Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 177 178 Laatste
Acties:
  • 538.452 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Bx6rmvTCYAAMrfz.png

Ik wacht wel op happy hour: 1 BTC voor 100 dollar o.i.d. :+ Met het gemak waarop ie in rap tempo blijft duikelen de laatste paar dagen zie ik er nog geen einde aan komen. En met de kennis van nu, had ik in augustus toch maar wel besloten alles in fiat om te zetten, maarja achteraf :X Kon ik nu met bijna zoveel verschil terug in kopen waarbij ik mijn initiële inleg eruit had zeg maar.

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-07 21:09
Denken jullie dat het aanbod van geminede BTC misschien te hoog is, zo'n 3500 per dag (1.4 mln $). Kan/wil de markt die hoeveelheid opnemen? Het dagelijks volume is 40-50 mln $ per dag maar dat zijn ook daytraders etc.

• superpolm
Joosie200 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 23:13:
[afbeelding]

Ik wacht wel op happy hour: 1 BTC voor 100 dollar o.i.d. :+ Met het gemak waarop ie in rap tempo blijft duikelen de laatste paar dagen zie ik er nog geen einde aan komen. En met de kennis van nu, had ik in augustus toch maar wel besloten alles in fiat om te zetten, maarja achteraf :X Kon ik nu met bijna zoveel verschil terug in kopen waarbij ik mijn initiële inleg eruit had zeg maar.
Volgens mij is de prijs van bitcoin nooit onder de oude top van de voorgaande bubble gekomen dus ik verw8 dat dat deze x ook niet gebeurt (zeker weten doe je het nooit natuurlijk). Maar ik denk dat 250 het minimum is en dat we volgend jaar weer ergens boven de 1000 gaan komen O-)

• Mutybay
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-07 21:54
Joosie200 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 23:13:
[afbeelding]

Haha dat plaatje passen ze zo vaak toe dat die geen waarde meer heeft :P

• superpolm
http://postimg.org/image/afsqxp3ix

Het is geen crash, het is een negatieve bubble.

[ Voor 6% gewijzigd door superpolm op 20-09-2014 12:10 ]

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:32
Plaatje met het koersverloop wordt ook elke keer maar aangepast op de tijd. Na de grote crash kwam dit ook al tig keer voorbij, ook toen met het pijltje op dezelfde plek als nu "You are here".
Ik heb wat BTC in m'n wallet zitten en dat blijft daar voorlopig wel een aantal jaar als ik het zo zie :'(

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik heb momenteel 2 BTC staan, toch een hoop geld (zelfs met deze slechte koersgang). Met de negatieve koersgang zit ik er aan te denken om te stoppen en het ga uit laten betalen.

Verwachten jullie dat de 500 $ nog gehaald gaat worden? Ik heb het destijds voor rond deze koers gekocht en wil liever zo min mogelijk verlies maken :(

[ Voor 16% gewijzigd door Workaholic op 20-09-2014 16:09 ]

Mijn V&A

Anoniem: 517897

quote] Verwachten jullie dat de 500 $ nog gehaald gaat worden? Ik heb het destijds voor rond deze koers gekocht en wil liever zo min mogelijk verlies maken :(
[/quote]

als we dat allemaal van te voren wisten , zou het makkelijk zijn.
ik heb het zelfde verhaal met 2 BTC. sta op €300 min
zonde om nu te cashen.
mijn advies laten staan. in mijn ogen is BTC een munt voor de toekomst ( lees jaren). en niet om maandelijks mee te speculeren.
of je zet alles om in paar goedkope altcoins.
NLG . DOGE. HTLM5. DRK. CLOAK . DGB

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:12
Mijn ervaring is dat je op korte termijn veel meer geld kan maken met altcoins dan bitcoin...

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-06 10:45
Anoniem: 517897 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 16:40:
quote] Verwachten jullie dat de 500 $ nog gehaald gaat worden? Ik heb het destijds voor rond deze koers gekocht en wil liever zo min mogelijk verlies maken :(
[/quote]

als we dat allemaal van te voren wisten , zou het makkelijk zijn.
ik heb het zelfde verhaal met 2 BTC. sta op €300 min
zonde om nu te cashen.
mijn advies laten staan. in mijn ogen is BTC een munt voor de toekomst ( lees jaren). en niet om maandelijks mee te speculeren.
of je zet alles om in paar goedkope altcoins.
NLG . DOGE. HTLM5. DRK. CLOAK . DGB
Met dit soort dingen is het gewoon geduld hebben. Ik heb de Altcoin markt niet goed in de gaten gehouden maar daar kan het veel sneller goed of fout gaan dus daar moet je goed opletten wat de koersen doen. En de meeste altcoins zijn erg omlaag gegaan en het is maar de vraag of die nog terug gaan keren naar een hoog niveau. De meeste Altcoins zijn pump en dump geweest. Een aantal hielden het wat langer vol maar zakken nu ook erg zie bv Doge. Is ook niet zo veel meer waard.

Het beste wat je misschien kan doen is nu wachten gewoon niet meer naar de koersen kijken en pas over 3 maanden weer kijken. Is het dan niet goed nog 3 maanden.
Je moet dit soort dingen nooit doen met geld wat niet helemaal verloren mag gaan. Het is gewoon een risico.

[ Voor 10% gewijzigd door Astennu op 20-09-2014 19:32 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• superpolm
Astennu schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 19:27:
[...]

Met dit soort dingen is het gewoon geduld hebben. Ik heb de Altcoin markt niet goed in de gaten gehouden maar daar kan het veel sneller goed of fout gaan dus daar moet je goed opletten wat de koersen doen. En de meeste altcoins zijn erg omlaag gegaan en het is maar de vraag of die nog terug gaan keren naar een hoog niveau. De meeste Altcoins zijn pump en dump geweest. Een aantal hielden het wat langer vol maar zakken nu ook erg zie bv Doge. Is ook niet zo veel meer waard.

Het beste wat je misschien kan doen is nu wachten gewoon niet meer naar de koersen kijken en pas over 3 maanden weer kijken. Is het dan niet goed nog 3 maanden.
Je moet dit soort dingen nooit doen met geld wat niet helemaal verloren mag gaan. Het is gewoon een risico.
De meeste alts zijn idd p&d, 1 piek daarna alleen maar omlaag en nu geen volume meer. Alleen zie ik doge en litecoin wel toekomst hebben aangezien ze nog steeds populair zijn kijkende naar het volume. Doge had vd week een 24h volume van 6 mln dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
Zijn hier mensen die TH1 hebben gekocht op Bitfinex? Het zijn mining contracts, net een paar dagen geleden ingevoerd. De looptijd is 90 dagen en de waarde gaat uiteindelijk naar nul, maar ondertussen krijg je een paar keer per dag als de pool een block vindt dividend uitbetaald in BTC. Ik heb gisteren wat TH1 gekocht en nu al 2.4% terug in dividend. Ik heb dus 100% dividend nodig om m'n inleg eruit te krijgen, maar als ik 2.4% per dag krijg, kom ik op 216% uit, dus 116% winst. Of begrijp ik het verkeerd en wordt het dividend ook steeds minder met de tijd?

Zie Bitfinex announcements.

edit: Ah, ik snap het. 1 TH1 staat voor 1TH/s en bij elke verhoging van de difficulty levert dat dus minder BTC op, dus het dividend daalt inderdaad.

edit2: frequentie van dividend gecorrigeerd.

[ Voor 29% gewijzigd door Bonez0r op 22-09-2014 01:38 ]

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Laatst online: 13:37

gws24

Thinking is hard!

Bonez0r schreef op zondag 21 september 2014 @ 22:09:
edit: Ah, ik snap het. 1 TH1 staat voor 1TH/s en bij elke verhoging van de difficulty levert dat dus minder BTC op, dus het dividend daalt inderdaad.
Niet alleen de difficulty stijgt maar je bent ook afhankelijk van geluk; misschien dat ze gisteren net wat meer blokken hebben gevonden dan verwacht. Als de pool die ze gebruiken dus wat minder geluk heeft kan het wel eens zo zijn dat je minder/niks krijgt op een dag.

EDIT:
Uit je link haal ik dat hun pool 3,5 PH/s is en als je dat invult op bitcoinwisdom dan zouden ze gemiddeld ongeveer 59 btc per dag moeten minen oftewel 2,2 blokken gemiddeld per dag. Met dat aantal per dag kan het net zo goed zijn dat ze een aantal dagen niks vinden of 6 op een dag.

[ Voor 21% gewijzigd door gws24 op 21-09-2014 23:33 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:49
Bonez0r schreef op zondag 21 september 2014 @ 22:09:
Zijn hier mensen die TH1 hebben gekocht op Bitfinex? Het zijn mining contracts, net een paar dagen geleden ingevoerd. De looptijd is 90 dagen en de waarde gaat uiteindelijk naar nul, maar ondertussen krijg je een paar keer per dag dividend uitbetaald in BTC. Ik heb gisteren wat TH1 gekocht en nu al 2.4% terug in dividend. Ik heb dus 100% dividend nodig om m'n inleg eruit te krijgen, maar als ik 2.4% per dag krijg, kom ik op 216% uit, dus 116% winst. Of begrijp ik het verkeerd en wordt het dividend ook steeds minder met de tijd?

Zie Bitfinex announcements.

Je kan die contracts blijkbaar ook shorten. Gaan ze er dan van uit dat de difficulty omhoog gaat en de waarde van het contract omlaag?

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
LED-Maniak schreef op zondag 21 september 2014 @ 23:43:
[...]

Je kan die contracts blijkbaar ook shorten. Gaan ze er dan van uit dat de difficulty omhoog gaat en de waarde van het contract omlaag?
Ik let eigenlijk nooit op difficulty en dat soort dingen. Komt het ooit voor dat die naar beneden gaat? Theoretisch zou de waarde van het contract kunnen stijgen als de difficulty lager wordt, maar in de praktijk zal het niet voor komen. De waarde zal natuurlijk wel wat fluctueren door vraag en aanbod en uiteindelijk zit het na drie maanden op nul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-07 22:34
LED-Maniak schreef op zondag 21 september 2014 @ 23:43:
[...]
Basically, ja.

Stel zo'n contract wordt verhandeld voor 1 BTC en jij denkt dat het over de periode van 3 maanden maar 0.8 BTC aan inkomsten zal opleveren. Dan leen je zo'n contract van iemand, verkoop je het voor 1 BTC en betaal je de persoon van wie je het geleend hebt telkens netjes z'n dividend uit gedurende de 3 maanden (plus een beetje aan rente). Als je gelijk blijkt te hebben, dan blijft er aan het eind van de rit 0.2 BTC voor je over (min de rente). Blijkt dat het contract 1.2 BTC aan inkomsten heeft opgeleverd, dan maak je 0.2 BTC (+rente) verlies. Natuurlijk kun je ook tussentijds je positie sluiten, dan koop je het contract terug, en geef je het terug aan de persoon waarvan je het geleend hebt.

Bitfinex zal dit allemaal achter de schermen verwerken, waardoor je zelf niet zoveel van deze details merkt.
Bonez0r schreef op maandag 22 september 2014 @ 01:35:
[...]

Ik let eigenlijk nooit op difficulty en dat soort dingen. Komt het ooit voor dat die naar beneden gaat? Theoretisch zou de waarde van het contract kunnen stijgen als de difficulty lager wordt, maar in de praktijk zal het niet voor komen. De waarde zal natuurlijk wel wat fluctueren door vraag en aanbod en uiteindelijk zit het na drie maanden op nul.
Het kan gebeuren dat de difficulty daalt. Bij Bitcoin is dit al lange tijd niet meer gebeurd, maar bij de diverse altcoins is het orde van de dag.

De waarde van zo'n contract zal niet snel stijgen, bij een kleine daling van de difficulty. Gezien het contract slechts 3 maanden geldig is, zal iedere keer dat er dividend wordt uitgekeerd de prijs van het contract meedalen. Als de difficulty daalt (en als dit niet verwacht werd, anders zat het al in de prijs verwerkt), zal de prijsdaling lager uitvallen dan het uitgekeerde dividend.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:13

Tourniquet

Hiya, fellas!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:47

BLACKfm

o_O

Ja. De waarde schiet weer omhoog...

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:34
Wow :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
lekker!! :) een bitcoin paranoid alert, meteen long gegaan met een paar BTC op bitfinex en hoppakee cashen op 445 :). Nu even wachten tot er weer een beweging komt. Best leuk dat Margin traden. Alleen jammer dat bitfinex niet voordat je de order in legt de mogelijke liquidatieprijs inzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Dit ging mij even iets te hard, waarna het meteen weer stil is..

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
LED-Maniak schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 21:50:
Dit ging mij even iets te hard, waarna het meteen weer stil is..
Kon nog een mooi stuk meepakken. Echter daarna nog wat meer BTC's naar bitfinex gestuurd maar die zitten nu 'vast'. Rally duurde toch +/- een uur met daarna nog even een dip weer terug naar 425 en weer naar 445. met 3.3 leverage best aardig voor die paar minuutjes opletten.

beweegt nu echter niet veel meer dus maar weer uitstappen. Maar leuk :) Tnx voor de tip van Bitfinex! Schiet ietsje meer op dan die paar euro die je anders nog kan pakken.

Edit: Daar gaat ie weer! Note to self: niet te hebberig zijn ;-)

[ Voor 5% gewijzigd door wessel99 op 23-09-2014 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HTML5 heeft een vertraging , zie nog niks gebeuren
ben benieuwd wat deze coin gaat doen.
op bluetrade chat is men in ieder geval druk aan jet speculeren.
hoop op een mooie start *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
iemand nog Doge gekocht op 25? ikzelf rond de 35, gaat lekker zo :>
Volume is regelmatig hoger dan litecoin, wordt dit de nieuwe nummer 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:47

BLACKfm

o_O

En de BTC/LTC zakt weer naar een nieuw dieptepunt...

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Nondeju, dat gaat inderdaad "lekker".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwiebing
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-07 23:58
Is dit het circle effect ? Of is het een klein hikje ?

https://bitcoinwisdom.com/markets/bitstamp/btcusd

4600 Wp goodwe , Panasonic MDC05F3E5,SWP2 300 L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337854

waardeloos de koers.. we gaan lager en lager O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT965
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-09-2022
We zitten alweer tegen de laagste koers van dit jaar, helaas....

crypto coin price market cap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
_AzN_GhOsT965 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:22:
We zitten alweer tegen de laagste koers van dit jaar, helaas....
mooie tijd om te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lijkt me een verloren zaak de bitcoin . ben bang dan de altcoin invasie de toekomst is . iedereen gaat voor de snelle winst tegenwoordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Wat maakt die snelle winst dan meteen de toekomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
Anoniem: 517897 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:33:
[...]

lijkt me een verloren zaak de bitcoin . ben bang dan de altcoin invasie de toekomst is . iedereen gaat voor de snelle winst tegenwoordig
netwerk effect van bitcoin maakt dat mensen sneller in bitcoin gaan (lange termijn) dan in andere coins. ook al zijn andere coins (darkcoin?) misschien beter. voor snelle winst wordt idd alts gebruikt maar die worden ook snel weer gedumpt om vervolgens helemaal dood te bloeden. meeste coins hebben totaal geen volume meer, alleen de top 10 wel misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
LED-Maniak schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:37:
Wat maakt die snelle winst dan meteen de toekomst?
idd. tis gewoon pump en dump. denk dat er maar 3 coins zijn die de toekomst hebben; btc, ltc en doge :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125883

superpolm schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:45:
[...]

idd. tis gewoon pump en dump. denk dat er maar 3 coins zijn die de toekomst hebben; btc, ltc en doge :>
Je vergeet BC. Die community heeft echt héél véél verwezenlijkt in korte tijd. 't is geen pump & dump coin, maar eentje met toekomst die je best long term in je portefeuille hebt. In Nederland lijkt NLG ook vrij populair te zijn, en je kun er effectief een broodje mee betalen.
En START, het betaalmiddel op de het crowdfunding platform StartJOIN. 1000 START is momenteel toch bijna 80,- GBP waard. Wie dat non-stop heeft zitten minen wordt nu wel stilaan beloond en het blijft de goede richting uitgaan :) Hopelijk blijft het geleidelijk aan stijgen... Deze recente stijging heeft vrees ik toch iets weg van een bubble in de maak.

Afbeeldingslocatie: http://s9.postimg.org/7mjtrz91b/screenshot_by_nimbus.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT965
superpolm schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:45:
[...]

Ik denk dat er wel meer toekomst is in altcoin, zodra blockcahin technologie verder wordt ontwikkeld en gebruikt, zoals b.v. smart contracts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
Heeft iemand hier wel eens via localbitcoins gehandeld? Ik heb me er nooit in verdiept, maar ik zag net een buyer staan die $500 per bitcoin betaalt. Welk addertje zit hier onder het gras?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Zwart geld witwassen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel2
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-06 12:14
Geld witwassen is te opvallend op deze marnier en te makkelijk te achterhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-07 23:54

FaceDown

Storende factor.

Bonez0r schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:11:
Heeft iemand hier wel eens via localbitcoins gehandeld? Ik heb me er nooit in verdiept, maar ik zag net een buyer staan die $500 per bitcoin betaalt. Welk addertje zit hier onder het gras?
Scam natuurlijk. Overigens bloedt de BTC aardig dood. Ben blij dat ik er een tijd terug uit ben gestapt. Het is echt wachten nu tot de echte paniek toeslaat en mensen gaan redden wat er te redden valt. BTC zit binnen de maand onder de $100. Misschien ga ik tijdens de volgende crash weer eens iets kopen!

En al die altcoins? Er zit er geen een bij waar toekomst in zit. Het zijn allemaal bubbels, niet meer, niet minder.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
Scam lijkt me onwaarschijnlijk. Localbitcoins dient als escrow service in de transacties via hun site. Ik stuur mijn bitcoins naar de escrow service van localbitcoins, de verkoper ziet dat ze daar zijn en maakt dollars over naar mij. Als ik de betaling binnen heb geef ik de bitcoins vrij aan de koper.

[ Voor 5% gewijzigd door Bonez0r op 04-10-2014 04:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Bonez0r schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 02:32:
[...]

Scam lijkt me onwaarschijnlijk. Localbitcoins dient als escrow service in de transacties via hun site. Ik stuur mijn bitcoins naar de escrow service van localbitcoins, de verkoper ziet dat ze daar zijn en maakt dollars over naar mij. Als ik de betaling binnen heb geef ik de bitcoins vrij aan de koper.
En vervolgens heeft de koper betaald met een ongedekte cheque of gejatte creditcard, en na een week boekt de bank plotseling het geld weer van je rekening af. Gevolg: Bitcoins kwijt, geld kwijt.
Tenzij het geld ook eerst wordt vastgehouden door de escrow service, dan lopen zij het risico, afhankelijk van de voorwaarden. De vraag is ook of de betreffende service betrouwbaar is, en niet op een gegeven moment plots 'verdwenen' is.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
FaceDown schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 12:15:
[...]

En vervolgens heeft de koper betaald met een ongedekte cheque of gejatte creditcard, en na een week boekt de bank plotseling het geld weer van je rekening af. Gevolg: Bitcoins kwijt, geld kwijt.
Tenzij het geld ook eerst wordt vastgehouden door de escrow service, dan lopen zij het risico, afhankelijk van de voorwaarden. De vraag is ook of de betreffende service betrouwbaar is, en niet op een gegeven moment plots 'verdwenen' is.
Precies, dat verwacht ik ook, zeker na het forum kort te hebben gecheckt. Genoeg topics van lui die zeggen dat ze geripped zijn op die manier. Blijft toch simpel op internet: if it sounds too good to be true (zeker $560 lappen terwijl de koers nu ~$340 doet 8)7 ) it probably is. En zelfs al lijkt alles koek en ei/pais en vrai en de esrow service doet zijn ding, dan nog moet je maar afwachten of de bank van de koper niet gewoon een chargeback doet omdat de betaling ongedekt was ja. Plus kans dat jij geld witwast en je jouw zuurverdiende/legaal gekochte BTC kwijt bent. Leg dat maar eens uit aan de belastingdienst/FIOD e.d. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is er met de koers? Is er slecht nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutybay
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-07 21:54
Ik denk dat iedereen in fiat afwacht.

Alle relevante coins staan in de min, dus daar is het geld niet heen. www.coinmarketcap.com/

[ Voor 9% gewijzigd door Mutybay op 04-10-2014 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Met de drop van bitcoin zullen mensen sneller hun altcoins verkopen om BTC om te kunnen zetten in fiat.

Wel een waar slagveld vandaag weer :/

Afbeeldingslocatie: http://s30.postimg.org/o5q1eshq5/Screen_Shot_2014_10_04_at_20_40_55.jpg

Dit laat mooi zien dat de USD een comeback meemaakt en mensen uit alternatieven stappen.

https://www.tradingview.com/v/KcWtJSaK/

[ Voor 51% gewijzigd door LED-Maniak op 04-10-2014 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-03-2020
Welke site zouden jullie aan raden als je wilt beginnen met handelen in Cryptocurrency ? Ik krijg namelijk over een paar maandjes een soort van "oprot bonus" omdat ik een ander contract krijg op me werk en ik zou dat wel willen gebruiken om te spelen met coins.

Het blijft een "riskant" iets maar dat is alles in principe op de beurs in mijn ogen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Kern schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 00:08:
Welke site zouden jullie aan raden als je wilt beginnen met handelen in Cryptocurrency ? Ik krijg namelijk over een paar maandjes een soort van "oprot bonus" omdat ik een ander contract krijg op me werk en ik zou dat wel willen gebruiken om te spelen met coins.

Het blijft een "riskant" iets maar dat is alles in principe op de beurs in mijn ogen :)
Kraken, of als je wat meer volume wil bitstamp of bitfinex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
LED-Maniak schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 00:09:
[...]

Kraken, of als je wat meer volume wil bitstamp of bitfinex.
Dankjewel, zelf vond ik Kraken er ook al interessant uitzien en was mijn oog hier een beetje opgevallen echter ik vroeg me af, is het niet wijzer om bij clevercoin te gaan aangezien die in nederland gevestigt is? Of maakt dit geen zak uit voor het uitbetalen,belasting,verzekering etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Kraken is super snel. Betaling gaat via Duitsland waardoor je het ook gewoon snel op je rekening hebt. Clevercoin is net gestart en het volume is daar op dit moment nog dramatisch.

Fee op bitfinex is op dit moment het meest interessant(maar website is niet het meest overzichtelijk voor een beginner).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

LED-Maniak schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 00:19:
Clevercoin is net gestart en het volume is daar op dit moment nog dramatisch.
Voor zover ik weet is het orderboek van Clevercoin gekoppeld met Kraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Ook het orderboek van kraken is niet je van het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

$300 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ben nu toch wel benieuwd wat dan de trigger gaat zijn om een sneeuwbaleffect te krijgen flink <$300. Het ziet er in elk geval nog niet naar uit dat een bodem gevonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:34
Wut, flinke piek omlaag. Ineens 10.000 coins op de 15m. $285 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-07-2023
Ja dat kwam door een zogzegd dump wall van .. wait for it.. 28 000 coins!! WTF

EDIT: er komt reactie, we klimmen ook al staat die wall er nog, ondertussen 10 000 coins support @ 250$
Tenzij die ook van die 28k gast is, dan kan ie nu wel ALLES gaan manipuleren...

[ Voor 54% gewijzigd door dieter87 op 05-10-2014 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Even snel 10 coins opgepikt op 285 en weer verkocht op 295. Toch snel $100 (minus $25 fee) gepakt op een regenachtige zondagmiddag :)

edit: En Marvin wordt ook weer eens wakker, na tijden niets gedaan te hebben.

[ Voor 23% gewijzigd door Rannasha op 05-10-2014 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
dieter87 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 17:57:
Ja dat kwam door een zogzegd dump wall van .. wait for it.. 28 000 coins!! WTF

EDIT: er komt reactie, we klimmen ook al staat die wall er nog, ondertussen 10 000 coins support @ 250$
Tenzij die ook van die 28k gast is, dan kan ie nu wel ALLES gaan manipuleren...
welke exchange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
bitstamp
https://www.bitstamp.net/market/order_book/
Dat zieje ook niet elke dag :p 2 squares

Kraken kan eventjes niet volgen :p

[ Voor 48% gewijzigd door dieter87 op 05-10-2014 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-08-2022
In de afgelopen week, ook maar eens begonnen met de koop/verkoop van BTC,

Vandaag 14 BTC ingekocht op 250euro, hoop niet dat de koers lang omlaag gaat/ blijft.

Ben er wel achter gekomen dat ik nog steeds veel moet lezen en leren over de handel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Avalaxy schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 17:56:
Wut, flinke piek omlaag. Ineens 10.000 coins op de 15m. $285 nu.
Institutionele beleggers gaan ook eieren voor hun geld kiezen, voordat de BTC straks op een paar dollar staat.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
De 270$ moet flink support bieden.

[ Voor 37% gewijzigd door Fivel op 05-10-2014 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
Ik heb zo een vermoeden dat die wall op 270$ van dezelfde man of vrouw is als die op 300$...
Ze zijn gelijktijdig weggehaald, en de wall onder, lijkt nu verzet te zijn naar de wall boven van 7k...

Ik denk dat we serieus naar onder gaan nu

[ Voor 3% gewijzigd door dieter87 op 05-10-2014 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
maar een buy order zetten op 150 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
In @ $281, Out @ $291. Leuk, swing-trading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
Hangt af van de goedaardigheid van die 28k 'seller', hoe laag die precies wil inkopen,
die heeft momenteel alle macht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
dieter87 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 18:44:
Hangt af van de goedaardigheid van die 28k 'seller', hoe laag die precies wil inkopen,
die heeft momenteel alle macht
kan je nagaan hoe fragiel het allemaal is, er zijn mensen met een miljoen coins. Als die gaan dumpen is btc weer een tientje waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
Ze willen die nooit echt verkopen, ze willen gewoon paniek creeren, en het lukt ze goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
dieter87 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 18:48:
Ze willen die nooit echt verkopen, ze willen gewoon paniek creeren, en het lukt ze goed
Precies. Als je 30K coins wil verkopen doe je dat niet door ze gewoon lomp in een keer op een exchange te dumpen. Dat doe je of door buiten de exchanges om een deal te sluiten of door kleinere hoeveelheden, verspreid over meerdere exchanges te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
Er is net toch in 1x 10k verkocht. weet alleen niet of t van 1 handelaar was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
10k kwam van de paniek, daardat ze plots een getalletje met 5 digits zagen staan toen ze wouden buyen,
ze hebben dan maar direct geselled in de plaats..
Zit nu wel met serieuze verliezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankpaul1
  • Registratie: November 2004
dieter87 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 18:57:
10k kwam van de paniek, daardat ze plots een getalletje met 5 digits zagen staan toen ze wouden buyen,
ze hebben dan maar direct geselled in de plaats..
Zit nu wel met serieuze verliezen..
Huh??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
Ze zagen plots iemand die 28 000 coins wou sellen, dus hebben ze dat dan ook maar gedaan uit angst 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Zo te zien is er veel movement.. klinkt erg leuk om daar op in te spelen.. en kleine winsten te pakken per trade. alhoewel 25 op 100 best wel veel fee is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

toch wel een diepte punt voor heel de bitcoin community..
laagste ooit sinds de eerste stijging.

Dit zal nooit meer richting de 500 dollar gaan of hoger :X

Rannasha wat denk jij?
volgende week 100 dollar.. weddenschapje? ;-)

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 337854 op 05-10-2014 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Kern schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 19:31:
Zo te zien is er veel movement.. klinkt erg leuk om daar op in te spelen.. en kleine winsten te pakken per trade. alhoewel 25 op 100 best wel veel fee is ?
25 op 100 wat?

Bitfinex rekent 0.2% bij laag volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Anoniem: 337854 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 20:18:
toch wel een diepte punt voor heel de bitcoin community..
laagste ooit sinds de eerste stijging.
Sinds de eerste stijging? Bitcoin bestond al eerder dan de november-2013 rally...
Rannasha wat denk jij?
volgende week 100 dollar.. weddenschapje? ;-)
Ik denk dat ik gerust wel wil wedden dat de $100 niet gehaald wordt volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De eerste grote stijging bedoel ik dan..
Maar even serieus.. zou dit nu de "bodem" zijn en gaan we weer eens een keer omhoog?
of zie je hem nog richting de 200 dollar knallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Anoniem: 337854 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 20:51:
De eerste grote stijging bedoel ik dan..
Hoezo de eerste grote stijging? In absolute waardes misschien, maar relatief gezien was het geen uitzonderlijke stijging. April/mei 2013 had procentueel gezien een vergelijkbare rally en de jaren daarvoor hadden ook grote sprongen omhoog.
Maar even serieus.. zou dit nu de "bodem" zijn en gaan we weer eens een keer omhoog?
of zie je hem nog richting de 200 dollar knallen?
Mijn glazen bol is tijdelijk defect, maar ik verwacht niet dat de koers structureel onder de vorige ATH (~$260) zal dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Zet er even eentje een sellwall van 27K BTC neer op Bitstamp. 8)7

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/3y2Z2O1C3c3Y2p180M3P/Screen%20Shot%202014-10-05%20at%2022.10.16.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4n9gdE7.png

[ Voor 12% gewijzigd door Tourniquet op 05-10-2014 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Tourniquet schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 22:15:
Zet er even eentje een sellwall van 27K BTC neer op Bitstamp. 8)7

[afbeelding]

[afbeelding]
Diegene heeft de wall weggehaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
Fivel schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 00:43:
[...]

Diegene heeft de wall weggehaald..
Hij staat nu op $300, maar hij is nog 'maar' 22K ($6.7M) groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu nog "maar" 13.600 btc..

Bizar..
Als deze opgegeten is moeten we toch de lucht inschieten hoop ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-07 17:13
Hmm wel mooi moment om misschien in te stappen, 4 bitcoins voor nog geen 1000 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou die knakker echt zoveel bitcoins willen verkopen tot zijn wal opgegeten is?
of zou hij hem juist ineens weghalen straks weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 09:30

vertigoo

Welcome to the jungle

Zo, die migratie naar de nieuwe Mintpal website is ook weer hard op weg een epische faal te worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
Bitfinex ligt ongeveer $15 hoger dan Bitstamp, een mooie kans voor arbitrage. Met fees eraf is dat $13 winst per bitcoin. Jammer dat ik niks meer op Bitstamp heb staan. :-(

[ Voor 14% gewijzigd door Bonez0r op 06-10-2014 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Die wall op Bitstamp is bizar. Zomaar even een 20K BTC muurtje opwerpen. Ik vraag me heel erg af wat de gedachte erachter is. Zo'n wall wordt meestal gebruikt om de prijs te drukken, zodat de eigenaar van de wall goedkoop coins bij kan kopen. Maar dat lijkt in dit geval vrij hard te falen, gezien de prijs al de hele tijd tegen de wall aan zit te duwen en het ding nu al voor ruim meer dan de helft is opgekocht.

Ik ben benieuwd wat er gebeurt zodra de wall weg is. Een flinke sprong omhoog (met daarna een onvermijdelijke correctie) lijkt me niet onwaarschijnlijk.
Bonez0r schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:01:
Bitfinex ligt ongeveer $15 hoger dan Bitstamp, een mooie kans voor arbitrage. Met fees eraf is dat $13 winst per bitcoin. Jammer dat ik niks meer op Bitstamp heb staan. :-(
Bitonic volgt normaalgesproken de Bitstamp koers. Bij dergelijke verschillen kan het de moeite waard zijn om daar eens te kijken.

[ Voor 26% gewijzigd door Rannasha op 06-10-2014 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-05 08:37
De wall is weg. Wat resulteerde in bijna 30$ verschil tussen Bitfinex en Bitstamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Hmm, wou ik net wat $300 coins scoren, zag ik dat Marvin het meeste Bitstamp-geld al opgemaakt had en was ik ook net een halve minuut te laat. Too bad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Het handelsvolume gaat trouwens aardig omhoog valt me op. 100k coins in de afgelopen 24h op zowel Bitstamp als Bitfinex :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT965
Zieke happening vannacht op bitstamp! Handels volume omhoog, nu de prijs nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel2
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-06 12:14
Heeft iemand idee of de koers van bitcoin het diepte punt heeft berijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112755

Lijkt me wel bewezen vandaag dat we niet snel beneden de $300 gaan ;) Ik zeg "Moon!"
edit:
Die Nubits, dat lijkt me eigenlijk wel wat.
Jammer dat je daar niet echt mee kunt handelen, maar aan een stabiele crypt-coin is wel behoefte.
BTC is amper nog een gemakkelijk betaalmiddel met deze flucturende koersen.
Is er iemand die kort uit kan leggen hoe of wat met dividend in PPC?

[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 112755 op 06-10-2014 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-06 09:09
Interessant artikel, geen idee of deze al gepost is:

http://bitcoinpricelive.com/chinese-bitcoins-crash-market/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De trein vertrekt... ! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Wolong heeft ook zo z'n mening :p :

https://twitter.com/GameO...status/519072137361907712
Reason for the past few months sell off on BTCs: Hedge funds are getting in, they need prices to be low, capped it and then buy all they can

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drvinnie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-07 09:13
Anoniem: 112755 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:43:
aan een stabiele crypt-coin is wel behoefte.
BTC is amper nog een gemakkelijk betaalmiddel met deze flucturende koersen.
Dat kan ook helemaal niet. De koers moet vele malen hoger zijn om te kunnen stabiliseren. Geen alt-coin gaat je daarbij helpen. Die zijn leuk voor het gokken op koersverloop, als je dat je ding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Bij het handelen in BTC_USD op BTC-E, welke eur/usd koers moet ik dan nemen als ik dit wil terugrekenen naar euro? Ik kan dit nergens duidelijk vinden. Bij bitstamp wordt dit bijvoorbeeld wel netjes genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Fivel schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 00:51:
Bij het handelen in BTC_USD op BTC-E, welke eur/usd koers moet ik dan nemen als ik dit wil terugrekenen naar euro? Ik kan dit nergens duidelijk vinden. Bij bitstamp wordt dit bijvoorbeeld wel netjes genoemd.
BTC-E rekent niet om naar Euro's. Als je bij Bitstamp een uitbetaling laat doen, dan worden de USD door Bitstamp (of preciezer, de bank van Bitstamp) omgerekend naar Euro's en die worden uitbetaald. BTC-E betaalt direct de Dollars uit en het is je eigen bank die de kosten en koersen voor omwisseling bepaalt (tenzij je op een Dollar-rekening laat uitbetalen).

Overigens heeft BTC-E ook Euro-markten (BTC/EUR, USD/EUR onder andere), waardoor je kunt kijken of het goedkoper is om je bank de omwisseling te laten maken of om dat zelf op BTC-E te doen door te handelen.

Pagina: 1 ... 177 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid