Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.693 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:52
Ik heb woord van Kraken over mijn WP8 app:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Op zich niet negatief. Ik heb er nu een kickstarterproject voor aangemaakt op bitcoinstarter.com (is alleen nog niet gekeurd/live). Ik zit er aan te denken trading toe te voegen, maar een creditssysteem te introduceren, waarbij je dmv in-app purchases credits kunt kopen, waarmee je weer kunt traden in de app. Pledgers krijgen gelijk credits.

Edit: hier is de crowdfunding: https://bitcoinstarter.com/projects/439

[ Voor 4% gewijzigd door Avalaxy op 03-01-2014 04:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simlock
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07-2021
Wow... Gisteren opeens van 545 naar 590 euro. En nu GEEN BTC meer te koop bij Bitonic?? Weet iemand waar deze plotselinge stijging door komt?? Zat te wachten totie weer rond de €540 zat..

-edit: foutje, voorraad staat weer op 425BTC bij Bitonic.

[ Voor 14% gewijzigd door simlock op 03-01-2014 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
rickiii schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 00:14:
[...]

Heeey Helox, jou heb ik lang niet gesproken!
Je krijgt volgens mij nog een tientje van me.
Hey Rick, weet niet meer waarvan dat is maargoed als jij het zegt :P

Krijg verdomme mn euros niet van BTC-e af, 100 euro transaction fee :X Had gelezen dat een paar mensen hier het geld via Kraken transferen niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-10 14:55
Helox-in-a-box schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 10:02:
[...]

Krijg verdomme mn euros niet van BTC-e af, 100 euro transaction fee :X Had gelezen dat een paar mensen hier het geld via Kraken transferen niet?
Ja, bij Kraken betaal je 9 cent voor een euro-withdrawal. Is iets vriendelijker.

De Bitcoin-prijs op Kraken staat momenteel vrij laag (tientje lager dan BTC-e), dus je zou kunnen wachten op een moment waarop je op BTC-e en Kraken vrijwel dezelfde prijs hebt. Eventueel kun je ook via LTC transferren.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Cliffie

Trompetslet

Zo gaat Kraken nooit echt populair worden, als mensen het gaan gebruiken als cashcow. Maar ja :)

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-09 09:54
Cliffie schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 10:06:
Zo gaat Kraken nooit echt populair worden, als mensen het gaan gebruiken als cashcow. Maar ja :)
Daarom staat de koers daar natuurlijk lager nu. }:O

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Cliffie schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 10:06:
Alle handel is goed, ongeacht het doel ervan. Als mensen Kraken gebruiken om BTC naar Euro's om te zetten en uit te betalen, dan zullen Bitcoins relatief goedkoop worden op Kraken, waardoor het gunstig is voor mensen om hun coins daar te kopen, wat weer meer volume oplevert, enz...

Een exchange waar je soepel geld kunt storten en weghalen is een groot voordeel ten opzichte van veel van de concurrentie in Bitcoin-land.
tammerat schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 10:08:
[...]

Daarom staat de koers daar natuurlijk lager nu. }:O
De koers is aardig gecorrigeerd vannacht. Is nog steeds ietsje lager dan gebruikelijk ten opzichte van de andere exchanges, maar het is niet meer gunstig om op Kraken te kopen en elders te verkopen.

[ Voor 22% gewijzigd door Rannasha op 03-01-2014 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Nu online

Cliffie

Trompetslet

Rannasha schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 10:09:
[...]

Alle handel is goed, ongeacht het doel ervan. Als mensen Kraken gebruiken om BTC naar Euro's om te zetten en uit te betalen, dan zullen Bitcoins relatief goedkoop worden op Kraken, waardoor het gunstig is voor mensen om hun coins daar te kopen, wat weer meer volume oplevert, enz...

Een exchange waar je soepel geld kunt storten en weghalen is een groot voordeel ten opzichte van veel van de concurrentie in Bitcoin-land.

[...]

De koers is aardig gecorrigeerd vannacht. Is nog steeds ietsje lager dan gebruikelijk ten opzichte van de andere exchanges, maar het is niet meer gunstig om op Kraken te kopen en elders te verkopen.
Helaas wil het nog niet echt vlotten op Kraken wat betreft volume. Kijken of dat gaat veranderen, want ik vind het veruit de beste site om te handelen :)

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04:07

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Bah hij blijft maar stijgen.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Mja ik had gewoon steeds een lading buy en sell orders rond de op dat moment huidige koers, wat wel leuk was met die schommelingen. Maar nu heb ik dus geen (handel-)bitcoins meer ;(

Ik ga denk ik gewoon even arbitreren tussen MtGox en Kraken. Kan wel even wachten op m'n geld ;)

[ Voor 21% gewijzigd door .oisyn op 03-01-2014 10:42 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-10 06:37

zomertje

Barisax knorretje

Rannasha schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 10:09:
[...]

[...]

Voordeel van Kraken is dat ze iets trager zijn dan de rest. Dus de anderen in de gaten houden en je weet wanneer je moet in en uitstappen :)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Nu online
Rannasha schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 10:05:
[...]

Ja, bij Kraken betaal je 9 cent voor een euro-withdrawal. Is iets vriendelijker.

De Bitcoin-prijs op Kraken staat momenteel vrij laag (tientje lager dan BTC-e), dus je zou kunnen wachten op een moment waarop je op BTC-e en Kraken vrijwel dezelfde prijs hebt. Eventueel kun je ook via LTC transferren.
LTC it is, prijzen zijn vrijwel gelijk, 10 cent meer op BTC-e dus de transactiekosten zijn er dan ook uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dat Bitfinex ziet er best wel uit als een interessante exchange, of zijn de deposit/withdrawal fees heel hoog?

Als je je gaat registreren kun je een referrer code opgeven waarmee je 10% korting krijgt de eerste 30 dagen. Heeft een van jullie zo'n code? Ik neem aan dat iedereen daar dan beter van wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
TheZeroorez schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:24:
Dat Bitfinex ziet er best wel uit als een interessante exchange, of zijn de deposit/withdrawal fees heel hoog?

Als je je gaat registreren kun je een referrer code opgeven waarmee je 10% korting krijgt de eerste 30 dagen. Heeft een van jullie zo'n code? Ik neem aan dat iedereen daar dan beter van wordt :)
"About us

The Bitfinex Exchange and Trading platform is currently in a beta phase (testing phase). The company is incorporated in Hong Kong with limited liability and once the beta phase is completed the system will go live under the company name."

China staat toch het handelen in bitcoins niet meer toe(of zijn van plan)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Nu online
ReQuiem83 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:40:
[...]

"About us

The Bitfinex Exchange and Trading platform is currently in a beta phase (testing phase). The company is incorporated in Hong Kong with limited liability and once the beta phase is completed the system will go live under the company name."

China staat toch het handelen in bitcoins niet meer toe(of zijn van plan)?
Geloof dat HK eigen financiele regels heeft.

// edit: LTC @ $25, net op tijd LTC gekocht dan, even wachten met uitbetalen op Kraken dan ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Helox-in-a-box op 03-01-2014 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeltenaer
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Toch maar weer ingestapt in BTC op 586. We kijken wel wat hij gaat doen, ga me nu even niet blindstaren op de kleine candles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@bnbaz:
0 or more traded in the last 30 days (for the traded pair) 0.12%
500 or more traded in the last 30 days (for the traded pair) 0.1%
1000 or more traded in the last 30 days (for the traded pair) 0.09%
5000 or more traded in the last 30 days (for the traded pair) 0.08%
10000 or more traded in the last 30 days (for the traded pair) 0.07%
20000 or more traded in the last 30 days (for the traded pair) 0.06%
Interessant is dat er hidden orders geplaatst kunnen worden. (boven 100 BTC).

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2014 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-10 01:24

two

jippie, login staat uit op dgex, lekker :/

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beordo
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-10 16:13
Beetje voorzichtig met bescheiden winst verkopen is mooi maar dan zit je daar, volledig in fiat. :p
Hoe zou je nu terug het best instappen? Marktwaarde, limit lichtjes daaronder of lage limits omdat deze stijging heel tijdelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

Ben ook vanochtend al uitgestapt, te vroeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoekds20
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:26
wederom instappen en hopen op stijging.. en anders verkopen en je verlies nemen. op fiat staan kan lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
bitcoins gaat richting 600 euro...helaas had ik geen budget meer open staan om mij daar vanmorgen in te kopen ja 3.95 euro :P dus dat schiet niet op. ALles zit in NMC en LTC nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou ook inkopen en alert blijven. Het lijkt erop dat we vandaag gemakkelijk richting de €640,- gaan.
Daar staat MtGox nu al een lange tijd op te wiebelen.
Haal er 20 euro af en kraken komt ook wel op de 620,- (let op, mijn gevoel, geen garanties ;))

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2014 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:29

orf

Is deze stijging een reactie op nieuws of is het gewoon nieuwjaarsblijheid of nieuwjaarsverwachtingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieas
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:57
Jaar geleden voor een tientje een Bitcoin gekocht bij Bitonic en geprobeerd deze in Bintcoin-Qt te krijgen. Wilde niet lukken toen op andere manier opgelost.
Heb nu diezelfde Bitcoin weer 'terug gevonden' en kan daar dus nu een leuke winst op maken.

Waar kan ik die Bitcoin nu het beste verkopen voor natuurlijk de beste koers maar ook dat het direct op mijn rekening word gestort?

Bitonic, MTgox of nog wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beordo
Kraken of Bitstamp hebben de laagste € withdraw fee, maar bij Bitstamp moet je je eerst identificeren met ID enzo. Kraken is eigenlijk het gemakkelijkst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beordo
orf schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:22:
Is deze stijging een reactie op nieuws of is het gewoon nieuwjaarsblijheid of nieuwjaarsverwachtingen?
Zou het kunnen dat het gewoon zo is dat de markt weer in beweging komt na de vakantieperiode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:00
BTC kun je ook verkopen via www.bitonic.nl of www.btcdirect.nl ... Mocht je het snel willen hebben... koers is wel lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beordo
Op btc-e zijn ze aan het verkopen geslagen!
edit: bitstamp ook

[ Voor 18% gewijzigd door Beordo op 03-01-2014 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simlock
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07-2021
Beordo schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:30:
[...]

Zou het kunnen dat het gewoon zo is dat de markt weer in beweging komt na de vakantieperiode?
Maa zo'n abrupte steiging is toch uitzonderlijk? Gisteren zat ik nog te wachten tot 1BTC onder de €550 zakte, kom ik s'avonds thuis staat hij op €590, en nu €607 :( Nu durf ik niet meer in te stappen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-10 19:39

Blord

Hello Kitty !

De stijging was ook onrealistisch. Dit is gewoon een correctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beordo schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:32:
Op btc-e zijn ze aan het verkopen geslagen!
edit: bitstamp ook
Hoe kom je daar nou bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beordo
http://bitcoinwisdom.com/markets/bitstamp/btcusd
Lijkt iets minder hard te gaan dan ik had verwacht :9

[ Voor 36% gewijzigd door Beordo op 03-01-2014 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrou
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-12-2024
Misschien een noobvraag: Maar hoe zit het nou precies als je bv 2000 bitcoins hebt en je verkoopt ze op de huidige marktkoers. Wil dat zeggen dat je gegarandeerd die 2000 bitcoins allemaal direct verkoopt voor die koers? Dat wil zeggen dat er dan toch op dat moment een aantal personen voor in totaal 2000 bitcoins aan buyorders hebben staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Dat klopt. Voor jouw 2000 BTC moeten er namelijk kopers zijn tegen de koersprijs.

[ Voor 14% gewijzigd door Blord op 03-01-2014 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrou
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-12-2024
Blord schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:38:
Dat klopt. Voor jouw 2000 BTC moeten er namelijk kopers zijn tegen de koersprijs.
Het kan dus zomaar zo zijn dat je de helft verkoopt en de andere helft niet verkocht krijgt omdat bv de koers flink is gezakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:58:
@bnbaz:
0 or more traded in the last 30 days (for the traded pair) 0.12%
500 or more traded in the last 30 days (for the traded pair) 0.1%
1000 or more traded in the last 30 days (for the traded pair) 0.09%
5000 or more traded in the last 30 days (for the traded pair) 0.08%
10000 or more traded in the last 30 days (for the traded pair) 0.07%
20000 or more traded in the last 30 days (for the traded pair) 0.06%
Interessant is dat er hidden orders geplaatst kunnen worden. (boven 100 BTC).
Oh wacht, ik dacht 0.012%. Dit is niet grappig inderdaad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Azrou schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:37:
Misschien een noobvraag: Maar hoe zit het nou precies als je bv 2000 bitcoins hebt en je verkoopt ze op de huidige marktkoers.
Er is niet zoiets als de huidige marktkoers. De marktkoers hangt namelijk af van het volume - je bent volledig afhankelijk van de orders die er op dat moment staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Valt er nog nuttig informatie te halen uit de Depth (XBT/EUR) grafiek in Kraken ?
Die met de roze berg links en zwarte berg rechts. Heeft het te maken met de vraag en aanbod op de huidige tijdstip ? En kan ik iets afleiden aan de vorm van de berg ?

[ Voor 11% gewijzigd door Blord op 03-01-2014 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Laatst online: 14-10 14:04

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Zo gisteravond was flink ruk...

- Emotioneel zitten handelen.. (hectisch van links naar rechts en meegaand met de paniek)
- Net voordat de koers naar beneden stortte heb ik al m'n BTC verkocht via Bitonic.

fout fout fout :)

Totale kosten:

a) Op dit moment geen BTC meer dus loop de minimale verhoging mis en moet mezelf weer inkopen
b) 130-150 euro verschil tussen verkoop en nieuwe aankoop.

Nu maar wachten tot Bitonic m'n geld heeft gestort (hopelijk vandaag) zodat ik weer "Rustig" kan gaan handelen.

:+ Leermomentje :+ ......

Dus ING schiet op met dat geld want time = money :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PMuizen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:03
mimang schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:59:
Geen zorgen, er zijn ook geen trades uitgevoerd en kan ook geen orders aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PMuizen schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:07:
[...]

Geen zorgen, er zijn ook geen trades uitgevoerd en kan ook geen orders aanmaken.
Mogelijke te maken met het releasen van de source?

Waarom is iedereen op kraken (btc) zo terughoudend met kopen vergeleken met de andere exchanges... |:(
@Falch: Mag wel ook, die website geeft mij een 1998 feeling.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2014 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:01
mimang schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:59:
Volgens mij lanceren ze vandaag een nieuwe website. Source code komt vandaag ook uit als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 09:30

vertigoo

Welcome to the jungle

Falch schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:12:

Volgens mij lanceren ze vandaag een nieuwe website. Source code komt vandaag ook uit als het goed is.
Ik wil mijn NXT eigenlijk weg halen bij dgex. Ik lees nogal veel problemen met withdrawals (NXT verloren tijdens transfer) en mijn btc withdrawal liet ook een paar uur op zich wachten (en dat tegen 3,2 % fee :-( ) .Daarnaast is de client ook niet echt te vertrouwen. Versie 0.4.8.van de client was geinfecteerd waardoor er NXT gestolen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikvdw
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04 07:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Laatst online: 14-10 14:04

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog maar €28,- verlies. Ltc ingekocht gisteren, lijkt nog niet mee te gaan met de BTC stijging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo

vertigoo

Welcome to the jungle

Falch schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:12:
[...]

Source is online:
http://www.nxtcrypto.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PMuizen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:03
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Ik kan weer inloggen btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bahsin Junior
  • Laatst online: 26-08 16:56
ben inderdaad ook benieuwd wat er gebeurd nu de source code vrij gegeven is...heb daar 0.7btc waarde aan NXT coin zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo

vertigoo

Welcome to the jungle

Bahsin Junior schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:24:
ben inderdaad ook benieuwd wat er gebeurd nu de source code vrij gegeven is...heb daar 0.7btc waarde aan NXT coin zitten.
Op de korte termijn....niks. Alles omtrent NXT is nog heel pril, er moet nog heel veel ontwikkeld / verbeterd worden en er moeten meer / betere exchanges komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bahsin Junior
vertigoo schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:27:
[...]

Op de korte termijn....niks. Alles omtrent NXT is nog heel pril, er moet nog heel veel ontwikkeld / verbeterd worden en er moeten meer / betere exchanges komen.
Nu de source code vrijgegeven is, zullen wellicht de bestaande exchanges NXTcoin toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bahsin Junior
Dgex.com heeft de inlog pagina van de website totaal aangepast...

[ Voor 21% gewijzigd door Bahsin Junior op 03-01-2014 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-10 11:09
kan nog niet traden op dgex.com zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bahsin Junior
superpolm schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:40:
kan nog niet traden op dgex.com zie ik.
ik wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAVAROIS
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 23:36
Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:40:
Nog maar €28,- verlies. Ltc ingekocht gisteren, lijkt nog niet mee te gaan met de BTC stijging.
Gaat wel mee... duurt misschien iets langer! Wacht 'n weekje af en je zit dik in de +

Een pessimist is een realistische optimist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
ik zie het nu ja. beetje onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
ook maar 0.5 BTC ingekocht nadat ik weer wat MNC verkocht had. Hopelijk stijgt het nog richting de 610 op kraken zoals het nu ook op BTC-E is. Op kraken lijkt men toch iets voorzichtiger ofzo...

Edit: moet toch minimaal weer op 601 verkopen om de fee eruit te halen

[ Voor 16% gewijzigd door ReQuiem83 op 03-01-2014 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
vertigoo schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:27:
[...]
Nou ja... ze houden zich in elk geval aan hun woord, dus instorten zal het niet direct
De code is in 1 grote file (afhankelijk van json en jetty libs) - Je kunt op het eerste gezicht zien om hun beloftes kloppen, maar testen en complete audit check kan nog een paar uur tot zelfs dagen op zich laten wachten.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bahsin Junior
NXT coin keldert zowat bij dgex van 9400 naar 8700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
rickiii schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 21:27:
Hier nog mensen die een eigen coin willen? http://coingen.bluematt.me/
Ik heb Altcoin en Bubblecoin gereserveerd :+

Realtime profit/loss calculator for crypto day traders.
Leuk tooltje voor de handelaren: http://tradeli.st/
Als je zo'n coin laat maken hoe moet je deze verspreiden? kan je ze laten mijnen of moet je ze weggeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BAVAROIS schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:42:
[...]

Gaat wel mee... duurt misschien iets langer! Wacht 'n weekje af en je zit dik in de +
:) bedankt voor je positiviteit, hoop dat je gelijk gaat krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
superpolm schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 15:39:
[...]

Als je zo'n coin laat maken hoe moet je deze verspreiden? kan je ze laten mijnen of moet je ze weggeven?
Dergelijke coins zijn gewoon klonen van bestaande coins (voornamelijk klonen van Litecoin), met wat gewijzigde getalletjes en een andere naam.

In eerste instantie moeten de allereerste coins gemined worden, daarna kunnen ze, net als Bitcoin en Litecoin nu, verkregen worden door te minen of door ze van anderen te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh shit, het is vrijdag, weekend crash is comming, en ik zit in LTC :'( Nu heb ik geen Fiat om bij te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoekds20
voorlopig weinig crash, alleen maar stijging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:11:
Oh shit, het is vrijdag, weekend crash is comming, en ik zit in LTC :'( Nu heb ik geen Fiat om bij te kopen.
Sinds wanneer komt er een weekendcrash?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:52
Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:11:
Hou nou eens op over die "weekendcrash", er is geen enkel bewijs dat die überhaupt bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markied
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-06 11:47
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2ez1mrl.png

De afgelopen 2 weken is hij bijna alleen maar gestegen

bitcoinprijzen.nl voor de actuele bitcoinprijs in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avalaxy schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:38:
[...]

Hou nou eens op over die "weekendcrash", er is geen enkel bewijs dat die überhaupt bestaat.
Ik denk dat het fenomeen ''weekendcrash'' ontstaan is omdat die twee maal (geloof ik?) kwam net na de grote hype, dus toen iedereen er naar aan het kijken was. Toen nam iedereen het aan voor iets wat elk weekend plaats vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Avalaxy schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:38:
[...]

Dat is niet helemaal waar... ik heb een tijdje terug een wat oudere post gelezen van Bitcointalk waar iemand een strategie heeft geanalyseerd waarbij je na iedere week met minstens een bepaalde hoeveelheid stijging op vrijdag blind alles verkoopt en na het weekend terugkoopt. En deze strategie haalde betere resultaten dan simpelweg buy-and-hold.

Er is dus wel een indicatie dat het weekend gevoeliger is voor dalingen, maar dit gebeurt vooral wanneer de voorafgaande week een goede stijging heeft laten zien en zelfs dan gebeurt het lang niet altijd. Tijdens de afgelopen rally in november waren er weekenden waar de stijging ongeremd doorging in het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

Rannasha schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:41:
[...]

Dat is niet helemaal waar... ik heb een tijdje terug een wat oudere post gelezen van Bitcointalk waar iemand een strategie heeft geanalyseerd waarbij je na iedere week met minstens een bepaalde hoeveelheid stijging op vrijdag blind alles verkoopt en na het weekend terugkoopt. En deze strategie haalde betere resultaten dan simpelweg buy-and-hold.

Er is dus wel een indicatie dat het weekend gevoeliger is voor dalingen, maar dit gebeurt vooral wanneer de voorafgaande week een goede stijging heeft laten zien en zelfs dan gebeurt het lang niet altijd. Tijdens de afgelopen rally in november waren er weekenden waar de stijging ongeremd doorging in het weekend.
In het weekend komt er ook geen nieuw geld aan op de exchanges. Dat telt ook mee denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoekds20
schijnt dat morgenmiddag de crash begint ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf

orf

Ik snap niet zo goed waarom mijn sell/take-profit orders niet aangetikt worden. De koers is al een aantal keer hoger geweest en het volume is ook ruim meer.

Afbeeldingslocatie: http://s30.postimg.org/c2dhg3xj5/Knipsel.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitchcoin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-12-2019
Dit weekend gaan we zeker zakken, we zijn gewoon te snel gegaan afgelopen dagen. Dat houdt hij nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

bitchcoin schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:53:
Dit weekend gaan we zeker zakken, we zijn gewoon te snel gegaan afgelopen dagen. Dat houdt hij nooit.
Dat gevoel heb ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bitchcoin schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:53:
Dat denk ik dus ook, maar dat is volledig op gevoel gebaseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

orf schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:46:
Ik snap niet zo goed waarom mijn sell/take-profit orders niet aangetikt worden. De koers is al een aantal keer hoger geweest en het volume is ook ruim meer.
Waarom maak je take profit orders ipv gewone limit orders? En wat is je profit price dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snoekds20 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:15:
wederom instappen en hopen op stijging.. en anders verkopen en je verlies nemen. op fiat staan kan lang duren.
Even een correctie aan toegevoegd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf

orf

.oisyn schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:18:
[...]

Waarom maak je take profit orders ipv gewone limit orders? En wat is je profit price dan?
Hmm, eerder deed ik inderdaad wel gewoon een conditional (want dat waren ze) limit. Was even in de war en dacht dat ik een take-profit moest doen als conditional. Profit price was de prijs van die in de screenshot staat. 1 ervan is in de tussentijd vervuld, de andere heb ik nu als losse limit aangemaakt. Dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artimunor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-09 13:16
weet iemand hoe je de bitcoin transaction history verplaatst?
hij heeft nu bij mij hele nacht staan syncen en nog maar erg weinig plaats vrij op mijn SSD, ik zou het graag verplaatsen naar de 2e mechanische HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
-datadir=d:\wallet\blabla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitchcoin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-12-2019
Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:21:
[...]

Even een correctie aan toegevoegd. ;)
Ik zou zeggen: weekend afwachten en zondagavond pas instappen. Zo'n grote stijging zag niemand aankomen afgelopen dagen, tis tenslotten nog vakantie. Had de eerste actie pas a.s. maandag verwacht, dacht dat we vanaf dan weer schommelingen zouden verwachten. Ben benieuwd wat we het weekend gaan doen, maar nog beter wat er volgende week gaat gebeuren. Ik verwacht heel wat. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artimunor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-09 13:16
Artimunor schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:24:
weet iemand hoe je de bitcoin transaction history verplaatst?
hij heeft nu bij mij hele nacht staan syncen en nog maar erg weinig plaats vrij op mijn SSD, ik zou het graag verplaatsen naar de 2e mechanische HDD
even mijn eigen vraag beantwoorden:

de bitcoin wallet shortcut zo aanpassen
"C:\Program Files (x86)\Bitcoin\bitcoin-qt.exe" -datadir=d:\cryptocurrencydata\bitcoin
zoals hier aangegeven: https://en.bitcoin.it/wiki/Data_directory
oh er had iemand gereageerd ondertussen! thanks!

[ Voor 14% gewijzigd door Artimunor op 03-01-2014 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[edit] exact :)

[ Voor 77% gewijzigd door Aikon op 03-01-2014 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-10 17:51
Bahsin Junior schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 15:34:
NXT coin keldert zowat bij dgex van 9400 naar 8700
Er is een shitstorm op bitcointalk en nextcoin uitgebroken over de nieuwe trade fees (ZONDER aankondiging) door dgex.

nxt withdrawal: 1,4% (3-24!! uur)
Trade fee: 0,2%

Dit was eerst gratis.

Uiteraard was er weer 0 communicatie vooraf dat deze percentages effectief zouden worden en zo houdt hij dus min of meer ieders coins gegijzeld.

Komt bij dat Dgex vanmiddag, wederom ZONDER aankondiging, net na de source release de logins disabled had om wat security issues op te lossen van afgelopen nacht en de freakin' homepage aan te passen...
Na zo'n belangrijk moment, was dgex 1,5 uur niet te gebruiken 8)7

Het zal vanzelf weer bijtrekken, maar die gast is echt te DOM VOOR WOORDEN om zo slecht te communiceren. Zodra er een paar goeie andere exchanges opkomen en dat gaat gebeuren, dan zal hij heel veel handel zien verdwijnen. Mijne zeker (61k nxt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

Iemand enig idee waarom NXT zo daalt?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
mimang schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 18:30:
Zie mijn post.
Mensen zijn kwaad. Spelen nogal wat belangen.

Komt wel weer goed, want dit is slechts het begin en vooralsnog lijkt de source (die geopenbaard is dan) in orde te zijn. Het is in ieder geval geen scam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

mimang schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 18:30:
Om dezelfde reden dat je ook niet altijd wint als je alles op rood zet.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
FaceDown schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 18:35:
[...]

Om dezelfde reden dat je ook niet altijd wint als je alles op rood zet.
Laat het maar even zakken. De rotzooi eruit en de mensen die zwakke knieën hebben. Die laatste zorgen toch alleen maar voor een onrustige markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

MichaelB74 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 18:35:
[...]

Zie mijn post.
Mensen zijn kwaad. Spelen nogal wat belangen.

Komt wel weer goed, want dit is slechts het begin en vooralsnog lijkt de source (die geopenbaard is dan) in orde te zijn. Het is in ieder geval geen scam.
Onaangekondigd fees introduceren valt wel onder scam IMHO. Mijn advies: Verre van dit soort duistere sites blijven. Het is een kwestie van tijd tot er weer iemand met alle coins & cash vandoor gaat.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
FaceDown schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 18:37:
[...]

Onaangekondigd fees introduceren valt wel onder scam IMHO. Mijn advies: Verre van dit soort duistere sites blijven. Het is een kwestie van tijd tot er weer iemand met alle coins & cash vandoor gaat.
Dgex is niet van NXT en NXT niet van dgex.
Dat is inmiddels wel duidelijk.

Dgex was/is de eerste grote exchange voor NXT.

Ik bedoelde dat NXT geen scam lijkt te zijn. Dgex is wel wat, uhm, dubieus in zijn handelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

Het is nu gewoon wachten tot Cryptsy en Coinedup.com NXT gaan accepteren, dan wordt het pas een leuke coin. ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
Absoluut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bahsin Junior
Vreemd...het volume bij dgex is nagenoeg hetzelfde gebleven maar de prijs is zwaar gekelderd...kan iemand mij uitleggen hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

Kon dat niet eerder? Of kan dat nu pas nu ze de sourcecode hebben doordat:

- Ze nu weten dat het geen scam is
- Ze hebben de sourcecode nog om het op de site te krijgen?

:?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

Bahsin Junior schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 18:56:
Vreemd...het volume bij dgex is nagenoeg hetzelfde gebleven maar de prijs is zwaar gekelderd...kan iemand mij uitleggen hoe dat kan?
Misschien hadden mensen in wallets nog NXT staan

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
Dit gebeurt helaas al weken.
Mensen met grote aantallen nxt die aan zichzelf met meerdere accounts verkopen...

Helaas heb ik iets te duur ingekocht net, had nog iets langer moeten wachten. Ach ja, je kan niet alles hebben ;)
Pagina: 1 ... 72 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid