Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 158 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.636 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:14

fynrd1

Fooled by Randomness

marcel87 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 16:06:
[...]

Dat wel inderdaad, maar daar zit ie nu toch ook al wel onder...

[afbeelding]
bron: plus500 BTCUSD

Op zich wel goed punt... zal er nog ff over denken. ;)
Nooit een lijn grafiek gebruiken, het verteld namelijk maar 10% van het verhaal.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
fynrd1 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 17:15:
[...]

Nooit een lijn grafiek gebruiken, het verteld namelijk maar 10% van het verhaal.
Beter een bar grafiek? of wat bedoel je?

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Candles ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:17
fynrd1 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 17:15:
[...]

Muah, lijngrafiek werkt prima. Zelfs google finance gebruikt overal lijngrafieken voor. Als je elke trade als datapunt invoert vertelt ook een lijngrafiek gewoon het volledige verhaal.

[ Voor 11% gewijzigd door Avalaxy op 03-04-2014 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Avalaxy schreef op donderdag 03 april 2014 @ 17:20:
[...]

Muah, lijngrafiek werkt prima. Zelfs google finance gebruikt overal lijngrafieken voor. Als je elke trade als datapunt invoert vertelt ook een lijngrafiek gewoon het volledige verhaal.
Ik krijg gewoon candles bij je link. Lijngrafiek gebruik je om een globaal beeld te krijgen, de enige info die het weergeeft is prijs tegenover tijd. Als je meer info wilt, of diepere conclusies wilt trekken uit de grafiek dan zit je volledig scheef met een lijngrafiek, omdat 90% van de data eruit is gefilterd. Een lijngrafiek kan je beschouwen als een krantenkop, maar de candle is het werkelijke artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07:38
Er is behoorlijk wat buy support rond de 440 dollar bijgekomen. Hopelijk een definitieve ommekeer :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05:26
Mooi, wel te hopen! :)
Haha ja... als je die kunt kiezen... deze is alleen in lijnvorm zover ik zag.
Maar ik zie nu later pas idd die knop waar je candles aan kunt zetten. Toch niet heel veel verschil op deze schaal vind ik. Of wel? hmmz :/
fynrd1 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 17:25:
[...]

Ik krijg gewoon candles bij je link. Lijngrafiek gebruik je om een globaal beeld te krijgen, de enige info die het weergeeft is prijs tegenover tijd. Als je meer info wilt, of diepere conclusies wilt trekken uit de grafiek dan zit je volledig scheef met een lijngrafiek, omdat 90% van de data eruit is gefilterd. Een lijngrafiek kan je beschouwen als een krantenkop, maar de candle is het werkelijke artikel.
Dat wellicht. Maar kan je een lijn niet opvatten als de uiteindelijke koerslijn die is gevolgd? Je ziet dan inderdaad niet de onderliggende geschiedenis, mja... was dat voor dit voorbeeld ook van belang? (heb geen idee hoor... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Razkin schreef op donderdag 03 april 2014 @ 18:07:
Er is behoorlijk wat buy support rond de 440 dollar bijgekomen. Hopelijk een definitieve ommekeer :)
O het is al weer weg ook :/

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:38
Heerlijk die BTC.sx.. doe ik een short precies op de piek... duurt het nu al 4 minuten voordat hij hem vult! :(

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Naaiend. Inderdaad raar dat het allemaal zo lang duurt daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Dat is het nadeel van een dergelijk platform, Plus500 heeft bij een roerige markt exact hetzelfde.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Hij is nog steeds "awaiting fill". Duurt al 16 minuten :')

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

marcel87 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 18:09:
Mooi, wel te hopen! :)

[...]

Haha ja... als je die kunt kiezen... deze is alleen in lijnvorm zover ik zag.
Maar ik zie nu later pas idd die knop waar je candles aan kunt zetten. Toch niet heel veel verschil op deze schaal vind ik. Of wel? hmmz :/

[...]

Dat wellicht. Maar kan je een lijn niet opvatten als de uiteindelijke koerslijn die is gevolgd? Je ziet dan inderdaad niet de onderliggende geschiedenis, mja... was dat voor dit voorbeeld ook van belang? (heb geen idee hoor... )
Een candle is wel iets dat je moet leren lezen, het is geen rocketscience maar je hebt wel even tijd nodig om hem te snappen. Het leren lezen is 5 minuten werk, maar het begrijpen van wat hij je verteld is ook afhankelijk van de positie. Om maar even de kranten analogie te hergebruiken, een frontpage artikel is vele malen significanter dan eentje die ergens is weg gepropt, zo is een klein artikel vaak ook minder interessant dan een groot uitgemeten artikel. Zo ook met candles, hoe groter, hoe belangrijker, maar ook hoe boeiender het verhaal.

Afbeeldingslocatie: http://d.stockcharts.com/school/data/media/chart_school/chart_analysis/introduction_to_candlesticks/candle1-formation.gif Als je dan bijvoorbeeld de high en low shadow neemt, hoe verder deze uit elkaar ligt hoe volatieler de markt op dat punt is geweest. Dat is bijvoorbeeld iets wat je nooit uit een lijngrafiek zou kunnen halen. Laat ik het volgende beeld voor je schetsen, je hebt 7 candles naast elkaar staan, met een high en low open close die heel dicht bij elkaar ligt. Een lijn grafiek zal dit weergeven als een na genoeg saaie horizontale lijn. Maar wat blijkt, de shadows van high en low wisselde elkaar ontzettend sterk af misschien wel 5 a 6x de lengte van de body's. Een rumoerig dagje dus, die met alleen een lijngrafiek niet zichtbaar was. Dit is slechts een klein voorbeeld van wat voor informatie je mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Wat je ook mist met een lijngrafiek is het niveau waar je bijv. een stoploss moet instellen, of het support/resistanceniveau. Een shadow kan heel lang zijn en die zie je niet bij een lijngrafiek. Bij de candle-grafiek van plus500 zie je bijv. dat de shadows een support lijken aan te geven iets boven de 400 (420-430).

[ Voor 23% gewijzigd door Salvatron op 03-04-2014 19:30 ]

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
@ bovenstaand: ja klopt. Afgezien dan van die ene lijn, is dat een bug van 11 februari? Daar staat de low op 102... bijna onrealistisch(?) laag...
fynrd1 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 18:35:
[...]
*KNIP opzich heel nuttig verhaal over candles*
Ja dat begrijp ik.
Echter reageerde ik op Salvatron in "Cryptocurrency - handel en koers" waar hij enkel die dagen noemt. Die kan je ook precies zien in de lijngrafiek die ik daarop plaatste. Daarom begrijp ik misschien minder goed waarom je over die candles begint. ;)

Het zegt toch maar heel minimaal iets over de trend die op de lange termijn zich blijkbaar in dit geval heeft herhaalt? Bedoel het is hartstikke prachtig dat er per dag tussen alle dagen van de lange termijn misschien een hectische dag zat (wat je idd heel goed met die candles kunt zien), maar wat zegt dat voor de trend dat de koers dit keer weer opveert, vrij weinig toch? mja mss snap ik er ook niets van... dat kan ook wel... haha :P

[ Voor 6% gewijzigd door Aardwolf op 03-04-2014 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

marcel87 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 19:59:
@ bovenstaand: ja klopt. Afgezien dan van die ene lijn, is dat een bug van 11 februari? Daar staat de low op 102... bijna onrealistisch(?) laag...
geen idee, vreemde spike wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

marcel87 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 19:59:

[...]

Ja dat begrijp ik.
Echter reageerde ik op Salvatron in "Cryptocurrency - handel en koers" waar hij enkel die dagen noemt. Die kan je ook precies zien in de lijngrafiek die ik daarop plaatste. Daarom begrijp ik misschien minder goed waarom je over die candles begint. ;)

Het zegt toch maar heel minimaal iets over de trend die op de lange termijn zich blijkbaar in dit geval heeft herhaalt? Bedoel het is hartstikke prachtig dat er per dag tussen alle dagen van de lange termijn misschien een hectische dag zat (wat je idd heel goed met die candles kunt zien), maar wat zegt dat voor de trend dat de koers dit keer weer opveert, vrij weinig toch? mja mss snap ik er ook niets van... dat kan ook wel... haha :P
Een steun of weerstand is dat niet gewoon omdat hij toevallig op die dag draait. Die vindt je namelijk met data waarin, de open en close, en de high en low, van de candles significant zijn. Veel mensen gaan de boot in doordat ze gebruik maken van een lijngrafiek, omdat je daardoor de situatie niet meer kan overzien op het moment dat het erom draait. Wat je als mens automatisch doet is validatie zoeken uit het verleden, maar de informatie die je dan uit het verleden hebt kan heel anders zijn zonder dat je dit kan zien. Het is ook meer een tip voor iedereen die handelt, ik bedoelde het niet als commentaar. Een lijngrafiek is prima als je even de prijs wilt weten, of hoe het verloop een is geweest zonder dat je er meer van verwacht. Het is dat we graag optisch bevredigt willen worden, maar een kop waarin staat, de koers is de afgelopen 7 dagen met 20% gedaald van 10 naar 8 euro, dan heb je in feite dezelfde informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Die $102 van februari was geen bug, dat was met de Gox-chaos. Iemand dumpte destijds ineens een gigantische hoeveelheid coins. Traden is toen ook stilgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
We zijn 3 bijna 5 uur verder en jawel! BTC.SX heeft een short positie voor mij geopend! :X

[ Voor 8% gewijzigd door LED-Maniak op 03-04-2014 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Tegen welke koers? Die van 5 uur terug of actueel?
Bij een te lang fill tijd, zou zoiets eigenlijk automatisch geannuleerd moeten worden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
De prijs waarvoor hij geopend wordt, actueel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
fynrd1 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 21:40:
[...]

Een steun of weerstand is dat niet gewoon omdat hij toevallig op die dag draait. Die vindt je namelijk met data waarin, de open en close, en de high en low, van de candles significant zijn. Veel mensen gaan de boot in doordat ze gebruik maken van een lijngrafiek, omdat je daardoor de situatie niet meer kan overzien op het moment dat het erom draait. Wat je als mens automatisch doet is validatie zoeken uit het verleden, maar de informatie die je dan uit het verleden hebt kan heel anders zijn zonder dat je dit kan zien.

Een lijngrafiek is prima als je even de prijs wilt weten, of hoe het verloop een is geweest zonder dat je er meer van verwacht. Het is dat we graag optisch bevredigt willen worden, maar een kop waarin staat, de koers is de afgelopen 7 dagen met 20% gedaald van 10 naar 8 euro, dan heb je in feite dezelfde informatie.
Hm ja, ik zie nu wat je eigenlijk al eerder bedoelde. Ik was nog in de veronderstelling dat wanneer je met je muis over die lijngrafiek ging je alsnog de low en de highs kon zien, dat is dus niet met die lijn... maar dat klopt ook wel, dat zag ik pas toen ik de candles aanzette.
Het is ook meer een tip voor iedereen die handelt, ik bedoelde het niet als commentaar.
Uiteraard, ben ik ook blij van dat het toevallig ter sprake komt. Alleen maar leerzaam toch! ;)
Als ik af en toe dit topic bekijk zie ik nog wel eens kleine berichten die een schat van info bevatten, buiten het geneuzel van de huidige koers om die ze weer snel doen ondersneeuwen. Dat vind ik wel waardevol en ik voel me daarom ook zeker niet aangevallen. ;)
Avalaxy schreef op donderdag 03 april 2014 @ 21:53:
Die $102 van februari was geen bug, dat was met de Gox-chaos. Iemand dumpte destijds ineens een gigantische hoeveelheid coins. Traden is toen ook stilgelegd.
Oké, zo'n vermoeden had ik al nadat ik op versturen had gedrukt. Toch wel lomp zo'n lage prijs. :+

Zo'n candle grafiek, pakt die eigenlijk de belangrijkste data als je bekijkt over een langere termijn met minder meetpunten of pakt ie constant bijv. om de 3 dagen? Hierdoor kan ik me dan voorstellen dat je nog steeds in het laatste geval belangrijke momenten kunt missen voor je beoordeling.

Ik roep maar wat: Is het daarom ook belangrijk om een bepaalde range altijd te gebruiken, bijv. 15min voor het snelle tradewerk, 1u voor slechts 1x per dag traden en de koers van 6u voor de long term? Of maakt dat allemaal geen kont uit voor je beoordeling en de conclusies die je eruit kunt trekken?
Ikzelf vind het namelijk nog weleens lastig in te schatten wat je nou eigenlijk moet met die verschillende ranges in de grafieken. Welke range is het meest bruikbaar, want in die van 5min bijv staan voor mijn gevoel candles waar je niet zo heel veel aan hebt... te veel informatie voor slechts een klein beetje stijging of daling. Waarom dan toch de keus voor bijvoorbeeld 5min grafieken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

marcel87 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 00:04:
Zo'n candle grafiek, pakt die eigenlijk de belangrijkste data als je bekijkt over een langere termijn met minder meetpunten of pakt ie constant bijv. om de 3 dagen? Hierdoor kan ik me dan voorstellen dat je nog steeds in het laatste geval belangrijke momenten kunt missen voor je beoordeling.

Ik roep maar wat: Is het daarom ook belangrijk om een bepaalde range altijd te gebruiken, bijv. 15min voor het snelle tradewerk, 1u voor slechts 1x per dag traden en de koers van 6u voor de long term? Of maakt dat allemaal geen kont uit voor je beoordeling en de conclusies die je eruit kunt trekken?
Ikzelf vind het namelijk nog weleens lastig in te schatten wat je nou eigenlijk moet met die verschillende ranges in de grafieken. Welke range is het meest bruikbaar, want in die van 5min bijv staan voor mijn gevoel candles waar je niet zo heel veel aan hebt... te veel informatie voor slechts een klein beetje stijging of daling. Waarom dan toch de keus voor bijvoorbeeld 5min grafieken?
Hij pakt alle data van opening tot sluit van de candle, één candle verkondigt het gekozen timeframe. Dus op een daggrafiek is één candle één dag, of bij een kwartier één kwartier.

Ik heb zelf 7 grafieken openstaan in mijn metatrader voor BTC. Lekker overzichtig met mijn schermensetup, maar elke grafiek heb ik uitgerust met een ander timeframe en andere indicatoren. De belangrijkste is voor mij de 4H, maar op sommige momenten de 1H. De 15 en 30min staan ook open, maar ik gebruik die alleen als ik bevestiging nodig heb of mogelijke signalen mis. Dan heb ik nog twee open staan waarin ik met TA knoei, één ingesteld op dag en de ander op 4h. Maar die gebruik ik puur als controle/overzicht voor een langere periode, maar ook als leidraad als posities er op het oog heel slecht/goed voorstaan. Maar zo heeft ieder zijn eigen manier, ik kan me voorstellen dat iemand die veel trades per dag doet meer heeft aan de 15 en 30min, en optimale instapmomenten bepaald op de 1 en voornamelijk 5min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even inhaken op bovenstaand verhaal.....
Hoe herken je signalen?
Ik ben bitcoin nu een aantal weken aan t volgen maar heb moeite om te zien wat de markt gaat doen.
Ik heb wel ervaring met opties en aandelen (long time ago), maar daar kon ik veel meer handelen op basis van informatie die er op internet te vinden was, TA's, opinies, nieuwsberichten etc etc
Naar mijn idee ben je bij btc veel meer afhankelijk van t sentiment van de dag en om dan het juiste momenten te kiezen.....wordt gokken vrees ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04-2024
Het is hier bijna net zo stil als op de BTC markt... is iedereen weekend aan het vieren? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Ranora schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:52:
Het is hier bijna net zo stil als op de BTC markt... is iedereen weekend aan het vieren? :P
Iedereen is met spanning aan het wachten wanneer de koersen weer omhoog schieten :P

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Astennu schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 13:00:
[...]

Iedereen is met spanning aan het wachten wanneer de koersen weer omhoog schieten :P
Ik ook; gaat nu een klein beetje goed (m.a.w. ze is niet gedaald)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:44
[...]

De BC koers is daar iig al mee bezig, waarschijnlijk doordat de pool nu live is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:18
[...]

Waarom zouden de koersen omhoog schieten?

Misschien zitten de meesten met geknepen billen om te verkopen zodra er weer een dip komt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
MichaelB74 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 13:44:
[...]

Waarom zouden de koersen omlaag schieten?

Misschien zitten de meesten met geknepen billen om te verkopen zodra er weer een top komt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
db I Delirium schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 13:42:
[...]

De BC koers is daar iig al mee bezig, waarschijnlijk doordat de pool nu live is...
De pool live is?
MichaelB74 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 13:44:
[...]

Waarom zouden de koersen omhoog schieten?

Misschien zitten de meesten met geknepen billen om te verkopen zodra er weer een dip komt >:)
Ja die kans zit er dik in. Iedereen wilt stiekem uitstappen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
http://www.blackcoinpool.com is/komt vandaag uit beta, de hashrate is op het moment 1250MH/s voor scrypt en 5TH/s voor SHA.
Ik denk dat de koers nu flink stijgt omdat er fors BC ingekocht wordt door de pooleigenaar. Morgenochtend uitbetaling dus dan waarschijnlijk weer koersval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Ik kreeg zojuist een reply van btc.sx.

Volgens hun is mijn trade correct uitgevoerd en dat het laat weergegeven is, dat dit komt door mijn browser.

Belachelijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
db I Delirium schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:15:
[...]

http://www.blackcoinpool.com is/komt vandaag uit beta, de hashrate is op het moment 1250MH/s voor scrypt en 5TH/s voor SHA.
Ik denk dat de koers nu flink stijgt omdat er fors BC ingekocht wordt door de pooleigenaar. Morgenochtend uitbetaling dus dan waarschijnlijk weer koersval.
Ik denk dat je met het dumpen van je "geminede" BC's flink in je eigen voeten schiet. Het idee achter zo'n pool is juist het creeeren van buying pressure, dus opdrijven van de prijs, waarom zou je ze dan gelijk verkopen? Ik heb er een goede zak vol van en no way dat die op korte termijn word verkocht. Door het PoS principe kan de koers in principe tot "infinity" gaan.

Tot zover vind ik het een geniale coin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
Trent900 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:30:
[...]

Ik denk dat je met het dumpen van je "geminede" BC's flink in je eigen voeten schiet. Het idee achter zo'n pool is juist het creeeren van buying pressure, dus opdrijven van de prijs, waarom zou je ze dan gelijk verkopen? Ik heb er een goede zak vol van en no way dat die op korte termijn word verkocht. Door het PoS principe kan de koers in principe tot "infinity" gaan.

Ik vind het ook een geweldige coin, heb er gemined en later bijgekocht, heb nu ook 1 7950 op de pool staan, ben niet van plan om ze op korte termijn te verkopen maar niet iedereen heeft ons inzicht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Trent900 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:30:
[...]

Mja hij kan ook inzakken tot 20 dollar en daar weer blijven. imo is er geen zekerheid. Het heeft alles te maken met het vertrouwen dat mensen er in hebben. Als dat weg is is het niets meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Astennu schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:40:
[...]

Mja hij kan ook inzakken tot 20 dollar en daar weer blijven. imo is er geen zekerheid. Het heeft alles te maken met het vertrouwen dat mensen er in hebben. Als dat weg is is het niets meer waard.
20 dollar? :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
LED-Maniak schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:27:
Ik kreeg zojuist een reply van btc.sx.

Volgens hun is mijn trade correct uitgevoerd en dat het laat weergegeven is, dat dit komt door mijn browser.

Belachelijk 8)7
Dat is geen antwoord waarmee ze vertrouwen winnen. In dat geval had je positie als openingsprijs niet de actuele prijs moeten hebben op het moment van weergave.

Heb op het moment ook een kleine issue, 0,1BTC is niet op m'n BTC.sx wallet bijgeschreven na anderhalve dag en 100+ confirmations.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Zie ook de grafiek van van de koers van BTC over de afgelopen jaren. Het is pas sinds kort dat het zo veel waard is. Het zou best kunnen dat de boel weer een keer in elkaar klapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Was ie maar 20 dollar. Deed ik nu de helft van de hand. :P

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Astennu schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:09:
[...]

Zie ook de grafiek van van de koers van BTC over de afgelopen jaren. Het is pas sinds kort dat het zo veel waard is. Het zou best kunnen dat de boel weer een keer in elkaar klapt.
We hadden het hier over BC, oftewel BlackCoin, niet BiTCoin.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
thunder8 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:12:
[...]

We hadden het hier over BC, oftewel BlackCoin, niet BiTCoin.
Ah my bad xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Ik zie steeds meer berichten opduiken dat Ebay aan het flirten is met het toevoegen van Bitcoins als toegestane goederen voor verkoop.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 08:03

Blord

Hello Kitty !

Moeten jullie ook opnieuw verifieren bij Stamp ? Ik kreeg een bericht dat mijn account geverifieerd moet worden. Ze hadden mijn id en andere copies bekeken en blijkbaar was er iets niet goed.
Misschien zijn de papieren na drie maanden niet meer geldig ?
Ik kan nu niets doen met mijn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vkey
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 08:53
Blord schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:54:
Moeten jullie ook opnieuw verifieren bij Stamp ? Ik kreeg een bericht dat mijn account geverifieerd moet worden. Ze hadden mijn id en andere copies bekeken en blijkbaar was er iets niet goed.
Misschien zijn de papieren na drie maanden niet meer geldig ?
Ik kan nu niets doen met mijn account.
Geen last van. Weet je zeker dat dit geen phishing mail oid is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 08:03

Blord

Hello Kitty !

Het is geen phishing, mijn account is echt bevroren op Stamp. De coins en fiat geld staan er nog maar ik kan geen opdrachten doorsturen of withdrawen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
BTC.sx kan de 0,1BTC niet verklaren en heeft zelf een support ticket aangevraagd bij blockchain en daarbovenop blijft er ook 0,75BTC hangen richting Kraken met inmiddels 20 confirmations. Lekker dagje zo :/

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Yep, litecoin naar kraken zit ook vast. Duurt alweer 3 uur :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vkey
Aha, ik ben dus niet de enige. Bij mij zijn er ook BTC onderweg naar Kraken, maar die zijn nog niet te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
db I Delirium schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:15:
[...]

Dit is wel een interessant concept. Eigenlijk heel erg simpel, zelf vraag creëren. Simpele dingen werken vaak wel het beste, dus dit hou ik in de gaten.
Ik heb ongeveer twee maanden terug al m'n BlackCoins verkocht. Zou het evengoed nog interessant zijn om hieraan mee te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkpeters
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-07 18:43
Is er eigenlijk een manier om gemakkelijk te zien uit hoe veel orders een bepaalde bid/ask op een exchange bestaat? Dus in andere woorden, hoe gemakkelijk 1 persoon (of 2, of 10, of 500) een support onderuit kunnen halen door hun order te cancellen?
Soms zie ik namelijk ineens een order van 100btc op stamp wegvallen zonder dat daar verder iets aan gebeurt en dan verandert de hele 'toekomstgrafiek' op bitcoinwisdom ineens drastisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:51
henkpeters schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 23:47:
Is er eigenlijk een manier om gemakkelijk te zien uit hoe veel orders een bepaalde bid/ask op een exchange bestaat? Dus in andere woorden, hoe gemakkelijk 1 persoon (of 2, of 10, of 500) een support onderuit kunnen halen door hun order te cancellen?
Soms zie ik namelijk ineens een order van 100btc op stamp wegvallen zonder dat daar verder iets aan gebeurt en dan verandert de hele 'toekomstgrafiek' op bitcoinwisdom ineens drastisch...
Ik weet niet of er sites zijn die het grafisch weergeven, maar de Bitstamp API heeft een optie om orders niet te groeperen op prijs:
https://www.bitstamp.net/api/order_book/?group=0

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vkey
nieuws: eBay staat verhandelen virtuele valuta toe

Raar dat de koers hier vooralsnog niet op reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Nouja we gaan niet meer omlaag. Het is een begin :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-07-2023
pposthoorn schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 21:38:
[...]

Nouja we gaan niet meer omlaag. Het is een begin :9
Had dit bericht er in januari geweest gingen we nogal een stijging zien, maar de schrik zit er nu zo diep in...
Als zelfs ebay al niet voor een deftige stijging kan zorgen, dan begin ik toch zelf ook schrik te krijgen wat kan het dan wel nog doen stijgen?! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Muah, zo significant is dit niet. Een onderdeel waarin je bitcoins kunt verkopen? Boeiend. Je kunt zover ik lees nog steeds niet bij alle handelaren betalen in bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

De koers heeft gebounced op de 400-420 grens, als je er vanuit gaat dat de koers daar niet doorheen gaat kan de koers eigenlijk bijna alleen maar gaan stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Wordt je wakker om te kijken is zowel de krake n site als de api down. Onderhoud aankondiging gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaNightmare
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-09 19:10
Ik denk dat ze een probleem hebben ergens ipv regulier onderhoud, volgens de logging van mijn bot ging de boel rond 4/7/2014 5:36:05 AM plat, lijkt mij geen regulier onderhouds window.

Het ziet er iig wel naar uit dat de koers zich enigsinds stabiel heeft getrokken dit weekend, nu is het altijd wat rustiger in het weekeind, hopelijk blijft het nu weer een tijdje zo, word toch een stuk gelukkiger van groene candlesticks dan die bulk rode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
ben benieuwd wat er met kraken aan de hand is. Hopelijk vanmiddag weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Ik ben blijkbaar een big spender bij Bitstamp en heb de ronde met de bonusvragen bereikt:
Dear Gideon,

We received your deposit transfer. However, as it meets some of our volume and frequency thresholds, we kindly ask you to please help us better understand the nature of your relationship with Bitstamp.

In order to do so, we are starting this additional KYC (know your customer) procedure which we must successfully complete before we can proceed with the processing of your transfer.

We kindly ask you to please answer the following KYC questionnaire:

1. How did you learn about Bitcoin?
2. What is the purpose of your trading on Bitstamp? Please describe in as much detail as possible how you intend to use your trading account.
3. Which bank are you using? Please provide the complete address and SWIFT code.
4. Estimated amount that you would be depositing/withdrawing to/from your Bitstamp account per month (in USD and BTC)?
5. What type of trading will you conduct? Buying/selling/both? Estimated trade volume per month?
6. What is the source of the funds which you have so far deposited to your Bitstamp account? Please provide any financial documentation which can confirm how the funds sent to your Bitstamp account were acquired.

If you have any questions in the meantime, please feel free to ask.

Best regards,
Tomaž Bertoncelj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomcool
  • Nu online
Rannasha schreef op maandag 07 april 2014 @ 09:41:
Ik ben blijkbaar een big spender bij Bitstamp en heb de ronde met de bonusvragen bereikt:

[...]
Zozo, dat zijn flink wat persoonlijke vragen. Nadat je dit hebt ingevuld weten ze alles van je financiële zaken af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Rannasha schreef op maandag 07 april 2014 @ 09:41:

[...]
Zo te zien willen ze graag horen dat je niet je inkomsten uit foute bronnen naar hun stuurt om ze vervolgens om te zetten in BTC :9

Lijkt mij vrij goed aan te tonen dat je telkens dezelfde $Xk deposit + een paar % winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
tomcool schreef op maandag 07 april 2014 @ 09:45:
[...]

Zozo, dat zijn flink wat persoonlijke vragen. Nadat je dit hebt ingevuld weten ze alles van je financiële zaken af :P
Dat valt op zich wel mee. De meeste van deze dingen zouden ze makkelijk kunnen achterhalen als ze m'n account-geschiedenis zouden induiken (hoeveelheid deposits, type trading, enz...). Bank gegevens hebben ze al, want dat is nogal essentieel bij stortingen/withdrawals.

Ik plug Tweakers.net bij vraag 1 :) (al kan ik me echt niet meer herinneren waar ik als eerste van Bitcoin heb gehoord). Alleen de laatste vraag is een beetje maf. Er is niet 1 zak geld die ik een keer heb gekregen en nu gebruik voor Bitcoin-trading. Ik moet nog even nadenken hoe ik die vraag zo algemeen mogelijk kan beantwoorden.

Overigens is deze vervolg-procedure niet nieuw, op Bitcointalk komen er al tijden regelmatig posts van mensen die de bonusvragen getriggered hebben.

Ik kan me op zich ook wel voorstellen dat de hoeveelheid KYC gegevens die een bedrijf nodig heeft anders is voor kleine klanten dan voor grotere. Dat is ook een van de redenen waarom Kraken bijvoorbeeld verschillende funding-tiers heeft met deposit limieten.
pposthoorn schreef op maandag 07 april 2014 @ 09:48:
[...]

Zo te zien willen ze graag horen dat je niet je inkomsten uit foute bronnen naar hun stuurt om ze vervolgens om te zetten in BTC :9

Lijkt mij vrij goed aan te tonen dat je telkens dezelfde $Xk deposit + een paar % winst.
Ja, ik stuur waarschijnlijk wel een screenshotje van (een deel van) m'n withdrawal overzicht bij Kraken.

[ Voor 14% gewijzigd door Rannasha op 07-04-2014 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomcool
  • Nu online
Rannasha schreef op maandag 07 april 2014 @ 09:50:
[...]

Ja, ik stuur waarschijnlijk wel een screenshotje van (een deel van) m'n withdrawal overzicht bij Kraken.
Dan moet kraken het eerst maar weer is doen ;)

Nee maar ik ben best wel benieuwd waarom kraken er uit ligt. Normaal is er ook nog wel iets van communicatie via twitter. Maar deze keer helemaal niks.
En dat terwijl het vanaf ~4.00 er al uitligt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:27
tomcool schreef op maandag 07 april 2014 @ 10:32:
[...]

Dan moet kraken het eerst maar weer is doen ;)

Nee maar ik ben best wel benieuwd waarom kraken er uit ligt. Normaal is er ook nog wel iets van communicatie via twitter. Maar deze keer helemaal niks.
En dat terwijl het vanaf ~4.00 er al uitligt :(
Hij is er weer :)

edit: en weer weg. Ik heb kunnen inloggen en de koers van LTC kunnen bekijken :+
edit2: en ik zit er weer in. Helaas is de BTC prijs niet erg veranderd sinds dat hij eruit is geknald, anders had ik mn eerste arbitrage actie kunnen uitvoeren :P

[ Voor 23% gewijzigd door mat.hi.as op 07-04-2014 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomcool
  • Nu online
mat.hi.as schreef op maandag 07 april 2014 @ 10:40:
[...]

Hij is er weer :)

edit: en weer weg. Ik heb kunnen inloggen en de koers van LTC kunnen bekijken :+
edit2: en ik zit er weer in. Helaas is de BTC prijs niet erg veranderd sinds dat hij eruit is geknald, anders had ik mn eerste arbitrage actie kunnen uitvoeren :P
De site is nog niet heel stabiel nee :P. Maar op bitcoinwisdom zie ik wel weer wat trades voorbij komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Laatst online: 08:27
tomcool schreef op maandag 07 april 2014 @ 10:55:
[...]

De site is nog niet heel stabiel nee :P. Maar op bitcoinwisdom zie ik wel weer wat trades voorbij komen :)
Ik heb 1 aankoop van BTC gezien, thats it. Maar dat was ten tijde van mijn eerste/tweede inloggen. Daarna niet meer gekeken. Maar het ziet er inderdaad weer naar uit dat er iets weer gaat werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:59
Interessant artikel dat Bitcoin niet als valuta wordt gezien in Nederland. Ik kan er nog niet helemaal uit op maken of dit de stelling is van de overheid of alleen Gijs Boudewijn (even opgezocht en hij is adjunct-directeur van de Betaalvereniging Nederland).
http://www.coindesk.com/d...in-isnt-money-technology/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
bsmpower schreef op maandag 07 april 2014 @ 19:39:
Interessant artikel dat Bitcoin niet als valuta wordt gezien in Nederland. Ik kan er nog niet helemaal uit op maken of dit de stelling is van de overheid of alleen Gijs Boudewijn (even opgezocht en hij is adjunct-directeur van de Betaalvereniging Nederland).
Dat is toch niet de boodschap die ik eruit haal. Hij is duidelijk tegen bitcoin, vergelijkt het met tulpenbollen en hemelt de banken en fiat geld op. De zoveelste "official" die, niet gehinderd door enige kennis van zaken, uitspraken doet over bitcoin.

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
bsmpower schreef op maandag 07 april 2014 @ 19:39:
Betaalvereniging Nederland is niet gerelateerd aan de overheid. Het is enkel een vereniging van bedrijven die met betalingstransacties te maken hebben. Ze hebben ongetwijfeld wat lobby-contacten, maar verder geen officiele functie.

Overigens zijn de uitspraken niet erg verrassend voor iemand uit de financiele wereld. Bitcoin kan potentieel de nadelige effecten hebben op de winst-marge van veel van de leden van de vereniging, dus het is niet gek dat deze man geen Bitcoin-evangelist is.

Ik stoorde me wel een beetje aan deze zin:
"Gijs zegt dat bitcoin geen vordering is en dus ook geen geld."

Het is niet zo dat geld per definitie een vordering is. Dat is een relatief recente ontwikkeling. Gouden/zilveren/koperen munten zijn eeuwenlang als geld gebruikt en zijn geen vordering. En een Euro-biljet vandaag de dag, wat voor een vordering is dat precies? Een vordering op de centrale bank van... wat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Bitfinex slaagt voor de befaamde Proof of Solvency Audit, uitgevoerd door Stefan Thomas.

Zie hier de aankondiging: https://bitcointalk.org/index.php?topic=560457.0
As always, an audit does not constitute an endorsement and it does not address any risks outside of present insolvency. It's also not infallible, exchanges can borrow money or ask others to sign their audit message. Finally, until we can implement fully zero-knowledge, cryptographically provable audits, you have to trust the auditor, i.e. me, to have done my job correctly.
Dit lijkt mij ook iets voor bl3p en Clevercoin om naar te kijken. Als dit eenmaal is geimplementeerd, dan zou een audit voor hun geautomatiseerd moeten zijn en relatief weinig tijd kosten. Misschien dat dit ook acceptabel is voor eventuele wetgeving van Bitcoin-beursen in Nederland.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-09 10:54
Iemand die weet hoe je bij bitfinex je wachtwoord veranderd ? Kan het nergens vinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
Fastclaimer schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:13:
Iemand die weet hoe je bij bitfinex je wachtwoord veranderd ? Kan het nergens vinden :+
Bij account settings twee keer je nieuwe wachtwoord typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn we weleens eerder zolang voor een zo lange tijd stabiel gebleven op de ~330 euro ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Support rond de 330 is wel groeiende en lijkt ook niet meteen weg te vallen als er chinese coins worden gedumpt. Laatste nieuws omtrent China is redelijk positief, Bter laat weer CNY deposits toe nu ze een bank partner gevonden lijken te hebben.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Hij is inderdaad stabiel. Maar ik zie de boel liever weer in de lift gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Nu online
Astennu schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:49:
Dan moet je kopen dus! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomcool
  • Nu online
Astennu schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:49:
Dat lijkt mij inderdaad een prima plan ;)
Want we gaan nu al een maand naar beneden. En gelukkig stabiliseert het nu een beetje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frishh
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 08:48
Ik ben nu een tijdje actief met crypto bezig, en ik geloof ontzettend in het achterliggende idee. Echter zie ik steeds vaker het idee terugkomen dat de technologie achter bitcoin op termijn ook door banken geïmplementeerd kan worden in de huidige currencies. De huidige bankenwereld is heel conservatief, maar zal uiteindelijk liever de voordelen van crypto's adopteren dan zichzelf uit laten sluiten. Crypto zal uiteindelijk een zekere vorm van regulatie aan moeten nemen om te kunnen blijven groeien, en ik raak steeds meer overtuigd van het idee dat het makkelijker is om de transfertechniek van de crypto's te implementeren in fiat dan de veiligheid en garantie van fiat te implementeren in crypto's.
Stel het komt ooit zo ver, en (bijvoorbeeld) de euro krijgt een blockchain, wat zal dit betekenen voor de marktwaarde van crypto's? We investeren immers niet in de technologie, maar in het product BTC, of welke crypto dan ook. Hoe waarschijnlijk vinden jullie zo'n scenario, en hoe zouden jullie de gevolgen inschatten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
frishh schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:55:
en ik raak steeds meer overtuigd van het idee dat het makkelijker is om de transfertechniek van de crypto's te implementeren in fiat dan de veiligheid en garantie van fiat te implementeren in crypto's.
Ik quote even heel selectief deze regel, maar met welke redenatie kom je hier bij?

De transfertechniek gaat hand in hand met de veiligheid en niveau van garantie. Het hele idee achter de transfertechniek is juist dat een transfer niet terug is te draaien. Dat biedt juist veiligheid. De onveiligheid zit hem, voor zover we tot nu toe hebben gezien, vooral in de plaats waar de Bitcoins opgeslagen worden. Er zijn softwallets gehacked en problemen bij Exchanges geweest met als topper het Mt Gox verhaal. Maar dat maakt de crypto an sich niet onveilig. Als je een risicovolle belegging met je Euro's of Dollars doet dan is er ook een kans dat je alles kwijtraakt.

Dat je met cryptogeld wat beter uit moet kijken wat je doet is waar. Als je geld naar de verkeerde persoon overmaakt is het inderdaad weg. Als je je wallet zelf niet goed beveiligd loop je een risico. Vergelijk het met een kluis thuis waar je (veel) cash geld in bewaard, dat wil je ook niet als je geen verstand van beveiliging hebt of dat goed kunt laten regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frishh
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 08:48
GH45T schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 17:55:
[...]

De transfertechniek gaat hand in hand met de veiligheid en niveau van garantie. Het hele idee achter de transfertechniek is juist dat een transfer niet terug is te draaien. Dat biedt juist veiligheid. De onveiligheid zit hem, voor zover we tot nu toe hebben gezien, vooral in de plaats waar de Bitcoins opgeslagen worden ... Als je een risicovolle belegging met je Euro's of Dollars doet dan is er ook een kans dat je alles kwijtraakt.
Het onveilige aspect vind ik niet zo zeer dat het niet terug te draaien valt, maar dat er bij een bewezen malafide transactie (nog) geen instantie is die (deels) garant staat. Er gaat heel veel consumentenvertrouwen in bitcoin icm wantrouwen jegens het huidige systeem moeten zijn om de huidige vormen van crypto's een succes te maken. De crypto's zijn natuurlijk hard in ontwikkeling, maar ik vraag me af of ze op tijd gaan zijn.

Dit idee is bij mij ontstaan na een toename van het nieuwsberichten waarin fanatics vooral zeggen hoe mooi en bruikbaar de techniek achter crypto's is, en hoe bruikbaar het ook is om dit te implementeren in het huidige systeem. Dit is natuurlijk ontzettend mooi, maar als je investeert in een product, en die techniek wordt vervolgens toegepast in het alternatief dat het consumentenvertrouwen al gewonnen heeft, wat gebeurt er dan met het product waar je in geïnvesteerd hebt?

Wat betreft de quote, mijn redenatie baseer ik op het idee dat de gevestigde orde voorlopig veel meer geld en dus kracht achter de ontwikkeling kan zetten dan de crypto innovators. Als ik hoe ik de toekomst zie probeer samen te vatten; als crypto's heel succesvol blijken en een echt gevaar dreigen te worden voor het huidige systeem, zullen de banken de voordelen van crypto proberen te adopteren. Terwijl de bitcoin steeds veiliger en gereguleerder wordt (regulatie zie ik geen ontkomen aan), wordt betalen met euro's steeds efficiënter. Zo gaan de munten wat op elkaar lijken, wie wint er dan? Lijkt me sterk dat er ergens achter de schermen niet nu al wordt nagedacht over een blockchain voor fiat.

Al heb ik dan even geen antwoord op wat er dan gebeurt met contant geld, wat volgens mij zeker niet binnenkort zal verdwijnen. Het is alleen even een gedachtebubbel waar ik graag reacties op zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Ik heb er al genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammer
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
voor geïnteresseerden; blackcoin heeft een artikel gereleased naar persbureaus over de hele wereld. Wellicht brengt dit nog een leuke boost van de koers met zich mee :)

Zie hier voor het artikel op Yahoo finance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Iets gemist? koers gaat erg hard naar beneden op moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

einde bitcoin dit ;( :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Als je nog BTC's hebt, Ik koop ze graag van je over.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 22:38
Net na 2 confirms al btc bij Kraken ontvangen :)
Hoewel er toch bij Bitcoin 6 confirms staat.

Iemand dit ook of had ik gewoon geluk?

EDIT: Helaas bij de volgende deposit niet..

[ Voor 14% gewijzigd door remcoboy1479 op 09-04-2014 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Gebruik je Multibit, die wil qua confirmations soms wel eens wat achterlopen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Razkin schreef op woensdag 09 april 2014 @ 15:37:
Gebruik je Multibit, die wil qua confirmations soms wel eens wat achterlopen.
Blockchain site met auto reload :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Blockchain.info heeft ook regelmatig problemen waardoor ze achterlopen op de rest van het netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Nu helaas al 44 minuten geen block gevonden..
Hangop 5 confirms vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
http://www.coindesk.com/n...-bitcoin-closes-accounts/

Australische bank gaat acounts waarmee Bitcoins verhandeld worden sluiten. Zou dit de huidige uitverkoop in gang gezet hebben?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
  • Laatst online: 26-06 05:21
Replay256 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 14:30:
Iets gemist? koers gaat erg hard naar beneden op moment.
Als je dit al erg hard vindt dan ben ik benieuwd naar je terminologie mochten de Chinezen gaan dumpen a.s. 15e. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Gaat niet gebeuren. Remember 1 februari? Er gebeurde toen precies geen ene donder. De hele week niet.

De paar chineesjes die gedumpt hebben hebben dat allang gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Hadespuiter schreef op woensdag 09 april 2014 @ 17:18:
[...]

Als je dit al erg hard vindt dan ben ik benieuwd naar je terminologie mochten de Chinezen gaan dumpen a.s. 15e. :)
Met “Dump” doelde ik op die van tussen 12:00ur 14:00uur van 453.- naar 442.- niet over PBOC/China,
Maar daarover denk ik dat we de grootste klap wel gehad hebben misschien nog iets lager wat ik betwijfel. Alles is “nog” op roddels gebaseerd kan geen bron vinden die dit ban van bitcoins bevestigd. zelfs BTC China heeft in en statement dit benadrukt.
http://www.coindesk.com/b...es-pboc-fears-open-letter
Volgende week is het de 15e 5 dagen te gaan, volgens mij dien je zoiets vanuit PBOC en zoiets groots iets eerder te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
De paar chineesjes die gedumpt hebben hebben dat allang gedaan.
Gaat niet goed zo, ben het helemaal met Avalaxy eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
Meh, op die kleine daling van vandaag na lijkt de koers wel een flatline. OMG bitcoin is dood!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
  • Laatst online: 26-06 05:21
Replay256 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 17:57:
[...]

Volgende week is het de 15e 5 dagen te gaan, volgens mij dien je zoiets vanuit PBOC en zoiets groots iets eerder te melden.
De 14e/15e wordt een statement verwacht en in het geval van een negatief bericht zal dit niet per direct gelden maar krijgt iedereen bijv. 14 dagen de tijd om z'n coins om te ruilen.

En in dat geval, reken op een koersval van $450 naar $150 over een periode van pak 'm beet anderhalve week tijd.
We gaan dan weer gewoon terug naar de waarde van vóórdat China enthousiast mee ging doen.

/end glazen bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Hadespuiter schreef op woensdag 09 april 2014 @ 20:07:
[...]

De 14e/15e wordt een statement verwacht en in het geval van een negatief bericht zal dit niet per direct gelden maar krijgt iedereen bijv. 14 dagen de tijd om z'n coins om te ruilen.
Is niet waar, punt is, dat er een document verstuurd zou naar de banken zijn door PBOC dat alle accounts en handel in bitcoin op 15 april gestop met zijn, maar alle grote bitcoin exchanges BTC China, Huobi en OKCoin hebben niets officieels ontvangen van de banken ook de banken zelf hebben niets bevestigt.

http://online.wsj.com/new...4157204579473390236208608

Mr. Zhang's online comments on bitcoin come as prices of the cryptocurrency have tumbled after Chinese media outlet Caixin reported last week that the PBOC had sent a document to banks ordering that they close the account of 15 online bitcoin trading services by April 15. Previously, the bank barred third-party payment processors from helping exchanges collect money from their customers.

[ Voor 3% gewijzigd door Replay256 op 09-04-2014 20:25 ]

Pagina: 1 ... 158 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid