Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 95 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.675 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10 08:37

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

nvm :) na lange tijd zijn ze gearriveerd :)

[ Voor 82% gewijzigd door markklok op 22-01-2014 14:23 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:53
markklok schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:22:
En nog steeds wachten wachten

16 bevestigingen en BTC-E blijft op 2 hangen -_-
arbitrage doe je daarom ook beter met btc en fiat op beide exchanges :)

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Mistraller schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:23:
[...]

arbitrage doe je daarom ook beter met btc en fiat op beide exchanges :)
zoveel geld heb ik niet :P

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:17
Dan doe je het met de helft van de hoeveelheid waarmee je het nu doet :P

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Rannasha schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:27:
[...]

Dan doe je het met de helft van de hoeveelheid waarmee je het nu doet :P
Het was niet BTC 1:1 maar meer van BTC --> LTC --> € -->

PS wat geeft jullie glazenbol aan... Gaat LTC vanavond nog de lucht in of zakt hij nog even door

[ Voor 16% gewijzigd door markklok op 22-01-2014 14:43 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

markklok schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:41:
[...]

Het was niet BTC 1:1 maar meer van BTC --> LTC --> € -->

PS wat geeeft jullie glazenbol aan... Gaat LTC vanavond nog de lucht in of zakt hij nog even door
Dan doe je 1/3 van elke currency op de exchange waar je die currency wil verkopen.
Als je arbitrage doet waarbij je coins of fiat over moet boeken van de ene naar de andere exchange ben je meestal te laat om te profiteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
pposthoorn schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:44:
[...]

Dan doe je 1/3 van elke currency op de exchange waar je die currency wil verkopen.
Als je arbitrage doet waarbij je coins of fiat over moet boeken van de ene naar de andere exchange ben je meestal te laat om te profiteren.
Je bent niet per se altijd te laat om te profiteren, maar je verhoogt het risico. De prijs kan zich gunstig ontwikkelen waardoor je winst vergroot wordt, maar kan ook tegen je werken waardoor je winst verdwijnt.

In een markt met een duidelijke richting is het minder erg om arbitrage niet instantaan uit te voeren. Als de algemene prijstrend omhoog is, dan kun je de arbitrage combineren met een korte-termijn speculatie op zo'n stijging door eerst bij de goedkope exchange te kopen en vervolgens later pas elders te verkopen.

Maar goed, het idee achter arbitrage is risico-vrij winst maken en dat is redelijk weg als je niet simultaan kunt handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Rannasha schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:47:
[...]

Je bent niet per se altijd te laat om te profiteren, maar je verhoogt het risico. De prijs kan zich gunstig ontwikkelen waardoor je winst vergroot wordt, maar kan ook tegen je werken waardoor je winst verdwijnt.

In een markt met een duidelijke richting is het minder erg om arbitrage niet instantaan uit te voeren. Als de algemene prijstrend omhoog is, dan kun je de arbitrage combineren met een korte-termijn speculatie op zo'n stijging door eerst bij de goedkope exchange te kopen en vervolgens later pas elders te verkopen.

Maar goed, het idee achter arbitrage is risico-vrij winst maken en dat is redelijk weg als je niet simultaan kunt handelen.
Moet je natuurlijk wel loslaten dat de waarde in $/€ van je BTC fluctueert. Voor veel speculanten geldt dat ze én koerswinst willen pakken én arbitragewinst :)

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeltenaer
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Net mijn ZET verkocht met een heeeel klein beetje winst.
Geen zin om het risico te nemen met die zetorg exchange vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

http://block-explorer.com heeft een beetje moeite om het allemaal bij te houden denk ik...

Traaaag :)

Heb btw de 0,1% fee mijlpaal gehaald bij Kraken. Op naar de 0,09

*Edit* typo :)

[ Voor 29% gewijzigd door markklok op 22-01-2014 16:17 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
markklok schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:12:
http://block-explorer.com heeft een beetje moeite om het allemaal bij te houden denk ik...

Traaaag :)

Heb btw de 0,1% fee mijlpaal gehaald bij Kraken. Op naar de 0,9
Dat wordt duur traden.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrou
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-12-2024
Skeltenaer schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:01:
Net mijn ZET verkocht met een heeeel klein beetje winst.
Geen zin om het risico te nemen met die zetorg exchange vanavond.
Welk risico bedoel je daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeltenaer
  • Niet online
Azrou schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:44:
[...]

Welk risico bedoel je daarmee?
Ik denk dat die exchange fake is, alleen bedoeld om de prijs van zeta op te drijven. Ik ben niet de enige die dat denkt: https://bitcointalk.org/index.php?topic=411329

Zeta heeft een sprongetje gemaakt toen de exchange werd aangekondigd, en wil voorkomen dat ik straks met te duur gekochte coins zit als de koers onderuitzakt nadat bekend wordt dat die exchange echt nep is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:18
Voor de geïnteresseerden: er is dit weekend een grote kans dat Vircurex ook NXT gaat verhandelen.

Een beetje perspectief: Bter doet ongeveer 15-16.000 BTC/24u, Vircurex doet 900-950 BTC/24u :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:29

Blord

Hello Kitty !

Ik moest even nadenken maar je hebt gelijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

MichaelB74 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:50:
Voor de geïnteresseerden: er is dit weekend een grote kans dat Vircurex ook NXT gaat verhandelen.

Een beetje perspectief: Bter doet ongeveer 15-16.000 BTC/24u, Vircurex doet 900-950 BTC/24u :+
Bron?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
Rannasha schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 18:54:
[...]

Het probleem is niet dat er orders niet gehit worden, het is eerder dat vanuit het niets een spook-trade is ver van de huidige prijs. Of deze orders daadwerkelijk plaatsvinden of slechts een display bug zijn, weet ik niet, maar normaal gesproken worden er geen orders overgeslagen.
Ik zie op Bitfinex ook spook-trades denk ik (of er moet een lag probleem zijn, maar ik denk het niet).

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2vrzfv9.png

Het orderbook blijft bijna hetzelfde (de sell order op $813.95 staat er al een hele tijd) en toch worden er aan de lopende band trades boven dat bedrag gedaan. Alleen de trade in het rood, $812.6, klopt. De rest snap ik niks van.

[ Voor 4% gewijzigd door Bonez0r op 22-01-2014 18:35 ]

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Bonez0r schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 18:33:
[...]

Ik zie op Bitfinex ook spook-trades denk ik (of er moet een lag probleem zijn, maar ik denk het niet).

[afbeelding]

Het orderbook blijft bijna hetzelfde (de sell order op $813.95 staat er al een hele tijd) en toch worden er aan de lopende band trades boven dat bedrag gedaan. Alleen de trade in het rood, $812.6, klopt. De rest snap ik niks van.
HIDDEN ORDER
Minimum size: 100.0 BTC/LTC 0.001 BTC/LTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
Een hidden order verschijnt niet in het orderbook, volgens mij is dat het enige verschil. Verder zou hij toch net als een gewone order bij de laagste ask/ hoogste bid moeten beginnen lijkt mij? Of hebben ze een apart orderbook met alleen maar hidden orders? Ik zie trouwens wel een button voor "order book" en "level 2 order book", zou dat het dan zijn?

edit: @Rannasha: Het was me al opgevalen bitcoinwisdom het orderbook veel minder vaak update dan de grafiek en de trades, soms loopt het orderbook wel een seconde of 15-20 achter. Maar in dit geval was het iets van 5 minuten of langer.

[ Voor 49% gewijzigd door Bonez0r op 22-01-2014 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Hidden orders kunnen nog steeds niet om het huidige orderboek heen. Dergelijke orders worden niet in het orderboek getoond zodat je een wall kunt bouwen zonder dat deze te zien is of een effect heeft op het sentiment van andere markt-deelnemers. Maar ondanks dat ze niet te zien zijn, volgens ze nog wel de standaard regels van het orderboek.

Overigens is BitcoinWisdom niet de beste plek om spook-trades te zoeken, want de trades en het orderboek worden niet tegelijk geupdate. Sommige exchanges hebben vrij stricte rate-limits op hun API, waardoor een van de twee achter kan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
Van een van de developers van NXT. Hij heeft contact met Vircurex:

Code: [Select]
Working on it, final stages of testing, probably by latest this weekend.

---------------------
Best regards
Your Vircurex Team
---------------------
Become a Vircurex Shareholder

Zie ook: https://nextcoin.org/index.php/topic,2921.0.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:43

two

Ok, zetorg was een scam :?

Het is al 6 PM GMT geweest, jammer

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-06 23:31

boekel

Dusss...

Bonez0r schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 18:33:
[...]

[afbeelding]

Zal het niet met de koppeling met Bitstamp te maken hebben? ik heb het idd ook meegemaakt dat mijn order steeds 'overgeslagen' werd, deze orders die je uitgevoerd ziet zijn dan op Bitstamp gemaakt denk ik.

http://www.boekel.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-10 14:31
Er is vandaag een minor update van mijn Kraken app gepubliceerd die een aantal probleempjes op moet lossen. Tevens heb ik zojuist een nieuwe major update de deur uitgedaan met ondersteuning voor... *tromgeroffel*... Trading!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KFu5u9d.png

Hopelijk laat Microsoft hem zonder gezeur door de certificatie heengaan, dan kunnen WP8-users binnen een week overal waar ze zijn traden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitchcoin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-12-2019
Plannen om hem ook op android te laten draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not_Amused
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 04-10 10:49
bitchcoin schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:55:
Die vraag wilde ik ook net stellen.
Zou wel fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:39

Tourniquet

Hiya, fellas!

Avalaxy schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:46:
Er is vandaag een minor update van mijn Kraken app gepubliceerd die een aantal probleempjes op moet lossen. Tevens heb ik zojuist een nieuwe major update de deur uitgedaan met ondersteuning voor... *tromgeroffel*... Trading!

[afbeelding]

Hopelijk laat Microsoft hem zonder gezeur door de certificatie heengaan, dan kunnen WP8-users binnen een week overal waar ze zijn traden :)
Nice! Bíjna jammer dat ik geen WP8 heb. :P

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
bitchcoin schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:55:
Not_Amused schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:57:
[...]

Die vraag wilde ik ook net stellen.
Zou wel fijn zijn.
Nee.

Gelukkig kost een Lumia 520 bijna geen drol :+ http://tweakers.net/product/325927/nokia-lumia-520/

[ Voor 12% gewijzigd door Avalaxy op 22-01-2014 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:22
Even een vraagje tussendoor, waar kan ik het beste/snelste mijn litecoins omzetten in bitcoins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Laatst online: 12-09-2024
Ff een vraagje over cryptsy en autosell doge/btc.
Het viel mij op dat ie vaker geen autotrade doet.( al 4x van de 8 ) Heb hem staan op sell at higher price(1e optie) Waarom is dat? Ook viel me op dat de buy price blijft hangen op 0.00000165 hij verandert niet maar de sell price wel.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 11:58
20k Particle coins gekocht voor 31 euro. Hopelijk blijft ie nog even doorstijgen, gaat iig hard nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
clonedonkey schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:37:
Even een vraagje tussendoor, waar kan ik het beste/snelste mijn litecoins omzetten in bitcoins?
Gewoon op een exchange? Al dan niet via $ of € :) Op kraken kan je aan de gang zonder verificatie zolang het niet te veel is.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

masterrobo schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 23:03:
20k Particle coins gekocht voor 31 euro. Hopelijk blijft ie nog even doorstijgen, gaat iig hard nu :)
Waar koop je die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller

[afbeelding]

Leuk bedacht die credits, maar met kleine ordertjes zoals op kraken is het al gauw een aandeel in je winst. Ik pak steeds met ordertjes van 0.1 een paar centen winst, op de golfbewegingen van de koers. En wat als je nu een order cancelled? Krijg je dan je credit weer terug? Ik vind hem mooi, maar als ik al windows phone had, was dat voor mij toch een reden om hem links te laten liggen.

Oh, iemand trouwens ervaring met de bitstamp appjes die in de android market staan zoals bitstampapp? Ik durf hem nog niet te gebruiken, geen idee of het appje veilig is...

[ Voor 8% gewijzigd door Mistraller op 22-01-2014 23:20 ]

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

[afbeelding]

Goed bezig! Dit is wat Bitcoin nodig heeft :P

offtopic:
Ik zie dat je bij WP dezelfde reacties krijgt als ik met iOS altijd heb, wanneer je een leuke nieuwe app uitbrengt is de eerste reactie of hij ook op android komt :9
[quote]bitchcoin schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:55:
[/quote]
Mistraller schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 23:19:
[...]

Leuk bedacht die credits, maar met kleine ordertjes zoals op kraken is het al gauw een aandeel in je winst. Ik pak steeds met ordertjes van 0.1 een paar centen winst, op de golfbewegingen van de koers. En wat als je nu een order cancelled? Krijg je dan je credit weer terug? Ik vind hem mooi, maar als ik al windows phone had, was dat voor mij toch een reden om hem links te laten liggen.

Oh, iemand trouwens ervaring met de bitstamp appjes die in de android market staan zoals bitstampapp? Ik durf hem nog niet te gebruiken, geen idee of het appje veilig is...
Ik vind het geen geld! Een prachtige gratis app waarmee je de koers en je funds kan bijhouden op Kraken. Een order uitvoeren kost dan een paar cent. Het scheelt je een hoop moeite en je kan overal waar je bent eenvoudig traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Mistraller schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 23:19:
[...]

Ik zal uitleggen waarom ik het zo gedaan heb:

Payward wilde niet meewerken aan het geven van een fee per trade vanuit mijn app. Kortom, ik moest met zelf iets komen: bij elke geopende trade 2 trades openen vanuit iemands account (waarvan er 1tje dus continu bitcoin stort op mijn eigen wallet) of dit systeem, waar je x credits betaalt per trade. Onder water 2 trades openen leek me geen goed idee, dan zul je zien dat je binnen de kortste keren ratings krijgt van "ze stelen je geld". Bovendien is dat makkelijk te omzeilen door op kraken zelf gewoon die order snel te cancellen.

Het oorspronkelijke plan was om het zo te doen: voor elke €100 die er aan volume bij komt betaal je 1 extra credit. Dat is leuk en aardig als je XBT/EUR trade natuurlijk, alleen realiseerde ik me dat er veel meer pairs zijn, en dat ik dan continu die conversie naar euro's moest doen. Dat ging dus niet werken.

In plaats daarvan heb ik gekozen voor een flat fee van 1 credit per order, en deze goedkoper gemaakt dan oorspronkelijk gepland (je betaalt tussen de €0,10 en €0,04 per order).

Als jij vooral trades hebt van een paar euro of zelfs centen dan is dit systeem inderdaad niet voor jou. Ik denk echter dat de meeste mensen zullen traden met minimaal €100, sommigen zelfs met duizenden euro's. In zo'n geval is €0,10 echt peanuts en zeker niet iets waarover men zou moeten klagen imho. Het is immers de enige bron van inkomsten uit m'n app, en dit soort apps maken is op z'n beurt weer míjn enige bron van inkomsten (ik heb geen vaste baan).

Als je een order cancelt krijg je je credit niet terug, maar mij lijkt dat als je met meer dan €300 trade, die paar centen niet echt heel erg zullen boeien. Het is dan iig sowieso een stuk minder geld dan je aan Kraken betaalt qua fees.

Het is niet de beste manier, maar het is wel het beste wat ik voor nu kan doen.

Edit: de reden dat je geen credit terugkrijgt bij het closen van een order is ook vrij simpel. Als je via de webinterface een order aan zou maken en die zou sluiten via mijn app zou je een gratis credit krijgen op die manier.

[ Voor 9% gewijzigd door Avalaxy op 23-01-2014 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Mooie update Avalaxy! zal 'm even updaten op m'n telefoon :)

Hoe handelen jullie op Cryptsy? vandaag beetje geprobeerd maar ik krijg geen hoogte van de actuele koersen. de charts lopen achter en zijn niet live en het orderbook heeft ook een flinke vertraging. hoe doen jullie dat? zijn er ergens live charts ook te zien of een live orderbook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
gise schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 00:13:
Mooie update Avalaxy! zal 'm even updaten op m'n telefoon :)
Bovenstaand is nog niet wat je krijgt he :P Dit heb ik gesubmit, is er nog niet doorheen. Er is vanaf vandaag wel een andere update live, dat is een minor update die wat kleine dingetjes aanpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Voor Android gebruik ik Tab Reader.
Af en toe wel wat API probleempjes maar de ontwikkelaar zegt dat dat de schuld is van kraken zelf.

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 08:51

zomertje

Barisax knorretje

Mn NXT zijn ook boven water gelukkig. Nu is het de vraag of ik ga verkopen of lekker vasthouden. Er komt vast nog wel wat nieuws aan mbt deze coin.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Avalaxy schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 23:58:
[...]

Ik zal uitleggen waarom ik het zo gedaan heb:

Payward wilde niet meewerken aan het geven van een fee per trade vanuit mijn app. Kortom, ik moest met zelf iets komen: bij elke geopende trade 2 trades openen vanuit iemands account (waarvan er 1tje dus continu bitcoin stort op mijn eigen wallet) of dit systeem, waar je x credits betaalt per trade. Onder water 2 trades openen leek me geen goed idee, dan zul je zien dat je binnen de kortste keren ratings krijgt van "ze stelen je geld". Bovendien is dat makkelijk te omzeilen door op kraken zelf gewoon die order snel te cancellen.

Het oorspronkelijke plan was om het zo te doen: voor elke €100 die er aan volume bij komt betaal je 1 extra credit. Dat is leuk en aardig als je XBT/EUR trade natuurlijk, alleen realiseerde ik me dat er veel meer pairs zijn, en dat ik dan continu die conversie naar euro's moest doen. Dat ging dus niet werken.

In plaats daarvan heb ik gekozen voor een flat fee van 1 credit per order, en deze goedkoper gemaakt dan oorspronkelijk gepland (je betaalt tussen de €0,10 en €0,04 per order).

Als jij vooral trades hebt van een paar euro of zelfs centen dan is dit systeem inderdaad niet voor jou. Ik denk echter dat de meeste mensen zullen traden met minimaal €100, sommigen zelfs met duizenden euro's. In zo'n geval is €0,10 echt peanuts en zeker niet iets waarover men zou moeten klagen imho. Het is immers de enige bron van inkomsten uit m'n app, en dit soort apps maken is op z'n beurt weer míjn enige bron van inkomsten (ik heb geen vaste baan).

Als je een order cancelt krijg je je credit niet terug, maar mij lijkt dat als je met meer dan €300 trade, die paar centen niet echt heel erg zullen boeien. Het is dan iig sowieso een stuk minder geld dan je aan Kraken betaalt qua fees.

Het is niet de beste manier, maar het is wel het beste wat ik voor nu kan doen.

Edit: de reden dat je geen credit terugkrijgt bij het closen van een order is ook vrij simpel. Als je via de webinterface een order aan zou maken en die zou sluiten via mijn app zou je een gratis credit krijgen op die manier.
Goede uitleg :) Goed over nagedacht.

Ik trade met heel veel kleine ordertjes van 0.1BTC, die steeds net winst pakken boven de fee. Denk ook niet dat ik die inderdaad veel met een app zou bedienen want dan heb ik weinig overzicht. Zien wat de status van de trades is, is echter wel fijn. Maar goed, ik heb Android, kan het verder niet uitproberen dus.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:56
zomertje schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:50:
Mn NXT zijn ook boven water gelukkig. Nu is het de vraag of ik ga verkopen of lekker vasthouden. Er komt vast nog wel wat nieuws aan mbt deze coin.
Ik ben van plan ze nog wel een tijdje vast te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:42
Avalaxy schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 23:58:
[...]

(...)
Voor kraken is het simpel, het balance overview wat zij gebruiken neemt het gemiddelde van current ask en bid en - iig bij kraken - kun je dan altijd terugrekenen naar euro, omdat alle pairs aanwezig zijn. Dit krijg je door de ticker op te vragen, dan heb je alle pairs.

Misschien kun je deze twee modellen wel combineren. Dus 1 credit is goed voor €100,- aan volume en dan kun je ze naar rato afschrijven. Maar ik denk dat je wel gelijk hebt, je gaat deze app niet gebruiken als je 0.0003 btc over wilt handelen, alleen als je grotere stappen wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
zomertje schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:50:
Ik wacht al twee dagen (DGEX --> Bter). Ik vraag me af of ze ooit nog aankomen. Het was maar een klein bedrag, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

Bonez0r schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 12:33:
[...]

Ik wacht al twee dagen (DGEX --> Bter). Ik vraag me af of ze ooit nog aankomen. Het was maar een klein bedrag, maar toch.
Bij mij duurde het 2,5 dag, dus ze komen nog wel denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 21:16

fynrd1

Fooled by Randomness

Komt binnen een paar uur een versnelling omlaag, de kans is in ieder geval groot. $800 btc-e kan geraakt worden, als die daardoor heen gaat nog een placebo steun op ongeveer $740 en dan pas $680 wat een pivot point kan zijn. Wie fiat zit kan koop orders tussen de $720 en $670 plaatsen en een kort opverende markt meepakken. Bevestiging komt pas wanneer de koers door $800 heen zakt.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

fynrd1 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:19:
Komt binnen een paar uur een versnelling omlaag, de kans is in ieder geval groot. $800 btc-e kan geraakt worden, als die daardoor heen gaat nog een placebo steun op ongeveer $740 en dan pas $680 wat een pivot point kan zijn. Wie fiat zit kan koop orders tussen de $720 en $670 plaatsen en een kort opverende markt meepakken. Bevestiging komt pas wanneer de koers door $800 heen zakt.
Ben je de eigenaar van een super heldere glazen bol of heb je een andere bron? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

pposthoorn schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:27:
[...]

Ben je de eigenaar van een super heldere glazen bol of heb je een andere bron? :9
Ik zeg toch echt ergens dat er een bevestiging nodig is voor dit scenario. Ik zeg niet dat het gaat gebeuren, maar dat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 07:40
Ik zit alleen nog maar fiat bij kraken, waar men niet echt meebeweegt.
Wil een overstap maken naar Bitstamp, maar ik had het voornemen om een dip af te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

ozothebozo schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:40:
Ik zit alleen nog maar fiat bij kraken, waar men niet echt meebeweegt.
Wil een overstap maken naar Bitstamp, maar ik had het voornemen om een dip af te wachten.
Ik wilde uitstappen zonder verlies, maar ik zit dus nog steeds in de coins omdat er echt bijna niks gebeurd, zeker niet bij Kraken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Bijna niks? Moet je hier eens kijken: http://bitcoinwisdom.com/markets/huobi/btccny

Rode candles met volume op alles kleiner dan de 2h interval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

* markklok blijft even op z'n full fiat wallet zitten.

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Verbaast me wel dat als "alles" naar beneden dondert er bijna niks gebeurt @ Kraken

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-07-2023
TheZeroorez schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:02:
Bijna niks? Moet je hier eens kijken: http://bitcoinwisdom.com/markets/huobi/btccny

Nouja van 4940 naar 4900 is nu niet te omschrijven als, er gebeurd iets, en op chinese BTC kan je al lang niet meer vertrouwen, deze steeg 3 dagen geleden plots merkbaar, geen enkele exchange volgde die koers, en al zeker Kraken niet die rond de 610 blijft hangen voor bijna een week..
Twijfel of ik ook alles moet omzetten in fiat of niet, thans enkel maar goed nieuws
Bv gistrn nog: google die btc aan het overwegen is voor in google wallet, maar exchanges verroeren niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

zomertje schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:44:
[...]

Ik wilde uitstappen zonder verlies, maar ik zit dus nog steeds in de coins omdat er echt bijna niks gebeurd, zeker niet bij Kraken...
Oke, zo komt het niet over ;)
Het leest alsof je zegt dat het waarschijnlijk is dat de koers onder de 800 zakt en dat als dit gebeurd er steunen zitten op 740 en 680.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17:40
markklok schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:14:
Verbaast me wel dat als "alles" naar beneden dondert er bijna niks gebeurt @ Kraken
Bij BTC niet nee, bij LTC daarentegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Schrammy89 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:20:
[...]

Bij BTC niet nee, bij LTC daarentegen...
Die heb ik gisteren een handje geholpen :)
Bij 17,36 en 17,18

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

TheZeroorez schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:02:

Ja, nu gaat alles ineens down, maar dat is al dagen niet zo geweest @ Kraken LTC bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
dieter87 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:17:
[...]

Nouja van 4940 naar 4900 is nu niet te omschrijven als, er gebeurd iets, en op chinese BTC kan je al lang niet meer vertrouwen, deze steeg 3 dagen geleden plots merkbaar, geen enkele exchange volgde die koers, en al zeker Kraken niet die rond de 610 blijft hangen voor bijna een week..
Twijfel of ik ook alles moet omzetten in fiat of niet, thans enkel maar goed nieuws
Bv gistrn nog: google die btc aan het overwegen is voor in google wallet, maar exchanges verroeren niet 8)7
Je hebt gelijk, de zijwaartse bewegingen van de afgelopen week laten 40 Yuan op heel veel lijken, wat het niet is. Chinese exchanges moet je inderdaad met een flink pak zout nemen, maar ik denk dat Huobi nog wel interessant is om te volgen tot februari, zeker wanneer de andere grote exchanges enigszins mee gaan.

Veel mensen wachten het einde van deze maand af. De vraag is alleen wanneer je moet instappen indien er geen grote crash komt. In dat geval verwacht ik een forse stijging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
Er is geen reden voor een crash..
de reden die er nu enkel is, is dat er een crash zou komen omdat sommigen denken dat er een crash komt ook al komt die (wellicht) niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:42
dieter87 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:35:
de reden die er nu enkel is, is dat er een crash zou komen omdat sommigen denken dat er een crash komt ook al komt die (wellicht) niet 8)7
Een mooie dump en flunk :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
zal de koers niet meer beinvloeden sinds dit nieuws al >24u oud is ;)
EDIT: En de bitcoin koers is niet opgebouwd uit logica :D

[ Voor 30% gewijzigd door dieter87 op 23-01-2014 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

dieter87 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:37:
Klopt, maar toch zie ik dit als 'goed nieuws'. Het is een stuk beter dan wanneer die marketingmanager van Google te horen had gekregen "wij zien niks in bitcoin en zijn niet van plan er iets mee te doen".
Blijkbaar ziet google het wel als een mogelijke optie, dat ze er naar kijken is op zich al goed nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
pposthoorn schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:39:
[...]

Klopt, maar toch zie ik dit als 'goed nieuws'. Het is een stuk beter dan wanneer die marketingmanager van Google te horen had gekregen "wij zien niks in bitcoin en zijn niet van plan er iets mee te doen".
Blijkbaar ziet google het wel als een mogelijke optie, dat ze er naar kijken is op zich al goed nieuws.
Ja maar belangrijk hierbij is dat men het gewoon bekijkt (zoals waarschijnlijk ieder groot bedrijf doet -en zou moeten doen), dit is goed nieuws op LANGE termijn. Maar er is nog niets concreets, dus op KORTE termijn verandert er niets, en laat nu net een 'aandeel'houder vaak denkt op korte termijn...
Het was een heel ander verhaal als google naar buiten bracht dat het vanaf morgen bitcoins zou aanvaarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 14:03
dieter87 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:37:
EDIT: En de bitcoin koers is niet opgebouwd uit logica :D
BTC koers zit nu al best lang rond die 600-630
Ben benieuwd of we nog eens gaan stijgen.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Er is geen enkele exchange waar op dit moment met een serieus volume wordt gehandeld :O Zelfs Huobi blijft ver achter op z'n normale volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Avalaxy schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:00:
Er is geen enkele exchange waar op dit moment met een serieus volume wordt gehandeld :O Zelfs Huobi blijft ver achter op z'n normale volume.
Dat komt natuurlijk omdat huobi op sterven na dood is...

En ja gewoon ff afwachten denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
De vraag is natuurlijk ALS er al een crash zou komen , we het hier over 5-10% hebben of eerder 30+
Maar het is nog geen vrijdag, dus geen crashdag vandaag :p
23BTC wall op 600 op kraken,
Dat is 1/10 van het dagvolume op kraken :d

[ Voor 18% gewijzigd door dieter87 op 23-01-2014 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 07:40
Er wordt al wat vanaf gesnoept ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Hoe dan ook zullen we ná 31 januari keihard omhoog knallen. Als ik zo lees op reddit en bitcointalk houden heel veel mensen hun geld nu vast, om het weer te investeren na de 31e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Avalaxy schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:24:
Hoe dan ook zullen we ná 31 januari keihard omhoog knallen. Als ik zo lees op reddit en bitcointalk houden heel veel mensen hun geld nu vast, om het weer te investeren na de 31e.
Heel hard omhoog.... kleine crash... en vervolgens weer hard omhoog :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Avalaxy schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:24:
Zou je dan nu niet alvast instappen.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Laatst online: 08:49
Mistraller schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:41:
[...]

het zal wel langzaam zakken tot dan, iedereen stapt toch deels in fiat nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
dieter87 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:35:
Vergeet niet dat Huobi nog een dagvolume van 50 kBTC heeft wat op dit moment aan het afnemen is. Er zijn dus twee dingen die een crash zouden kunnen veroorzaken:

1) Mensen denken dat er een crash komt. Er ontstaat een klein dipje en een groot deel van de BTC bezitters schiet in paniek.
2) Huobi volume is voor een groot deel echt en vele handelaars trekken zich binnen nu en 31 januari nog terug.

Hoe dan ook, tot dit voorbij is (dus 1 februari of een grote stijging die misschien een paar dagen eerder komt) zal de koers geen gekke bewegingen omhoog maken. Ik zit sinds het piekje van een paar dagen geleden full fiat, en zie geen reden om deze week nog in te stappen. Als je reddit en de trollbox in de gaten houdt zul je zien dat ik niet de enige ben die er zo over denkt, dus dat ondersteunt in ieder geval optie 1 weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Mistraller schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:41:
[...]

Nee, ik heb nu een heel spoor een buy orders staan onder de $800. Op Bitfinex alleen al heb ik 780, 750, 725, 700, 675, 650, 625, 600, 550, 500. Op Kraken ongeveer hetzelfde. Aan het eind van de 31e ga ik alles wat niet gefilled is cancellen en van het volledige bedrag bitcoins kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
TheZeroorez schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:46:
[...]

Vergeet niet dat Huobi nog een dagvolume van 50 kBTC heeft wat op dit moment aan het afnemen is.
Als dat volume echt is, hetgeen praktisch iedereen sterk in twijfel trekt. Het zou niet de eerste Chinese exchange zijn die z'n volume vals rapporteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDaniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-09 14:49
Wat gebeurt er op de 31e dan? Niet het blok dat wordt gehalveerd nog neem ik aan? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
iDaniel schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:32:
Wat gebeurt er op de 31e dan? Niet het blok dat wordt gehalveerd nog neem ik aan? 8)7
Vanaf die dag mogen Chinese banken geen overboekingen meer verwerken voor Bitcoin exchanges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
iDaniel schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:32:
Komt ook even iemand onder een steen vandaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avalaxy schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:55:
[...]

Komt ook even iemand onder een steen vandaan :P
Nog genoeg waar deze vandaan kwam om volledig in paniek te slaan bij een beetje daling en dan ''het nieuws'' te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Oud nieuws is geen nieuws ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar is deze gedetailleerde voorspelling op gebaseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 17:18:
[...]

Waar is deze gedetailleerde voorspelling op gebaseerd?
gebakken lucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Kan je even melden wanneer mijn orders gevuld worden op $685 en €500...ik ben het wachten beu. 8)7

BTC-e low 800.08: Die 8 cent, dat kan toch niet zoveel uitmaken...Vallen die koers!

Zelfs kraken wil niet door de 600 euro heen met die "megawall" van 24btc op €600.00

[ Voor 6% gewijzigd door Mistraller op 23-01-2014 18:20 ]

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Mistraller schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 18:19:
[...]

Kan je even melden wanneer mijn orders gevuld worden op $685 en €500...ik ben het wachten beu. 8)7

BTC-e low 800.08: Die 8 cent, dat kan toch niet zoveel uitmaken...Vallen die koers!

Zelfs kraken wil niet door de 600 euro heen met die "megawall" van 24btc op €600.00
Zolang hij er niet onder komt gaat er niet veel gebeuren, ben benieuwd naar de laatste 4uurs candle rond de $808-$810

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
fynrd1 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 18:31:
[...]

Zolang hij er niet onder komt gaat er niet veel gebeuren, ben benieuwd naar de laatste 4uurs candle rond de $808-$810
Nou, ik heb nog geen signalen opgepikt verder, volgens mij gebeurt er niks vanavond.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 23:13

ZeroCode

Woopie

Mistraller schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 19:05:
[...]

Nou, ik heb nog geen signalen opgepikt verder, volgens mij gebeurt er niks vanavond.
Nou vanavond is mooncoin ver 15 voudigd.... Weer de boot gemist :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeroCode schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 21:10:
[...]

Nou vanavond is mooncoin ver 15 voudigd.... Weer de boot gemist :F
Je zal maar voor 10 bitcoins gekocht hebben en eindigen met 150 bitcoins :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 21:27:
[...]

Die zijn er genoeg, het is inmiddels op 17 getopt, geen idee of het nog hoger gaat. Ik heb niks ingekocht natuurlijk :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeroCode schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 21:31:
[...]

Die zijn er genoeg, het is inmiddels op 17 getopt, geen idee of het nog hoger gaat. Ik heb niks ingekocht natuurlijk :F
Balen, ik hou me totaal niet bezig met alt-coins, misschien toch maar eens doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 21:58:
[...]

Balen, ik hou me totaal niet bezig met alt-coins, misschien toch maar eens doen..
Omdat een paar mensen met één van de honderden altcoins een profit hebben gemaakt? Sorry, maar altcoins zijn imho gewoon een domme investment. Geen van al die altcoins heeft nut, of de potentie om op korte termijn nut te hebben. Een paar mensen maken er winst mee, maar de meeste mensen zullen hun geld kwijtraken zodra de bubbel barst. Uiteindelijk zijn vrijwel al die altcoins pump-and-dump schemes. Je moet niet vergeten dat je hier alleen alle mooie scenario's leest.

En terugkijken en zeggen "had ik er maar meer gekocht want ze zijn ver15dubbeld in waarde" is al helemaal dom, sorry. Hindsight slaat nergens op bij trading, iedereen zou multi-miljonair worden als ze dat soort dingen van tevoren wisten. Maar dat is gewoon niet hoe het werkt. Als je besluit te investeren heb je grofweg gezien een 50/50 kans dat je je geld verliest ipv heel veel winst maakt. Bij altcoins is de kans dat je alles verliest imho nog veel groter omdat die slechts bedoeld zijn om een klein handje vol rijk te maken. De rest zijn de suckers.

[ Voor 29% gewijzigd door Avalaxy op 23-01-2014 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Avalaxy schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:01:
[...]

Omdat een paar mensen met één van de honderden altcoins een profit hebben gemaakt? Sorry, maar altcoins zijn imho gewoon een domme investment. Geen van al die altcoins heeft nut, of de potentie om op korte termijn nut te hebben. Een paar mensen maken er winst mee, maar de meeste mensen zullen hun geld kwijtraken zodra de bubbel barst. Uiteindelijk zijn vrijwel al die altcoins pump-and-dump schemes. Je moet niet vergeten dat je hier alleen alle mooie scenario's leest.
Daar ben ik mij heel goed bewust van, maar het blijft een mooie actie. Eerlijk is eerlijk, een coin van 1 naar 17 trekken daar heb je toch echt flink wat pump voor nodig. De enige altcoin waar ik wel vertrouwen in heb is LiteCoin, maar wie weet word dat ook niks. Het is en blijft een gok bij elke altcoin, maar soms is die gok wel erg zinvol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
fynrd1 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 18:31:
[...]

Denk dat je toch eens moet uitleggen hoe je aan zo'n gedetailleerde voorspelling komt...want naar mijn idee is het puur wat je zelf graag ziet gebeuren. Maw: onderbouwing?

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gassiepaart
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-10 17:01
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 21:27:
[...]

Moet er wel iemand voor 150 bitcoins kopen... Enig idee wat het volume BTC is wat er in moon coins rond gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

gassiepaart schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:18:
[...]

Moet er wel iemand voor 150 bitcoins kopen... Enig idee wat het volume BTC is wat er in moon coins rond gaat?
1,365.71 BTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
Precies en daarmee geef je eigenlijk al aan dat 150BTC door één persoon vrijwel onmogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Dit is alleen de coinex.pw exchange, ik gaf ook niet aan dat iemand 150 had verkocht ;) Ik geef alleen aan dat er van 0,00000001 BTC naar 0,00000015 BTC is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 09:30

vertigoo

Welcome to the jungle

Mooncoin pump was een hele mooie inderdaad. Heeft zo'n beetje de hele dag geduurd. Maar mooncoin is ook echt een coin waar je niet dood mee gevonden wilt worden voor en na vandaag, zo waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

ZeroCode schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 23:06:
Dit is alleen de coinex.pw exchange, ik gaf ook niet aan dat iemand 150 had verkocht ;) Ik geef alleen aan dat er van 0,00000001 BTC naar 0,00000015 BTC is gegaan.
Damn ik las dit een uur geleden toen het gepost werd. Als ik ze toen had gekocht had ik nu al 50% kunnen pakken 8)7
Pagina: 1 ... 95 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid