• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:54:
[...]

Dus als ik in termijnen betaal mis ik geen €400 aan het eind? Volgens mij moet jij maar gaan nadenken? Of ik het in een keer betaal of in termijnen ik verlies toch uiteindelijk €400..
Ja, plus rente dus :') maargoed, ieder z'n ding.

• sjoerd94
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-01-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:56:
[...]

Totale rente komt ik uit op €60 en ik krijg gratis Killzone (gewonnen) dus ik bereken die €60 wel met die Killzone.. ''Be smart, pay less ;)''
>gratis killzone

je rekent je eigen rijk als je zo denkt

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:56:
[...]

Totale rente komt ik uit op €60 en ik krijg gratis Killzone (gewonnen) dus ik bereken die €60 wel met die Killzone.. ''Be smart, pay less ;)''
tegen de tijd dat ik m'n PS4 afhaal/betaal heb ik 1 game uitgespaard? Elk nadeel heb z'n voordeel, zoals een groot hedendaags filosoof zei

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:55:
[...]

Playstation Nederland gaf door via Twitter dat ze nog steeds niet weten wanneer de tweede lading is. Ik snap nog steeds niet hoe een bedrijf niet weet wanneer er een tweede lading is?
kennis van me werkt bij intertoys (hooofdkantoor) en zij wist mij te vertellen dat op dit moment niemand weet of en waneer de 2e levering komt en over de hoeveelheid weten ze al helemaal niks, afgelopen order was ook een verrassing qua aantallen, ze hopen aankomende week meer te horen.

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-01 16:22
Yes !!!!!!! Bevestiging Amazon.de eindelijk de spullen aan PostNL heeft overgedragen. Morgenochtend PS4 in huis en dan maar duimen dat het geen chinees maandagochtend exemplaar is :)

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• ktulu666
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-11-2025
Wehkamp heeft nu een actie, over 5 maanden betalen zonder rente.

Mijn bs order is ook verzonden :)

[ Voor 22% gewijzigd door ktulu666 op 29-11-2013 23:03 ]

Verwijderd

wimstradamus schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:00:
[...]

kennis van me werkt bij intertoys (hooofdkantoor) en zij wist mij te vertellen dat op dit moment niemand weet of en waneer de 2e levering komt en over de hoeveelheid weten ze al helemaal niks, afgelopen order was ook een verrassing qua aantallen, ze hopen aankomende week meer te horen.
Over het aantallen waren ze inderdaad verrast. Ik belde Media Markt Almere ze zouden 1000 PS4 krijgen, maar ze hebben er maar 70 gekregen...

Verwijderd

ktulu666 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:02:
Wehkamp heeft nu een actie, over 5 maanden betalen zonder rente.
Waar zie jij dat staan?

• ktulu666
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-11-2025
Tijdens het afrekenen zie ik die optie staan.
Moet je wel al eens wat besteld hebben denk ik.

Verwijderd

ktulu666 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:05:
[...]

Dank je wel voor het melden! Dan zal ik het maandag ook meteen melden, want ik ga telefonisch bestellen. ;)

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07-2025
ktulu666 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:05:
[...]

die "actie" bestaat al een paar jaar, gewoon telefonisch bestellen en er naar vragen.
werkte voor mij altijd (jaren terug) ook als er geen reclame mee werd gemaakt.
hang geloof ik wel van je kredietwaardigheid af.
edit: typo

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Verwijderd

Ik ben opzoek na een Playstation 4. Ik ben bereid 450 euro ervoor neer te leggen plus een omgebouwde ps2 met 20+ games. Intresse, pm!:)

Verwijderd

loekf2 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:02:
Yes !!!!!!! Bevestiging Amazon.de eindelijk de spullen aan PostNL heeft overgedragen. Morgenochtend PS4 in huis en dan maar duimen dat het geen chinees maandagochtend exemplaar is :)
Wanneer heb je daar besteld? Hebben ze nu ook nog PS4's op voorraad?

• RikN89
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:52:
volgensmij staat er heel duidelijk op coolblue: playstation 4(tweede levering)
31-12-13 is omdat zij zelf ook geen idee wanneer zij deze levering ontvangen en door het ruim te nemen kunnen ze mensen niet teleurstellen
klopt, alleen ik dacht dat de tweede levering overal al uitverkocht was?

Verwijderd

http://www.amazon.it/Sony...-1&keywords=playstation+4

Hebben ze 16 december binnen! wellicht de snelste manier? verstuurd dat ook naar nederland?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 23:16 ]

• MrNickert
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 09:02
http://www.consoleshop.nl...n-4-500-gb-2e-lading.html

Je kan gewoon nog bestellen in de tweede levering.

• CynicRelief
RikN89 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:15:
[...]

klopt, alleen ik dacht dat de tweede levering overal al uitverkocht was?
ja de eerste tweede levering wel, maar de Sony Polen 6 december levering?

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:16:
www.amazon.it
Hebben ze 16 december binnen! wellicht de snelste manier? verstuurd dat ook naar nederland?
Als je hem in je winkelwagen gooit kan je je adres invoeren, moet je ff kijken of Nederland erbij staat.

Verwijderd

Kun je de taal naar engels veranderen op amazon.it? ik wil wel op die site blijven...

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:18:
Kun je de taal naar engels veranderen op amazon.it? ik wil wel op die site blijven...
Met Google Chrome kan je pagina's vertalen naar het Nederlands

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:17:
[...]

Als je hem in je winkelwagen gooit kan je je adres invoeren, moet je ff kijken of Nederland erbij staat.
Nope versturen niet nr nederland

Verwijderd

Ik ga 20 december op wintersport, hopelijk heeft oostenrijk nog een mooi exemplaar liggen voor mij!

• JackL89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Zullen spellen snel goedkoper worden? Met kerst bijvoorbeeld?
Ik kan nu nog games bestellen met 10% korting bij Free Record Shop Webshop. Go or no go? Ik heb nog geen PS4..

Verwijderd

NO-GO, games zullen volgende maand al waarschijnlijk 40 euro gaan kosten bij de kleine game webwinkels.

• CynicRelief
JackL89 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:30:
Zullen spellen snel goedkoper worden? Met kerst bijvoorbeeld?
Ik kan nu nog games bestellen met 10% korting bij Free Record Shop Webshop. Go or no go? Ik heb nog geen PS4..
FRS zit normaal al zo'n 30% boven wat normaal gangbaar is, dus ja, tel uit je verlies ...

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Of hier: https://www.videogamesplus.ca/default.php?cPath=646_647

Zoek op het forum voor ervaringen. Levertijd is meestal ong. 3 dagen ook al komt het uit Canada.

Verwijderd

Gewoon budgetgaming.nl in de gaten houden, dat doe ik tenminste.

Verwijderd

Iemand nog een linkje voor een playstation 4 (2e lading)

Verwijderd

Wellicht interessant dit vond ik op bol.com

Er staat dat als je nu besteld ongeveer 7 weken moet wachtten. Is die 7 weken de 2e levering of is die al eerder?

Antwoord: 2e levering is tussen 5 en 23 december 2013

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:14
Hopelijk hebbben ze meer mega bundels voor de 2e levering.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• CynicRelief
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:37:

Er staat dat als je nu besteld ongeveer 7 weken moet wachtten. Is die 7 weken de 2e levering of is die al eerder?

dat correleert met wat ik tot noch toe heb gehoord/gelezen, 2e levering vanaf 6 december, tot kerst

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:37:

Dus als je nu bestelt zit je dan nog bij de 2e levering?

• JackL89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:33:
NO-GO, games zullen volgende maand al waarschijnlijk 40 euro gaan kosten bij de kleine game webwinkels.
Thanks, dan wacht ik af. Zonder PS4 heb ik niks aan games. ;w

Verwijderd

Nee, heb 27 november de ps4 bij bol.com besteld. heb ze onderhand wel 5 mails gestuurd maar ze kunnen maar niet vertellen of ik bij de 2e levering zit. echt achterlijk!

Snap het ook niet van sony... zo verlies je hartstikke veel klanten en kopers. en of 10 % van de mensen nu een xboxone heeft besteld via Amazon.de

• CynicRelief
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:44:
Nee, heb 27 november de ps4 bij bol.com besteld. heb ze onderhand wel 5 mails gestuurd maar ze kunnen maar niet vertellen of ik bij de 2e levering zit. echt achterlijk!

Snap het ook niet van sony... zo verlies je hartstikke veel klanten en kopers. en of 10 % van de mensen nu een xboxone heeft besteld via Amazon.de
Nederland is een provincie van Duitsland in Sony's ogen, klein marktje

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-01 11:53
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:44:

er is teveel vraag naar de ps4, vergeet niet dat er dit keer enorm veel xbox gamers overgestapt zijn naar de ps4.

en ik geloof niet omdat je niet op dag 1 next gen hebt dat je ''dan maar'' een xbox one gaat halen...beetje raar imo

geduld is een schone zaak, wacht gewoon 6 maanden ofzo, dan heb je ook veel kleinere kans op een ps4 die kinderziektes heeft

[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 29-11-2013 23:48 ]

nothing stops this train

Verwijderd

Heb wat leuks gevonden !!!!!!!
xbox binnen 8 dagen in huis!:D

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:14
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:49:
Mooi dat jij het leuk vindt,moet er ni aan denken een xbone.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Verwijderd

http://nl.tinypic.com/r/2ce16ki/5

Vertrouwd? help, twijfel hij zit al in mijn mandjeee
Een veredelde mediaspeler van megaformaat waar je ook nog een beetje mee kunt gamen? :+
Zo geweldig id dat toch niet..

Verwijderd

Bedoel ps4!

• Kol Nedra
tja xbox one consoles zijn er genoeg, er is meer aanbod al dan dat er vraag naar is.

nothing stops this train

Verwijderd

PS4
levertijd 4-8 werkdagen

http://nl.tinypic.com/r/2ce16ki/5

• CynicRelief
over my dead body, ik wordt 8 uur per dag betaald om met MS-produkten te werken, da's genoeg; maar ... SteamBox?

Verwijderd

Hoezo ben ik gek?
liever 8 werkdagen wachten dan 600 euro betalen op marktplaats?

• Kol Nedra
edit verkeerd gelezen

[ Voor 121% gewijzigd door Kol Nedra op 29-11-2013 23:56 ]

nothing stops this train

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:03
Een kameraad van mij is nog opzoek naar een Playstation 4 kaal of bundel.
Heb je nog een pre order die nu of in de loop van volgende week is af te halen en wil je deze verkopen of heb je nu een PS4 liggen die je wil verkopen. Laat het me even weten en stuur een DM!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-01 01:04
Net mijn PS4 verkocht voor 550, heb nog 1 voor mezelf.
Op MP gaan sommige voor 800 weg 8)7

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:32
Jay47 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 00:05:
€550,- is ook wel een schappelijke prijs..... als je er dan toch winst op wil maken, doe het dan goed;)

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:03
Jay47 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 00:05:
Belachelijk dat sommige mensen dat betalen. Kan ook nooit legit zijn.

• sjoerd94
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-01-2023
rolandos582 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 00:05:
[...]

Belachelijk dat sommige mensen dat betalen. Kan ook nooit legit zijn.
kapitalisme at its finest

• CynicRelief
marketing at its finest foremost - ps3 was 700 euro at launch iirc, en dat vond ik toen een prima prijs weet ik nog

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-01 01:04
BekSide schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 00:05:
[...]

€550,- is ook wel een schappelijke prijs..... als je er dan toch winst op wil maken, doe het dan goed;)
achja ik ben niet zo gierig, het is maar geld, gene bood 550 en wilde het heel graag.

• BekSide
Jay47 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 00:10:
[...]

achja ik ben niet zo gierig, het is maar geld, gene bood 550 en wilde het heel graag.
bovenstaande is een beetje tegenstrijdig!
Echter ben ik voorstander van de handel hoor... maar als je dan toch kiest om er winst op te maken verkoop hem dan gewoon voor de €700,- die hij op dit moment ook waard is.

voor €550,- had ik hem wel van je willen overnemen, had ik hem zelf verkocht voor minimaal €650,- ^^

Jammer genoeg.... heb ik er geen (meer)

• CynicRelief
BekSide schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 00:12:
[...]

bovenstaande is een beetje tegenstrijdig!
Echter ben ik voorstander van de handel hoor... maar als je dan toch kiest om er winst op te maken verkoop hem dan gewoon voor de €700,- die hij op dit moment ook waard is.

voor €550,- had ik hem wel van je willen overnemen, had ik hem zelf verkocht voor minimaal €650,- ^^

Jammer genoeg.... heb ik er geen (meer)
niks tegenstrijdigs aan wmbt, die gast was gewoon schappelijk, elke tweaker weet dat de retail-prijs 400 euro is en zal wel gek zijn om daar scalper-prijzen voor te betalen; dat is idd meer iets voor mp etc

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:52
Mijn normale PS4 van Wehkamp is gisteren niet aangekomen.

Bij mijn leverstatus staat dit:
De bezorging gaat iets langer duren in verband met een sorteerfout. Onze excuses. Wij vragen je nog even af te wachten en contact op te nemen met onze Klantenservice als het pakket na een week nog niet geleverd is

Wehkamp zegt dat de fout bij selektvracht ligt en dat ik het even moet afwachten !

Heeft iemand hetzelfde probleem ? Op internet zag ik iemand met hetzelfde probleem en die heeft zijn aankoop pas na 3 weken ontvangen (na veel gebel en geklaag) ! :o

Heb mijn Killzone bundel van Wehkamp wel gisteren binnen gekregen. Dus ik vind het vrij vaag dat mijn normale PS4 naar het verkeerde sorteercentrum is gebracht.

Had een goede kennis de PS4 belooft ! Het is best lullig dat hij nu moet wachten en ik al helemaal los kan gaan met Killzone :P

Hoop dus dat ik hem morgen alsnog binnen krijg.

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-01 07:52
Deze week begon echt verschrikkelijk, maar de PS4 heeft alles goed gemaakt :).

Daarnaast voor m'n verjaardag vanavond van m'n vrienden 60 Euro PSN tegoed gekregen! Killzone, here I come :).

Iedereen die er hier één wist te bemachtigen: veel gameplezier! :)

Verwijderd

Nog ergens een linkie waar ik m nog kan bestellen? :P

• RikN89
  • Laatst online: 01-09-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 01:48:
Nog ergens een linkie waar ik m nog kan bestellen? :P
www.marktplaats.nl

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06-2025
Weet iemand toevallig of Kiala op zaterdag levert? Leverstatus van mijn maat is net versprongen naar in sorteercentrum.

• JWR007
  • Laatst online: 09-01 20:29
Ik kan het toch niet laten om dit even met jullie te delen. Misschien een leuke optie voor de mensen die bij bol.com nog hun bestelling uit hebben staan :+

http://www.playstation4cl...undels-bestellen-release/

Verwijderd

Is er iemand met een track and trace van toysxl? Aan telefoon is bevestigd dat ik de vandaag bestelde bundel krijg en morgen zal ontvangen. Echter helemaal geen verzend bevestiging ontvangen...

• ryderb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 04:06:
Is er iemand met een track and trace van toysxl? Aan telefoon is bevestigd dat ik de vandaag bestelde bundel krijg en morgen zal ontvangen. Echter helemaal geen verzend bevestiging ontvangen...
De klantenservice zei dat er een storing was en er daardoor geen t&t's codes verstuurd werden. Ze hebben mij toen handmatig een t&t verstuurd die nu aangeeft dat PostNL het pakket heeft en dat die vanmiddag bezorgd wordt. Ga er dus maar vanuit dat het gewoon goed gaat.

• e2thaj
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-01-2021
jullie zijn er vroeg bij medewerkers kennen jullie niet slapen :D

Psn erikj

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Gisteren om 16u49 via Bartsmit.be link besteld mbv formulier-aanpassing in het script via Chrome en F12. Later op de avond kreeg ik een verzendbevestiging met track en trace nummer die nog inactief was. Net gecheckt, ik krijg vandaag een PS4 bezorgd, afzender is (nu wordt het grappig) gewoon Bartsmit Nederland met een adres in Volendam als afzender _/-\o_

Verwijderd

Als er nog iemand in de buurt van groningen een extra PS4 heeft/verwacht wil ik die graag overnemen. :)

Verwijderd

Joosie200 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 05:59:
Gisteren om 16u49 via Bartsmit.be link besteld mbv formulier-aanpassing in het script via Chrome en F12. Later op de avond kreeg ik een verzendbevestiging met track en trace nummer die nog inactief was. Net gecheckt, ik krijg vandaag een PS4 bezorgd, afzender is (nu wordt het grappig) gewoon Bartsmit Nederland met een adres in Volendam als afzender _/-\o_
BAAS

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Eduardboon schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 02:02:
Weet iemand toevallig of Kiala op zaterdag levert? Leverstatus van mijn maat is net versprongen naar in sorteercentrum.
de track&trace van mijn Kiala werkt nog steeds niet. Als ik op de link klik van sony.nl krijg ik een zoekscherm van Kiala maar de code werkt niet.

Zal dus wel maandag of dinsdag worden.

• RavenLord
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07-2025

RavenLord

Live to Ride, Ride to Live

http://www.intertoys.nl/g...puters?ici=br+gps4_test_O

Intertoys heeft weer de ps4 + killzone bundel te bestellen.
Site stond net nog op " bezig voorraad bij te werken"

Dus voor wie voor de normale prijs wil en geen handelaar wilt spekken... :+

psn: splettervlek

Verwijderd

RavenLord schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 06:23:
http://www.intertoys.nl/g...puters?ici=br+gps4_test_O

Intertoys heeft weer de ps4 + killzone bundel te bestellen.
Site stond net nog op " bezig voorraad bij te werken"

Dus voor wie voor de normale prijs wil en geen handelaar wilt spekken... :+
Dank. _/-\o_

Edit: En ze zijn weer op, ik heb besteld en betaald dus ik hoop dat het goed komt. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2013 06:38 ]

• darksoul1
  • Laatst online: 19:37
ik hoop dat de bestelling bij intertoys er nou wel doorheen is
ook nog net een bundle weer besteld daaro
gister ochtend shadow fall met camera besteld
krijg ik smiddags mailtje terug --> (manco) :(

edit:@ WicKeD_BosAap

hoelaat besteld?ik kreeg bevestigingsmail om 6:27

[ Voor 15% gewijzigd door darksoul1 op 30-11-2013 06:47 ]

• RavenLord
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07-2025

RavenLord

Live to Ride, Ride to Live

Welcome :)

Zelf duim ik nog voor de grote bundel, maar kheb de tijd.
Volgende week eerst GT6 op de oude vertrouwde PS3, dus kom vanzelf wel denk ik :)

psn: splettervlek

Verwijderd

Vandaag komt m'n PS4 eindelijk en net ook bericht van Bol.com dat m'n PS Plus abonnement onderweg is, dankzij de link hier. € 37,50.. hele mooie prijs.

Kan niet wachten. :o

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Er klopt iets niet, het is ochtend, maar er is al 45 minuten geen reactie meer geplaatst hier :-)

Verwijderd

sanderander schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 07:42:
Er klopt iets niet, het is ochtend, maar er is al 45 minuten geen reactie meer geplaatst hier :-)
De hype is een beetje over ...

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-12-2025
Goedemorgen! Link-klikjes-dag is weer begonnen. Eerst koffie :p

Gear | Last.fm | twitch.tv

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Zijn er nog controllers in de winkel te koop? Ik zoek nog een DS4, maar de Bol levertijden stonden gisteren op een paar weken en heb er vanavond één extra nodig.

• DarkElement

• AlexMar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

Exorcist schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 07:53:
Zijn er nog controllers in de winkel te koop? Ik zoek nog een DS4, maar de Bol levertijden stonden gisteren op een paar weken en heb er vanavond één extra nodig.
Haha, dat is nou juist wat ik wel van bol.com heb ontvangen :'(

• BekSide
Wehkamp heeft ze weer terug op de site gezet.... levertijd meer dan 5 weken.....

• DarkElement
BekSide schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 07:56:
Wehkamp heeft ze weer terug op de site gezet.... levertijd meer dan 5 weken.....
Werd gezegd vanavond nodig :p

• Exorcist
  • Niet online
Nou, dat gaat hem niet worden dus. Heerlijk single player Fifa :P

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-01 15:59

Satom

Verzamel ervaringen

Exorcist schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 08:01:
Nou, dat gaat hem niet worden dus. Heerlijk single player Fifa :P
Lokale speelgoed winkel heeft ze ook niet? :X

• Exorcist
  • Niet online
Satom schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 08:16:
[...]

Lokale speelgoed winkel heeft ze ook niet? :X
Geen idee, ik rij vanmiddag even langs wat winkels in de buurt. Kan ik Assassins Creed ook gelijk meeplukken.

• EpicPuma
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-01-2022
Exorcist schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 08:20:
[...]

Geen idee, ik rij vanmiddag even langs wat winkels in de buurt. Kan ik Assassins Creed ook gelijk meeplukken.
De eerste de beste winkel die ik gister inliep had nog zat controllers, PSN kaartjes enz...

• DarkElement
Exorcist schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 08:20:
[...]

Zou zo vroeg mogelijk gaan voor er nog meer mensen op hetzelfde idee komen als jij.

Verwijderd

Goedenmorgen allemaal,

Gister gelukkig mijn ps4 op kunnen halen.
Eenmaal thuis waren er al "storingen" in t psn network waardoor het maken van een psn account uren duurde.
Eenmaal aangemaakt wilde ik mijn 90 dagen plus activeren, om tot de ontdekking te komen dat zodra ik de code invoer er HELEMAAL NIKS gebeurt.. hij gaat gewoon weer terug naar het beginscherm.. dit zelfde geldt als ik mijn portemonee wil uitbreiden naar 50 euro.. er gebeurt helemaal niks..
Weet iemand hoe dit kan en of diegene hetzelfde heeft meegemaakt?

Dank u.

Verwijderd

Ik had nog hoop dat Bol.com mijn PS4 vandaag zou laten bezorgen ,
maar met mijn geluk : Nee hoor.

Dan maar verder met mijn andere hobby's.

• EpicPuma
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-01-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 08:26:
Goedenmorgen allemaal,

Gister gelukkig mijn ps4 op kunnen halen.
Eenmaal thuis waren er al "storingen" in t psn network waardoor het maken van een psn account uren duurde.
Eenmaal aangemaakt wilde ik mijn 90 dagen plus activeren, om tot de ontdekking te komen dat zodra ik de code invoer er HELEMAAL NIKS gebeurt.. hij gaat gewoon weer terug naar het beginscherm.. dit zelfde geldt als ik mijn portemonee wil uitbreiden naar 50 euro.. er gebeurt helemaal niks..
Weet iemand hoe dit kan en of diegene hetzelfde heeft meegemaakt?

Dank u.
Dit zijn storingen bij PSN ze hebben codes inwisselen even uitgezet!

• DarkElement
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 08:32:
Ik had nog hoop dat Bol.com mijn PS4 vandaag zou laten bezorgen ,
maar met mijn geluk : Nee hoor.

Dan maar verder met mijn andere hobby's.
Heb je al mail gehad over 2de levering dan en een PostNL verzendbevestiging :o ik nog niet

Verwijderd

DarkElement schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 08:33:
[...]

Heb je al mail gehad over 2de levering dan en een PostNL verzendbevestiging :o ik nog niet
Nee ik heb nog helemaal geen Mail van Bol gehad over de PS4 zelf eigenlijk.

Alleen antwoord mails van mijn vragen over de PS4 levering via de Bol website.

• Exorcist
  • Niet online
DarkElement schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 08:22:
[...]

Zou zo vroeg mogelijk gaan voor er nog meer mensen op hetzelfde idee komen als jij.
Kan voorlopig niet weg helaas, dus wordt toch de middag. :)

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08-2025
Exorcist schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 07:53:
Gisteren mijn PS4 bij GameMania Kronenburg opgehaald en hadden een hele berg met controllers,cameras en PS Plus liggen...en dat was rond 2 uur in de middag dus na de druktte

• DarkElement
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 08:39:
[...]

Nee ik heb nog helemaal geen Mail van Bol gehad over de PS4 zelf eigenlijk.

Alleen antwoord mails van mijn vragen over de PS4 levering via de Bol website.
Ik kreeg alleen als antwoord dat als ik geen mail heb ontvangen op de dag voor release dat ik hem dan ook niet zou ontvangen en dan de 2de levering moest afwachten, en heb hem inderdaad niet gekregen gisteren.

Verwijderd

Met Sony gebeld, geven aan dat het "een feit" is dat verzending via Kiala nu eenmaal langer duurt, en dat als ik mijn PS4 eerder in huis had willen hebben ik daar niet voor had moeten kiezen. Volgens de medewerker die ik sprak staat dat ook op Sony.nl, maar hij kon het niet vinden toen ik vroeg waar dat dan staat. Uiteindelijk een cadeaubon van 25 euro voor Sony.nl gekregen als goedmakertje. Da's dan wel weer netjes. De link in mijn mail doet het ook niet, maar als je met de hand op de Kiala site Sony online kiest en het ordernummer met een 0 ervoor invult zie je de status.

• DarkElement
Godsamme :D krijg ik een mail van Bart Smit, is het reclame voor Barbie games. Ik kan wel huilen

Verwijderd

@epicpuma

Betekend dit dat ik de codes gewoon later kan invullen ook al heb ze al eerder proberen te voltooien?

Verwijderd

Ik wacht nog op mijn ps4,
T&T staat hij nog steeds bij eerste streepje, :(
Straks heb ik hem, heeft hij BLOD :( dat zou erg balen zijn

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 08:43:
Met Sony gebeld, geven aan dat het "een feit" is dat verzending via Kiala nu eenmaal langer duurt, en dat als ik mijn PS4 eerder in huis had willen hebben ik daar niet voor had moeten kiezen. Volgens de medewerker die ik sprak staat dat ook op Sony.nl, maar hij kon het niet vinden toen ik vroeg waar dat dan staat. Uiteindelijk een cadeaubon van 25 euro voor Sony.nl gekregen als goedmakertje. Da's dan wel weer netjes. De link in mijn mail doet het ook niet, maar als je met de hand op de Kiala site Sony online kiest en het ordernummer met een 0 ervoor invult zie je de status.
Zelfs handmatig de code invoeren werkt hier niet, ook niet met een 0 ervoor. Zou best kunnen komen omdat mijn aflever punt niet meer bestaat. Ik heb Kiala maar even rechtstreeks een mail gestuurd.
Pagina: 1 ... 105 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot