Misschien leuk om wat uitgebreide verhalen te delen over onze fortunes and failures tav bitcoin en altcoins.
Zelf ben ik rond 20 november met 1 BTC ingestapt, heb toch direct een aantal altcoins gekocht en zeer fors geprofiteerd van de stijging van megacoin. Zeer snel daardoor mijn inzet kunnen laten uitbetalen waarna ik alleen ben doorgegaan met mijn winst. Vervolgens geinvesteerd in quarkcoins (van 0,4 BTC 6,5 BTC gemaakt, later nog 2 BTC winst), samen met enkele andere altcoins waaronder litecoin (iets winst), stablecoin (10x inzet winst maar had nog eerder moeten verkopen), fastcoin (quite gespeeld), worldcoin (quite gespeeld), devcoin (20% winst), grandcoin (30% winst), zetacoins (20% verlies, te snel verkocht) en prut als infinitecoin en royalcoin (enkele litecoins winst).
Stond op een gegeven moment op 12 BTC winst, maar door de crash van de afgelopen dagen is dat aardig achteruitgehold. Heb nu bijna alle altcoins verkocht en 6,5 BTC teruggezet op mijn wallet waarvan ik nu 2,5 heb gecasht (1400 euro, gisteren). Daarnaast heb ik nog 0,5 BTC in next (staat nu op 0,35 BTC ofzo), 2500 quarks (huidige waarde 0,5 BTC) en 0,5 BTC op cryptsy die ik direct kan investeren mocht zich een mooie gelegenheid aandoen.
Met de huidige koers houd ik gewoon vast aan mijn 4 BTC op mijn wallet, die kan ik dan in betere tijden weer investeren. Al met al dus fors winst gemaakt in ongeveer een maand, maar door de crash een deel moeten inleveren. Wel een aardige hoeveelheid over gehouden voor herinvestering wanneer de markt weer aantrekt, quark blijf ik toch in de gaten houden,en het zou me niet verbazen als de community van megacoin straks deze coin ook weer gaat pumpen (heeft op 2,5 dollar gestaan!).
Nog iemand een relaas van zijn recente bitcoin/altcoin avonturen?