Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 178 Laatste
Acties:
  • 539.550 views

• NovapaX
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-01 20:28
Ik geloof het wel.
De faq van kraken lijkt te suggereren dat de limit ook gerelatieerd is aan de hoogste prijs. Maar die fout heb ik al een keer voor je gemaakt ;)

1740Wp: 12xSF145-S @ Hosola 1600TL [pvoutput]
Sparql TV wiki

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:28
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:42:
[...]

Ik heb nu een buy limit order op €425,-
met deze trailing stop limit "erbij"
Order Type Trailing Stop Limit
Stop Offset -15.00000
Limit Offset -1.00000

Mijn bedoeling is dus dat hij stopt met zakken na een daling van €15,- en dan op een totale daling van €16,- zijn limit verkooporder aanmaakt. Heb ik het zo goed gedaan? :$
Klopt. Zodra de koers €15 onder z'n piek komt, wordt er een limit order geplaatst op €1 onder de op dat moment laatste koers.
Bovenstaande is incorrect, heb even de Kraken FAQ bekeken. De Limit Offset is de offset ten opzichte van het eerder behaalde toppunt van de koers. In jouw geval zou je dus -16 moeten instellen.
quote: Kraken FAQ
The limit order is set by another offset (the "limit offset"). For a long trade, the limit (sell) order will trigger when market price falls from a high by the stop offset amount; the limit for the order is calculated as the high minus the limit offset.
Let wel op dat er dikwijls meerdere euro's tussen prijzen van verschillende orders zitten op Kraken. Een dergelijke limit-order zo dicht onder de markt-prijs loopt nog steeds kans om overgeslagen te worden als er een snelle correctie plaatsvindt. Ik zou eerder een -5 -20 als Limit Offset kiezen.

[ Voor 21% gewijzigd door Rannasha op 18-12-2013 17:47 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Die order gaat sowieso niet gevuld worden omdat de limit prijs uiteindelijk hoger is dan de marktprijs. Beide offsets zijn vanaf high, niet vanaf market (wat voor de stop natuurlijk ook geen sense maakt)
Trailing Stop Limit: Trailing stop limit orders work exactly like trailing stop orders except that a limit order is triggered when market price goes against the position by the stop offset amount.

The limit order is set by another offset (the "limit offset"). For a long trade, the limit (sell) order will trigger when market price falls from a high by the stop offset amount; the limit for the order is calculated as the high minus the limit offset. For a short trade, the limit (buy) order will trigger when market price rises from a low by the stop offset amount; the limit for the order is calculated as the low plus the limit offset. If you make the limit offset larger than the stop offset, this will increase the chances that the limit order gets filled when it is triggered.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• NovapaX
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-01 20:28
.oisyn schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:48:
Die order gaat sowieso niet gevuld worden omdat de limit prijs uiteindelijk hoger is dan de marktprijs. Beide offsets zijn vanaf high, niet vanaf market (wat voor de stop natuurlijk ook geen sense maakt)

[...]
Niet dus... die fout heb ik dus al gemaakt...
Moet ik nog steeds feedback voor sturen eigenlijk! sorry!

1740Wp: 12xSF145-S @ Hosola 1600TL [pvoutput]
Sparql TV wiki

Verwijderd

.oisyn schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:48:

[...]
Maar ik heb een buy order staan.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Je hebt toch een limit buy met een trailing stop limit als conditional close? Die close is een sell.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

.oisyn schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:52:
Je hebt toch een limit buy met een trailing stop limit als conditional close? Die close is een sell.
true
Rannasha schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:45:
[...]

Klopt. Zodra de koers €15 onder z'n piek komt, wordt er een limit order geplaatst op €1 onder de op dat moment laatste koers.
Bovenstaande is incorrect, heb even de Kraken FAQ bekeken. De Limit Offset is de offset ten opzichte van het eerder behaalde toppunt van de koers. In jouw geval zou je dus -16 moeten instellen.

[...]

Let wel op dat er dikwijls meerdere euro's tussen prijzen van verschillende orders zitten op Kraken. Een dergelijke limit-order zo dicht onder de markt-prijs loopt nog steeds kans om overgeslagen te worden als er een snelle correctie plaatsvindt. Ik zou eerder een -5 -20 als Limit Offset kiezen.
Dankje!

Wel ideaal voor snacht's

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2013 17:54 ]

• [Yellow]
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
@rocksonline: maar dat is toch heel iets anders dan je zei?

Verwijderd

[Yellow] schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:55:
@rocksonline: maar dat is toch heel iets anders dan je zei?
uhh nee, hoezo?

Het ging mij erom dat ik koop en mee rijdt op de koers naar boven maar bij een bepaalde daling automatisch verkoop.

• [Yellow]
  • Niet online
Sorry, had erover heen gelezen dat je 2 orders invoerde 8)7

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Nee, het is 1 order, waar een conditional close aan hangt.

• [Yellow]
  • Niet online
Zit nu in kraken te kijken en inderdaad, het is 1 order. Is zelfs geavanceerder dan Interactive Brokers!

Verwijderd

Ik had me aangemaakte order alweer gecanceld, was om even uit te proberen. Had ik hem nu maar laten staat :/ :D

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:43

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
.oisyn schreef op woensdag 18 december 2013 @ 16:21:
[...]

Dan snap je gewoon niet hoe orders werken ;). Als jij een limit buy order plaatst voor 15, en er bestaat al een limit sell order voor 10, dan gaat ie gewoon voor 10 (want jij wil kopen voor maximaal 15). Is dat niet genoeg, en is er ook nog een order voor 11, dan doet ie de rest voor 11, enzovoorts tot alle sell orders t/m de 15 gefilled zijn. Vandaar dat een limit buy order die veel hoger is dan de actuele sell prijs effectief (dus niet echt, maar met hetzelfde resultaat) een market order is. Hetzelfde geldt voor een sell order die veel lager ligt dan de actuele buy prijs.

Lees mijn verhaaltje in de TS nog eens:

[...]
Je verhaaltje is op zich wel duidelijk, maar wat ik vanmiddag dus wilde dat als de dalende koers om zou slaan naar een stijgende, dat ik voor 13,5 wilde kopen. In de drukte van het werk niet echt in verdiept en dus een normale buy limit order aangemaakt. Stom uiteraard. Wat had ik dan moeten, een buy trailing stop (limit) oid?

Vanavond alsnog wat werk afmaken, want aan werk niet voldoende toegekomen en ook nog eens verkeerde orders geplaatst. Lijk wel een man, kan geen 2 dingen tegelijk :+

Even zitten rekenen, mijn stommiteiten vandaag hebben me €165 uit mijn winst gekost en ik heb nu ook nog eens 15LTC minder dan vanochtend |:(

Iemand die slimmer gehandeld heeft en op het dal heeft gekocht, staat nu lekker in de plus :o

[ Voor 8% gewijzigd door Ethirty op 18-12-2013 18:48 ]

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin

• MichaelB74
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-01 17:13
Overigens een positief berichtje over dgex.com (NXT exchange).

Er staat dat het terugboeken van BTC tot 48 uur kan duren, maar ik had ze binnen een middag terug _/-\o_

Helaas wel jammer dat het inmiddels zo'n 10% hoger staat dan vanmorgen, maar evengoed heb ik ook zo'n 10% winst gemaakt.

Die exchange komt krakkemikkig over, zit vreemd in elkaar, maar tot nog toe werkt en klopt het wel allemaal.

• Rannasha
MichaelB74 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 18:57:
Overigens een positief berichtje over dgex.com (NXT exchange).

Er staat dat het terugboeken van BTC tot 48 uur kan duren, maar ik had ze binnen een middag terug _/-\o_

Helaas wel jammer dat het inmiddels zo'n 10% hoger staat dan vanmorgen, maar evengoed heb ik ook zo'n 10% winst gemaakt.

Die exchange komt krakkemikkig over, zit vreemd in elkaar, maar tot nog toe werkt en klopt het wel allemaal.
Het feit dat het meer dan 10-20 minuten duurt voordat de transactie verstuurd is, is nogal slecht.

Bitcoin versturen kan makkelijk geautomatiseerd worden. Eventueel bundel je transacties, waardoor ze niet altijd instantaan verzonden worden. Maar meer dan een uur wachten op een Bitcoin tx is een beetje raar.

• MichaelB74
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-01 17:13
Komt omdat ze het nu nog handmatig controleren en uitvoeren (zo staat het tenminste op het forum).

Het handelen is gratis, alleen cashouts kosten 1,4%.

Het is voor mij m'n redding geweest om een niet te groot verlies te hebben gehad afgelopen nacht en ochtend. Deze exchange werd minder beïnvloed dan de andere meer toegankelijke exchanges. Mogelijk juist doordat het wat minder snel verloopt.

Verwijderd

Ben in de Bitcoin achtbaan blijven zitten. Was een spannende rit naar beneden. Nu weer naar boven. :)

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-11-2025
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 19:12:
Ben in de Bitcoin achtbaan blijven zitten. Was een spannende rit naar beneden. Nu weer naar boven. :)
Hij gaat nog erg op en neer. Mijn glazen bol vertrouwt het nog niet echt. Ik had daarstraks al mijn bitcoins verkocht, maar dat voelde wel erg naakt. Dus heb er al weer één. :)

PSN: Marselaar

• Lifelogger
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-01 22:48
Jammer overigens van de QRK coin. Die zou op de Chinese Exchange komen, maar daar hebben ze nu ook niet veel meer aan. Denk niet dat het nog echt iets gaat uithalen.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Lifelogger schreef op woensdag 18 december 2013 @ 19:25:
Jammer overigens van de QRK coin. Die zou op de Chinese Exchange komen, maar daar hebben ze nu ook niet veel meer aan. Denk niet dat het nog echt iets gaat uithalen.
ach, ik heb er vanmorgen 4000 van gekocht voor 0,4 btc.. Zijn nu alweer 0,6 btc waard :D

• Lifelogger
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-01 22:48
G-PHREAK schreef op woensdag 18 december 2013 @ 19:30:
[...]

ach, ik heb er vanmorgen 4000 van gekocht voor 0,4 btc.. Zijn nu alweer 0,6 btc waard :D
Dat is wel lekker. Maar vraag me af wat de grote stijging gaat doen. Geloof dat er wel veel van verwacht werd.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ethirty schreef op woensdag 18 december 2013 @ 18:40:
[...]

Je verhaaltje is op zich wel duidelijk, maar wat ik vanmiddag dus wilde dat als de dalende koers om zou slaan naar een stijgende, dat ik voor 13,5 wilde kopen. In de drukte van het werk niet echt in verdiept en dus een normale buy limit order aangemaakt. Stom uiteraard. Wat had ik dan moeten, een buy trailing stop (limit) oid?
Je kunt idd wel een trailing stop buy order maken, maar die kickt in bij elke stop offset vanaf low - dat kan dus ook hoger zijn dan de 13,5 die je voor ogen had. Ik vind het zelf wel een gemis dat je niet gewoon een conditionele order kunt maken die pas inkickt als de marktprijs een bepaalde waarde is gepasseerd.

Moet toch maar eens beginnen aan m'n trading bot :P

• LxgOne
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01-2025
Elke dag doe ik wel wat orders die me wat euro's opleveren, maar ook elke dag doe ik er eentje die me veel meer doet verliezen.

Misschien dat enkel daytraden en alle andere momenten enkel fiat hebben beter is voor me :-) dan loop je de grote stijgingen wel mis maar ook de grote dalingen...

mmm what to do what to do

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:04
Net toen ik me afvroeg wanneer mijn withdrawal van Virwox zou worden vrijgegeven, ontving ik een mailtje en zat de BTC in mijn wallet. Van de 60 eu (oeeee) is er 33 eu over op dit moment :'( :F :')

discogs

• Skeltenaer
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Denken jullie dat er vanavond/morgen weer een China dip aankomt?
Vandaag was het verloop van de koers vrij duidelijk: China wordt wakker, de koers zakt. China gaat slapen, de koers stijgt weer.

Morgen even in de gaten houden en kijken of hierop in te spelen is. Vandaag had ik het lef niet helaas.

[ Voor 0% gewijzigd door Skeltenaer op 18-12-2013 19:40 . Reden: typo ]

• LxgOne
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01-2025
wat betekend die onderste van de 3 grafieken van bitcoinwisdom eigenlijk?

Verwijderd

Interessant stukje op reddit over het China gedoe, en waarom de BTC zal blijven dalen.
http://www.reddit.com/r/B...ing_and_will_continue_to/

• Azrou
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-12-2024
Hold onto your hat ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Azrou op 18-12-2013 20:12 ]

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:05

n00bs

Het is weer Zomer!

Daal of stijg?

• frankpaul1
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:56
Jep, wat opvalt is dat Kraken er echt achteraan hobbelt. Net nog voor 13 kunnen verkopen, terwijl hij in China al 5 minuten op ongeveer 10 stond. Prima hoor :9

• Azrou
Zolang geen enkele overheid zn bek opentrekt is het geen van beide. Maar ik denk dat we voorlopig rond de 430 euro zullen zitten.

Verwijderd

frankpaul1 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:10:
[...]

Jep, wat opvalt is dat Kraken er echt achteraan hobbelt. Net nog voor 13 kunnen verkopen, terwijl hij in China al 5 minuten op ongeveer 10 stond. Prima hoor :9
Kun je ergens de live de chinese koers in euro's zien?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2013 20:13 ]

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07-2025
Baal dat ik niet heb kunnen inkopen toen de koers van LTC rond de €7,- was, nu is die al weer bijna verdubbeld. Heb er nu toch maar een paar bij gekocht. Gevoel zegt trouwens wel dat we pas eind januari rond het oude niveau zullen zitten.

Disclaimer: mijn glazenbol heeft de laatste updates nog niet geïnstalleerd.

• Azrou
T homass schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:14:
Baal dat ik niet heb kunnen inkopen toen de koers van LTC rond de €7,- was, nu is die al weer bijna verdubbeld. Heb er nu toch maar een paar bij gekocht. Gevoel zegt dat we pas eind januari rond het oude niveau zullen zitten.

Disclaimer: mijn glazenbol heeft de laatste updates nog niet geïnstalleerd.
Hahaha lol @ disclaimer :P

• Azrou
T homass schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:14:
Baal dat ik niet heb kunnen inkopen toen de koers van LTC rond de €7,- was, nu is die al weer bijna verdubbeld. Heb er nu toch maar een paar bij gekocht. Gevoel zegt trouwens wel dat we pas eind januari rond het oude niveau zullen zitten.

Disclaimer: mijn glazenbol heeft de laatste update nog niet geïnstalleerd.
Maar waar heb jij eind januari op gebaseerd? puur glazen bol?

• frankpaul1
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:12:
[...]

Kun je ergens de live de chinese koers in euro's zien?
Gewoon valutakoers..

Hij staat in china nu trouwens op 8,2 euro.

• Azrou
Mensen er is op dit moment een flinke rotklap uitgedeeld (nr 39) door de Chinese overheid. Voor dat iedereen weer vertrouwen krijgt,durft te kopen, rtl 5 geen religie meer is en de bitcoin weer rond de 800 euro is zijn we toch wel minimaal 3 maanden verder.
Dat is dan the best case scenario, worst case is natuurlijk dat de ballon langzaam aan het leeglopen is.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 19:42:
Interessant stukje op reddit over het China gedoe, en waarom de BTC zal blijven dalen.
http://www.reddit.com/r/B...ing_and_will_continue_to/
Hij gaat daarbij wel voorbij aan de enorme hype die de laatste paar maanden rond de bitcoin is ontstaan. Uiteindelijk zit en dus een stuk meer nonchinees geld in de bitcoin dan voor de Chinezen er massaal opdoken.

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Het is echt ff kak, maar heb toch maar mijn 8BTC verkocht......... dat was ff een harde verlies. Maar als China straks wakker wordt, zal het dal groter zijn dan vanochtend vroeg.

Heb overigens wel volle vertrouwen in Bitcoin en wil dus wel weer inkopen op een goed dal om het verlies goed te maken.

• Caballeros
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Azrou schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:20:
Mensen er is op dit moment een flinke rotklap uitgedeeld (nr 39) door de Chinese overheid. Voor dat iedereen weer vertrouwen krijgt,durft te kopen, rtl 5 geen religie meer is en de bitcoin weer rond de 800 euro is zijn we toch wel minimaal 3 maanden verder.
Dat is dan the best case scenario, worst case is natuurlijk dat de ballon langzaam aan het leeglopen is.
Ach ja, de vorige bubble was in april en we hebben er nog wel een paar te gaan de komende jaren.

• frankpaul1
n00bs schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:32:

Heb overigens wel volle vertrouwen in Bitcoin en wil dus wel weer inkopen op een goed dal om het verlies goed te maken.
Als je er echt vertrouwen in had, had je moeten vasthouden.

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
lol, ik ga denk ik maar eens wat geld naar Kraken sturen om XBT te kopen :o

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:32
Sefyu schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:36:
lol, ik ga denk ik maar eens wat geld naar Kraken sturen om XBT te kopen :o
ben ik zeer geneigd te doen, staat er dan in de loop van morgen op?

• pwiebing
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-01 23:53
Ik heb teveel max keiser gekeken , weet niet meer wat veiliger is : euro's of crypto's :?

Heb alleen mijn winst nog in de vorm van enkele bc's lc's en nog een handvol andere crypto's.

Tis wel een achtbaan , en ik weet in een achtbaan moet je er nooit uit springen .. 8)7 .

4600 Wp goodwe , Panasonic MDC05F3E5,SWP2 300 L

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:11
De grote vraag is nu: zijn er nog Chinezen met BTC's in hun bezit? Je kunt het je bijna niet voorstellen, want na het nieuws van vannacht ging ik er wel vanuit dat ze alles zouden dumpen.

Als er vannacht nog flink verkocht gaat worden heeft dat wel weer de nodige dalingen tot gevolg natuurlijk.

Overigens ben ik het niet helemaal eens met de opmerking "als je in de btc gelooft dan verkoop je niet", want er is op zichzelf natuurlijk niet zoveel geks aan een paar keer hoog verkopen en laag kopen om je volume wat op te krikken.

omniscale.nl

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

posttoast schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:52:
De grote vraag is nu: zijn er nog Chinezen met BTC's in hun bezit? Je kunt het je bijna niet voorstellen, want na het nieuws van vannacht ging ik er wel vanuit dat ze alles zouden dumpen.

Als er vannacht nog flink verkocht gaat worden heeft dat wel weer de nodige dalingen tot gevolg natuurlijk.

Overigens ben ik het niet helemaal eens met de opmerking "als je in de btc gelooft dan verkoop je niet", want er is op zichzelf natuurlijk niet zoveel geks aan een paar keer hoog verkopen en laag kopen om je volume wat op te krikken.
China had nog iets van 19% in bezit. Dus die dumpen straks weer massaal als ze wakker worden. Natuurlijk zal het daarna net als vanavond weer wat stijgen, maar ik verwacht zelf dat de piek lager zal liggen dan vanavond (rond de 600 dollar).

Ik denk ook dat morgenochtend weer een all time low gaat komen. Inkopen voor rond de 200-250 Euro en ik denk ook dat ik die dan meteen pak om vervolgens savonds te cashen en mijn verlies een beetje te compenseren ;)

En ja vertrouwen heb ik wel, maar dat betekent niet eeuwig vasthouden. Nu even pijn... maar gewoon opnieuw beginnen en leren van deze "fout"

Verwijderd

Kan iemand me adviseren..

Ik heb 7000 euros staan op BTC-E
Vergaderd door bitcoins te kopen en euros erheen te sturen.

Ik wil eigenlijk dit geld gebruik om een deel mee te spelen en deel terug te zetten op me rekening.
Hoe kan ik dit nu het beste aanpakken?

Via btc-e bitcoins kopen en meteen uitbetalen bij bitonic?
of toch via btc-e uit betalen en 100 euro maar als fee inleveren?
of zijn er andere opties nog..

Verwijderd

Na het eten 50 euro winst gemaakt!, daarna gebruikt gemaakt van me pas geleerde trailing stop loss techniek en zo te zien tijdens het sporten 50 euro kwijt geraakt.. achja gelukkig werkt het wel! :D

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:03
Via kraken.

Veel meer opties zijn er niet :)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Verwijderd

jaa via kraken wil ik ook ..

maar hoe krijg ik me euros daar?

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Bitonic of btcdirect is het makkelijkst en omdat de koers vaak achterloopt goedkoper (mijn ervaring)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:14:
jaa via kraken wil ik ook ..

maar hoe krijg ik me euros daar?
Ik weet niet wat je precies wilt maar je zou ook op je huidige exchange bitcoins kunnen kopen en die versturen naar je Kraken account (houd wel rekening met de limieten) Maar uitbetalen bij je huidige exchange lijkt me de beste optie.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:16:
[...]

Ik weet niet wat je precies wilt maar je zou ook op je huidige exchange bitcoins kunnen kopen en die versturen naar je Kraken account (houd wel rekening met de limieten) Maar uitbetalen bij je huidige exchange lijkt me de beste optie.
Situatie..

Ik koop voor 5k bitcoins..
Ik verstuur ze naar kraken..(hoelang duurt dit?)
Koers daalt ineens met 100 dollar..
Heel veel geld kwijt :(

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:18:
[...]

Situatie..

Zelfde schuitje hoor... ik denk dat t nu slikken is en je verlies nemen. Verkopen via bitonic.
Inkopen als t laag staat en meteen weer verkopen rond pieken.

Verwijderd

[...]

Situatie..

Daarom raad ik het ook af, tenzij je je geld niet weg kan krijgen waar het nu staat. Versturen van bitcoins.. bij mij zijn ze altijd binnen 15 min. aangekomen. Als je dit besluit te doen, kies dan wel een goed moment uit, niet nu eigenlijk.

• OptiBenz1
[...]

Situatie..

Dat zijn 12.56281 bits op dit moment.
Dat is 4927,38 euro op bitonic en 4927,38 op btcdirect. =)
Let wel op dat de fee 0.001 is dus ipv 12.56281 btc stuur je 12,56181

[ Voor 8% gewijzigd door OptiBenz1 op 18-12-2013 21:22 ]

Verwijderd

En bij btce? :P die staat hoger als kraken namelijk..

Fee is 100 euro meen ik

• OptiBenz1
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:22:
En bij btce? :P die staat hoger als kraken namelijk..

Fee is 100 euro meen ik
Daar heb ik het over. De btc-e fee van btc naar een andere adres is 0.001 btc.

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:32
Hmm ik zit in dubio.

Ik heb een fors deel van mijn bitcoins nu gecasht, en wil graag weer instappen wanneer de prijs weer lager ligt. Ik denk dat er vannacht/morgenochtend wel weer een forse dip zal plaatsvinden, waarbij ik dan weer wat bitcoins wil aanschaffen.

Nu zit ik met het volgende dilemma. Als ik het geld naar Kraken overmaakt heb ik het wrs pas overmorgen (correct? Heb nog niet met Kraken gehandeld maar ben wel Tier 3 verified); echter bij sites als bitonic, btcnext, bitplaats etc is de kans groot dat ze de markt dichtgooien op het moment dat de koers te laag is.

Iemand nog ideeen of tips? Toch maar naar Kraken overmaken?

Verwijderd

Denk dat uitcashen rechtstreeks bij btc-e in euros het voordeligst is..
100 euro fee ..

Als ik alles weer inzet om te gokken, en de koers daalt dan ben ik meer kwijt :(

• Skeltenaer
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Falch schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:27:
Hmm ik zit in dubio.

Ik heb een fors deel van mijn bitcoins nu gecasht, en wil graag weer instappen wanneer de prijs weer lager ligt. Ik denk dat er vannacht/morgenochtend wel weer een forse dip zal plaatsvinden, waarbij ik dan weer wat bitcoins wil aanschaffen.

Nu zit ik met het volgende dilemma. Als ik het geld naar Kraken overmaakt heb ik het wrs pas overmorgen (correct? Heb nog niet met Kraken gehandeld maar ben wel Tier 3 verified); echter bij sites als bitonic, btcnext, bitplaats etc is de kans groot dat ze de markt dichtgooien op het moment dat de koers te laag is.

Iemand nog ideeen of tips? Toch maar naar Kraken overmaken?
Bij mij was het bij kraken laatst binnen 24u binnen maar morgenochtend zal je wss niet halen. Je kan altijd overmaken en kijken hoe het loopt, misschien is morgen niet eens een goeie dag om in te kopen en dan baal je dat je vrijdag weer niet haalt met fiat storten. Terugstorten bij Kraken schijnt heel vlot te gaan.

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:11:
Kan iemand me adviseren..

Ik heb 7000 euros staan op BTC-E
Vergaderd door bitcoins te kopen en euros erheen te sturen.

Ik wil eigenlijk dit geld gebruik om een deel mee te spelen en deel terug te zetten op me rekening.
Hoe kan ik dit nu het beste aanpakken?

Via btc-e bitcoins kopen en meteen uitbetalen bij bitonic?
of toch via btc-e uit betalen en 100 euro maar als fee inleveren?
of zijn er andere opties nog..
No offense naar jou hoor, maar is dat niet een beetje een grote investering als je dit soort vragen nog moet stellen? :X Misschien is het voor jou niet veel geld, maar als ik met zoveel geld risicovol zou gaan beleggen, dan wilde ik toch eerst wel weten hoe alles werkt en vooral hoe ik mijn geld weer terug krijg wanneer ik dat wil :)

• Servowire
  • Laatst online: 13-08-2025

Servowire

prutser:~#

Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:28:
Denk dat uitcashen rechtstreeks bij btc-e in euros het voordeligst is..
100 euro fee ..

Als ik alles weer inzet om te gokken, en de koers daalt dan ben ik meer kwijt :(
Ik zou het echt via Kraken doen.
  • BTC naar wallet (!) (niet direct naar Kraken vanaf BTC-e doen)
  • BTC naar Kraken
  • Tier 123 verify doen
  • Verkopen
Ja idd je kunt verlies maken door dat dit werk en tijd kost, maar dat is helaas zo, door AML wetgeving moet Kraken gegevens van je hebben.

met papier mache kun je alles maken!!

Verwijderd

Ben al tier 3.. dus dat is geen probleem
En waarom kies je voor de veilige middenweg eerst naar wallet en dan naar kraken?

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
n00bs schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:20:
[...]

Zelfde schuitje hoor... ik denk dat t nu slikken is en je verlies nemen. Verkopen via bitonic.
Inkopen als t laag staat en meteen weer verkopen rond pieken.
Buy high sell low, mooie strategie heb je daar d:)b

Gelukkig doet 90% van de mensen dat, en kan de andere 10% mooi cashen ten koste van jullie :D

• Servowire

Servowire

Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:32:
Ben al tier 3.. dus dat is geen probleem
En waarom kies je voor de veilige middenweg eerst naar wallet en dan naar kraken?
Ik heb wel eens verhalen gehoord van mensen waarbij men van exchange naar exchange transferde en dat het mis ging, waarom weet ik niet, maar ik zou voorzichtig zijn.

Gaat om veel geld! Heb je wel een veilige computer/wallet/enz? Wachtwoorden? Enz?

PS, als je bang bent voor 10% verlies oid dan zit je bij Bitcoin verkeerd, de markt is klein, jong en verschrikkelijk volatiel.

[ Voor 5% gewijzigd door Servowire op 18-12-2013 21:37 ]

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:03
Servowire schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:36:
[...]

Ik heb wel eens verhalen gehoord van mensen waarbij men van exchange naar exchange transferde en dat het mis ging, waarom weet ik niet, maar ik zou voorzichtig zijn.

Gaat om veel geld!

PS, als je bang bent voor 10% verlies oid dan zit je bij Bitcoin verkeerd, de markt is klein, jong en verschrikkelijk volatiel.
En een transfer naar je wallet lost dat probleem op? Kwats :P

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Verwijderd

Jongens, ik heb een HDMI en DVI-D uitgang op mijn R9-290... Ik heb Dummy plugs nodig, maar dit kan dus NIET met VGA (want géén analoog signaal).

Wat kan ik gebruiken als DVI-D/HDMI "dummy plug"? Misschien zelfs een HDMI switch, zat ik te denken? ;)

• Servowire

Servowire

LED-Maniak schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:37:
[...]

En een transfer naar je wallet lost dat probleem op? Kwats :P
Bij problemen met ontvangen of verzenden zit jij er dan tussen en heb je b.v. TX-ids, zelf de private key, bewijs, e.d.

Van exchange naar Exchange ben je dan afhankelijk van support van beide exchanges.

Ik speel liever op safe.

• OptiBenz1
Als je nu die btcs had gekocht had je er nu 5017 euro voor gekregen met btc direct =P

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:04
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:40:
Jongens, ik heb een HDMI en DVI-D uitgang op mijn R9-290... Ik heb Dummy plugs nodig, maar dit kan dus NIET met VGA (want géén analoog signaal).

Wat kan ik gebruiken als DVI-D/HDMI "dummy plug"? Misschien zelfs een HDMI switch, zat ik te denken? ;)
Wat heeft dat met bitcoins te maken :?

Verwijderd

Avalaxy schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:42:
[...]

Hij heeft zich vergist in een topic. Hij wil gaan minen. ;)

Verwijderd

EmilioFLR schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:41:
Als je nu die btcs had gekocht had je er nu 5017 euro voor gekregen met btc direct =P
Als als Als.. ;)

• Servowire

Servowire

Avalaxy schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:42:
[...]

Minen

Maar volgens mij kan het zo wel (verloopje)

http://img14.imageshack.us/img14/2987/img0140azt.jpg

Verwijderd

HDMI/DVI-D heeft geen analoge uitgang bij deze kaarten, is dus niet mogelijk.

Excuus, zie nu ineens dat ik niet in het mining topic zit :$

• Servowire

Servowire

Je kunt ook je Euros als BTC-E Vouchers gaan verkopen, veel mensen willen juist geld _in_ de exchange hebben..... marktplaats?

• Rannasha
Wat een dag vandaag. Het begon zo lekker toen ik op $560 uitstapte met iets minder dan de helft van mijn coins. Helaas overschatte ik de kracht achter de daling en heb daardoor de bodem gemist om terug in te stappen. Een aantal trades later, lang niet allemaal positief, ben ik uiteindelijk uitgekomen op een dagwinst van slechts 29 euro en 46 mBTC.

Het doel om iedere dag een positief resultaat voor zowel EUR als BTC neer te zetten ook vandaag weer behaald, maar toch enigszins balen dat ik niet een stuk eerder weer ingestapt ben, had honderden euro's opgeleverd (of het equivalent ervan in BTC). Het hielp ook niet dat mijn Bitstamp deposit van gisteravond pas een half uur geleden is aangekomen, in plaats van begin van de middag, zoals dat normaal gebeurt.

Oh well. You win some, you lose some.

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Servowire schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:36:
[...]

Gaat om veel geld! Heb je wel een veilige computer/wallet/enz? Wachtwoorden? Enz?

Ik heb toch anders wel op dippen ingekocht en al eerder uit laten cashen met winst. Ik had dit alleen niet zien aankomen! anders had ik gewoon winst gehad ;)

Ik geloof niet dat er nu veel winnaars hier zitten met dit nieuws van China.

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-11-2025
Die site fiatleak.com, klopt dat nu? China koopt daar echt als een gek in?

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Rannasha schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:58:
slechts 29 euro en 46 mBTC.

Oh well. You win some, you lose some.
Dat is altijd nog meer dan ik vandaag :P

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
creapYYY schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:09:
Die site fiatleak.com, klopt dat nu? China koopt daar echt als een gek in?
Het zou natuurlijk kunnen zijn dat de Chinezen nu nog geld op de exchange hebben staan na hun dump vandaag en dat ze zich nu goedkoop inkopen om hetzelfde morgen nog een keer te doen :(
Maar dat is pure speculatie van mijn kant.

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-11-2025
Ethirty schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:12:
[...]

Het zou natuurlijk kunnen zijn dat de Chinezen nu nog geld op de exchange hebben staan na hun dump vandaag en dat ze zich nu goedkoop inkopen om hetzelfde morgen nog een keer te doen :(
Haha, nou. Als dat gaat gebeuren zorg ik er in ieder geval voor dat mijn LTC op btce staat zodat ik gelijk kan verkopen wanneer dat nodig blijkt :P

Verwijderd

Twijfel.. snel 1 bitcoin kopen voor het slapen gaan en hopen dat hij morgen gestegen is ?:P

• Avalaxy
Gewoon lekker doen. Al je spaargeld erin nu het nog kan. Morgen gaat ie to the moon.

Verwijderd

Iemand ook problemen met het verkopen van Bitcoins op bitonic?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:28:
Vreemd...

Verkoop tijdelijk offline
Wegens technisch onderhoud is het helaas op dit moment even niet mogelijk om nieuwe bestellingen te plaatsen.Onze excuses voor het ongemak, we werken er hard aan en verwachten snel weer terug te zijn!

• Avalaxy
Lijkt me wel. Als je even leest:
Wegens technisch onderhoud is het helaas op dit moment even niet mogelijk om nieuwe bestellingen te plaatsen.
Onze excuses voor het ongemak, we werken er hard aan en verwachten snel weer terug te zijn!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:29:
[...]

Vreemd...

Wegens technisch onderhoud is het helaas op dit moment even niet mogelijk om nieuwe bestellingen te plaatsen.Onze excuses voor het ongemak, we werken er hard aan en verwachten snel weer terug te zijn!
Aha, niet gezien. Jammer. Wilde nog even snel wat verkopen, kheb niet veel vertrouwen dat het snel nog gaat stijgen.

• Rannasha
Kraken heeft momenteeel betere verkoopprijzen dan Bitonic. Iemand heeft er een buy-wall van 27 coins opgegooid op 411 euro.

Verwijderd

Rannasha schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:32:
Kraken heeft momenteeel betere verkoopprijzen dan Bitonic. Iemand heeft er een buy-wall van 27 coins opgegooid op 411 euro.
Ja, irritant, en iedereen verkoopt ook echt maar 0.0010 BTC

Verwijderd

Rannasha schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:32:
Maar bitonic werkt gewoon heel simpel, houd er wel van. Ik begrijp alleen buy-wall niet echt, maar daar moet ik me eerst voor inlezen bij Kraken...
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:33:
[...]

Ik wil een halve kwijt :x

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2013 22:35 ]

• Rannasha
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:33:
[...]

Hoezo irritant? Prijs op Bitstamp ligt lag een stuk lager. Heb net maar even 5 coins tegen die buywall aangegooid en bij onze makkers uit Slovenie teruggekocht.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:28:
Klopt.. ik heb net nog wat verkocht via btcdirect.nl, gaf nog een betere prijs ook :)

Verwijderd

Rannasha schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:34:
[...]

Hoezo irritant? Prijs op Bitstamp ligt lag een stuk lager. Heb net maar even 5 coins tegen die buywall aangegooid en bij onze makkers uit Slovenie teruggekocht.
hmm, jij ben echt slim, haha. Kan niet wachten totdat me verificatie op Bitstamp rond is.

Verwijderd

G-PHREAK schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:36:
[...]

Klopt.. ik heb net nog wat verkocht via btcdirect.nl, gaf nog een betere prijs ook :)
Thanks! Net verkocht :)

Thanks for the advice, trusten!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:39:
[...]

hmm, jij ben echt slim, haha. Kan niet wachten totdat me verificatie op Bitstamp rond is.
Was bij mij in 3 werkdagen.

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 10:28

Dennahz

Life feels like hell should.

Ethirty schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:12:
[...]

Dat zou echt het toppunt van egoïsme zijn. Deze crash is al hun schuld en dan zouden ze het nog gaan uitbuiten ook. No way dat ik ooit nog Chinees ga eten :p

Twitter

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01 14:42
Dennahz schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:44:
[...]

Dat zou echt het toppunt van egoïsme zijn. Deze crash is al hun schuld en dan zouden ze het nog gaan uitbuiten ook. No way dat ik ooit nog Chinees ga eten :p
Haha :D
Pagina: 1 ... 55 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid