Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 73 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.693 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-10 17:51
mimang schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 18:58:
[...]

Kon dat niet eerder? Of kan dat nu pas nu ze de sourcecode hebben doordat:

- Ze nu weten dat het geen scam is
- Ze hebben de sourcecode nog om het op de site te krijgen?

:?
Ik heb begrepen en gelezen dat andere exchanges niet happig zijn op het toelaten van closed source coins, omdat ze dan helemaal niet kunnen weten wat er onder water gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-10 01:24

two

MichaelB74 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 19:00:
[...]

Ik heb begrepen en gelezen dat andere exchanges niet happig zijn op het toelaten van closed source coins, omdat ze dan helemaal niet kunnen weten wat er onder water gebeurt.
Aha, dan kunnen we de volgende dagen wel gaan cashen hé :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
Ik heb geen haast en zet het alleen om in BTC, maar het zou wel leuk zijn ja!

Zelf gok ik er op dat het nog wel een paar maanden kan duren, want nog lang niet alles is vrijgegeven.
Dit was meer om te laten zien dat ze legitiem bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-10 14:55
MichaelB74 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 19:00:
[...]

Inderdaad, want closed source code van enigszins dubieuze origine wil je niet op een server draaien die veel crypto-geld verwerkt.

Daar komt bij dat NXT een API heeft die op een hele andere manier werkt dan Bitcoin-klonen. De standaard kloon kan met een minimum aan inspanning worden toegevoegd aan een exchange, want ze hebben allemaal dezelfde interface. NXT heeft dat niet en het is dus een boel extra werk om nieuwe code te schrijven hiervoor en deze goed te testen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10 14:04

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

nvm

[ Voor 128% gewijzigd door markklok op 03-01-2014 20:08 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

natuurlijk... Ik stort een zooi LTC van BTC-E richting kraken en vrees dat ik nu nog een hele lange tijd mag wachten. (blijkbaar is dit een bekend probleem bij Kraken)

Nu een uur voorbij en 25 confirmations verder.. nog steeds niks

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
markklok schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 20:18:
natuurlijk... Ik stort een zooi LTC van BTC-E richting kraken en vrees dat ik nu nog een hele lange tijd mag wachten. (blijkbaar is dit een bekend probleem bij Kraken)

Nu een uur voorbij en 25 confirmations verder.. nog steeds niks
Kraken heeft momenteel problemen met LTC: https://www.facebook.com/KrakenFX/posts/590186324388423

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Mag hopen dat die support hier ook in het weekend naar kijkt.

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-06 23:31

boekel

Dusss...

Ah vandaar...gisteravond al ruim 30 LTC van btc-e naar Kraken gestuurd om te verkopen.......gelukkig gaat de prijs niet omlaag ondertussen }:O

http://www.boekel.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

boekel schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 20:36:
[...]

Ah vandaar...gisteravond al ruim 30 LTC van btc-e naar Kraken gestuurd om te verkopen.......gelukkig gaat de prijs niet omlaag ondertussen }:O
Ik dacht ook ff snel 100 LTC tussen BTC-E en Kraken uit te wisselen.

Down she goes.... }:O

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
[sarcasme]HEEELP, de weekenddip is begonnen!!!![/sarcasme]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LxgOne
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01 21:24
SELL SELL SELL !!!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitchcoin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-12-2019
eindelijk iemand die het snapt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit zooi, ik heb gewoon op het hoogtepunt gisteravond LTC gekocht op Kraken :(
Ik ga ze mooi NIET verkopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:52
Ik weet niet of ik het hier al gemeld had, maar etoro.com ondersteunt nu ook handelen in bitcoin :) Big business!

Oh, en mocht iemand nog een invite willen voor etoro, stuur me even een DM. Zodra je er $100 opzet krijg je dan $50 bonus.

[ Voor 35% gewijzigd door Avalaxy op 03-01-2014 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitchcoin
Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 21:28:
je gaat r spijt van krijgen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAVAROIS
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 23:36
pffff.... ik ben verified bij Mt.Gox en dacht daar 4k uit te laten betalen. (beetje arbitrage gedaan en verder wat btc omgezet in fiat bij € 609)
Blijk je maar 1x €1000 te kunnen uitbetalen per dag, en maar 1 withdrawl per 20 dagen te mogen doen... dus 4 maanden verder om al m'n euro's daar uit te hebben...pffff waar slaat dat nou weer op :S

Of heb ik iets verkeerd begrepen?

Een pessimist is een realistische optimist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
BAVAROIS schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 22:29:
pffff.... ik ben verified bij Mt.Gox en dacht daar 4k uit te laten betalen. (beetje arbitrage gedaan en verder wat btc omgezet in fiat bij € 609)
Blijk je maar 1x €1000 te kunnen uitbetalen per dag, en maar 1 withdrawl per 20 dagen te mogen doen... dus 4 maanden verder om al m'n euro's daar uit te hebben...pffff waar slaat dat nou weer op :S

Of heb ik iets verkeerd begrepen?
MtGox heeft (al meer dan een half jaar) gigantische achterstanden met uitbetalingen omdat hun bank slechts heel beperkt transacties verwerkt.

Dit is ook precies de reden dat de koers op MtGox zo veel hoger staat: Mensen die snel hun geld willen hebben, kopen Bitcoins op MtGox om elders uit te laten betalen.

Je hebt nu de optie tussen lang wachten of je verlies nemen en elders laten uitbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:13

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 21:28:
Ik heb een week of twee terug op het hoogtepunt gekocht @17,91. Uiteraard mijn sell prijs nét niet gehaald nu de koers weer wat lijkt te zakken :(

Maar goed, als je geduld heb komt de prijs (hopelijk) wel weer terug op het oude niveau. Het >€30 niveau zal nog wel even duren ;) Tot die tijd verkoop ik mijn laatste LTC niet :')

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-10 10:18
Ethirty schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 23:05:
[...]

Ik heb een week of twee terug op het hoogtepunt gekocht @17,91. Uiteraard mijn sell prijs nét niet gehaald nu de koers weer wat lijkt te zakken :(
Idem. Heb tijd geleden 10 LTC gekocht op € 20 :X Ik handel er inmiddels wel een beetje mee om er zodoende wat meer van te maken. Stond laatst op 13. Helaas weer op 10 nu. Wel leuk om te doen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoekds20
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02:48
edit..

[ Voor 199% gewijzigd door snoekds20 op 03-01-2014 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:52
Haha, ik wilde op kraken een limit sell order op €40 plaatsen voor 1.5 litecoin, had ik hem per ongeluk op buy staan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:13

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Avalaxy schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 00:04:
Haha, ik wilde op kraken een limit sell order op €40 plaatsen voor 1.5 litecoin, had ik hem per ongeluk op buy staan :')
En ik maar denken dat ik de enige ben die lompe acties heeft :')

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:53
Ik heb in december BTC (0.169) gekocht toen de prijs 590€ was. Nu staat de prijs op Kraken op 595.5. Zal ik ze nu verkopen en na het weekend terug kopen ivm mogelijke weekenddip?
Ik ben bang dat ze weer verder gaan dalen na deze stijging, en ik wil eigenlijk voor het chineese nieuwe jaar al m'n coins verkopen. Geen idee wat er daarna met de koers gebeurd.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
PM_Petrol schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 00:38:
Ik heb in december BTC (0.169) gekocht toen de prijs 590€ was. Nu staat de prijs op Kraken op 595.5. Zal ik ze nu verkopen en na het weekend terug kopen ivm mogelijke weekenddip?
Ik ben bang dat ze weer verder gaan dalen na deze stijging, en ik wil eigenlijk voor het chineese nieuwe jaar al m'n coins verkopen. Geen idee wat er daarna met de koers gebeurd.
Nogmaals, kijk naar de koersen in het weekend. Er is geen weekenddip. Er is tijdje terug een dipje geweest in het weekend, sindsdien wordt er elke week weekenddip genoemd. Laatste weken is de koers in het weekend zelfs gestegen.. OF je moet verkopen is aan jezelf, kijk naar de koersen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:53
Rannasha schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:41:
[...]

Dat is niet helemaal waar... ik heb een tijdje terug een wat oudere post gelezen van Bitcointalk waar iemand een strategie heeft geanalyseerd waarbij je na iedere week met minstens een bepaalde hoeveelheid stijging op vrijdag blind alles verkoopt en na het weekend terugkoopt. En deze strategie haalde betere resultaten dan simpelweg buy-and-hold.

Er is dus wel een indicatie dat het weekend gevoeliger is voor dalingen, maar dit gebeurt vooral wanneer de voorafgaande week een goede stijging heeft laten zien en zelfs dan gebeurt het lang niet altijd. Tijdens de afgelopen rally in november waren er weekenden waar de stijging ongeremd doorging in het weekend.
Dit dus.

Lastig in ieder geval, ik denk dat ik ze nog eventjes hou.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt erop dat we weer omhoog gaan, zullen de LTC's nog mee komen?
Heb nu een sell order op €19,- staan, verhogen naar €20,-? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Ik heb zojuist verkocht, paar rode candles op Gox bij BTC. als dat doorzet zal LTC ook weer volgen en koop ik weer goedkoper in.

Disclaimer: ik kan er natuurlijk ook volledig naast zitten dus volg vooral niet mijn voorbeeld ;). €19,- gaat LTC sowieso wel halen, het is alleen de vraag of dit vannacht, komende week of komende maand is

[ Voor 38% gewijzigd door gise op 04-01-2014 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Heb ook sell order van 15x 19 euro staan op ltc. Maar hij blijft maar tussen de 18,30 en 18,90 kabbelen. Heb de 5 euro verlies genomen op btc gisteren toen hij nog op 593 stond(598 gekocht). Toen ingekocht op nmc, 45 voor 5,40 en verkocht voor 5,82 gisteravond laat. Ik haal op nmc de grootste winsten momenteel. (Deze heeft de grootste winst percentage) dus heb mijn kleine 5 euro verlies mooi kunnen omzetten.

Ps kraken lijkt een issue te hebben met server connectie. Krijg steeds lost connection to the server. Data may not be up-to-date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Zoo dan... grootste blooper aller tijden hiero...

Wilde m'n ltc te koop zetten voor 18.49
Ik gebruik hiervoor een android programma en die pakt automatisch laatste buy price.
Laagste prijs stond op dat moment op 17.70
Verander ik alleen de laatste 2 cijfers... Oftewel 17.49

Poof 75 euro verdampt |:( |:( |:( |:(

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Moet toch zeggen dat ik margin trading op Bitfinex fijn vindt werken. Ik kan mooi daytraden zonder eigenlijk aan mijn voorraad BTC te komen. Als ik "te vroeg" verkoop maakt het eigenlijk niets uit, want mijn daadwerkelijke Bitcoins heb ik nog gewoon, dus die stijgen op de lange termijn wel mooi in waarde.
Wel risicovol als je foute beslissingen maakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Gaat de hond uitlaten... Tijd voor een frisse neus :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeltenaer
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Leuk nieuws voor bitcoin: http://www.reddit.com/r/B...bitcoin_test_with_bitpay/

Zynga, social game maker van o.a. Farmville ed gaat Bitcoin voor ingame aankopen ondersteunen. Weer een stapje in de goede weg :) Zynga is behoorlijk groot dus ben benieuwd of we hiervan iets in de koers terug gaan zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Skeltenaer schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 11:58:
Leuk nieuws voor bitcoin: http://www.reddit.com/r/B...bitcoin_test_with_bitpay/

Zynga, social game maker van o.a. Farmville ed gaat Bitcoin voor ingame aankopen ondersteunen. Weer een stapje in de goede weg :) Zynga is behoorlijk groot dus ben benieuwd of we hiervan iets in de koers terug gaan zien!
Als we op dit tempo door gaan met het accepteren van Bitcoin wereldwijd dan zal de koers binnen de kortste keren een nieuwe all time high halen.
Gisteren las ik dit nog, een kinderdagverblijf in Nederland die veel internationale kinderen opvangt accepteert Bitcoin.

Ik ben wel een beetje bang voor de monopoly positie van Bitpay, hier mag wel wat verandering in komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
m19 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 12:07:
[...]
Ik ben wel een beetje bang voor de monopoly positie van Bitpay, hier mag wel wat verandering in komen
Dat is het mooie van Bitcoin...

BitPay gebruikt een open protocol en is er vrijwel geen sprake van vendor lock-in, want het kan relatief simpel vervangen worden met elke andere Bitcoin betaaldienst!

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-10 06:37

zomertje

Barisax knorretje

Een mooi doel voor je doges als je er toch zat hebt en van honden houdt:

http://seansoutpost.com/

(lees de eerste post onder de header)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
m19 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 12:07:
[...]

Ik ben wel een beetje bang voor de monopoly positie van Bitpay, hier mag wel wat verandering in komen :)
Mee eens. Binnen Nederland is de merchant-dienst van Bitonic beschikbaar, die lijkt ook wel interessant. Internationaal heb je ook nog BIPS. BitPay doet echter aan goede marketing, dus die pakken snel veel marktaandeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beordo
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:13
Heeft er iemand hier al Peercover gebruikt om NXT te kopen?
edit: je moet rechts in het midden op 'simple gateway' klikken

[ Voor 25% gewijzigd door Beordo op 04-01-2014 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy2811
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:21
Na in het verleden zelf gemined te hebben en alles te hebben verkocht wil ik nu toch weer beginnen in het handelen in BTC. 4 dagen terug storting gedaan op mijn account bij Bitstamp maar het staat er nog steeds niet op. Wat is jullie ervaring met het doen van een deposit bij Bitstamp?

Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDmartijn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-12-2024
jordy2811 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 13:54:
Na in het verleden zelf gemined te hebben en alles te hebben verkocht wil ik nu toch weer beginnen in het handelen in BTC. 4 dagen terug storting gedaan op mijn account bij Bitstamp maar het staat er nog steeds niet op. Wat is jullie ervaring met het doen van een deposit bij Bitstamp?
1x gestort en dat was binnen een dag in m'n account (werkdag dan wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
jordy2811 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 13:54:
Heb je de referentie gebruikt bij het storten? Anders grote kans dat je door de feestdagen net buiten de boot valt en omdat t nu weekend is pas maandag je geld hebt. Zelf goede ervaringen met storten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:05

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Kan je nagaan wat de koers van BTC zou doen als al die altcoins er niet meer zouden zijn... skyhigh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy2811
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:21
T homass schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 14:15:
[...]

Heb je de referentie gebruikt bij het storten? Anders grote kans dat je door de feestdagen net buiten de boot valt en omdat t nu weekend is pas maandag je geld hebt. Zelf goede ervaringen met storten.
Ja dat staat er duidelijk bij vermeld dus dat heb ik ook netjes gedaan ;). Ik wacht rustig af!

Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitchcoin
Als hij dit weekend stabiel blijft, dan gaan we in januari rocken _/-\o_ , kan gewoon niet anders. Wat er dan rond de 31e gaat gebeuren zien we dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
31 Januari komt er een megacrash, die duurt een paar dagen waarna ik op m'n verjaardag (5 Feb) Bitcoins kan kopen voor een euro per stuk, daarna stijgen we naar de $40.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitchcoin
gise schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 14:59:
31 Januari komt er een megacrash, die duurt een paar dagen waarna ik op m'n verjaardag (5 Feb) Bitcoins kan kopen voor een euro per stuk, daarna stijgen we naar de $40.000
Hahaha, helaas gaan ze nooit meer zoveel zakken. En een megacrash op de 31e verwacht ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-10 07:51
gise schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 14:59:
Waarom zou er een megacrash zijn op die datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
Ik zie de datum van 31 januari hier vaker voorbijkomen. Kan iemand mij bijpraten wat er op die datum zal plaatsvinden? Iets met congres of.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-10 11:16
Chinees nieuwjaar. En nee die crash gaat niet komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

Pred87 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 15:24:
Als ie niet komt dan gaan we alleen maar harder omhoog denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
NMC gaat weer goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:59
Pred87 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 15:24:
Het nieuwjaar op zichzelf is geen reden. Wel het verbod op verkoop dat dan van kracht wordt.
The bad news for Bitcoin users and investors is that those payment providers have been ordered to cease their involvement with all digital currency by Chinese New Year (January 31), according to Bloomberg.

[ Voor 35% gewijzigd door frickY op 04-01-2014 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Mooie rally omhoog atm. Sinds 14 december niet zo'n hoge koers als nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitchcoin
pposthoorn schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 17:40:
Mooie rally omhoog atm. Sinds 14 december niet zo'n hoge koers als nu :)
Waar gaat dit naartoe? Niet normaal meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

bitchcoin schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 17:42:
[...]

Waar gaat dit naartoe? Niet normaal meer.
Stijging van ~6% in 3 uur. Best veel maar als het hier bij blijft dan is het niet heel bijzonder. Wellicht gewoon iemand die graag wat coins wilde hebben voor het nieuwe jaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-10 13:17

shinchan03

Niels

Hij moet maar eens droppen, ben er nog steeds op aan het wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
shinchan03 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 18:17:
Hij moet maar eens droppen, ben er nog steeds op aan het wachten.
Afbeeldingslocatie: http://cdn.memegenerator.net/instances/500x/43274192.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03

shinchan03

Niels

Daar lijkt het inderdaad wel bijna op, maar zal vast wel weer gebeuren. Houd het ook leuk he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Het gebeurt alleen nadat ik al mijn spaargeld in bitcoins omzet, niet ervoor!

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:05

Tourniquet

Hiya, fellas!

frickY schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 16:31:
[...]

Het nieuwjaar op zichzelf is geen reden. Wel het verbod op verkoop dat dan van kracht wordt.

[...]
Zou dat niet al in de koers verwerkt zitten? En bij de meeste Chinese exchanges is het nu toch al niet meer mogelijk geld te storten?

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Tourniquet schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 18:28:
[...]

Zou dat niet al in de koers verwerkt zitten? En bij de meeste Chinese exchanges is het nu toch al niet meer mogelijk geld te storten?
Ik weet niet hoe jullie er in staan, maar ik heb de volgende insteek: Tot half januari ben ik er wel bij, maar voordat die Chinezen gaan sellen zorg ik dat ik er uit ben. Als iedereen dat denkt gaat het ook echt omlaag :p

Die stijging is inderdaad absurd. Had niet verwacht dat we dit weekend genoeg volume zouden hebben om de 800 dollar en vervolgens de 600 euro grenzen te doorbreken. Ik ben dan ook op 586 oid uitgestapt en wacht nog tot zondagmiddag met eventueel instappen.

[ Voor 21% gewijzigd door TheZeroorez op 04-01-2014 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03

shinchan03

Niels

En dan het juiste moment kiezen om in te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

shinchan03 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 18:33:
En dan het juiste moment kiezen om in te stappen.
Precies, ik zal klaar zijn om in te stappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Jongens...
Het is heel simpel.

Vraag 1. Weet je wat van Bitcoin af? Weet en snap je grotendeels hoe het werkt?
Nee? Uitzoeken!
Ja? Ga naar de volgende vraag.
Vraag 2. Geloof je in de lange termijn succes van Bitcoin?
Nee? Dan zou ik er geen euro aan uitgeven.
Ja? Het juiste moment is nu, of de koers nu 50 euro stijgt of daalt, maakt niet uit. Gewoon kopen, doe er wat mee, of zet opzij voor de langere termijn.

edit:
Daarnaast... echt succesvol daytraden (wat ik niemand zou aanraden) is voor een heel klein aantal mensen weggelegd en vereist veel meer dan puur op emotie kopen en verkopen.

[ Voor 20% gewijzigd door Martijn19 op 04-01-2014 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

TheZeroorez schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 18:32:
[...]

Ik weet niet hoe jullie er in staan, maar ik heb de volgende insteek: Tot half januari ben ik er wel bij, maar voordat die Chinezen gaan sellen zorg ik dat ik er uit ben. Als iedereen dat denkt gaat het ook echt omlaag :p

Die stijging is inderdaad absurd. Had niet verwacht dat we dit weekend genoeg volume zouden hebben om de 800 dollar en vervolgens de 600 euro grenzen te doorbreken. Ik ben dan ook op 586 oid uitgestapt en wacht nog tot zondagmiddag met eventueel instappen.
Wie zegt dat de Chinezen gaan verkopen? Als dat nu al algemeen bekend zou zijn, dan zou het allang in de koers verwerkt zijn.
De kans is net zo groot dat Chinezen juist al hun fiat in coins om gaan zetten, omdat ze toch niet meer kunnen withdrawen via hun Chinese exchange. Gevolg: Stijging! En die loop je mis indien je bij voorbaat uitstapt.
Verplaats je even in 'de Chinees': De overheid verbiedt je te handelen in coins. Ga je dus nog al je coins omzetten in CNY, ondanks dat je er geld in had zitten wat je echt aan coins wilde besteden (en dus kon 'missen') om vervolgens de boot te missen, waar je wel vertrouwen in hebt, anders had je ze om te beginnen al nooit gekocht? Of hou je je coins lekker, om in de toekomst een keer om te zetten in een andere valuta, of om mee te handelen op BTCChina, of een andere Exchange?

[ Voor 20% gewijzigd door FaceDown op 04-01-2014 19:00 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
FaceDown schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 18:57:
[...]

Wie zegt dat de Chinezen gaan verkopen? Als dat nu al algemeen bekend zou zijn, dan zou het allang in de koers verwerkt zijn.
De kans is net zo groot dat Chinezen juist al hun fiat in coins om gaan zetten, omdat ze toch niet meer kunnen withdrawen via hun Chinese exchange. Gevolg: Stijging! En die loop je mis indien je bij voorbaat uitstapt.
Ik verwacht persoonlijk ook geen rare dingen 31 januari.
De markt heeft allang gereageerd en het resultaat is duidelijk, we krabbelen behoorlijk omhoog.
De grote acceptatie van Bitcoin is in de eerste 4 dagen van 2014 al enorm en voorspeld momenteel alleen maar goeds.
Als Max Keiser (weer) gelijkt heeft, kunnen we dit jaar Netflix ook toevoegen aan de lijst met Bitcoin acceptanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-10 11:09
Maar het is niet verboden voor Chinezen om te handelen in btc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 18:57:
[...]

Verplaats je even in 'de Chinees': De overheid verbiedt je te handelen in coins. Ga je dus nog al je coins omzetten in CNY, ondanks dat je er geld in had zitten wat je echt aan coins wilde besteden (en dus kon 'missen') om vervolgens de boot te missen, waar je wel vertrouwen in hebt, anders had je ze om te beginnen al nooit gekocht? Of hou je je coins lekker, om in de toekomst een keer om te zetten in een andere valuta, of om mee te handelen op BTCChina, of een andere Exchange?
TOT 31 jan. kunnen ze hun fiat withdrawen, tot die tijd kunnen ze nog wel kopen/verkopen van btc met het fiat dat ze op de exchanges hebben staan, ze mogen alleen nu niet meer geld depositen. Na 31 jan. kunnen ze ook niet meer withdrawen en moeten ze dus zorgen dat ze of hun geld terug hebben of bitcoins lokaal opgeslagen hebben. Gezien het chineze 15e eeuwse regime is de kans groter dat velen gewoon voor fiat op hun bankrekening kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 19:16:
[...]

TOT 31 jan. kunnen ze hun fiat withdrawen, tot die tijd kunnen ze nog wel kopen/verkopen van btc met het fiat dat ze op de exchanges hebben staan, ze mogen alleen nu niet meer geld depositen. Na 31 jan. kunnen ze ook niet meer withdrawen en moeten ze dus zorgen dat ze of hun geld terug hebben of bitcoins lokaal opgeslagen hebben. Gezien het chineze 15e eeuwse regime is de kans groter dat velen gewoon voor fiat op hun bankrekening kiezen.
Of juist nog massaal in gaan slaan. De Chinezen snappen ook wel dat de Chinese overheid geen grip op Bitcoin heeft en dit is voor hun nog een laatste kans om Bitcoins te bemachtigen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Jeetje.. Wat gebeurt er dacht ff op mijn account (kraken) te kijken 245.- erbij. Heb ik iets gemist!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:57
Toch denk ik dat chinezen ook bang zijn dat ze "the great firewall" zullen gebruiken om de exchanges etc onbereikbaar te maken. Die angst kan betekenen dat er toch nog veel gaan uitstappen.

Trouwens niet verwacht dat op kraken de 600 euro doorbroken zou worden, zomaar op een zaterdagavond.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 19:30:
[...]

Of juist nog massaal in gaan slaan. De Chinezen snappen ook wel dat de Chinese overheid geen grip op Bitcoin heeft en dit is voor hun nog een laatste kans om Bitcoins te bemachtigen.
Beter dan dat snappen de Chinezen denk ik dat als de overheid niet met ze eens is dat ze bitcoins hebben en er toch door gepraat achter komen dat je ze hebt ze mooi de gevangenis in kunnen of erger. Ik denk persoonlijk dat de meesten dit te eng vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 19:33:
[...]

Beter dan dat snappen de Chinezen denk ik dat als de overheid niet met ze eens is dat ze bitcoins hebben en er toch door gepraat achter komen dat je ze hebt ze mooi de gevangenis in kunnen of erger. Ik denk persoonlijk dat de meesten dit te eng vinden.
Het is dan gelukkig ook niet verboden om bitcoins te hebben.

Wat gebeurt er trouwens met LTC? Normaal volgt deze de koers van de BTC altijd netjes maar blijft nu hopeloos achter.. :(

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
FaceDown schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 19:34:
[...]

Het is dan gelukkig ook niet verboden om bitcoins te hebben.

Wat gebeurt er trouwens met LTC? Normaal volgt deze de koers van de BTC altijd netjes maar blijft nu hopeloos achter.. :(
Nog ff geduld gaat zeker gebeuren. Als je kan, nu zeker instappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

Replay256 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 19:36:
[...]

Nog ff geduld gaat zeker gebeuren. Als je kan, nu zeker instappen...
Ik heb hier 0,1 BTC in NXT zitten. als ik nu verkoop zou ik 0,08 terug krijgen... Is het slim om dat te doen en long te spelen op LTC? Ik koop trouwens in via cryptsy dan. Slim?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop dat de NMC blijft stijgen, kan ik ze eindelijk eens verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Heb zelf net ook LTC er bijgekocht. Mijn ervaring is dat bij een koers stijging of daling van BTC. LTC altijd volgt. Gaat nu wel erg hard met BTC, van 560 naar 610 in 4 uurtje. Is niet normaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Replay256 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 19:50:
Heb zelf net ook LTC er bijgekocht. Mijn ervaring is dat bij een koers stijging of daling van BTC. LTC altijd volgt. Gaat nu wel erg hard met BTC, van 560 naar 610 in 4 uurtje. Is niet normaal..
Positieve weekenddip. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Ik klaag niet hoor.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:57
Ik begin de verschillende orders al aardig te snappen op kraken, (als de koers mij ook nog begrijpt dan zou dat mooi zijn, nu al een paar keer domme fouten met trailing orders gemaakt dus ik heb nog bijna geen winst)

Maar wat ik niet snap, als ik een order aanmaak met een conditional close, dan zou ik zeggen dat het zichtbaar is onder tabblad positions? Of is een position dan toch weer iets anders?

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
mimang schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 19:43:
[...]

Ik heb hier 0,1 BTC in NXT zitten. als ik nu verkoop zou ik 0,08 terug krijgen... Is het slim om dat te doen en long te spelen op LTC? Ik koop trouwens in via cryptsy dan. Slim?
Ik zit zelf met nogal wat meer in NXT en blijf lekker zitten.
Deze dip is voor het grootste deel veroorzaakt doordat de eigenaar van dgex de fees verhoogd heeft en aantal grote spelers door dumps de markt naar beneden gedrukt hebben.

Het totale volume in BTC is namelijk nagenoeg onveranderd gebleven. Meer NXT tegen dezelfde hoeveelheid BTC is een lagere prijs.

Ik hou zo'n beetje alle topics omtrent NXT bij en buiten de standaard trolls, komt het geheel positief op mij over. De antwoorden op vragen over de source worden eerlijk beantwoord, er wordt druk gebouwd aan betere client software en de community om NXT is echt groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

MichaelB74 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 20:31:
[...]

Ik zit zelf met nogal wat meer in NXT en blijf lekker zitten.
Deze dip is voor het grootste deel veroorzaakt doordat de eigenaar van dgex de fees verhoogd heeft en aantal grote spelers door dumps de markt naar beneden gedrukt hebben.

Het totale volume in BTC is namelijk nagenoeg onveranderd gebleven. Meer NXT tegen dezelfde hoeveelheid BTC is een lagere prijs.

Ik hou zo'n beetje alle topics omtrent NXT bij en buiten de standaard trolls, komt het geheel positief op mij over. De antwoorden op vragen over de source worden eerlijk beantwoord, er wordt druk gebouwd aan betere client software en de community om NXT is echt groot.
Oke, mooi om te horen. :) Zou ik die linkjes mogen hebben? ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Hoop dat btc nog een correctie gaat krijgen want dit is te absurt. Ik loop heel er twijfelen om 0.5 btc in te kopen. Maar dan zou die na aankoop zeker 3 euro moeten stijgen om de fee eruit te halen. Maar aan de andere kant als ik twijfel en mijn onderbuik zegt dat ie nog wel terug schiet naar de 595 moet ik het niet doen.

Ik doe daytrade. Begonnen op afgelopen donderdag. Gemiddeld zo 30 euro per dag winst gehad. 85 euro winst op inleg van 500. Vandaag wat minder helaas omdat de coins waar ik inzit niet willen gaan vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
Uiteraard mag je die hebben:

Dit topic is heeeel lang, maar bevat wel erg veel informatie:

https://bitcointalk.org/index.php?topic=345619.0

Als je de laatste 20 pagina's leest, dan heb je de release van de source code (beperkt) en wat daar over besproken wordt. Dan zie je de nieuwe client voorbij komen en discussies over Dgex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
ReQuiem83 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 20:53:
Hoop dat btc nog een correctie gaat krijgen want dit is te absurt. Ik loop heel er twijfelen om 0.5 btc in te kopen. Maar dan zou die na aankoop zeker 3 euro moeten stijgen om de fee eruit te halen. Maar aan de andere kant als ik twijfel en mijn onderbuik zegt dat ie nog wel terug schiet naar de 595 moet ik het niet doen.

Ik doe daytrade. Begonnen op afgelopen donderdag. Gemiddeld zo 30 euro per dag winst gehad. 85 euro winst op inleg van 500. Vandaag wat minder helaas omdat de coins waar ik inzit niet willen gaan vandaag.
Waar daytrade je als ik vragen mag? Kraken, MTgox, Bitonic, etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Kraken. Heb met name de eerste dag veel winst op ltc kunnen boeken en de laatste dagen op nmc. Vandaag alleen 15 euro winst op nmc. Heb nog 15 ltc maar die staan op een winst van 3 euro dus wacht nog even tot ltc weer gaat vliegen. Misschien dat ik er nog 15 bij koop met het bedrag wat net vrij is gekomen vam verkoop van nmc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Mistraller schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 20:25:
Maar wat ik niet snap, als ik een order aanmaak met een conditional close, dan zou ik zeggen dat het zichtbaar is onder tabblad positions? Of is een position dan toch weer iets anders?
Het tabblad Positions is voor posities die je met leverage geopend hebt. Maar leveraged trading is nog uitgeschakeld omdat het volume te laag is, dus dit tabblad wordt nog niet gebruikt.

De conditional close komt volgens mij gewoon bij je order-overzicht te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Laatst online: 17-10 14:52

Cliffie

Trompetslet

BTC is aardig gestegen de laatste dagen, uit verhouding zeggen sommigen, maar als je op de 4-uurs grafiek op bitcoinwisdom kijkt, dan valt dat best mee. Aardig rechte lijn valt er te trekken vanaf 22 december :)

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
Rannasha schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 21:10:
[...]

De conditional close komt volgens mij gewoon bij je order-overzicht te staan.
Klopt. De 1e order gaat naar closed, en de conditional close wordt meteen aangemaakt en verschijnt als een nieuwe order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Hmm geruchten dat bitpay gehacked is.

http://www.reddit.com/r/B...nts/1uewz2/bitpay_hacked/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Ja zoiets had ik ook al gelezen. Maar denk dat we wel vaker van dit soort fake rotzooi gaan krijgen in poging de markt te laten crashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-10 19:39

Blord

Hello Kitty !

Op Kraken zit iemand die mijn asks telkens overtroef en mijn bids ondermijnt. Bijvoorbeeld ik verkoop mijn BTC tegen 600 en hij/zij doe het voor 599.99. Voor asks is dat net andersom, mijn buyorder van 605 en hij/zij doet meteen 605.01. Om gek van te worden. Dat is toch niemand van hier, he :(
Je kunt het makkelijk herkennen aan de orders van 1.000 volume.

[ Voor 9% gewijzigd door Blord op 04-01-2014 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Blord schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 23:40:
Op Kraken zit iemand die mijn asks telkens overtroef en mijn bids ondermijnt. Bijvoorbeeld ik verkoop mijn BTC tegen 600 en hij/zij doe het voor 599.99. Voor asks is dat net andersom, mijn buyorder van 605 en hij/zij doet meteen 605.01. Om gek van te worden. Dat is toch niemand van hier, he :(
Waarschijnlijk een botje. Ben wel van plan om iets dergelijks te maken, maar ben nu eerst met de Bitstamp API bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

Blord schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 23:40:
Als ik snel wil kopen of verkopen dan doe ik dat ook ja. Zeker als er iemand op 600 gaat zitten met een grote order. Dan wil ik die voor zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

Daarom moet je ook nooit hele bedragen nemen als prijs. Altijd iets er boven, of onder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-10 19:39

Blord

Hello Kitty !

Ik denk niet dat het een bot is. En "mooie" getallen neem ik ook niet. Ik wilde mijn coins tegen een prijs van 608.99 verkopen en ja hoor een ander bod van 608.98 verscheen. Tegen de tijd dat ik aan de beurt was, begon de koers alweer te dalen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

Blord schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 23:57:
Ik denk niet dat het een bot is. En "mooie" getallen neem ik ook niet. Ik wilde mijn coins tegen een prijs van 608.99 verkopen en ja hoor een ander bod van 608.98 verscheen. Tegen de tijd dat ik aan de beurt was, begon de koers alweer te dalen. :|
Doe ik ook hoor, aangezien het volume nog niet zo heel groot is op Kraken. Je wilt gewoon eerder aan de beurt zijn, dus ga je er iets onder/boven zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-10 17:42
Cliffie schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 23:51:
Daarom moet je ook nooit hele bedragen nemen als prijs. Altijd iets er boven, of onder :)
Dat klinkt als een arbitragebot, die plakt zijn order zo dicht mogelijk op de markt en hoopt dat iemand hem pakt zodat de tegenorder aan de andere kant ook uitgevoerd kan worden, ws tegen market price. Wel apart dat het volume altijd 1000 is, daar kun je nml. aardig mee het schip in gaan als de counterorder niet gevuld kan worden.
Pagina: 1 ... 73 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid