De reden van deze panic sale is dat sinds vannacht BTC China geen nieuwe CNY deposits meer toestaat. Er kan wel geld weggehaald worden maar niets bijkomen.Cliffie schreef op woensdag 18 december 2013 @ 08:56:
Had gisteren dit nieuws al gepost, maar nu wordt China nog eens wakker........ Helaas al een deel op 454 gekocht. Beetje te hoog, story of my life. Ach, beetje bijgekocht op 400. We zien het wel.
Tsja, de mensen die nu "te hoog" ingekocht zullen hebben zijn wel in de meerderheid.
Welkom bij de club!
Ik heb in ieder geval alle vreemde coins verkocht en ben weer terug naar BTC.
Nu even een paar dagen de koersen niet meer bekijken (als dat me lukt, hahaha).
Welkom bij de club!
Ik heb in ieder geval alle vreemde coins verkocht en ben weer terug naar BTC.
Nu even een paar dagen de koersen niet meer bekijken (als dat me lukt, hahaha).
Je verkoopt gewoon tegen een lage prijs, dat betekend dat elke prijs die iemand voor je litecoins wil geven boven die prijs wordt geaccepteerd.Ethirty schreef op woensdag 18 december 2013 @ 08:51:
[...]
Er stonden genoeg orders in het boek tegen zowel hogere als lagere prijs, dus waarom mijn 35LTC zo snel gingen snap ik niet. Oh crap, nu zie ik wat ik verkeerd heb gedaan![]()
Maar goed, heb er nog 10 en 0,6BTC voor als het weer omhoog gaat. En fiat om weer in te stappen
Er wordt gewoon een match gevonden wat dat betreft. Dus het maakt echt niks uit of je verkoop order onderaan staat of niet
Edit: je hebt het al door
heb nog 565 QRK staan... +- 50% verlies, what to do!?
Herstellen alt-coins ook op de lange termijn?
Of is iedereen QRK al vergeten wanneer BTC (hopelijk) terug herstelt is...?
Als je nu nog moet verkopen kun je beter vasthouden en wachten.
Blij dat ik een SMS alert op de prijs heb.
met papier mache kun je alles maken!!
Bitonic had trouwens gisteren ineens een voorraad van 600+ coins, ik hoop voor ze dat ze een goede deal met iemand hebben kunnen maken
Verwijderd
Alles in fiat zitten sinds eergisteren gelukkig! Toe ook al met verlies uitgestapt!
Het enige vervelende is dat mijn account op craptsy nog steeds bevroren is en reacties op mijn tickets is ook teveel gevraagd..... Vraag me af of ik mijn coins daar ooit nog terug zal zien!
Het enige vervelende is dat mijn account op craptsy nog steeds bevroren is en reacties op mijn tickets is ook teveel gevraagd..... Vraag me af of ik mijn coins daar ooit nog terug zal zien!
Is het een goed idee om een buy order op 350 te plaatsen, of gaat hij nog verder crashen.
mortare schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:02:
Is het een goed idee om een buy order op 350 te plaatsen, of gaat hij nog verder crashen.
Jups, dat denk ik ook.Servowire schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:00:
Als je nu nog moet verkopen kun je beter vasthouden en wachten.
Alleen zal het voor velen een zware dobber zijn om tussen de 350-400 per bitcoin te laten staan.
de VS moet nog wakker worden? Kan dit ook geen panic sell veroorzaken ginder?
Alt-coins blijven wel bestaan hoorNikvdw schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:00:
Nu is het even paniek en ellende, maar als die Chinezen - waar ik echt steeds meer een hekel aan begin te krijgen - eruit liggen zal alles langzaamaan wel weer herstellen.
Dan kunnen die blaaskaken zich er ook niet meer mee bemoeien. Alleen de Amerikaanse overheid kan dan nog roet in het eten gooien, natuurlijk.
En de Bitcoin was geen bedreiging?
Ja dat weet ik wel dat deze gekoppeld zijn aan BTC. Maar tegen de tijd dat de BTC iets of wat herstelt is, zijn er al 100 andere alt coins die de heilige graal beloven en is QRK misschien een stille dood gestorven, waardoor hij niets meer waard is (tov) BTC. Dan mag de BTC nog zoveel herstellen...Dennahz schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:06:
[...]
Alt-coins blijven wel bestaan hoorEn die zijn niet gekoppeld aan de USD, maar aan de BTC.
Nu is het even paniek en ellende, maar als die Chinezen - waar ik echt steeds meer een hekel aan begin te krijgen - eruit liggen zal alles langzaamaan wel weer herstellen.
Dan kunnen die blaaskaken zich er ook niet meer mee bemoeien. Alleen de Amerikaanse overheid kan dan nog roet in het eten gooien, natuurlijk.
En de Bitcoin was geen bedreiging?
Alt-coins zijn geen lange termijn investeringen. De alt-coins die een paar maand geleden als "the next big thing" werden verkondigd (FeatherCoin, ChinaCoin, bijvoorbeeld) zijn nu relatief een stuk kleiner. Zolang de alts geen wezenlijke vernieuwingen brengen, zal het een soort estafette blijven waarin de nieuwere coins het stokje overnemen van de oude die succesvol gepump-en-dumped (nieuw woord voor de Van Dale in 2014) zijn.Nikvdw schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:09:
[...]
Ja dat weet ik wel dat deze gekoppeld zijn aan BTC. Maar tegen de tijd dat de BTC iets of wat herstelt is, zijn er al 100 andere alt coins die de heilige graal beloven en is QRK misschien een stille dood gestorven, waardoor hij niets meer waard is (tov) BTC. Dan mag de BTC nog zoveel herstellen...
|| Vierkant voor Wiskunde ||
En als we het halen, niet meer met bitcoin betalen ;-)Voika schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:11:
Ik ga iig voorlopig geen chinees meer halen.
PSN: Marselaar
Waarom niet omzetten naar BTC dan?Nikvdw schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:00:
Tegen de tijd dat het weer wat aantrekt, dan kan je alsnog weer in een altcoin stappen.
Dat was dus mijn vraag, nu omzetten naar BTC (met 50% verlies...) of wachten tot QRK terug stijgt..MichaelB74 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:13:
[...]
Waarom niet omzetten naar BTC dan?
Tegen de tijd dat het weer wat aantrekt, dan kan je alsnog weer in een altcoin stappen.
Misschien toch maar best men verlies nemen..
Voila, dat bedoel ik dus. Dus QRK omzetten naar BTC nu..Rannasha schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:12:
[...]
Alt-coins zijn geen lange termijn investeringen. De alt-coins die een paar maand geleden als "the next big thing" werden verkondigd (FeatherCoin, ChinaCoin, bijvoorbeeld) zijn nu relatief een stuk kleiner. Zolang de alts geen wezenlijke vernieuwingen brengen, zal het een soort estafette blijven waarin de nieuwere coins het stokje overnemen van de oude die succesvol gepump-en-dumped (nieuw woord voor de Van Dale in 2014) zijn.
Daar ging de wall van 1800btc op Gox. Damn....
"the wall"? Met die term ben ik nog niet bekend.m19 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:21:
Daar ging de wall van 1800btc op Gox. Damn....
zo lang de btc niet flink stijgt is de kans miniem dat qrk of welk ander coin dit wel gaat doen.Nikvdw schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:16:
[...]
Dat was dus mijn vraag, nu omzetten naar BTC (met 50% verlies...) of wachten tot QRK terug stijgt..
Misschien toch maar best men verlies nemen..
Er stond al een aantal uur een buy order van 1800 btc op 550$ op MtGox, die werd net in luttele seconden doorbroken door mensen die honderden BTC tegelijk verkochten.Voika schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:23:
[...]
"the wall"? Met die term ben ik nog niet bekend.
probeer even 'wall' in het zoekvenster boven aan de pagina.Voika schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:23:
[...]
"the wall"? Met die term ben ik nog niet bekend.
Wellicht sowieso handig bij termen of zaken die je nog niet kent. Vrijwel alles betreffende coins en hun koers etc. is al besproken in dit topic
Sodeju, die 550 wall werd even hard weggevaagd. Orders van honderden bitcoins tegelijk in die bid-wall. Ik hoop dat degene die die wall heeft opgezet niet nu slaapt en straks met een hele stapel te dure coins wakker wordt.
Had ik nu maar Doge gekocht, die stijgt nog een beetje
bitcoin so bannedMichaelB74 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:26:
Had ik nu maar Doge gekocht, die stijgt nog een beetje![]()
doge still eaten
many profits
wow
Tsja, zoals iemand mij ooit nuchter vertelde: op de beurs is voor iedere verkooporder een koper.Rannasha schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:26:
Sodeju, die 550 wall werd even hard weggevaagd. Orders van honderden bitcoins tegelijk in die bid-wall. Ik hoop dat degene die die wall heeft opgezet niet nu slaapt en straks met een hele stapel te dure coins wakker wordt.
Er zijn dus personen die bakken met geld in Bitcoin blijven steken.
So true, wow!Rannasha schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:27:
[...]
bitcoin so banned
doge still eaten
many profits
wow
Er stond ook nog een buy order van 500+ bitcoins op 531$, die is nu weggehaald door de owner. Die heeft er geen vertrouwen meer in.Rannasha schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:26:
Edit:
En 10 seconden nadat die weggehaald werd werd er een buy order van 450 btc geplaatst. Misschien dezelfde persoon
[ Voor 12% gewijzigd door Martijn19 op 18-12-2013 09:29 ]
Ben heel benieuwd hoever het zakt. Als hij nou geweldig zakt, koop ik mooi wat BTC. Goede moment om serieus in te stappen (was begonnen met een heel klein aantal).
gewoon nee.
Zou je niet een hééél simpel rekensommetje kunnen doen?
Bitcoin prijs voor verliezen chinese markt * aandeel chinezen in de markt?
640 * 2/3e = 426,67?
Dat de prijs hier nu onder ligt zou niet zo gek zijn gezien de panic sells.
640 * 2/3e = 426,67?
[ Voor 0% gewijzigd door Skeltenaer op 18-12-2013 09:35 . Reden: Typo ]
haha dit is geweldig, wat een slagveld, als ik popcorn luste had ik die erbij gepakt.
Verwijderd
je zou er maar inzitten nog..fuqua schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:35:
haha dit is geweldig, wat een slagveld, als ik popcorn luste had ik die erbij gepakt.
Had op een wat hoger punt mijn pizza al besteld.
Zit er nu nog alleen maar in met geminde coins
When does the hurding stop?
als dat je redenatie is, moet je die 2/3 chinezen (dus 426) van de 640 afhalen, dus dan is de koers 213 euroSkeltenaer schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:35:
Zou je niet een hééél simpel rekensommetje kunnen doen?
640 * 2/3e = 426,67?
[ Voor 6% gewijzigd door indexample op 18-12-2013 09:39 ]
als ik nog centen had had ik het zeker gedaan, maar koop wel wat gespreid, om af te wegen wat de beurs gaat doen.
Het is een gok, maar morgen komt dat Amerikaanse nieuwsitem met Bill Still ed uit. Hoeveel impact dat nu nog zal hebben en of ze überhaupt positief zijn is natuurlijk moeilijk te voorspellen...Nikvdw schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:00:
ik denk nu meer dan 60% verlies, op inlig van 7kVerwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:37:
haha al veel verlies als je nu uit zou stappen dan?
Ik zit er ook nog voor de helft van m'n coins in. Die zaten in een wallet toen ik wakker werd en ik laat hou ze nog even vast, al staan ze inmiddels wel op een exchange.
De andere helft koop ik, hopelijk op een goed moment, weer terug.
De andere helft koop ik, hopelijk op een goed moment, weer terug.
Verwijderd
zo zat ik ook... stap je niet uit nu dan?
en goedkoper in kopen
@snoek
Waarom niet nog even afwachten? hij daalt nog steeds
en goedkoper in kopen
@snoek
En dat is ongeveer de koers van begin november, dus klinkt reeël, al zal het denk ik wel iets hoger liggen door hogere bekendheid ook buiten Chinaeperon schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:38:
[...]
als dat je redenatie is, moet je die 2/3 chinezen (dus 426) van de 640 afhalen, dus dan is de koers 213 euro
Je hebt gelijkt, het is nog vroegeperon schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:38:
[...]
als dat je redenatie is, moet je die 2/3 chinezen (dus 426) van de 640 afhalen, dus dan is de koers 213 euro
Bitcoin prijs voor de crash * het aandeel van de markt zonder Chinezen.
640 * 2/3e = 426,67
doe ff quoten zodat we weten tegen wie je praat.Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:39:
zo zat ik ook... stap je niet uit nu dan?
en goedkoper in kopen
@snoek
eigen geld is al lang terug, wat er nu inzit is minder winst als het vorige week was natuurlijk. maar ik ga nu weer eigen geld investeren, ik zie dit op langere termijn. bij stijging weer ingelegde geld eruit halen en verder spelen met de winst.Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:37:
haha al veel verlies als je nu uit zou stappen dan?
Gelukkig mijn inleg allang uitgekeerd en teruggeboekt naar mijn rekening. Zie alleen mijn winst een beetje verdampen.
We gaan nog harder naar beneden. Sell order van bijna 2000 btc op 500$ en de enigste support die er is is zo doorbroken
excact, hier idem. maar ga nu weer investerenLifelogger schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:41:
Gelukkig mijn inleg allang uitgekeerd en teruggeboekt naar mijn rekening. Zie alleen mijn winst een beetje verdampen.
Verwijderd
Tegen jou hahafuqua schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:40:
[...]
doe ff quoten zodat we weten tegen wie je praat.
India is nog niet eens aangehaakt... die komen ergens in de komende maanden wel.. dan gaat het weer leuk worden hoor.
Verwijderd
Ik met me 10.000 speelgeld heb 1500 verlies genomen gisteren.
Ben blij dat het "maar" 1500 euro verlies is haha
Ik denk eerder dat de Chinese 'blokkade' een "welcome in de real world" boodschap is aan de Bitcoin community, en daardoor een veel grotere impact zal hebben dan enkel de Chinese investeerders die massaal uitstappen.tammerat schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:40:
[...]
En dat is ongeveer de koers van begin november, dus klinkt reeël, al zal het denk ik wel iets hoger liggen door hogere bekendheid ook buiten China
Dat zou zomaar eens kunnen, die ontdekken vervolgens ook de alts en we gaan weer keihard omhoog met alles. Vandaar dat ik nog even vasthou aan mn 2k QRK's.Pusherman_ schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:42:
India is nog niet eens aangehaakt... die komen ergens in de komende maanden wel.. dan gaat het weer leuk worden hoor.
"Straks" weer inkopen en die 10.000 kan heel snel meer wordenVerwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:43:
Ik met me 10.000 speelgeld heb 1500 verlies genomen gisteren.
Verwijderd
Dat ga ik ook doen...
Daarom koop ik NU nog niet in.. Hij blijft maar zakken
400 dollar moet ook nog wel gebeuren vandaag
De Chinese regering is gewoon bang buiten spel gezet te worden. Eerst nemen ze Bitcoins niet serieus en dan opeens, BAF, bedreiging, verbieden!
We zijn beter af zonder zulke landen. Liever gewoon stabiel dan heel de tijd om iedere scheet van een Chinees te moeten stressen. Het lijkt verdomme wel op de olieprijs.
We zijn beter af zonder zulke landen. Liever gewoon stabiel dan heel de tijd om iedere scheet van een Chinees te moeten stressen. Het lijkt verdomme wel op de olieprijs.
Iemand een idee waarom er nu een crash is? ik heb wel bijgekocht, maar had niet verwacht dat de dip zo lang nu duurt.
Verwijderd
?oldgrumpy schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:45:
some people will never learn ...
ja ok, NU nog niet maar hou het wel in de gaten en ergens ga ik instappenVerwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:44:
Dat ga ik ook doen...
Ha ha ha... me too. Even wachten tot de bodem bereikt is en dan weer investeren idd.snoekds20 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:41:
[...]
excact, hier idem. maar ga nu weer investeren
Dus jij denkt dat hij onder de 200 euro gaat?chrisO schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:43:
[...]
Ik denk eerder dat de Chinese 'blokkade' een "welcome in de real world" boodschap is aan de Bitcoin community, en daardoor een veel grotere impact zal hebben dan enkel de Chinese investeerders die massaal uitstappen.
En toch komt het allemaal wel goed op de langere termijn. Ik heb mijn schamele btc iig niet verkocht. Gewoon paar weekjes geduld hebben.
Ik ga daarentegen wel bijkopen vandaag!
BTC China accepteert geen nieuwe stortingen van geld meern00bs schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:45:
Iemand een idee waarom er nu een crash is? ik heb wel bijgekocht, maar had niet verwacht dat de dip zo lang nu duurt.
Hiermee word het duidelijk dat regeringen/banken best wat tegen Bitcoin kunnen doen
Wat zal er gebeuren als Amerika wakker word?
Denk dat ze gaan ontbijten, douchen en aan het werk....
Goede vraag. Kan twee kanten op gaan. Of ze dumpen ook of ze kopen voor een laag bedrag in.
Nu investeren of zal hij nog dieper dalen? Dillema's...
Bitonic is zijn hele voorraad ook ineens kwijt. Denk dat die ook net wakker zijn ;p
Verwijderd
Nou..als er nog meer landen volgen dan weet ik dat zo nog niet.heinoh schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:46:
En toch komt het allemaal wel goed op de langere termijn. Ik heb mijn schamele btc iig niet verkocht. Gewoon paar weekjes geduld hebben.
Niet zoveel verwacht ik. Meeste orders zijn toch al ingegeven doormiddel van limieten. Daar naast hoop ik dat iedereen werkt met een stop-loss...
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Investeren?Lawwie schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:51:
Nu investeren of zal hij nog dieper dalen? Dillema's...
gokken bedoel je.
iedereen doet wat hij wil maar aub ga niet zitten spelen met geld dat je niet kan missen!!!
Dat is nog eens wakker worden =O.. Gisteren me btc's verkocht voor 508 euro lijkt erop dat dat niet zo heel verkeerde keus was.
idd gokken, je zegt het goedoldgrumpy schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:52:
[...]
Investeren?
gokken bedoel je.
iedereen doet wat hij wil maar aub ga niet zitten spelen met geld dat je niet kan missen!!!
Volgens mij hebben de meeste exchanges niet van zulke geavanceerde orders?Switchie schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:51:
[...]
Niet zoveel verwacht ik. Meeste orders zijn toch al ingegeven doormiddel van limieten. Daar naast hoop ik dat iedereen werkt met een stop-loss...
Natuurlijk is het geen geld dat ik niet kan missen, maar het is inderdaad een gok. Maar stel dat hij na januari weer stabiel word omdat dan de chinezen alles gedumpt hebbenoldgrumpy schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:52:
[...]
Investeren?
gokken bedoel je.
Omdat ????DBreda schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:54:
Mooi moment om te kopen!
Heerlijk dit, margin trading op bitfinex 
Lekker BTC verkopen die ik niet heb, en straks als hij verder is gezakt close en dikke winst pakken op een crash
Lekker BTC verkopen die ik niet heb, en straks als hij verder is gezakt close en dikke winst pakken op een crash
Dan is het een toch een beter moment om in januari te gaan kopen?Lawwie schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:54:
[...]
Natuurlijk is het geen geld dat ik niet kan missen, maar het is inderdaad een gok. Maar stel dat hij na januari weer stabiel word omdat dan de chinezen alles gedumpt hebben
Verwijderd
De New York Times heeft er al weet van :3
http://www.nytimes.com/20...minbi-deposits.html?_r=1&
Straks gaan al die Chinezen hun BTC sturen naar BTC-E, MtGox etc om uitbetaald te worden in dollars, euro's, roebels met wat ze nog kunnen redden
Als die exchanges dan maar geen liquiditeitsproblemen krijgen waardoor de rest ook nog eens dik genaaid gaat worden als ze willen uitstappen.
Straks gaan al die Chinezen hun BTC sturen naar BTC-E, MtGox etc om uitbetaald te worden in dollars, euro's, roebels met wat ze nog kunnen redden
Als die exchanges dan maar geen liquiditeitsproblemen krijgen waardoor de rest ook nog eens dik genaaid gaat worden als ze willen uitstappen.
Verwijderd
Domino-day! Wel geinig hoe paniek-sells volledig door zijn geslagen en men hun hele stash met verlies verkoopt. Wat is er gebeurt met de gezegde "Do not catch a falling knife"?
Ik vindt het inderdaad opmerkelijker dat mensen nu zoveel kopen. (voor elke sell is er een buy.)
1740Wp: 12xSF145-S @ Hosola 1600TL [pvoutput]
Sparql TV wiki
Precies ook wat ik dacht, wij (de BTC community ) dachten even de banken sector buitenspel te kunnen zetten, misschien niet nu maar over een x aantal jaar. Niet dus, als de banken sector wil dat be BTC (crypto currency) faalt, dan faalt die en daar doen wij ( BTC community) helemaal niks tegen.m19 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:46:
[...]
BTC China accepteert geen nieuwe stortingen van geld meer
Hiermee word het duidelijk dat regeringen/banken best wat tegen Bitcoin kunnen doen
elke crash op de beurs is hetzelfde.Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:56:
Domino-day! Wel geinig hoe paniek-sells volledig door zijn geslagen en men hun hele stash met verlies verkoopt. Wat is er gebeurt met de gezegde "Do not catch a falling knife"?
Ik wacht het ook nog af, misschien dat hij nog een 100 - 150 eurotjes zakt.frennek schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:55:
[...]
Dan is het een toch een beter moment om in januari te gaan kopen?
Hoe kan de overheid dit controleren btw? Dat je niet meer in btc handeld?
Als een exchange het goed heeft gedaan, hebben ze alle cash die gebruikers hebben overgeboekt gereserveerd. Hierdoor kan een exchange niet in geldproblemen komen, omdat ze alle dollars die mensen op hun account hebben staan ook daadwerkelijk bezitten. Geld verdienen doen ze wel met de trading fee's.Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:55:
De New York Times heeft er al weet van :3
Zal lastig worden, maar wil je als chinees wel illigaal bezig zijn met de kans op een beetje winst? China kennende staat daar wel een leuk strafje tegenover denk ik zo?EmilioFLR schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:58:
De bitcoin doet gewoon zichzelf de das om.EmilioFLR schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:58:
Hoewel het idee op zich wel leuk en technisch ok mag zijn, is de bitcoin nu een speelbal voor speculanten.
Wie gaat een bitcoin aanvaarden als de koers morgen met 20% daalt, de volgende week 5% stijgt en daarop weer eens daalt ?
Niemand toch.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid