij thuiswinkel.org
Steam/XBL: Avioto
Verwijderd
3.3 Betaling kan geschieden per acceptgiro, vooruitbetaling of bij ontvangst (per rembours). Bij betaling per bank of giro geldt als datum van betaling de datum van creditering van de bankrekening van Shop-go.nl.
3.8 Bestellingen onder rembours zijn niet mogelijk.
4.3 De verzendkosten voor het aangetekend verzenden binnen Nederland bedragen € 6,95, uw zending is dan niet verzekerd, echter moet er wel worden getekend voor ontvangst. Wilt u de zending verzekerd laten verzenden binnen Nederland, dan bedragen de verzendkosten € 9,95. U zending is dan verzekerd tot een bedragen van € 500,00. Verzending onder rembours is tevens mogelijk, de kosten voor verzenden onder rembours bedragen € 15,95. Hogere verzekeringen zijn tevens mogelijk, indien gewest kunt u ons een email sturen zodat wij u hier verder bij kunnen helpen.
Denk dat dit wel duidelijk is. Klopt niet.
Verwijderd
Status actief
Registrar Tucows.com Co.
Hessenbergweg 111
Nederland
DNSSEC nee
cloudns24.papaki.gr
WEBSHOP BESTAAT SINDS 25 NOVEMBER DUS GA ER MAAR NIET VANUIT DAT JE JE PS4 ONTVANGT.
Gewoon overgekopiëerd en daarna de naam van de site waar het vandaan gestolen is vervangen door shop-go.Beatz schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:24:
Even de algemene voorwaarden doorgespit van die winkel:
3.3 Betaling kan geschieden per acceptgiro, vooruitbetaling of bij ontvangst (per rembours). Bij betaling per bank of giro geldt als datum van betaling de datum van creditering van de bankrekening van Shop-go.nl.
4.3 De verzendkosten voor het aangetekend verzenden binnen Nederland bedragen € 6,95, uw zending is dan niet verzekerd, echter moet er wel worden getekend voor ontvangst. Wilt u de zending verzekerd laten verzenden binnen Nederland, dan bedragen de verzendkosten € 9,95. U zending is dan verzekerd tot een bedragen van € 500,00. Verzending onder rembours is tevens mogelijk, de kosten voor verzenden onder rembours bedragen € 15,95. Hogere verzekeringen zijn tevens mogelijk, indien gewest kunt u ons een email sturen zodat wij u hier verder bij kunnen helpen.
Alsof de postbode toestaat dat jij het pakket eerst opent om te zien of er wel een PS4 is geleverd. Voor hetzelfde geld krijg je een doos met bakstenen...Beatz schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:24:
Even de algemene voorwaarden doorgespit van die winkel:
Verwijderd
Als je uberhaupt al een pakketje krijgtSniperEye schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:26:
[...]
Alsof de postbode toestaat dat jij het pakket eerst opent om te zien of er wel een PS4 is geleverd. Voor hetzelfde geld krijg je een doos met bakstenen...
Dan betaal je ook niks onder rembours, Einstein.Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:28:
[...]
Als je uberhaupt al een pakketje krijgt
Stenen zijn niet zo duur..Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:28:
[...]
Als je uberhaupt al een pakketje krijgt
How are you doing?
Ik denk dat ze meer binnen hebben gekregen en veel mensen gaan hun pre-order niet ophalen.
Verwijderd
Welke MM?muhda schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:34:
Ik heb hem binnen. Applause voor MM, Ik had mijn pre-order verpest maar ik kon hem toch komen ophalen!
Ik denk dat ze meer binnen hebben gekregen en veel mensen gaan hun pre-order niet ophalen.
[afbeelding]
Verwijderd
Welke vestiging MM?muhda schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:34:
Ik heb hem binnen. Applause voor MM, Ik had mijn pre-order verpest maar ik kon hem toch komen ophalen!
[afbeelding]
Hoop niet Mediamarkt Eindhoven, pffff die heb ik afgelopen jaren al heel wat keren aan de lijn gehad. Klote filiaal. Elke keer als je beld heb je minstens 20/25 minuten het bandje aan de lijn met het muziekje "Hold the line, Love isn't always on time" Zodra ik dat nummer hoor zap ik weg of zet ik hem op een andere radio zender. Graftakke nummer. Komt door de MM
Heerlijk nummer. Totokoffieboontje schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:38:
Haha kijk ze nou gaan...
Hoop niet Mediamarkt Eindhoven, pffff die heb ik afgelopen jaren al heel wat keren aan de lijn gehad. Klote filiaal. Elke keer als je beld heb je minstens 20/25 minuten het bandje aan de lijn met het muziekje "Hold the line, Love isn't always on time" Zodra ik dat nummer hoor zap ik weg of zet ik hem op een andere radio zender. Graftakke nummer. Komt door de MM
Wat nu met mijn PS3 Slim 320 GB White Edition (Limited) model?
[ Voor 50% gewijzigd door Lashrom op 30-11-2013 15:46 ]
Met gelukt komt over 2/3 weken de twee lichting die ook al compleet uitverkocht is...jij moet nog 5/6 weken wachten, muhahaLashrom schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:42:
Na alle frustraties denk ik dat ik dan toch geduld moet hebben en maar hopen dat ze over 2/3 weken in de winkelschappen liggen. Jeetje, dan maar bedenken dat het 7 jaar geleden was dat ik mijn PS3 60 GB model in maart meteen bij de release had gehaald. Goede tijden, maar deze tijden gaan veels te snel.
Verwijderd
Grappig man, grappig.sanderander schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:46:
[...]
Met gelukt komt over 2/3 weken de twee lichting die ook al compleet uitverkocht is...jij moet nog 5/6 weken wachten, muhaha
En is daar nog ruimte of is die ook uitverkocht?Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:48:
Net MM aan de lijn en 11 december komt bij hun de 2e levering.
gister beloven ze me dat me playstation bij Dixons word afgeleverd. niks dus ik weer bellen ja uhmm we hij is gister gecanceld en naar een andere preorder gegaan kan er ook niks aan doen bel maandag maar terug....
Verwijderd
Dat wist ze niet, moet je echt pre-orderen.mindgem schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:49:
[...]
En is daar nog ruimte of is die ook uitverkocht?
Verwijderd
Gebeld en gevraagt, ophaaldatum bevestigd.
Me happy :-)
Verwijderd
Waar dat dan?Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:50:
Zojuist een PS4 besteld en kan mijn PS4 zaterdag 7 december ophalen!
Waarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...?Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:50:
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Wil je ook melden waar?Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:50:
Steam/XBL: Avioto
Verwijderd
WAAR?Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:50:
Stel je niet aan sjankert.
Als je de hele release ook maar een klein beetje volgt, weet je dat er over 2 weken 0 PS4's in de winkel liggen, dus de zoveelste naïviteit mag best een beetje aangepakt hoor, je bent toch niet van suiker?
Verwijderd
Het is een winkel hier in Roosendaal, dus het is gewoon betrouwbaar. Heb overigens ook hun WhatsApp, nodig? Ask.
Ze zeggen dat je hem 7 december kan ophalen, lijkt mij nog geen zekere zaak eigenlijk. Maar anders heb jij gelukVerwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:50:
Verwijderd
Frappant, belde hun even en ze wisten nog niet wanneer ie aankwam?Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:52:
Www.persianmods.nl
Het is een winkel hier in Roosendaal, dus het is gewoon betrouwbaar. Heb overigens ook hun WhatsApp, nodig? Ask.
Verwijderd
De site ziet er mislukt uit, ik weet het.AMARONE schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:54:
[...]
Ze zeggen dat je hem 7 december kan ophalen, lijkt mij nog geen zekere zaak eigenlijk. Maar anders heb jij geluk
Maar ik woon zelf in Roosendaal en het is echt zo.
Ik begin niet te sjanken.
Maargoed. Wie weet waar ik vanmiddag nog een Space Shuttle kan ophalen, want blijkbaar is dat makkelijker dan een ps4!
Ook dat is grote onzin.AMARONE schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:54:
[...]
Ze zeggen dat je hem 7 december kan ophalen, lijkt mij nog geen zekere zaak eigenlijk. Maar anders heb jij geluk
Waarom zou een of ander game winkeltje in Roosendaal op 7 december een PS4 hebben? En alle andere grote ketens waar men op een aantal van duizenden tegelijk zitten te wachten is exacte leverdatum onbekend... Ik ga niet eens de moeite nemen die winkel te benaderen, je wordt gewoon heerlijk overal aan het lijntje gehouden....
Verwijderd
Ja dat is een standaard antwoord.Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:55:
[...]
Frappant, belde hun even en ze wisten nog niet wanneer ie aankwam?
Vraag wanneer ze em dan wel hebben.
Dan weet je het
Hey, het is m'n eigen grap. Maargoed, je hebt gelijk. Moet jij niet op je nieuwe ps4 gamen?
Trouwens, jij staat 7 jaar geregistreerd op Tweakers, had 23 reacties geplaatst in al die jaren en DIT is je 24ste? Wow...ik voel me vereerd!
[ Voor 24% gewijzigd door sanderander op 30-11-2013 16:01 ]
Heb hem nog niet binnen, volgens de t&t nog max een uurtje.sanderander schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:59:
[...]
Hey, het is m'n eigen grap. Maargoed, je hebt gelijk. Moet jij niet op je nieuwe ps4 gamen?
Enjoy!ryderb schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 16:01:
[...]
Heb hem nog niet binnen, volgens de t&t nog max een uurtje.
En je hebt nu dus 4% van al je reacties in 7 jaar tijd aan mij besteed, hahaha
Verwijderd
Er zijn ook niet onbeperkt chinezen beschikbaar om ze in elkaar te zetten. - Bij een productie van 2 miljoen consoles per maand moeten er 70.000 consoles per dag worden geproduceerd, dat is iedere seconde 1.mprkooij schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:49:
Wat ik mijzelf afvraag is, waarom heeft sony niet gewoon winkels volstaan met die PS4's? Ze weten toch dat heel veel mensen hem gaan kopen?
Dan heb je nog de aanvoer van alle losse onderdelen die ook gemaakt moeten worden zoals harde schijven en blu ray spelers. Dus als Sony begin September is begonnen met de productie, dan hebben ze er nu ongeveer 3 a 4 miljoen wereldwijd te verdelen....
Dit topic is gesloten.
![]()
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot