Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 178 Laatste
Acties:
  • 539.559 views

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-01 11:47

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:03:
[...]
Soms heb ik ook een conflict qua tradings doel, zoveel mogelijk geld verzamelen of zoveel mogelijk bitcoins verzamelen.
Iets waar je over moet nadenken voordat je hier in gaat handelen. Het denken in fiat is bijvoorbeeld heel belangrijk voor een miner, en het denken in btc is heel belangrijk als je er voor een lange termijn in gaat zitten omdat je verwacht dat een btc met de tijd steeds meer waard zal worden. Als je de coins heb aangekocht, moet je nadenken over wat je er mee wilt bereiken en op welk termijn. Als je verwacht dat het meer waard wordt in de toekomst dan is het nuttig om zoveel mogelijk winst te maken in het aantal btc's, voor korte termijn is fiatgeld weer heel nuttig. In het laatste geval is verlies in btc niet erg, zolang je maar niet de ritjes omhoog mist.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Ik heb met daytraden me inzet eruit gehaald en denk dat nu met mijn winst bits koop voor op lange termijn

Verwijderd

Ik hoop dat PPC nog wat gaat worden... of althans terug een wat hogere koers gaat halen. Eerst dacht ik het verlies eruit te halen met wat daytraden, maar omdat de koers maar bleef zinken is het verlies alsmaar groter geworden. Alle PPC heb ik nu in m'n wallet gestoken voor onbepaalde tijd. Ondertussen kan ik ze minten en voor de rest zien we wel over een paar maanden of ja(a)r(en) wat ze zullen opbrengen.

• Caballeros
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
MonkeySleeve schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:46:
[...]

Yeah, vond wel grappig dat ze het noemde. Het wordt daarin blijkbaar gebruikt als een (legaal/illegaal?)betaalmiddel.
Als betaalmiddel voor afpersing.

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06-2025

vertigoo

Welcome to the jungle

boekel schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 02:56:
Bitcoin.de is misschien wel een interessante site om te traden!

Mooie spikes...
Ziet er leuk uit maar volgens mij is het volume erg laag en is het dus lastig je orders kwijt te kunnen

edit: het is echt een marktplaats. Je moet dus als je bitcoins verkoopt, zelf je coins sturen naar de koper |:(

[ Voor 16% gewijzigd door vertigoo op 20-12-2013 11:12 ]

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-01 18:05

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:58:
Spijt dat ik uitgestapt ben tijdens de china crash, al had ik gehold was had ik minimaal verlies op dit moment :(
Same here... en toch nog een piek gepakt toen in het dal. Echter als ik naar mijn gevoel had geluisterd (die zei 700-800 weer stabiel in 1-2 dagen) ipv naar anderen en een maat waarmee ik handel die alles erg goed volgt (nieuws, grafieken, afzetten tegen andere modellen), dan was mijn verlies ook niet die 800 Euro van nu ;)

Dat is gewoon echt zuur. Nog steeds denk ik wel dat hij gaat dalen, maar weet niet op welk moment. Om vervolgens weer echt te gaan pieken. Ik denk niet dat hij nu doorstijgt naar 950 en hoger.

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-11-2025
n00bs schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:34:
[...]

Same here... en toch nog een piek gepakt toen in het dal. Echter als ik naar mijn gevoel had geluisterd (die zei 700-800 weer stabiel in 1-2 dagen) ipv naar anderen en een maat waarmee ik handel die alles erg goed volgt (nieuws, grafieken, afzetten tegen andere modellen), dan was mijn verlies ook niet die 800 Euro van nu ;)

Dat is gewoon echt zuur. Nog steeds denk ik wel dat hij gaat dalen, maar weet niet op welk moment. Om vervolgens weer echt te gaan pieken. Ik denk niet dat hij nu doorstijgt naar 950 en hoger.
Komt wel goed, hij daalt en stijgt wel weer. Wanneer is de vraag alleen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door creapYYY op 20-12-2013 11:50 ]

• vertigoo

vertigoo

Welcome to the jungle

Ok weer wat geleerd
Beter een buy order op 510.02 zetten ipv 510 :P . Wat gaat alles toch traag vandaag op kraken. Iedereen bezig met kerstinkopen zeker

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-01 20:05
vertigoo schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:50:
Ok weer wat geleerd
Beter een buy order op 510.02 zetten ipv 510 :P . Wat gaat alles toch traag vandaag op kraken. Iedereen bezig met kerstinkopen zeker
Wen er maar aan, ik vermoed dat de komende 2 weken over het algemeen erg traag gaan worden wat betreft Bitcoin-handel. Kerst en nieuwjaar houdt de westerse wereld bezig en hoewel China zich niet veel van die feestdagen aantrekt, is het volume daar om andere redenen al hard aan het dalen.

Wellicht dat de koers weer een eindje inzakt dankzij een soort verlengde weekend-dip, maar dat zal dan niet met veel volume gebeuren, dus ik verwacht geen langdurige lage prijzen (tenzij er natuurlijk negatief nieuws komt).

Ik zorg in ieder geval dat ik geld op de exchange heb staan rond de feestdagen om misschien nog een kerstcadeautje of twee mee te pikken.

[ Voor 10% gewijzigd door Rannasha op 20-12-2013 11:55 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

vertigoo schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:50:
Ok weer wat geleerd
Hah dat doe ik al een hele tijd ja. Kopen op +0.00001 en verkopen op -0.00001 om de walls net voor te blijven :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Rannasha schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:55:
[...]

Wen er maar aan, ik vermoed dat de komende 2 weken over het algemeen erg traag gaan worden wat betreft Bitcoin-handel. Kerst en nieuwjaar houdt de westerse wereld bezig en hoewel China zich niet veel van die feestdagen aantrekt, is het volume daar om andere redenen al hard aan het dalen.

Wellicht dat de koers weer een eindje inzakt dankzij een soort verlengde weekend-dip, maar dat zal dan niet met veel volume gebeuren, dus ik verwacht geen langdurige lage prijzen (tenzij er natuurlijk negatief nieuws komt).

Ik zorg in ieder geval dat ik geld op de exchange heb staan rond de feestdagen om misschien nog een kerstcadeautje of twee mee te pikken.
Denk je?
Verwacht zelf dat mensen gaan cashen voor de kerst en juist een dip veroorzaken

Verwijderd

n00bs schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:34:
[...]

Sowieso is hij dalende, maar met pieken en nog diepere dalen tussendoor.
Wat ik wel geleerd heb is inkopen tijdens bizarre dalingen zoals weekend van 7 december en de laatste "China crash", er komt altijd wel weer een correctie naar zo'n daling, waarmee winst te pakken is.

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-01 18:05

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 12:01:
[...]

Sowieso is hij dalende, maar met pieken en nog diepere dalen tussendoor.
Wat ik wel geleerd heb is inkopen tijdens bizarre dalingen zoals weekend van 7 december en de laatste "China crash", er komt altijd wel weer een correctie naar zo'n daling, waarmee winst te pakken is.
Dat zei die maat ook. Die vond het alsnog verstandig om te verkopen. Mijn gevoel zei 1 s 2 dagen wachten.. en tja achteraf was dat beter ;)
En dom genoeg heb je dan zoveel geld erin zitten, dat bij die ultimate low, ik echt niks gekocht heb |:(

Verwijderd

n00bs schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 12:09:
[...]

Dat zei die maat ook. Die vond het alsnog verstandig om te verkopen. Mijn gevoel zei 1 s 2 dagen wachten.. en tja achteraf was dat beter ;)
En dom genoeg heb je dan zoveel geld erin zitten, dat bij die ultimate low, ik echt niks gekocht heb |:(
Ik heb precies hetzelfde gedaan, ik heb de hele dag naar de grafieken lopen staren en hem langzaam voorbij mijn verkoop punt zien stijgen, en dan uiteindelijk daarboven weer ingekocht om vervolgens na een kleine stijging te verkopen, uiteindelijk gisteren +/- 50 euro winst gemaakt maar dat is niks vergeleken bij mijn verlies.
Ik was bang dat de Chinezen elk moment weer konden toeslaan en de koers nog verder naar beneden zou zakken, en dat het dan wellicht maanden zou duren om weer op het huidige niveau te komen.
Eigenlijk is er ook geen pijl op te trekken, hij is absurd gestegen vanaf eind November, dat is nog zo kort geleden. Tevens weet ik nog steeds niet hoe ik het nieuws over die exchanges in China nu moet interpreteren. Bij mij kwam het over dat er een totaal verbod kwam in China op het kopen verkopen van bitcoins. Maar officieel heb ik dat nergens bevestigd zien worden, ook het interview op Yahoo met de CEO (?) van BTC China leek enkel te melden dat hun payment processor niet meer met ze wou samen werken en ze een nieuwe oplossing moesten zoeken, niet alsof dat een enorm probleem zou zijn.

ps. Er vind nu een leuke daling plaats, hoop dat er ook herstel volgt zoals gisteren, ga weer inkopen dus, omdat hopelijk een bescheiden winst te maken. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2013 12:19 ]

Verwijderd

laat hem ff goed dalen.. weekend komt eraan he, dan zal hij nog wel verder dalen

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 12:30:
laat hem ff goed dalen.. weekend komt eraan he, dan zal hij nog wel verder dalen
Maar laat hem na deze pre-weekenddip ook even weer stijgen aub.

Bedankt!

Verwijderd

Hahahaha ik doe me best!

Ik zit er ook in net als jou en probeer nu niet in te kopen met deze daling..
Hij moet nog verder dalen aangezien hij in 1 dag 100 euro gestegen is.. + het weekend

Ik zelf denk / HOOP dat hij onder de 400 euro duikt dit weekend :9 8)7

• Fivel
  • Laatst online: 26-06-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 12:30:
Net als de daling afgelopen weekend? Oh wacht, toen was er geen daling.

• snoekds20
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-01 22:37
hoezo dalen, kijk goed, gisternacht is gestegen-gedaald-gestegen vanmorgen gedaald, dus nu weer stijgen

Verwijderd

Op een soort Poolse Amazon (Allegro) verkopen ze USB Bi.Fury 5GH/sec ASIC Miners tussen 990 en 1049 PLN. Dat is zo'n 235 à 255 EUR. Elders worden die dingen voor >dan 500 € verkocht. Sommigen durven er zelfs 900,- EUR voor vragen O.o

Zou dit een scam zijn? En voorts kun je hier enkel SHA-256 coin mee minen? Geen DOGE, LTC, QRK, SRC etc. Aan de huidige diff van die SHA-256 coins zal dit ook niet echt rendabel zijn, of zelfs snel terugverdiend :\ In zo'n geval is zelfs 235 EUR teveel lijkt me :(

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:13
Kan ik mijn Pennies nog ergens kwijt? Ik heb ze op cryptsy staan, maar daar is geen markt meer, en bter accepteert geen deposits..

I see red pixels.

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
De markt is toch alweer up? :?

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:25
Hier niet.

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

• vertigoo

vertigoo

Welcome to the jungle

NXT coins pieken steeds hoger (staat nu bijna op 1500) . Gisterenavond op 1010 gekocht en verkocht op 1270. Is sindsdien niet meer op de 1010 gekomen om weer in te kopen maar dat zal vanavond of morgen wel weer gebeuren schat ik, of het moet heel erg af gaan wijken van de afgelopen dagen.

• MichaelB74
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-01 17:13
Ik zit nog met 1BTC in NXT op 1010 gekocht.

Staat nu +35,40% _/-\o_

Ik hou het scherp in de gaten, want ik wil nu eens verkopen vóórdat het naar beneden gaat (alhoewel dat bij NXT een stuk rustiger verloopt).

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-01 11:47

fynrd1

Fooled by Randomness

MichaelB74 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 13:35:
Ik zit nog met 1BTC in NXT op 1010 gekocht.

Staat nu +35,40% _/-\o_

Ik hou het scherp in de gaten, want ik wil nu eens verkopen vóórdat het naar beneden gaat (alhoewel dat bij NXT een stuk rustiger verloopt).
Je hebt al een heel hoog rendement in btc, waarom zou je niet nu uitstappen?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• MichaelB74
Net mee bezig :)

• vertigoo

vertigoo

Welcome to the jungle

fynrd1 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 13:40:
[...]

Je hebt al een heel hoog rendement in btc, waarom zou je niet nu uitstappen?
Ik hoop dat de NXT binnenkort op bijv. cryptsy te verhandelen wordt. Dat geeft misschien nog een leuke impuls. Baal nog een beetje dat ik mijn dogecoins te vroeg met verlies heb verkocht terwijl ik eigenlijk vertrouwen had dat dat nog goed ging komen

• MichaelB74
Ik heb gelezen op bitcointalk (en hun forum) dat ze daar wel mee bezig zijn, maar dat het allemaal wat lastiger is, omdat ze een ander algoritme gebruiken. Het is niet 123 in te passen zoals alle andere coins.

Als dat gebeurt dan zal dat zeker een mooie impuls geven!

Verwijderd

Rannasha schreef op donderdag 19 december 2013 @ 18:12:
[...]

Als je scrypt-coins wil minen op een Nvidia kaart moet je CudaMiner gebruiken. Die presteert een stuk beter dan CGMiner.
Bedankt voor je tip Rannasha :D

Dat presteert echt véél beter: 7kH/sec ipv 1.5kH/sec.
Na iets meer dan 2 uurtjes draaien heeft ie 14 DOGE gemined + nog hetgene de pool me verschuldigd is voor het laatste uurtje. Ganse coins minen geeft toch een beter gevoel dan 0.001 SRC of 0.04 QRK met dminer ;)

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:38

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Caballeros schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:30:
[...]

Als betaalmiddel voor afpersing.
Ok misschien niet zulke goede reclame :X :P

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 13:55:
[...]

Bedankt voor je tip Rannasha :D

Dat presteert echt véél beter: 7kH/sec ipv 1.5kH/sec.
Na iets meer dan 2 uurtjes draaien heeft ie 14 DOGE gemined + nog hetgene de pool me verschuldigd is voor het laatste uurtje. Ganse coins minen geeft toch een beter gevoel dan 0.001 SRC of 0.04 QRK met dminer ;)
Nvidia is gewoon echt rampzalig om mee te minen... ik ben nu met m'n GTX765M en K3000M (mobile GPUs) DOGE aan het minen en ik haal 175Kh/s in het TOTAAL, terwijl 1x 7950 het 4 dubbele haalt

AMD 5800X3D, ASUS ROG Strix B550-F, 32GB Corsair DDR4, MSI RTX 5070 Ti 16G SHADOW 3X OC

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Heb toch meeste van mijn posities geloosd. Nu weer mijn investeringsgeld terug plus een beetje winst. De rest van de winst is om af en toe te spelen. Voelt toch lekkerder als je alleen met winst trade, het vreet tenminste niet aan je eigen kapitaal. Ik persoonlijk geloof niet zo in deze recovery, de lange termijn trend is gewoon omlaag.

[ Voor 15% gewijzigd door Arsenius op 20-12-2013 14:23 ]

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Arsenius schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 14:22:
Ik persoonlijk geloof niet zo in deze recovery, de lange termijn trend is gewoon omlaag.
Lange termijn is een week? Een maand? Tien jaar?

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als Litecoin nou nog heel even piekt naar 0.030 op BTC-e en naar 0.035 en 0.037 dan heb ik mijn volledige verlies goedgemaakt. Zou toch prettig zijn....

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• Arsenius
  • Niet online
MrAcid schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:01:
[...]

Lange termijn is een week? Een maand? Tien jaar?
Is goed te zien op de daggrafiek. Dus aankomende weken/maanden.

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Arsenius schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:05:
[...]

Is goed te zien op de daggrafiek. Dus aankomende weken/maanden.
Dat is inderdaad de trend, maar technische analyse heeft maar heel beperkt zin op BTC, imo.

• Arsenius
  • Niet online
MrAcid schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:09:
[...]

Dat is inderdaad de trend, maar technische analyse heeft maar heel beperkt zin op BTC, imo.
Het is een tool, ik zie cryptcoins als commodity, dus goud, zilver enz. Vaak daalt die ook onverklaarbaar, alhoewel mensen denken te weten waarom de goudprijs omhoog of omlaag gaat. Het is gewoon een hulpmiddel waar je je trades op kunt baseren.

• Miks
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-01-2025
Op de lange termijn verwacht ik juist een opgaande trend. Het gaat best goed met Bitcoin (China, dat zijn slechts stuiptrekkingen van een adoptieangst). Daarmee bedoel ik dat er op steeds meer plekken betaald kan worden met de munt.

Eigenlijk is dit goed nieuws voor cryptocurrency in het algemeen. Het enige dat deze opgaande beweging kan breken zijn grote technische problemen met de crypto's. En specifiek voor bitcoin is het gevaar van een andere concurrerende munt. Maar zowel op technisch gebied, als op cryptoconcurrentievlak zit het goed de komende paar maanden, imo.

• Arsenius
  • Niet online
Ik zie meer een gevaar in regeringen die XBT tegen gaan werken. Als er grote potentiële markten worden afgesloten van XBT dan zal de waarde gewoon depreciëren.

• Miks
Met welk argument zouden regeringen dit kunnen doen dan? De VS had er geen, China is een onvergelijkbaar regime...
Ik zie geen enkele reden waarom Europa actie zou moeten ondernemen om bitcoinhandel te verbieden.
Ook zouden alle regeringen bitcoin moeten verbieden. Anders is het heel makkelijk om door te gaan met handelen, zet het gewoon om in een andere currency en gaan met de banaan.

China is een grote rimpel, maar trekt wel weer recht denk ik, want op lange termijn kunnen de Chinezen gewoon door blijven handelen.

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-01 21:52
Arsenius schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:16:
Ik zie meer een gevaar in regeringen die XBT tegen gaan werken. Als er grote potentiële markten worden afgesloten van XBT dan zal de waarde gewoon depreciëren.
Dat zie ik eerlijk gezegd ook niet gebeuren. USA en Europa kunnen waarschuwen voor BTC als betaalmiddel/investering, maar dat doen ze nu in feite ook al. Ik zie niet in hoe ze dit kunnen reguleren laat staan verbieden.

Wat nu nodig is zijn een aantal goednieuw berichten over bedrijven/services die BTC (of andere altcoins) gaan accepteren als betaalmiddel. Hoeft maar klein te beginnen, om daarna het sneeuwbaleffecte veroorzaken. Dan zie ik BTC weer fors stijgen.

• Miks
Falch schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:23:
[...]
Wat nu nodig is zijn een aantal goednieuw berichten over bedrijven/services die BTC (of andere altcoins) gaan accepteren als betaalmiddel. Hoeft maar klein te beginnen, om daarna het sneeuwbaleffecte veroorzaken. Dan zie ik BTC weer fors stijgen.
Zoals dit (uit het andere bitcoin topic):
http://newsbtc.com/2013/1...ng-bitcoin-2nd-half-2014/

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-01 07:18
Arsenius schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:16:
regeeringen hebben niet de macht over geldcreatie, dat hebben banken. maar ik ben het met je eens, de banken in samenwerking met de regeringen kunnen weleens flink dwars gaan liggen. maar of ze het ook gaan doen is moeilijk te zeggen, zie maar zoals anderen al zeggen amerika, als die het zouden kunnen voorkomen dan hadden ze dat al lang en breed gedaan.
daarmee dat ik verwacht dat de weg open ligt voor de bitcoin in de toekomst.

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-11-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 12:33:
[...]
Maar laat hem na deze pre-weekenddip ook even weer stijgen aub.

Bedankt!
Vorig weekend was er geen dip, he.... die kwam er na.

PSN: Marselaar

• Miks
Waarom zouden banken gaan tegenwerken? Ik denk dat banken ook zien dat er grote kansen liggen als zij zich gaan bemoeien met bitcoin. Kansen zoals goedkoper aanbod van producten.
Neem een bank, die heeft reserves, een naam, een imago. En je hebt bitcoin, risicovol ja, maar ook in staat kosten ontzettend omlaag te brengen. Breng die twee bij elkaar en je krijgt een betrouwbaar en goedkoop product.

• Arsenius
  • Niet online
Enige wat de regeringen hoeven te doen is cryptcoins illegaal te maken. Of gewoon tegen de banken te zeggen dat elke transactie die met cryptcoins te doen heeft niet mag. Het hoeft echt niet moeilijk te zijn. Als dat in Europa of Amerika gebeurt dan klapt die koers zo hard, daar is de flashcrash van de Dow Jones niks bij. ;)

• Miks
Okay, maar wat zou het argument daarvoor moeten zijn?

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01-2025
W3ird_N3rd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 04:45:
[...]
Maarja, ik heb ook nachtmerries gehad waarbij ik keer op keer droomde wakker te worden, de koers bekeek en de koers op nul stond. En dat dan 3x achter elkaar ofzo. Nu zal ik wel nachtmerries krijgen dat de koers op $10.000 staat omdat ik verkocht heb. Het is het gewoon niet waard om nachtmerries over geld te hebben. :/
Ik loop 14 pagina's achter met lezen, dus een beetje late reactie, maar.... om dit stukje heb ik echt tranen met tuiten gelachen. Geweldige post. Ik zal eraan denken nooit naar je adviezen te luisteren :)

edit: even afkloppen dat ik nog geen bitcoin nachtmerries heb gehad, ook al sta ik nu flink in de min vanwege een stomme panic sell.

[ Voor 9% gewijzigd door Bonez0r op 20-12-2013 15:49 ]

There go the goddamn brownies.

• Arsenius
  • Niet online
Miks schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:45:
Zoals de regeringen dat altijd doen, onder het mom van witwaspraktijken? Ook misschien het argument dat ze niet goed belasting kunnen heffen want ze kunnen niet controleren hoeveel coins je bezit. Genoeg argumenten.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Arsenius schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:49:
[...]

Zoals de regeringen dat altijd doen, onder het mom van witwaspraktijken? Ook misschien het argument dat ze niet goed belasting kunnen heffen want ze kunnen niet controleren hoeveel coins je bezit. Genoeg argumenten.
De regering kan ook niet controleren hoeveel contant geld ik in huis heb..

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-01 07:18
Arsenius schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:49:
[...]

ah ja maar das natuurlijk allemaal kul he, this geen china (nog niet) hier he. zomaar iets hard gaan verbieden gaat simpelweg niet, als ze al plannen hebben tot iets te gaan verbieden dan gaan daar wel jaaren overheen voordat er een besluit is genomen binnen de europese unie.

• Arsenius
  • Niet online
G-PHREAK schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:51:
[...]

De regering kan ook niet controleren hoeveel contant geld ik in huis heb..
Nee maar je kunt moeilijk eurobiljetten gaan verbieden. Maar goed die dien je ook op te geven bij de belastingdienst.

• MegaCookie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Aangezien hier vele mensen op Kraken.com handelen en ik me ergerde aan dat ik steeds naar de website moest gaan om de koers te zien, dacht ik dat het wel handig was om een Kraken ticker te maken voor Google Chrome. Ik zet deze vanavond in de Google Chrome Web Store (vanwege oponthoud met het creditcard gedoe) maar in de tussentijd kan je hem al downloaden: https://drive.google.com/...md1Vnanc/edit?usp=sharing
Instructies om het te installeren: http://lifehacker.com/591...official-chrome-web-store

Ik heb besloten alleen BTC en LTC toe te voegen omdat andere currencies niet veel volume hebben op Kraken en hierdoor niet veel mensen geïnteresseerd zullen zijn (denk ik :P).
Laat het me weten als je opmerkingen/ tips/ suggesties hebt. :)

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07-2025
MegaCookie schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:56:
Aangezien hier vele mensen op Kraken.com handelen en ik me ergerde aan dat ik steeds naar de website moest gaan om de koers te zien, dacht ik dat het wel handig was om een Kraken ticker te maken voor Google Chrome. Ik zet deze vanavond in de Google Chrome Web Store (vanwege oponthoud met het creditcard gedoe) maar in de tussentijd kan je hem al downloaden: https://drive.google.com/...md1Vnanc/edit?usp=sharing
Instructies om het te installeren: http://lifehacker.com/591...official-chrome-web-store

Ik heb besloten alleen BTC en LTC toe te voegen omdat andere currencies niet veel volume hebben op Kraken en hierdoor niet veel mensen geïnteresseerd zullen zijn (denk ik :P).
Laat het me weten als je opmerkingen/ tips/ suggesties hebt. :)
Altijd leuk dat iemand initiatief neemt, alleen staat Kraken al een aantal weken op Bitcoinwisdom.com met BTC/EUR en LTC/EUR

• MegaCookie
  • Niet online
m19 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:58:
[...]

Altijd leuk dat iemand initiatief neemt, alleen staat Kraken al een aantal weken op Bitcoinwisdom.com met BTC/EUR en LTC/EUR
I know, maar dan heb je altijd zo'n tabblad open staan :P. Ik vind (al zeg ik het zelf) het beter om snel even de koers te checken. Het is ook niet bedoeld als een uitgebreide koers.

• Miks
Ik ga hem zeker even proberen. Hoe snel refresht ie?

Wat een enorme wall trouwens op LTC bij kraken :/

• MichaelB74
Zo vandaag, 0,30652503 BTC verdient met NXT. :*)

Nu moeten m'n Quarks nog gaan meewerken!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-01 21:49
Miks schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:45:
Dat Bitcoins al dan niet zogenaamd door terroristen gebruikt worden. Dan zal de USA het gebruik verbieden.

Dat terroristen ook gewone dollars gebruiken maakt dan niet uit.

[ Voor 15% gewijzigd door Bigfoot op 20-12-2013 16:14 ]

• MegaCookie
  • Niet online
Miks schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 16:04:
[...]

Ik ga hem zeker even proberen. Hoe snel refresht ie?

Wat een enorme wall trouwens op LTC bij kraken :/
Zo'n 60 seconden. Oeps, om te testen had ik hem nog op 10 seconden staan, maar dat is wel erg paranoia. Ik maak zo nog even een optie om de interval te veranderen.

[ Voor 13% gewijzigd door MegaCookie op 20-12-2013 16:16 ]

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-01 12:44
Bigfoot schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 16:13:
[...]

Dat Bitcoins al dan niet zogenaamd door terroristen gebruikt worden. Dan zal de USA het gebruik verbieden.

Dat terroristen ook gewone dollars gebruiken maakt dan niet uit.
Ik zie het amerikaans leger niet zo snel bitcoins gebruiken :+

• Falch
Hmm, mijn verification request bij Bitstamp is denied terwijl precies dezelfde documenten bij Kraken wel voldoende waren.

Wat hebben jullie als physical bill gebruikt? Bills van vaste lasten staan op naam van mijn vriendin omdat ik bij haar ben komen inwonen, dus die kan ik niet gebruiken. Bankafschrift opvragen van mijn bank en inscannen?

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07-2025
Falch schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 16:21:
Hmm, mijn verification request bij Bitstamp is denied terwijl precies dezelfde documenten bij Kraken wel voldoende waren.

Wat hebben jullie als physical bill gebruikt? Bills van vaste lasten staan op naam van mijn vriendin omdat ik bij haar ben komen inwonen, dus die kan ik niet gebruiken. Bankafschrift opvragen van mijn bank en inscannen?
Ik had een afschrift via internetbankieren geprint en toen een scan er van gemaakt. Deze werd gewoon goed gekeurd, terwijl je eigenlijk bijna niet kan zien dat hij gescand is.

Verwijderd

alles staat stil

• Falch
T homass schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 16:39:
[...]

Ik had een afschrift via internetbankieren geprint en toen een scan er van gemaakt. Deze werd gewoon goed gekeurd, terwijl je eigenlijk bijna niet kan zien dat hij gescand is.
Goed idee, ga ik proberen. Btw, ik neem aan dat het geen probleem geeft als je transacties, saldo's etc met paint weghaald?

• J27
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-01 20:32

J27

Falch schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 16:21:

Ik heb van de week voor Bitstamp een belasting formulier (teruggaaf 2014) gebruikt met daarop mijn adres, na 3 dagen is het geaccepteerd, had ik eigenlijk niet verwacht omdat er geen datum op het formulier stond (alleen dus 2014)

Voor Kraken heb ik via internetbankieren een afschrijft gedownload als pdf, omgezet naar jpg en dat gebruikt voor adres verificatie (dus zonder te printen/scannen), dit werd binnen een dag geaccepteerd.

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:22

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Ik heb bij Kraken met mijn telefoon een foto gemaakt van een CC afschrift. Deze heb ik gecropped zodat er geen bedragen zichtbaar waren. Dat was voldoende.

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-01 20:37

zomertje

Barisax knorretje

Misschien moet ik op mn website wel een bitcoin donatieknop maken >:)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• Marselaar
Flatline op Kraken... En flinke volumineuze sell orders op 509 en 512. Weekendstilte?

Verwijderd

tammerat schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 17:16:
Flatline op Kraken... En flinke volumineuze sell orders op 509 en 512. Weekendstilte?
Ik zit maar te wachten tot hij omhoog schiet richting de 520. Of moet ik me winst maar pakken en verkopen op 507 :|

• Miks
Moeilijke keuze, vorig weekend was er geen dip ...

• LxgOne
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01-2025
Misschien dat ik maar tevreden moet zijn met een paar euro winst per dag door te daytraden... elke keer dat ik er langer in blijf zitten dan een half uur maak ik verkeerde keuzes en verlies ik enkel... :+

Verwijderd

Miks schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 17:19:
Moeilijke keuze, vorig weekend was er geen dip ...
Soms denk ik, ik moet gewoon pakken wat ik pakken kan, hoe klein de winst ook moge zijn. Tot nu toe wil ie ook niet echt boven de €510,- komen.

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-01 20:05
Je moet ook vooral niet teveel naar de Kraken koers kijken. Die volgt de andere exchanges. Daar zit soms wat vertraging in, zeker als er een relatief grote wall staat op Kraken.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Verwijderd

Rannasha schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 17:22:
Je moet ook vooral niet teveel naar de Kraken koers kijken. Die volgt de andere exchanges. Daar zit soms wat vertraging in, zeker als er een relatief grote wall staat op Kraken.
Klopt, ik kijk ook naar de andere koersen, wel bizar trouwens hoe ze in verhouding altijd gelijk blijven lopen. (minimale verschillen daar gelaten)

• Marselaar
Rannasha schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 17:22:
Is dat nog steeds zo, denk je? Dat was toch vanwege het lage volume? Mijn Bitconium-app geeft al twee dagen aan dat Kraken BTC-e niet veel meer ontloopt qua volume.

Verwijderd

Waar haalt iedereen die winst op DOGE en andere altcoins vandaan? Als ik op cryptsy kijk is DOGE nou niet bepaald zo erg aan het stijgen/schommelen om grote winsten te maken en andere alts ook niet?

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-01 19:58

NSG

Je weet niks!

Ik krijg net een mailtje van mijn zorgverzekering (Anderzorg), dat ze bitcoins gaan verloten :P
De website die erbij hoort: http://coinkoorts.nl/ .

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07-2025
Enes_81 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 17:48:
Ik krijg net een mailtje van mijn zorgverzekering (Anderzorg), dat ze bitcoins gaan verloten :P
Doe normaal nooit mee met weggeef acties, maar deze is wel leuk. Strakke website ook ;)

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:11
Dogecoin gaat naar beneden -29.89 % op coinmarketcap

• Marselaar
Leuke actie. Zelfs mogelijk om mee te doen zonder te sharen op Twitter/FB.

• MichaelB74
masterrobo schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 17:52:
Dogecoin gaat naar beneden -29.89 % op coinmarketcap
Mooi! ;)

Op naar een stijging voor Quark _/-\o_

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:15
tammerat schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 17:56:
[...]

Leuke actie. Zelfs mogelijk om mee te doen zonder te sharen op Twitter/FB.
En als je toch twitter hebt: de tweet posten, en dan de applicatietoegang intrekken + tweet verwijderen levert je toch die 5 extra kansen op (idem met FB, als je je instellingen op aangepast "Alleen ik" zet, krijg je ze ook) ;)

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07-2025
Leuk, ik was al bij Anderzorg. Leuke meevaller.

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07-2025
m19 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 17:52:
[...]

Doe normaal nooit mee met weggeef acties, maar deze is wel leuk. Strakke website ook ;)
Thanks! Ook maar even meegedaan.

Uit de veel gestelde vragen:

Wanneer je een Bitcoin gewonnen hebt, kan je ervoor kiezen de Bitcoin te krijgen. Je krijgt deze dan vóór 1 april 2014. Je kunt ook kiezen om de waarde in geld te krijgen die gebaseerd is op de koers van 19 december 2013, namelijk € 450,-.

Wanneer de koers van de Bitcoin stijgt tot maximaal € 800,- op moment van aanschaf door Anderzorg, krijg je 1 Bitcoin. Wanneer de waarde hoger is dan € 800,- geeft Anderzorg Bitcoin ter waarde van € 800,-. Er geldt dus een maximumwaarde van € 800,- op moment van aanschaf door Anderzorg.

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
gaat hard omlaag op Gox!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:11
tammerat schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 17:33:
[...]

Is dat nog steeds zo, denk je? Dat was toch vanwege het lage volume? Mijn Bitconium-app geeft al twee dagen aan dat Kraken BTC-e niet veel meer ontloopt qua volume.
Qua volume en prijs zit er de laatste dagen niet een extreem verschil tussen inderdaad. Kraken wordt groter :)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• LxgOne
En maar goed ook... :-) gaat het toch weer wat makkelijk om iet te kopen of verkopen aan de gewenste prijs

• LxgOne
is dit het begin van een nieuwe weekenddip? Dat zullen we morgen pas weten zeker :+

• Marselaar
LxgOne schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 18:54:
is dit het begin van een nieuwe weekenddip? Dat zullen we morgen pas weten zeker :+
Nee joh, weekenddips bestaan niet.

Verwijderd

LxgOne schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 18:54:
JA, SELL SELL SELL!!

niet doen dus, dat heb ik nu eindelijk geleerd ;)

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:22

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Ik heb na mijn gepruts deze week met de China-crash toch weer wat winst gepakt met mijn take-profit order van 20LTC, toch weer 10% op deze mislukte transactie terugverdiend :D

Nu maar weer een geschikt moment afwachten om weer wat in te kopen :)

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin

• Fivel
  • Laatst online: 26-06-2024
Toch even stapje terug op hoog volume, vergeleken met voorgaande uren.

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
jeutje, paar walls van 100 BTC gingen er doorheen in een paar seconden!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-01 22:00
Er dumpte weer even iemand 800 coins op Mt Gox/USD.

Verwijderd

Hoe worden de bid en ask berekend?

• Marselaar
De sell-walls op Kraken zakken ook in prijs...

• Avalaxy
Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 19:29:
Hoe worden de bid en ask berekend?
Gewoon de hoogste bid en de laagste ask.

Verwijderd

Avalaxy schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 19:30:
[...]

Gewoon de hoogste bid en de laagste ask.
http://bitcoinity.org/markets/kraken/EUR
Deze klopt dan structureel niet, vandaar dat ik het vroeg

• Avalaxy
Waarom niet?
Pagina: 1 ... 60 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid