Dat zou het kunnen zijn, maar hij is ook echt gepumped: https://twitter.com/CryptoCommerceExtera schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:09:
de difficulty van EAC is met 5 vermenigvuldigd.
Dit komt omdat de payout vandaag x5 is.
Morgen weer 1x payout. Ik ben benieuwd wat dat met de koers doet.
Ik had eerder vandaag een daling verwacht, 5x payout = meer sells op de exchanges.
Zoals ik al zei heb ik de boot met doge gemist maar toch nog maar een gokje gewaagd net.
10% winst gepakt. Had meer kunnen zijn aangezien ik die site van cryptsy niet snapte, blijkt dat die chart heel erg achterloopt op het orderbook, had dus op een verkeerd moment ingekocht omdat ik naar de chart keek
10% winst gepakt. Had meer kunnen zijn aangezien ik die site van cryptsy niet snapte, blijkt dat die chart heel erg achterloopt op het orderbook, had dus op een verkeerd moment ingekocht omdat ik naar de chart keek
Ik had nog een beetje Doge en heb het voor 75 verkocht, had natuurlijk veel meer kunnen zijn maar ach. Ik heb het achtergehouden van toen het 40 was, dus beschouw het maar als een 100% winst 
Ik heb ook een boel LOT nog, en zie de prijs momenteel verdubbelen. Iemand bekend met de reden, is er een pump gaande?
Ik heb ook een boel LOT nog, en zie de prijs momenteel verdubbelen. Iemand bekend met de reden, is er een pump gaande?
Verwijderd
Kijk nu voor het eerst op cryptsy. Iemand enig idee waarom LOT coin zo enorm gestegen is vandaag?
Dennahz, wat is jouw visie op ZET als altcoin-koning? (
)
Ik zit eraan te denken om er wat van in te slaan, zal zo even uitleggen waarom, maar ben benieuwd naar jouw visie
Ik zit eraan te denken om er wat van in te slaan, zal zo even uitleggen waarom, maar ben benieuwd naar jouw visie
Vanavond ook maar eens kijken naar cryptsy 
ps Bitstamp account is eindelijk verrified.
(scan voorlopige teruggave was OK)
Legion 7i i9 3080 32gb
DGC zie ik nog niets mee gebeuren momenteel....
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
De waarheid over de origine van de source zullen we waarschijnlijk nooit weten, maar ik meen gelezen te hebben dat deze source als een alfa gezien moest worden. Als blauwdruk.Rannasha schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:27:
[...]
Je ziet het verkeerd om. Het punt is niet dat het *slechts* 6000 regels code zijn, maar dat er 6000 regels code in 1 bestand zitten zonder duidelijke structuur of vooraf gedocumenteerde opzet. De code is een nachtmerrie om te onderhouden voor iedereen behalve de oorspronkelijke auteur. En zelfs als oorspronkelijke auteur zul je af en toe moeite hebben om de boel terug te vinden.
Code is nooit foutloos. Dat er nog geen bugs zijn gevonden betekent niet dat er geen zijn. Sterker nog, het is ook mogelijk dat een kwaadwillend persoon een bug heeft gevonden en die voor zich houdt om later te kunnen misbruiken. Een code zoals die van NXT is dusdanig lastig om te onderhouden dat het zoeken en fixen van bugs een heel vervelend karwei is.
edit: Het feit dat een deel van de broncode niet vrijgegeven is (en dat volgens mij zo blijft, omdat de klonen dan altijd achterlopen, aldus de NXT mensen) betekent dat je altijd vertrouwen moet blijven hebben in een centrale autoriteit, in dit geval de developers. Als die ooit, bijvoorbeeld, vriendelijk doch dringend verzocht worden om een achterdeur in te bouwen voor de NSA. Of een kwaadaardige developer die wat coins wil stelen, enz... Het hele idee van cryptocurrency is dat het, in principe, vertrouwenloos is. En daarvoor moet er opensource software beschikbaar zijn.
Zo van: hier is het, doe er maar iets (moois) mee.
Staat er überhaupt nog veel overeind van hetgeen op 3 januari opgeleverd is? Er verschijnen zo veel nieuwe versies.
Ik sta er misschien wat te makkelijk in, maar als NXT iemand om wat voor reden dan ook niet aan staat: er zijn nog vele anderen. Sterker nog, er verschijnen links en rechts al klonen welke naar hartelust ook kunnen door ontwikkelen.
Ook de argumenten die je nu opwerpt over de NSA achterdeurtjes (god-win), 90% van de mensen op deze aarde gebruikt closed-source software. Ja, dat is kwalijk te noemen. Maar blijkbaar maalt men daar niet zo om. Zo'n beetje al het dagelijkse financiële verkeer gaat d.m.v. closed source. Kijk alleen al naar de hardware die nodig is: allemaal closed.
Jezelf veilig(er) wanen door alleen het stukje software open source te maken is schijnveiligheid.
Maar goed, we dwalen af. Dit hoort hier volgens mij niet thuis (ook al vind ik het een boeiende discussie).
Verwijderd
@Markmarkklok schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:19:
Vanavond ook maar eens kijken naar cryptsy
Wat heb je precies ingescand voor documenten en hoe? (DPI / kleur enz?)
Toch vreemd dat kraken niet stijgt. Nog geen week geleden kwam een koers van Mtgox 1000USD overeen met 640EUR op kraken.
Nu blijkbaar 970USD met 610EUR...
Tussen MtGox EUR en kraken was er max 70 verschil, dit is blijkbaar ook gedaan..
Geen idee waarom de koers zo ondergewardeerd staat bij Kraken
Tussen MtGox EUR en kraken was er max 70 verschil, dit is blijkbaar ook gedaan..

Alles 300dpiVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:22:
[...]
@Mark
Wat heb je precies ingescand voor documenten en hoe? (DPI / kleur enz?)
Rijbewijs voor + achterkant
Brief van de belastingdienst - voorlopige aanslag 2014. (eerst 2x gevouwen
Legion 7i i9 3080 32gb
Full color
Legion 7i i9 3080 32gb
Verwijderd
tnx vanavond ff doen.
ben al 4x afgewezen!!
Hoelang was hij in behandeling bij jou de laatste keer?
ben al 4x afgewezen!!
Hoelang was hij in behandeling bij jou de laatste keer?
Eerste keer was ik na 15 min afgewezen.
Tweede keer duurde het 2 uur ofzo
Derde keer 8:30 verstuurd 15:10 geaccepteerd
Format van de ID was PDF en belastingsdienst JPG maar volgens mij maakt dat niet veel uit.
Tweede keer duurde het 2 uur ofzo
Derde keer 8:30 verstuurd 15:10 geaccepteerd
Format van de ID was PDF en belastingsdienst JPG maar volgens mij maakt dat niet veel uit.
Legion 7i i9 3080 32gb
Verwijderd
moet goedkomen..
Zit je daar ook met tiers als bij kraken?
Of kan ik meteen er (bijv) 10k aan btc heen sluizen ?
Zit je daar ook met tiers als bij kraken?
Of kan ik meteen er (bijv) 10k aan btc heen sluizen ?
Ik ben maar even uit de NXT-boot gestapt. Na de daling van vorige week was mijn verlies +/- 75% (ok, het gaat maar om 0,1 BTC) maar sinds de stijging van vandaag is het verlies weer goedgemaakt. Nu maar even afwachten en hopelijk op een later moment instappen als deze rond de 0.00003 zit ofzo.
De koers bij kraken is helemaal niet ondergewaardeerd, maar jij gaat uit van de Mt Gox prijs die nergens op slaat. De bitstamp/bitfinex/huobi prijs is momenteel 825 USD, dat is 709 EUR. Guess what? Dat is de prijs op kraken...dieter87 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:24:
Toch vreemd dat kraken niet stijgt. Nog geen week geleden kwam een koers van Mtgox 1000USD overeen met 640EUR op kraken.
Ik zou Xivra XIV inslaan dan is pas een kanshebberDennahz schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:15:
Het kan heel goed zijn dat LOT nog wel even blijft stijgen, ja![]()
DGC lijkt ook een kanshebber voor een flinke stijging.
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Inderdaad. Kraken is momenteel aan de goedkope kant van het spectrum waarbinnen de koers meestal zit (ten opzichte van Bitstamp/BTC-e), maar dit is maar een verschil van een paar euro en komt voornamelijk door de, voor Kraken, significante sell-wall op 612 EUR (die al deels is opgegeten).Avalaxy schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:51:
[...]
De koers bij kraken is helemaal niet ondergewaardeerd, maar jij gaat uit van de Mt Gox prijs die nergens op slaat. De bitstamp/bitfinex/huobi prijs is momenteel 825 USD, dat is 709 EUR. Guess what? Dat is de prijs op kraken...
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Er komen wel een aantal grote dingen aan voor ZET. Sowieso in februari. En wellicht dan morgen met die exchange. Voor mijn gevoel houden ze hem nu kunstmatig laag om zelf lekker te kunnen inslaan.gise schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:19:
Dennahz, wat is jouw visie op ZET als altcoin-koning? ()
Ik koop voorlopig even niet meer, m'n 'bag' is al groot genoeg.
Momenteel nog niet, kijk morgen nog maar eensCliffie schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:21:
DGC zie ik nog niets mee gebeuren momenteel....
Ik denk dat als de DOGE pump voorbij is, LOT wel eens aan de beurt kon zijn. Misschien niet in zo'n extreme vorm, maar toch. Zit nu al op 39, gister op 11.Aikon schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:20:
En waarom denk je dat LOT nog wel even kan blijven stijgen Dennahz?
Ik begin een beetje het gevoel te krijgen dat die exchange die morgen online gaat komen fake is.Dennahz schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:31:
[...]
Er komen wel een aantal grote dingen aan voor ZET. Sowieso in februari. En wellicht dan morgen met die exchange. Voor mijn gevoel houden ze hem nu kunstmatig laag om zelf lekker te kunnen inslaan.
Ik koop voorlopig even niet meer, m'n 'bag' is al groot genoeg.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=411329.0
Morgen even kijken wat zeta doet en dan op een mooi hoogtepunt proberen te verkopen voor de exchange online gaat. Ik zie de crash al komen als blijkt dat de exchange alleen is opgezet om de prijs omhoog te drijven...
Ik heb behoorlijke twijfels bij de authenticiteit van deze exchange. Ze claimen dat ze alle legale papierhandel in orde hebben voor een crypto-fiat exchange in de VS, maar al bestaande exchanges uit de VS zoals Cryptsy en Kraken zijn al tijden bezig om officieel geregistreerd te worden door de autoriteiten daar.Skeltenaer schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:46:
[...]
Ik begin een beetje het gevoel te krijgen dat die exchange die morgen online gaat komen fake is.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=411329.0
Morgen even kijken wat zeta doet en dan op een mooi hoogtepunt proberen te verkopen voor de exchange online gaat. Ik zie de crash al komen als blijkt dat de exchange alleen is opgezet om de prijs omhoog te drijven...
Wat is volgens jullie de best exchange voor DOGE/LTC/BTC?
Ik zou graag wat arbitrage doen bij Coinedup, jammer dat de site zo vreselijk traaaaag is.
Jammer dat 12BTC al als wall kan beschouwd worden. Ik hoef geen enorme exchange, maar nu is Kraken wel HEEL diep aan het vallen met minder dan 200BTC/24h..Rannasha schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:17:
[...]
Inderdaad. Kraken is momenteel aan de goedkope kant van het spectrum waarbinnen de koers meestal zit (ten opzichte van Bitstamp/BTC-e), maar dit is maar een verschil van een paar euro en komt voornamelijk door de, voor Kraken, significante sell-wall op 612 EUR (die al deels is opgegeten).

Coinedup orderboek:
Sell:
Rate DOGE BTC
0.0000022 12108.38137442 0.02663844
0.00000229 566076.09815957 1.29631426
0.0000023 201927.80623472 0.46443395
Buy:
Rate DOGE BTC
0.00000229 1000000. 2.29
0.0000022 447702.00925961 0.98494442
0.00000219 171619.46118722 0.37584662
Sell:
Rate DOGE BTC
Buy:
Rate DOGE BTC
0.00000229 1000000. 2.29

Dat valt allemaal nog wel mee toch?pposthoorn schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 18:04:
Coinedup orderboek:
Sell:
Rate DOGE BTC
Buy:
Rate DOGE BTC
0.00000229 1000000. 2.29
Nouja het klopt natuurlijk van geen kant als de eerste 2 sell orders dezelfde prijs hebben als de eerste 2 buy orders. Dan werkt de trading engine niet goed of loopt het order boek achter.new_born89 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 18:07:
[...]
Dat valt allemaal nog wel mee toch?Ik blijf nog wel een tijdje zitten op m'n 2 miljoen DOGE..
Zit een lag in inderdaad.pposthoorn schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 18:10:
[...]
Nouja het klopt natuurlijk van geen kant als de eerste 2 sell orders dezelfde prijs hebben als de eerste 2 buy orders. Dan werkt de trading engine niet goed of loopt het order boek achter.
Iemand die iets weet van de TIPS notnull pool? Vandaag hele dag al geen payouts en worden ook geen blokken gevonden, vannacht was de pool offline (+backend). nvm werkt weer
Ze mogen wel eens Kraken fixen met die last order pieken die niet juist zijn, sell order is weer niet gehit

Ik heb er vandaag al een melding van gemaakt.. Nog geen response gekregen.dieter87 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 18:45:
Ze mogen wel eens Kraken fixen met die last order pieken die niet juist zijn, sell order is weer niet gehit
Legion 7i i9 3080 32gb
Nevermind! Zie net een antwoord staan op m'n vraag op nog geen 5 posts boven me.
[ Voor 77% gewijzigd door aproxx op 21-01-2014 18:48 ]
Het probleem is niet dat er orders niet gehit worden, het is eerder dat vanuit het niets een spook-trade is ver van de huidige prijs. Of deze orders daadwerkelijk plaatsvinden of slechts een display bug zijn, weet ik niet, maar normaal gesproken worden er geen orders overgeslagen.dieter87 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 18:45:
Al mensen bekend met astro coins ? Wordt vannacht gelaunched. En heeft een cap van 210.000 coins, misschien iets om in de gaten te houden. https://bitcointalk.org/index.php?topic=425367.0
Omdat? Wat is dit beter dan de rest van de scamcoins?Fastclaimer schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 18:57:
Al mensen bekend met astro coins ? Wordt vannacht gelaunched. En heeft een cap van 210.000 coins, misschien iets om in de gaten te houden. https://bitcointalk.org/index.php?topic=425367.0
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Maar waarom zou iemand hoger inkopen dan de marktprijs.. ? Lijkt me toch een bug te zijnRannasha schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 18:54:
[...]
Het probleem is niet dat er orders niet gehit worden, het is eerder dat vanuit het niets een spook-trade is ver van de huidige prijs. Of deze orders daadwerkelijk plaatsvinden of slechts een display bug zijn, weet ik niet, maar normaal gesproken worden er geen orders overgeslagen.
Het volume is overal laag.dieter87 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 18:02:
[...]
Jammer dat 12BTC al als wall kan beschouwd worden. Ik hoef geen enorme exchange, maar nu is Kraken wel HEEL diep aan het vallen met minder dan 200BTC/24h..
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Het gaat eerder om trades waarbij gekocht wordt onder de marktprijs, dat wil natuurlijk iedereen weldieter87 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:00:
[...]
Maar waarom zou iemand hoger inkopen dan de marktprijs.. ? Lijkt me toch een bug te zijn
Dat is zeker een bug. Als iemand een prijs opgeeft die hoger dan de marktprijs is, dan wordt deze altijd uitgevoerd voor de op dat moment beste bid of ask prijzen, precies volgens het orderboek-voorbeeld dat in de topicstart staat.dieter87 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:00:
[...]
Maar waarom zou iemand hoger inkopen dan de marktprijs.. ? Lijkt me toch een bug te zijn
Het raarste is nog dat de spook-trades altijd "verkeerd om" zijn. Als de prijs hoger ligt dan de marktprijs, dan is de spook-trade altijd een verkoop-order en andersom. Het is een bug, hij is bekend bij Kraken en er wordt naar gekeken. ik weet niet of de spook-trades daadwerkelijk uitgevoerd worden of niet. Ik heb nergens gehoord van iemand die z'n trade daadwerkelijk voor zo'n rare prijs heeft uitgevoerd gehad.
edit: Sell-wall op Kraken is eindelijk weg
[ Voor 3% gewijzigd door Rannasha op 21-01-2014 19:06 ]
Coined Up doet nu écht niks meer, het was al niet veel de laatste dagen maar nu blijf ik 404's houden. Zonde, want het was/is een prima exchange op zich. En ik stuur net al m'n LOT erheen
pff de spread is nu toch zo laag dat je er nergens geen winst kan halen.
Of mis nu iets ???
Of mis nu iets ???
Legion 7i i9 3080 32gb
Je vergeet die op €614 of is die van jouRannasha schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:04:
[...]
Dat is zeker een bug. Als iemand een prijs opgeeft die hoger dan de marktprijs is, dan wordt deze altijd uitgevoerd voor de op dat moment beste bid of ask prijzen, precies volgens het orderboek-voorbeeld dat in de topicstart staat.
Het raarste is nog dat de spook-trades altijd "verkeerd om" zijn. Als de prijs hoger ligt dan de marktprijs, dan is de spook-trade altijd een verkoop-order en andersom. Het is een bug, hij is bekend bij Kraken en er wordt naar gekeken. ik weet niet of de spook-trades daadwerkelijk uitgevoerd worden of niet. Ik heb nergens gehoord van iemand die z'n trade daadwerkelijk voor zo'n rare prijs heeft uitgevoerd gehad.
edit: Sell-wall op Kraken is eindelijk weg
Legion 7i i9 3080 32gb
Nee, ik keek niet veel verder dan 612
Hela, ik heb een sell op 614.3 
Die wall was er eerst niet
Het verschil tussen BTC-E en BitStamp is de hele dag al $10-12. Als ik de buy order van BTC-e op Bitstamp zet dan was het allang uitgevoerd geweest.
Het verschil tussen BTC-E en BitStamp is de hele dag al $10-12. Als ik de buy order van BTC-e op Bitstamp zet dan was het allang uitgevoerd geweest.
[ Voor 55% gewijzigd door Blord op 21-01-2014 19:19 ]
Waarom sell je?Blord schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:17:
Hela, ik heb een sell op 614.3
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Omdat ik die goedkoper heb aankocht. Mag ik geen euro's verdienen ?
Het is zonde om in zo'n smalle bandbreedte posities te openen en te sluiten. Zeker met een steun eronder die eerst een weerstand was en steeds verder oploopt..Blord schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:41:
[...]
Omdat ik die goedkoper heb aankocht. Mag ik geen euro's verdienen ?
[ Voor 13% gewijzigd door fynrd1 op 21-01-2014 19:52 ]
Je weet niet wanneer hij heeft ingekocht..fynrd1 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:50:
[...]
Het is zonde om in zo'n smalle bandbreedte posities te openen en te sluiten. Zeker met een steun eronder die eerst een weerstand was en steeds verder oploopt..
Maakt niet zoveel uit, in de laatste 3 dagen zijn er maar 3 logische uitstap momenten
Logisch als er een exchange bijgekomen is en Dgex toch nog gezien wordt als DE exchange om te kopen / verkopen (wat het ook nog is). Veel mensen zullen Bter toch wat eng vinden als chinese exchange.Falch schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 20:00:
Het volume op dgex is in een dag vertienvoudigd, ik snap er niks van.
Anyway, not complaining.
Vergeet daarbij niet de mensen, zoals ik, die tussen de exchanges handelen.
En idd. ik klaag ook niet hoor
Verwijderd
Ik kan van iemand bitcoins overnemen. Hoe kan ik dit het beste doen? contant betalen lijkt me het veiligst, in combinatie met een laptop meenemen om de ontvangst ter plekke te controleren.
Maar is er nog een andere (online) manier zodat we gelijk kunnen "oversteken", soort kopersbescherming.
Maar is er nog een andere (online) manier zodat we gelijk kunnen "oversteken", soort kopersbescherming.
Gelijk oversteken is helaas niet mogelijk op afstand. Mogelijkheden die je hebt:Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 20:39:
Ik kan van iemand bitcoins overnemen. Hoe kan ik dit het beste doen? contant betalen lijkt me het veiligst, in combinatie met een laptop meenemen om de ontvangst ter plekke te controleren.
1) Een escrow regelen. Een derde partij die de betaling ontvangt en doorstuurt. Probleem hier is dat je wel een persoon moet vinden die door beide partijen betrouwbaar wordt geacht.
2) In stappen overmaken. Stel je wil 1 BTC kopen voor 100 euro, dan stuur je eerst 10 euro, de ander stuurt dan 0.2 BTC, daarna stuur je 20 euro, de ander weer 0.2 BTC, enz... tot je op het eind een tientje nastuurt. Op deze manier is het risico voor elk van de partijen op ieder moment slechts 10 euro (of het equivalent in BTC). Dit systeem kun je eindeloos varieren: meer of minder stappen, constante bedragen of telkens toenemende hoeveelheden, enz...
Verwijderd
Dankje, die laatste optie had ik zelf ook bedacht, maar dan moeten we telkens wachten totdat het geld ook op de verkoper zijn rekening verschijnt, tenzij hij akkoord gaat met door mij gemaakte screenshots van de betaling bijvoorbeeld.Rannasha schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 20:43:
[...]
Gelijk oversteken is helaas niet mogelijk op afstand. Mogelijkheden die je hebt:
1) Een escrow regelen. Een derde partij die de betaling ontvangt en doorstuurt. Probleem hier is dat je wel een persoon moet vinden die door beide partijen betrouwbaar wordt geacht.
2) In stappen overmaken. Stel je wil 1 BTC kopen voor 100 euro, dan stuur je eerst 10 euro, de ander stuurt dan 0.2 BTC, daarna stuur je 20 euro, de ander weer 0.2 BTC, enz... tot je op het eind een tientje nastuurt. Op deze manier is het risico voor elk van de partijen op ieder moment slechts 10 euro (of het equivalent in BTC). Dit systeem kun je eindeloos varieren: meer of minder stappen, constante bedragen of telkens toenemende hoeveelheden, enz...
Als je beiden dezelfde bank hebt, dan is het instantaan. ING->ING in ieder geval wel (en er is geen reden waarom het bij andere banken niet zo zou zijn).Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 20:45:
[...]
Dankje, die laatste optie had ik zelf ook bedacht, maar dan moeten we telkens wachten totdat het geld ook op de verkoper zijn rekening verschijnt, tenzij hij akkoord gaat met door mij gemaakte screenshots van de betaling bijvoorbeeld.
Ga je 'm live ontmoeten? dan kan je het samen op 1 computer doen toch?
- Geld overmaken met internet bankieren, dit is in tegenstelling tot acceptgiro's niet terug te boeken
- Bitcoins overmaken, als de betaling is geaccepteerd en je ziet 'm op de blockchain kan deze ook sowieso niet meer geanulleerd worden
- Geld overmaken met internet bankieren, dit is in tegenstelling tot acceptgiro's niet terug te boeken
- Bitcoins overmaken, als de betaling is geaccepteerd en je ziet 'm op de blockchain kan deze ook sowieso niet meer geanulleerd worden
Verwijderd
Ik ga hem nu live ontmoeten ja, had het liever via internet gedaan maar vind vooraf betalen in dit geval te risicovol.gise schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 20:47:
Ga je 'm live ontmoeten? dan kan je het samen op 1 computer doen toch?
- Bitcoins overmaken, als de betaling is geaccepteerd en je ziet 'm op de blockchain kan deze ook sowieso niet meer geannuleerd worden
We zitten niet bij dezelfde bank dus de optie van gedeeltelijke transacties lijkt me dan te veel tijd in beslag nemen.
BTC card, als je hem als los kaartje zou kunnen kopen...
https://www.btcnext.nl/#Btccard
Volgens mij kan je prima je hoeveelheid BTC vergroten cq je $ of € verhogen door sell/buy limits in te stellen. Ik ben dat de afgelopen dagen al aan het proberen, gewoon kijken of het werkt, met ordertjes van 0.1. En ja, dat werkt. Het is natuurlijk maar centenspielerij, maar per golfje kan je dus, als je hem goed inschat toch zeker wel 1% winst pakken.
Alle rustige dagen golft de koers al heen en weer met een verschil van 10 á 15 dollar (ca 10 euro)
Volgens mij kan je prima je hoeveelheid BTC vergroten cq je $ of € verhogen door sell/buy limits in te stellen. Ik ben dat de afgelopen dagen al aan het proberen, gewoon kijken of het werkt, met ordertjes van 0.1. En ja, dat werkt. Het is natuurlijk maar centenspielerij, maar per golfje kan je dus, als je hem goed inschat toch zeker wel 1% winst pakken.
[ Voor 76% gewijzigd door Mistraller op 21-01-2014 21:29 ]
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
"Bitcoins kunt u toevoegen aan het pubilic adres.."

[ Voor 10% gewijzigd door gise op 21-01-2014 21:29 ]
Verwijderd
Leuk, maar ik zal alsnog vooraf moeten betalen.Mistraller schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:26:
BTC card, als je hem als los kaartje zou kunnen kopen...
[...]
Lol. Had ik nog niet gezien.gise schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:29:
"Bitcoins kunt u toevoegen aan het pubilic adres.."
Gisteren trouwens een presentatie bijgewoond van Jouke van Bitonic. Die had ook een paar domme foutjes in zijn powerpoint sheets. Spelfouten, maar dommer was dat hij uitlegde dat je voor 1 transactie van 2.5BTC, 2 inputs van 1BTC nodig had. Dus toen moest hij heel goed lullen om uit te leggen dat er ECHT geen BTC's bij kunnen komen vanuit het niets.
Wel leuk nieuwtje, en inmiddels publiek bekend gemaakt:
https://bitonic.nl/news/2...tart-met-bitcoin-exchange
Over clevercoin was Jouke niet zo te spreken, hij vroeg zich af of alles juridisch wel goed in elkaar zat bij die club. Precies wat ik me ook al afvraag...
[ Voor 18% gewijzigd door Mistraller op 21-01-2014 21:38 ]
---------------
Je kan de public key toch verifieren vooraf. Punt is dat je normaliter niet zeker weet of de ander wel de echte private key aan jou gaat geven. Stel dat je dit kaartje leeg zou kunnen kopen, dan weten jullie beiden de private key niet, terwijl je wel kan overboeken middels de bij beiden bekende public.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:31:
[...]
Leuk, maar ik zal alsnog vooraf moeten betalen.
---------------
Verwijderd
Ik denk dat ik het niet begrijp dan.Mistraller schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:35:
[...]
Je kan de public key toch verifieren vooraf. Punt is dat je normaliter niet zeker weet of de ander wel de echte private key aan jou gaat geven. Stel dat je dit kaartje leeg zou kunnen kopen, dan weten jullie beiden de private key niet, terwijl je wel kan overboeken middels de bij beiden bekende public.
Als ik de key heb, en hij ook, dan kan ik dus Bitcoins eraf halen zonder ervoor te betalen? Daar gaat mijn verkoper natuurlijk niet mee akkoord.
Nee, voor besteden heb je de private key nodig. Opladen én controleren kan je echter met de public key. Gaat het om veel BTC? Dan is 10 minuutjes wachten op een confirm toch ook niet erg, als je er toch heen gaat?Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:37:
[...]
Ik denk dat ik het niet begrijp dan.
Als ik de key heb, en hij ook, dan kan ik dus Bitcoins eraf halen zonder ervoor te betalen? Daar gaat mijn verkoper natuurlijk niet mee akkoord.
---------------
Verwijderd
Het gaat om 4 bitcoins, Maar even 10 minutes wachten is ook geen probleem. Ik zocht meer naar een manier om op een veilige manier te kopen via internet. Soort van bemiddelingsservice, en die zijn er ook, maar neemt teveel tijd in beslag, kan het beste langs gaan dusMistraller schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:43:
[...]
Nee, voor besteden heb je de private key nodig. Opladen én controleren kan je echter met de public key. Gaat het om veel BTC? Dan is 10 minuutjes wachten op een confirm toch ook niet erg, als je er toch heen gaat?
waarom wil je per se van die persoon kopen?Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:45:
[...]
Het gaat om 4 bitcoins, Maar even 10 minutes wachten is ook geen probleem. Ik zocht meer naar een manier om op een veilige manier te kopen via internet. Soort van bemiddelingsservice, en die zijn er ook, maar neemt teveel tijd in beslag, kan het beste langs gaan dus
als jij het nou koopt bij bitonic.nl
en hij gewoon verkoopt aan bitonic.nl
zijn jullie beide veilig toch?
in persoon gaan ontmoeten met geld op zak... wie weet was het een silkroad trader ofzo... ik zou me er niet aan gaan wagen.
Of je gebruikt een prijs die tussen de bitonic aan- en verkoopprijzen in zit en je hebt beiden een betere deal.Artimunor schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:49:
[...]
waarom wil je per se van die persoon kopen?
als jij het nou koopt bij bitonic.nl
en hij gewoon verkoopt aan bitonic.nl
zijn jullie beide veilig toch?
in persoon gaan ontmoeten met geld op zak... wie weet was het een silkroad trader ofzo... ik zou me er niet aan gaan wagen.
Directe verkoop aan andere personen gebeurt relatief veel bij Bitcoin, om allerlei redenen: Geen vertrouwen in exchanges, betere prijzen, geld buiten het zicht van de bank houden, enz...
Hoe komt het dat als ik op cryptsy naar deposit ga, en dan generate address, er geen address verschijnt?
Ik ben benieuwd. Als je ziet dat bijvoorbeeld Kraken al niet is opgewassen tegen al het USD geweld, dan vraag ik me af of BL3p (wat een naam zeg, waardeloos) dat wel zou kunnen. Gooi daar nog eens een fee van 0,3% bovenop. Maar het is ze gegund; de service en snelheid van Bitonic is prima (op de regelmatig terugkerende technische storingen na).Mistraller schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:33:
[...]
Wel leuk nieuwtje, en inmiddels publiek bekend gemaakt:
https://bitonic.nl/news/2...tart-met-bitcoin-exchange
Om een of andere reden kom ik niet op cryptsy. Als ik ping krijg ik echter dit ip: 199.83.131.5 maar hij wil niet openen. Welk IP krijgen jullie? (is zowel op desktop als laptop)gise schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 23:12:
Hoe komt het dat als ik op cryptsy naar deposit ga, en dan generate address, er geen address verschijnt?
Hier doet cryptsy het ook niet, kan niet de bedoeling zijn...krijn1985 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 23:36:
[...]
Om een of andere reden kom ik niet op cryptsy. Als ik ping krijg ik echter dit ip: 199.83.131.5 maar hij wil niet openen. Welk IP krijgen jullie? (is zowel op desktop als laptop)
Nu doet hij het weer. Denk dat het ergens bij Ziggo fout zat.pposthoorn schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 01:30:
[...]
Hier doet cryptsy het ook niet, kan niet de bedoeling zijn...
0.3% fee -_-
En in de toekomst een premium account met 0,1%
[ Voor 11% gewijzigd door markklok op 22-01-2014 08:34 ]
Legion 7i i9 3080 32gb
Told ya. Nu telkens tussen de 45 en 60. Toch easy moneyDennahz schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:31:
[...]
Ik denk dat als de DOGE pump voorbij is, LOT wel eens aan de beurt kon zijn. Misschien niet in zo'n extreme vorm, maar toch. Zit nu al op 39, gister op 11.
Gisteren trouwens geïnvesteerd in de AstroCoin. Heb het gevoel dat deze wel eens aardig populair kan gaan worden.
[ Voor 17% gewijzigd door Dennahz op 22-01-2014 09:04 ]
Wat is jullie ervaringen met Bter.com, Cryptsy en Vircurex? Als je de eerste 2 googled lees je nogal veel reacties van mensen die problemen hebben met withdrawals die dagen lang duren.
Verder kan ik nergens op de site van Vircurex de trading fees vinden. Ik vind alleen de transaction fees.
Verder kan ik nergens op de site van Vircurex de trading fees vinden. Ik vind alleen de transaction fees.
Waar koop je dat? Ik deel jouw gevoelDennahz schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 08:45:
[...]
Told ya. Nu telkens tussen de 45 en 60. Toch easy money
Gisteren trouwens geïnvesteerd in de AstroCoin. Heb het gevoel dat deze wel eens aardig populair kan gaan worden.
Hier nog meer mensen die LTC willen kopen @lowest price bij BTC-E ?
Legion 7i i9 3080 32gb
hier kan je ze kopen
de koop prijs was 0.02
Ik heb wel interesse in 3. Had ze inmiddels duurder verwachtwetsteyn schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 09:27:
[...]
hier kan je ze kopen7 stuks voor 0.02 per coin dus 0.14 totaal.
de koop prijs was 0.02
LTC gekocht @ 23.31
Nu moet hij maar weer eens gaan stijgen
Legion 7i i9 3080 32gb
Je mag mijn LTC ook wel kopen voor 23.31 Euro per stukmarkklok schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:03:
LTC gekocht @ 23.31

Haha, idd. Snap niet waarom LTC weer zo is ingekakt. Saaie boel de laatste weken zo.
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
Zat op $ 23,15 te twijfelen maar toen ging hij weer langzaam omhoog... De gok maar genomen om toch in te kopen.Cliffie schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:16:
Haha, idd. Snap niet waarom LTC weer zo is ingekakt. Saaie boel de laatste weken zo.
Komt binnenkort vast wel een leuke pump voorbij om de prijs op te boosten
Legion 7i i9 3080 32gb
Zolang er niet echt betaald word door het grote publiek met een coin heeft de waarde in mijn ogen weinig nut.
Met de bitcoin gaat het volgens mij wel goed als acceptatiemiddel, maar word er echt enorm veel met bitcoin betaald?
Waarom zou ik met bitcoin betalen terwijl ik gewoon met euros kan betalen?
Voor het gewone publiek mist het een usp(unique selling point) toz van de euro.
Voor de bigboys en de witwassers is bitcoin wel een geschenk.(Grote uitgaven anoniem doen)
Met de bitcoin gaat het volgens mij wel goed als acceptatiemiddel, maar word er echt enorm veel met bitcoin betaald?
Waarom zou ik met bitcoin betalen terwijl ik gewoon met euros kan betalen?
Voor het gewone publiek mist het een usp(unique selling point) toz van de euro.
Voor de bigboys en de witwassers is bitcoin wel een geschenk.(Grote uitgaven anoniem doen)
Niet overal kan men zo makkelijk als in Nederland on-line betalingen doen. Daarnaast denk ik dat de vraag naar anonimiteit een enorme vlucht gaat nemen. Ik ben zelf al geen Facebook gebruiker bijvoorbeeld, vanwege privacy overwegingen. Ook mijn AH bonuskaart heb ik graag anoniem en zo zijn er nog wel meer zaken die ik liever niet prijsgeef. Niet omdat ik zogenaamd niks te verbergen heb, maar omdat de nadelen voor mij niet opwegen tegen de voordelen. Binnen enkele jaren gaat duidelijk worden dat overheden en het bedrijfsleven erg sterk zijn geworden in het 'profilen' en het aan elkaar linken van gegevens van consumenten / ingezetenen en daar vervolgens ook gebruik van maken. (gebeurt nu ook al). Zo zou het in de toekomst dus ook maar eens kunnen gebeuren dat ik bepaalde zaken ga betalen met Bitcoin. Mijn usenet abo om maar iets te noemen.
Beetje off topic, maar ik moet dit nog maar zien. Dat hele nsa gebeuren doet het klootjesvolk ook helemaal niks...vertigoo schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:38:
Niet overal kan men zo makkelijk als in Nederland on-line betalingen doen. Daarnaast denk ik dat de vraag naar anonimiteit een enorme vlucht gaat nemen. Ik ben zelf al geen Facebook gebruiker bijvoorbeeld, vanwege privacy overwegingen. Ook mijn AH bonuskaart heb ik graag anoniem en zo zijn er nog wel meer zaken die ik liever niet prijsgeef. Niet omdat ik zogenaamd niks te verbergen heb, maar omdat de nadelen voor mij niet opwegen tegen de voordelen. Binnen enkele jaren gaat duidelijk worden dat overheden en het bedrijfsleven erg sterk zijn geworden in het 'profilen' en het aan elkaar linken van gegevens van consumenten / ingezetenen en daar vervolgens ook gebruik van maken. (gebeurt nu ook al). Zo zou het in de toekomst dus ook maar eens kunnen gebeuren dat ik bepaalde zaken ga betalen met Bitcoin. Mijn usenet abo om maar iets te noemen.
Ik vraag me af waar het idee vandaan komt dat Bitcoin zo anoniem is?vertigoo schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:38:
<knip> Daarnaast denk ik dat de vraag naar anonimiteit een enorme vlucht gaat nemen. Ik ben zelf al geen Facebook gebruiker bijvoorbeeld, vanwege privacy overwegingen. <knip>
Alle transacties, maar dan ook ALLE worden gelogd en zijn makkelijker dan ooit te bekijken. Is zelfs geen rechter voor nodig.
Zelfs als er niet direct BTC met fiat gekocht wordt, dan nog is het niet moeilijker dan als het nu gebeurt met contant geld, alleen maar makkelijker.
Silk-Road is immers ook opgerold.
Zolang niet bekend is wie de personen achter de bitcoinadressen zijn is het wel 100% anoniem. Verder ben ik het met je eens. Als je adres bekend wordt kan er ineens heel veel te achterhalen zijn. Maar je kunt natuurlijk meerdere adressen aanmaken, hetzelfde geld voor de ontvangers.MichaelB74 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:16:
[...]
Ik vraag me af waar het idee vandaan komt dat Bitcoin zo anoniem is?
Alle transacties, maar dan ook ALLE worden gelogd en zijn makkelijker dan ooit te bekijken. Is zelfs geen rechter voor nodig.
Zelfs als er niet direct BTC met fiat gekocht wordt, dan nog is het niet moeilijker dan als het nu gebeurt met contant geld, alleen maar makkelijker.
Silk-Road is immers ook opgerold.
Pfft... Heeft een jongen uit mn klas 100 doge voor 0,134 BTC erop gezet. Allemaal verkocht op de een of andere manier...
Signature
eventjes BTC sturen van KRaken naar BTC-E..
13 bestigingen verder... nog niks ontvangen... even snel winst pakken zit er niet meer bij -_-
13 bestigingen verder... nog niks ontvangen... even snel winst pakken zit er niet meer bij -_-
Legion 7i i9 3080 32gb
Enigszins offtopic, maar SR is niet opgerold dankzij Bitcoin. De beheerder van SR was erg onzorgvuldig met z'n prive-gegevens.
Binnen hoeveel tijd? welke exchange?mimang schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:32:
Pfft... Heeft een jongen uit mn klas 100 doge voor 0,134 BTC erop gezet. Allemaal verkocht op de een of andere manier...
Hoor net hahaha grapje, had ie een heel filmpje ge edit en de code van de pagina aangepast ._. Voel me nu echt dom

Signature
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid