Ik wacht wel op happy hour: 1 BTC voor 100 dollar o.i.d.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Volgens mij is de prijs van bitcoin nooit onder de oude top van de voorgaande bubble gekomen dus ik verw8 dat dat deze x ook niet gebeurt (zeker weten doe je het nooit natuurlijk). Maar ik denk dat 250 het minimum is en dat we volgend jaar weer ergens boven de 1000 gaan komenJoosie200 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 23:13:
[afbeelding]
Ik wacht wel op happy hour: 1 BTC voor 100 dollar o.i.d.Met het gemak waarop ie in rap tempo blijft duikelen de laatste paar dagen zie ik er nog geen einde aan komen. En met de kennis van nu, had ik in augustus toch maar wel besloten alles in fiat om te zetten, maarja achteraf
Kon ik nu met bijna zoveel verschil terug in kopen waarbij ik mijn initiële inleg eruit had zeg maar.
Haha dat plaatje passen ze zo vaak toe dat die geen waarde meer heeftJoosie200 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 23:13:
[afbeelding]
Ik wacht wel op happy hour: 1 BTC voor 100 dollar o.i.d.Met het gemak waarop ie in rap tempo blijft duikelen de laatste paar dagen zie ik er nog geen einde aan komen. En met de kennis van nu, had ik in augustus toch maar wel besloten alles in fiat om te zetten, maarja achteraf
Kon ik nu met bijna zoveel verschil terug in kopen waarbij ik mijn initiële inleg eruit had zeg maar.
[ Voor 6% gewijzigd door superpolm op 20-09-2014 12:10 ]
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
[ Voor 16% gewijzigd door Workaholic op 20-09-2014 16:09 ]
Anoniem: 517897
Met dit soort dingen is het gewoon geduld hebben. Ik heb de Altcoin markt niet goed in de gaten gehouden maar daar kan het veel sneller goed of fout gaan dus daar moet je goed opletten wat de koersen doen. En de meeste altcoins zijn erg omlaag gegaan en het is maar de vraag of die nog terug gaan keren naar een hoog niveau. De meeste Altcoins zijn pump en dump geweest. Een aantal hielden het wat langer vol maar zakken nu ook erg zie bv Doge. Is ook niet zo veel meer waard.Anoniem: 517897 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 16:40:
quote] Verwachten jullie dat de 500 $ nog gehaald gaat worden? Ik heb het destijds voor rond deze koers gekocht en wil liever zo min mogelijk verlies maken
[/quote]
als we dat allemaal van te voren wisten , zou het makkelijk zijn.
ik heb het zelfde verhaal met 2 BTC. sta op €300 min
zonde om nu te cashen.
mijn advies laten staan. in mijn ogen is BTC een munt voor de toekomst ( lees jaren). en niet om maandelijks mee te speculeren.
of je zet alles om in paar goedkope altcoins.
NLG . DOGE. HTLM5. DRK. CLOAK . DGB
[ Voor 10% gewijzigd door Astennu op 20-09-2014 19:32 ]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
De meeste alts zijn idd p&d, 1 piek daarna alleen maar omlaag en nu geen volume meer. Alleen zie ik doge en litecoin wel toekomst hebben aangezien ze nog steeds populair zijn kijkende naar het volume. Doge had vd week een 24h volume van 6 mln dollar.Astennu schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 19:27:
[...]
Met dit soort dingen is het gewoon geduld hebben. Ik heb de Altcoin markt niet goed in de gaten gehouden maar daar kan het veel sneller goed of fout gaan dus daar moet je goed opletten wat de koersen doen. En de meeste altcoins zijn erg omlaag gegaan en het is maar de vraag of die nog terug gaan keren naar een hoog niveau. De meeste Altcoins zijn pump en dump geweest. Een aantal hielden het wat langer vol maar zakken nu ook erg zie bv Doge. Is ook niet zo veel meer waard.
Het beste wat je misschien kan doen is nu wachten gewoon niet meer naar de koersen kijken en pas over 3 maanden weer kijken. Is het dan niet goed nog 3 maanden.
Je moet dit soort dingen nooit doen met geld wat niet helemaal verloren mag gaan. Het is gewoon een risico.
[ Voor 29% gewijzigd door Bonez0r op 22-09-2014 01:38 ]
There go the goddamn brownies.
Niet alleen de difficulty stijgt maar je bent ook afhankelijk van geluk; misschien dat ze gisteren net wat meer blokken hebben gevonden dan verwacht. Als de pool die ze gebruiken dus wat minder geluk heeft kan het wel eens zo zijn dat je minder/niks krijgt op een dag.Bonez0r schreef op zondag 21 september 2014 @ 22:09:
edit: Ah, ik snap het. 1 TH1 staat voor 1TH/s en bij elke verhoging van de difficulty levert dat dus minder BTC op, dus het dividend daalt inderdaad.
[ Voor 21% gewijzigd door gws24 op 21-09-2014 23:33 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Je kan die contracts blijkbaar ook shorten. Gaan ze er dan van uit dat de difficulty omhoog gaat en de waarde van het contract omlaag?Bonez0r schreef op zondag 21 september 2014 @ 22:09:
Zijn hier mensen die TH1 hebben gekocht op Bitfinex? Het zijn mining contracts, net een paar dagen geleden ingevoerd. De looptijd is 90 dagen en de waarde gaat uiteindelijk naar nul, maar ondertussen krijg je een paar keer per dag dividend uitbetaald in BTC. Ik heb gisteren wat TH1 gekocht en nu al 2.4% terug in dividend. Ik heb dus 100% dividend nodig om m'n inleg eruit te krijgen, maar als ik 2.4% per dag krijg, kom ik op 216% uit, dus 116% winst. Of begrijp ik het verkeerd en wordt het dividend ook steeds minder met de tijd?
Zie Bitfinex announcements.
edit: Ah, ik snap het. 1 TH1 staat voor 1TH/s en bij elke verhoging van de difficulty levert dat dus minder BTC op, dus het dividend daalt inderdaad.
Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl
Ik let eigenlijk nooit op difficulty en dat soort dingen. Komt het ooit voor dat die naar beneden gaat? Theoretisch zou de waarde van het contract kunnen stijgen als de difficulty lager wordt, maar in de praktijk zal het niet voor komen. De waarde zal natuurlijk wel wat fluctueren door vraag en aanbod en uiteindelijk zit het na drie maanden op nul.LED-Maniak schreef op zondag 21 september 2014 @ 23:43:
[...]
Je kan die contracts blijkbaar ook shorten. Gaan ze er dan van uit dat de difficulty omhoog gaat en de waarde van het contract omlaag?
Basically, ja.LED-Maniak schreef op zondag 21 september 2014 @ 23:43:
[...]
Je kan die contracts blijkbaar ook shorten. Gaan ze er dan van uit dat de difficulty omhoog gaat en de waarde van het contract omlaag?
Het kan gebeuren dat de difficulty daalt. Bij Bitcoin is dit al lange tijd niet meer gebeurd, maar bij de diverse altcoins is het orde van de dag.Bonez0r schreef op maandag 22 september 2014 @ 01:35:
[...]
Ik let eigenlijk nooit op difficulty en dat soort dingen. Komt het ooit voor dat die naar beneden gaat? Theoretisch zou de waarde van het contract kunnen stijgen als de difficulty lager wordt, maar in de praktijk zal het niet voor komen. De waarde zal natuurlijk wel wat fluctueren door vraag en aanbod en uiteindelijk zit het na drie maanden op nul.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl
Kon nog een mooi stuk meepakken. Echter daarna nog wat meer BTC's naar bitfinex gestuurd maar die zitten nu 'vast'. Rally duurde toch +/- een uur met daarna nog even een dip weer terug naar 425 en weer naar 445. met 3.3 leverage best aardig voor die paar minuutjes opletten.LED-Maniak schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 21:50:
Dit ging mij even iets te hard, waarna het meteen weer stil is..
[ Voor 5% gewijzigd door wessel99 op 23-09-2014 23:15 ]
4600 Wp goodwe , Panasonic MDC05F3E5,SWP2 300 L
mooie tijd om te kopen_AzN_GhOsT965 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:22:
We zitten alweer tegen de laagste koers van dit jaar, helaas....
lijkt me een verloren zaak de bitcoin . ben bang dan de altcoin invasie de toekomst is . iedereen gaat voor de snelle winst tegenwoordig
netwerk effect van bitcoin maakt dat mensen sneller in bitcoin gaan (lange termijn) dan in andere coins. ook al zijn andere coins (darkcoin?) misschien beter. voor snelle winst wordt idd alts gebruikt maar die worden ook snel weer gedumpt om vervolgens helemaal dood te bloeden. meeste coins hebben totaal geen volume meer, alleen de top 10 wel misschien.Anoniem: 517897 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:33:
[...]
lijkt me een verloren zaak de bitcoin . ben bang dan de altcoin invasie de toekomst is . iedereen gaat voor de snelle winst tegenwoordig
idd. tis gewoon pump en dump. denk dat er maar 3 coins zijn die de toekomst hebben; btc, ltc en dogeLED-Maniak schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:37:
Wat maakt die snelle winst dan meteen de toekomst?
Anoniem: 125883
Je vergeet BC. Die community heeft echt héél véél verwezenlijkt in korte tijd. 't is geen pump & dump coin, maar eentje met toekomst die je best long term in je portefeuille hebt. In Nederland lijkt NLG ook vrij populair te zijn, en je kun er effectief een broodje mee betalen.superpolm schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:45:
[...]
idd. tis gewoon pump en dump. denk dat er maar 3 coins zijn die de toekomst hebben; btc, ltc en doge
Ik denk dat er wel meer toekomst is in altcoin, zodra blockcahin technologie verder wordt ontwikkeld en gebruikt, zoals b.v. smart contracts.superpolm schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:45:
[...]
idd. tis gewoon pump en dump. denk dat er maar 3 coins zijn die de toekomst hebben; btc, ltc en doge
Geld witwassen is te opvallend op deze marnier en te makkelijk te achterhalen
Scam natuurlijk. Overigens bloedt de BTC aardig dood. Ben blij dat ik er een tijd terug uit ben gestapt. Het is echt wachten nu tot de echte paniek toeslaat en mensen gaan redden wat er te redden valt. BTC zit binnen de maand onder de $100. Misschien ga ik tijdens de volgende crash weer eens iets kopen!Bonez0r schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:11:
Heeft iemand hier wel eens via localbitcoins gehandeld? Ik heb me er nooit in verdiept, maar ik zag net een buyer staan die $500 per bitcoin betaalt. Welk addertje zit hier onder het gras?
Groetjes, FaceDown.
Scam lijkt me onwaarschijnlijk. Localbitcoins dient als escrow service in de transacties via hun site. Ik stuur mijn bitcoins naar de escrow service van localbitcoins, de verkoper ziet dat ze daar zijn en maakt dollars over naar mij. Als ik de betaling binnen heb geef ik de bitcoins vrij aan de koper.
[ Voor 5% gewijzigd door Bonez0r op 04-10-2014 04:45 ]
En vervolgens heeft de koper betaald met een ongedekte cheque of gejatte creditcard, en na een week boekt de bank plotseling het geld weer van je rekening af. Gevolg: Bitcoins kwijt, geld kwijt.Bonez0r schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 02:32:
[...]
Scam lijkt me onwaarschijnlijk. Localbitcoins dient als escrow service in de transacties via hun site. Ik stuur mijn bitcoins naar de escrow service van localbitcoins, de verkoper ziet dat ze daar zijn en maakt dollars over naar mij. Als ik de betaling binnen heb geef ik de bitcoins vrij aan de koper.
Groetjes, FaceDown.
Precies, dat verwacht ik ook, zeker na het forum kort te hebben gecheckt. Genoeg topics van lui die zeggen dat ze geripped zijn op die manier. Blijft toch simpel op internet: if it sounds too good to be true (zeker $560 lappen terwijl de koers nu ~$340 doetFaceDown schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 12:15:
[...]
En vervolgens heeft de koper betaald met een ongedekte cheque of gejatte creditcard, en na een week boekt de bank plotseling het geld weer van je rekening af. Gevolg: Bitcoins kwijt, geld kwijt.
Tenzij het geld ook eerst wordt vastgehouden door de escrow service, dan lopen zij het risico, afhankelijk van de voorwaarden. De vraag is ook of de betreffende service betrouwbaar is, en niet op een gegeven moment plots 'verdwenen' is.
[ Voor 9% gewijzigd door Mutybay op 04-10-2014 19:28 ]
[ Voor 51% gewijzigd door LED-Maniak op 04-10-2014 20:42 ]
Kraken, of als je wat meer volume wil bitstamp of bitfinex.Kern schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 00:08:
Welke site zouden jullie aan raden als je wilt beginnen met handelen in Cryptocurrency ? Ik krijg namelijk over een paar maandjes een soort van "oprot bonus" omdat ik een ander contract krijg op me werk en ik zou dat wel willen gebruiken om te spelen met coins.
Het blijft een "riskant" iets maar dat is alles in principe op de beurs in mijn ogen
Dankjewel, zelf vond ik Kraken er ook al interessant uitzien en was mijn oog hier een beetje opgevallen echter ik vroeg me af, is het niet wijzer om bij clevercoin te gaan aangezien die in nederland gevestigt is? Of maakt dit geen zak uit voor het uitbetalen,belasting,verzekering etc.LED-Maniak schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 00:09:
[...]
Kraken, of als je wat meer volume wil bitstamp of bitfinex.
Voor zover ik weet is het orderboek van Clevercoin gekoppeld met Kraken.LED-Maniak schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 00:19:
Clevercoin is net gestart en het volume is daar op dit moment nog dramatisch.
Ben nu toch wel benieuwd wat dan de trigger gaat zijn om een sneeuwbaleffect te krijgen flink <$300. Het ziet er in elk geval nog niet naar uit dat een bodem gevonden is.
[ Voor 54% gewijzigd door dieter87 op 05-10-2014 18:01 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Rannasha op 05-10-2014 18:04 ]
welke exchange?dieter87 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 17:57:
Ja dat kwam door een zogzegd dump wall van .. wait for it.. 28 000 coins!! WTF
EDIT: er komt reactie, we klimmen ook al staat die wall er nog, ondertussen 10 000 coins support @ 250$
Tenzij die ook van die 28k gast is, dan kan ie nu wel ALLES gaan manipuleren...
[ Voor 48% gewijzigd door dieter87 op 05-10-2014 18:07 ]
Institutionele beleggers gaan ook eieren voor hun geld kiezen, voordat de BTC straks op een paar dollar staat.Avalaxy schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 17:56:
Wut, flinke piek omlaag. Ineens 10.000 coins op de 15m. $285 nu.
Groetjes, FaceDown.
[ Voor 37% gewijzigd door Fivel op 05-10-2014 18:27 ]
[ Voor 3% gewijzigd door dieter87 op 05-10-2014 18:30 ]
kan je nagaan hoe fragiel het allemaal is, er zijn mensen met een miljoen coins. Als die gaan dumpen is btc weer een tientje waard.dieter87 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 18:44:
Hangt af van de goedaardigheid van die 28k 'seller', hoe laag die precies wil inkopen,
die heeft momenteel alle macht
Precies. Als je 30K coins wil verkopen doe je dat niet door ze gewoon lomp in een keer op een exchange te dumpen. Dat doe je of door buiten de exchanges om een deal te sluiten of door kleinere hoeveelheden, verspreid over meerdere exchanges te verkopen.dieter87 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 18:48:
Ze willen die nooit echt verkopen, ze willen gewoon paniek creeren, en het lukt ze goed
Huh??dieter87 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 18:57:
10k kwam van de paniek, daardat ze plots een getalletje met 5 digits zagen staan toen ze wouden buyen,
ze hebben dan maar direct geselled in de plaats..
Zit nu wel met serieuze verliezen..
Anoniem: 337854
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 337854 op 05-10-2014 20:19 ]
25 op 100 wat?Kern schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 19:31:
Zo te zien is er veel movement.. klinkt erg leuk om daar op in te spelen.. en kleine winsten te pakken per trade. alhoewel 25 op 100 best wel veel fee is ?
Sinds de eerste stijging? Bitcoin bestond al eerder dan de november-2013 rally...Anoniem: 337854 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 20:18:
toch wel een diepte punt voor heel de bitcoin community..
laagste ooit sinds de eerste stijging.
Ik denk dat ik gerust wel wil wedden dat de $100 niet gehaald wordt volgende week.Rannasha wat denk jij?
volgende week 100 dollar.. weddenschapje? ;-)
Hoezo de eerste grote stijging? In absolute waardes misschien, maar relatief gezien was het geen uitzonderlijke stijging. April/mei 2013 had procentueel gezien een vergelijkbare rally en de jaren daarvoor hadden ook grote sprongen omhoog.Anoniem: 337854 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 20:51:
De eerste grote stijging bedoel ik dan..
Mijn glazen bol is tijdelijk defect, maar ik verwacht niet dat de koers structureel onder de vorige ATH (~$260) zal dalen.Maar even serieus.. zou dit nu de "bodem" zijn en gaan we weer eens een keer omhoog?
of zie je hem nog richting de 200 dollar knallen?
[ Voor 12% gewijzigd door Tourniquet op 05-10-2014 22:16 ]
Diegene heeft de wall weggehaald..Tourniquet schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 22:15:
Zet er even eentje een sellwall van 27K BTC neer op Bitstamp.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij staat nu op $300, maar hij is nog 'maar' 22K ($6.7M) groot.
[ Voor 14% gewijzigd door Bonez0r op 06-10-2014 09:04 ]
Bitonic volgt normaalgesproken de Bitstamp koers. Bij dergelijke verschillen kan het de moeite waard zijn om daar eens te kijken.Bonez0r schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:01:
Bitfinex ligt ongeveer $15 hoger dan Bitstamp, een mooie kans voor arbitrage. Met fees eraf is dat $13 winst per bitcoin. Jammer dat ik niks meer op Bitstamp heb staan.
[ Voor 26% gewijzigd door Rannasha op 06-10-2014 09:07 ]
Anoniem: 112755
[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 112755 op 06-10-2014 14:47 ]
Reason for the past few months sell off on BTCs: Hedge funds are getting in, they need prices to be low, capped it and then buy all they can
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Dat kan ook helemaal niet. De koers moet vele malen hoger zijn om te kunnen stabiliseren. Geen alt-coin gaat je daarbij helpen. Die zijn leuk voor het gokken op koersverloop, als je dat je ding is.Anoniem: 112755 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:43:
aan een stabiele crypt-coin is wel behoefte.
BTC is amper nog een gemakkelijk betaalmiddel met deze flucturende koersen.
BTC-E rekent niet om naar Euro's. Als je bij Bitstamp een uitbetaling laat doen, dan worden de USD door Bitstamp (of preciezer, de bank van Bitstamp) omgerekend naar Euro's en die worden uitbetaald. BTC-E betaalt direct de Dollars uit en het is je eigen bank die de kosten en koersen voor omwisseling bepaalt (tenzij je op een Dollar-rekening laat uitbetalen).Fivel schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 00:51:
Bij het handelen in BTC_USD op BTC-E, welke eur/usd koers moet ik dan nemen als ik dit wil terugrekenen naar euro? Ik kan dit nergens duidelijk vinden. Bij bitstamp wordt dit bijvoorbeeld wel netjes genoemd.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq