Óf dat je in dubio staat om uit te stappen, dat je niet uitstapt en dat de koers dan daalt.. Had ik maar uitgestapt.
Yubs... logica hegise schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:12:
Ja, vooral als je zit te wachten op een daling om weer in te kunnen stappen, en die komt maar niet. dan denk je ook bij jezelf, als ik een x uur geleden gewoon had ingekocht had ik nu al weer winst
Maar idd laag inkopen en lang aanhouden is de veiligste weg. Kan je ook een leuke winst mee maken. Maar heb zelf geen BTC meer.
Ik heb me nu voorgenomen om met 1 BTC te handelen om tussendoor wat extra winst te kunnen pakken en de andere gewoon te laten staan.
Zo is het risco kleiner en heb je af en toe nog het plezier om hier en daar een tientje mee te pakken
Zo is het risco kleiner en heb je af en toe nog het plezier om hier en daar een tientje mee te pakken
Legion 7i i9 3080 32gb
Gemiste kans, maar er komt altijd weer een goed instapmoment. Kan een uur duren, kan een week of een maand duren, maar dat moment komt.Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:07:
Voelen jullie je ook zo stom als je in Fiat ziet en je ziet de koersen stijgen?
En dan elke keer "oja, toch moeten instappen"
Ik had gisternacht alles op LTC gezet op een koers van $26.18
Gaat nu wel erg hard, afgelopen minuten zijn we van $29.8 naar $31.45 gegaan
Gaat nu wel erg hard, afgelopen minuten zijn we van $29.8 naar $31.45 gegaan
Mijn smile wordt steeds groter als de BTC koers stijgt. Ik heb gisteren all mijn EUR in BTC gestopt op 685 op Kraken.
Soms moet je een gok wagen en direct tegen de marktprijs kopen.
Soms moet je een gok wagen en direct tegen de marktprijs kopen.
[ Voor 26% gewijzigd door Blord op 06-01-2014 10:24 ]
Als je getallen neerzet, misschien is het dan wel handig om er achter te zetten of het dollars, euros of whatever zijn... dat maakt het lezen een stuk duidelijker.gise schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:19:
Ik had gisternacht alles op LTC gezet op een koers van $26.18
Gaat nu wel erg hard, afgelopen minuten zijn we van 29.8 naar 31.45 gegaan
Ik zei dat ik had gekocht op dollar, ik hou dus ook alleen de dollar koers in de gaten 
Maar zal het aanpassen
Maar zal het aanpassen
PPC en NMC gaan ook hard omhoog. Enige wat keihard de andere kant opgaat is NXT

Ik zeg op naar de €800 euro
[ Voor 11% gewijzigd door markklok op 06-01-2014 10:34 ]
Legion 7i i9 3080 32gb
Mijn verwachting: Door de tweet van Mt.Gox over Litecoins zullen PPC en NMC een flinke daling zien de komende dagen, enige reden dat het nu stijgt is doordat een paar grote jongens er nog geld in hebben zitten, die zullen nog even wat pump&dump werk doen om van hun coins af te komenvertigoo schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:32:
PPC en NMC gaan ook hard omhoog. Enige wat keihard de andere kant opgaat is NXT
Ik heb al ongeveer een maand een sell order op 800 euro staan (om m'n inleg terug te krijgen). Hoop dat deze binnenkort ingevuld gaat worden.
Verwijderd
Daar heeft het alle schijn naar.Bartske schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:35:
[...]
Ik heb al ongeveer een maand een sell order op 800 euro staan (om m'n inleg terug te krijgen). Hoop dat deze binnenkort ingevuld gaat worden.
De vraag is of je uitstapt voor je hebberig wordt.
Overigens verdomd blij dat mijn overboeking van BTC-E naar Bitonic gisteren niet gepakt heeft

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2014 10:37 ]
Iemand typte een verkeerde nummer in kraken.
Zeker een sell order ipv een buy order.
Eens wat extra bitcoins omzetten in litecoins. Kijken of ik vandaag nog een paar % mee kan pakken.
Achteraf spijt hebben van minder winst is verdraagzamer dan spijt hebben van veel verlies.Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:36:
[...]
Daar heeft het alle schijn naar.
De vraag is of je uitstapt voor je hebberig wordt..
Met minder winst stap je makkelijker opnieuw in dan met fors verlies.
Lijkt de wijsheid van een tegeltje, maar je slaapt een stuk lekkerder met winst (hoe weinig dat ook is).
Been there done thatBlord schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:40:
Iemand typte een verkeerde nummer in kraken.

Legion 7i i9 3080 32gb
Verwijderd
De reden dat litecoin stijgt komt waarschijnlijk doordat mtgox hem gaat toevoegen is het niet??
Call me crazy, maar toch net ingekocht. Al die dagen twijfelen! NIET DOEN. Anders als het niks wordt, hou ik een tijd vast. Geen panic sales meer voor mij
Verwijderd
buy high, hold high.n00bs schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:59:
Call me crazy, maar toch net ingekocht. Al die dagen twijfelen! NIET DOEN. Anders als het niks wordt, hou ik een tijd vast. Geen panic sales meer voor mij
Heb hetzelfde gedaan hoor
Kijk even naar Bitcoinwisdom, de 4h chart. Zie nog geen teken voor een daling op korte termijnn00bs schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:59:
Ja maar heb het bescheiden gehouden. 1 maar.Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:00:
[...]
buy high, hold high.
Heb hetzelfde gedaan hoor
Ik verwacht morgen 1200-1300 en dan baal ik dat ik niet meer gekocht hebgise schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:01:
[...]
Kijk even naar Bitcoinwisdom, de 4h chart. Zie nog geen teken voor een daling op korte termijn
Dat lijkt me sterk. MtGox zegt al sinds juni dat ze van plan zijn om Litecoin toe te voegen. In die tijd is MtGox afgezakt van absolute markt-leider tot een exchange met een continu dalend marktaandeel en opstapelende withdrawal-ellende.Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:59:
De reden dat litecoin stijgt komt waarschijnlijk doordat mtgox hem gaat toevoegen is het niet??
Een prijsstijging omdat een crypto op een exchange wordt toegevoegd is puur speculatieve stijging. Acceptatie door ondernemers is wat structureel de prijs opdrijft.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Litecoin stijgt altijd met Bitcoin mee, bitcoin stijgt nog steeds, dus litecoin ook.Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:59:
Verwijderd
Lijkt me sterk. De BTC groeit snel, maar zo snel echt niet. Vooral veel mensen die tussen de 1000 en 1100 endelijk hun verlies kunnen afboeken, zullen de koers dik gaan stressen.n00bs schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:01:
[...]
Ik verwacht morgen 1200-1300 en dan baal ik dat ik niet meer gekocht heb
Door de spread trading van afgelopen 2 weken sta ik nu op meer dan $100.000 omzet op Kraken. Ik hoef nu 0,11% fee te betalen per transactie.
Heeft het ook geld opgeleverd? Anders heb je niet zoveel aan de 0.11%Blord schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:03:
Door de spread trading van afgelopen 2 weken sta ik nu op meer dan $100.000 omzet op Kraken. Ik hoef nu 0,11% fee te betalen per transactie.
Ik ben teruggezakt van 0.1 naar 0.11 omdat ik over de feestdagen weinig volume heb gemaakt
Ik sta nu +12% tov mijn beginkapitaal.
Hoe kun je nu teruggaan met de fee ? De omzet wordt alleen maar meer met de tijd.
***edit*** Ah, ik las net dat de fee wordt berekend over je omzet van afgelopen 30 dagen.
Hoe kun je nu teruggaan met de fee ? De omzet wordt alleen maar meer met de tijd.
***edit*** Ah, ik las net dat de fee wordt berekend over je omzet van afgelopen 30 dagen.
[ Voor 79% gewijzigd door Blord op 06-01-2014 11:18 ]
Wait, je wil geld lenen om risicovol te beleggen?gise schreef op maandag 06 januari 2014 @ 00:51:
Is er ergens een BETROUWBARE website waar ik Bitcoins kan kopen met creditcard?
Ik heb een American Express card met een limiet van €10.000,- waarbij het bedrag pas na 2 maanden van m'n rekening wordt afgeschreven. Als ik even arbitrage kan doen, verkopen op gox en dan het geld uit laat betalen zou het in theorie op tijd terug moeten zijn (3 tot 6 weken toch?)
Alvast bedankt!

Als je dan toch zonodig wil, begin alsjeblieft met een klein bedrag en niet de volle 10k
Persoonlijk zou ik er nooit aan beginnen...
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Ik denk de hele tijd: de correctie zal nu wel volgen. Voorheen was dat ook altijd zo als ik nog even wilde meeliften. Maar nu ik dat niet doe is dat natuurlijk niet het gevalVerwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:07:
Voelen jullie je ook zo stom als je in Fiat ziet en je ziet de koersen stijgen?
En dan elke keer "oja, toch moeten instappen"

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik denk dat je nergens bitcoins kan kopen met een Credit card? Een bitcoin betaling kan je op je CC ongedaan maken, maar de bitcoin betaling aan jouw is onherroepelijk.
Een bedrijf moet gek zijn om obv een creditcard bitcoins te verkopen.
Een bedrijf moet gek zijn om obv een creditcard bitcoins te verkopen.
Verwijderd
Kraken zit in elk geval al een uur tegen de 1000 usd grens aan te hikken... als dat eenmaal doorbroken is schiet ie weer verder denk ik..oisyn schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:30:
[...]
Ik denk de hele tijd: de correctie zal nu wel volgen. Voorheen was dat ook altijd zo als ik nog even wilde meeliften. Maar nu ik dat niet doe is dat natuurlijk niet het geval
Mwa. Volume is aan de USD kant helemaal belabberd, ongeveer 15x zo laag dan de EUR. Ik denk niet dat die 1000 USD een grote psychologische barriere isVerwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:31:
[...]
Kraken zit in elk geval al een uur tegen de 1000 usd grens aan te hikken... als dat eenmaal doorbroken is schiet ie weer verder denk ik.
Op Kraken niet, maar op Bitstamp wel, daar zitten nog een paar duizend coins in de weg tot $1000. En Kraken volgt qua prijzen de andere exchanges.mat.hi.as schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:34:
[...]
Mwa. Volume is aan de USD kant helemaal belabberd, ongeveer 15x zo laag dan de EUR. Ik denk niet dat die 1000 USD een grote psychologische barriere is
Wat zijn de ervaringen hier met Mt.Gox? Ik zit in de wacht voor een account-verificatie daar. De koers bij hun is steevast een paar tientjes tot wel 60 euro per BTC hoger dan bij andere exchanges. Ik lees af en toe wel verhalen dat het uitbetalen lang kan duren...heeft het zin om te wachten tot ik 'er bij mag' ?
Om te handelen is het een prima exchange, alleen het uitbetalen zou ik daar niet laten doen, dat kan je het best bij Kraken laten doen.brainovic schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:42:
Wat zijn de ervaringen hier met Mt.Gox? Ik zit in de wacht voor een account-verificatie daar. De koers bij hun is steevast een paar tientjes tot wel 60 euro per BTC hoger dan bij andere exchanges. Ik lees af en toe wel verhalen dat het uitbetalen lang kan duren...heeft het zin om te wachten tot ik 'er bij mag' ?
Gewoon uit interesse: Hoeveel van jullie maken er met 'daytraden' nou echt rendementen die boven buy and hold liggen?
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Ik maak met arbitrage positief rendement, al was dat de afgelopen weken minimaal. Bovendien heb je er euro's voor nodig als smeermiddel. Als ik die euro's had gebruikt om coins te kopen, dan was mijn rendement groter geweest. Maar om mijn risico's te beperken, hou ik het bij de coins die ik al had, plus eventuele winst.Devil schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:49:
Gewoon uit interesse: Hoeveel van jullie maken er met 'daytraden' nou echt rendementen die boven buy and hold liggen?
Positief rendement definieer ik in mijn geval als minstens net zoveel bitcoin en minstens net zoveel euro's hebben als een dag/week/maand/(insert tijdsperiode) eerder.
[ Voor 14% gewijzigd door Rannasha op 06-01-2014 11:56 ]
Ja het is natuurlijk lastig om positief rendement te definiëren met bitcoin in een bullmarkt. Want dan kun je zo 30% meer Euro's hebben, maar uiteindelijke minder bitcoin dan waarmee je begon. Is dat dan postief of nietRannasha schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:55:
[...]
Ik maak met arbitrage positief rendement, al was dat de afgelopen weken minimaal. Bovendien heb je er euro's voor nodig als smeermiddel. Als ik die euro's had gebruikt om coins te kopen, dan was mijn rendement groter geweest. Maar om mijn risico's te beperken, hou ik het bij de coins die ik al had, plus eventuele winst.
Positief rendement definieer ik in mijn geval als minstens net zoveel bitcoin en minstens net zoveel euro's hebben als een dag/week/maand/(insert tijdsperiode) eerder.
Ok jongens ik ga instappen. Ik adviseer alvast om te verkopen want hij gaat hard kelderen.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
En dan ga jij nu instappen?.oisyn schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:01:
Ok jongens ik ga instappen. Ik adviseer alvast om te verkopen want hij gaat hard kelderen.
Bron?
LTC TO MARS!!
Vrijdag BTC naar LTC omgezet om uit te cashen, volgens Captain Hindsight was het een slechte keuze geweest gezien de stijging zaterdag. Gelukkig gaat LTC nu ook omhoog en heb nu bijna 50% winst op mn startkapitaal
Vrijdag BTC naar LTC omgezet om uit te cashen, volgens Captain Hindsight was het een slechte keuze geweest gezien de stijging zaterdag. Gelukkig gaat LTC nu ook omhoog en heb nu bijna 50% winst op mn startkapitaal
Instant piek naar beneden.oisyn schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:01:

Ja, LTC@Kraken 20 cent omlaag, das geen toeval meer
Ik ben slechts een weekje bezig met "daytraden" op Kraken. Betekent vaak niet meer dan een klein piekje meepikken in de avond als ik vrij ben. Heeft me deze week al 80 EUR op 500 EUR opgeleverd. Mijn doel is gemiddeld iedere dag 0,5% rendement te halen (excl. fees). Dus kopen, wachten op een kleine stijging en verkopen. Een dag als gisteren tikt wel lekker aan zo.Devil schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:49:
Een simpel excel sommetje leert dat je zo van 500 EUR, 3000 EUR kunt maken op jaarbasis. En dat getal loopt exponentieel op.
Buy and Hold is safe, maar je mist de kans om je fiat of coins op te pompen. Beetje gokken is leuk
Ik reageer alleen op de grotere pieken en dalen en hou t in de gaten. heb dan altijd wat orders klaar staan op kraken. Ingestapt net voor de china crash en toen 100 verloren, deze nu weer terugverdiend en nog 70 winst. Inleg rond de 500 euro.
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Kan iemand die spread op Kraken voor LTC dichten. Stuitert nu op en neer.
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
You jinxed it!.oisyn schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:01:
De paradox is alleen dat iedereen trader dat excel sommetje maakt en dat er bij niemand staat dat ze uiteindelijk 0 overhoudenFornoo schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:10:
[...]
Ik ben slechts een weekje bezig met "daytraden" op Kraken. Betekent vaak niet meer dan een klein piekje meepikken in de avond als ik vrij ben. Heeft me deze week al 80 EUR op 500 EUR opgeleverd. Mijn doel is gemiddeld iedere dag 0,5% rendement te halen (excl. fees). Dus kopen, wachten op een kleine stijging en verkopen. Een dag als gisteren tikt wel lekker aan zo.
Een simpel excel sommetje leert dat je zo van 500 EUR, 3000 EUR kunt maken op jaarbasis. En dat getal loopt exponentieel op.Dus vooral geduld hebben en niet te lang wachten met verkopen. Verkopen als je je target hebt gehaald, of de koers in een duidelijk stijgende lijn zit.
Buy and Hold is safe, maar je mist de kans om je fiat of coins op te pompen. Beetje gokken is leuk
Hoeveel had je verdiend als je bij aanvang van dat weekje simpelweg Buy-and-Hold had toegepast? 80 Euro winst op 500 Euro (16%) klinkt erg leuk, maar is minder dan de stijging van de BTC koers de laatste week.Fornoo schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:10:
[...]
Ik ben slechts een weekje bezig met "daytraden" op Kraken. Betekent vaak niet meer dan een klein piekje meepikken in de avond als ik vrij ben. Heeft me deze week al 80 EUR op 500 EUR opgeleverd. Mijn doel is gemiddeld iedere dag 0,5% rendement te halen (excl. fees). Dus kopen, wachten op een kleine stijging en verkopen. Een dag als gisteren tikt wel lekker aan zo.
Een simpel excel sommetje leert dat je zo van 500 EUR, 3000 EUR kunt maken op jaarbasis. En dat getal loopt exponentieel op.Dus vooral geduld hebben en niet te lang wachten met verkopen. Verkopen als je je target hebt gehaald, of de koers in een duidelijk stijgende lijn zit.
Moet zeggen dat mijn Buy & Hold het niet slecht heeft gedaan.
Ooit wel wat geprobeerd te traden (aandelen) maar als amateur met weinig kennis ben ik daar toch maar vanaf gestapt :-)
Ik ben rond 26 november ingestapt met zo'n 2 BTC (ongeveer € 1000 destijds).
Het geld heb ik verdeeld over Bitcoins, Litecoins, Primecoins, Peercoins, Namecoins en recentelijk nog wat Nextcoins.
Op het huidige moment zou mijn complete portefeuille een waarde van ruim € 3000 hebben.
Vooralsnog heb ik natuurlijk "niets" zolang ik niet verkoop maar klagen zal ik zeker niet.
Ooit wel wat geprobeerd te traden (aandelen) maar als amateur met weinig kennis ben ik daar toch maar vanaf gestapt :-)
Het geld heb ik verdeeld over Bitcoins, Litecoins, Primecoins, Peercoins, Namecoins en recentelijk nog wat Nextcoins.
Op het huidige moment zou mijn complete portefeuille een waarde van ruim € 3000 hebben.
Vooralsnog heb ik natuurlijk "niets" zolang ik niet verkoop maar klagen zal ik zeker niet.
Ik denk dat de meeste daytraders geen rendement van 300% hebben gehadDarkFire1985 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:52:
Moet zeggen dat mijn Buy & Hold het niet slecht heeft gedaan.
Je draait oorzaak en gevolg om.
Mijn doel is om mijn fiat op te pompen.Rannasha schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:47:
[...]
Hoeveel had je verdiend als je bij aanvang van dat weekje simpelweg Buy-and-Hold had toegepast? 80 Euro winst op 500 Euro (16%) klinkt erg leuk, maar is minder dan de stijging van de BTC koers de laatste week.
Als je Buy-and-Hold zult over de lange termijn geen verlies maken, mits de koers blijft stijgen. Door 90% van de tijd in fiat te zitten, is de kans groot dat je lager kunt instappen door een crash. Je rendement zal gewoon doortellen. Terwijl de teller van je rendement na iedere crash gereset wordt.
Voor de zekerheid hou ik ook een BTC vast die ik in november voor 300 EUR heb gekocht. Mocht de koers to the mooooon gaan.
Maar ik ben ook een bovengemiddeld chauffeur.Devil schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:45:
[...]
De paradox is alleen dat iedereen trader dat excel sommetje maakt en dat er bij niemand staat dat ze uiteindelijk 0 overhoudenEen beetje zoals meer dan 90% van de Nederlanders vindt een bovengemiddeld goede chauffeur te zijn
En zo zie je weer wat verdampen
Nog mensen die willen inkopen

Legion 7i i9 3080 32gb
Natuurlijk niet! , als .oisyn instapt is dat een keihard signaal om het tegenovergestelde te doenmarkklok schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:25:
En zo zie je weer wat verdampen![]()
Ik ben er nu dan toch weer in op 680€ bij dat dalletje op Kraken.
Inderdaad ging iets te snel naar beneden, nu alweer op 700.- heb mijn winst toch maar genomen. nog ff afwachten en misschien vanavond weer instappen..Beordo schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:31:
De koers van de BTC gaat als een jojo op en neer. Tussen €680 en €720 is alles mogelijk.
Ik was vergeten uit te stappen en nu zit ik met BTC van €730. Nog steeds winst tov van gisteren maar minder.
Met daytrading verdien je minder dan buy and hold afteraf gezien. Het zijn ook twee compleet verschillende stategieen.
Ik was vergeten uit te stappen en nu zit ik met BTC van €730. Nog steeds winst tov van gisteren maar minder.
Met daytrading verdien je minder dan buy and hold afteraf gezien. Het zijn ook twee compleet verschillende stategieen.
Had voor de lunch ook een buy order ingezet op 680. Ik kwam terug en hij was net gevuld. Daarna weer snel verkocht en 1,5% winst gepakt.Beordo schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:31:
Je moet ook niet op werk traden he lolz.
ipv op buy knop sell klikken... poef

ipv op buy knop sell klikken... poef
Legion 7i i9 3080 32gb
Niet als de koers als een joj op en neer gaat, dan is day trading toch een stuk winstgevender, als je tenminste een beetje goed dat dalen en toppen weet in te schatten.Blord schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:37:
[...]
Noob-vraagje: net voor eerst BTC ingewisseld voor euro's op Kraken. Is het normaal dat dat niet in een keer gaat en dat ik met kleine stapjes steeds euro's zie inwisselen voor BTC?
Zo ze zijn weer teruggekocht met 5 euro winst
Legion 7i i9 3080 32gb
Dat hoeft natuurlijk niet.Blord schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:37:
Je moet alleen wel zeker van je zaak zijn. Naar mijn mening moet je sowieso een paar dingen goed hebben wil je met daytraden wat verdienen.
0. Bepaal vooraf wat je maximaal per trade wilt riskeren.
1. Maak een weloverwogen beslissing wanneer je wilt kopen (of verkopen, als je short gaat) en plaats de order.
2. Beslis wanneer je je winst neemt.
3. Beslis wanneer je je verlies neemt.
De meeste emotionele daytraders zien een paar rode balkjes en verkopen alles weer. Je slaapt ook een stuk fijner als je je aan de bovenstaande punten houdt.
Tja, ik denkt dat ie op langere termijn toch wel wat winstpotentie heeft.mimang schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:39:
Ben uit NXT gestapt, 45% verlies... Was het spuugzat. Rotcoin.
Zelf ben ik heel vroeg ingestapt, waardoor ik 33k voor een halve BTC heb kunnen kopen. Zelfs met de huidige daling sta ik nog op 1,3 BTC winst, maar dat heeft dubbel zo hoog gestaan.
Ik houd hem voorlopig gewoon vast. Die koers is zo volatile dat ik me niet kan voorstellen dat ie niet weer stijgt. Er zit voor een altcoin ook een behoorlijk grote community achter. Punt is dat Dgex de zaken loopt te verkloten met hun fees.
verkocht op 702€ en terug ingestapt op 684€. En nu terug omhoog please!
Verwijderd
"nooit een vallend zwaard vangen" of zoiets... was ik zelf even vergeten 2 weken terug en heft me genoeg gekost. Pas kopen als het lekker begint te stijgen. Het levert iets minder op maar minimaliseert je risico.Nikvdw schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:44:
verkocht op 702€ en terug ingestapt op 684€. En nu terug omhoog please!
gister op €689 verkocht.
wat een crash op kraken WOW!
Bedankt voor de tip, er valt echt niks van te maken.. duurde eeuwen voor men order van 685€ werd ingelost, en nu op enkele minuten tijd zo laag als 630€..Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:46:
[...]
"nooit een vallend zwaard vangen" of zoiets... was ik zelf even vergeten 2 weken terug en heft me genoeg gekost. Pas kopen als het lekker begint te stijgen. Het levert iets minder op maar minimaliseert je risico.
Maar bon, ik bezie het als weer wat extra BTC (wat men doel is)
[ Voor 6% gewijzigd door Nikvdw op 06-01-2014 13:49 ]
Het verschill tussen Kraken en MtGox is bijna 100euro voor BTC. Wanneer gaan de mensen van MtGox naar Kraken om inkopen te doen ?
Mensen met een stop loss order. Ouch.masterrobo schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:47:
gister op €689 verkocht.wat een crash op kraken WOW!
Ik had eind van de middag moeten verkopen
Nu maak ik net break even. Ach gaat wel weer omhoog ooit ^^
Winst van + 70 euro naar 6 euro
Winst van + 70 euro naar 6 euro
[ Voor 15% gewijzigd door ReQuiem83 op 06-01-2014 13:53 ]
Waar is m'n Fiat als ik het nodig heb
Legion 7i i9 3080 32gb
Iedereen gaat weer inkopen doen om de boot niet te missen.
De FED doet dat met de dollars met hun drukkerij.
Heerlijk... die mensen met stop-loss orders bij Kraken... dank u voor de btc bij 660
Een pessimist is een realistische optimist
Op mn werk is t slecht inkopen. Doe nog maar een dipje over een uurtje
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Hoe zie jij dit? Door het orderboek(sell) te bestuderen?BAVAROIS schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:58:
Heerlijk... die mensen met stop-loss orders bij Kraken... dank u voor de btc bij 660
Heb nog wat kunnen binnenhalen op 631. Helaas had ik nog maar voor 0.35 btc aan euro's staan. Wel mooi weer voor 680 eruit gedaan.BAVAROIS schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:58:
Dat zie je niet. Een stop loss word pas uitgevoerd als aan de condities is voldaanNikvdw schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:59:
[...]
Hoe zie jij dit? Door het orderboek(sell) te bestuderen?
Maar door het dunne orderbook worden lage buy orders dan al snel uitgevoerd en hebben sommige mensen mazzel.
Is er nieuws? BTC dropt opeens 70 euro op Gox
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Zolang BTCE en MTGOX redelijk aan de prijs blijven zal het wel goedkomen
Legion 7i i9 3080 32gb
Ik snap dat echt niet. De koers is stijgende, verkoop ze dan in delen...gise schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:06:
Werden even 1000 BTC's gedumped, nice!
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid