Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 88 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.677 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSnels
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-10 08:26
pposthoorn schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 00:57:
[...]
Verder kan ik geen enkele exchange vinden waar ze zo goedkoop zijn :o Bitfinex komt het dichtst in de buurt met $818,75.
Misschien iets creatiefs met lage fees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSnels
  • Laatst online: 11-10 08:26
Fivel schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 00:54:
[...]

Wat is het verschil met bitonic, btcdirect, waar je ook met iDeal kan betalen.

Het is een exchange, dan nog gunstige prijzen en volume en het is ideaal.
Dat zijn naar mijn weten geen Exchanges?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Fivel schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 00:59:
[...]

Bij clevercoin kopen, verkopen bij bijv kraken. Is een verschil van bijna 20 euro.
Ja maar ze zijn nog niet open ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-10 23:51
Bezig met het implementeren van het orderoverzicht in m'n app :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AdFAkcP.png

Ik hoop dit over een week in de store te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:41

Cliffie

Trompetslet

Avalaxy schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 04:28:

[afbeelding]

_/-\o_

Ook voor Apple?

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 23:05
Als ik http://cuarta.jit.su/ mag geloven is er op dit moment zo'n 12% winst te boeken door te handelen tussen gox en bitstamp of gox en bitfinex. Weet niet of er rekening is gehouden met de fees etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:38

orf

[afbeelding]

Ziet er erg goed uit. Mooie, cleane interface.

kleine feedback puntjes:

- Geen "X" gebruiken als kruisje. Gebruik liever een "×" ( ×)
- In open orders zou ik iets meer onderscheid maken tussen sell en buy. Kraken doet dat ook met rood en groen bij new orders. In het overzicht doen zij het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-10 20:26
Bonez0r schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 00:43:
Vraagje over Bitfinex. Als ik geld wil uitlenen waarom staat de available insurance dan bijna altijd op 0? En hoe groot is het risico als je geen insurance neemt?
De maximale hoeveelheid USD die ze kunnen verzekeren is vrij laag, dus die is vrijwel altijd op. BTC insurance is normaal gesproken wel beschikbaar.

Het risico is vrij laag om geld uit te lenen. Bitfinex sluit automatisch posities van mensen die op dusdanig veel verlies staan dat hun onderpand te weinig dreigt te worden, maar er zit nog genoeg marge in dat het sluiten van de positie, zelfs met een market order, genoeg oplevert om de lening af te betalen. Vziw is het slechts 1 keer gebeurd dat het niet mogelijk was om een lening terug te betalen en dat was tijdens de april-crash, toen MtGox enkele uren plat lag. Bitfinex had toen een koppeling met Gox (nu is dat Bitstamp) en nadat Gox weer terug online kwam, was de prijs dusdanig gedaald dat niet alle leningen terugbetaald konden worden. Omdat de mogelijkheid tot verzekerd lenen toen nog niet bestond, heeft Bitfinex het verschil uit eigen zak betaald.
Tristan schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 08:07:
Als ik http://cuarta.jit.su/ mag geloven is er op dit moment zo'n 12% winst te boeken door te handelen tussen gox en bitstamp of gox en bitfinex. Weet niet of er rekening is gehouden met de fees etc.
Iets met Gox en je geld er niet weg kunnen halen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Rannasha schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 08:53:
Iets met Gox en je geld er niet weg kunnen halen.
I know, heb je gezegd. Een oplossing zou zijn om uiteindelijk je USD weer om te zetten in BTC en die naar een exchange te sturen waar je wel kan withdrawlen naar je bank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Laatst online: 12:41

Cliffie

Trompetslet

Dan moet je dus weer op Mtgox dure BTC kopen, schiet je niets mee op dan.

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Cliffie schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 09:04:
Dan moet je dus weer op Mtgox dure BTC kopen, schiet je niets mee op dan.
Mee eens. Op dit moment zou het niet rendabel zijn op die manier. Maar als ik gox buiten beschouwing laat dan komt je momenteel uit op een profit van 1% tussen bitfinex en bijvoorbeeld BTer. Amper de moeite waard dus.

[ Voor 23% gewijzigd door Tristan op 14-01-2014 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
DJSnels schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 00:47:
nog even en clevercoin (exchange) gaat online, kunnen we eindelijk met iDeal gaan betalen naar een NL rekening :)
Bedankt voor de tip. Ik heb me net ingeschreven. Iedereen die zich in januari inschrijft betaalt geen trading fees in februari :)

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:51
Voor de speculanten onder ons: via eToro kun je nu ook investeren in BitCoin CFDs (contract for differences). Je handelt dus niet in BitCoin zelf, maar kunt met leverage speculeren op koerswijzigingen.

eToro is bekend/berucht speculatieplatform voor met name vreemde valuta. Er is het nodige op het platform aan te merken, maar bestaat al wel een aantal jaar - het zal waarschijnlijk een stuk volwassener dan de bestaande houwtje-touwtje exchanges.

[ Voor 23% gewijzigd door Knakker op 14-01-2014 11:30 ]

Geef mij maar een Warsteiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Knakker schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:29:
Voor de speculanten onder ons: via eToro kun je nu ook investeren in BitCoin CFDs (contract for differences). Je handelt dus niet in BitCoin zelf, maar kunt met leverage speculeren op koerswijzigingen.

eToro is bekend/berucht speculatieplatform voor met name vreemde valuta. Er is het nodige op het platform aan te merken, maar bestaat al wel een aantal jaar - het zal waarschijnlijk een stuk volwassener dan de bestaande houwtje-touwtje exchanges.
Beetje jammer dat ze dan weer MtGox gebruiken voor hun prijsdata. Die prijs gaat vrijwel nergens meer over tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:29

Blord

Hello Kitty !

Ik heb mijn verify status aangevraagd bij MtGox op 11 december maar nog steeds geen bericht. Een ticket aangevraagd in het weekend maar ook geen reactie erop. Duurt dit allemaal zo lang by hun ?

MtGox heeft een goede prijs voor BTC withdraw maar ik ga daar niet traden, veel te onoverzichtelijk.

Volgens iemand op dit forum kun je maar $1000 withdraw doen per 20 dagen maar op hun website in the FAQ staat $10.000/dag en per persoon om de 20 dagen. Welke maximaal bedrag kun je eigen withdraw doen ?

Ik snap steeds niet waarom zoveel mensen daar traden. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
Blord schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:47:
Ik heb mijn verify status aangevraagd bij MtGox op 11 december maar nog steeds geen bericht. Een ticket aangevraagd in het weekend maar ook geen reactie erop. Duurt dit allemaal zo lang by hun ?

MtGox heeft een goede prijs voor BTC withdraw maar ik ga daar niet traden, veel te onoverzichtelijk.

Volgens iemand op dit forum kun je maar $1000 withdraw doen per 20 dagen maar op hun website in the FAQ staat $10.000/dag en per persoon om de 20 dagen. Welke maximaal bedrag kun je eigen withdraw doen ?

Ik heb het een dag na jou aangevraagd. Ook nog steeds niks van gehoord, behalve dat "10 business days" ergens rond de jaarwisseling is aangepast naar "20 business days".

Mijn bedoeling was om geld te verdienen met arbitrage. Daarvoor overweeg ik zelfs om m'n account te upgraden naar trusted zodat je meer kan withdrawen. Maar als ik zo het kelderende marktaandeel van MtGox bekijk (nu nog maar 5%) dan heb ik er niet zo'n vertrouwen meer in. Het kan zo maar zijn dat ze binnenkort failliet zijn en als dat net gebeurt terwijl je geld ergens in hun systeem zit (wachtend op uitbetaling) dan ben je het waarschijnlijk kwijt.

[ Voor 3% gewijzigd door Bonez0r op 14-01-2014 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Blord schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:47:
Ja.
Volgens de FAQ:
- Due to the volume of withdrawals requests, each customer is currently only allowed 1 withdrawal every 20 days (estimate)
Met een standaard geverifieerd account kun je per dag $1000 withdrawen. Gezien je maar 1 withdrawal per 20 dagen kunt maken, betekent dat in de praktijk dus $1000 per 20 dagen. Als je hoger dag-limieten wil hebben, moet je je verificatie-documenten door een notaris laten authenticeren en ze vervolgens per snail-mail opsturen naar Japan.
Omdat Gox jarenlang met afstand de grootste exchange was, staat het op veel Bitcoin-informatie websites als de defacto standaard vermeld. Tijdens de vorige rally in november zijn er daarom ook weer veel nieuwe mensen naar Gox gegaan. Inmiddels begint de informatie te wijzigen, maar er zijn nog steeds genoeg plekken waar Gox als de go-to exchange wordt genoemd.

Daarnaast heeft Gox momenteel de beste API, waardoor het voor mensen met trade-bots een goede plek is. Zolang je Bitcoins stort en Bitcoins opneemt, werkt dat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 09:30

vertigoo

Welcome to the jungle

Rannasha schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:39:
[...]

Beetje jammer dat ze dan weer MtGox gebruiken voor hun prijsdata. Die prijs gaat vrijwel nergens meer over tegenwoordig.
Maar dat maakt arbitrage wellicht weer interessant?
Withdrawal Amount (USD) Fee (USD)
20.00 – 200.00 -> 5.00
200.01 – 500.00 -> 10.00
500.01 + -> 25.00
Ook kun je de trades van andere traders kopieren. Dat is wel een leuke feature vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Bonez0r schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:56:
[...]

Ik heb het een dag na jou aangevraagd. Ook nog steeds niks van gehoord, behalve dat "10 business days" ergens rond de jaarwisseling is aangepast naar "20 business days".

Mijn bedoeling was om geld te verdienen met arbitrage. Daarvoor overweeg ik zelfs om m'n account te upgraden naar trusted zodat je meer kan withdrawen. Maar als ik zo het kelderende marktaandeel van MtGox bekijk (nu nog maar 5%) dan heb ik er niet zo'n vertrouwen meer in. Het kan zo maar zijn dat ze binnenkort failliet zijn en als dat net gebeurt terwijl je geld ergens in hun systeem zit (wachtend op uitbetaling) dan ben je het waarschijnlijk kwijt.
Dus de 10/20 business days klopt ook al niet. Ik heb daar nu wat euros geparkeerd om eruit gehaald te worden. Hoe serieus is de faillissement van MtGox ? Misschien overweeg ik de fiat weer in BTC te stoppen en dat weer uit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
vertigoo schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:08:
[...]

Maar dat maakt arbitrage wellicht weer interessant?
Op Etoro handel je met CFDs, je kunt niet daadwerkelijk Bitcoins storten om te verkopen. Er valt dus niets te doen wat betreft arbitrage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
Blord schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:13:
[...]

Dus de 10/20 business days klopt ook al niet. Ik heb daar nu wat euros geparkeerd om eruit gehaald te worden. Hoe serieus is de faillissement van MtGox ? Misschien overweeg ik de fiat weer in BTC te stoppen en dat weer uit te halen.
Dat faillissement was maar een wild idee. Het kan net zo goed zijn dat ze a la Kraken met een laag volume blijven doorgaan. Maar omdat hun marktaandeel zo snel krimpt word ik wel voorzichtiger voordat ik daar dollars of bitcoins laat staan. Ik zie het voorlopig wel even aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Rannasha schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:20:
[...]

Op Etoro handel je met CFDs, je kunt niet daadwerkelijk Bitcoins storten om te verkopen. Er valt dus niets te doen wat betreft arbitrage.
Jep, CFDs zijn ook behoorlijk risicovol.
Ten eerste word een order maar 4x per dag daar uitgevoerd. Ten tweede bij onverwachtse dalingen van de koers word je eigenlijk geforceerd om alles met verlies te kopen.
Als ik met de rally van november op 1200$ Bitcoins had gekocht dan kan ik die prima 2 jaar lang bewaren en dan kijken of de koers hoger is als 1200$. Bij CFDs kost zoiets je alleen maar bakken met geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

De developers van Coinye zijn er mee gekapt en hebben het project 'aan de community gegeven'.
Ik vrees met grote vrezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchRam
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-09 01:05
pposthoorn schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:02:
De developers van Coinye zijn er mee gekapt en hebben het project 'aan de community gegeven'.
Ik vrees met grote vrezen.
Ik heb mijn Coinyes allang verkocht. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Yellow]
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Bonez0r schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:20:
[...]

Dat faillissement was maar een wild idee. Het kan net zo goed zijn dat ze a la Kraken met een laag volume blijven doorgaan. Maar omdat hun marktaandeel zo snel krimpt word ik wel voorzichtiger voordat ik daar dollars of bitcoins laat staan. Ik zie het voorlopig wel even aan.
Ik vind dat je wel een beetje mag opletten met dat soort uitspraken. Beetje ongefundeerde troep naar buiten brengen vind ik niet oké :(
MtGox doet nog altijd >9000 BTC in volume, met een 0.6% fee komt dat neer op 54 BTC @800USD, oftewel ruim 43200 USD aan inkomsten. Per DAG!

Kun je toch wel een trading site van laten runnen lijkt me zo :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

DutchRam schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:05:
[...]

Ik heb mijn Coinyes allang verkocht. :P
Ik heb er nog megaveel in aantal.
Maar in BTC is het peanuts :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
[Yellow] schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:15:
[...]

Ik vind dat je wel een beetje mag opletten met dat soort uitspraken. Beetje ongefundeerde troep naar buiten brengen vind ik niet oké :(
MtGox doet nog altijd >9000 BTC in volume, met een 0.6% fee komt dat neer op 54 BTC @800USD, oftewel ruim 43200 USD aan inkomsten. Per DAG!

Behalve dat ze ook nog enkele miljoenen aan USD vast hebben zitten in Amerikaanse rekeningen die door de Amerikaanse overheid zijn bevroren. Het is momenteel onbekend of MtGox genoeg USD ter beschikking heeft om alle account-saldo's te dekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rannasha schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:19:

Behalve dat ze ook nog enkele miljoenen aan USD vast hebben zitten in Amerikaanse rekeningen die door de Amerikaanse overheid zijn bevroren. Het is momenteel onbekend of MtGox genoeg USD ter beschikking heeft om alle account-saldo's te dekken.
Valt te hopen dat niet iedereen tegelijk wil cashen, en daar zal die termijn dan wel voor zijn.
Als we morgen allemaal van de ABN,Rabo of een andere bank ons saldo zouden willen cashen heeft een bank dat immers ook niet.

Overigens lijkt MtGox mij een prima exchange verder, daar niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

[afbeelding]

heel nice avalaxy! _/-\o_

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Erg mooi! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Ik snap alleen niet waarom Kraken zelf geen app heeft. Ik heb ook dmv de api een script gemaakt wat de open orders laat zien, zo kan ik snel bekijken of mijn order zijn verkocht/gekocht zonder in te hoeven loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Nu online
Fivel schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:30:
Ik snap alleen niet waarom Kraken zelf geen app heeft. Ik heb ook dmv de api een script gemaakt wat de open orders laat zien, zo kan ik snel bekijken of mijn order zijn verkocht/gekocht zonder in te hoeven loggen.
Zijn ze mee bezig alleen niet voor windows phone. Dat gat heeft Avalaxy opgevuld.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
LED-Maniak schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:32:
[...]

Zijn ze mee bezig alleen niet voor windows phone. Dat gat heeft Avalaxy opgevuld.
Een app gemaakt door Kraken of een door hobbyist? Enige wat ik kan vinden is een onofficiele app: https://bitcointalk.org/index.php?topic=366910.0
Hier zijn ze inderdaad nog mee bezig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

afbeelding

Goed bezig! PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Fivel schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:36:
[...]

Een app gemaakt door Kraken of een door hobbyist? Enige wat ik kan vinden is een onofficiele app: https://bitcointalk.org/index.php?topic=366910.0
Er is een maand geleden een tweet verstuurd door kraken zelf dat ze er aan werken. Dus ze maken zelf ook een app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Knakker schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:29:

Op stocks/BTC kun je geen leverage doen bij eToro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Uiteraard niet :Y)
orf schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 08:49:
[...]

Ziet er erg goed uit. Mooie, cleane interface.

kleine feedback puntjes:

- Geen "X" gebruiken als kruisje. Gebruik liever een "×" ( ×)
- In open orders zou ik iets meer onderscheid maken tussen sell en buy. Kraken doet dat ook met rood en groen bij new orders. In het overzicht doen zij het ook niet.
Noted, ik neem het mee :)
EJPostema schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:06:
[...]

Er is een maand geleden een tweet verstuurd door kraken zelf dat ze er aan werken. Dus ze maken zelf ook een app
Ik heb contact gehad met hun CTO, van wat ik begreep komt er alleen een iOS app van Payward zelf.
m19 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:46:
[...]

Ten tweede bij onverwachtse dalingen van de koers word je eigenlijk geforceerd om alles met verlies te kopen.
Als ik met de rally van november op 1200$ Bitcoins had gekocht dan kan ik die prima 2 jaar lang bewaren en dan kijken of de koers hoger is als 1200$. Bij CFDs kost zoiets je alleen maar bakken met geld.
Waarom kost me dat bakken met geld?

[ Voor 13% gewijzigd door Avalaxy op 14-01-2014 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijd om weg te gaan bij Kraken denk ik, ik vind het verreweg de fijnst werkende exchange, lage fees en makkelijke withdraw voor iedereen. Ik snap niet waarom het volume zo laag blijft, erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Laatst online: 06-10 08:37

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:56:
Tijd om weg te gaan bij Kraken denk ik, ik vind het verreweg de fijnst werkende exchange, lage fees en makkelijke withdraw voor iedereen. Ik snap niet waarom het volume zo laag blijft, erg jammer.
Misschien dat nu iedereen in de wachtstand zit tot de chinezen iets gaan doen.

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

markklok schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:58:

Heb gisteren wat gehandeld, maar verder dan wat gerommel in de marge komt het niet momenteel.
Ondanks dat geen reden voor mij om kraken te verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Fivel schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:36:
[...]

WTF, zie deze post nu pas. Die gast heeft gewoon mijn design gejat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:18
markklok schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:58:
[...]

AAARGH! :(

Wat zal ik BLIJ zijn als China eindelijk opgesodemieterd is!
Niet omdat het zogenaamde onzekerheid in de koers brengt, maar omdat ik het zat ben dat IEDERE hobbel in de koers weer gerelateerd wordt aan China...

- koers daalt > oh, China is aan het dumpen
- koers stijgt > oh, de chinezen zijn toch weer aan het kopen of men anticipeert dat het mee gaat vallen
- koers is stabiel > oh, men wacht totdat de chinezen iets gaan doen...

Kom op zeg: de bitcoin wereld draait niet meer om China. Er zijn inmiddels zoveel goeie berichten en stappen gezet sinds de ban door China.

Bitcoin stijgt maandelijks, gemiddeld, nog steeds en volgt een nette trendlijn omhoog.

Zullen we afspreken om de woorden China en Chinezen niet meer uit te spreken? *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Dit is wel nog maar een screenshot en geen uitgewerkte app maar is inderdaad echt een 1-op-1 kopie, erg jammer dat er zulke mensen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:47
Avalaxy schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:19:
[...]

WTF, zie deze post nu pas. Die gast heeft gewoon mijn design gejat :/
Ik zou eens contact met hem opnemen via b.v. Facebook, hij is vrij makkelijk te vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verdomme, kan niet posten op dat baggerforum. Krijg een melding dat ik al gepost heb, wat niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-09 09:54
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:56:
Precies de redenen dat ik blijf...

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Avalaxy schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:25:
Godverdomme, kan niet posten op dat baggerforum. Krijg een melding dat ik al gepost heb, wat niet zo is.
Ik zie je post gewoon staan: https://bitcointalk.org/i...910.msg4507403#msg4507403

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Nu wel ja, moest het 10x proberen voor ik mocht posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Danielson schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:25:
[...]

Ik zou eens contact met hem opnemen via b.v. Facebook, hij is vrij makkelijk te vinden!
Of gewoon op tweakers, hij is ook 'actief' in dit topic: Cryptocurrency - handel en koers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Jammer dit. Had van een medetweaker wel wat beters verwacht dan schaamteloos kopiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:59

two

Avalaxy schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:34:
Jammer dit. Had van een medetweaker wel wat beters verwacht dan schaamteloos kopiëren.
Dat is inderdaad nóg erger. Zou het niet erg vinden als hij hiervoor een ban krijgt ofzo, al is die kans héél klein.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-10 14:50

[afbeelding]

Ik heb je app ge-installeerd, werkt goed tot dusverre, maar het lettertype in de currency-pair select, mag wel iets groter. ik had 3 pogingen nodig om het juiste paar te kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
chrisO schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:46:
[...]

Ik heb je app ge-installeerd, werkt goed tot dusverre, maar het lettertype in de currency-pair select, mag wel iets groter. ik had 3 pogingen nodig om het juiste paar te kiezen...
Inderdaad. Ik zit nog uit te zoeken hoe ik die groter maak :P Zodra ik het uitvind los ik het meteen op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Apart topic voor de Windows Phone app van Avalaxy? :)

Schaamteloos om iets zo te kopiëren trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Misschien dat we sowieso een topic kunnen maken over apps? Er zijn heel heel veel apps voor bitcoins waarvan het grootste gedeelte gewoon crap is, als we in dat topic elkaar dan kunnen wijzen op de goeie apps.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
MrAcid schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:06:
Apart topic voor de Windows Phone app van Avalaxy? :)
Ah hoeft van mij niet per sé hoor, ik hou er over op :) Post alleen af en toe eens een update als ik iets nieuws aan het inbouwen ben.

Tenzij er behoefte aan is natuurlijk, in dat geval, no problem :)
gise schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:14:
Misschien dat we sowieso een topic kunnen maken over apps? Er zijn heel heel veel apps voor bitcoins waarvan het grootste gedeelte gewoon crap is, als we in dat topic elkaar dan kunnen wijzen op de goeie apps.. :)
Hmm, we hebben nu wel het cryptocurrency forum, er is op zich ruimte voor.

[ Voor 35% gewijzigd door Avalaxy op 14-01-2014 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

high - 621
low - 600
last - 609

Het is practisch a flatline de afgelopen 24h bij Kraken. :)
Op hoeveel fee zitten jullie eigenlijk bij Kraken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Blord schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:18:
high - 621
low - 600
last - 609

0.14%, echter laatste dagen niet gehandeld door wat jij al zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

high - 621
low - 600
last - 609

0.18%

Heb 1 BTC nu, zie vanavond wel.
Meestal speel ik quitte en de fee gaat wel steeds meer omlaag. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:55
0.09% voor EUR/XBT. Going to the moon! Maar is wel erg stil de laatste paar dagen idd, op een enkele blip per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Dat is wel lekker traden met zo'n lage fee. Ik schat dat je zo'n $250 aan fee betaald hebt aan Kraken.
Hopelijk heeft dat wat opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Nu online
Blord schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:31:
Dat is wel lekker traden met zo'n lage fee. Ik schat dat je zo'n $250 aan fee betaald hebt aan Kraken.
Hopelijk heeft dat wat opgeleverd.
Als je zoveel geld hebt getrade(350.000 dollar) mag je er wel van uit gaan dat er iets verdient is. Anders doe je iets heel erg fout :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Ik ben wel benieuwd naar de omzet van die bot die constant aan-en verkoopt rond de marktprijs. Die spread bot van .5btc
Die zit in no time aan de laagste fee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
high - 621
low - 600
last - 609

0.1% (EUR/XBT). Zit af en toe tegen 0.09% aan te hikken, maar dan valt er telkens net weer wat buiten de 30-day-window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Nu online
Blord schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:48:
Ik ben wel benieuwd naar de omzet van die bot die constant aan-en verkoopt rond de marktprijs. Die spread bot van .5btc
Die zit in no time aan de laagste fee.
Heb je een tijdstip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:38

orf

In het orderbook zie je 'm heel de tijd voorbij komen. Altijd met hetzelfde patroon, 0,01 hoger of lager dan dehoogste sell of laagste sell. Elke keer met 0.5 BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedstar83
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-09 10:34
(Belgische) Nationale Bank waarschuwt voor Bitcoin

http://www.standaard.be/cnt/dmf20140114_00928459

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ach, zo'n beetje elke bank heeft er nu voor gewaarschuwd, what's new. Iedereen weet waarom ze dat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAVAROIS
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 23:36
Is er een website met de stats van het totale gehandelde volume van bitcoins van alle exchanges bij elkaar?

Een pessimist is een realistische optimist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAVAROIS
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 23:36
BAVAROIS schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 19:26:
Is er een website met de stats van het totale gehandelde volume van bitcoins van alle exchanges bij elkaar?
Ah... gevonden

Een pessimist is een realistische optimist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Een officieel vs. onofficieel bericht?

edit;

Een ander bericht: 450 btc gestolen van een merchant doordat hun blockchain.info slechts een zwak wachtwoord had die leesbaar in de sourcecode was. Of dit sourcecode aan de server of client side was wordt niet gemeld.

Het lijkt mij dat er binnenkort best een boterham te verdienen valt met security consultancy op gebied van bitcoin.

[ Voor 45% gewijzigd door Martijn19 op 14-01-2014 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fornoo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-10 23:29
orf schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 18:52:
[...]

In het orderbook zie je 'm heel de tijd voorbij komen. Altijd met hetzelfde patroon, 0,01 hoger of lager dan dehoogste sell of laagste sell. Elke keer met 0.5 BTC.
Die bot op Kraken is heel irritant inderdaad, zeker als het volume zo laag is en de spread klein. Je komt er praktisch niet tussen, mits je conform marktprijs verkoopt.

Kan zelf trouwens nog geen bot voor Kraken vinden. Iemand daar meer informatie over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Tristan schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 08:07:
Handige website.
De bedragen en percentages zijn zonder fees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Fornoo schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 20:13:
[...]

Kan zelf trouwens nog geen bot voor Kraken vinden. Iemand daar meer informatie over?
Ik vermoed dat er nog geen kant-en-klare bots bestaan voor Kraken, gezien de exchange nog niet zo oud is en nog vrij weinig gebruikers heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:55
Dat lijkt me niet nee, als je een bot publiek maakt is hij meteen waardeloos geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
DaCoTa schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 20:53:
[...]

Dat lijkt me niet nee, als je een bot publiek maakt is hij meteen waardeloos geworden.
Valt op zich ook wel mee. Dat hangt heel erg van het type bot af. Er zijn voor andere exchanges best een aantal bots verkrijgbaar met veel vrij instelbare parameters en strategien. De keuze van de parameters bepaalt in grote mate het succes van de bot en hoeveel "concurrentie" er is. Als je met een 10/21 EMA crossover op de 1-uur candle aan komt zetten, dan zullen er meer bot-kapers op de exchange-kust zijn.

Een spread-trading bot is iets dat je niet publiekelijk vrij wil geven, al zijn ook hier meerdere strategien bedenkbaar die elkaar niet 100% in de weg zitten.

edit: In ander nieuws: Ik ben zojuist binnen 10 minuten van Tier 2 naar Tier 3 verification gegaan op Kraken, dus het kan best snel gaan! :P

[ Voor 8% gewijzigd door Rannasha op 14-01-2014 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:20

gws24

Thinking is hard!

m19 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 20:04:
edit;

Een ander bericht: 450 btc gestolen van een merchant doordat hun blockchain.info slechts een zwak wachtwoord had die leesbaar in de sourcecode was. Of dit sourcecode aan de server of client side was wordt niet gemeld.

Het lijkt mij dat er binnenkort best een boterham te verdienen valt met security consultancy op gebied van bitcoin.
De merchant, of in ieder geval degene die het betaalsysteem voor hem heeft opgezet, zat gewoon compleet fout. Het wachtwoord stond gewoon in plain text in hun eigen broncode, geen cold/hot wallet scheiding, geen waarschuwingen bij grote transacties en geen backups. Tsja, dan vraag je er ook wel om. Heeft in ieder geval niks te maken met blockchain.info zelf!

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Laatst online: 02-10-2023
[...]

Die bot op Kraken is heel irritant inderdaad, zeker als het volume zo laag is en de spread klein. Je komt er praktisch niet tussen, mits je conform marktprijs verkoopt.

Ik ben mij er een beetje in de api aan verdiepen om een simpele bot te bouwen voor kraken. Het ontbreekt mij helaas aan tijd ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Nu online
Een bot kan vervelend zijn maar hij zorgt ook voor beweging in de markt. Doordat hij trade ben jij geforceerd lager of hoger te kopen/verkopen. Hierdoor wordt de spread kleiner wat een positieve werking kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Je zou maar 450 BTC verliezen omdat je te lui bent om fatsoenlijke beveilingsmaatregelen te nemen. Pijnlijk, erg pijnlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Nu online
Waar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-10 23:57
[Yellow] schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:15:
[...]

Als er veel traders zijn van het eerste uur, dan zit er dus veel BTC in waarvoor nooit euro's zijn ingebracht, maar wel in waarde zijn geexplodeerd. Reden te meer om uitstroom in dollars in te dammen, want zoveel kapitaal heeft ook mtGox niet.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeltenaer
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Mistraller schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 21:55:
[...]

Als er veel traders zijn van het eerste uur, dan zit er dus veel BTC in waarvoor nooit euro's zijn ingebracht, maar wel in waarde zijn geexplodeerd. Reden te meer om uitstroom in dollars in te dammen, want zoveel kapitaal heeft ook mtGox niet.
Dit klopt niet helemaal toch? Als je alleen BTC's inbrengt en geen geld zal nogsteeds iemand anders ze voor een ''x'' bedrag moeten kopen. Diegene zal daarvoor geld moeten storten, wat jij daarna krijgt en kan withdrawen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Is het waar dat ik ook geen BTC kan withdrawen van MtGox zonder verificatie ?

Nu zit ik vast met fiat en BTC. Wat is dit voor een valkuil !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Blord schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 22:57:
Correct.
Welkom bij MtGox!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blord schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 22:57:

Ik zit ook al maanden op mijn verificatie te wachten, zojuist even een berichtje gestuurd hierover.
Zal direct mijn geld hier weg halen wanneer ik kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenluyckx
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-08-2022
welke coin word er hier nu gemined onder de tweakers? lotto is ook zwaar gezakt , iemand nog een strak plan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
glenluyckx schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:06:
welke coin word er hier nu gemined onder de tweakers? lotto is ook zwaar gezakt , iemand nog een strak plan?
Zie ook: Coin mining - algemeen discussie topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Is het mogelijk om wel naar andere mtgox leden te versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Ik geloof niets in the altcoins. Ze zijn allemaal collect and dump coins zodra ze enige waarde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Tristan schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:07:
Is het mogelijk om wel naar andere mtgox leden te versturen?
Voor zover ik weet heeft MtGox geen internal-transfer-functie. Anders had ik wel kunnen helpen met mensen die coins vast hebben zitten, gezien ik een verified account heb dat ik verder niet gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Nu online
Zeker: weg blijven van cryptsy en weg blijven van altcoins. #kortdoordebocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Rannasha schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:09:
[...]

Voor zover ik weet heeft MtGox geen internal-transfer-functie. Anders had ik wel kunnen helpen met mensen die coins vast hebben zitten, gezien ik een verified account heb dat ik verder niet gebruik.
Precies mijn idee, ik heb ook een verified account op mtgox..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:59

two

glenluyckx schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:06:
ZET is goed om te kopen, kijk maar in dit topic. Maar inderdaad, altcoins zijn compleet nutteloos allemaal.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-10 23:57
Wordt LTC ook als een altcoin gezien? Heb er een paar keer enkele getrade, maar ja, nog speculatiever dan BTC dus dat doe ik niet meer.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
mimang schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:12:
[...]

ZET is goed om te kopen, kijk maar in dit topic. Maar inderdaad, altcoins zijn compleet nutteloos allemaal.
Ik vraag het me af of altcoins zoals LTC echt nutteloos zijn. Wie weet vinden we over een aantal jaar de langzame confirmations van BTC wel erg irritant en hebben we liever LTC waarbij een confirmatie minuten werk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Tristan schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:18:
[...]

Ik vraag het me af of altcoins zoals LTC echt nutteloos zijn. Wie weet vinden we over een aantal jaar de langzame confirmations van BTC wel erg irritant en hebben we liever LTC waarbij een confirmatie minuten werk is.
Het verschil in confirmatie-tijd tussen BTC en LTC is niet genoeg om een effect te hebben. In een winkel is een 2.5 minuten block-time nog steeds veel te lang, dus winkeliers moeten met LTC net zo goed 0-conf betalingen accepteren als met BTC (wat overigens geen probleem is).

Voor andere transacties geldt nog steeds dat het makkelijker is om een LTC-transactie met N confirmations ongedaan te maken dan een BTC-transactie met N confirmations. Tijd is ook een factor in de veiligheid van een transactie, niet alleen het aantal confirmations.

Er zijn systemen te bedenken waarmee 0-conf transacties toch met extra zekerheid geaccepteerd kunnen worden, maar dergelijke dingen kunnen bovenop het Bitcoin-protocol worden gebouwd en vereisen geen altcoin. Denk aan een systeem waarin een winkel een betalings-transactie direct doorstuurt naar de grootste pools, die op hun beurt de winkel een garantie geven dat deze transactie zal worden opgenomen in het volgende block dat ze minen (eventueel tegen een kleine prijs). Dit maakt een doublespend veel risicovoller voor een aanvaller (en het is al niet eenvoudig, zelfs zonder dit systeem), want als het volgende block door een van de pools die een garantie heeft uitgegeven wordt gemined, dan faalt de doublespend poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilovebrewski
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-04 21:37
Ik ben nieuw in de "coins" en ik zit te twijfelen om mijn extra pc om te bouwen om te minen. Ik zou hier dan wel nog € 700 moeten investeren voor een videokaart en voeding. (het is bedoeld als hobby. Als ik de elektra kosten en de investering eruit heb ben ik al tevreden.
Is dat nog handig in dit stadium? Ben ik te laat of zou ik beter kunnen wachten tot, wat ik hoor na 31 januari? Of gewoon beginnen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ilovebrewski schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 07:45:
Ik ben nieuw in de "coins" en ik zit te twijfelen om mijn extra pc om te bouwen om te minen. Ik zou hier dan wel nog € 700 moeten investeren voor een videokaart en voeding. (het is bedoeld als hobby. Als ik de elektra kosten en de investering eruit heb ben ik al tevreden.
Is dat nog handig in dit stadium? Ben ik te laat of zou ik beter kunnen wachten tot, wat ik hoor na 31 januari? Of gewoon beginnen :*)
Zie Coin mining - algemeen discussie topic, dit gaat over trading :)

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Pagina: 1 ... 88 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid