Misschien iets creatiefs met lage fees?pposthoorn schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 00:57:
[...]
Verder kan ik geen enkele exchange vinden waar ze zo goedkoop zijnBitfinex komt het dichtst in de buurt met $818,75.
Dat zijn naar mijn weten geen Exchanges?Fivel schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 00:54:
[...]
Wat is het verschil met bitonic, btcdirect, waar je ook met iDeal kan betalen.
Het is een exchange, dan nog gunstige prijzen en volume en het is ideaal.
Ja maar ze zijn nog niet openFivel schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 00:59:
[...]
Bij clevercoin kopen, verkopen bij bijv kraken. Is een verschil van bijna 20 euro.
Bezig met het implementeren van het orderoverzicht in m'n app 

Ik hoop dit over een week in de store te hebben.

Avalaxy schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 04:28:
[afbeelding]
Ook voor Apple?
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
Als ik http://cuarta.jit.su/ mag geloven is er op dit moment zo'n 12% winst te boeken door te handelen tussen gox en bitstamp of gox en bitfinex. Weet niet of er rekening is gehouden met de fees etc.
Ziet er erg goed uit. Mooie, cleane interface.Avalaxy schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 04:28:
[afbeelding]
kleine feedback puntjes:
- Geen "X" gebruiken als kruisje. Gebruik liever een "×" ( ×)
- In open orders zou ik iets meer onderscheid maken tussen sell en buy. Kraken doet dat ook met rood en groen bij new orders. In het overzicht doen zij het ook niet.
De maximale hoeveelheid USD die ze kunnen verzekeren is vrij laag, dus die is vrijwel altijd op. BTC insurance is normaal gesproken wel beschikbaar.Bonez0r schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 00:43:
Vraagje over Bitfinex. Als ik geld wil uitlenen waarom staat de available insurance dan bijna altijd op 0? En hoe groot is het risico als je geen insurance neemt?
Het risico is vrij laag om geld uit te lenen. Bitfinex sluit automatisch posities van mensen die op dusdanig veel verlies staan dat hun onderpand te weinig dreigt te worden, maar er zit nog genoeg marge in dat het sluiten van de positie, zelfs met een market order, genoeg oplevert om de lening af te betalen. Vziw is het slechts 1 keer gebeurd dat het niet mogelijk was om een lening terug te betalen en dat was tijdens de april-crash, toen MtGox enkele uren plat lag. Bitfinex had toen een koppeling met Gox (nu is dat Bitstamp) en nadat Gox weer terug online kwam, was de prijs dusdanig gedaald dat niet alle leningen terugbetaald konden worden. Omdat de mogelijkheid tot verzekerd lenen toen nog niet bestond, heeft Bitfinex het verschil uit eigen zak betaald.
Iets met Gox en je geld er niet weg kunnen halen.Tristan schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 08:07:
Als ik http://cuarta.jit.su/ mag geloven is er op dit moment zo'n 12% winst te boeken door te handelen tussen gox en bitstamp of gox en bitfinex. Weet niet of er rekening is gehouden met de fees etc.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
I know, heb je gezegd. Een oplossing zou zijn om uiteindelijk je USD weer om te zetten in BTC en die naar een exchange te sturen waar je wel kan withdrawlen naar je bank?Rannasha schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 08:53:
Iets met Gox en je geld er niet weg kunnen halen.
Dan moet je dus weer op Mtgox dure BTC kopen, schiet je niets mee op dan.
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
Mee eens. Op dit moment zou het niet rendabel zijn op die manier. Maar als ik gox buiten beschouwing laat dan komt je momenteel uit op een profit van 1% tussen bitfinex en bijvoorbeeld BTer. Amper de moeite waard dus.Cliffie schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 09:04:
Dan moet je dus weer op Mtgox dure BTC kopen, schiet je niets mee op dan.
[ Voor 23% gewijzigd door Tristan op 14-01-2014 09:29 ]
Bedankt voor de tip. Ik heb me net ingeschreven. Iedereen die zich in januari inschrijft betaalt geen trading fees in februariDJSnels schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 00:47:
nog even en clevercoin (exchange) gaat online, kunnen we eindelijk met iDeal gaan betalen naar een NL rekening
There go the goddamn brownies.
Voor de speculanten onder ons: via eToro kun je nu ook investeren in BitCoin CFDs (contract for differences). Je handelt dus niet in BitCoin zelf, maar kunt met leverage speculeren op koerswijzigingen.
eToro is bekend/berucht speculatieplatform voor met name vreemde valuta. Er is het nodige op het platform aan te merken, maar bestaat al wel een aantal jaar - het zal waarschijnlijk een stuk volwassener dan de bestaande houwtje-touwtje exchanges.
eToro is bekend/berucht speculatieplatform voor met name vreemde valuta. Er is het nodige op het platform aan te merken, maar bestaat al wel een aantal jaar - het zal waarschijnlijk een stuk volwassener dan de bestaande houwtje-touwtje exchanges.
[ Voor 23% gewijzigd door Knakker op 14-01-2014 11:30 ]
Geef mij maar een Warsteiner.
Beetje jammer dat ze dan weer MtGox gebruiken voor hun prijsdata. Die prijs gaat vrijwel nergens meer over tegenwoordig.Knakker schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:29:
Voor de speculanten onder ons: via eToro kun je nu ook investeren in BitCoin CFDs (contract for differences). Je handelt dus niet in BitCoin zelf, maar kunt met leverage speculeren op koerswijzigingen.
Ik heb mijn verify status aangevraagd bij MtGox op 11 december maar nog steeds geen bericht. Een ticket aangevraagd in het weekend maar ook geen reactie erop. Duurt dit allemaal zo lang by hun ?
MtGox heeft een goede prijs voor BTC withdraw maar ik ga daar niet traden, veel te onoverzichtelijk.
Volgens iemand op dit forum kun je maar $1000 withdraw doen per 20 dagen maar op hun website in the FAQ staat $10.000/dag en per persoon om de 20 dagen. Welke maximaal bedrag kun je eigen withdraw doen ?
Ik snap steeds niet waarom zoveel mensen daar traden.
MtGox heeft een goede prijs voor BTC withdraw maar ik ga daar niet traden, veel te onoverzichtelijk.
Volgens iemand op dit forum kun je maar $1000 withdraw doen per 20 dagen maar op hun website in the FAQ staat $10.000/dag en per persoon om de 20 dagen. Welke maximaal bedrag kun je eigen withdraw doen ?
Ik heb het een dag na jou aangevraagd. Ook nog steeds niks van gehoord, behalve dat "10 business days" ergens rond de jaarwisseling is aangepast naar "20 business days".Blord schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:47:
Ik heb mijn verify status aangevraagd bij MtGox op 11 december maar nog steeds geen bericht. Een ticket aangevraagd in het weekend maar ook geen reactie erop. Duurt dit allemaal zo lang by hun ?
Mijn bedoeling was om geld te verdienen met arbitrage. Daarvoor overweeg ik zelfs om m'n account te upgraden naar trusted zodat je meer kan withdrawen. Maar als ik zo het kelderende marktaandeel van MtGox bekijk (nu nog maar 5%) dan heb ik er niet zo'n vertrouwen meer in. Het kan zo maar zijn dat ze binnenkort failliet zijn en als dat net gebeurt terwijl je geld ergens in hun systeem zit (wachtend op uitbetaling) dan ben je het waarschijnlijk kwijt.
[ Voor 3% gewijzigd door Bonez0r op 14-01-2014 11:58 ]
Ja.Blord schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:47:
Volgens de FAQ:Volgens iemand op dit forum kun je maar $1000 withdraw doen per 20 dagen maar op hun website in the FAQ staat $10.000/dag en per persoon om de 20 dagen. Welke maximaal bedrag kun je eigen withdraw doen ?
Met een standaard geverifieerd account kun je per dag $1000 withdrawen. Gezien je maar 1 withdrawal per 20 dagen kunt maken, betekent dat in de praktijk dus $1000 per 20 dagen. Als je hoger dag-limieten wil hebben, moet je je verificatie-documenten door een notaris laten authenticeren en ze vervolgens per snail-mail opsturen naar Japan.- Due to the volume of withdrawals requests, each customer is currently only allowed 1 withdrawal every 20 days (estimate)
Omdat Gox jarenlang met afstand de grootste exchange was, staat het op veel Bitcoin-informatie websites als de defacto standaard vermeld. Tijdens de vorige rally in november zijn er daarom ook weer veel nieuwe mensen naar Gox gegaan. Inmiddels begint de informatie te wijzigen, maar er zijn nog steeds genoeg plekken waar Gox als de go-to exchange wordt genoemd.Ik snap steeds niet waarom zoveel mensen daar traden.
Daarnaast heeft Gox momenteel de beste API, waardoor het voor mensen met trade-bots een goede plek is. Zolang je Bitcoins stort en Bitcoins opneemt, werkt dat prima.
Maar dat maakt arbitrage wellicht weer interessant?Rannasha schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:39:
[...]
Beetje jammer dat ze dan weer MtGox gebruiken voor hun prijsdata. Die prijs gaat vrijwel nergens meer over tegenwoordig.
Ook kun je de trades van andere traders kopieren. Dat is wel een leuke feature vind ik.Withdrawal Amount (USD) Fee (USD)
20.00 – 200.00 -> 5.00
200.01 – 500.00 -> 10.00
500.01 + -> 25.00
Dus de 10/20 business days klopt ook al niet. Ik heb daar nu wat euros geparkeerd om eruit gehaald te worden. Hoe serieus is de faillissement van MtGox ? Misschien overweeg ik de fiat weer in BTC te stoppen en dat weer uit te halen.Bonez0r schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:56:
[...]
Ik heb het een dag na jou aangevraagd. Ook nog steeds niks van gehoord, behalve dat "10 business days" ergens rond de jaarwisseling is aangepast naar "20 business days".
Mijn bedoeling was om geld te verdienen met arbitrage. Daarvoor overweeg ik zelfs om m'n account te upgraden naar trusted zodat je meer kan withdrawen. Maar als ik zo het kelderende marktaandeel van MtGox bekijk (nu nog maar 5%) dan heb ik er niet zo'n vertrouwen meer in. Het kan zo maar zijn dat ze binnenkort failliet zijn en als dat net gebeurt terwijl je geld ergens in hun systeem zit (wachtend op uitbetaling) dan ben je het waarschijnlijk kwijt.
Op Etoro handel je met CFDs, je kunt niet daadwerkelijk Bitcoins storten om te verkopen. Er valt dus niets te doen wat betreft arbitrage.vertigoo schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:08:
[...]
Maar dat maakt arbitrage wellicht weer interessant?
Dat faillissement was maar een wild idee. Het kan net zo goed zijn dat ze a la Kraken met een laag volume blijven doorgaan. Maar omdat hun marktaandeel zo snel krimpt word ik wel voorzichtiger voordat ik daar dollars of bitcoins laat staan. Ik zie het voorlopig wel even aan.Blord schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:13:
[...]
Dus de 10/20 business days klopt ook al niet. Ik heb daar nu wat euros geparkeerd om eruit gehaald te worden. Hoe serieus is de faillissement van MtGox ? Misschien overweeg ik de fiat weer in BTC te stoppen en dat weer uit te halen.
Jep, CFDs zijn ook behoorlijk risicovol.Rannasha schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:20:
[...]
Op Etoro handel je met CFDs, je kunt niet daadwerkelijk Bitcoins storten om te verkopen. Er valt dus niets te doen wat betreft arbitrage.
Ten eerste word een order maar 4x per dag daar uitgevoerd. Ten tweede bij onverwachtse dalingen van de koers word je eigenlijk geforceerd om alles met verlies te kopen.
Als ik met de rally van november op 1200$ Bitcoins had gekocht dan kan ik die prima 2 jaar lang bewaren en dan kijken of de koers hoger is als 1200$. Bij CFDs kost zoiets je alleen maar bakken met geld.
De developers van Coinye zijn er mee gekapt en hebben het project 'aan de community gegeven'.
Ik vrees met grote vrezen.
Ik heb mijn Coinyes allang verkocht.pposthoorn schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:02:
De developers van Coinye zijn er mee gekapt en hebben het project 'aan de community gegeven'.
Ik vind dat je wel een beetje mag opletten met dat soort uitspraken. Beetje ongefundeerde troep naar buiten brengen vind ik niet okéBonez0r schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:20:
[...]
Dat faillissement was maar een wild idee. Het kan net zo goed zijn dat ze a la Kraken met een laag volume blijven doorgaan. Maar omdat hun marktaandeel zo snel krimpt word ik wel voorzichtiger voordat ik daar dollars of bitcoins laat staan. Ik zie het voorlopig wel even aan.
MtGox doet nog altijd >9000 BTC in volume, met een 0.6% fee komt dat neer op 54 BTC @800USD, oftewel ruim 43200 USD aan inkomsten. Per DAG!
Kun je toch wel een trading site van laten runnen lijkt me zo
Ik heb er nog megaveel in aantal.
Maar in BTC is het peanuts
Behalve dat ze ook nog enkele miljoenen aan USD vast hebben zitten in Amerikaanse rekeningen die door de Amerikaanse overheid zijn bevroren. Het is momenteel onbekend of MtGox genoeg USD ter beschikking heeft om alle account-saldo's te dekken.[Yellow] schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:15:
[...]
Ik vind dat je wel een beetje mag opletten met dat soort uitspraken. Beetje ongefundeerde troep naar buiten brengen vind ik niet oké![]()
MtGox doet nog altijd >9000 BTC in volume, met een 0.6% fee komt dat neer op 54 BTC @800USD, oftewel ruim 43200 USD aan inkomsten. Per DAG!
Verwijderd
Valt te hopen dat niet iedereen tegelijk wil cashen, en daar zal die termijn dan wel voor zijn.Rannasha schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:19:
Behalve dat ze ook nog enkele miljoenen aan USD vast hebben zitten in Amerikaanse rekeningen die door de Amerikaanse overheid zijn bevroren. Het is momenteel onbekend of MtGox genoeg USD ter beschikking heeft om alle account-saldo's te dekken.
Als we morgen allemaal van de ABN,Rabo of een andere bank ons saldo zouden willen cashen heeft een bank dat immers ook niet.
Overigens lijkt MtGox mij een prima exchange verder, daar niet van.
heel nice avalaxy!Avalaxy schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 04:28:
[afbeelding]
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Verwijderd
Erg mooi!Avalaxy schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 04:28:
[afbeelding]
Ik snap alleen niet waarom Kraken zelf geen app heeft. Ik heb ook dmv de api een script gemaakt wat de open orders laat zien, zo kan ik snel bekijken of mijn order zijn verkocht/gekocht zonder in te hoeven loggen.
Zijn ze mee bezig alleen niet voor windows phone. Dat gat heeft Avalaxy opgevuld.Fivel schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:30:
Ik snap alleen niet waarom Kraken zelf geen app heeft. Ik heb ook dmv de api een script gemaakt wat de open orders laat zien, zo kan ik snel bekijken of mijn order zijn verkocht/gekocht zonder in te hoeven loggen.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Een app gemaakt door Kraken of een door hobbyist? Enige wat ik kan vinden is een onofficiele app: https://bitcointalk.org/index.php?topic=366910.0LED-Maniak schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:32:
[...]
Zijn ze mee bezig alleen niet voor windows phone. Dat gat heeft Avalaxy opgevuld.
Hier zijn ze inderdaad nog mee bezig..
Goed bezig! PM.Avalaxy schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 04:28:
afbeelding
Er is een maand geleden een tweet verstuurd door kraken zelf dat ze er aan werken. Dus ze maken zelf ook een appFivel schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:36:
[...]
Een app gemaakt door Kraken of een door hobbyist? Enige wat ik kan vinden is een onofficiele app: https://bitcointalk.org/index.php?topic=366910.0
Op stocks/BTC kun je geen leverage doen bij eToro.Knakker schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:29:
Uiteraard niet
Noted, ik neem het meeorf schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 08:49:
[...]
Ziet er erg goed uit. Mooie, cleane interface.
kleine feedback puntjes:
- Geen "X" gebruiken als kruisje. Gebruik liever een "×" ( ×)
- In open orders zou ik iets meer onderscheid maken tussen sell en buy. Kraken doet dat ook met rood en groen bij new orders. In het overzicht doen zij het ook niet.
Ik heb contact gehad met hun CTO, van wat ik begreep komt er alleen een iOS app van Payward zelf.EJPostema schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:06:
[...]
Er is een maand geleden een tweet verstuurd door kraken zelf dat ze er aan werken. Dus ze maken zelf ook een app
Waarom kost me dat bakken met geld?m19 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:46:
[...]
Ten tweede bij onverwachtse dalingen van de koers word je eigenlijk geforceerd om alles met verlies te kopen.
Als ik met de rally van november op 1200$ Bitcoins had gekocht dan kan ik die prima 2 jaar lang bewaren en dan kijken of de koers hoger is als 1200$. Bij CFDs kost zoiets je alleen maar bakken met geld.
[ Voor 13% gewijzigd door Avalaxy op 14-01-2014 14:48 ]
Verwijderd
Tijd om weg te gaan bij Kraken denk ik, ik vind het verreweg de fijnst werkende exchange, lage fees en makkelijke withdraw voor iedereen. Ik snap niet waarom het volume zo laag blijft, erg jammer.
Misschien dat nu iedereen in de wachtstand zit tot de chinezen iets gaan doen.Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:56:
Tijd om weg te gaan bij Kraken denk ik, ik vind het verreweg de fijnst werkende exchange, lage fees en makkelijke withdraw voor iedereen. Ik snap niet waarom het volume zo laag blijft, erg jammer.
Legion 7i i9 3080 32gb
Verwijderd
Heb gisteren wat gehandeld, maar verder dan wat gerommel in de marge komt het niet momenteel.markklok schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:58:
Misschien dat nu iedereen in de wachtstand zit tot de chinezen iets gaan doen.
Ondanks dat geen reden voor mij om kraken te verlaten.
WTF, zie deze post nu pas. Die gast heeft gewoon mijn design gejatFivel schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:36:
[...]
Een app gemaakt door Kraken of een door hobbyist? Enige wat ik kan vinden is een onofficiele app: https://bitcointalk.org/index.php?topic=366910.0

AAARGH!markklok schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:58:
[...]
Misschien dat nu iedereen in de wachtstand zit tot de chinezen iets gaan doen.
Wat zal ik BLIJ zijn als China eindelijk opgesodemieterd is!
Niet omdat het zogenaamde onzekerheid in de koers brengt, maar omdat ik het zat ben dat IEDERE hobbel in de koers weer gerelateerd wordt aan China...
- koers daalt > oh, China is aan het dumpen
- koers stijgt > oh, de chinezen zijn toch weer aan het kopen of men anticipeert dat het mee gaat vallen
- koers is stabiel > oh, men wacht totdat de chinezen iets gaan doen...
Kom op zeg: de bitcoin wereld draait niet meer om China. Er zijn inmiddels zoveel goeie berichten en stappen gezet sinds de ban door China.
Bitcoin stijgt maandelijks, gemiddeld, nog steeds en volgt een nette trendlijn omhoog.
Zullen we afspreken om de woorden China en Chinezen niet meer uit te spreken?

Dit is wel nog maar een screenshot en geen uitgewerkte app maar is inderdaad echt een 1-op-1 kopie, erg jammer dat er zulke mensen zijn.
Ik zou eens contact met hem opnemen via b.v. Facebook, hij is vrij makkelijk te vinden!Avalaxy schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:19:
[...]
WTF, zie deze post nu pas. Die gast heeft gewoon mijn design gejat
Verdomme, kan niet posten op dat baggerforum. Krijg een melding dat ik al gepost heb, wat niet zo is.
Precies de redenen dat ik blijf...Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:56:
PSN: Marselaar
Ik zie je post gewoon staan: https://bitcointalk.org/i...910.msg4507403#msg4507403Avalaxy schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:25:
Godverdomme, kan niet posten op dat baggerforum. Krijg een melding dat ik al gepost heb, wat niet zo is.
Nu wel ja, moest het 10x proberen voor ik mocht posten.
Of gewoon op tweakers, hij is ook 'actief' in dit topic: Cryptocurrency - handel en koersDanielson schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:25:
[...]
Ik zou eens contact met hem opnemen via b.v. Facebook, hij is vrij makkelijk te vinden!
Jammer dit. Had van een medetweaker wel wat beters verwacht dan schaamteloos kopiëren.
Dat is inderdaad nóg erger. Zou het niet erg vinden als hij hiervoor een ban krijgt ofzo, al is die kans héél klein.Avalaxy schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:34:
Jammer dit. Had van een medetweaker wel wat beters verwacht dan schaamteloos kopiëren.
Signature
Ik heb je app ge-installeerd, werkt goed tot dusverre, maar het lettertype in de currency-pair select, mag wel iets groter. ik had 3 pogingen nodig om het juiste paar te kiezen...Avalaxy schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 04:28:
[afbeelding]
Inderdaad. Ik zit nog uit te zoeken hoe ik die groter maakchrisO schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:46:
[...]
Ik heb je app ge-installeerd, werkt goed tot dusverre, maar het lettertype in de currency-pair select, mag wel iets groter. ik had 3 pogingen nodig om het juiste paar te kiezen...
Misschien dat we sowieso een topic kunnen maken over apps? Er zijn heel heel veel apps voor bitcoins waarvan het grootste gedeelte gewoon crap is, als we in dat topic elkaar dan kunnen wijzen op de goeie apps..
Ah hoeft van mij niet per sé hoor, ik hou er over opMrAcid schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:06:
Apart topic voor de Windows Phone app van Avalaxy?
Tenzij er behoefte aan is natuurlijk, in dat geval, no problem
Hmm, we hebben nu wel het cryptocurrency forum, er is op zich ruimte voor.gise schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:14:
Misschien dat we sowieso een topic kunnen maken over apps? Er zijn heel heel veel apps voor bitcoins waarvan het grootste gedeelte gewoon crap is, als we in dat topic elkaar dan kunnen wijzen op de goeie apps..
[ Voor 35% gewijzigd door Avalaxy op 14-01-2014 17:18 ]
high - 621
low - 600
last - 609
Het is practisch a flatline de afgelopen 24h bij Kraken.
Op hoeveel fee zitten jullie eigenlijk bij Kraken ?
low - 600
last - 609
0.14%, echter laatste dagen niet gehandeld door wat jij al zegt.Blord schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:18:
high - 621
low - 600
last - 609
Verwijderd
0.18%Blord schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:18:
high - 621
low - 600
last - 609
Heb 1 BTC nu, zie vanavond wel.
Meestal speel ik quitte en de fee gaat wel steeds meer omlaag.
0.09% voor EUR/XBT. Going to the moon! Maar is wel erg stil de laatste paar dagen idd, op een enkele blip per dag.Blord schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:18:
Dat is wel lekker traden met zo'n lage fee. Ik schat dat je zo'n $250 aan fee betaald hebt aan Kraken.
Hopelijk heeft dat wat opgeleverd.
Als je zoveel geld hebt getrade(350.000 dollar) mag je er wel van uit gaan dat er iets verdient is. Anders doe je iets heel erg foutBlord schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:31:
Dat is wel lekker traden met zo'n lage fee. Ik schat dat je zo'n $250 aan fee betaald hebt aan Kraken.
Ik ben wel benieuwd naar de omzet van die bot die constant aan-en verkoopt rond de marktprijs. Die spread bot van .5btc
Die zit in no time aan de laagste fee.
0.1% (EUR/XBT). Zit af en toe tegen 0.09% aan te hikken, maar dan valt er telkens net weer wat buiten de 30-day-window.Blord schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:18:
high - 621
low - 600
last - 609
Heb je een tijdstip?Blord schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:48:
Ik ben wel benieuwd naar de omzet van die bot die constant aan-en verkoopt rond de marktprijs. Die spread bot van .5btc
In het orderbook zie je 'm heel de tijd voorbij komen. Altijd met hetzelfde patroon, 0,01 hoger of lager dan dehoogste sell of laagste sell. Elke keer met 0.5 BTC.
Ach, zo'n beetje elke bank heeft er nu voor gewaarschuwd, what's new. Iedereen weet waarom ze dat doen.
Is er een website met de stats van het totale gehandelde volume van bitcoins van alle exchanges bij elkaar?
Een pessimist is een realistische optimist
En hoe rijmt het met dit ?speedstar83 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 18:55:
(Belgische) Nationale Bank waarschuwt voor Bitcoin
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140114_00928459
http://www.coindesk.com/b...out-bitcoin-unofficially/
Ah... gevondenBAVAROIS schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 19:26:
Is er een website met de stats van het totale gehandelde volume van bitcoins van alle exchanges bij elkaar?
Een pessimist is een realistische optimist
Een officieel vs. onofficieel bericht?Blord schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 19:29:
[...]
En hoe rijmt het met dit ?
http://www.coindesk.com/b...out-bitcoin-unofficially/
edit;
Een ander bericht: 450 btc gestolen van een merchant doordat hun blockchain.info slechts een zwak wachtwoord had die leesbaar in de sourcecode was. Of dit sourcecode aan de server of client side was wordt niet gemeld.
Het lijkt mij dat er binnenkort best een boterham te verdienen valt met security consultancy op gebied van bitcoin.
[ Voor 45% gewijzigd door Martijn19 op 14-01-2014 20:06 ]
Die bot op Kraken is heel irritant inderdaad, zeker als het volume zo laag is en de spread klein. Je komt er praktisch niet tussen, mits je conform marktprijs verkoopt.orf schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 18:52:
[...]
In het orderbook zie je 'm heel de tijd voorbij komen. Altijd met hetzelfde patroon, 0,01 hoger of lager dan dehoogste sell of laagste sell. Elke keer met 0.5 BTC.
Kan zelf trouwens nog geen bot voor Kraken vinden. Iemand daar meer informatie over?
Handige website.Tristan schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 08:07:
De bedragen en percentages zijn zonder fees.
Ik vermoed dat er nog geen kant-en-klare bots bestaan voor Kraken, gezien de exchange nog niet zo oud is en nog vrij weinig gebruikers heeft.Fornoo schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 20:13:
[...]
Kan zelf trouwens nog geen bot voor Kraken vinden. Iemand daar meer informatie over?
Dat lijkt me niet nee, als je een bot publiek maakt is hij meteen waardeloos geworden.Fornoo schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 20:13:
Valt op zich ook wel mee. Dat hangt heel erg van het type bot af. Er zijn voor andere exchanges best een aantal bots verkrijgbaar met veel vrij instelbare parameters en strategien. De keuze van de parameters bepaalt in grote mate het succes van de bot en hoeveel "concurrentie" er is. Als je met een 10/21 EMA crossover op de 1-uur candle aan komt zetten, dan zullen er meer bot-kapers op de exchange-kust zijn.DaCoTa schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 20:53:
[...]
Dat lijkt me niet nee, als je een bot publiek maakt is hij meteen waardeloos geworden.
Een spread-trading bot is iets dat je niet publiekelijk vrij wil geven, al zijn ook hier meerdere strategien bedenkbaar die elkaar niet 100% in de weg zitten.
edit: In ander nieuws: Ik ben zojuist binnen 10 minuten van Tier 2 naar Tier 3 verification gegaan op Kraken, dus het kan best snel gaan!
[ Voor 8% gewijzigd door Rannasha op 14-01-2014 20:59 ]
De merchant, of in ieder geval degene die het betaalsysteem voor hem heeft opgezet, zat gewoon compleet fout. Het wachtwoord stond gewoon in plain text in hun eigen broncode, geen cold/hot wallet scheiding, geen waarschuwingen bij grote transacties en geen backups. Tsja, dan vraag je er ook wel om. Heeft in ieder geval niks te maken met blockchain.info zelf!m19 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 20:04:
edit;
Een ander bericht: 450 btc gestolen van een merchant doordat hun blockchain.info slechts een zwak wachtwoord had die leesbaar in de sourcecode was. Of dit sourcecode aan de server of client side was wordt niet gemeld.
Het lijkt mij dat er binnenkort best een boterham te verdienen valt met security consultancy op gebied van bitcoin.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ik ben mij er een beetje in de api aan verdiepen om een simpele bot te bouwen voor kraken. Het ontbreekt mij helaas aan tijd ^^Fornoo schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 20:13:
[...]
Die bot op Kraken is heel irritant inderdaad, zeker als het volume zo laag is en de spread klein. Je komt er praktisch niet tussen, mits je conform marktprijs verkoopt.
Een bot kan vervelend zijn maar hij zorgt ook voor beweging in de markt. Doordat hij trade ben jij geforceerd lager of hoger te kopen/verkopen. Hierdoor wordt de spread kleiner wat een positieve werking kan hebben.
Je zou maar 450 BTC verliezen omdat je te lui bent om fatsoenlijke beveilingsmaatregelen te nemen. Pijnlijk, erg pijnlijk!
Waar?
Als er veel traders zijn van het eerste uur, dan zit er dus veel BTC in waarvoor nooit euro's zijn ingebracht, maar wel in waarde zijn geexplodeerd. Reden te meer om uitstroom in dollars in te dammen, want zoveel kapitaal heeft ook mtGox niet.[Yellow] schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:15:
[...]
Ik vind dat je wel een beetje mag opletten met dat soort uitspraken. Beetje ongefundeerde troep naar buiten brengen vind ik niet oké![]()
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Dit klopt niet helemaal toch? Als je alleen BTC's inbrengt en geen geld zal nogsteeds iemand anders ze voor een ''x'' bedrag moeten kopen. Diegene zal daarvoor geld moeten storten, wat jij daarna krijgt en kan withdrawen.Mistraller schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 21:55:
[...]
Als er veel traders zijn van het eerste uur, dan zit er dus veel BTC in waarvoor nooit euro's zijn ingebracht, maar wel in waarde zijn geexplodeerd. Reden te meer om uitstroom in dollars in te dammen, want zoveel kapitaal heeft ook mtGox niet.
Is het waar dat ik ook geen BTC kan withdrawen van MtGox zonder verificatie ?
Nu zit ik vast met fiat en BTC. Wat is dit voor een valkuil !
Correct.Blord schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 22:57:
Welkom bij MtGox!Nu zit ik vast met fiat en BTC. Wat is dit voor een valkuil !
Verwijderd
Ik zit ook al maanden op mijn verificatie te wachten, zojuist even een berichtje gestuurd hierover.Blord schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 22:57:
Zal direct mijn geld hier weg halen wanneer ik kan...
welke coin word er hier nu gemined onder de tweakers? lotto is ook zwaar gezakt , iemand nog een strak plan?
Zie ook: Coin mining - algemeen discussie topicglenluyckx schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:06:
welke coin word er hier nu gemined onder de tweakers? lotto is ook zwaar gezakt , iemand nog een strak plan?
Is het mogelijk om wel naar andere mtgox leden te versturen?
Ik geloof niets in the altcoins. Ze zijn allemaal collect and dump coins zodra ze enige waarde hebben.
Voor zover ik weet heeft MtGox geen internal-transfer-functie. Anders had ik wel kunnen helpen met mensen die coins vast hebben zitten, gezien ik een verified account heb dat ik verder niet gebruik.Tristan schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:07:
Is het mogelijk om wel naar andere mtgox leden te versturen?
Zeker: weg blijven van cryptsy en weg blijven van altcoins. #kortdoordebochtglenluyckx schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:06:
iemand nog een strak plan?
Precies mijn idee, ik heb ook een verified account op mtgox..Rannasha schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:09:
[...]
Voor zover ik weet heeft MtGox geen internal-transfer-functie. Anders had ik wel kunnen helpen met mensen die coins vast hebben zitten, gezien ik een verified account heb dat ik verder niet gebruik.
ZET is goed om te kopen, kijk maar in dit topic. Maar inderdaad, altcoins zijn compleet nutteloos allemaal.glenluyckx schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:06:
Signature
Wordt LTC ook als een altcoin gezien? Heb er een paar keer enkele getrade, maar ja, nog speculatiever dan BTC dus dat doe ik niet meer.
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Ik vraag het me af of altcoins zoals LTC echt nutteloos zijn. Wie weet vinden we over een aantal jaar de langzame confirmations van BTC wel erg irritant en hebben we liever LTC waarbij een confirmatie minuten werk is.mimang schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:12:
[...]
ZET is goed om te kopen, kijk maar in dit topic. Maar inderdaad, altcoins zijn compleet nutteloos allemaal.
Het verschil in confirmatie-tijd tussen BTC en LTC is niet genoeg om een effect te hebben. In een winkel is een 2.5 minuten block-time nog steeds veel te lang, dus winkeliers moeten met LTC net zo goed 0-conf betalingen accepteren als met BTC (wat overigens geen probleem is).Tristan schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:18:
[...]
Ik vraag het me af of altcoins zoals LTC echt nutteloos zijn. Wie weet vinden we over een aantal jaar de langzame confirmations van BTC wel erg irritant en hebben we liever LTC waarbij een confirmatie minuten werk is.
Voor andere transacties geldt nog steeds dat het makkelijker is om een LTC-transactie met N confirmations ongedaan te maken dan een BTC-transactie met N confirmations. Tijd is ook een factor in de veiligheid van een transactie, niet alleen het aantal confirmations.
Er zijn systemen te bedenken waarmee 0-conf transacties toch met extra zekerheid geaccepteerd kunnen worden, maar dergelijke dingen kunnen bovenop het Bitcoin-protocol worden gebouwd en vereisen geen altcoin. Denk aan een systeem waarin een winkel een betalings-transactie direct doorstuurt naar de grootste pools, die op hun beurt de winkel een garantie geven dat deze transactie zal worden opgenomen in het volgende block dat ze minen (eventueel tegen een kleine prijs). Dit maakt een doublespend veel risicovoller voor een aanvaller (en het is al niet eenvoudig, zelfs zonder dit systeem), want als het volgende block door een van de pools die een garantie heeft uitgegeven wordt gemined, dan faalt de doublespend poging.
Ik ben nieuw in de "coins" en ik zit te twijfelen om mijn extra pc om te bouwen om te minen. Ik zou hier dan wel nog € 700 moeten investeren voor een videokaart en voeding. (het is bedoeld als hobby. Als ik de elektra kosten en de investering eruit heb ben ik al tevreden.
Is dat nog handig in dit stadium? Ben ik te laat of zou ik beter kunnen wachten tot, wat ik hoor na 31 januari? Of gewoon beginnen
Is dat nog handig in dit stadium? Ben ik te laat of zou ik beter kunnen wachten tot, wat ik hoor na 31 januari? Of gewoon beginnen
Zie Coin mining - algemeen discussie topic, dit gaat over tradingilovebrewski schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 07:45:
Ik ben nieuw in de "coins" en ik zit te twijfelen om mijn extra pc om te bouwen om te minen. Ik zou hier dan wel nog € 700 moeten investeren voor een videokaart en voeding. (het is bedoeld als hobby. Als ik de elektra kosten en de investering eruit heb ben ik al tevreden.
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid