The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Verwijderd
Verwijderd
Hoelaat had jij hem besteld? Bij mij is ie geannuleerd, ik had om 14:40 een bevestiging ontvangen.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:09:
houd allemaal ook ToysXL in de gaten!! vanmiddag was er wat losse verkoop in de winkels. Ik heb vanmiddag ook nog via de site een PS4 kunnen bemachtigen
Verwijderd
Er staat bij mij: De geselecteerde producten konden niet worden gevonden.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:09:
houd allemaal ook ToysXL in de gaten!! vanmiddag was er wat losse verkoop in de winkels. Ik heb vanmiddag ook nog via de site een PS4 kunnen bemachtigen
Verwijderd
Ik ook zoiets, ik was een van de gelukkige die hem wel morgen ontvangt.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:11:
[...]
Hoelaat had jij hem besteld? Bij mij is ie geannuleerd, ik had om 14:40 een bevestiging ontvangen.
Als je nog ps4 zoekt is je beste kans door dit forum te volgen en te wachten op een nieuwe link.
Succes!!!
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Verwijderd
Vanmiddag kon er via een link besteld worden, maar er zijn er veel geannuleerd wegens een tekort aan consoles. Nu hebben ze dus ook geen voorraad meer.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:12:
[...]
Er staat bij mij: De geselecteerde producten konden niet worden gevonden.
Verwijderd
Via de Intertoys site kan je hem reserveren, maar er staat geen datum bij..Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:14:
[...]
Vanmiddag kon er via een link besteld worden, maar er zijn er veel geannuleerd wegens een tekort aan consoles. Nu hebben ze dus ook geen voorraad meer.
Doe eens een gok waarom dat is?Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:16:
[...]
Via de Intertoys site kan je hem reserveren, maar er staat geen datum bij..
39
Verwijderd
Haha daarom ben ik hier natuurlijk ook. Alvast veel plezier met je nieuwe console!Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:14:
[...]
Ik ook zoiets, ik was een van de gelukkige die hem wel morgen ontvangt.
Als je nog ps4 zoekt is je beste kans door dit forum te volgen en te wachten op een nieuwe link.
Succes!!!
yep, dit is mij ook verteld, ze hebben zelfs pre-order klanten teleur moeten stellen omdat Sony niet genoeg aangeleverd had. Nederland is een kneuterlandje/marktje voor Sony, dat is wel duidelijk.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:14:
[...]
Vanmiddag kon er via een link besteld worden, maar er zijn er veel geannuleerd wegens een tekort aan consoles. Nu hebben ze dus ook geen voorraad meer.
Misschien eens het topic lezen ipv te blaten, dan hoef ik je ook geen slimme antwoorden te geven die je zelf had kunnen vinden/bedenken.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:17:
[...]
Omdat je nu ook slim probeert te spelen achter je PCMac? Gok ik hé!?
39
Verwijderd
Of je negeert gewoon mijn reactie?Fietsbel schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:20:
[...]
Misschien eens het topic lezen ipv te blaten, dan hoef ik je ook geen slimme antwoorden te geven die je zelf had kunnen vinden/bedenken.
Toys is helaas helemaal uitverkocht.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:09:
Omdat het antwoord wat ik je geef je niet zint? moet je misschien niet de vragen stellen die al 33423423 miljoen keer zijn langsgekomen en wat eigen inzet tonen
39
Verwijderd
Voor mij hetzelfde maar dan Spijkenisse i.p.v. Breda. Maar niet voor torenhoge prijzen als €600.MiTM schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:29:
Als een mede tweaker nog een ps4 over heeft in de buurt van Breda +/- 30km. Dan mag je mij zeker een pm sturen
"Geen zending gevonden met deze barcode. Controleer de 3S-code en probeer het opnieuw. Vandaag besteld? Probeer het na 20.00u nog eens."
edit:
Inmiddels bevestiging van BS via twitters:
@marcamsing Hi Marc, als het goed is heb je een Track & Trace code gekregen via de mail. Heb je die al bekeken?
https://twitter.com/bartsmitcom/status/406522373610151937
[ Voor 43% gewijzigd door Emsung op 29-11-2013 21:39 ]
Tot 18.00 toch?Kupauw schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:32:
Iemand enig idee tot hoe laat postnl levert?
standaard, komt wel goedEmsung schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:37:
Hhmm....
"Geen zending gevonden met deze barcode. Controleer de 3S-code en probeer het opnieuw. Vandaag besteld? Probeer het na 20.00u nog eens."
25%?Zymotic2007 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:23:
Met 25% korting Knack en een extra controller besteld bij ToysXL ( € 97 samen)
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
seriously, als je een zending + trackcode hebt en je vraagt je af waar ze blijven: bel!
het is vrijdagavond, die gasten staan allemaal arbo-proof buiten te roken ipv binnen aan het scherm jou order te checken ...
PS4 uit china of japan.. ben wel benieuwd eigenlijk of alleen degene uit china slecht zijn zoals men beweert.jakz schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:50:
blue light of dead. Kan ik ook een ps4 in duitsland ophalen? of zitten daar nadelen aan?
Gelijk na het aansluiten of na een tijd spelen? En heb je een china of japan model?jakz schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:50:
blue light of dead. Kan ik ook een ps4 in duitsland ophalen? of zitten daar nadelen aan?
mijne doet het gewoon..k1978 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:51:
[...]
PS4 uit china of japan.. ben wel benieuwd eigenlijk of alleen degen uit china slecht zijn zoals men beweert.
Blue Light Of Death meteen gebeurd bij het aansluiten of heb je nog even kunnen gamen??jakz schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:50:
Heb ook een PS4 uit China maar zover nog geen problemen...
heb zelfs al een screenshot gedeeld op facebook
Ik heb inmiddels mijn ps4 in the house. Ben er super blij mij. Alleen jammer dat Psn offline is....
Verwijderd
Probeer eens een filmpje te delen.w0utje89 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:53:
[...]
Dat is echt TE vet gedaan, paar seconden werk en hoppa, ge-edit en al, precies het stukje wat je wil laten zien op je Facebook.
Als ik dit vergelijk hoe dit op m'n Xbox One gaat, daar ben je bijna een kwartier bezig voor je iets hebt met een hoop gekloot. En dan moet je bewust vooraf het Recorden aanzetten.
Bij de ps4 doe je het gewoon ff tussendoor in een game, paar seconden, en je knalt weer door. Waanzinnig.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 21:59 ]
launch-games toch niet boeiend genoeg dan blijkbaarw0utje89 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:53:
[...]
killzone is wel vet gemaakt hoorCynicRelief schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:55:
[...]
launch-games toch niet boeiend genoeg dan blijkbaar
Volgens mij als je Sony had gebeld was tie sneller omgeruild...althans dat heb ik gelezenjakz schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:56:
ps4 uit china. aansluiten en gelijk al blue light. Allerlei oplossingen geprobeerd. Nog nooit een wit licht gezien op de ps4. 3 tvs en verschillende kabels en tricks. Net terug gebracht naar bart smite. Ik sta 1e nu op de 2e levering en heb geld terug gekregen en de ps4 wordt opgestuurd ter reparatie. Dus 3 mogelijkheden. Of bart smit of reparatie of een andere store waar ik een ps4 kan halen. Ik wil morgen even naar duitsland om daar paar winkels te checken. Ben alleen bang dat er nadelen aanzitten als ik hem daar koop. Kan er vrij weinig over vinden op internet.
hij wordt nu ook omgeruild bij sony alleen bart smit stuur hem op voor mij. Ik bel morgen sony ook nog wel even.DirtyDutch schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:57:
[...]
Volgens mij als je Sony had gebeld was tie sneller omgeruild...althans dat heb ik gelezen
zeg, doe mij je PS4 als je tijd vind om hier gaming-tijd te verspillen
Verwijderd
Bekijk het aan de positieve kant: hij is onderweg, de meesten van ons kunnen dat niet zeggen.Kupauw schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:13:
Ik geef de moed op voor vandaag. Gehele dag de melding op de postnl site dat de chauffeur onderweg is maar heb tot nu toe nog niks ontvangenMorgen weer een dag
Verwijderd
Binnenkort kunnen wij dat wel zeggenVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:17:
[...]
Bekijk het aan de positieve kant: hij is onderweg, de meesten van ons kunnen dat niet zeggen.
volgens mij is die van hem al sinds begin van de avond onderweg ...Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:17:
[...]
Bekijk het aan de positieve kant: hij is onderweg, de meesten van ons kunnen dat niet zeggen.
Verwijderd
Ze zijn nu sowieso niet meer onderweg, dus pakket komt niet aan vandaag.Kupauw schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:13:
Ik geef de moed op voor vandaag. Gehele dag de melding op de postnl site dat de chauffeur onderweg is maar heb tot nu toe nog niks ontvangenMorgen weer een dag
Ze leveren niet op zaterdag, je krijgt je pakket maandag rond 13:00.
Kun je het dan ook nog enigszins aanpassen, zoals dat trimmen in X1?Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:54:
[...]
Probeer eens een filmpje te delen.
Dat is echt TE vet gedaan, paar seconden werk en hoppa, ge-edit en al, precies het stukje wat je wil laten zien op je Facebook.
Als ik dit vergelijk hoe dit op m'n Xbox One gaat, daar ben je bijna een kwartier bezig voor je iets hebt met een hoop gekloot. En dan moet je bewust vooraf het Recorden aanzetten.
Bij de ps4 doe je het gewoon ff tussendoor in een game, paar seconden, en je knalt weer door. Waanzinnig.
onzinVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:19:
[...]
Ze zijn nu sowieso niet meer onderweg, dus pakket komt niet aan vandaag.
Verwijderd
PostNL levert toch gewoon op zaterdag? Hier wel in ieder geval, weet niet of dat overal zo is.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:19:
[...]
Ze zijn nu sowieso niet meer onderweg, dus pakket komt niet aan vandaag.
Ik weet niet anders dan dat ze ook op zaterdag bezorgenVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:25:
[...]
PostNL levert toch gewoon op zaterdag? Hier wel in ieder geval, weet niet of dat overal zo is.
Hoe dan? Als ik een filmpje selecteer zie ik alleen een screenshot, en geen opties ok het te bewerken oid.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:54:
[...]
Probeer eens een filmpje te delen.
Verwijderd
Bij ons niet. In ieder geval bij mij de vorige keer niet gebeurt bij mijn iPhone 5s.Satom schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:26:
[...]
Ik weet niet anders dan dat ze ook op zaterdag bezorgen
Verwijderd
Werden de Iphones niet met speciaal transport geleverd? PostNL en DHL werken gewoon op zaterdag hoorVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:26:
[...]
Bij ons niet. In ieder geval bij mij de vorige keer niet gebeurt bij mijn iPhone 5s.
Post NL levert gewoon op zaterdag.Satom schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:26:
[...]
Ik weet niet anders dan dat ze ook op zaterdag bezorgen
Dat verandert jaarlijks; voorheen deden ze het wel, volgens mij sinds een jaar op de eerstvolgende werkdag na het weekend.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:26:
[...]
Bij ons niet. In ieder geval bij mij de vorige keer niet gebeurt bij mijn iPhone 5s.
Verwijderd
Jep, alleen dan veel beter en sneller.shoombak schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:24:
[...]
Kun je het dan ook nog enigszins aanpassen, zoals dat trimmen in X1?
Op de Xbox One, was ik gister keer wel een paar minuten aan het hanessen, en uploaden vond ik vrij traag. Was zo een kwartier onderweg, eerst renderen en weet ik het, dan uploaden met 2 mbit/s. Duurde allemaal een eeuwigheid, en je moet specifiek recorden vooraf aanzetten.
Bij de PS4 hoef je nergens rekening mee te houden, die neemt non stop op. Dus niet achteraf bij je vrienden zeggen 'je had me moeten zien gisteren jonge in BF4! helaas niet opgenomen maar ik was helemaal de man!', want het is altijd opgenomen
Bij de PS4 is het letterlijk een paar seconden, clipje van 10 minuten kiezen, laadt razendsnel in (2-3 seconden), wordt verdeeld in stukken van 10 seconden (wat je weer kan onderverdelen in 5 en 1 seconde stukken), je selecteert een startframe, selecteert een endframe, publish, commentje voor je Facebook erbij, klaar. Als je 10 seconden bezig bent is het veel. Echt bizar.
Zaterdagbezorging
We bezorgen ook op zaterdag. Pakketten die u op zaterdag aanbiedt, bezorgt PostNL op dinsdag.
Verwijderd
je kan m editten en trimmen!dutchgio schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:26:
[...]
Hoe dan? Als ik een filmpje selecteer zie ik alleen een screenshot, en geen opties ok het te bewerken oid.
ik ga zo ook stappen, heb nu even een live-stream van iemand aangezet die FIFA speelt.CynicRelief schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:00:
[...]
zeg, doe mij je PS4 als je tijd vind om hier gaming-tijd te verspillen
zeg maar een soort van live youtube kanaal, die steeds commentaar op zichzelf heeft.
de mogelijkheden zijn eindeloos! haha
ga zo ook stappen, zegt ie met een PS4 ... moet ik em komen halen ofzo?w0utje89 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:29:
[...]
ik ga zo ook stappen, heb nu even een live-stream van iemand aangezet die FIFA speelt.
zeg maar een soort van live youtube kanaal, die steeds commentaar op zichzelf heeft.![]()
de mogelijkheden zijn eindeloos! haha
Verwijderd
Verwijderd
Bestel via Coolblue.nl dan zit je wel bij 2e levering.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:33:
Ik ga maandag me PS4 telefonisch bestellen via Wehkamp... Ik weet dat niemand weet wanneer de tweede lading is, maar denken jullie als ik hem dan bestel dat ik dan bij de tweede lading hoor of toch de 3de lading?
Verwijderd
Alleen balen dat ik nu nog niet online kan doordat ik PS+ heb aangeschaft via een voucher en die zijn uitgeschakeld.
Iedereen weet inmiddels wanneer de tweede lading is, qua Sony Polen, maar als je hem maandag bij Wehkamp gaat bestellen zullen zij, desgevraagd natuurlijk, je meedelen wanneer je hem mogelijkerwijs zult ontvangen.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:33:
Ik ga maandag me PS4 telefonisch bestellen via Wehkamp... Ik weet dat niemand weet wanneer de tweede lading is, maar denken jullie als ik hem dan bestel dat ik dan bij de tweede lading hoor of toch de 3de lading?
Verwijderd
Ben van plan om hem in termijnen te betalenVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:34:
[...]
Bestel via Coolblue.nl dan zit je wel bij 2e levering.
Verwijderd
Als ze me het doorgeven dan is het wel prima... Nu maar proberen te wachten tot maandagCynicRelief schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:36:
[...]
Iedereen weet inmiddels wanneer de tweede lading is, qua Sony Polen, maar als je hem maandag bij Wehkamp gaat bestellen zullen zij, desgevraagd natuurlijk, je meedelen wanneer je hem mogelijkerwijs zult ontvangen.
Fifa 14 voor 27,50 bij de Makro gekocht
Coolblue: Verwachte leverdatum: 31-12-2013Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:34:
[...]
Bestel via Coolblue.nl dan zit je wel bij 2e levering.
meer 3e levering dan
Als je verder leest zie je dat de datum een indicatie is. Dus zal gewoon gelijk zijn met de tweede levering van de andere winkels.CynicRelief schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:41:
[...]
Coolblue: Verwachte leverdatum: 31-12-2013
meer 3e levering dan
Ik ook; dat is de eerste quality game die massaal in de budget-bak komt; sorry Guerilla, ik had graag dit oerHollands produkt voor het volle pond gekocht, maar Sony.AMARONE schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:40:
Hopelijk komt Killzone snel want daar kijk ik het meest naar uit.
[ Voor 15% gewijzigd door CynicRelief op 29-11-2013 22:46 ]
Verwijderd
Wat!? Kost FIFA 14 maar €27,50? Blijft het of is het een aanbieding?AMARONE schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:40:
SpanningZo even alles installeren.
Fifa 14 voor 27,50 bij de Makro gekochtHopelijk komt Killzone snel want daar kijk ik het meest naar uit.
Verwijderd
Linkje voor makro aub?? ik heb een account met kvk nummerAMARONE schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:40:
SpanningZo even alles installeren.
Fifa 14 voor 27,50 bij de Makro gekochtHopelijk komt Killzone snel want daar kijk ik het meest naar uit.
NEE...sorry.. ik had nog wat kortingsbonnen en personeelskorting dus 40 euro eraf gekregenVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:45:
[...]
Wat!? Kost FIFA 14 maar €27,50? Blijft het of is het een aanbieding?
Ik had wel verwacht dat hij vandaag goedkoper zou worden maar niet dus.
[ Voor 11% gewijzigd door AMARONE op 29-11-2013 22:47 ]
Verwijderd
OohAMARONE schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:47:
[...]
NEE... ik had nog wat kortingsbonnen en personeelskorting dus 40 euro eraf gekregenKost 69 inclusief
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 22:48 ]
Sorry
[ Voor 12% gewijzigd door AMARONE op 29-11-2013 22:48 ]
Heb namelijk op 21 november bij bol.com besteld en weet daardoor dus niet zeker of ik er wel bijzit..
Verwijderd
Weet je wanneer ik blij ben? Als je me een FIFA14 exemplaar zou sturenAMARONE schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:48:
[...]
SorryJe kan nu blij voor mij zijn
( behalve als mijn ps4 dadelijk niet blijkt te werken )
In termijnen ook echtVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:37:
[...]
Ben van plan om hem in termijnen te betalen
Verwijderd
Ja volgens bol.com is de levering ook pas ca. 7 weken en bij Media Markt ook 4 weken.CynicRelief schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:41:
[...]
Coolblue: Verwachte leverdatum: 31-12-2013
meer 3e levering dan
Personeelskorting is maar 10 euro dus schiet je niks mee opVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:49:
[...]
Weet je wanneer ik blij ben? Als je me een FIFA14 exemplaar zou sturen
Kul, hij ligt krom voor z'n PS4; respect, dat is pas een echte gamert!shoombak schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:50:
[...]
Denk eens na. Als je geen 400,- kunt missen moet je geen ps4 op releasedatum willen.
Verwijderd
31-12-13 is omdat zij zelf ook geen idee wanneer zij deze levering ontvangen en door het ruim te nemen kunnen ze mensen niet teleurstellen
Datum: 29-11-2013
Status: Uw bestelling is verzonden
Betaalmethode: iDEAL
Pakketcode(s):
3SMIT131
Verwijderd
Dus als ik in termijnen betaal mis ik geen €400 aan het eind? Volgens mij moet jij maar gaan nadenken? Of ik het in een keer betaal of in termijnen ik verlies toch uiteindelijk €400..shoombak schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:50:
[...]
Denk eens na. Als je geen 400,- kunt missen moet je geen ps4 op releasedatum willen.
je hoeft niet continu je order te posten, maakt mij verdrietigEmsung schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:54:
Ordernummer: 10***349
Datum: 29-11-2013
Status: Uw bestelling is verzonden
Betaalmethode: iDEAL
Pakketcode(s):
3SMIT131
![]()
Waar kan je in termijnen betalen zonder rente dan?Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:54:
[...]
Dus als ik in termijnen betaal mis ik geen €400 aan het eind? Volgens mij moet jij maar gaan nadenken? Of ik het in een keer betaal of in termijnen ik verlies toch uiteindelijk €400..
Verwijderd
Playstation Nederland gaf door via Twitter dat ze nog steeds niet weten wanneer de tweede lading is. Ik snap nog steeds niet hoe een bedrijf niet weet wanneer er een tweede lading is?Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:52:
volgensmij staat er heel duidelijk op coolblue: playstation 4(tweede levering)
31-12-13 is omdat zij zelf ook geen idee wanneer zij deze levering ontvangen en door het ruim te nemen kunnen ze mensen niet teleurstellen
Sony schijnt het te weten, Sony Polen no less ...Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:55:
[...]
Playstation Nederland gaf door via Twitter dat ze nog steeds niet weten wanneer de tweede lading is. Ik snap nog steeds niet hoe een bedrijf niet weet wanneer er een tweede lading is?
Verwijderd
Totale rente komt ik uit op €60 en ik krijg gratis Killzone (gewonnen) dus ik bereken die €60 wel met die Killzone.. ''Be smart, pay less ;)''colorsone schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:55:
[...]
Waar kan je in termijnen betalen zonder rente dan?
Dit topic is gesloten.
![]()
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot